Chef, idrotts och friluftsenheten jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Chef, idrotts och friluftsenheten. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Chef, idrotts och friluftsenheten. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Driven säljare sökes till nytt projekt- Stockholm
- Systemförvaltare IT-stöd för vård och omsorg Pulsen Combine- Upplands Väsby
- Oriflame Cosmetics AB söker norsktalande kundservicemedarbetare- Stockholm
- Nattsjuksköterska till ortopedmottagning sökes- Stockholm
- Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta!- Stockholm
- 13.SÄKERHETSBATALJON rekryterar nu tekniska specialister.- Upplands-Bro
- Account Manager- Stockholm
- SÄLJARE Fast Telefoni med stora förtjänst möjligheter!- Stockholm
- Säljare!- Stockholm
- Åklagaradministratör, Västerort- Solna
Mer beskrivning
Driven säljare sökes till nytt projektVi söker nu drivna och glada säljare till ett nytt projekt inom telefonförsäljning. Ingen tidigare erfarenhet behövs, du får den utbildning som behövs. Vi ser gärna att du är social, effektiv och produktiv. Grundkrav är att du tillhandahåler goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ansök idag via webbplatsen, intervjuer hålls konternuerligt. Är du vår nästa toppsäljare?
Företag: Megaworker Säljrekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Driven säljare sökes till nytt projekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven säljare sökes till nytt projekt
Systemförvaltare IT-stöd för vård och omsorg Pulsen Combine
Upplands Väsby kommun planerar och utvecklar en hållbar framtid för invånare och företag i Väsby. Vi ger väsbyborna service i världsklass. Under hösten håller vi på att införa ett nytt IT-system för vård och omsorg och vi behöver därmed skapa en ny systemförvaltningsorganisation för Pulsen Combine. Det händer mycket runt IT-systemen inom vård och omsorg, och som Sveriges IT-kommun 2011-2012 ligger vi i framkant. Vi söker därför en person som är redo att anta denna spännande utmaning. Den vi söker är med och leder det dagliga systemförvalningsarbetet och får möjlighet att utveckla nya spännande lösningar runt Pulsen Combine. Arbetsuppgifter Förvaltning, support och underhåll av systemen. Planering, prioritering och hantering av systemändringar och systemutveckling internt och samordning av detta med andra kommuner Samordning av interna och externa leverantörer. Delaktig i framtagandet av arbetsprocesser och systemintegrationer. Delaktig i utveckling och uppgradering av programvara och teknisk miljö. Göra formella beställningar och upprätta avtal och säkerställa att dessa följs. Ta fram, följa upp och uppdatera årlig förvaltningsplan och budget. Ta fram beslutsunderlag till systemägaren och föredra detta i förvaltningsobjektfamiljens styrgrupp. Se till att det finns förutsättningar för att kunna sammanställa och lämna statistikuppgifter ur respektive system. Planera och genomföra acceptanstester i samband med leverans av nya tjänster samt uppgradering av befintliga. Till din hjälp i det dagliga arbetet har du en systemadministratör. Då systemförvaltarorganisationen är under utveckling kommer även andra system och områden kunna bli aktuella. Du kommer att arbeta i ett team av systemförvaltare inom vår gemensamma centrala stödfunktion Stöd och Process. Â Kompetensprofil Vi söker dig som är systemvetare eller har annan relevant högskoleutbildning och erfarenhet av systemförvaltning. Kunskap om och erfarenhet av IT-projektledning och att leda och driva arbetsgrupper. Kunskap om och erfarenhet av systemförvaltning eller systemutveckling; gärna vård och omsorgssystem. Kunskap om och erfarenhet av testledning och testmetodik. Gärna tidigare arbetslivserfarenhet från kommunal verksamhet Du ska ha lätt för att samarbeta, är serviceinriktad och har en god pedagogisk förmåga. Du behöver vara driven och social med ett systemtekniskt kunnande. Vi söker dig som har ett intresse av både teknik och människor. Vi fäster stor vikt vid de personliga egenskaperna. Â Tjänsten behöver tillsättas senast 31/8. Urval och intervjuer kommer att under augusti. Välkommen med din ansökan till oss i Stöd och Process. Registrera din ansökan längst ned på sidan i vår annons på http://www.upplandsvasby.se, senast 4 augusti. Urval sker löpande så skicka in din intresseanmälan så snart som möjligt. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post eller post utan endast via länken ovan. Telefonförsäljare Vi undanber oss samtal från annonssäljare och rekryterings-/bemanningsföretag. Kontaktperson Fredrik Assarsson, Chef Systemförvaltning, 08-590 972 22 Välkommen med din ansökan till oss i Stöd och Process.
Företag: Upplands Väsby kommun
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Systemförvaltare IT-stöd för vård och omsorg Pulsen Combine jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemförvaltare IT-stöd för vård och omsorg Pulsen Combine
Oriflame Cosmetics AB söker norsktalande kundservicemedarbetare
Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Oriflame Cosmetics grundades i Sverige 1967 av Jonas och Robert af Jochnick och deras vän Bengt Hellsten. Idag är Oriflame ett internationellt, direktförsäljande kosmetikföretag med försäljning i över 60 länder och en omsättning på över 1.5 miljarder euro om året. Oriflame har ett brett produktutbud av innovativa skönhetsprodukter med inspiration från naturen. Dessa produkter marknadsförs av cirka 3,6 miljoner oberoende konsulenter. Dina arbetsuppgifter Oriflame Cosmetics söker nu en norsktalande kundservicemedarbetare. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att fokusera på service, ta telefonsamtal och besvara e-post från återförsäljare och kunder på främst norska. Du kommer också att delta i projekt, t.ex. utveckling av affärssystem och finansiellt relaterade frågor. Du kommer att sitta i ljusa fina lokaler på Mäster Samuelsgatan i Stockholm tillsammans med ett motiverat och professionellt team. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Oriflame Cosmetics. Din profil För att lyckas i denna position strävar du efter att ge bra service. Oriflame sätter fokus på förmågan att kommunicera och bygga relationer, vilket är viktigt eftersom företaget har många långsiktiga kunder. Du sitter i en viktig position där service och arbetsvilja är av största vikt. Det är viktigt att du är noggrann, effektiv och stresstålig. För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du har tidigare erfarenhet från kundservice eller försäljning. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och som kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på norska och svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska. Utöver detta har du goda kunskaper i Officepaketet. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person med ett stort driv och engagemang till ett glatt och engagerat team. Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: 2 Complete
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Oriflame Cosmetics AB söker norsktalande kundservicemedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Oriflame Cosmetics AB söker norsktalande kundservicemedarbetare
Nattsjuksköterska till ortopedmottagning sökes
Prime Professional Prime Care söker nu en sjuksköterka för nattarbete på ortopedmottagning i Stockholm. Uppdraget börjar i september och fortlöper i två månader. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på ortopedmottagning. Vem är du? Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge patienterna bästa möjliga vård. Du trivs i din yrkesroll, är engagerad och bidrar till ett gott arbetsklimat då du har god initiativförmåga och ansvarskänsla. Vi erbjuder veckolön och friskvårdsbidrag. Passar du in på den ovanstående profilen så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida, www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Nattsjuksköterska till ortopedmottagning sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nattsjuksköterska till ortopedmottagning sökes
Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta!
Professional Consulting Är du en glad och driven person som söker extrajobb bredvid studierna? Då har vi tjänsten för dig! Just nu söker vi en student som ska agera ekonomiadministratör inom området logistik och transport. Vår kund arbetar globalt med rötterna i Skandinavien med specialisering inom tunga gods. Tjänsten innebär arbetsuppgifter som: * Hantera filer kring transport * Se till att fakturor är rätt mot kund * Sköta leverantörsfakturor * Hantera kontering mot uppdrag * Se till att fakturor stämmer mot offereten samt att offerten stämmer Uppdraget innebär att du är anställd av oss på Professional Consulting men arbetar hos vår kund på deras kontor i Märsta. Tjänsten är på deltid minst 1-2 dagar i veckan, eventuellt extra vid bokslut, kontorstider tillämpas. Tjänsten beräknas starta i augusti och vår kund ser långsiktigt på tjänsten. Vi söker dig som kan jobba löpande under studietiden och har minst 1 år kvar på studierna. Du ska studera ekonomi eller ha ekonomiskt intresse. Vidare har du någon form av erfarenhet inom ekonomisk administration eller annan form av administration. Det är meriterande om du har kunskap i något ekonomisystem, exempelvis Navision. Du ska även ha goda kunskaper i Excel och Office-paketet, samt vara flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Som person är du initiativtagande, stresstålig samt har lätt för att samarbeta. Vidare är du kommunikativ samt strukturerad. Känner du att den ovanstående profilen passar väl in på dig? Tveka inte att söka, vi tar in ansökningar löpande. Vi på Professional Consulting är experter på unga akademiker och vet hur värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan men också en nyttig erfarenhet och möjlighet att få en fot in i näringslivet. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta!
13.SÄKERHETSBATALJON rekryterar nu tekniska specialister.
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. Livgardet är ett av Sveriges största militära regementen med anor sedan 1521. Det är en växande och modern arbetsgivare med många spännande och utmanande yrken. Mest känt är regementet kanske för de blåklädda soldater som bevakar de kungliga slotten. Men Livgardet svarar även för utbildning och träning av militär och civil personal som åker på internationella uppdrag samt all militärpolisverksamhet. Utöver detta tränar och utbildar vi hemvärnssoldater, försvarsmusiker och tjänstehundar. 13. Säkerhetsbataljon arbetar nationellt och internationellt mot säkerhetshot och terrorism och 7. Manöverbataljon är inriktad på strid i bebyggelse och markstrid.13.SÄKERHETSBATALJON rekryterar nu tekniska specialister  Huvudsakliga arbetsuppgifter Tekniksektionens uppgift är att inom ramen för militär säkerhetstjänst förse kunder inom och utom eget förband med teknisk kompetens och särskilda förmågor. Sektionen tillhandahåller i detta arbete stödjande teknik till andra men även fristående tekniskt orienterade insatsförmågor. I rollen som teknisk specialist är du delaktig i utvecklingen och genomförandet av förbandets operativa verksamhet.  Utbildning och kompetens  Krav för tjänsten: ⢠Svensk medborgare ⢠Godkänd säkerhetsprövning (genomförs som en del i rekryteringsprocessen) ⢠Genomförd värnplikt eller GMU och godkänd för internationell tjänstgöring ⢠Godkänd läkarundersökning för utlandstjänstgöring (genomförs som en del i rekryteringsprocessen) ⢠God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska) ⢠Körkort B Meriterande: ⢠Dokumenterad erfarenhet inom teknikområdet (t ex ljud-, elkraft-, sensor-, dator- eller radioteknik ⢠Reservofficersutbildning ⢠Akademiska meriter (t ex kurser eller examen inom elektronik, data, ljud- eller bildbehandling ⢠Tidigare internationell tjänstgöring ⢠Högre körkortsbehörigheter Vem är du?  Tjänstens art gör att rutin och erfarenhet är avgörande för tjänstens lösande. Därför är personlig mognad, livserfarenhet och vilja att arbeta långsiktigt vid förbandet något som värderas högt. Du har god fysisk förmåga och mycket god psykologisk uthållighet i kombination med gott omdöme, god samarbetsförmåga och hög social kompetens samtidigt som du är prestigelös och ödmjuk. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vidare är du analytisk med förmåga att se detaljer i komplexa sammanhang, arbeta strukturerat såväl självständigt som i grupp och har en vilja att ständigt kompetensutveckla dig själv och den egna arbetsgruppen. Upplysningar om tjänsten med mera Vi tillämpar 6 månaders provanställning för personal som inte är anställd i Försvarsmakten sedan tidigare. Befattningen är civil. Tillträde sker enligt överenskommelse. Då anställningen är placerad i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 19§ i säkerhetsskyddslagen. Med anställningen följer nationell och internationell arbetsskyldighet. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Dina registrerade uppgifter behandlas för rekrytering av personal inom Försvarsmakten i enlighet med PUL. Upplysningar om tjänsten kan lämnas av Kn Björn Blomberg 08-584 540 00. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Din skriftliga ansökan skall innehålla följande: -         Kontaktuppgifter (inklusive e-postadress) -         Personligt brev med levnadsbeskrivning samt familjeförhållanden -         CV med foto -         Referenser (3 st) -         Bestyrkta kopior avseende relevanta intyg/betyg.  Skicka din ansökan per post, till nedanstående adress: LIVGARDET Ansökan Teknik/Säkbat 196 85 Kungsängen Sista ansökningsdag: 2013-08-31
Företag: Försvarsmakten
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga 13.SÄKERHETSBATALJON rekryterar nu tekniska specialister. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 13.SÄKERHETSBATALJON rekryterar nu tekniska specialister.
Account Manager
Vi söker nu account managers till ett nytt projekt inom fast telefoni. Som account manager kommer du bearbeta såväl nya som befintliga företagskunder över telefon och ta del av ett mycket attraktivt bonusystem. Lönen är rörlig och du har möjlighet att bygga upp en hög inkomst. Â Vi ser gärna att du tänker långsiktigt och har långsiktiga ambitioner. Har du arbetat med försäljning sedan tidigare är det ett plus men inget krav. Det viktigaste är att du har viljan! Â Du erhåller den utbildning som behövs för att lyckas! Ansökningar skickas till jobba@speaker.nu Arbetstiderna är 09:30-16:20, Mån - Fre
Företag: Speaker Sweden Ltd UK Filial
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager
SÄLJARE Fast Telefoni med stora förtjänst möjligheter!
Speaker Sweden är ett callcenter med mottot "kvalité i varje samtal". Det uppnår vi genom engagerade medarbetare med mycket säljglädje. Nu söker vi tillskott till vårt projekt inom Fast telefoni till företag. Som säljare hos oss har du långsiktiga ambitioner och vill bygga upp en hög inkomst varje månad. Lönen är rörlig med en mållön om 38.000kr i månaden inom 2år och 50.000kr inom 3år. Söker du efter en arbetsplats där du kan utvecklas? Vi arbetar genomgående med vidareutbildningar för att varje säljare skall utnyttja sin fulla potential. Du som söker bör ha någon form säljerfarenhet. Viktigt är att du är positiv, ansvarsfull och driven. Vi letar efter personer med långsiktiga ambitioner och som vill göra karriär hos oss på Speaker! Skicka din ansökan till jobba@speaker.nu och ange "Säljare Fast Telefoni Heltid". Intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Vi ligger i ljusa lokaler i Farsta Strand
Företag: Speaker Sweden Ltd UK Filial
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga SÄLJARE Fast Telefoni med stora förtjänst möjligheter! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SÄLJARE Fast Telefoni med stora förtjänst möjligheter!
Säljare!
Vill du jobba som telefonsäljare? Vi söker just nu nya medarbetare och hoppas att du vill bli en av oss. Lönen är en dagsersättning i kombination med provision. Vi erbjuder säljutbildning och en härlig arbetsplats är teamkänsla är i fokus! Skicka in ditt CV till work@megaworker.org så hör vi av oss inom kort. Vårt kontor ligger i Farsta Strand
Företag: Megaworker Säljrekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare! jobb, Säljare! Stockholm, Säljare! Megaworker Säljrekrytering
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare!
Åklagaradministratör, Västerort
***** Vill du att varje dag ska vara den viktigaste? ***** Vi spelar en central roll i att upprätthålla rättssäkerheten i vårt samhälle. Gå in på www.aklagare.se och läs mer om vår spännande verksamhet, personligheterna vi söker och de karriärvägar som öppnas. Diarienummer ÅM-A 2012/0582 Till Åklagarkammaren i Västerort söker vi en åklagaradministratör som är noggrann och gillar att ge service. Arbetsplatsen ligger i Solna. Tjänsten är ett sex månaders vikariat som kan komma att övergå till en tillsvidareanställning. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare Som en del av Åklagarmyndigheten får du över 1 300 kollegor över hela landet. Vi har en central roll inom rättsväsendet och bidrar alla till att upprätthålla rättssäkerheten i vårt samhälle â oavsett vilka våra arbetsuppgifter är. Det gör varje dag till den viktigaste. Din viktiga vardag Du möter en modern och platt organisation, med fokus på det goda ledarskapet, där alla hjälps åt över kompetensgränserna. I vår verksamhet är det viktigt att vi speglar samhället, därför arbetar vi medvetet med mångfald och jämställdhet. Vi är dessutom övertygade om att olikheter berikar oss â både som individer och som myndighet. Hos oss får du också goda möjligheter till att skapa balans mellan arbete och fritid. Som åklagaradministratör hos oss blir det du som ger våra åklagare administrativt stöd. Det innebär bland annat att du får arbeta i brottsmålsdiariet och utföra allmänna kontorsuppgifter. Du blir också kontakten utåt i många sammanhang och ska därför ge god service till både allmänheten och till andra myndigheter â främst via telefon och e-post. Många av dina uppgifter kommer du att utföra i vårt eget system Cåbra. Stora delar av arbetet är med andra ord IT-baserat. Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi vill att du har minst gymnasieexamen och erfarenhet av administrativt arbete, gärna från rättslig verksamhet. Som åklagaradministratör krävs att du har lätt för att samarbeta och att du trivs med att ge service. Du är givetvis noggrann och trivs med att ta eget ansvar i ditt arbete. Välkommen med din ansökan!
Företag: Åklagarmyndigheten
Ort: Solna
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Åklagaradministratör, Västerort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Åklagaradministratör, Västerort
Söka jobb tips