Caf��bitr��de_kallsk��nka_kassapersonal lediga jobb

Caf��bitr��de_kallsk��nka_kassapersonal jobb Caf��bitr��de_kallsk��nka_kassapersonal jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Caf��bitr��de_kallsk��nka_kassapersonal. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Caf��bitr��de_kallsk��nka_kassapersonal. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Studie/Yrkesvägledare VUX- Huddinge

  2. Personlig assistent- Salem

  3. Process- och informationsmodellerare- Solna

  4. Kategorichef Förskrivet - receptbelagt- Solna

  5. Lärare i grundskolans senare år- Stockholm

  6. Nyfiken och erfaren finmekaniker- Stockholm

  7. Sekreterare sökes till konsultuppdrag i Enköping- Stockholm

  8. Studentwork is looking for a Marketing Designer (part time)- Stockholm

  9. Matematik och CAD- Sollentuna

  10. Innesäljare till Scandic- Stockholm


Mer beskrivning

Studie/Yrkesvägledare VUX
Huddinge har en ung befolkning och växer snabbt - med 100 000 invånare är vi den största kommunen i länet efter Stockholms stad. Huddinge ligger bara 15 minuter från Stockholm C och kännetecknas av stark utveckling, unika naturmiljöer och ett mångsidigt näringsliv. Vikariat heltid från och med 1 oktober 2013 till och med 30 september Enhetsbeskrivning Vux Huddinge utbildar drygt 2000 elever per år inom de olika skolformerna sfi, sfi-hörsel, grundläggande vuxenutbildning, gymnasial vuxenutbildning och yrkeshögskola. Våra utbildningar är i stora delar förlagda till externa utbildningsanordnare. Om arbetet Arbetet består av studie- och yrkesvägledning inom samtliga skolformer och ansvara för en specifik skolform utifrån verksamhetens behov. Arbetet innehåller upprättande av studieplanering, uppföljning av studier, information till studerande i grupp och enskilt, arbete i vår reception, besvara telefonförfrågningar och e-mail. Uppföljning och besök hos externa utbildningsanordnare. En stor del av arbetet sker med hjälp av våra it-system. Vi erbjuder dig ett intressant arbete i ständig utvecklande miljö med väl fungerande rutiner för elevuppföljning, trevliga kollegor och en arbetsplats i trivsamma och centralt belägna lokaler. Din profil Studie- och yrkesvägledarutbildning krävs. Erfarenhet av vuxenutbildning och goda kunskaper i styrdokument är nödvändiga. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande. Meriterande är också att om man har arbetat med lärlingsutbildningar och sfi / sfi-hörsel. Du är en bra administratör och har goda kunskaper i Office-paketet. Du har lätt för att samarbeta, är utåtriktad och intresserad av människor. Upplysningar om tjänsten per telefon, lämnas endast v27 och v32. Anwar Jamil rektor 08-535 311 61 Anita Blomqvist studie/yrkesvägledare 08-535 311 71 Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Studie/Yrkesvägledare VUX jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studie/Yrkesvägledare VUX

Personlig assistent
Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi har 15600 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande. Våra verksamheter visar ofta mycket goda resultat. Ditt arbete är viktigt och bidrar till att kommunen blir ännu mer attraktiv att bo och leva i. Vi erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, en rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vi strävar också efter mångfald och jämställdhet. Personlig assistansen i Salem tillhör ESS-enheten som ligger organiserat inom Socialförvaltningen. ARBETSUPPGIFTER Som personlig assistent arbetar man med att stödja brukaren i dennes vardag. Inom assistansen jobbar vi mot att brukaren ska känna trygghet få ett gott bemötande samt vara självbestämmande. Arbetsuppgifterna består av omvårdnad, vara med vid aktiviteter samt hushåll. Då vi skriver journaler är det viktigt att du behärskar svenska språket. KVALIFIKATIONER Bra om du arbetat inom vården tidigare. Det är bra om du som söker är en flexibel person då vi söker medarbetare som kan jobba hos flera brukare. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Vi söker nu personal som kan hoppa in på sommaren extra.
Företag: Salems kommun, Enheten för särskilt stöd (ESS)
Ort: Salem
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent

Process- och informationsmodellerare
Apotekets mission är att göra det enklare för människor att må bra. Vår historia och vår långa erfarenhet av samarbete med vården gör att vi har ett unikt förtroendekapital. Det gör det lätt för oss att förnya apotekserbjudandet, både gentemot privatpersoner – med ett sortiment i ständig utveckling och nya tjänster som Apotekets Hälsokoll – och som partner till sjukhus och andra vårdinrättningar – med världsledande lösningar som ApoDos. Med drygt 370 butiker över hela landet, fyra dosapotek, två distansapotek och 60 sjukhusapotek är vi Hela Sveriges Apotek. Vi omsätter drygt 20 miljarder och har cirka 4 500 medarbetare. Apoteket IT är den centrala interna IT-leverantören till hela Apoteket AB. Apoteket IT utvecklar, driftar och förvaltar Apotekets samtliga IT-system. Apoteket IT söker dig som vill arbeta som process- och informationsmodellerare inom Apoteket IT. Vi erbjuder På Apoteket IT jobbar inte vem som helst! Det innebär att vi å ena sidan ställer höga krav på dig som vill jobba med oss men å andra sidan att vi även kan erbjuda en omgivning som få kan matcha. Just nu är IT verksamheten och IT-stödet inom Apoteket inne i sin största förändring någonsin. Många av våra olika stödsystem är föremål för översyn, modernisering eller utbyte till nytt IT-stöd. Samtidigt bryter vi ny mark och skapar nya spännande kunderbjudenden som förändrar sättet som man sett och upplevt apoteksbranschen. Förutom att bidra med resultat i våra projektleveranser kommer du att utgöra en viktig kugge i uppbyggnaden av vårt kompetenscenter för Enterprise Architecture. Som process- och informationsmodellerare kommer du att arbeta inom enheten IT Arkitektur & Säkerhet och en grupp som jobbar med Enterprise Architecture (EA-center). EA-center jobbar med att stödja Apotekets alla verksamheter och samtliga projekt med process- och informationsstöd och -modellering. Modellerna tas fram enligt Apotekets EA-ramverk, vilket fokuserar på helhetsperspektiv och utveckling enligt vedertagna arkitekturella principer. Inom EA-center kommer du att förvalta Apotekets EA-modeller, vilket innebär arbete med ut- och incheckning av modeller i samband med deras förändringar. Under modelleringsarbetet samarbetar du aktivt med många delar av Apotekets organisation. I arbetsuppgifterna ingår också att tillgängliggöra/publicera valda modeller på Apotekets intranät samt att stötta Apotekets medarbetare med att hitta och förstå modellerna. Du har också ansvar och förvaltar IT Arkitektur & Säkerhets sida på Apotekets intranät samt ansvar för att ta fram och förvalta information om EA-center och dess modeller inom denna sida. Jobbet innebär även ansvar för utbildningar (framtagning och genomförande) samt administration och förvaltning av Apotekets EA-verktyg, ARIS, som också innehåller Apotekets systemkarta, vars modeller är en del av EA-ramverket. Vem är du? Du har akademisk examen på minst kandidatnivå eller högre inom data-/systemvetenskap eller motsvarande. Du har god kunskap om modellering av processer, information och system samt kunskap i Enterprise Architecture och verktyg för modellering. En viktig egenskap du har är god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift både på svenska och på engelska. Erfarenhet av modellering av processer, information och system, erfarenhet av systemutveckling och systemutvecklingsprojekt, erfarenhet av ARIS och erfarenhet av apoteksbranchen är meriterande. Du är positiv och drivande person, som är ansvarstagande, initiativrik och van att arbeta mot mål (resultatorienterad). Du är strukturerad med god samarbetsförmåga, kreativ och gillar att jobba som generalist med många kontaktytor till interna och externa intressenter. Noggrannhet, nytänkande och kvalitetsmedvetenhet är mycket viktiga egenskaper. Du gillar att söka kreativa lösningar på problem i en positiv och entusiastisk anda. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 1 september 2013. Du ansöker via länk på www. apoteket.se. Vill du veta mera om tjänsten är du välkommen att kontakta Sinisa Cicovic fr.o.m. den 3/8 2013 på telefon 010-447 5443 eller e-post sinisa.cicovic@apoteket.se. Facklig information Fackliga företrädare är för Akademikerföreningen Irenes Granberg, tfn 010-447 68 12, Gunilla Larsson för Farmaciförbundet tfn 08-661 16 15 och Maria Lindholm-Malekkhaiat för Unionen, tfn 010-44755 66   Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Ekonomi & IT
Ort: Solna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Process- och informationsmodellerare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Process- och informationsmodellerare

Kategorichef Förskrivet - receptbelagt
Apotekets mission är att göra det enklare för människor att må bra. Vår historia och vår långa erfarenhet av samarbete med vården gör att vi har ett unikt förtroendekapital. Det gör det lätt för oss att förnya apotekserbjudandet, både gentemot privatpersoner – med ett sortiment i ständig utveckling och nya tjänster som Apotekets Hälsokoll – och som partner till sjukhus och andra vårdinrättningar – med världsledande lösningar som ApoDos. Med drygt 370 butiker över hela landet, fyra dosapotek, två distansapotek och 60 sjukhusapotek är vi Hela Sveriges Apotek. Vi omsätter drygt 20 miljarder och har cirka 4 500 medarbetare. Till vår avdelning Bota & Lindra söker vi nu en farmaceut till rollen som Kategorichef. Rollen ansvarar för att driva och utveckla kategorier i Apotekets förskrivna sortiment. I uppgiften ingår att driva leverantörsförhandlingar och med kunden i fokus säkerställa ett optimalt sortiment och medverka till att Apoteket uppnår bästa möjliga kunderbjudande på marknaden. Du ska bidra med att; * Utveckla kategoristrategier samt ge rekommendation på prioritering av kategorier. * Ansvara att positionera kategorier i linje med Apotekets varumärkesstrategier, portföljstrategier samt sortimentstrategi. * Optimera sortimentet för maximal lönsamhet och försäljning. * Planera och genomföra analyser för att vidareutveckla sortimentet och skapa kundvinnande strategier. * Kontinuerligt analysera affärens styrkor, svagheter samt utvecklingsområden med tillgänglig marknads- och försäljningsdata samt uppdatera chef samt övriga team på affärens utveckling. * Delta och/eller driva delegerade förhandlingar. Krav för arbetet * Du är farmaceut. Apotekarexamen är meriterande. * Vana att analysera data. Vi arbetar och analyserer statistik från IMS, Nielsen och intern försäljningsstatistik. * Du har bevisad framgång i att skapa, presentera och sälja in idéer och koncept. * Du är van vid att hantera komplexa problemställningar och gillar att ha många pågående projekt. * Du har visat framgång avseende måluppfyllnad inom liknande verksamhet och har god erfarenhet av förbättringsprojekt. Meriterande * Erfarenhet från liknande roll inom större detaljhandelsföretag inom konkurrensutsatt handel alt större läkemedelsföretag. * Du har väldokumenterad erfarenhet av att driva större projekt inom detaljhandel eller läkemedelsindustri Språkkunskaper * Mycket god affärssvenska och affärsengelska såväl i tal som skrift. IT-kunskaper * Goda kunskaper i Microsoft Office * Mycket goda kunskaper i Microsoft Excel och ha förmåga att hantera stora datamängder Dina personliga egenskaper Du är; * självgående och naturlig ledare med god känsla för att bygga affärer, nätverk. * drivande som tycker om att bygga och arbeta i ett team, samt vara en del av helheten * förbättringsbenägen/proaktiv – går in och förbättrar strukturer och processer för att öka produktivitet * skicklig förhandlare med resultatorienterat arbetssätt  Ansökan Välkommen med din ansökan senast 28 juli 2013. Du ansöker via länk på www. apoteket.se. Frågor med anledning av befattningen besvaras av Fredrik Öberg, kategorigruppchef för Bota & Lindra, tfn 010-4475265 eller Pontus Rosén Direktör Sortiment & Marknad 010-4475775. Intervjuer kan ske innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Facklig information Fackliga företrädare är för Akademikerföreningen Irenes Granberg, tfn 010-447 68 12, Gunilla Larsson för Farmaciförbundet tfn 08-661 16 15 och Maria Lindholm-Malekkhaiat för Unionen, tfn 010-44755 66 Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Sortiment och Marknad
Ort: Solna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Kategorichef Förskrivet - receptbelagt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kategorichef Förskrivet - receptbelagt

Lärare i grundskolans senare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Alviksskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Alviksskolans vision innebär bland annat att vi jobbar för att eleven ska bli aktör och ta ansvar för sitt eget lärande och för andras välmående. Vi arbetar för en pedagogisk miljö som kännetecknas av samarbete, dialog och varierade arbetssätt. Skolan har ca 1100 barn och unga som finns i 8 skolbyggnader. Skolan har elever i verksamheter som sträcker sig från förskoleklass till skolår 9 och innefattar även skolbarnsomsorg och öppen fritidsverksamhet. Skolan omfattar också särskilda klasser för elever med hörselnedsättning.Denna tjänst gäller läraruppdrag i Alviksskolans Hörselklasser. 1 plats(er). 1 Vi söker dig som vill arbeta vid Alviksskolans Hörselklasser årskurs 6 under höstterminen. Tillsammans med en mentorskollega ansvarar du för klassens skoldag och ämnesundervisning under hela skoldagen, ni planerar och genomför skoldagen tillsammans. Vi arbetar med små undervisninggrupper som ställer krav på att undervisningen möter varje elevs behov inom ramen för arbetet i gruppen. För att genomföra det är du hjälpt av att ha utvecklat ett formativt förhållningssätt. Undervisningen genomförs på talad svenska med stöd av hörselteknik. Vi sätter högt värde vid dina personliga egenskaper och grundläggande värderingar. Du ska vara tydlig i din kommunikation med elever och kollegor och ha förmågan att samverka väl. Arbetet i Hörselklass ställer krav på specialpedagogiskt intresse och vi förväntar oss att du även är intresserad av språkutveckling och bedömning för lärande. Det är meriterande om du har specifik kompetens i ämnet matematik för åk 6. Alla lärare på Alviksskolan som undervisar i matematik kommer under kommande läsår delta i Matematiklyftet. Det är också meriterande om du har hörselpedagogisk kompetens och behärskar kommunikation på talad svenska med stöd av tecken lånade från svenskt teckenspråk. Friskvårdstimme att ta ut under arbetsveckan om verksamheten tillåter samt subventionerad lunch i skolans matsal. Löneform: Månadslön. Månadslön Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Du bör ha dokumenterad erfarenhet av arbete med barn och ungdomar och erfarenhet av undervisning. Varaktighet: 3-6 månader. Arbetstid: Dagtid. Heltid med ferietjänst Du har möjlghet att under detta vikariat delta i Stockholms stads satsning Matematiklyftet. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Lotta Högberg,08 508 07172 Jan Gunnestrand, Lärarförbundet, 0761 24 96 80, jan.gunnestrand@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12. Vid läsårets start. 12 augusti-19 augusti inleds året med gemensamma planeringsdagar.
Företag: Stockholms stad; Alviksskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans senare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans senare år

Nyfiken och erfaren finmekaniker
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Komet söker för uppdragsgivares räkning en driven och erfaren finmekaniker för konsultuppdrag på verkstadsenhet. Vår uppdragsgivare arbetar inom medicinsk teknik. De utvecklar och erbjuder hjälpmedel för människor med funktionsnedsättning. Som mekaniker hos vår kund kommer du arbeta brett i hela processen gällande tillverkning inom finmekanik. Detta innebär att du besitter en bred arbetserfarenhet inom verkstadsindustrin sedan tidigare. Är du den vi söker? Vi ser att du som söker har en flerårig erfarenhet från arbete i verkstad inom mekanik, (finmekanik) det vill säga 5-10 års erfarenhet. Meriterande är även en akademisk/gymnasial utbildning inom mekanik/teknik eller motsvarande. Vidare är du van vid att hantera ett brett spektrum av arbetsuppgifter och trivs i en varierad yrkesroll. Då du kommer arbeta med hela processen är en ambition av att ta dig ann nya arbetsuppgifter en självklarhet för dig. Som person är du nyfiken, självgående och snabblärd. Du tycker om att lösa problem och drivs av utveckling. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder möjlighet till en varierad och utvecklande tjänst i en organisation i framkant. En miljö som präglas av kompetens där medarbetarna kännetecknas av ett stor engagemang och nyfikenhet. Vår uppdragsgivare ser kompetensutveckling och trivsel som viktiga faktorer inom bolaget. Är du intresserad av tjänsten men inte bor i Stockholm, kan detta under en startperiod lösas med boende som vår kund ordnar. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet, men arbeta ute hos en av våra kunder. För rätt person finns goda möjligheter till rekrytering (anställning hos kund). Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan snarast möjligt! Information om tjänsten Start: Omgående Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Nyfiken och erfaren finmekaniker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nyfiken och erfaren finmekaniker

Sekreterare sökes till konsultuppdrag i Enköping
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig lön viktigt? Värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Sekreterare. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på 4,5 månad med start i mitten av september. Vår kund är verksamma i Enköping. Ditt uppdrag Som Sekreterare kommer du att stötta företagets chefer. Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden som ingår i ditt arbete som Sekreterare är: • Koordinera kalendrar och e-post • Boka möten, både interna och externa • Göra veckoplaneringar • Svara i telefon • Samordna information och administration med övrig administrativ personal • Boka resor • Posthantering Din bakgrund Vi söker dig som har arbetat som sekreterare tidigare och trivs med att jobba administrativt. Du har minst en treårig gymnasieutbildning, det är meriterande om du har studerat vidare på Universitet. Dina kunskaper i Officepaketet är mycket goda. Dessutom har du goda kunskaper i engelska, både i tal samt skrift. För den här rollen finns också ett krav på att du har körkort. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen är du extremt noggrann, strukturerad och arbetar organiserat. Som person har du integritet och kan hantera sekretessfrågor. Du älskar att ge förstaklassig service och trivs i rollen som sekreterare. Du arbetar dessutom proaktivt och har framförhållning i hur du planerar ditt arbete. Vidare ser vi att du är orädd, har pondus och kan ta egna initiativ. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Sofia Sjögren på telefonnummer 076-000 18 57 eller konsultchef Marie Bodén på nummer 076-000 18 65. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Sekreterare sökes till konsultuppdrag i Enköping jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sekreterare sökes till konsultuppdrag i Enköping

Studentwork is looking for a Marketing Designer (part time)
StudentWork Sharper AB About the client Archtours is a full service travel agency specialized in architecture, city planning and design. Their in-house programmes and tour products form the core of the company’s operations. Archtours offer their clients a one-stop-shop for expert tour programmes and all their travel needs at competitive prices. Archtours also produce architectural and urban planning events, training, and publications. Worktasks As a Marketing Designer you will work with B2B marketing, working independently inventing and creating marketing material for Archtours tour programs. You will work closely with Archtours CEO and Marketing Manager in Helsinki. Addititional tasks include customer contact with Archtours customers in Stockholm by sales and services of Archtours. Your profile - University level student or graduate from economics, marketing or sales. - Knowledge of electronic and social medias and how to use them in marketing - Basic IT-knowledge of office programs + Word press and designing/updating websites. (Archtours uses MySQL based software.) - 2-5 years’ experience in marketing - Personality suitable for self-governing work style - Perfect job for a student a bit closer from graduation - Swedish in native language and fluent English, bonus for Norway and other languages - Bonus for interest in architecture and building environment This is a part time project, approximate 40 hour/week and almost full time during the summer. Archtours will interview applicants in Stockholm the 22-23 of August and start-up for for the project will take place in Helsinki 5-6 of September so send us your resume today! About us We are pioneers in talent relations, which means that we know the best talents and companies out there. Studentwork’s goal is to be a long-term partner for both companies and employees. By keeping a constantly updated network of candidates and employers – of all sizes, in all industries – we are able to be one step ahead in matching the right person to the right job. We are Studentwork. We know the best people. That’s our business. Contact us today and become a part of our network.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Studentwork is looking for a Marketing Designer (part time) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studentwork is looking for a Marketing Designer (part time)

Matematik och CAD
Rudbeck är Stockholms läns mest populära gymnasieskola räknat i antal förstahandsval. Skolan har ca 2 000 elever och över 200 anställda. Våra största program är NA, SA och EK men vi anordnar även EE, ES, HU, TE samt Introduktionsprogrammen. Skolans storlek, popularitet och schemasystem ger eleverna ett mycket stort utbud av kurser, stor valfrihet och möjlighet till många möten. För oss är trygghet, trivsel, studiero och elevernas valfrihet viktiga delar i helheten. Rudbecks målsättning är att 2014 vara Sveriges bästa gymnasieskola avseende elevernas resultat och trivsel. Ingenting ska hända på Rudbeck som inte har betydelse för vår strävan mot en ännu finare måluppfyllelse gällande våra elevers resultat och vår trivsel/trygghet på skolan.   Vi söker en engagerad gymnasielärare till Rudbeck för kurser i matematik och CAD. Du trivs med att arbeta med ungdomar och har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra. I din undervisning har du stor variation av arbetssätt och examinationsformer. Du är tydlig, lyhörd och arbetar med bedömning som ett verktyg för lärande. Du uppskattar att samarbeta med andra för att utveckla såväl dig själv som verksamheten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vikariat 100 % med stor möjlighet till tillsvidareanställning Tillträde 12 augusti 2013 eller enligt överenskommelse. Vid en intervju ber vi dig att ta med ditt utdrag från Rikspolisens Belastningsregister/skola   Titta gärna på vår hemsida www.rudbeck.se Välkommen med din ansökan senast 7 augusti 2013
Företag: Sollentuna Kommun Rudbeck
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Matematik och CAD jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Matematik och CAD

Innesäljare till Scandic
Scandic Hotels söker två innesäljare till säljteamet som i dagsläget består av sju engagerade medarbetare i olika åldrar som brinner för försäljning och kundservice i hög klass. Nu behöver teamet förstärkning och söker dig som vill bidra till deras utveckling och som själv vill utvecklas inom sälj. Du kommer att arbeta i ett öppet kontorslandskap där härlig stämning och energi genomsyrar det dagliga arbetet. Tjänsten är placerad på huvudkontoret på Sveavägen. Dina arbetsuppgifter är bland annat att ta emot inkommande leads/samtal och ta fram de bästa lösningarna och avtalen som matchar kundens behov. Du ansvarar för kampanjer, skapar offerter och tecknar avtal samt erbjuder kunderna bonus check. Du kommer att förvalta och utöka eget kunddistrikt samt skapa goda kundrelationer med mycket kundvård. Dina kunder är små till medelstora företagskunder. Vem är du Som person är du social, målfokuserad och har mycket energi som du gärna delar med dig av till din omgivning. Du är tävlingsinriktad och samtidigt en teamplayer. Du har ett genuint intresse för sälj, service och kvalitet och har lätt för att bygga relationer via telefon. Du behärskar engelska i tal och skrift. Vidare är du bra på att kommunicera, tar stort ansvar, är noggrann och känner stolthet över ditt arbete. Du delar Scandics värdeord: Carring, casual och Creative. Scandic erbjuder dig Scandic erbjuder ett omväxlande arbete i en dynamisk miljö där aktivitetsnivån är hög och möjligheter till påverkan är stor. Inom teamet arbetar de aktivt med coaching och utveckling. Du kommer att börja din anställning med en gedigen introduktion som innehåller bland annat produktutbildning och systemutbildning. Scandic  På Scandic får du möjlighet att utvecklas genom inspirerande karriärvägar, både i Sverige och utomlands och vi ser gärna att du har vilja och potential att ta ytterligare steg inom vår organisation. Vi erbjuder en arbetsplats där hållbarhetsfrågor har ett stort fokus och vi hoppas att du vill bidra med ditt engagemang och din kompetens så vi kan bli ännu bättre. Scandic är en del i ett mångkulturellt samhälle och för att kunna möta upp är det viktigt för oss att vår personal speglar de gäster vi har. Därför är mångfald en viktig del i vår vardag och genom din ansökan kanske du kan vara med och göra detta möjligt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde så snart vi hittar rätt person. Observera att tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdatum. Scandic har valt att använda sig av rekryterings och bemanningsföretaget Next u i denna rekrytering. Next u Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Sökord: Innesäljare, företagssäljare, försäljning, B2B
Företag: Next u AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare till Scandic jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare till Scandic


Sök lediga jobb Caf��bitr��de_kallsk��nka_kassapersonal

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se