Cafébiträde jobb - lediga jobb

Cafébiträde jobb Cafébiträde jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Cafébiträde. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Cafébiträde. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Är du en driven och självgående redovisningsekonom?- Stockholm

  2. Lärare till åk 3 på Centralskolan- Sigtuna

  3. Leveransansvarig chaufför med servicekänsla till Convini- Stockholm

  4. Tech-Lead till Moderna Försäkringar- Stockholm

  5. Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Södermalm 1 eftermiddag per vecka- Stockholm

  6. Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice- Stockholm

  7. Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd!- Stockholm

  8. Skolsköterska- Täby

  9. It-forensiker till Konkurrensverket- Stockholm

  10. Olov Lindgren rekryterar nu fastighetsvärd för arbete i Tensta, Rinkeby- Stockholm


Mer beskrivning

Är du en driven och självgående redovisningsekonom?
Vill du arbeta i en internationell miljö där du får drivna egna projekt? Vill du arbeta i en spännande roll där du får vara med och påverka? Då kan tjänsten hos vår kund i Hammarby Sjöstad vara något för dig! Nu letar SJR efter en senior redovisningsekonom till vår kund i Hammarby Sjöstad. Här välkomnas du in i en härlig miljö där ca 30 olika språk finns representerade. Vår kund står inför en spännande framtid där du kommer att få vara med och påverka. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. I rollen som redovisningsekonom kommer du arbeta självständigt med redovisning hos vår kund. Du kommer bland annat att sköta löpande bokföring, moms och arbetsgivaravgifter. Du kommer även aktivit delta i månadsbokslut samt aktivt delta i rapporteringen till moderbolaget. Du förväntas att snabbt komma in i rollen och kommer arbeta parallellt med den ekonomiansvariga kollegan. Du kommer både få arbeta operativt och få delta i projekt relaterat till ekonomiavdelningen både internt samt med moderbolaget. Arbetet är varierande och vi tror att du med ett prestigelöst och självständigt arbetssätt snabbt kommer att trivas hos vår kund! För rätt person finns det chans att bredda dina kunskaper ännu mer. Lämplig bakgrund Vi letar efter dig som har haft en liknande roll som redovisningsekonom på ett internationellt bolag tidigare. Eftersom du kommer att arbeta i en ansvarsfull roll tror vi att du drivs av utmaningar och att du trivs i att arbeta självständigt samt att du gillar att få ta egna beslut. Du gillar kontakt med människor och är inte rädd att bidra med din input. Det kommer även ställas krav på flytande kunskaper i både engelska och svenska. Har du tidigare arbetat i SAP eller HFM är detta meriterande. Övrig information Ovanstående är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Har du rätt vilja och rätt driv finns stor chans till förlängning alternativt överrekrytering tidigare under uppdraget. Arbetet är på heltid och utförs under kontorstid. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Koblet Olsson, 076 647 16 44. Konsult hos SJR Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Om företaget SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.
Företag: SJR
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Är du en driven och självgående redovisningsekonom? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du en driven och självgående redovisningsekonom?

Lärare till åk 3 på Centralskolan
Sigtuna. Du kanske tänker på den pittoreska staden vid Mälaren, den internationella mötesplatsen och handelsstaden med tusenåriga anor? Det är sant. Men idag är Sigtuna kommun så mycket mer. Här finns Märsta, Valsta, Rosersberg, Arlanda och en levande landsbygd. Än idag är Sigtuna en plats som välkomnar det internationella och mångkulturella. För vi vet att olikheter berikar. Hos oss möts människor, tankar, idéer, kulturer och företag. Hos oss möts dåtid och framtid, natur och stad, Sverige och världen. Varje år passerar många miljoner människor Sigtuna kommun via landets största flygplats. Men snarare än en plats att resa ifrån är det här en plats att komma hem till. Välkommen till Sigtuna kommun. Centralskolan är en helt nybyggd skola som ligger i centrala Märsta, en plats för framtidens lärande med fokus på digitalt lärande, språk, hälsa, rörelse och trygghet. Till hösten är vi är en F-7 skola och med fler elever blir det också fler klasser. Våra lärmiljöer är utformade för att möta framtidens lärande. Vill DU vara en av oss, som med glädje och kunskap utvecklar lärandet? I höst är vi ca 320 elever och vi kommer successivt att bli fler. Ta gärna kontakt om du är intresserad att jobba hos oss även längre fram. Sigtunaboxen är ett utvecklingsprogram för Sigtuna kommuns skolor med digitalt lärarande (IKT), Bedömning för lärande (BFL) och Språkutvecklande arbetssätt (SUA) satsar vi extra mycket på, för att eleverna ska utvecklas för Framtidens lärande. Digitalt lärande och språkutvecklande arbetssätt kommer att vara prioriterade i vår kompetensutveckling närmaste åren. Alla klasser, fritids, praktisk/estetiska ämnen och rektor bloggar och vi har redan påbörjat arbetet med programmering i alla klasser. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill vara lärare i åk 3. Du kommer att ingå i arbetslag 2-3, där vi tillsammans bygger kunskap med kvalitet hela dagen. Du kommer att arbeta tillsammans med dina kollegor i åk 3, där du är en viktig del i lärandet i hela åk 3. I det kollegiala lärandet kommer du att tillsammans med ditt arbetslag och med hela skolan skapa möjligheter för att alla elever ska lyckas. Du kommer att arbeta med ett inkluderande förhållningssätt för att ge alla elever förutsättningar att klara både kunskapskraven samt det sociala sammanhanget. Alla klasser har mycket god tillgång till digitala verktyg i form av iPad, då vi arbetar 1-1. Det digitala lärandet är redan i fokus med bland annat programmering i undervisningen. Som nyutbildad är detta en utmärkt skola att få erfarenhet av med stöd av mycket bra pedagoger. KVALIFIKATIONER Lärare F-3 eller lågstadielärare. Grundläggande kunskaper i svenska och matematik. Utbildning och kunskaper i digitalt lärande är en merit. ÖVRIGT Sigtuna kommun erbjuder Friskvårdsbidrag och för bättre hälsa har vi rökfri arbetstid!
Företag: Sigtuna kommun, Centralskolan
Ort: Sigtuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare till åk 3 på Centralskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare till åk 3 på Centralskolan

Leveransansvarig chaufför med servicekänsla till Convini
Tjänstebeskrivning Är du en självständig person med känsla för service? Då är tjänsten som Leveransansvarig chaufför på Convini något för dig! Som Leveransansvarig chaufför ansvarar du för ett eget distrikt med cirka 35-45 befintliga företagskunder. I dina arbetsuppgifter ingår att leverera önskad mat och dryck till butikerna som finns hos dina kundföretag, ha en löpande dialog med kontaktpersonerna och konsumenterna på företaget samt anpassa utbudet utifrån givna riktlinjer och önskemål. Det är även du som har ansvar för att alla livsmedel som du ska leverera finns i lager den dag som du utför leveransen. Det här är en tjänst som innebär att du är ute hos dina kunder större delen av arbetsdagen. Convini är i stark tillväxt och och för dig med rätt egenskaper och inställning finns stora chanser till utveckling internt. Krav på person Vi söker dig som är lyhörd med god känsla för service. Du är effektiv men samtidigt noggrann eftersom varorna ska komma fram i tid och samtidigt hålla en god kvalitet. Då tjänsten innebär att du är ansiktet utåt mot kund behöver du vara social och kommunikativ. Det kan förekomma en del tunga lyft i den här tjänsten, därför ser vi att du inte är rädd för att hugga i ibland. Du behöver b-körkort och behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Du har en gymnasieutbildning i bagaget och har kanske arbetat med liknande arbetsuppgifter eller i dagligvaruhandeln tidigare. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Leveransansvarig chaufför. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: 7-16 Plats: Stockholm, Solna PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Matilda Agdur på 073-353 75 09. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Företagspresentation Convini – Mat och Kaffe på Jobbet - erbjuder måltidskoncept för mat, mellanmål samt kalla och varma drycker - allt som behövs för att tillgodose behovet av mat och dryck på arbetsplatser. Sedan starten 1995 har familjeföretaget Convini ökat stadigt i omsättning, antal anställda och kunder. Idag har bolaget ca 120 anställda, över 1 400 kundföretag med måltidsbutiker och cafélösningar samt en omsättning på nästan 300 miljoner kronor. En omsättning som har mer än fyrdubblats de senaste 10 åren. Convini har verksamhet i Stockholm/Mälardalen, Göteborg och Malmö med omnejd. Mer information om företaget finns på www.convini.se. Sökord: service, kundservice, butik, leverans, livsmedel, transport, budbilsförare, chaufför, detaljhandel, dagligvaruhandel, varuplock. Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra kandidater utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se <videoUrl>https://www.youtube.com/watch?v=-m4m5C94bTk</videoUrl>
Företag: PerformIQ Work AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Leveransansvarig chaufför med servicekänsla till Convini jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leveransansvarig chaufför med servicekänsla till Convini

Tech-Lead till Moderna Försäkringar
Moderna Försäkringar är en del av Tryg, en av Nordens största försäkringskoncerner, som försäkrar över 2,7 miljoner privatpersoner och mer än 140 000 företag. Moderna Försäkringar har i eget varumärke och genom Atlantica och Bilsport & MC ett brett utbud inom sakförsäkringar. Det senaste året har Moderna Försäkringar lanserat flertalet smarta försäkringslösningar på marknaden med hjälp av ny teknik och digitala lösningar. Nu ökar vi takten och stärker upp med ytterligare professionella medarbetare.    Nu ökar vi takten på vår digitala resa och förstärker därför med en teach-lead!    Din roll  Vill du arbeta med vassa kollegor, problemlösning i verksamhetskritisk miljö och göra skillnad för våra kunder på den svenska försäkringsmarknaden. Moderna Försäkringar är Sveriges 5:e största försäkringsbolag, vi har ett brett utbud av försäkringstjänster och utvecklar ständigt vårt erbjudande.    Vi söker dig som vill bli en del av utvecklingsavdelningen där vi är ca 20 professionella back-end utvecklare. Du blir en nyckelspelare och är med från start till mål, du levererar med hjälp av din tekniska kompetens och ditt motiverande ledarskap. Du leder ett team av 5-7 utvecklare och utformar och designar konkurrenskraftiga hållbara lösningar. Var med och utveckla försäkringsbranschen med oss, sök tjänsten redan idag.  Vem är du?  Vi vill att du idag arbetar du som utvecklare i en leveransorienterad organisation gärna inom e-handel, bank/försäkring eller annan bransch med hög grad av digitalisering. Vi vill också att du:  • har erfarenhet av tech lead eller liknande roll • har en universitetsexamen eller motsvarande inom relevant område.   • har minst 5 års dokumenterad erfarenhet av systemutveckling i affärskritiska miljöer.  • har erfarenhet av C#, Microsofts utvecklingsstack och molntjänster.   • talar och skriver utmärkt svenska och engelska.  • är förtrogen med agila metoder.    Som person är du pragmatisk och kundorienterad och bygger lätt relationer med kollegor och leverantörer. Du sätter teamet främst, du delar med dig av din kunskap och tar gärna hjälp av kollegor när du behöver. Du kavlar gärna upp ärmarna och gör det som behövs för att komma i mål. Du känner naturligt ägarskap och tar stort ansvar för lösning och leverans.     Du drivs av att lösa problem och förenkla, är nyfiken och har ett inneboende driv att lära dig mer och sprida kunskap.     På Moderna är du med och påverkar och gör skillnad från första dagen. Du befinner dig i en och föränderlig miljö, mitt i verksamheten, där kunden, vårt utbud av tjänster och digitalisering står i fokus.     Vi står inför ett par år av modernisering av vår befintliga IT-miljö och vill att du skall drivas och trivas på denna resa!     Känner du igen dig och vill vara en del av vår framtid? Sök nu!    Ansökan och frågor  I denna rekrytering samarbetar Moderna med Edge of Talent. Frågor rörande tjänsten besvaras av Maja Unander, maja.unander@edgeoftalent.com och Elin Hedberg, elin.hedberg@edgeoftalent.com på Edge of Talent. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och är placerad i Stockholm.   Ansök med CV och personligt brev.
Företag: Edge Of Talent AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Tech-Lead till Moderna Försäkringar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tech-Lead till Moderna Försäkringar

Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Södermalm 1 eftermiddag per vecka
Om Nannynu! / About Nannynu! Nannynu! är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag. Vi är stolta över att ha över 1400 barnvakter. Vi tror på att leverera barnpassning i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt. Vi ser till att du får jobba i en familj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj på Södermalm önskar barnvakt 1 eftermiddag per vecka, flexibelt vilken dag, mellan klockan 16.00-22.00. Två barn som är 4 och 7 år. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop livspusslet? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då detta är ett extraarbete är det viktigt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en restid på ungefär 30 minuter till familjen. Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-hos-oss/ Vi erbjuder / What we offer Börjar du hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete, du får dessutom: – Nannycertifieringskurs – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – En egen kontaktperson på företaget – 102-142 kr i lön per timme (inklusive semesterersättning) – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos Nannynu! begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/
Företag: Nannynu! AB Barnvakter i världsklass
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Södermalm 1 eftermiddag per vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Södermalm 1 eftermiddag per vecka

Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice
Jobbeskrivning Är du en flexibel, serviceinriktad person som trivs med att jobba självständigt och i ett högt tempo? Är du duktig på att bemöta andra människor på ett professionellt sätt i alla tänkbara situationer? Har du dessutom någon slags erfarenhet från service och posthantering sedan tidigare är det ett plus! För kunds räkning söker vi nu en social, prestigelös och driven person för jobb inom kontorsservice i ljusa, nybyggda, fräscha lokaler i Sickla. Arbetstider: kontorstider måndag - fredag Heltid Start 13 juli Läge: Sickla Tillsvidare Arbetsuppgifterna är mycket varierande men huvudfokus kommer vara på kontorsservice inom kontorsvaktmästeri vilket innefattar bland annat: - vaktmästarsysslor i lokalerna t.ex. småreparationer, byta trasiga lampor - ansvar för ordning i allmänna ytor och konferensrum - påfyllnad av kontorsmaterial - hantera webbshop och distribution av trycksaker - posthantering - hålla ordning på lager - ommöblering - beställa hämtning av grovsopor - hjäla till i pentry och i disken - bemanna reception vid frånvaro Arbetsuppgifterna sker under högt tempo då det finns mycket att göra på kontoret. Viktigt att vara prestigelös, flexibel och redo att ta sig ann alla olika sorters uppgifter. Du kommer att vara spindeln i nätet så viktigt att ha en god social förmåga och trivas med att dagligen interagera med kunder och intern personal. Vi söker en person som är: - prestigelös - självgående - framåt, social - aktiv, driven - initiativtagande - serviceinriktad - har en god samarbetsförmåga - tydlig - strukturerad Kravprofil & meriterande erfarenheter: - tidigare erfarenhet av vakmästarsysslor - tidigare erfarenhet av posthantering - praktisk förmåga: enklare snickeri, montering - datorvana - god administrativ vana Personliga egenskaper Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice

Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd!
Om företaget Nu söker vi på Lernia en norsktalande Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd. Uppdraget har uppstart omgående och pågår till den 31/12–18 med möjligheter till förlängning och innebär att du blir anställd av Lernia och uthyrd till kunden under perioden. Arbetsuppgifter Som Kundservicemedarbetare kommer du ha tät kontakt med serviceingenjörer och kunder för att hantera inkommande serviceförfrågningar gällande medicinteknisk utrustning. Dina arbetsuppgifter kan bland annat vara: • Ta emot inkommande kundsamtal och serviceförfrågningar • Analysera kundärenden, fördela ut resurser och vidta rätt åtgärder • Samarbeta med tekniker för att svara på enklare servicefrågor • Samarbeta med tekniker för att leverera fjärrsupport • Lägga in beställningar av reservdelar, följa upp ärenden och eskalera i organisationen vid behov • Ansvarig för att lägga in nya servicekontrakt i vårt servicesystem, inklusive tillägg, raderingar och ändringar av befintliga kontrakt. Detta kräver tätt samarbete med vårt servicesales team • Ansvarig för snabb och korrekt fakturering av servicejobb samt kontrakt • Följa upp eventuella kundfaktureringstvister • Effektivt hantera och prioritera olika projekt med minimal tillsyn • Viss försäljning Din bakgrund Vi söker dig som har minst något års erfarenhet av arbete i direktkontakt med kunder, gärna där du haft kontaktytor både internt och externt. Du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel och Outlook. Har du dessutom erfarenhet av Oracle är det starkt meriterande. Vidare behärskar du svenska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i norska. Personliga egenskaper Vi letar efter dig som har förmågan att arbeta självständigt och komma med egna förslag och idéer till förbättringar. Du behöver också vara duktig på att identifiera problem och kunna komma med lösningar och driva igenom dessa. Som person är du social och duktig på att samarbeta. Vidare är du en kommunikativ person, både i tal och skrift. Kan du dessutom hålla lugnet och prioritera under perioder av högt tryck kommer du bli en uppskattad kollega hos vår kund! Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsgrad Visstid/Heltid 37,5 timmar per vecka/Danderyd, Stockholm Tillträdesdag Omgående Information Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chansen till jobbet! Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd!

Skolsköterska
Täby kommun är en av Stockholmregionens snabbast växande kommuner, nära både centrala Stockholm och Arlanda. Inom tio år har Täby vuxit från dagens drygt 70 000 invånare till 90 000 och år 2040 beräknas finnas 20 000 nya arbetstillfällen. Just nu förbättras kollektivtrafiken och vägarna, på sikt kommer Roslagsbanan att förlängas till city via Odenplan. Hög kvalité i välfärden och möjlighet för invånare att välja bland annat skola och omsorg är en del av kommunens signum. Tycker du att det låter spännande att vara en del av utvecklingen? Individuellt är vi unika - tillsammans är vi starka är Täbys kommunala utbildningsverksamhets vision. Vår utbildningsstrategi verkar för en utbildning som utgår från varje elevs specifika erfarenheter, kompetenser och behov. Skolsköterskan är anställd centralt men ingår i elevhälsoteam ute i verksamheterna och verkar för att eleven inom ramen för hens ordinarie kontext ges rätt stöd, stimulans och utmaning för att utvecklas så långt som möjligt. ARBETSUPPGIFTER Skolsköterskan utför skolhälsovårdens arbetsuppgifter enligt skolhälsans råd och anvisningar, vårdprogram och föreskrifter. I det ena uppdraget ingår att utforma och följa upp rutiner kring individuell egenvård med hjälp för elever på grund- och gymnasiesärskola. I det andra uppdraget på två mindre skolenheter ingår att utföra skolsköterskans ordinarie arbetsuppgifter i enlighet med gällande föreskrifter. Skolsköterskan ingår i skolornas elevhälsoteam och deltar i konferenser inom och utanför skolan. I rollen ingår också att samverka med elever, föräldrar, skolpersonal. En viktig del av skolhälsovårdens uppdrag i elevhälsan är att samverka i det förebyggande och hälsofrämjande arbetet för att stödja eleven till att nå målen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, med specialistsjuksköterskeutbildning inom barn- och ungdom, distriktssköterska eller skolsköterska. Det är önskvärt med erfarenhet av tidigare arbete inom elevhälsans medicinska insats och du bör kunna arbeta i grundläggande dataprogram och ha erfarenhet av datoriserad journalföring. Intervjuer sker kontinuerligt. ÖVRIGT Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Täby Kommun, Skolhälsan
Ort: Täby
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Skolsköterska jobb, Skolsköterska Täby, Skolsköterska Täby Kommun, Skolhälsan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolsköterska

It-forensiker till Konkurrensverket
Vi söker en it-forensiker till en nyinrättad tjänst. Du kommer att tillhöra it-funktionen på Administrativa avdelningen och ha ett tätt samarbete med andra avdelningar på myndigheten. It-funktionen, som nu består av fyra personer, ger support och stöd till samtliga avdelningar och enheter på Konkurrensverket. Funktionen ansvarar för drift, underhåll och utveckling av Konkurrensverkets it-miljö samt för it-forensik. Dina arbetsuppgifter Du arbetar med och ansvarar för utvecklingen av forensiska metoder i olika skeden av Konkurrensverkets tillsynsutredningar. Detta innefattar bl.a. internetbaserat utredningsarbete vid spaningsinsatser och förstudier och analyser av stora datamängder. Du deltar i s.k. gryningsräder hos företag i syfte att säkra bevis. Det innebär forensisk insamling av digitalt material i datorer, mobiltelefoner och annan lagringsmedia. Resor förekommer alltså i arbetet. I ditt samarbete med andra avdelningar kommer du att förklara och berätta om it-forensik. Du kommer att samarbeta i forensiska frågor med andra myndigheter både internationellt och nationellt. Du kommer också att arbeta operativt med it-säkerhetsarbetet i samarbete med driftstekniker. Andra uppgifter kan också förekomma. Din bakgrund Vi ser gärna att du är högskoleutbildad och har en utbildning inom it-forensik och informationssäkerhet, eller Polishögskolans it-forensiska grundutbildning Etapp 1 och 2. Alternativt har du motsvarande kunskaper genom kvalificerat arbete med it-forensiska verktyg och arbetsmetoder. Du är vad vid att arbeta i operativsystemen Mac OS och Windows och har goda kunskaper i it-forensiska verktyg och metodiker. Personliga egenskaper Din analytiska förmåga är mycket viktig. Du har ett stort intresse för it-forensik och ett brett intresse för ny teknik och för att hitta lösningar på oväntade problemställningar. Du tycker om att förklara och berätta för andra om ditt kompetensområde och har en pedagogisk förmåga. Du är uthållig i ditt arbete och du kan hantera konfidentiell information på ett ansvarsfullt sätt. Du är strukturerad och stabil och har gott omdöme och respektfullt bemötande. Du kan arbeta självständigt och i grupp. Du har förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Det är meriterande om du har akademisk utbildning inom området, om du har kunskaper inom nätverkssäkerhet och nätverkskommunikation och inhämtning av information via öppna källor (OSINT) samt har arbetat inom en statlig myndighet tidigare. Upplysningar Anställningen är tillsvidare på heltid och inleds med sex månaders provanställning. Konkurrensverket tillämpar individuell lönesättning. I enlighet med säkerhetsskyddslagen kommer en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras före anställning, då tjänsten är placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att du måste ha svenskt medborgarskap. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Experis IT. För frågor kring tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Lena Wassén, tel. 08-508 859 02. Då vi arbetar med löpande urval vill vi ha din ansökan så snart som möjlighet. Bifoga ditt CV samt ett ansökningsbrev där du förklarar hur du matchar dig mot utannonserad tjänst. Välkommen med din ansökan! Fackliga företrädare: Håkan Carlsson (SACO), tfn 08-700 16 00 Åsa Lövström (ST), tfn 08-700 16 00 Konkurrensverket är en myndighet med uppdrag att arbeta för en effektiv konkurrens i privat och offentlig verksamhet till nytta för konsumenterna samt en effektiv offentlig upphandling till nytta för det allmänna och marknadens aktörer.
Företag: Experis
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga It-forensiker till Konkurrensverket jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: It-forensiker till Konkurrensverket

Olov Lindgren rekryterar nu fastighetsvärd för arbete i Tensta, Rinkeby
Om tjänsten Olov Lindgren AB är ett familjeägt fastighetsbolag som grundades 1938. I dagsläget är vi cirka 80 anställda som förvaltar 111 fastigheter i Stockholm, bestående av bostäder och kommersiella lokaler. Affärsidén är att äga, förvärva, förvalta och bygga hyresfastigheter i Stockholm. Värdegrunden genomsyrar hela verksamheten och utgår ifrån begreppen stolthet, engagemang, glädje och ansvar. Kombinationen av en lång byggmästartradition med kvalitet i fokus, samt en förvaltningsfilosofi baserad på omtanke och trygghet har lett till att vi har mycket nöjda hyresgäster och engagerad personal. Läs mer på www.olovlindgren.se Som fastighetsvärd deltar du i ett team som arbetar tillsammans för hyresgästernas bästa, men också med eget ansvar för fastigheter som representant för Olov Lindgren. Du ansvarar för tillsyn, inre- och yttreskötsel, trädgård och felavhjälpande underhåll av tekniska installationer samt enklare reparationer. Arbetet innebär i huvudsak: • Upprätta och vidmakthålla löpande hyresgästkontakter. • Mottagning och hantering av felanmälan samt återrapportering till hyresgästerna. • Ansvara för att hålla rent och snyggt med kvalitet. • Beställa och göra utförande- och fakturakontroller av både entreprenörer och interna tjänster. • Utföra om- och avflyttningsbesiktningar. • Skötsel av utemiljön, såsom trädgårdsskötsel och gräsklippning. • Medverka vid underhållsplanering, myndighetsbesiktningar och energideklarationer. • Dokumentera genomförda besiktningar och i dialog med förvaltaren se till att åtgärder vidtas till följd av besiktningar. Din profil • Utbildning inom fastighetsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. • Utbildning inom trädgårdsarbetare eller några års erfarenhet från skötsel av utomhusmiljö • Goda kunskaper i Office-paketet och vana att arbeta med dator/telefon som hjälpmedel. • Du behärskar svenska språket i tal och skrift. • B-körkort. Du som söker ska vara praktiskt kunnig, ordningsam, kreativ och ha hög servicekänsla. Du är engagerad och har en vilja att arbeta med skiftande arbetsuppgifter med förmåga att göra rätt prioriteringar. Du ska vara utåtriktad, flexibel och ha god samarbetsförmåga och tycka om att vårda sociala kontakter med hyresgästerna. ANSÖKAN I denna rekrytering samarbetar Olov Lindgren AB med Arena Personal. För att söka tjänsten, registrera ditt CV på www.arenapersonal.se och bifoga ett personligt brev. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt och löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Start hos Olov Lindgren AB sker i november/december 2018. Har du frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sara Bahlenberg, sara.bahlenberg@arenapersonal.com eller på 072-374 90 23. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Arena Personal Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Olov Lindgren rekryterar nu fastighetsvärd för arbete i Tensta, Rinkeby jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Olov Lindgren rekryterar nu fastighetsvärd för arbete i Tensta, Rinkeby


Sök lediga jobb Cafébiträde

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se