Chef Fastighetsskötsel till Bostadsbolaget i Mjölby lediga jobb

Chef Fastighetsskötsel till Bostadsbolaget i Mjölby jobb Chef Fastighetsskötsel till Bostadsbolaget i Mjölby jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Chef Fastighetsskötsel till Bostadsbolaget i Mjölby. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Chef Fastighetsskötsel till Bostadsbolaget i Mjölby. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Fältservicetekniker Server/Nätverk- Göteborg

  2. Fältservicetekniker - Borås- Borås

  3. Förskolevikarie sökes för flexibelt extrajobb- Göteborg

  4. Containertruckförare sökes!- Göteborg

  5. Junior Webbutvecklare med passion för problemlösning och CMS- Göteborg

  6. Barnskötare 50% på Seatons allés förskola- Lerum

  7. Butikssäljare till Swedol i Skövde- Skövde

  8. Test Engineer- Göteborg

  9. Kommunikationsstrateg med fokus på extern kommunikation- Göteborg

  10. Kommunikatörer till Telia i Borås- Borås


Mer beskrivning

Fältservicetekniker Server/Nätverk
InfoCare - What we offer We are providing brand independent IT hardware Management and Staffing Consulting Services in the Nordics with focus to make technology work. Through InfoCare LifeCycle Services we provide a long sustainable life of your IT hardware from deployment to recycling and high-quality services that gives you time to focus on your Core Business. We know technology, but everything we do is about people In a world of increasing digitalization and continuously changing technology, we have been industry leaders since 1986. We have the experience in working in evolving technology areas where we grow and scale together with our Customers new needs. We use this expertise to build the foundation for amazing customer experiences today and in the future. InfoCare - We Make Technology Work! VI PÅ INFOCARE SÖKER JUST NU FÄLTSERVICETEKNIKER MED ETT PAR ÅRS ERFARENHET TILL VÅRT GÖTEBORGSKONTOR! Tycker du om attskruva i PC/Retail samt server/nätverk Är du händig, serviceinriktad och kan jobba självständigt? Vill du ha ett meriterande jobb med bra utvecklingsmöjligheter? LÄS I SÅ FALL VIDARE! OM TJÄNSTEN Som fältservicetekniker hos InfoCare Service AB blir du tillsvidareanställd med inledande provanställning. Du kommer hjälpa våra kunder i Göteborg med omnejd. Ditt mål är att alltid ge det lilla extra så kunderna blir nöjda med servicen. Denna tjänsten är inriktad på Servrar och nätverk, vilket innebär att det är ett krav att du har erfarenhet inom hårdvarufelsökning inom just Servrar och nätverk. FÖR ATT TRIVAS SOM FÄLTSERVICETEKNIKER BEHÖVER DU * Ha ett riktigt stort tekniskt intresse * Vara genuint intresserad av att lösa problem * Trivas med att arbeta på olika platser från dag till dag SOM FÄLTTEKNIKER BÖR DU HA * Viljan att lösa kundernas tekniska problem stort som smått * Erfarenhet av praktiskt arbete med hårdvara, såsom att byta ut hårddiskar och andra delar * Gymnasieutbildning eller motsvarande * Mycket goda språkkunskaper i tal och skrift på både svenska och engelska * Goda kunskaper i Microsoft Windows och Office FÖR TJÄNSTEN SOM FÄLTTEKNIKER KRÄVS * B-körkort (manuell växel) är ett krav * Ett registerutdrag från brottsregistret som måste vara prickfritt TJÄNSTEN STARTAR SÅ SNART VI HAR HITTAT RÄTT MEDARBETARE, MED HÄNSYN TILL EVENTUELL UPPSÄGNINGSTID. InfoCares mål är att hitta rätt medarbetare med matchande kompetens och profil till fältverksamheten som vill bidra till företagets utveckling. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare. I denna rekrytering undanber vi oss vänligen all rekryteringshjälp. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Mer informasjon
Företag: InfoCare Service AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Fältservicetekniker Server/Nätverk jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fältservicetekniker Server/Nätverk

Fältservicetekniker - Borås
InfoCare är störst i Norden på support inom IT-infrastruktur och därmed en stor leverantör av konsulter och service till våra kunder. Förutom gedigen erfarenhet och kompetens från branschen kan vi erbjuda certifieringar för den som har motivationen, viljan och engagemanget för att utvecklas inom företaget. VI PÅ INFOCARE SÖKER JUST NU FÄLTSERVICETEKNIKER MED NÅGRA ÅRS ERFARENHET TILL VÅRT BORÅSKONTOR! Tycker du om attskruva i PC och Retailkassor m.m.? Är du händig, serviceinriktad och kan jobba självständigt? Vill du ha ett meriterande jobb med bra utvecklingsmöjligheter? LÄS I SÅ FALL VIDARE! OM TJÄNSTEN Som fältservicetekniker hos InfoCare Service AB blir du tillsvidareanställd med inledande provanställning. Du kommer hjälpa våra kunder i Borås med omnejd. Ditt mål är att alltid ge det lilla extra så kunderna blir nöjda med servicen. FÖR ATT TRIVAS SOM FÄLTSERVICETEKNIKER BEHÖVER DU * Har ett riktigt stort tekniskt intresse * Vara genuint intresserad av att lösa problem * Trivas med att arbeta på olika platser från dag till dag SOM FÄLTTEKNIKER BÖR DU HA * Viljan att lösa kundernas tekniska problem stort som smått * Erfarenhet av praktiskt arbete med hårdvara, såsom att byta ut hårddiskar och andra delar * Gymnasieutbildning eller motsvarande * Mycket goda språkkunskaper i tal och skrift på både svenska och engelska * Goda kunskaper i Microsoft Windows och Office FÖR TJÄNSTEN SOM FÄLTTEKNIKER KRÄVS * B-körkort (manuell växel) är ett krav * Ett registerutdrag från brottsregistret som måste vara prickfritt TJÄNSTEN STARTAR SÅ SNART VI HAR HITTAT RÄTT MEDARBETARE, MED HÄNSYN TILL EVENTUELL UPPSÄGNINGSTID. InfoCares mål är att hitta rätt medarbetare med matchande kompetens och profil till fältverksamheten som vill bidra till företagets utveckling. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare. I denna rekrytering undanber vi oss vänligen all rekryteringshjälp. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Mer informasjon
Företag: InfoCare Service AB
Ort: Borås
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Fältservicetekniker - Borås jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fältservicetekniker - Borås

Förskolevikarie sökes för flexibelt extrajobb
Är du en positiv och lekfull person som gärna vill vara med att bidra till deras utveckling? Vi söker nu fler blivande vikarier. Du behöver inte vara behörig förskolelärare. Våra vikarier besitter olika kvalitéer och erfarenheter som kan bidra på olika sätt och det viktigaste är ditt engagemang och att du är positiv. Om uppdraget: Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering. Dina arbetsuppgifter: Som förskolevikarie ersätter du förskolans ordinarie personal vid frånvaro. Du ska tillsammans med ordinarie personal i vissa fall planera men främst bedriva den pedagogiska verksamheten och utföra tillhörande sedvanliga arbetsuppgifter. Dina kvalifikationer: Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Du är en tydlig ledare och en bra förebild. Du har tidigare erfarenheter av arbete med barn, exempelvis som läxhjälpare, idrottstränare, lägerledare eller liknande. Är du utbildad lärare, på väg att bli det eller har tidigare erfarenheter av undervisning är det meriterande. Vad vi erbjuder dig: Det är du som väljer hur mycket du vill jobba samt vilka dagar. Då vi tillhandahåller personal från förskola till gymnasium, har din egna profil där du kan välja vilka årskurser samt ämnen som du vill vikariera inom. Vi ser till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Om ansökan: Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar även emot ansökningar via mail, vikarie@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450. Våra tjänster finner du på följande www.bemannia.se/lediga-jobb/ Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar. Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskolevikarie sökes för flexibelt extrajobb jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskolevikarie sökes för flexibelt extrajobb

Containertruckförare sökes!
Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Dina arbetsuppgifter Vi söker just nu en containertruckförare för uppdrag hos en av våra spännande kunder i Göteborg. Start för uppdraget är omgående och arbetstiden är dagtid. Arbetsuppgifterna består utav att köra containertruck på terminalen. Uppdraget pågår i första hand under sommaren, med stor chans till förlängning. Din profil Du som söker tjänsten har truckkort C3A samt tidigare erfarenhet av att köra containertruck. Vidare ser vi att du är ansvarstagande och nogrann samt har en lösningsorienterad attityd. Vi tror även att du är initiativtagande och inte rädd för att hugga i där det behövs. Du har hög arbetsmoral, trivs med att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du alltid sätter kvalité i första hand. Vi lägger stor vikt på personlighet och viktigast av allt är att du har rätt inställning och attityd! Låter detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Företag: Aditro Logistics Staffing AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Containertruckförare sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Containertruckförare sökes!

Junior Webbutvecklare med passion för problemlösning och CMS
Din vardag Vi letar just nu efter en utvecklare som vill vara med och ta fram webblösningar i vår alldeles egna produkt Dynamix CMS. Du kommer att jobba nära kund och är du en driven problemlösare är det en klar fördel. Vi är ett ganska litet team med bred kompetens genom hela webbstacken och vill nu förstärka teamet med en junior profil med stark vilja att utvecklas. Vi har rum för både front-end-, back-end-, och full stack-utvecklare, och du kommer att få möjlighet att delta i alla delar om du vill. Läs mer och ansök Du kommer att vara en del av vårt team och kommer i olika konstellationer utveckla webblösningar såsom webbplatser, intranät, e-handelslösningar och andra kundanpassade funktioner. Vi bygger alla våra projekt i det egenutvecklade publiceringsverktyg Dynamix CMS som även är en kraftfull utvecklingsplattform. Kunderna kan sedan själva hantera största delen av innehållet och funktionaliteten i den färdiga webblösningen. De webblösningar du kommer att jobba med är oftast skräddarsydda helt enligt kundernas önskemål kombinerat med vår expertis om hur man bygger robust och användarvänligt. Beroende på dina önskemål och kunskaper kan du vara med allt från kravställning till analys, koncept och implementation. Till din hjälp kommer du ha seniora utvecklare som har varit med sedan starten och som givetvis kan produkten utan och innan. Vi ser gärna att du på sikt är med och utvecklar själva plattformen. Du kommer få ganska fria tyglar att sätta dig in det du vill och hitta din nisch. Gemensamt för oss alla är att vi jobbar nära kunderna och för oss är det självklart att vi alla hjälps åt med support och frågor. Vi arbetar nästan enbart inom Microsoft-stacken på backendsidan och Frontend är det mer blandad miljö. Vi försöker hela tiden se framåt och vara lyhörda för nya tekniker. För oss är det viktigt att tekniken vi väljer också genererar nytta för oss och våra kunder och väljer teknik med omsorg. Vårt system och våra lösningar som vi är mycket stolta över har ett gott rykte och är uppskattat av våra kunder för att vara lättanvänt, flexibelt och kraftfullt. Lösningarna bygger på .NET-plattformen och utvecklingen sker i Visual Studio och andra lämpliga utvecklingsverktyg. Erfarenheter och krav Vi ser gärna att du har ett genuint intresse av att ta till dig nya kunskaper kring webbutveckling. Har du tidigare jobbat med något projekt du är extra stolt över kikar vi gärna på detta för att få en bild av hur du arbetar och tänker. Vi har inga direkta krav på utbildning utan för oss är det mycket viktigare att du kan webbutveckling, kan ta till dig nya områden och är strukturerad och kvalitetsmedveten. Har du en utbildning är det självklart meriterande, likaså erfarenhet från andra CMS-verktyg. Du ska gärna ha arbetat i .NET-stacken sedan tidigare och gärna med frontend-tekniker. Om Initiva Initiva är en teknisk webbyrå och ett mjukvaruföretag med dubbla styrkor: Vi tar fram webblösningar för kunder som vill ha skräddarsydda lösningar och stor flexibilitet.Vi utvecklar och säljer mjukvaran Dynamix CMS som är ett publiceringsverktyg och en webbutvecklingsplattform. Initiva grundades 1999 och har sedan dess levererat lösningar på Dynamix CMS till mer än 200 kunder. Vi jobbar alltid i nära samarbete med våra kunder och vi är aldrig nöjda förrän vi levererat en kvalité som vi kan vara stolta över.
Företag: Wise IT AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Webbutvecklare med passion för problemlösning och CMS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Webbutvecklare med passion för problemlösning och CMS

Barnskötare 50% på Seatons allés förskola
Aspenäsenheten skapar mindre grupper för barnen under större delen av dagen. Tillsammans skapar vi en god arbetsmiljö för barn och vuxna. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som önskar jobba 50% i förskola. Arbetstiden är 14.00-18.00 måndag-fredag. Du dukar för mellanmål ute på avdelningen och stödjer pedagogerna i deras pedagogiska arbete samt har ansvar för att skapa en god verksamhet under eftermiddagen för barnen. Arbetet innebär ansvar för avdelningens tvätt, viss materialvård etc. Möjlighet att vikariera fler timmar i barngrupp finns. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som gärna vill arbeta i förskola. Du är ansvarsfull och du har lätt för att samarbeta med barn, vårdnadshavare och kollegor. Du är stabil och du har ett gott bemötande. ÖVRIGT Lerums kommuns vision – att bli Sveriges ledande miljökommun år 2025 och dess ledord hållbarhet, kreativitet och inflytande genomsyrar kommunens arbete. Inom kommunens verksamheter arbetar cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 41 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Kommunens medarbetare ska ha en god arbetsmiljö som främjar möjligheter att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Lerums kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via denna länk, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Lerums kommun, Aspenäs
Ort: Lerum
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare 50% på Seatons allés förskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare 50% på Seatons allés förskola

Butikssäljare till Swedol i Skövde
Swedol är den professionella användarens multispecialist. Vi erbjuder kvalitativa varor och tjänster på ett enkelt och proffsigt sätt. Swedol är en del av Swedolkoncernen. Vi har webbhandel och cirka 100 butiker i Sverige, Norge, Finland och Estland under varumärkena Swedol, Grolls, Univern och Nima. Kunderna finns huvudsakligen inom områdena Bygg och anläggning, Industri och verkstad, Åkeri och transport, Jord- och skogsbruk samt Offentlig service. Sammantaget omsatte bolagen i Swedolkoncernen cirka 3 miljarder kronor år 2017 och har cirka 900 anställda. Swedols B-aktie är noterad på NASDAQ Stockholms Mid Cap-lista. Nu behöver vi förstärka teamet i Skövde med en butikssäljare som drivs av försäljning och service! Om tjänsten Dina arbetsuppgifter består av att tillhandahålla vårt sortiment, hela tiden med kunden i fokus. Våra kunder har höga förväntningar på teamet i butiken och en väldigt viktig del i arbetet är att vilja ge service samt att träffa nya och återkommande kunder dagligen. För att lyckas med ditt arbete får du relevanta arbetsverktyg och vägledning av både butikschef och kollegor som stöd. I butiken har vi produktområdena Yrkeskläder, Personligt skydd, Verktyg, Jord- och skogsbruk, Hydraulik, Lyft och last, Fordonsbelysning.  Vi söker dig som Viktigast är att du brinner för och har erfarenhet av service och försäljning B2B. Som person är du driven, ansvarsfull, resultatinriktad och kommunikativ. Du bör ha tidigare erfarenhet av och kunskap inom våra produktområden men framför allt ett intresse för våra produkter och vår verksamhet. Har du god kunskap om och erfarenhet från att ha arbetat med hydraulik eller yrkeskläder så är det meriterande.   Om att arbeta hos oss Vi arbetar utifrån vår värdegrund som har kunden i centrum. Vi vill vara den partner som bäst tillgodoser den professionella användarens behov och önskemål. Vi samarbetar genom ett gemensamt förhållningssätt som är; enkelt, proffsigt, hjärta och driv. Det är så man känner igen oss, både som kollega och kund. Som butikssäljare hos oss har du ett intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning, exponering och våra produktområden.  Vi erbjuder Tjänsten är tillsvidare på heltid med sex månaders provanställning och tillträde enligt överenskommelse. Butikens öppettider är måndag-fredag kl 06:30-17 och lördag kl 10-14. Vi har kollektivavtal inklusive pension ITP1, friskvårdsbidrag och förmånliga personalrabatter i våra butiker.   Intervjuer kommer att ske löpande, därför vill vi gärna ha din ansökan snarast dock senast 2018-06-17.   Kontakta Vill du veta mer om tjänsten, kontakta butikschef Patrick Andersson på telefon 0500-44 46 71.   Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av tjänsten men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.   Välkommen med din ansökan!
Företag: Swedol AB
Ort: Skövde
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Butikssäljare till Swedol i Skövde jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikssäljare till Swedol i Skövde

Test Engineer
Company description: MVV was founded in 1990 as a software company with focus on balancing manufacturing processes. We also have a fast growing consulting company with approximately 60 employees and a broad experience in both product and production development. Primarily, MVV:s customers are in the areas of automotive, oil/gas and robotics/automation. To suit the role as a consultant at MVV, we believe that you are positive, driven and outgoing. Since almost all of our assignments are on site it is important to be humble and able to listen to the customer’s needs. You are also independent and solution-oriented. Position description: AVA- Analyses and Verification Responsible (SVL – System Verification Leader) Traction Battery Main responsibilities - Responsible for overall planning, ordering and specifying tests of battery pack systems towards Volvo Cars internal lab, supplier or external test labs - Secure coordination between our development team and test labs - Follow up all test activities in project to secure complete validation of components and systems regarding durability/life expectancy according to requirements Required qualifications - Previous experience from overall planning testing of vehicle systems, both software and hardware at Volvo Cars - Documented experience from project administration and documentation - Fluent in English, written and spoken - Driver´s license B Personal qualities - Documented leader experience - Very good documentation skills - High integrity and professionalism - Result oriented with a structured way of working - Able to act independently as well as to cooperate within a team Skills and required experience: To succeed as a consultant at MVV International, your personal qualities are very important. We believe you are a good teamplayer who easily blends into a group. Furthermore, you are result-oriented, good at deliver on time and you enjoy a high work rate. MVV offers good opportunities to develop your skills by introducing you to challenging assignments,. We are proud to say that MVV by many people, is considered to be synonymous with security, career development, solidarity and loyalty. How to apply: Are you looking for an exciting job with challenging and stimulating tasks? Do not hesitate to apply for this job today. Apply for this job by register your complete CV at www.mvvinternational.se For questions or further information, please contact Daniel Hermansson by email daniel.hermansson@mvv.se or by phone 0708-526079
Företag: MVV International AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Test Engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Test Engineer

Kommunikationsstrateg med fokus på extern kommunikation
Stadsledningskontorets roll är att stödja kommunstyrelse och förvaltnings- och bolagsledningar i arbetet med Göteborgs stads uppdrag för ledning, styrning och utveckling av verksamheten. Utgångspunkten är de mål och inriktningar som fastställs av kommunfullmäktige i budget och verksamhetsplaner. ARBETSUPPGIFTER Det pågår sedan ett par år tillbaka ett systematiskt arbete för att utveckla hur Göteborgs Stad kommunicerar. Göteborgs Stad ska ha en stark och modern profil i kommunikationsfrågorna. Stadens kommunikation har flera syften. Information och kommunikation är en grundförutsättning för att boende, besökare och näringsliv ska kunna ta tillvara sina demokratiska rättigheter och använda, påverka och utveckla kommunens tjänster. Det övergripande målet med Göteborgs Stads externa kommunikation är att skapa kännedom om stadens arbete. Vi ska bli bättre på att berätta vad staden gör och varför. Kommunikationen ska samtidigt tydligt signalera att vi är en stad, Göteborgs Stad. Då vår nuvarande kommunikationsstrateg går vidare till nya utmaningar söker vi nu en ersättare till jobbet som kommunikationsstrateg med inriktning på extern kommunikation och varumärkesarbete. Det är ett roligt och lärorikt jobb där du jobbar i nära samverkan med stadens alla verksamheter inom kommunikation. Arbetet med struktur för den externa kommunikationen har kommit långt men vi behöver utveckla styrningen inom kommunikation genom förstärkt styrning, samverkan och samordning i syfte att jobba mer effektivt och sänka kostnaderna. Som kommunikationsstrateg för extern kommunikation har du huvudansvar för stadens kommunikationsstrategi och kommunikationsplattformar. Du säkerställer och samordnar stadens grafiska profil och kravställning inom upphandlingar av reklambyråer och liknande tjänster. Kommunikationsstrategen kommer att ingå i en grupp med andra kommunikationsstrateger. Huvudinriktningen ligger på att leda, samordna, följa upp och utveckla den externa kommunikationen inom Göteborgs Stad. Arbetet som kommunikationsstrateg innebär också bland annat att genomföra uppdrag för kommunstyrelsen och ge råd och stöd i kommunikationsfrågor till stadens förvaltnings- och bolagsledningar, liksom att själv genomföra olika utbildningar inom kommunikationsområdet. KVALIFIKATIONER För att lyckas i jobbet tror vi att du uppfyller de flesta av dessa krav: - Dokumenterad erfarenhet av varumärkesarbete inom offentlig sektor - Du har mycket god kommunikationskunskap och ligger långt fram i hur vi använder digitala och sociala kanaler. - Du är van vid att omvandla varumärkesstrategi till kommunikation. - Stor erfarenhet av att köpa in kommunikationstjänster. - Högskoleutbildning inom marknad/ media- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande - Minst fem års bred erfarenhet av strategiskt kommunikationsarbete på ledningsnivå i större verksamhet - Gärna varit kommunikationschef med medarbetaransvar - God kunskap inom styrning och ledning - Erfarenhet av förändringsarbete och projektledning Du har förmåga att se helheter och kan tänka och arbeta strategiskt. Du är trygg i dig själv, driven, resultatorienterad, analytisk och strukturerad. Du har god förmåga att kommunicera med människor. Som person har du erfarenhet av att leda människor och är bra på att skapa förtroende. Du är omvärldsorienterad och håller dig uppdaterad inom området kommunikation. Du är också nyfiken på nya tekniker, medier och trender i omvärlden. Det är en merit om du har arbetslivserfarenhet från kommun eller annan politisk styrd organisation. ÖVRIGT Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vårt uppdrag är att skapa en bra vardag för boende, besökare och näringsliv. Som medarbetare i staden har du en trygg anställning med många karriärvägar där du får möjlighet till intressanta och meningsfulla arbetsuppgifter. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Vi på Stadsledningskontoret vill att alla våra medarbetare ska vara delaktiga i att skapa arbetsplatser som genomsyras av respekt, jämställdhet, medinflytande, arbetsglädje och utveckling. Vid Stadsledningskontoret arbetar vi för att arbetsmiljön ska vara god och hälsofrämjande. Som anställd erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag och cykelförmån. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Göteborgs stad., Stadsledningskontoret
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kommunikationsstrateg med fokus på extern kommunikation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommunikationsstrateg med fokus på extern kommunikation

Kommunikatörer till Telia i Borås
Vill du lära dig mer om kundkommunikation och ha chans att utvecklas inom ett spännande bolag? Då kanske det är dig vi söker! Om Releasy: Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål. Vi fortsätter att växa och behöver därför stärka upp vår avdelning som jobbar med Telias kundtjänst i Borås. Arbetsuppgifterna innebär att genom telefon och mail besvara frågor om framförallt abonnemang, fakturor och olika produkter. Karriärtrappan: På Releasy finns goda möjligheter att utvecklas och för rätt person väntar en spännande och fartfylld karriär bakom hörnet. Som agent startar man med ett antal grundutbildningar och sedan är det den individuella prestationen och målsättningen som styr. Vidare på vår karriärtrappa finns möjlighet till fördjupande utbildningar, bonusar och andra förmåner. Vi ser många fördelar med att rekrytera internt och flera av våra anställda har utvecklats till exempelvis utbildare, produktspecialister eller teamledare. Utbildning: Din anställning inleds med fyra veckors utbildningför att bekanta dig med Releasy samt med Telias kundtjänst. Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med samt får en grundutbildning i det optimala kundmötet. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare. Vi erbjuder dig: - Chansen att arbeta med ett spännande uppdrag: Telia. - Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar. - En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du. - En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter och stödsystem som du kommer arbeta med. - Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas. - Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därför får du som anställd friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på arbetstid Din profil: Vi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana samt vara duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Du som söker bör även gilla försäljning då det råder försäljningsanda inom kundtjänsten. Vi lägger givetvis stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetsuppgifter: Som kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Stor vikt läggs på säljdelen, vilket innebär att merförsäljning ingår i arbetsuppgifterna. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”. Arbetstider: Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag till fredag mellan kl. 08.00 och 19:00. Anställningsgrad: 100%. Lön: Fast lön enligtkollektivavtal samt provision. Utbildningsstart 18 juni. Ansökan: Skicka in din ansökan (CV, personligt brev) så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Sista ansökningsdag 2018-06-12.Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund på jennifer.tjernlund@releasy.se
Företag: Releasy Customer Management
Ort: Borås
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kommunikatörer till Telia i Borås jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommunikatörer till Telia i Borås


Sök lediga jobb Chef Fastighetsskötsel till Bostadsbolaget i Mjölby

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se