CGI Sverige AB Huvudkontor jobb - lediga jobb

CGI Sverige AB Huvudkontor jobb CGI Sverige AB Huvudkontor jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: CGI Sverige AB Huvudkontor. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: CGI Sverige AB Huvudkontor. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Midsummer söker driven administratör med servicekänsla- Järfälla

  2. Handyman Norrort- Stockholm

  3. Sentor söker Penetrationstestare till Stockholm- Stockholm

  4. Specialpedagog /Speciallärare i särskild undervisningsgrupp till Vistaskola- Huddinge

  5. Nationalmuseum söker museipedagog, tillsvidare (233-2018)- Stockholm

  6. Instruktör till Cramoskolan- Solna

  7. Lekfull assistent sökes, eftermiddagar/helg.- Stockholm

  8. Rekryteringsspecialist till Svenska kraftnät- Sundbyberg

  9. IT-koordinator- Stockholm

  10. Downtown Camper by Scandic i Stockholm söker Event Host 75 %- Stockholm


Mer beskrivning

Midsummer söker driven administratör med servicekänsla
Vill du arbeta i en internationell och expansiv miljö med produkter som bidrar till en bättre miljö? Trivs du i en mångfacetterad administrativ roll och skulle beskriva dig som social, noggrann och strukturerad? Midsummer söker en driven administratör med servicekänsla! Om företaget Midsummer är ett ungt, snabbt växande företag i den expansiva solcellsbranschen. De utmanar den konventionella industrin med nytänkande lösningar genom att bygga specialdesignade, kompakta maskiner för tillverkning av flexibla tunnfilmssolceller. Den unika processen som säljs tillsammans med maskinerna möjliggör småskalig tillverkning av lätta flexibla solceller, som kan användas på t ex membrantak och fordon där låg vikt och tålighet är nödvändiga egenskaper. Maskinerna är extremt väl lämpade för kontinuerlig processutveckling, vilket bidrar till snabb utveckling och ständigt ökande verkningsgrad på solcellerna. Midsummer ser till att ligga i teknikens framkant genom att kontinuerligt driva forsknings- och utvecklingsprojekt, både tillsammans med andra aktörer och internt. Det kan handla om att t ex förbättra materialkvalitet och cellstruktur i den befintliga processen, ta fram nya alternativa material eller metoder, utveckla innovativa mekaniska lösningar, eller att sätta upp referensanläggningar för utvärdering av företagets produkter. De är idag ca 70 anställda och säljer allt på export. Dina arbetsuppgifter Rollen som receptionist hos Midsummer är varierande och innebär att du kommer vara hela organisationen behjälplig med diverse administrativa arbetsuppgifter. Du utgår från receptionen där du ansvarar för företagets dagliga externa besök från hela världen. Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter kan vara att förbereda möten och konferenser, hantera hotellbokningar, luncher samt företagets post. Din profil För att trivas i rollen och leva upp till förväntningarna ser vi att du; - är serviceinriktad och social - är strukturerad, noggrann och proaktiv i ditt arbete - är engagerad, tycker om att ta ansvar och får saker gjorda - är bekväm med att kommunicera i både tal och skrift både på svenska och engelska Ansökningsförfarande Urvalet sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan på www.skill.se redan idag. Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvariga rekryterare Rebecca Ring, rebecca.ring@skill.se. Väl mött med din ansökan! Om oss Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering och Bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
Företag: Skill
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Midsummer söker driven administratör med servicekänsla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Midsummer söker driven administratör med servicekänsla

Handyman Norrort
GOveteran inspirerar företag att se affärsnyttan med personal som har kommit längre i karriären! Detta ger din organisation kompetens, erfarenhet, lojalitet och lönsamhet. GOveteran bygger en BRO mellan generationer med erfaren personal 40+ via Bemanning, Rekrytering och Omställning. Vi är 20 Partners i Sverige och 10 i Norge. På GOveteran skulle vi aldrig drömma om att jämföra oss med rekryterings- och bemanningsbranschens största. Det har redan våra kunder gjort. Vår erfarenhet är att många affärskontakter rullar på slentrianmässigt i samma hjulspår. Därför vill vi bjuda in dig till en annan resa där personal 40+ med kompetens, erfarenhet, lojalitet och lönsamhet ingår i priset. Våra referenser och 100-tals andra kunder vet redan vad vi talar om. Vi söker en Handyman, en person med färdigheter inom det mesta som kan räknas som småjobb eller reparationer typiskt runt hemmet. Uppdragen kommer att vara i Täby, Sollentuna och Danderyd och det är därför en stor fördel om du bor i området. Egen bil är ett krav. Ett utdrag från belastningsregistret kommer att begäras vid ev anställning. Arbetsuppgifter: - Du ska vara händig, påhittig och ha egen erfarenhet av reparationsarbete och underhållsarbete både inom och utomhus. Det kan vara att sätta en gipsskiva, byta ett dörrhandtag eller sätta upp en hylla, men det kan även innebära lätta rörmokeriarbeten såsom fixering av en läckande WC eller lätta elektriska arbeten som att ändra en armatur Kvalifikationer: - Du ska vara senior, gärna pensionär. - Du måste ha körkort och tillgång till egen bil. - Noggrann, pålitlig och ambitiös är ledorden för detta arbete Egenskaper: - Som person är du ansvarstagande och är noggrann. Det är ett krav att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det viktigaste är att du är ansvarsfull och inte rädd för att ta i där det behövs Utbildningsnivå: - Grundskola Vi erbjuder: - Anställningen är en timanställning. Du avgör själv om du vill ta arbetet vi erbjuder. Du är försäkrad under uppdrag samt under resa till och från uppdrag. Vi har också en sak- och ansvarsförsäkring på våra uppdrag
Företag: GOveteran
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Handyman Norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handyman Norrort

Sentor söker Penetrationstestare till Stockholm
Brinner du för teknik och vill bli bäst i Sverige på teknisk IT-säkerhet? Kanske är du konsult idag och vill ta nästa steg i din karriär? Vi på Sentor söker Penetrationstestare som vill bli en del av vårt kompetenta team som tillsammans skyddar verksamheter från högt kvalificerade angripare på nätet. En perfekt tjänst för dig som längtar efter att få hacka system på riktigt! Din roll hos oss Våra samhällskritiska system blir allt mer beroende av IT för att uppbära sin funktion. Samhällskritiska system återfinns bland annat inom bank- och finansbolag, sjukhus, energi- och vattenförsörjning, transportsektorn med flygplatser, hamnar, med mera och naturligtvis även inom ett stort antal nischade bolag med tekniska tjänster av olika karaktär. Vårt jobb är att säkra dessa från angrepp. På Sentors avdelning för Teknisk Säkerhet hittar du inte bara Sveriges största gruppering av Penetrationstestare utan även den största mängden samlad erfarenhet av att utföra djuptekniska penetrationstester mot ett stort spektrum av olika tekniska lösningar, miljöer och hela nätverkskonstellationer. Som Penetrationstestare agerar du rådgivare för våra kunder avseende sårbarhetsanalyser/hacking av bland annat webbapplikationer och nätverk. Våra kunder är verksamma inom bland annat finans, media och e-handelsbranschen. Är du den vi söker? För att lyckas i rollen som Penetrationstestare behöver du ha en bred teknisk kompentens, gärna med fokus på moderna webbramverk, Linux och nätverk. Särskild teknisk kompetens inom områden så som krypto, AWS, Azure, exploitation eller utveckling av nätverksklienter är starkt meriterande. Du behöver känna dig trygg i mötet med våra kunder och agera konsultmässigt. Det viktigaste för oss är såklart att du delar vårt intresse för teknik och säkerhetsfrågor samt har en ödmjuk och problemlösande attityd. Bli en Sentorian Vi på Sentor lägger lika stort fokus på att säkerställa att våra medarbetare trivs och utvecklas likväl som på att säkra våra kunders tillgångar och information. Hos oss uppmuntras du att åka på ett flertal konferenser och utbildningar varje år. Vi sätter även standarden för högkvalificerade penetrationstestare med vårt utbildningsprogram där vi lyfter nya resurser genom en dedikerad teoretisk och praktisk heltidsutbildning. Utbildningen leds av seniora penetrationstestare med decennium av erfarenhet och hundratals framgångsrika uppdrag inom alla branscher på meritlistan.Sentor har blivit utnämnda till en av Sveriges bästa arbetsgivare tre år i rad av Universum. Hos Sentor får du ta del av en speciell familjär företagskultur med en inspirerande arbetsmiljö och engagerade kollegor där kompetensen inom IT-säkerhet är väldigt hög. Kunder finns inom de flesta sektorerna men främst inom finansbranschen, media, tillverkande industri och e-handel. Praktisk info Start: Omgående/enligt överenskommelse. Tjänstens omfattande: Heltid, tillsvidare. Placering: Björns Trädgårdsgränd 1, Stockholm. Är detta ett jobb för dig?Ansök redan idag! Vi arbetar löpande med processen, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Michelle Nilsson: 070-428 49 55 / michelle.nilsson@sentor.se.
Företag: Sentor
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sentor söker Penetrationstestare till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sentor söker Penetrationstestare till Stockholm

Specialpedagog /Speciallärare i särskild undervisningsgrupp till Vistaskola
Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge. I alla våra förskolor och skolor pågår ett arbete med en gemensam pedagogisk plattform. Barn och elever ska mötas av samma syn på pedagogiskt ledarskap och lärande, oavsett hur gamla de är eller var i kommunen de bor. Plattformen grundar sig i forskning och beprövad erfarenhet eftersom vi alltid strävar efter att arbeta med det som ger resultat. Vi söker dig som vill vara en förebild och bidra till en hållbar samhällsutveckling. Du är öppen och välkomnande i mötet med andra, har mod att tänka nytt och drivkraft att omsätta tankarna till handling. Läs mer om vår pedagogiska plattform på http://www.pedagoghuddinge.se/projekt-och-utveckling/pedagogisk-plattform/ Enhetsbeskrivning Vistaskolan är en F-9 skola i Huddinge. Vi har goda resultat både gällande kunskaper och trygghet och trivsel. Vi lägger stor vikt vid att vara en attraktiv skola med funktionell och inbjudande lärmiljö. Här ska både personal och elever trivas och utvecklas! Vår vision är 'Lustfyllt, meningsfullt lärande för alla'. Vi jobbar med entreprenöriellt lärande och ligger i framkant vad gäller IT i undervisningen så du som blir en del av vårt team behöver ha ett intresse för detta. Vi har en välfungerande organisation och har satsat på våra stödfunktioner och elevhälsan. Dessutom erbjuder vi en skolrestaurang i världsklass! http://grundskolor.huddinge.se/vistaskolan Besök gärna vår redovisningssida www.vistavisar.se för att ta del av elevarbeten. - Om arbetet Du kommer att arbeta i vår särskilda undervisningsgrupp för åk 6-8 för elever i behov av särskilt stöd. Du kommer att driva verksamheten med en lärarkollega. Du får fortlöpande handledning och kompetensutveckling gällande elever med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Vår ambition är att inkludera eleven i stor klass när så är möjligt och du har ett kontinuerligt samarbete med övriga lärare på skolan. Att arbeta som lärare i på Vistaskolan innebär unika och betydelsefulla möjligheter att påverka och bidra till elevers utveckling. Som lärare medverkar du till att en positiv och utvecklande miljö dagligen skapas för varje elev och för hela elevgruppen. Vår välorganiserade struktur, som utgår från elevernas delaktighet och inflytande, utgör grunden för vårt pedagogiska arbete. Din profil Vi söker dig som har lärarutbildning och behörighet i sv/en/so samt en lärarlegitimation. Meriterande är specialpedagogisk kompetens och erfarenhet av arbete i särskild undervisningsgrupp. Du har kunskap och en idé om hur du tillsammans med dina kollegor ska förverkliga läroplanens mål och värdegrund. Vi söker dig som ser eleven ur ett helhetsperspektiv och bidrar till att eleven utvecklas maximalt såväl kognitivt som socialt och emotionellt. Du har även kunskap om hur du synliggör och vidareutvecklar elevers lärprocesser. Du har en stark drivkraft att hålla utvecklingen av den pedagogiska miljön levande. I din yrkesroll är du engagerad, professionell och initiativtagande. Du är också ansvarstagande och strukturerad, med god förmåga att planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Din samarbetsförmåga är mycket god och du är tillmötesgående i ditt bemötande av elever, vårdnadshavare och kollegor. Du hanterar konflikter på ett lyhört och konstruktivt sätt. Vidare har du god förmåga att kommunicera i såväl tal som skrift. Förmåner För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. http://www.huddinge.se/formaner Facklig kontaktperson För facklig kontaktperson för tjänsten se http://www.huddinge.se/kontaktpersonerfack Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Specialpedagog /Speciallärare i särskild undervisningsgrupp till Vistaskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialpedagog /Speciallärare i särskild undervisningsgrupp till Vistaskola

Nationalmuseum söker museipedagog, tillsvidare (233-2018)
Nationalmuseum är en statlig myndighet och Sveriges konst- och designmuseum med ca 130 anställda. Museets samlingar består av äldre måleri, skulptur, teckningar och grafik samt konsthantverk och design från antiken till idag. Nationalmuseum ansvarar även för porträtt­konsten fram till våra dagar genom Statens porträttsamling. Samlingarna visas på Blasieholmen, Stockholm (byggnaden är för närvarande stängd för renovering) och på ytter­ligare ett 20-tal platser, bl. a. Läckö slott, Jamtli samt Gustavsbergs porslins­museum. Nationalmuseum bedriver en framgångsrik utställningsverksamhet och en omfattande program-, forsknings- och publikationsverksamhet samt utlånings­verksamhet. Hösten 2018 öppnar Nationalmuseum i den renoverade museibyggnaden på Blasieholmen och vi söker nu en engagerad konstpedagog för praktiskt publikt arbete och produktion av pedagogiskt material. Viktigt för befattningen är förmåga att berätta och stå inför publik likväl som att skapa samtal och att leda gruppprocesser. Arbete med barn och unga är prioriterat men du möter även vuxna samt grupper med funktionsvariationer. Befattningen ingår i det pedagogiska teamet vilket innebär en stor bredd och variation i arbetsuppgifter och publikmöten. Planering, textproduktion och även enklare mediaproduktion ingår. Din profil Du har minst fyra års arbetslivserfarenhet av konstpedagogik och projekt riktade mot olika målgrupper med god kunskap och intresse för arbete med mångfaldsperspektiv. Både skriftlig och muntlig kommunikation är centralt för arbetet och du har väldokumenterade kunskaper i svenska, engelska och franska och en grundläggande akademisk examen (lägst fil. kand.) inom konstvetenskap. Museet har en stark fransk samling och visningar på franska är en viktig del av arbetet. Vi ser gärna erfarenhet av studier eller arbete utanför Sverige. Erfarenheter från konstmuseum och god kunskap om Nationalmuseums samlingar och olika arbetsfält är meriterande. Du är en noggrann, initiativrik person som kan arbeta både självständigt och i samverkan med andra. Stor vikt läggs vid social kompetens och samarbetsförmåga. Befattningen har placering vid enheten för Pedagogik. Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen inleds med en sex månaders provanställning. VIDARE INFORMATION om befattningen lämnas av enhetschef Lena Eriksson, 08-519 555 31. Fackliga företrädare är Linda Hinners, SACO; tfn 08 – 519 544 04, Ingrid Nilsson, ST, tfn 08 – 519 543 67 och Bo Gustavsson, SEKO, tfn 0703-78 44 42.
Företag: Nationalmuseum
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Nationalmuseum söker museipedagog, tillsvidare (233-2018) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nationalmuseum söker museipedagog, tillsvidare (233-2018)

Instruktör till Cramoskolan
Cramoskolan är en del av Cramo AB och arbetar med utbildningar inom säkerhet- och arbetsmiljö kopplat till Cramos hyresutbud. Cramoskolan har funnits i flera år och är en etablerad verksamhet bland Cramos hyreskunder. Se (http://www.cramoskolan.se/) www.cramoskolan.se (http://www.cramoskolan.se)för mer information. Vi söker dig som vill utbilda våra kunder i säkerhet och arbetsmiljö runt om i Sverige förCramoskolans räkning. Utbildningarna för den här tjänsten hålls främst i Stockholm,Mälardalen, södra Norrland och Östergötland men även på andra orter i Sverige.Antingen på Cramos egna depåer eller ute hos kund. Utbildningarna som du skall genomföra, och den kompetens som vi i första hand söker är inom Lift-, Fallskydd-, Säkra lyft och Ställningsbyggnad (2–9 m). I tjänsten ingår även att ge råd och stöd till både kunder och Cramos egen depåpersonal avseende frågor inom säkerhet- och arbetsmiljöområdet. Du behöver hålla dig uppdaterad på samtliga nyheter och lagförändringar inom dessa områden så att du är delaktig i att våra utbildningar ständigt är uppdaterade. Du fungerar som en länk mellan våra kunder och företaget samt marknadsför Cramo för att kunna utveckla nya affärer. I tjänsten ingår även administrativt arbete, i anslutning till respektive utbildningstillfälle samt för vidareutveckling och uppdatering av kursmaterial. Vi söker digSom känner lust och glädje i att lära ut kunskap till andra personer, du kanske redan idag jobbar med utbildning i någon form. Det är givetvis en fördel om du har god erfarenhet av att utbilda samt erfarenheter inom området säkerhet- och arbetsmiljö. Du kommer att genomgå flera interna utbildningar för att utveckla dina kunskaper, både rent tekniskt och kunskapsmässigt, men även pedagogiskt. Det är av stor vikt att du är utåtriktad, kommunikativ och på ett engagerat och pedagogiskt sätt kan genomföra dessa utbildningar. Du har en mycket förtroendeingivande framtoning samtidigt som du har förmågan att genomföra dessa utbildningar på ett inspirerande och korrekt sätt. Ett krav är att du har B-körkort och att du tycker om att resa i tjänsten. Ansökan Vill du bli en av oss?Välkommen att registrera din ansökan i forma av CV och ett personligt brev.Sista ansökningsdag är 2018-06-30, urval och intervjuer sker löpande. Har dufrågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gruppchef Cramoskolan PetraGartz tfn: 08-623 54 00.
Företag: Cramo
Ort: Solna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Instruktör till Cramoskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Instruktör till Cramoskolan

Lekfull assistent sökes, eftermiddagar/helg.
God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.nu En lekfull assistent sökes för att arbeta med Jonathan. Jonathan är en glad och social kille som snart fyller tio år. Han tycker om när det händer saker och vill gärna ha sällskap av någon som tycker om att leka, busa, spela instrument och sjunga. Jonathan har en medfödd utvecklingsstörning som medför att han är på en nivå som ett mindre barn.  Han kommunicerar genom tal och stödtecken, men i och med att hans tal är väldigt begränsat är det en fördel om du som sökande kan eller har möjlighet att lära dig stödtecken. Jonathan går i särskola på dagarna, som han tycker väldigt mycket om, och åker skoltaxi / färdtjänst dit och hem.  Assistentens arbetsuppgifter innefattar, förutom lek, att stötta vid måltider och personlig hygien.    Vi söker dig som är barnkär och fantasifull med ett ansvarstagande tänk. Tiderna är i första hand fördelade på 2 eller 3 eftermiddagar i veckan, 16-19 och på söndagar cirka 5-7 timmar. Du kanske studerar eller arbetar deltid coh ser detta arbete som ett bra komplement. Enligt lagen om registerkontroll och God Assistans policy ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen, blankett finner du här: https://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/blankett-4429-LSS-belastningsregistret/
Företag: God Assistans i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lekfull assistent sökes, eftermiddagar/helg. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lekfull assistent sökes, eftermiddagar/helg.

Rekryteringsspecialist till Svenska kraftnät
Svenska kraftnät är inne i en expansiv period där vi förstärker och bygger ut stamnätet för el. Vi söker nu en skicklig rekryterare som vill delta i jakten på nya medarbetare samt driva utvecklingen av vårt arbete med rekrytering och employer branding. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Sundbyberg och är ett föräldravikariat på cirka 10 månader. Du kommer att tillhöra enheten HR som består av 9 medarbetare och ansvarar för HR- och lönefrågor på Svenska kraftnät. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med att stödja organisationens chefer i rekryteringsprocessen. Vi är i behov av att främst rekrytera ingenjörer och IT-specialister, men även medarbetare med mer administrativa uppgifter. Arbetet innebär att delta i hela processen från att upprätta kravprofiler och annonser till att genomföra djupintervjuer, arbetspsykologiska tester och ta referenser. Du kommer också att få ansvar för att utveckla rutiner och arbetssätt gäl-lande rekryteringsprocessen och kommunikationen kring denna. Administration kopplad till rekryteringsområdet ingår också. Andra arbetsuppgifter som ingår i rollen är att planera introduktionsdagar för nya medarbetare och utveckla Svenska kraftnäts introduktionsprocess. En annan del är att ansvara för employer branding-arbetet på Svenska kraftnät. I detta ingår kontakter med högskolor, universitet och deras studenter samt att planera och delta i arbetsmarknadsdagar. Du är en i teamet på enheten och arbetet kan också innebära att stötta HR-specialister i andra generella HR-frågor.  Utvecklingsmöjligheter Du får ta ett stort eget ansvar i rollen som rekryteringsspecialist och du får möjlighet att utvecklas inom flera andra områden inom HR. Dessutom blir du en del i ett stort förändringsarbete som sker internt. Din bakgrund Vi söker dig som har en akademisk examen inom personalvetenskap, beteendevetenskap eller motsvarande. Du har stor erfarenhet av att självständigt driva rekryteringsprocesser från början till slut och du tycker också om att ha ansvar för administration och planering av rekryterings- och employer branding-aktiviteter. Har du erfarenhet av att rekrytera ingenjörer, projektledare och/eller inom IT-området är det meriterande. Vi ser även positivt på erfarenhet från brett HR-arbete i en konsultativ roll. Om du har erfarenhet av HR-statistik och är en van användare av Excel ser vi det som en fördel men det är inget krav. Dina personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som vår rekryteringsspecialist är du strukturerad och effektiv och trivs med ett högt tempo i en organisation i utveckling och förändring. Du tar egna initiativ, anpassar dig efter ändrade omständigheter och behåller ditt lugn och din stabilitet även när det blir stressigt. Du har ett utåtriktat sätt och lätt för att skapa och behålla kontakter. Som person är du trygg och har självinsikt. Slutligen är du kommunikativ och uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift. Svenska kraftnät arbetar med kompetensbaserad rekrytering vars syfte är att se till varje persons kompetens och därmed främja mångfald och motverka diskriminering. Eftersom vi arbetar med viktig infrastruktur i samhället så är våra tjänster säkerhetsklassade och svenskt medborgarskap är därför ett krav. Vill du veta mer, kontakta gärna rekryterande chef Jessica Levander tel. nr. 010- 475 86 93 alternativt HR-specialist Josefine Elinder, tel. nr 010-475 86 38. Fackliga representanter är Maria Bergqvist, SACO, tel. 010-475 82 90 och Stefan Ekberg, ST, tel. 010-475 82 91. Du når oss också via e-post: fornamn.efternamn@svk.se. Välkommen med din ansökan senast den 14 juni 2018. Vi behandlar ansökningar löpande så vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt.   Om Svenska kraftnät Svenska kraftnät är den myndighet som ansvarar för att elöverföringssystemet är säkert, miljöanpassat och kostnadseffektivt – i dag och i framtiden. En trygg elförsörjning är en förutsättning för att Sverige inte ska stanna. Därför övervakar och styr vi elsystemet dygnet runt. Vi bygger även ut stamnätet för att möta morgondagens behov. Vi är snart 650 anställda, de flesta vid huvudkontoret i Sundbyberg. Vi har även kontor i Sundsvall, Halmstad och Sollefteå. Ytterligare flera hundra personer sysselsätts på entreprenad för drift och underhåll av stamnätet runt om i Sverige. Svenska kraftnät har även i uppdrag att främja en öppen svensk, nordisk och europeisk marknad för el. Därför bygger vi nya elförbindelser som stärker kopplingarna till det europeiska elnätet. Vi deltar också i det europeiska samarbetet för att skapa en gemensam elmarknad inom EU. Dessutom har vi ett nära samarbete med andra systemoperatörer i Norge, Finland och Danmark för att driva vårt elsystem effektivt. Vi strävar efter att vara en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Det innebär att vi fokuserar på att ge våra medarbetare utmanande arbetsuppgifter, bra förmåner och förutsättningar för en god balans mellan arbetsliv och privatliv. Läs mer om oss på www.svk.se.
Företag: Svenska Kraftnät
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Rekryteringsspecialist till Svenska kraftnät jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rekryteringsspecialist till Svenska kraftnät

IT-koordinator
vid Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik. Sista ansökningsdag: 2018-06-15. Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik (MND) tillhör Naturvetenskapliga fakulteten och bedriver huvudsakligen lärarutbildning och forskning inom matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, men har också externa uppdrag från kommuner och andra myndigheter. Institutionen har särskilt ansvar för grundlärarutbildningen med inriktning årskurs 4–6 samt ämneslärarutbildningar och Kompletterande pedagogisk utbildning (KPU) med inriktning mot naturvetenskap, matematik och teknik. Institutionen har ungefär 130 medarbetare, varav 15 arbetar på den administrativa avdelningen. Arbetsuppgifter Som IT-koordinator ansvarar du för inköp, installation och förtecknande av hårdvara, mjukvara, licenser, AV-utrustning etc. Ansvaret delas med vår institutionstekniker. Du är tillsammans med institutionsteknikern länken mellan institutionens personal och central IT-förvaltning och ansvarar för att på ett användarvänligt sätt implementera centrala riktlinjer och policys. Du agerar användarstöd för institutionens personal, främst för Mac-datorer men även för PC, telefoner och annan teknisk utrustning. Du koordinerar institutionens arbete rörande informationssäkerhet och ansvarar för struktur och rutiner för digital arkivering. Du producerar video och grafik och ansvarar för implementeringen av läroplattformen Athena. Du uppdaterar också delar av institutionens webbplats. Arbetsuppgifterna kan komma att skifta över tid utifrån institutionens behov. Kvalifikationer Vi söker dig som har högskoleexamen och erfarenheter från liknande arbetsuppgifter. Som person är du noggrann, självgående och strukturerad. Du tänker strategiskt och långsiktigt och har samtidigt ett intresse för operativt arbete samt att förvalta administrativ infrastruktur. Du har mycket god samarbetsförmåga och servicekänsla. Du delar gärna med dig av din kunskap till andra medarbetare på ett pedagogiskt och lyhört sätt. Du behärskar svenska och engelska väl, både muntligt och skriftligt. Du bra på att analysera och lösa problem och har god prioriteringsförmåga. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Det är meriterande om du är förtrogen med universitetets tekniska stödsystem, har erfarenhet av att arbeta som webbredaktör samt har kunskaper om regelverk för statlig verksamhet. Det är också meriterande om du är avancerad användare på Mac och PC samt av standardprogram för text-, ljud- och bildbehandling. Anställningsvillkor Anställningen avser heltid och gäller tills vidare med sex månaders provanställning. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning, ange därför gärna löneanspråk. Tillträde den 1 september eller enligt överenskommelse. Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Kontakt Sara Engström, tfn 08-1207 6638, sara.engstrom@mnd.su.se. Vid frågor om anställningsförfarandet, kontakta personal- och ekonomihandläggare Olga Fodérus, tfn 08-1207 6553, olga.foderus@mnd.su.se. Fackliga företrädare Ingrid Lander (Saco-S), tfn 0708-16 26 64, saco@saco.su.se, Lisbeth Häggberg (Fackförbundet ST och Lärarförbundet), tfn 08-16 20 00 (vx), samt seko@seko.su.se (SEKO). Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Bifoga endast personligt brev och CV. Kopior på betyg och intyg tar du med vid en eventuell intervju. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: anvisningar – sökande. Välkommen med din ansökan! Stockholms universitet – forskning, utbildning och samverkan i den internationella frontlinjen.
Företag: Stockholms universitet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga IT-koordinator jobb, IT-koordinator Stockholm, IT-koordinator Stockholms universitet
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-koordinator

Downtown Camper by Scandic i Stockholm söker Event Host 75 %
Scandic är Nordens största hotelloperatör med ett nätverk av närmare 280 hotell i drift eller under utveckling i sju länder. På Scandic får du möjlighet att utvecklas genom inspirerande karriärvägar, både i Sverige och utomlands och vi ser gärna att du har viljan och potentialen att ta ytterligare steg inom vår organisation. Vi erbjuder dig en arbetsplats där mångfalds- och hållbarhetsfrågor har ett stort fokus och vi hoppas att du vill bidra med ditt engagemang och din kompetens så att vi kan ge våra gäster ännu bättre hotellupplevelser. Mitt i Stockholm, där storstadens hjärta bultar som allra hårdast, har Scandic öppnat ett nytt signaturhotell för urbana upptäckare. Downtown Camper är ett modernt livsstilshotell som inspirerar till upptäckarglädje, där spännande möten uppstår mellan natur och storstad, mellan aktivitet och återhämtning och mellan stockholmare och inresande. Här ersätter lekfulla och sociala ytor traditionella mötesrum, i restaurang Campfire serverar vi comfort food från världens alla hörn, och i baren ses nya och gamla vänner för att umgås och utbyta historier. På taket, med magnifik utsikt över Stockholm, öppnar i januari The Nest, en frizon långt från stadens larm, tillägnad hotellets gäster. Här står gemenskap och välbefinnande i centrum. Det är på Downtown Camper upptäcktsresan börjar Vilka är vi och vad kan vi erbjuda dig? Scandic är Nordens marknadsledande hotellkedja med närmare 280 hotell och 16 000 medarbetare. Med hjälp av vår nordiska anda, företagskultur och vårt sätt att göra saker ska vi bli det bästa hotellföretag vi någonsin kan bli – vi siktar mot världsklass! Vill du vara med oss och skapa enastående hotell och eventupplevelser? Nu söker vi på Downtown Camper by Scandic en Event Host! Inom Scandic är dina karriärmöjligheter obegränsade. Vi brukar säga att only the sky is the limit! Har du en härlig inställning och delar våra värderingar, då är du helt klart rätt person för oss och vi är rätt arbetsgivare för dig. Be Caring, Be Bold, Be a Pro, Be You! Som anställd på Scandic erbjuder vi bland annat: Kollektivavtal Utvecklingsmöjligheter med diverse utbildningsprogram Friskvårdsbidrag   Är du vår nya Event Host? Då kommer du dagligen att möta de viktigaste personerna hos oss – våra gäster! Därför söker vi dig som gillar att kombinera service i världsklass med försäljning. Du ska älska mötet med gästen och har förmågan att snabbt skapa goda relationer. Du tar initiativ, är flexibel för förändringar och har förmågan att se lösningar, där andra ser problem. Du kan hantera stressiga situationer och samtidigt prioritera rätt saker. Att arbeta i team och vara en omtänksam kollega ser vi som en självklarhet.  För att trivas i rollen är du en serviceinriktad "teamplayer" med glatt humör. Vidare är du stresstålig, flexibel och ligger alltid steget före, du är den som hellre ser lösningar framför hinder. Vad är din roll? Som Event Host kan arbetsuppgifter kan innefatta olika typer av service kring event såsom förberedelse av events & administration Din roll är otroligt viktigt för Scandic då du är vårt ansikte utåt och påverkar gästens intryck och vistelse. Som Meeting & Event Host är det viktigt att vara uppdaterad och ha en övergripande syn över hotellets verksamhet och dess omgivning. Du ska: Ge gästerna ett positivt bemötande och en service utöver det vanliga Servera mat och dryck med stolthet Hålla våra eventlokaler representabla och inbjudande för våra gäster Säkerställa att Downtown Camper standard och koncept följs Bidra till att avdelningen når sina mål Välkomna och introducera våra mötesgäster Förbereda och ställa ordning i lokaler Vara synlig, tillgänglig och stå till tjänst   Vi söker dig som har En relevant utbildning Tidigare erfarenhet från serviceyrket Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift En härlig inställning!   Meriterande Tidigare erfarenhet från hotell, restaurang eller konferens Kunskap i Micros och Scorpio (Opera) Kunskap i ytterligare språk Information om tjänsten Tjänsten är på 75 % och förlagd på kväll och dagspass även helger ingår Önskat tillträde är i aug Kontakt Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Parisa Amoor på parisa.amoor@scandichotels.com Alla ansökningar kommer att behandlas löpande varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan via länken nedan!
Företag: Downtown Camper by Scandic
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Downtown Camper by Scandic i Stockholm söker Event Host 75 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Downtown Camper by Scandic i Stockholm söker Event Host 75 %


Sök lediga jobb CGI Sverige AB Huvudkontor

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se