Byggarbetsledare Skärgårdsbemanning Nacka Värmdö lediga jobb

Byggarbetsledare Skärgårdsbemanning Nacka Värmdö jobb Byggarbetsledare Skärgårdsbemanning Nacka Värmdö jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Byggarbetsledare Skärgårdsbemanning Nacka Värmdö. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Byggarbetsledare Skärgårdsbemanning Nacka Värmdö. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kundservicemedarbetare till BMW- Stockholm

  2. Sektionschef Enhetsstöd, Systemförvaltningsenheten FMLOG- Stockholm

  3. Produktionspersonal sökes till Älvsjö på heltid!- Stockholm

  4. Ansvarsfulla studenter sökes till tjänst som operatör!- Stockholm

  5. Vi söker ambulerande receptionister på deltid!- Stockholm

  6. Extraarbete som B-chaufför!!- Stockholm

  7. Lärare 4-9 MA/NO- Stockholm

  8. Biståndshandläggare inom funktionshinder- Stockholm

  9. Administratör inom energibranschen sökes!!!- Stockholm

  10. Försäljningsansvarig- Södertälje


Mer beskrivning

Kundservicemedarbetare till BMW
BMW Financial Services söker nu en serviceinriktad kundservicemedarbetare. Kundtjänstavdelningen består idag av ett antal personer som arbetar mot privatpersoner, företag och bilåterförsäljare. Arbetet som kundtjänstmedarbetare är dynamiskt då du både kommer att ta emot inkommande samtal gällande allmänna kundtjänstärenden, men även ringa ut och följa upp kampanjer som företaget gör. Kampanjerna kan röra allt ifrån att bara stämma av hur nöjd kunden är med sitt bilköp, följa upp ett lead eller sälja in en tjänst som lanseras. Kampanjerna kan riktas till slutkund, men även till Bilåterförsäljare eller företag. Vem är du * Du har minst gymnasiekompetens, gärna med ekonomisk inriktning.   * Tidigare erfarenhet inom kundtjänst är mycket meriterande. * Självklart brinner du för att ge service samt sätter kunden i fokus.   * Som person är du trygg i dig själv, driven, ansvarsfull, lyhörd och lösningsorienterad. * Du gillar att ha telefonen som verktyg och service/sälj är en naturlig del för dig. * Du har ett starkt engagemang och trivs med att arbeta i team mot gemensamma mål. Vi erbjuder dig    Tjänsten på BMW Financial Services kommer att inledas med en grundlig introduktion för att ge dig alla förutsättningar att erbjuda det bästa kundbemötandet. Anställningen är långsiktig och för rätt person finns goda möjligheter till personlig utveckling. Har du dessutom ett stort intresse för bilar och vill arbeta kundvårdande, är detta tjänsten för dig! Tjänsten är en heltidsanställning med placering i Silverdal, Sollentuna. Tillsättning kommer att ske i slutet av augusti. BMW Financial Services har valt att samarbeta med bemanningsföretaget Next u i denna rekrytering, vilket innebär att du kommer vara anställd av Next u.   För mer information eller om du vill söka tjänsten, maila stefan.liden@nextu.se alt kika på www.nextu.se BMW Group is the leading provider of premium products and premium services relating to individual mobility. BMW Financial Services is a key factor for success in today's mobile world. To continue that we need more talented people on-board. People with customer orientation, peak performance, responsibility, effectiveness and who leads by example. We believe that people make companies and will support you to reach your full potential. The Scandinavian headquarters for BMW Financial Services is located in brand new premises in Silverdal, Sollentuna, into which the Danish and Norwegian offices report. The Scandinavian organisation was established in 1999 and has since then continued to grow. Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Sökord: kundservice, kundtjänst, innesälj, service, bilfinansiering, försäljning
Företag: Next u AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till BMW jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till BMW

Sektionschef Enhetsstöd, Systemförvaltningsenheten FMLOG
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. En fungerande logistik är en förutsättning för att Försvarsmaktens ska lyckas med sina uppdrag. I det har Försvarsmaktens logistik, FMLOG, en viktig roll. Dygnet runt och året runt ger FMLOG ett logistiskt stöd i olika former till all verksamhet i Försvarsmakten. Försvarsmaktens logistik är det enskilt största förbandet i Försvarsmakten och har ca 2 400 anställda och finns på ett 40-tal platser.Försvarsmakten har bildat en systemförvaltningsenhet inom FMLOG för att samla förvaltningen av delar av IT-system och applikationer. Under hösten utökas åtagandet på enheten med masterdata inom försvarsmaktens SAP system PRIO. Vill Du vara med i fortsatt uppbyggnad av organisationen är du välkommen att söka till oss. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Vi söker en sektionschef till Systemförvaltningsenheten (SFE) sektion Enhetsstöd i Ledningsavdelningen. Arbetet som sektionschef innebär att du intar rollen som chef och ansvarar för planering, genomförande, uppföljning och utveckling av området enhetsstöd vilket omfattar funktioner inom ekonomi, säkerhet, kvalitet, information, administration, personal mm. Även enhetsövergripande produktionledning sker i dag inom sektionen.  Som sektionschef inom SFE ansvarar du för att:  • Leda arbetet och ha personal- och ekonomiansvar för din verksamhet, c:a 10 personer • Leda det dagliga arbetet inom sektionen, samt att driva och utveckla arbetet • Planera produktionen och kapacitetsplanera vid toppar • Bedriva verksamheten i enlighet med fastställda, framtagna rutiner och bestämmelser • Sammanställa underlag för uppföljning och servicerapportering avseende olika former av stöd • Kvalitetssäkra och utveckla tjänsterna som är inom ramen för sektionens verksamhet • Samverka med samarbetspartners • Sammankalla och leda möten med andra aktörer • Delta i beslutsprocesser • Rapportera statistik och nyckeltal • Rapportera till Avdelningschef Önskvärda kvalifikationer: • Högskoleutbildning med inriktning mot Ekonomi, HR, Information, Logistik eller motsvarande kompetens • Minst 2 års chefs- och ledarerfarenhet är meriterande • Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande • Dokumenterad erfarenhet av systemförvaltning är meriterande • Dokumenterad erfarenhet av ITIL är meriterande • Kunskap om Försvarsmaktens verksamhet och system är meriterande Du har god samarbetsförmåga, är ansvarstagande och självgående med ett gott ordningssinne. Ditt ledarskap kännetecknas av prestigelöshet i kombination med personlig integritet och förmåga att skapa delaktighet. Du är lyhörd och kan entusiasmera dina medarbetare genom att både stödja och leda dem i deras personliga utveckling som på så sätt bidrar till gruppens utveckling. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrigt: Befattningen är placerad i säkerhetsklass och kräver svenskt medborgarskap. Med anställning följer nationell och internationell arbetsskyldighet. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Resande inom Sverige kan förekomma. Upplysningar om befattningen kan lämnas av: Chef Ledningsavdelningen Sofie Lundkvist 0708-57 37 08 Tillträde:                      2013-10-01 alt snarast efter överenskommelse. Provanställning kan förekomma. Fackliga representanter: Marcus Swenson SACO, Hans Monthan/Jörgen Stehn SEKO, Mikael Wallo OFR/O och Simon Budak OFR/S. Din intresseanmälan med sedvanlig meritförteckning (återsänds ej), 2 referenser på chefsnivå skall vara oss tillhanda senast den 26 augusti 2013. Intervjuer/urval sker löpande.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Sektionschef Enhetsstöd, Systemförvaltningsenheten FMLOG jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sektionschef Enhetsstöd, Systemförvaltningsenheten FMLOG

Produktionspersonal sökes till Älvsjö på heltid!
Student Consulting Är du en noggrann person, med starkt drivkraft och god fokuseringsförmåga? Är du stresstålig och organiserad? Då är detta uppdraget för dig! StudentConsulting söker nu en person som vill arbeta som operatör hos en av våra kunder i Älvsjö. Företaget ifråga tillverkar dokument och handlingar på uppdrag av svenska myndigheter och företag. De har just nu hög arbetsbelastning, och de behöver förstärkning som kan fylla en viktig roll och bidra till att man når produktionsmålen. I arbetsuppgifterna i produktionen ingår bl.a. att hantera produktionsmaskinerna, tillverka och kontrollera dokumenten, genomföra bildredigering, samt paketera och förbereda produkterna för leverans. Har man körkort kan man även komma att få leverera produkterna till företagets kunder. Arbetstiderna är fördelade till två olika skift med tiderna 07.00-16.00 och 14:30-23.00. Schemat är rullande där man turas om med skiften i olika perioder, vilket innebär att man ska kunna jobba både dags- och kvällspass. Du som söker ska vara en person med hög ambitionsnivå som gillar att arbeta strukturerat och är mycket noggrann och ordningsam. Du ska vara lugn, stresstålig och fokuserad, men kunna arbeta i ett högt tempo och vara målinriktad. Du är driven och kan planera ditt arbete, samt är bra på att samarbeta med andra. Vi ser gärna att du har erfarenhet av produktion eller liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du måste kunna arbeta samtliga skifttider och ska helst ha B-körkort. Uppdraget startar i slutet av augusti och är ett konsultuppdrag där man man är anställd hos StudentConsulting och hyrs ut till företaget ifråga. Detta är ett roligt uppdrag för dig som gillar att arbeta fokuserat och ta stort ansvar på din arbetsplats! Är just du perfekt för denna tjänst? Sök då jobbet idag, vi tillsätter platsen omgående! OBS! Student Consulting kommer att beställa en kreditupplysning på samtliga som intervjuas, samt ett utdrag ur belastningsregistret. Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på unga i karriären och brinner för att ge människor en extra skjuts i arbetslivet. Som ett av branschens ledande företag och med några av Sveriges populäraste arbetsgivare som partners är Student Consulting en perfekt start för dig som vill ta ditt första eller nästa steg i karriären. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Produktionspersonal sökes till Älvsjö på heltid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktionspersonal sökes till Älvsjö på heltid!

Ansvarsfulla studenter sökes till tjänst som operatör!
Student Consulting Är du ansvarsfull och strukturerad? Trivs du med att arbeta i högt tempo? Då kan vi ha tjänsten för dig. Student Consulting söker nu operatörer för kunds räkning! Vi söker nu personer som vill jobba som operatörer. Här är chansen för dig som är driven och strukturerad och vill ha ett extrajobb under ett par veckor samtidigt som du studerar! Arbetsplatsen är en multinationell koncern som tillverkar dokument och handlingar som levereras till bl.a. svenska myndigheter. I arbetsuppgifterna ingår att hantera maskiner, tillverka och kontrollera dokument och kort, sortera och packa samt skicka iväg handlingar. All tillverkningen sker i kontorsmiljö och arbetsplatsen är belägen i Älvsjö. Uppdraget startar i augusti och kommer att pågå i två veckor med chans till mer jobb under hösten vid behov. Arbetstiderna är fördelade till två olika skift med tiderna 07.00-16.00, 15.30-24.00. Som konsult är man anställd hos Student Consulting och hyrs ut till arbetsplatsen i fråga. Du som söker är en person med hög ambitionsnivå som gillar att arbeta strukturerat och är mycket noggrann och ordningsam. Du ska vara stresstålig och fokuserad, samt ha lätt för att samarbeta och gilla att ta initiativ på din arbetsplats. Du är driven och kan planera ditt arbete. Då tempot är högt på arbetsplatsen krävs det att du har huvudet på skaft och klarar av att behålla fokus i stressiga situationer. Du som söker är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du kan jobba så många dagar som möjligt måndag-fredag och helst kunna båda skiften. Det finns även möjlighet att få jobba alla dagar under denna korta period. OBS Samtliga som intervjuas kommer att behöva lämna in ett utdrag ur belastningsregistret samt en kreditupplysning. Detta är ett meriterande uppdrag för dig som gillar att hugga i och ta stort ansvar på din arbetsplats! Är just du perfekt för denna tjänst? Sök då jobbet idag, vi håller intervjuer löpande! Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på ung personal och har varit med och skapat hela studentbemanningsbranschen. Vi har sedan 1997 utvecklats till ett av branschens ledande företag och lärt oss hur extremt värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan, men också nyttig erfarenhet och en fot in i näringslivet. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Ansvarsfulla studenter sökes till tjänst som operatör! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ansvarsfulla studenter sökes till tjänst som operatör!

Vi söker ambulerande receptionister på deltid!
Professional Consulting Brinner du för att ge god service, är noggrann och vill ha ett varierande deltidsarbete? Då har vi rätt tjänst för dig! Vi söker nu ambulerande receptionister till vår kund som har kontor på Stureplan, i Solna, Södermalm, city samt Östermalm. Som receptionist har du en otroligt viktig roll då du är företagets ansikte utåt. Din främsta arbetsuppgift är att ta emot företagets besökare i receptionen samt att svara i telefon och hänvisa dem till rätt kontaktperson. Du har ansvar för att arbetsplatsen är i ordning, vilket kan innebära alltifrån att plocka disk, fylla på papper i skrivaren, ställa i ordning mötesrum, assistera vid möbelflytt samt att hantera post. Utöver detta kommer du att vara en allmän resurs till den ordinarie personalen. Du kommer arbeta vid behov, ca 1-2 dagar per vecka på de olika anläggningarna. Arbetstiderna är 8-17. Du bör kunna arbeta heltid under vecka 30. Företaget har dresscoden business professional. Tillträde omgående. Uppdraget är löpande. Du blir anställd av Student Consulting men arbetar hos kund. Vi söker nu dig som studerar, till en studiegrad av minst 50 %, på högskola eller motsvarande. Det är mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i reception. Du ska kunna arbeta minst två dagar per vecka och ha möjlighet att ta dig till samtliga av företagets kontor. Du har mycket goda kunskaper i engelska och är van vid att använda datorn som arbetsredskap. Som person är du representabel, prestigelös och initiativrik. Du har en god helhetssyn och ser vad som behövs göras. Du har tidigare erfarenhet från serviceyrket och ser långsiktigt på tjänsten. Låter det som en tjänst för dig? Sök tjänsten redan idag! Vi på Professional Consulting är experter på unga akademiker och vet hur värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan men också en nyttig erfarenhet och möjlighet att få en fot in i näringslivet. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker ambulerande receptionister på deltid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker ambulerande receptionister på deltid!

Extraarbete som B-chaufför!!
PerformIQ Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott eller föreningslivet. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Föreningslivet gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan. För mer information besök www.performiq.se Företagspresentation Företaget är snabbt växande och verkar inom väg- och anläggningsbranschen Tjänstebeskrivning Arbetsuppgifterna består främst i att säkras lasten på flaket samt transportera material med bil till olika arbetsplatser. Det kommer ingå mycket möte med nya och befintliga kundert. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos en av våra kunder. Krav på person Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning. Annan huvudsaklig sysselsättning innefattar bl.a. student. egen företagare, idrottare på hög nivå eller timmanställd. Som person är du positiv, har hög social kompetens och är stresstålig. B-körkort är ett krav. För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat. Omfattning: Varierande Arbetstid: 7-16 alt. 8-17 Plats: Stockholm Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen bifoga din andra huvudsakliga sysselsättning! Välkommen med din ansökan
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Extraarbete som B-chaufför!! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extraarbete som B-chaufför!!

Lärare 4-9 MA/NO
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Hökarängsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Hökarängsskolan omfattar årskurserna 1-9 och förskoleklass samt skolbarnomsorg och grundsärskola. Verksamheten omfattar cirka 450 elever. Det pedagogiska arbetet i skolenheten tar sin grund i lärstilspedagogik. Arbetet med IT-pedagogiska verktyg är i utveckling. Lärarna deltar i Lesson Studies-grupper för att utveckla undervisningen för högre måluppfyllelse. Utvecklingsområde för kommande år är språkutvecklande arbetssätt i alla ämnen och hela skolan. Skolans profiler är basket, idrott, musik samt bild&form. Hökarängsskolan ska vara en skola för var och en och för alla: Varje elev ska vara i goda lärprocesser, trivas och må bra här och nu och lämna skolan med goda resultat och väl rustad för framtiden. Personalen ska vara engagerad och ha höga förväntningar på varandra, sig själva och eleverna. Skolan ska prioritera lärandet. Eleverna ska vara engagerade, delaktiga och ansvarstagande. Vi utvecklar och utvidgar vår verksamhet och nyanställde under förra läsåret två ma/no-lärare. I Ma/no-kollegiet finns idag sex tjänster. En av våra lärare går i pension och vi söker nu en ny lärare till kollegiet. Ma/no-institutionen omfattar en hel korridor med ämnessalar och har under läsåret utvecklats med också en LEGO-institution i ateljévåning för undervisning i alla årskurser. Projekt under bland annat rubrikerna IT, hållbarhet och entreprenörskap och i samverkan med företag är planerade i ma/no-kollegiet inför kommande läsår. MatteCentrum har räknestuga i Hökarängsskolan på onsdagskvällar. Hökarängsskolan är en av Stockholms stads fokusskolor och ytterligare insatser ska göras för ökad måluppfyllelse. 1 plats(er).Ma/No-lärare åk 4-9. Mentorskap. Vi söker Ma/No-lärare som ska undervisa, handleda, coacha och arbeta i elevgrupper åk 4-9. Nära relationer med eleverna är centralt i tjänsten. Kollegialt samarbete, lärande och utvecklingsarbete. Behörig lärare ma/no åk 4-9. Du skall ha god samarbetsförmåga, positiv vilja och förmåga att utveckla dina ämnen och verksamheten och se möjligheter. Du ska vara såväl projektinriktad som resultatorienterad och kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du ska kunna möta elever utifrån var och ens behov och arbeta för att alla elever ska nå målen och så långt som möjligt i sitt lärande. Du ska kunna utveckla metoder och stöd för enskilda elever och grupper av elever. Du ska kunna fånga och fördjupa elevernas intresse för matematik och naturvetenskapliga ämnen. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Charlotta Lindqvist,08-50847557 Tillträde: 2013-08-13. 13 augusti 2013 eller enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; Hökarängsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare 4-9 MA/NO jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare 4-9 MA/NO

Biståndshandläggare inom funktionshinder
Stockholms Stad Hässelby-Vällingby SDF Biståndsenheten för funktionsnedsatta Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Hässelby-Vällingby stadsdelsförvaltning är en av Stockholms 14 stadsdelsförvaltningar. Stadsdelen ligger i nordvästra Stockholm och har 63 000 invånare och omfattar stadsdelarna Hässelby Gård, Hässelby Strand, Hässelby Villastad, Vällingby, Vinsta, Grimsta, Råcksta, Nälsta och Kälvesta. I Hässelby-Vällingby är det nära till natur och rekreation kring Mälaren, men också till moderna affärscentra som Vällingby City. Hässelby- Vällingby är ett expansivt område med stor nybyggnation. Befolkningen beräknas öka med nästan 10 % under den närmaste tioårsperioden. Stadsdelsförvaltningen har 1500 anställda som ansvarar för verksamhet inom förskola, äldreomsorg, omsorg om personer med funktionsnedsättning, socialtjänst, stadsdelsmiljö, parker och kultur och fritid. Som anställd har du tillgång till motionslokal och flera träningspass och du kan även köpa förmånligt träningskort till Stockholms stads simhallar med gym och träningsanläggningar. Mer information om oss hittar du på www.stockholm.se/hasselby-vallingby Beställarenheten för personer med funktionsnedsättning ansvarar för handläggning stöd och service till personer i åldern 0-65 år. Inom enheten arbetar 15 biståndshandläggare och dessa är indelade i team med ansvar för barn- och ungdomar respektive vuxna personer. Vi söker nu en handläggare till arbetet med barn och ungdomar med funktionsnedsättning. 1 plats(er). Vi söker 1-2 handläggare I arbetet ingår att utreda, fatta beslut och följa upp insatser utifrån SoL och LSS. Samverkan med andra enheter och myndigheter är av stor betydelse. Inom enheten pågår ett utvecklingsarbete med fokus på uppföljning och resultat av insatser. I detta arbete förväntas du aktivt medverka tillsammans med övriga medarbetare Socionomutbildning med inriktning mot äldre- och funktionshinder. Du har goda kunskaper om verksamhetsområdet funktionsnedsättning och aktuell lagstiftning. Det är av stor betydelse att kunna uttrycka sig väl i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid en god samverkan internt och externt samt ett gott bemötande och hög tillgänglighet till de som söker stöd och service från enheten. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Goda kunskaper om gällande lagstiftning och tidigare erfarenhet av att ha arbetat som biståndsbedömare inom funktionshinder är meriterande. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Avdelningschef Ingrid Friberg,08-508 04 021 Karin Johansson, Verksamhetscontroller, 08-508 05 097 Vision Kansliet, 08-508 40 646 (facklig) Jan-Erik Berg, SACO, 08-508 05 039 (facklig) Tillträde: 2013-09-01. Tillträde snarast efter överenskommelse
Företag: Stockholms stad; Biståndsenheten för funktionsnedsatta
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Biståndshandläggare inom funktionshinder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biståndshandläggare inom funktionshinder

Administratör inom energibranschen sökes!!!
PerformIQ Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott eller föreningslivet. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Föreningslivet gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan. För mer information besök www.performiq.se Företagspresentation Vår kund är en större aktör inom energibranchen. Tjänstebeskrivning Arbetsuppgifter består främst via meter data management systems administrera för våran kund. Krav på person Vi söker dig med erfarenhet från meter data management systems (ex. MVS+ eller generis) och som har arbetat inom energibranschen tidigare. Som person är du positiv, driven och har en hög arbetsmoral. Erfarenhet från SAP är meriterande. Omfattning: asap- 30 sep Arbetstid: 8-17 Plats: Stockholm Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör inom energibranschen sökes!!! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör inom energibranschen sökes!!!

Försäljningsansvarig
Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden. Till våren beräknas vårt nya varuhus öppna i Södertälje. Inför detta söker vi nu en driven Försäljningsansvarig.   Rollbeskrivning: Som Försäljningsansvarig kommer du ha det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln i varuhuset där du leder och fördelar arbetsuppgifter till Butiksmedarbetare och Avdelningsansvariga. Du, tillsammans med respektive Avdelningsansvarig ser till så att varuhuset har ett stort säljtryck med säljande och välexponerade hyllor, anpassade till rätt säsong. I samarbete med Logistikansvarig säkerställer du även att varuhuset alltid har optimal varumängd i lager, du planerar och säkerställer vecko- och dagsplanering utifrån varuhusets behov och budgetram. Vidare bär du ansvaret för försäljningsaktiviteter, butik- och nyhetsombyggnationer samt att planerade varuexponeringar fullföljs. Tjänsten medför en nyckelroll där du ingår i varuhusets ledningsgrupp. Du rapporterar direkt till Varuhuschefen och är dennes förlängda arm i försäljningsfrågor.   Kvalifikationer: Du är en person som jobbat inom detaljhandeln i 3-5 år och har ledarskapserfarenhet inom detaljhandeln på minst 2 år. Din kunskap kring brandsäkerhet och arbetsmiljö värdesätter vi och du innehar truckkort. Att hantera såväl personal som kunder är inget nytt för dig och vi ser att du är en organiserad och ansvarstagande person med hög servicemedvetenhet. Du har förmågan att motivera, coacha och inspirera personal och du är pedagogisk i ditt framförande av budskap. Du ser dig själv som en lojal och lösningsfokuserad lagspelare. Du har färdigheter i strategisk säljplanering och varuexponering, varigenom du har förmågan att se helheten i en försäljningscykel. I din roll är du flexibel för att kunna tillmötesgå eventuella nya eller tillfälliga arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har kompetens/intresse inom några av våra produktområden och att du delar Biltemas värderingar, Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet. Vi erbjuder ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!   Arbetsplats/placering: Södertälje Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning, heltid Lön:Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierar över veckan. Jour vissa helger och kvällar förekommer i denna tjänst.   Har du frågor kring tjänsten kontakta:Beata Vaszi 010-490 15 35   Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Urval kommer att ske löpande, därför ser vi gärna att du skickar in din ansökan omgående. Är du intresserad av att söka någon av våra andra tjänster till Varuhuset? Resterande tjänster till Biltema Södertälje utannonseras under hösten/vintern. Ladda gärna upp en spontanansökan via vår hemsida så länge och skapa en så kallad ”Jobbagent”. När väl annonserna läggs ut, kommer du få ett mail om att det nu går bra att söka de tjänster du lagt in önskemål på.
Företag: Biltema Södertälje
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Försäljningsansvarig jobb, Försäljningsansvarig Södertälje, Försäljningsansvarig Biltema Södertälje
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäljningsansvarig


Sök lediga jobb Byggarbetsledare Skärgårdsbemanning Nacka Värmdö

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se