Butikssäljare second hand jobb - lediga jobb

Butikssäljare second hand jobb Butikssäljare second hand jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Butikssäljare second hand. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Butikssäljare second hand. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice- Stockholm

  2. Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd!- Stockholm

  3. Skolsköterska- Täby

  4. It-forensiker till Konkurrensverket- Stockholm

  5. Olov Lindgren rekryterar nu fastighetsvärd för arbete i Tensta, Rinkeby- Stockholm

  6. Vi söker nu en personlig assistent till en av våra egna arbetsgivare boende- Stockholm

  7. Systemförvaltare Applikationer* till IKT-enheten- Stockholm

  8. Laboratorietekniker- Solna

  9. Biltestare till Kvdbil Södertälje- Södertälje

  10. Account Manager till studentum.se- Stockholm


Mer beskrivning

Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice
Jobbeskrivning Är du en flexibel, serviceinriktad person som trivs med att jobba självständigt och i ett högt tempo? Är du duktig på att bemöta andra människor på ett professionellt sätt i alla tänkbara situationer? Har du dessutom någon slags erfarenhet från service och posthantering sedan tidigare är det ett plus! För kunds räkning söker vi nu en social, prestigelös och driven person för jobb inom kontorsservice i ljusa, nybyggda, fräscha lokaler i Sickla. Arbetstider: kontorstider måndag - fredag Heltid Start 13 juli Läge: Sickla Tillsvidare Arbetsuppgifterna är mycket varierande men huvudfokus kommer vara på kontorsservice inom kontorsvaktmästeri vilket innefattar bland annat: - vaktmästarsysslor i lokalerna t.ex. småreparationer, byta trasiga lampor - ansvar för ordning i allmänna ytor och konferensrum - påfyllnad av kontorsmaterial - hantera webbshop och distribution av trycksaker - posthantering - hålla ordning på lager - ommöblering - beställa hämtning av grovsopor - hjäla till i pentry och i disken - bemanna reception vid frånvaro Arbetsuppgifterna sker under högt tempo då det finns mycket att göra på kontoret. Viktigt att vara prestigelös, flexibel och redo att ta sig ann alla olika sorters uppgifter. Du kommer att vara spindeln i nätet så viktigt att ha en god social förmåga och trivas med att dagligen interagera med kunder och intern personal. Vi söker en person som är: - prestigelös - självgående - framåt, social - aktiv, driven - initiativtagande - serviceinriktad - har en god samarbetsförmåga - tydlig - strukturerad Kravprofil & meriterande erfarenheter: - tidigare erfarenhet av vakmästarsysslor - tidigare erfarenhet av posthantering - praktisk förmåga: enklare snickeri, montering - datorvana - god administrativ vana Personliga egenskaper Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice

Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd!
Om företaget Nu söker vi på Lernia en norsktalande Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd. Uppdraget har uppstart omgående och pågår till den 31/12–18 med möjligheter till förlängning och innebär att du blir anställd av Lernia och uthyrd till kunden under perioden. Arbetsuppgifter Som Kundservicemedarbetare kommer du ha tät kontakt med serviceingenjörer och kunder för att hantera inkommande serviceförfrågningar gällande medicinteknisk utrustning. Dina arbetsuppgifter kan bland annat vara: • Ta emot inkommande kundsamtal och serviceförfrågningar • Analysera kundärenden, fördela ut resurser och vidta rätt åtgärder • Samarbeta med tekniker för att svara på enklare servicefrågor • Samarbeta med tekniker för att leverera fjärrsupport • Lägga in beställningar av reservdelar, följa upp ärenden och eskalera i organisationen vid behov • Ansvarig för att lägga in nya servicekontrakt i vårt servicesystem, inklusive tillägg, raderingar och ändringar av befintliga kontrakt. Detta kräver tätt samarbete med vårt servicesales team • Ansvarig för snabb och korrekt fakturering av servicejobb samt kontrakt • Följa upp eventuella kundfaktureringstvister • Effektivt hantera och prioritera olika projekt med minimal tillsyn • Viss försäljning Din bakgrund Vi söker dig som har minst något års erfarenhet av arbete i direktkontakt med kunder, gärna där du haft kontaktytor både internt och externt. Du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel och Outlook. Har du dessutom erfarenhet av Oracle är det starkt meriterande. Vidare behärskar du svenska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i norska. Personliga egenskaper Vi letar efter dig som har förmågan att arbeta självständigt och komma med egna förslag och idéer till förbättringar. Du behöver också vara duktig på att identifiera problem och kunna komma med lösningar och driva igenom dessa. Som person är du social och duktig på att samarbeta. Vidare är du en kommunikativ person, både i tal och skrift. Kan du dessutom hålla lugnet och prioritera under perioder av högt tryck kommer du bli en uppskattad kollega hos vår kund! Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsgrad Visstid/Heltid 37,5 timmar per vecka/Danderyd, Stockholm Tillträdesdag Omgående Information Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chansen till jobbet! Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd!

Skolsköterska
Täby kommun är en av Stockholmregionens snabbast växande kommuner, nära både centrala Stockholm och Arlanda. Inom tio år har Täby vuxit från dagens drygt 70 000 invånare till 90 000 och år 2040 beräknas finnas 20 000 nya arbetstillfällen. Just nu förbättras kollektivtrafiken och vägarna, på sikt kommer Roslagsbanan att förlängas till city via Odenplan. Hög kvalité i välfärden och möjlighet för invånare att välja bland annat skola och omsorg är en del av kommunens signum. Tycker du att det låter spännande att vara en del av utvecklingen? Individuellt är vi unika - tillsammans är vi starka är Täbys kommunala utbildningsverksamhets vision. Vår utbildningsstrategi verkar för en utbildning som utgår från varje elevs specifika erfarenheter, kompetenser och behov. Skolsköterskan är anställd centralt men ingår i elevhälsoteam ute i verksamheterna och verkar för att eleven inom ramen för hens ordinarie kontext ges rätt stöd, stimulans och utmaning för att utvecklas så långt som möjligt. ARBETSUPPGIFTER Skolsköterskan utför skolhälsovårdens arbetsuppgifter enligt skolhälsans råd och anvisningar, vårdprogram och föreskrifter. I det ena uppdraget ingår att utforma och följa upp rutiner kring individuell egenvård med hjälp för elever på grund- och gymnasiesärskola. I det andra uppdraget på två mindre skolenheter ingår att utföra skolsköterskans ordinarie arbetsuppgifter i enlighet med gällande föreskrifter. Skolsköterskan ingår i skolornas elevhälsoteam och deltar i konferenser inom och utanför skolan. I rollen ingår också att samverka med elever, föräldrar, skolpersonal. En viktig del av skolhälsovårdens uppdrag i elevhälsan är att samverka i det förebyggande och hälsofrämjande arbetet för att stödja eleven till att nå målen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, med specialistsjuksköterskeutbildning inom barn- och ungdom, distriktssköterska eller skolsköterska. Det är önskvärt med erfarenhet av tidigare arbete inom elevhälsans medicinska insats och du bör kunna arbeta i grundläggande dataprogram och ha erfarenhet av datoriserad journalföring. Intervjuer sker kontinuerligt. ÖVRIGT Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Täby Kommun, Skolhälsan
Ort: Täby
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Skolsköterska jobb, Skolsköterska Täby, Skolsköterska Täby Kommun, Skolhälsan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolsköterska

It-forensiker till Konkurrensverket
Vi söker en it-forensiker till en nyinrättad tjänst. Du kommer att tillhöra it-funktionen på Administrativa avdelningen och ha ett tätt samarbete med andra avdelningar på myndigheten. It-funktionen, som nu består av fyra personer, ger support och stöd till samtliga avdelningar och enheter på Konkurrensverket. Funktionen ansvarar för drift, underhåll och utveckling av Konkurrensverkets it-miljö samt för it-forensik. Dina arbetsuppgifter Du arbetar med och ansvarar för utvecklingen av forensiska metoder i olika skeden av Konkurrensverkets tillsynsutredningar. Detta innefattar bl.a. internetbaserat utredningsarbete vid spaningsinsatser och förstudier och analyser av stora datamängder. Du deltar i s.k. gryningsräder hos företag i syfte att säkra bevis. Det innebär forensisk insamling av digitalt material i datorer, mobiltelefoner och annan lagringsmedia. Resor förekommer alltså i arbetet. I ditt samarbete med andra avdelningar kommer du att förklara och berätta om it-forensik. Du kommer att samarbeta i forensiska frågor med andra myndigheter både internationellt och nationellt. Du kommer också att arbeta operativt med it-säkerhetsarbetet i samarbete med driftstekniker. Andra uppgifter kan också förekomma. Din bakgrund Vi ser gärna att du är högskoleutbildad och har en utbildning inom it-forensik och informationssäkerhet, eller Polishögskolans it-forensiska grundutbildning Etapp 1 och 2. Alternativt har du motsvarande kunskaper genom kvalificerat arbete med it-forensiska verktyg och arbetsmetoder. Du är vad vid att arbeta i operativsystemen Mac OS och Windows och har goda kunskaper i it-forensiska verktyg och metodiker. Personliga egenskaper Din analytiska förmåga är mycket viktig. Du har ett stort intresse för it-forensik och ett brett intresse för ny teknik och för att hitta lösningar på oväntade problemställningar. Du tycker om att förklara och berätta för andra om ditt kompetensområde och har en pedagogisk förmåga. Du är uthållig i ditt arbete och du kan hantera konfidentiell information på ett ansvarsfullt sätt. Du är strukturerad och stabil och har gott omdöme och respektfullt bemötande. Du kan arbeta självständigt och i grupp. Du har förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Det är meriterande om du har akademisk utbildning inom området, om du har kunskaper inom nätverkssäkerhet och nätverkskommunikation och inhämtning av information via öppna källor (OSINT) samt har arbetat inom en statlig myndighet tidigare. Upplysningar Anställningen är tillsvidare på heltid och inleds med sex månaders provanställning. Konkurrensverket tillämpar individuell lönesättning. I enlighet med säkerhetsskyddslagen kommer en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras före anställning, då tjänsten är placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att du måste ha svenskt medborgarskap. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Experis IT. För frågor kring tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Lena Wassén, tel. 08-508 859 02. Då vi arbetar med löpande urval vill vi ha din ansökan så snart som möjlighet. Bifoga ditt CV samt ett ansökningsbrev där du förklarar hur du matchar dig mot utannonserad tjänst. Välkommen med din ansökan! Fackliga företrädare: Håkan Carlsson (SACO), tfn 08-700 16 00 Åsa Lövström (ST), tfn 08-700 16 00 Konkurrensverket är en myndighet med uppdrag att arbeta för en effektiv konkurrens i privat och offentlig verksamhet till nytta för konsumenterna samt en effektiv offentlig upphandling till nytta för det allmänna och marknadens aktörer.
Företag: Experis
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga It-forensiker till Konkurrensverket jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: It-forensiker till Konkurrensverket

Olov Lindgren rekryterar nu fastighetsvärd för arbete i Tensta, Rinkeby
Om tjänsten Olov Lindgren AB är ett familjeägt fastighetsbolag som grundades 1938. I dagsläget är vi cirka 80 anställda som förvaltar 111 fastigheter i Stockholm, bestående av bostäder och kommersiella lokaler. Affärsidén är att äga, förvärva, förvalta och bygga hyresfastigheter i Stockholm. Värdegrunden genomsyrar hela verksamheten och utgår ifrån begreppen stolthet, engagemang, glädje och ansvar. Kombinationen av en lång byggmästartradition med kvalitet i fokus, samt en förvaltningsfilosofi baserad på omtanke och trygghet har lett till att vi har mycket nöjda hyresgäster och engagerad personal. Läs mer på www.olovlindgren.se Som fastighetsvärd deltar du i ett team som arbetar tillsammans för hyresgästernas bästa, men också med eget ansvar för fastigheter som representant för Olov Lindgren. Du ansvarar för tillsyn, inre- och yttreskötsel, trädgård och felavhjälpande underhåll av tekniska installationer samt enklare reparationer. Arbetet innebär i huvudsak: • Upprätta och vidmakthålla löpande hyresgästkontakter. • Mottagning och hantering av felanmälan samt återrapportering till hyresgästerna. • Ansvara för att hålla rent och snyggt med kvalitet. • Beställa och göra utförande- och fakturakontroller av både entreprenörer och interna tjänster. • Utföra om- och avflyttningsbesiktningar. • Skötsel av utemiljön, såsom trädgårdsskötsel och gräsklippning. • Medverka vid underhållsplanering, myndighetsbesiktningar och energideklarationer. • Dokumentera genomförda besiktningar och i dialog med förvaltaren se till att åtgärder vidtas till följd av besiktningar. Din profil • Utbildning inom fastighetsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. • Utbildning inom trädgårdsarbetare eller några års erfarenhet från skötsel av utomhusmiljö • Goda kunskaper i Office-paketet och vana att arbeta med dator/telefon som hjälpmedel. • Du behärskar svenska språket i tal och skrift. • B-körkort. Du som söker ska vara praktiskt kunnig, ordningsam, kreativ och ha hög servicekänsla. Du är engagerad och har en vilja att arbeta med skiftande arbetsuppgifter med förmåga att göra rätt prioriteringar. Du ska vara utåtriktad, flexibel och ha god samarbetsförmåga och tycka om att vårda sociala kontakter med hyresgästerna. ANSÖKAN I denna rekrytering samarbetar Olov Lindgren AB med Arena Personal. För att söka tjänsten, registrera ditt CV på www.arenapersonal.se och bifoga ett personligt brev. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt och löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Start hos Olov Lindgren AB sker i november/december 2018. Har du frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sara Bahlenberg, sara.bahlenberg@arenapersonal.com eller på 072-374 90 23. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Arena Personal Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Olov Lindgren rekryterar nu fastighetsvärd för arbete i Tensta, Rinkeby jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Olov Lindgren rekryterar nu fastighetsvärd för arbete i Tensta, Rinkeby

Vi söker nu en personlig assistent till en av våra egna arbetsgivare boende
Sedan 1995 har NÄRA arbetat med personlig assistans och vi har alltid arbetat för att ge individen kvalité. Vi tror nämligen att kvalité inte är lika för alla utan vi uppskattar och vi har olika önskningar och drömmar. Självbestämmande är grunden till kvalité för individen och delaktighet i sitt eget liv oavsett hur denne väljer att leva det. . Tjänsten är på deltid, ca 20 timmar/vecka, innehållande dagtid vardagar och helger. Kunden  har MS och är rullstolsburen. Vi söker dig som tycker om att jobba med människor, är ansvarsfull och lyhörd för brukarens behov. Vi tror att du som söker  är kvinna över 40 år.   Du skall  ha jobbat som personlig assistent tidigare och tala bra Svenska. Det är meriterande om du talar även Engelska  samt Persiska. I dina arbetsuppgifter ingår det att sköta hushållssysslor, hjälpa till med alla hygiensituationer som dusch toalettbesök etc. Du behöver hjälpa till med själva matsituationen och förflyttningar. Då kunden är mycket matintresserad är ett krav är att du kan laga persiska maträtter. Kunden har svårt att tala så du behöver vara mycket lyhörd för hans behov. Du behöver också vara duktig på att lyssna.   Välkommen in med din ansökan.
Företag: NÄRA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker nu en personlig assistent till en av våra egna arbetsgivare boende jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker nu en personlig assistent till en av våra egna arbetsgivare boende

Systemförvaltare Applikationer* till IKT-enheten
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. * Applikationer = paketerade program, tillägg, drivrutiner etc. Arbetsbeskrivning Som Systemförvaltare Applikationer på utbildningsförvaltningens IKT-enhet kommer du att ingå i ett team som förvaltar den centrala pedagogiska applikationsportföljen. Din roll i teamet har ett it-nära fokus, vilket innebär att du fångar upp behov och eskalerar ärenden kopplat till applikationer ur ett mer tekniskt perspektiv. Du har en roll i förvaltningsorganisationen där du kommer att bidra att utarbeta och verkställa förvaltningsplanen utifrån verksamhetens behov och där utgöra en kvalificerad beställare av IT-tjänster och bidra till kontinuerlig förbättring inom detta område. Uppdraget innebär även att följa upp och rapportera status, avvikelser, samordna arbetet med incidenter, problem, test och release. Detta sker i tätt samverkan med utbildningsförvaltningens verksamheter, samt interna och externa leverantörer av tjänster och applikationer. Tjänsten kräver god kompetens och erfarenhet från att ha arbetet med it och digitalisering i pedagogisk verksamhet, samt teknisk kompetens och förståelse. Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten/Utöver detta kommer du att: • Ge beställnings- och leveransstöd, hantera och följa upp ärenden, ta fram statistik • Sätta dig in i tekniskt och logiska utmanande frågeställningar • Identifiera problem och behov som kan lösas med teknik och ta fram beslutsunderlag • Upprätthålla en god kommunikation mellan utbildningsförvaltningen, dess verksamheter, leverantörer och andra parter • Leda och/eller deltaga i utvecklings och – införandeprojekt • Sammankalla referenspersoner för acceptanstester och annat • Omvärldsbevaka Kvalifikationer • Dokumenterad teknisk kompetens genom relevant utbildning och/eller erfarenheter • Dokumenterad erfarenhet av arbete med it och digitalisering i eller för pedagogisk verksamhet Meriterande • Relevant eftergymnasial utbildning • Erfarenheter av att på enhetsnivå arbetat med applikationshantering • Erfarenheter av uppdrag inom offentlig/kommunal verksamhet • Erfarenhet av att arbeta med aktiviteter kopplade till förvaltningsplaner • Erfarenhet av att hantera incidenter, problem, förändringar och releaser Som person ser vi gärna att du är driven, strukturerad och kan arbeta både självständigt och i team. Du är lösningsorienterad, utan att ta genvägar. Du har lätt att samarbeta med alla typer av människor och är uppmärksam och tillmötesgående. God kommunikativ förmåga är viktigt då du ska kunna diskutera frågeställningar med såväl tekniska specialister som personer utan teknikkunskap. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.   Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Systemförvaltare Applikationer* till IKT-enheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemförvaltare Applikationer* till IKT-enheten

Laboratorietekniker
Avdelning Center for Translational Microbiome Research CTMR fokuserar på kliniska mikrobiotastudier och arbetar med analys av humanmaterial. En frågeställning är hur den normala tarmfloran hos människa påverkar sjukdom och hälsa och forskningsområdet omfattar epidemiologi, gastroenterologi, mikrobiologi samt genomik. Även inom reproduktiv hälsa och neonatologi studeras mikrobiotans betydelse samt relation till hälsa. Vi samarbetar med kliniska forskare inom ett flertal specialistområden där kopplingen tarmflora – sjukdomsutveckling är central. Exempel på sjukdomar där denna koppling finns är inflammatorisk tarmsjukdom, mag- tarmcancer, allergi och reumatiska sjukdomar. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna är att rutinmässigt preparera och extrahera DNA från olika typer av kliniska prover (feces, biopsier, svabbar etc) med hjälp av robot TECAN. Proverna ska registreras i vårt Laboratory Information Management System, LIMS, och arbetet ska dokumenteras i LIMS samt i Electronic Lab Note, ELN. Arbetsplanering tillsammans med gruppen för optimalt arbetsflöde ingår i uppgifterna. Periodvis kan alikvotering av media i renrum vara en del av arbetet. Kvalifikationer Kvalifikationskraven är minst treårig eftergymnasial utbildning samt minst två års erfarenhet av labbarbete inom relevant område. Krav - Väldigt god generell labberfarenhet samt sterilteknik - Detaljerad dokumentationsvana - Datorkunskaper (främst Excel) Meriterande erfarenheter - DNA extraktion - Robotsystem för DNA extraktion, gärna TECAN Evo - Arbete i mikrobiologilabb eller liknande - Rutinarbete DNA extraktionen är en av grundpelarna i CTMRs verksamhet vilket kräver stor noggrannhet och högt kvalitetstänk hos personalen. Vi söker någon som skulle trivas på längre sikt i denna position och som arbetar självgående. Samarbetet med de andra i gruppen är centralt, varför kommunikation på framförallt engelska både skriftligt och muntligt är viktigt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet Varbi. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet
Ort: Solna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Laboratorietekniker jobb, Laboratorietekniker Solna, Laboratorietekniker Karolinska Institutet
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Laboratorietekniker

Biltestare till Kvdbil Södertälje
Om företaget Kvdbil.se är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar, årligen säljer vi över 26 000 bilar. Våra kunder, som är privatpersoner, företag och myndigheter både säljer och köper bilar genom oss. Vi testar, värderar, fotograferar och beskriver alla bilar innan de läggs upp till försäljning via auktion på Kvdbil.se. I KVD-koncernen ingår även Sveriges ledande bilvärderingsbolag Bilpriser med värderingssajten bilpriser.se samt kvdpro.com, en marknadsplats för maskiner och tunga fordon. Dina arbetsuppgifter Produktion ansvarar för att leverera vårt högkvalitativa tekniska test av bilar och fritidsfordon och fordonstestare är en viktig del i Kvdbils framgångar. Man arbetar med att genomföra tester på produktionslina vilket innebär att du arbetar i grupp men med tydligt definierade arbetsmoment per arbetsstation. Våra huvudsakliga arbetsverktyg är iPads när vi genomför KVD-test på bilarna. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i liknande produktionsmiljö. Om du har arbetslivserfarenhet som bilmekaniker, servicetekniker och/eller besiktningstekniker är det en merit men inget krav. Du behöver ha B-körkort. Tjänsten bemannans via Autorekrytering Vi erbjuder -Möjligheten till en karriär inom bilbranschen -En plats hos en spännande och framgångsrik bilåterförsäljare, generalagent/bilimportör eller leasingbolag -Högt i tak och goda kollegor som pushar varandra till framgång Detta är en tjänst på heltid, måndag till fredag, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Autorekrytering och en konsultchef som guidar dig, stöttar dig och pushar dig till en framgångsrik karriär i motorbranschen. Vi har kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi erbjuder dig rabatt på träningskort, friskvårdsbidrag samt tjänstepensionsavsättning. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Autorekrytering och konsultchef Malin Dunder, 08-409 144 53. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Företag: Autorekrytering AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Biltestare till Kvdbil Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biltestare till Kvdbil Södertälje

Account Manager till studentum.se
studentum.se är en del av EMG -Educations Media Group som är en säljdriven organisation och arbetar med att hjälpa alla i världen att hitta rätt utbildning. Idag har vi ca 4 000 utbildningsleverantörer och vi hjälper dem att nå ut till potentiella studenter. Då vi vill hjälpa ännu fler utbildningsleverantörer behöver vi nu förstärka vårt team. Är du redo att arbeta i en framgångsrik organisation som drivs av prestation, passion och professionalism? Då kan du bli vår nya stjärna! Om rollen Som Account Manager ansvarar du för främst för nykundsförsäljning. Du kommer initiera, driva och avsluta relationsbyggande försäljning mot en identifierad marknad. Du arbetar konsultativt och bygger upp din egen kundstock över tid och ansvarar därefter även för din egen kundstock. Arbetsuppgifter: - Ansvara för prospektering och bearbetning av marknaden inom dina segment. - Ansvara för nykundsbearbetning och i takt med att din kundstock växer även ansvara för dina befintliga kunder - Ansvara för att nå och överträffa försäljningsmål, både på kort och lång sikt - Utveckla och bygga upp en kundstock som kontinuerligt växer - Driva försäljning (främst på telefon men även genom fysiska möten hos kunder) - Skapa unika affärslösningar till varje kund och ansvara för att leverera statistik/resultatuppföljning Vem söker vi? - Du drivs av att nå och överträffa uppsatta mål - Du har erfarenhet inom försäljning, med konkreta påvisbara resultat. - Flytande i svenska samt goda kunskaper i engelska För att lyckas i denna roll brinner du för försäljning och människor, både kunder och kollegor. Du är driven, serviceinriktad, har förmågan att arbeta konsultativt och uppskattar att jobba mot uppsatta mål. Du arbetar effektivt, ser detaljerna samt drivs av utmaningar och att arbeta i en föränderlig arbetsmiljö. Vad erbjuder vi? - Möjlighet att arbeta med försäljning med "frihet under ansvar" - Arbeta i ett tillväxtbolag med en platt snabbrörlig organisation - Ingå i ett internationellt bolag med kollegor från UK, US, Spanien, Frankrike, Tyskland, Kina och många fler - Stort utrymme för initiativ och idéer. Vi välkomnar dem! Vi vill ha dem! - Möjlighet att jobba mot en tydlig vision och tydliga mål - Delta i Sales Academy där vi ständigt utvecklar våra säljare - Möjlighet att delta i våra gemensamma träningsaktiviteter. Varje vecka har vi Innebandy, Tennis, Yoga och Löpning inbokat - Måndagsfrukost, fredags-öl, teambuilding-aktiviteter, målresor - Sommar- och Julfester, Kick Off på Lillsved och After Works varje månad EMG Familjen Som medlem i EMG Familjen kommer du att arbeta med en ung internationell grupp stationerad på EMG´s huvudkontor i Stockholm, som dagligen står inför spännande och intressanta utmaningar. Vi tror på livslångt lärande och utvecklar kontinuerligt våra medarbetare, dels internt genom “EMG Sales Academy” men även externt med några av de bästa utbildningssäten i världen. Ambition, driv och ideér hjälper oss att klara våra mål - följ med på en spännande resa! Intressant? Skicka in din ansökan till oss idag! Om du har några frågor, vänligen kontakta Frida Björkman, Recruitment Manager på 076 039 28 97.
Företag: EMG - Educations Media Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager till studentum.se jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager till studentum.se


Sök lediga jobb Butikssäljare second hand

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se