CAD Manager till Unibail Rodamco jobb - lediga jobb

CAD Manager till Unibail Rodamco jobb CAD Manager till Unibail Rodamco jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: CAD Manager till Unibail Rodamco. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: CAD Manager till Unibail Rodamco. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Driven ordermottagare sökes till ett av nordens ledande Bageri!- Stockholm

  2. Servicemedarbetare Logistik AstraZeneca Södertälje- Södertälje

  3. Redovisningsekonom till AMGA- Solna

  4. Driven ordermottagare sökes till ett av nordens ledande Bageri!- Nynäshamn

  5. Truckförare och plockare sökes till lager- Stockholm

  6. Kommunikativ konsult inom supply chain och logistik- Södertälje

  7. Lärare i fritidshem som kan, vill och vågar- Sollentuna

  8. Biomedicinsk analytiker till Preanalytiska enheten LNP 8- Stockholm

  9. Ekonomiadministratör till Originalbagarn- Nynäshamn

  10. Internkonsult inom Prestandatest till SEB- Stockholm


Mer beskrivning

Driven ordermottagare sökes till ett av nordens ledande Bageri!
Kort om tjänsten Ditt ansvarsområde kommer att innefatta order, koordinering med leverantörer och säljare samt analyser i Excel. Du kommer att sitta i ett team med högt i tak och vi hoppas att även du kan vara med och bidra till en positiv stämning på kontoret. En förekommande arbetsuppgift är att vägleda dina kunder när en order inte gått igenom. Då bör du se över tillgänglighet och se till att beställningen går igenom. I denna roll krävs det ett stort ansvar och noggrannhet samt en kundservicekänsla. Utöver ovanstående kommer även dina arbetsuppgifter att inkludera bland annat att: Om verksamheten Tradition och nytänk – hand i hand! Originalbagarn AB är ett svenskt EMV-bageri som har sina rötter i Lockarps Bageri och Växjöbagarn. Vi riktar oss mot stora aktörer vilka under eget varumärke förser marknaden med våra bröd av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser. Verksamheten är aktiv sedan många decennier och grundar sig i kvalitet och tradition, men strävar ständigt mot utveckling och förnyelse. Vi har två produktionsanläggningar, en i Växjö under namnet Originalbagarn och en i Nynäshamn under namnet Nynäsbageriet. Vårt huvudkontor ligger på Södermalm i Stockholm. I våra produktionsanläggningar har vi hela åtta produktionslinjer för allt från lösbakat och formbakat till stansat, kaffebröd och plåtbakat. Totalt jobbar vi under 140 baktimmar per dygn och har därmed en daglig kapacitet på 130 ton färdiga produkter. Mer om tjänsten Dina huvudsysslor och ansvarområden innefattar: • Registrera ordrar • Säkerställa produkternas tillgänglighet samt behov hos kund • Ha daglig kontakt med leverantörer och säljare • Dagligt arbete i Excel Din profil • Erfarenhet av att arbeta inom order och service • Trivs i att ge service och arbeta i team • Talar och skriver flytande Svenska och Engelska • Goda kunskaper i Excel Ansökan Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Om Dreamwork På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Företag: Dreamwork Scandinavia AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Driven ordermottagare sökes till ett av nordens ledande Bageri! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven ordermottagare sökes till ett av nordens ledande Bageri!

Servicemedarbetare Logistik AstraZeneca Södertälje
Vi söker nu en medarbetare till vårt uppdrag på AstraZeneca i Södertälje. En driftig, medarbetare till vårt Team på Logistik. Vårt team består av 15 st. heltidsanställda.   Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av: • Jobbet består av mycket bilkörning. Transportera Post & Paket mm.,vilket kräver noggrannhet. • Lagerarbete som plockning av ordrar, packetering av paket på lager kan också förekomma.   Krav och Kvalifikationer: • Körkort • Du ska kunna utrycka dig professionellt i tal och skrift både på engelska och svenska. • Kunna läsa skriftliga instruktioner. • Genomförd gymnasieutbildning. • Truckkort är meriterande.   Egenskaper De viktigaste egenskaperna är att du brinner för att ge god service, är prestigelös, har ett driv och ett intresse för serviceyrket och praktiskt arbete. Som person är du glad, social, självgående, hanterar ett ibland högt tempo, flexibel, ansvarstagande, med förmågan att skapa goda relationer med kunder och kollegor. Du vågar fråga, tar eget initativ och ansvar.   Anställningsform och arbetstider : Heltid vardagar 07:00-16:00.  Välkommen med din ansökan senast den 8/6 men vi påbörjar rekryteringsprocessen snarast vid frågor kontakta Pierre Jönsson:  pierre.jonsson@sodexo.com       Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan, sin starka drivkraft och entreprenörsanda startade han upp ett litet serviceföretag som levererade mat till företagspersonal i hans hemstad Marseille. Idag har Sodexo vuxit till en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder världen över. Vi är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet, och våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor samt på institutioner. Vi erbjuder integrerade servicetjänster inom Facilities Management: arbetsplatstjänster, lokalvård, måltidsservice samt hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vi bidrar till att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen. Vårt arbete inom dessa områden har också resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser under årens lopp. I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Företag: Sodexo AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Servicemedarbetare Logistik AstraZeneca Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicemedarbetare Logistik AstraZeneca Södertälje

Redovisningsekonom till AMGA
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vill du arbeta med redovisning med ett bolag som utmanar branschen? Då kan denna tjänst vara intressant för dig! Tjänsten tillträds omgående. Arbetsuppgifter Som Redovisningsekonom kommer du få en operativ nyckelroll med ett brett ansvarsområde där du kommer att axla ett huvudansvar hos en av våra kunder. Du kommer att arbeta i en dynamisk och familjär avdelning inom en välrenommerad organisation. I din roll har du stora kontaktytor, främst internt men kontakt med externa kunder förekommer. För rätt person finns möjlighet att vara med och utvecklas och få utökade arbetsuppgifter. Vidare innebär arbetet: - Hantera och leda redovisningsuppdrag inkl. löpande redovisning - Uppdatera riktlinjer, normer och instruktioner enligt ändrade standarder inom området - Hantering av leverantörsreskontra, faktureringsrutiner, in-och utbetalningar - Avstämningar och förberedande månadsbokslut - Delta i olika projekt internt  - Hantering av kreditkontroller och kravrutiner Vem är du? Vi söker dig som är affärsdriven och stark i att implementera och genomföra olika processer. Vidare vill du påverka din arbetssituation, företagets framtid och tror på laget före jaget. Du är lösningsfokuserad och inte rädd för att ta egna initiativ och har goda kunskaper inom redovisning och arbetat minst 1 år inom ekonomiområdet.  Du är självgående i den interna redovisningen, utan krav på bokslutsarbete. Du tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och är bra på att bygga relationer med människor runt omkring dig. Kvalifikationer - Förmågan att hålla helhetssyn, även i tider av förändring, och har möjlighet att prioritera och fatta självständiga beslut - Du är motiverande och inspirerande i ditt arbete med dina kollegor - Erfarenhet från att arbeta i ekonomisystemet Fortnox samt goda kunskaper i Excel Om bolaget AMGA är grundat av branscherfarna entreprenörer tillsammans med Gasell – och systerbolaget Ageris och förser organisationer med värdefulla humana resurser som skapar bestående affärsnytta genom innovativa upplägg. Affärsområdena bolaget är verksamt inom är konsulttjänster, rekrytering & affärsutveckling inom customer experience, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi samarbetar idag med Sveriges mest ledande bolag och expanderar kraftigt inom branschen.  Bolaget du ansvarar för erbjuder dig utmaningar och möjligheter för personlig och yrkesmässig utveckling genom utbildning.  Är du en person som trivs i en resultatdriven kultur och i en kreativ och dynamisk miljö så ser vi fram emot din ansökan! Vår kunds moderna kontor är beläget i Stockholm med mycket bra kommunikationer, restauranger, affärer och gym i området. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tillsättning av tjänsten är omgående och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2018-06-22. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Alexander Magnusson på alexander.magnusson@amga.se
Företag: AMGA AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till AMGA jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till AMGA

Driven ordermottagare sökes till ett av nordens ledande Bageri!
Kort om tjänsten Ditt ansvarsområde kommer att innefatta order, koordinering med leverantörer och säljare samt analyser i Excel. Du kommer att sitta i ett team med högt i tak och vi hoppas att även du kan vara med och bidra till en positiv stämning på kontoret. En förekommande arbetsuppgift är att vägleda dina kunder när en order inte gått igenom. Då bör du se över tillgänglighet och se till att beställningen går igenom. I denna roll krävs det ett stort ansvar och noggrannhet samt en kundservicekänsla. Utöver ovanstående kommer även dina arbetsuppgifter att inkludera bland annat att: Om verksamheten Tradition och nytänk – hand i hand! Originalbagarn AB är ett svenskt EMV-bageri som har sina rötter i Lockarps Bageri och Växjöbagarn. Vi riktar oss mot stora aktörer vilka under eget varumärke förser marknaden med våra bröd av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser. Verksamheten är aktiv sedan många decennier och grundar sig i kvalitet och tradition, men strävar ständigt mot utveckling och förnyelse. Vi har två produktionsanläggningar, en i Växjö under namnet Originalbagarn och en i Nynäshamn under namnet Nynäsbageriet. Vårt huvudkontor ligger på Södermalm i Stockholm. I våra produktionsanläggningar har vi hela åtta produktionslinjer för allt från lösbakat och formbakat till stansat, kaffebröd och plåtbakat. Totalt jobbar vi under 140 baktimmar per dygn och har därmed en daglig kapacitet på 130 ton färdiga produkter. Mer om tjänsten Dina huvudsysslor och ansvarområden innefattar: • Registrera ordrar • Säkerställa produkternas tillgänglighet samt behov hos kund • Ha daglig kontakt med leverantörer och säljare • Dagligt arbete i Excel Din profil • Erfarenhet av att arbeta inom order och service • Trivs i att ge service och arbeta i team • Talar och skriver flytande Svenska och Engelska • Goda kunskaper i Excel Ansökan Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Om Dreamwork På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Företag: Dreamwork Scandinavia AB
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Driven ordermottagare sökes till ett av nordens ledande Bageri! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven ordermottagare sökes till ett av nordens ledande Bageri!

Truckförare och plockare sökes till lager
Om tjänsten Arena Personal växer och behöver nu förstärka upp med fler lagerarbetare. Vi har flera kunder i hela Stockholmsområdet och arbetsuppgifterna varierar beroende på kundernas behov, vilket innebär att vi söker flera olika profiler. Vi söker alltså både dig som är skicklig vid trucken och dig som är en klippa på att plocka och packa varor. Specificera gärna i din ansökan om du exempelvis har truckkort och i vilken utsträckning du har kört truck. Din profil För att passa som konsult hos oss är det bra om du kan sätta dig in i nya organisationer och arbetsuppgifter snabbt. Vidare bör du vara flexibel och ha lätt för att lära dig. Vidare ser vi att du är/har: • Strukturerad person som trivs med att arbeta i högt tempo • Mycket god fysik och uthållighet • Ansvarsfull och noggrann • Social och prestigelös lagspelare Meriterande: • Truckkort (A-B) • Erfarenhet av motviktstruck, skjutstativstruck och/eller ledstaplare • Körkort Då den mesta kommunikationen sker via telefon och att du kommer ha kundkontakt, så är det viktigt att du talar och förstår svenska obehindrat. Registerkontroll kommer att utföras. Om verksamheten Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället. Ansökan Då tjänsterna kan tillsättas omgående är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Lycka till!
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Truckförare och plockare sökes till lager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Truckförare och plockare sökes till lager

Kommunikativ konsult inom supply chain och logistik
Vi ser en ökad efterfrågan av konsulter inom områdena logistik, supply chain och change management. För kunds räkning söker vi därför efter dig som vill jobba i en internationell och fartfylld miljö och utvecklas i din yrkesroll. Vi vill träffa dig som brinner för koordinering, smidiga leveranser, problemlösning och utmärkt service. Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Poolia Life Science & Engineering har en mängd kunder med spännande uppdrag inom supply chain, logistik och change management. Exempel på roller och uppdrag är - Supply chain coordinator - Logistikkoordinator - Logistiker - Distribution coordinator Gemensamt för rollerna är att utveckling, service, problemlösning och kommunikation är centrala delar. Vem är du? Vi vill komma i kontakt med dig som är intresserad av nya utmaningar inom områdena supply chain och logistik. Kanske är du nyutexaminerad och vill samla på dig bred erfarenhet under kort tid? Kanske är du erfaren och vill hitta en spännande tjänst på ett nytt bolag? Vi har uppdragen! Vi söker dig som har utbildning eller erfarenhet av - Ekonomi - Service - Koordinering - Administration - Logistik - Supply chain Arbeta som konsult hos Poolia Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företag: Poolia Stockholm AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kommunikativ konsult inom supply chain och logistik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommunikativ konsult inom supply chain och logistik

Lärare i fritidshem som kan, vill och vågar
Sollentuna är en kommun som växer och utvecklas. Vi blir cirka 1000 personer fler varje år och är nu över 72 000 invånare. Sollentuna kommun har cirka 2 700 kompetenta och engagerade medarbetare. Vi strävar alltid efter att ge våra invånare och företagare bästa möjliga service. Jämlikhet och mångfald är viktigt för oss och vi behöver olika kompetenser i våra verksamheter. Vi erbjuder intressanta och omväxlande jobb som ger dig stora möjligheter att utvecklas. Välkommen till oss! Tillsvidare, heltid. Vi söker en fritidspedagog som vill driva och vidareutveckla vår fritidsverksamhet så att elevens  lärande sätts i fokus och verksamheten  fyller den viktiga funktion den har .  Hos oss får du frihet att utveckla och stöd i att utvecklas. Som lärare i fritidshem/fritidspedagog blir du en del av ett kompetent arbetslag med unika möjligheter att bidra till utveckling och att själv utvecklas. Du blir en del av ett kompetent team av medarbetare på lågstadiet. Du kommer att arbeta med elevgrupper med stor och spännande mångfald där vi har elever som både läser enligt grundskolans och grundsärskolans kursplaner i samma klassrum. På Rösjöskolan samarbetar vi också med ledande forskare och praktiker på för skolan intressanta områden. Som lärare i fritidshem hos oss får du möjligheter att medverka i intressanta utvecklingsarbeten utifrån intresse och motivation. Vi tror att du är lyhörd och kreativ och möter varje elev utifrån hens förutsättningar. Du är en trygg person, är lösningsorienterad och har ett positivt förhållningssätt. Din utgångspunkt är att lärandet ska vara kreativt och stimulerande. Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Hos oss får du ett roligt och utvecklande arbete tillsammans med engagerade kollegor på en skola där vi arbetar för mångfald och utifrån ett inkluderande förhållningssätt. Vi erbjuder dig - en arbetsplats med en trygg och välkomnande atmosfär - en miljö som är tillåtande, utmanande och kreativ med goda förutsättningar för behovsanpassat lärande - en plats där varje elev ges möjlighet att utveckla sina förmågor och intressen och som är medaktörer i sitt eget lärande - pedagogisk lunch - kontinuerlig fortbildning samt handledning - trivselaktiviteter och friskvårdsbidrag. Vill du arbeta på ett fritids att längta till så är du varmt välkommen med din ansökan! Vi intervjuar löpande. Rösjöskolan i Sollentuna är en kommunal skola med verksamhet inom förskola, grundskola, grundsärskola och fritidshem. Våra fyra hörnstenar är läsning, skapande verksamhet, IKT och natur och miljö. Försäljare från rekryteringsföretag och annonssajter undanbes då vi har många sökande på de tjänster vi annonserar.
Företag: Sollentuna Kommun Rösjöskolan
Ort: Sollentuna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem som kan, vill och vågar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem som kan, vill och vågar

Biomedicinsk analytiker till Preanalytiska enheten LNP 8
Karolinska Universitetslaboratoriet har en nationellt ledande roll inom laboratoriemedicin. Vår kompetens finns inom alla laboratoriemedicinska discipliner. Vi bedriver forskning och utveckling i framkant tillsammans med Karolinska Institutet och med närmare 20 miljoner kliniska analyser årligen utgör vi en central del av sjukvården.     Vi är cirka 2300 medarbetare vid Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge och Solna, Blodcentralerna i Stockholm, Danderyds sjukhus, Norrtälje sjukhus, Södersjukhuset och Södertälje sjukhus samt på närmare 70 provtagningsenheter i öppenvården.      Vi erbjuder  I Karolinska Universitetslaboratoriet ingår Laboratorier för närvård och preanalys (LNP) som erbjuder patientnära service och tjänster inom laboratoriemedicin. Vi erbjuder laboratorieverksamhet vid ett 60-tal vårdcentraler, husläkarmottagningar och närsjukhus inom Stockholms län, och ansvarar för preanalytiska enheten och provtagningscentraler på Karolinska Universitetssjukhuset.   Vi är en utvecklingsorienterad verksamhet som bidrar till värdebaserad vård genom kund - och patientanpassade tjänster inom preanalys, patientnära diagnostik, biobankning, forskning, och utbildning.     Preanalytiska enheten ingår i kliniken LNP och ansvarar för multidisciplinära provmottagningar i Solna och Huddinge. Vår verksamhet är i hög grad automatiserad och datoriserad för att möjliggöra multidisciplinärt preanalytiskt omhändertagande av stora provvolymer. Hos oss arbetar flera olika yrkeskategorier tillsammans för att säkerställa ett kvalitetssäkert provomhändertagande för vård respektive forskning.        Om tjänsten  Dina arbetsuppgifter består av multidisciplinärt provomhändertagande och registrering av remisser till flertalet kliniker inom Karolinska Universitetslaboratoriet. Du kommer att hantera inkommande prover på våra sorteringsautomationer och biobanksprover på våra alikvoteringsrobotar. Du har patienten i fokus och ger god service till enhetens kunder.      Vi söker  Vi söker dig med intresse för teknik och vilja att kontinuerligt arbete med flödes- och förbättringsarbete inom preanalys      Kvalifikationer  Vi söker dig som är legitimerad biomedicinsk analytiker eller har annan relevant högskoleutbildning  Har du erfarenhet av arbete med multidisciplinärt preanalytiskt provomhändertagande och sorteringsautomationer är det meriterande men inte ett krav.  Du måste behärska svenska språket i tal och skrift.    Personliga egenskaper  Du är strukturerad, ansvarsfull och prestigelös.   Dina arbetsuppgifter och den dagliga kontakten med personal, inom och utanför vår enhet, gör att vi värdesätter att du är serviceinriktad, flexibel och har en positiv inställning som bidrar till en god arbetsmiljö. Du vill engagera dig i enhetens verksamhet och bidra aktivt till dialog och utveckling    Det är viktigt att du arbetar utifrån Karolinskas värderingar; ansvar, medmänsklighet och helhetssyn.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Biomedicinsk analytiker till Preanalytiska enheten LNP 8 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biomedicinsk analytiker till Preanalytiska enheten LNP 8

Ekonomiadministratör till Originalbagarn
Kort om tjänsten Vi söker för kunds räkning en ambitiös och noggrann ekonomiadministratör som kommer ta hand om det dagliga inflödet av förfrågningar och ärenden. Vidare kommer du få komma till en arbetsplats där det finns omväxlande arbetsuppgifter och där din roll har en stor betydelse för organisationen. Om verksamheten Tradition och nytänk – hand i hand! Originalbagarn AB är ett svenskt EMV-bageri som har sina rötter i Lockarps Bageri och Växjöbagarn. Vi riktar oss mot stora aktörer vilka under eget varumärke förser marknaden med våra bröd av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser. Verksamheten är aktiv sedan många decennier och grundar sig i kvalitet och tradition, men strävar ständigt mot utveckling och förnyelse. Vi har två produktionsanläggningar, en i Växjö under namnet Originalbagarn och en i Nynäshamn under namnet Nynäsbageriet. Vårt huvudkontor ligger på Södermalm i Stockholm. I våra produktionsanläggningar har vi hela åtta produktionslinjer för allt från lösbakat och formbakat till stansat, kaffebröd och plåtbakat. Totalt jobbar vi under 140 baktimmar per dygn och har därmed en daglig kapacitet på 130 ton färdiga produkter. Mer om tjänsten I rollen som ekonomiadministratör kommer dina arbetsuppgifter bland annat innefatta: • Avstämning mot balanskonton • Fakturering • Hantera dubbeldebiteringar • Svara i telefon • Intern och extern support gällande fakturafrågor • Hantera rapporter i Excel Din profil För att trivas i denna roll tror vi att du är en noggrann och ansvarstagande person som har en positiv grundinställning till ditt arbete. Vidare ser vi att du tycker om att erbjuda din omgivning god service samt att du har förmågan att både driva ditt arbete självständigt och i grupp. Formella krav: • Avslutad gymnasial utbildning inom ekonomi • Arbetslivserfarenhet inom ekonomiarbete • Goda kunskaper inom Office 365, med fokus på Excel • Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift Ansökan Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Om Dreamwork På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Företag: Dreamwork Scandinavia AB
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiadministratör till Originalbagarn jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiadministratör till Originalbagarn

Internkonsult inom Prestandatest till SEB
Om du trivs bäst i en omväxlande roll som Prestandatestare väntar en stimulerande vardag på SEB i Stockholm. Nu söker vi ytterligare en Prestandatestare till vårt specialistteam inom test. Du erbjuds en varierande vardag där du jobbat som intern testkonsult inom prestanda mot SEBs alla områden.Du jobba du med klassiska end-to-end prestandatester men kommer även att ha möjlighet att vara med och utveckla detta ur ett Continuous Delivery-perspektiv. Om jobbet Du kommer framför allt att jobba som prestandatestare mot SEBs alla 120 utvecklingsteam och tekniska plattformar Java, .NET och Mainframe. Du kan vänta dig en utvecklande roll där du inte riskerar att bli uttråkad då varje projekt är unikt. Du jobbar konsultativt mot projektledare från utvecklingsteamen där du ansvarar för testledning, utför prestandatesterna och levererar resultat. Du kommer också vara delaktig hur vi etablerar prestandatest ur ett Continuous Delivery perspektiv. Du tillhör ett specialistteam som består av fem personer där monitorering och prestandatester ingår i leveransen. Ni är en del av arean Centre of Enablement for Continuous Delivery, som ansvarar för tjänster mot hela SEB IT Solutions Delivery (ISD) för att uppnå snabba och kvalitetssäkra IT leveranser. Du sitter i det nya prisbelönta kontoret i Arenastaden, Solna. Vem är du? För att lyckas i din roll hos oss behöver du gilla att påverka och prova nya tekniker. Du trivs bäst i en roll där du får ta ett helhetsansvar för din leverans och givet en snabb förändringstakt ser vi gärna att du gillar innovation och nytänkande i kombination med kvalitet. Du har erfarenhet av end-to-end prestandatester och har jobbat i HP Loadrunner och gärna AppDynamics. Du har jobbat med både Linux och Windows OS. Vi ser gärna att du har en bakgrund som utvecklare t.ex. Java/.NET eller senior testare i och med den tekniska komplexiteten som finns i rollen. Du bör också gilla komplexiteten som finns här, men du behöver inte ha erfarenhet av både .Net, Java och Mainframe. Läs mer om hur det är att arbeta på SEB  www.sebgroup.com/career     Välkommen med din ansökan I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG IT Digital som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Internkonsult inom Prestandatest till SEB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Internkonsult inom Prestandatest till SEB


Sök lediga jobb CAD Manager till Unibail Rodamco

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se