Children's Healthcare of Atlanta jobb - lediga jobb

Children's Healthcare of Atlanta jobb Children's Healthcare of Atlanta jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Children's Healthcare of Atlanta. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Children's Healthcare of Atlanta. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. JENSEN förskola söker vikarier- Stockholm

  2. Konsultchef till EVRY- Stockholm

  3. Ekonomiansvarig 50% på Lundqvist & Lindqvist- Stockholm

  4. Chefsjuksköterska sökes- Stockholm

  5. Redovisningsekonom- Stockholm

  6. Erfaren Anestesisköterska sökes till privatklinik- Stockholm

  7. Stödperson/fritidspersonal till Karbyskolan- Vallentuna

  8. Butiksansvarig tillsvidare- Järfälla

  9. Adolf Fredrik söker lärare eng/sv 100% tillsvidare- Stockholm

  10. Kundtjänstmedarbetare sökes till fastighetsbolag- Stockholm


Mer beskrivning

JENSEN förskola söker vikarier
Vi söker vikarier till våra förskolor i Danvikstull, Norrmalm, Silverdal och Östermalm Vi söker flera pedagoger som vill arbeta som vikarier i vår vikariepool. Arbetet passar dig som på kort varsel kan komma och arbeta när en eller flera i arbetslaget är sjuka eller lediga. Som vikarie arbetar du i ett team med andra pedagoger. Arbetet är varierat och du bestämmer själv när och hur mycket du vill arbeta. Du kan ställa upp på kort varsel och trivs med ett flexibelt arbete. Som vikarie på JENSEN förskola behöver du vara en ansvarstagande, strukturerad och samarbetsvillig person. Du måste ha förmågan och viljan att snabbt sätta dig in i den pedagogiska verksamheten. Du ska kunna skapa trygghet bland barnen och vara lyhörd för deras behov. Kvalifikationer Vi söker i första hand dig med behörig utbildning, i andra hand dig som går på pedagogutbildning och i tredje hand dig med erfarenhet. Du är trygg, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att göra ett bra jobb. Du ser vad som behöver göras och gör det i samarbete med dina kollegor. Din ansökan Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Detta tar max 5 minuter och görs via denna annons. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande. Inom förskolan måste du enligt lag (2000:873) visa upp ett utdrag  från belastningsregistret. Beställningsblanketten kan hämtas på www.polisen.se/Service.  Beställ i god tid, det tar minst 14 dagar att få utdraget. Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta förskolechef Linda Alm, 0733-46 66 88 alt linda.alm@jensenforskola.se (OBS! Ansökan tas ej emot via mejladress). Varmt välkommen med din ansökan!   JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med verksamhet i de elva största städerna i Sverige. Vi har idag ansvar för att utbilda drygt 8 500 elever inom sju olika verksamhetsområden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning, yrkeshögskola, business school samt karriär och utveckling. Företaget har 600 heltidsanställda medarbetare samt ett 100-tal deltidsanställda lärare och utbildningskonsulter. JENSEN omsätter 550 MSEK och företagets grundare, Håkan Jensen, är fortfarande ensam ägare med ett långsiktigt åtagande. Verksamheten präglas av hög kvalitet, hög kundnöjdhet, hög medarbetartrivsel och tydliga värderingar. Vårt utbildningskoncept ”Träning för verkligheten” är ett samlande begrepp som ligger till grund för hur vi bedriver vår verksamhet. Det genomsyrar vår undervisning, våra lokaler, hur vi organiserar våra skolor samt den kultur och de normer som råder.
Företag: JENSEN education
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga JENSEN förskola söker vikarier jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: JENSEN förskola söker vikarier

Konsultchef till EVRY
EVRY är ett av de ledande IT-företagen i Norden. Vi gör information levande med hjälp av idéer, teknik och smarta lösningar. På så sätt skapar vi affärsnytta för våra kunder och värde för hela samhället. EVRY kombinerar en lång branscherfarenhet, ett flexibelt förhållningssätt och internationell kapacitet med en stark lokal närvaro för att hjälpa kunderna att nå sina affärsmål genom att förverkliga den fulla potentialen av IT. Vår verksamhet inom EVRY som erbjuder specifika tjänster inom Extended ERP söker nu en konsultchef till vårt BI och EPM team. Teamet består av ca 20 konsulter som är placerade i Stockholm, Huskvarna, Göteborg och Malmö. Din placeringsort bli Stockholm alternativt Huskvarna. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Affärsutveckling: - Delta i affärsutvecklingen i bolaget med fokus på egna teamet. - Aktivt bidra till försäljning. - Att följa marknaden och bolagets inriktning så att produkter och tjänster inom teamet motsvarar behov och efterfrågan. Ledarskap: - Leda och motivera personalen - Personalutveckling och Coaching - Ansvarig för rekrytering/avrekrytering/Introduktion - Att aktivt styra våra prestationer på individnivå - Framtagande av målbrev för personalen - Lönesättning - Utvecklingssamtal med personalen enligt EVRY modell. - Genomföra teammöten - Baserat på budget och prognos styra vår bemanning och kompetens. Resultat, uppföljning och rapportering: - Ansvar för konsultresultatet som genereras av konsulterna i teamet. - Ansvar för resurs koordinering i syfte att maximera nyttan för bolaget - Beläggningsansvar - Ansvar för bokslutsarbetet i teamet. - Kvalitets ansvar för konsultleveranserna - Administrativt ansvarig för teamet - Sammanställa månadsrapportering för teamet Din profil - Bred erfarenhet från IT konsult branschen - Vana att ansvara för komplexa IT leveranser mot större kunder - Vana att kommunicera med kunder på olika nivåer i organisationen. - Minst 5 års erfarenhet av projektlednings ansvar och/eller kundansvar för IT projekt - Erfarenhet av projekt försäljning - God kunskap inom området Business Intelligence och Enterprise Performance Management - Minst 3 års Akademisk utbildning med inriktning mot IT/ekonomi - Tidigare erfarenhet av personalansvar, gärna inom konsultorganisation Personliga egenskaper: - God kommunikativ förmåga - God förhandlingsteknik - Bra på att koordinera och prioritera - Hög integritet - Strukturerad - Motiverande - Social kompetens - Problemlösare - Stresstålig Vi erbjuder - Spännande och marknadsledande produkter från Oracle och Microsoft - Delaktighet i roliga och utmanande projekt - Möjlighet att påverka teamets/bolagets inriktning framöver - Arbeta i ett av Nordens största IT företag med goda möjligheter till bred karriär Ansök redan idag I ovanstående rekrytering samarbetar vi med Unik Resurs. Gå därför in och sök tjänsten på www.unikresurs.se. För frågor angående rekryteringsprocessen kontakta Carolina Aspdahl, 011-470 06 73. För övriga frågor kontakta Magnus Axelsson, 0703-90 97 51. Välkommen med din ansökan och CV. Vår verksamhet inom EVRY erbjuder specifika tjänster inom Extended ERP för medelstora och större företag. Vi arbetar med Affärssystem, Business Intelligence, Konsoliderings och Planeringssystem, Integration och Content Management. Vi ger stöd vid val av lösning, införande, metodik, integration och utbildning samt tillhandahåller Application Management för att tillse att kunden får ut mesta möjliga av investeringen.
Företag: Unik Resurs i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Konsultchef till EVRY jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konsultchef till EVRY

Ekonomiansvarig 50% på Lundqvist & Lindqvist
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på deltid med start i augusti. Uppdraget är ett så kallat hyrköp och för rätt person går detta över till en fast tjänst hos vår kund efter 6 månader. Ditt uppdrag Vår kund Lundqvist & Lindqvist arbetar med konferenser som har det lilla extra. Här är kunden och kundens trivsel i fokus där man vill ge kunden en ”välkommen hem” känsla. De söker nu en ekonomiansvarig till deras kontor i centrala Stockholm. Som ekonomiansvarig kommer du att arbeta tillsammans med en ekonomiassistent, ha ett nära samarbete med VD och du kommer även att sitta med i ledningsgruppen. Vi söker dig som brinner för uppföljning och analys och som trivs med förändring och utveckling samt med att förklara och ifrågasätta.  Som ekonomiansvarig kommer du t.ex. att: • Upprätta balans- och resultaträkning. • Ansvara för budget uppföljningar, avstämningar etc. • Upprätta bokslut och rapporter m.m. • Arbeta med moms och skatt. • Ansvara för HR – såsom löner, avtal och pensioner. Din bakgrund Vi söker dig som har minst 5-7 års relevant arbetslivserfarenhet och gärna branschkunskap. Du har goda kunskaper i Officepaketet och är en expert på Excel. Det är även meriterande att kunna SPCS. För att lyckas och trivas i arbetet som ekonomiansvarig på Lundqvist & Lindqvist ska du vara resultatinriktad, affärsdriven och professionell. Du ska vara flexibel, självständig, nyfiken och ha ett öppet sinne. Du är noggrann, trygg i dig själv och rollen som ekonomiansvarig sedan tidigare. Du tycker om att arbeta med kundservice och trivs i mötet med kund. Lundqvist & Lindqvist präglas av en varm och öppen företagskultur. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvariga Monia Letmark på 0735 21 65 06 eller Charlotte Österlind på 0739-61 30 26. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Gå gärna in på Lundqvist och Lindqvist hemsida - www.lundqvist-lindqvist.se. Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiansvarig 50% på Lundqvist & Lindqvist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiansvarig 50% på Lundqvist & Lindqvist

Chefsjuksköterska sökes
Ortopedkliniken I ett ständigt pågående förbättringsarbete strävar vi efter att bli Stockholms bästa Ortopedklinik – för patienter och medarbetare. Vill du vara med och påverka det arbetet? Ortopedkliniken har ca 220 medarbetare. Slutenvården består av två traumaavdelningar samt en elektiv avdelning för höft- och knäplastiker. Utöver dem finns också en klinisk utbildningsavdelning(KUA) där studenter och medarbetare gemensamt tar hand om patienter. Kliniken har också en mottagning som i första hand omhändertar patienter pre- och postoperativt. Arbetsuppgifter: Som en av fem chefsjuksköterskor kommer du att arbeta i nära samverkan med vår vårdchef och de övriga chefsjuksköterskorna med planering och beslut utifrån ett helhetsperspektiv. Du kommer också att samordna, utveckla och följa upp din enhet utifrån process, patientsäkerhet, medarbetare, kvalitet, FoUU och kundperspektiv. Ett 30-tal medarbetare kommer att vara knutna till dig. För att underlätta god förståelse för verksamheten och god samverkan med dina medarbetare kommer det i tjänsten att ingå patientnära arbete cirka 20 procent. Till chefsrollen kan också arbetsledning på daglig basis vara knuten. Kvalifikationer: Engagemang för ledarskap och intresse att utveckla verksamheten ses som en merit. I ditt ledarskap har du en naturlig förmåga att samverka och kommunicera på alla nivåer såväl interna som externa kontaktpersoner. Du är lugn, stabil, välorganiserad och agerar på ett sätt som skapar förtroende. Du har också en förmåga att entusiasmera och leda dina medarbetare i arbetet mot gemensamma mål. Slutligen har du också en drivkraft som gör att du kan driva förändrings- och utvecklingsarbete på ett framgångsrikt sätt. Som en del i ett chefsteam kan olikheter utgöra ett komplement av ledningen som helhet. Eftersom patientnära arbete ingår i tjänsten ses erfarenhet inom ortopedi som en merit. Personliga egenskaper: Övrig information: Sjukhuset har ett väl etablerat ledarskapsprogram samt stödfunktioner inom personal och ekonomi. Danderyds Sjukhus AB är norra Stockholms akutsjukhus. Hos oss arbetar drygt 3500 medarbetare. Vården vi ger präglas av kvalitet och omtanke och vi arbetar utifrån Lean healthcare. I vårt uppdrag ingår utbildning, klinisk forskning och utveckling, bland annat i samarbete med Karolinska Institutet. Läs mer om oss på www.ds.se
Företag: Danderyds Sjukhus AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Chefsjuksköterska sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chefsjuksköterska sökes

Redovisningsekonom
Captica är specialister inom rekrytering och konsultverksamhet. Våra ambitioner är skyhöga, såväl våra kunder som konsulter ska uppleva personlig service och strålande kvalité. Vår kund är det ledande designvarumärket i sin bransch och med hjälp av Captica söker vi nu en driven redovisningsekonom med placering i centrala Stockholm.  Vår kund har sedan starten haft en enastående tillväxt och  vars produkter säljs på 40 internationella marknader. Arbetsbeskrivning Vi söker dig som är redovisningsekonom och trivs med att arbeta brett inom med ekonomifunktionen. Ekonomifunktionen består idag av två personer och i dina arbetsuppgifter ingår bland annat avstämningar, kvartalsbokslut, årsbokslut, årsredovisning, löpande bokföring samt sedvanlig ekonomiuppgifter. Din profil Som person har du stort eget driv och är självständig. Du trivs med stort eget ansvar och har förmågan att se helheten såväl som att du är noggrann med detaljer. Vidare är du en prestigelös person med god samarbetsförmåga, stor social kompetens och du trivs allra bäst på en arbetsplats som präglas av högt i tak, teamkänsla, framåtanda och tillväxt. Du som söker har 1-3 års erfarenhet från redovisningsarbete i mindre eller medelstora bolag. Du har god it-vana och erfarenhet från något affärssystem. Har du erfarenhet från koncernredovisning är det meriterande.   Du erbjuds en roll i ett bolag med hög tillväxt och högt tempo. Tjänsten är central i bolaget och din möjlighet att påverka bolagets framtid är stor.   Låter detta intressant vill vi ha din ansökan snarast möjligt. Vi kallar till intervjuer löpande och därför kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum passerat. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att ringa på telefon 08-411 24 70
Företag: Captica AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom jobb, Redovisningsekonom Stockholm, Redovisningsekonom Captica AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom

Erfaren Anestesisköterska sökes till privatklinik
Dedicare Nurse & Doctor Kompetenskrav Vi söker erfarna Anestesisköterkor till en privat tandvårdsklinik i Stockholm med start i September och tillsvidare. Arbetstid: Dagtid, 2 dagar i veckan Endast vuxenanestesi Vänligen kontakta Anki Nordin 08 555 656 47 anki.nordin@dedicare.se Om Dedicare Dedicare erbjuder: Marknadsmässig lön Friskvårdsbidrag Konsultträffar Rekryteringsbonus Dedicare är ett auktoriserat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet av bemanning/rekrytering, och idag en av Nordens ledande leverantörer av bemanningstjänster inom vårdsektorn och med uppdrag inom alla specialiteter i hela Sverige, Norge och Finland. Våra kontor finns i Stockholm, Göteborg, Örebro, Karlskrona, Trondheim, Oslo och Helsingfors, och vi hyr ut läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter samt läkarsekreterare. Vi har krav på att man ska ha varit färdig i sin profession i minst två år och som specialist arbetat minst två år inom sin specialitet. Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menas fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service.
Företag: Dedicare Nurse & Doctor
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Anestesisköterska sökes till privatklinik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Anestesisköterska sökes till privatklinik

Stödperson/fritidspersonal till Karbyskolan
Vallentuna kommun är naturskönt beläget i nordöstra Storstockholm och har ca 31 000 invånare. I ett levande kulturlandskap erbjuder vi en attraktiv boende- och livsmiljö nära Stockholm, Arlanda och skärgården. Inflyttningstakten är hög och kommunen utvecklas snabbt. Karbyskolan är en F-9 skola i Vallentuna som arbetar offensivt med att utveckla en attraktiv skola för framtiden. Vårt arbete vilar på Vallentunas värdegrund med utgångspunkt i värdeorden engagemang, allas lika värde och utveckling. Vi är en välorganiserad verksamhet som står för hög kvalitet, trygghet och bra resultat. Karbyskolan är certifierad inom ISO 9001. Tjänsten Vi söker en stödperson till arbetslag 4-6. I tjänsten ingår att vara ett stöd för elever i det dagliga arbetet samt att ta ansvar för enskilda barn och grupper i vissa situationer. På eftermiddagen förläggs arbetet till skolans fritidshem. Din bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med barn i och ungdomar. Utbildning inom den pedagogiska sektorn är meriterande, men inget krav. Du måste vara flexibel och ha god samarbetsförmåga med både barn och vuxna. Du ska vara lyhörd för barn med speciella behov.  Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet. Tillträdesdag är 5 augusti 2013 och tjänsten sträcker sig fram till läsårets slut, eventuellt längre. Tjänsten  har omfattningen 100%. Vi tillämpar individuell lönesättning. Karbyskolan ger stimulans och stöd i personalens utveckling. Vill du veta mer om tjänsten Kontakta arbetslagsledare Ulrika Tagesson, telefon 08-587 861 06 eller rektor Mikael Odin, 08-587 853 21. Mer information och fackliga representanter hittar du på http://www.vallentuna.se under Sök lediga jobb. Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ner på sidan, senast den 2013-07-28. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. BARN- OCH UNGDOMSFÖRVALTNINGEN I Vallentuna finns tio grundskolor, ett tjugotal förskolor/familjedaghem, en gymnasieskola samt en kulturskola i kommunal regi. Resurscentrum är samordnare för barn i behov av särskilt stöd. Kostenheten ansvarar för skolrestaurangerna. Inom barn- och ungdomsförvaltningen arbetar ca 800 medarbetare och ca 5 500 barn och elever. Hela verksamheten är IiP-certifierad. VALLENTUNA KOMMUN SOM ARBETSGIVARE I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.
Företag: Vallentuna kommun
Ort: Vallentuna
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Stödperson/fritidspersonal till Karbyskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stödperson/fritidspersonal till Karbyskolan

Butiksansvarig tillsvidare
Life är Nordens ledande handelsplats för produkter och tjänster inom hälsa. Life hjälper sina kunder att hålla sig friska genom att finna en bättre balans mellan kost, motion och vila. Butikskedjan Life har 460 butiker fördelat på Sverige, Norge och Finland och cirka 364 000 aktiva medlemmar. Koncernen har 380 anställda och omsatte över 900 miljoner SEK 2010.Vi söker en Butiksansvarig till Life i Jacobsberg. Tjänsten är en tillsvidareanställning på ca 37 h/veckan. Vi tillämpar provtjänstgöring 6 månader. Du som söker ska ha dokumenterad ledarerfarenhet, gärna med personalansvar och insikt i kedjedrift. Du ska även ha säljvana från en bransch där säljegenskaper är i fokus. Givetvis har du ett stort intresse för hälsa, kost och motion samt goda kunskaper inom området. Det är viktigt att du arbetar för bästa tänkbara service och har ett kundbemötande utöver det vanliga där du älskar att sälja med omtanke.  Du är även entusiasmerande och resultatinriktad. Vi erbjuder dig ett självständigt och ansvarsfullt arbete i en dynamisk organisation med starkt kundfokus. Då vår bransch är kvinnodominerande ser vi gärna manliga sökande. Vi vill ha din ansökan senast den 30/7 2013.
Företag: Life
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Butiksansvarig tillsvidare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butiksansvarig tillsvidare

Adolf Fredrik söker lärare eng/sv 100% tillsvidare
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Adolf Fredriks Musikklasser Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. 1 plats(er).Du ska undervisa åk 7-9 samt vara mentor i åk 8. Du ingår i ett arbetslag och är med i skolans utvecklingsarbete. Du ska vara behörig lärare i svenska och engelska. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Du ska ha dokumenterad erfarenhet med goda vitsord. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. Tjänsten kan komma att tas i anspråk av övertalig personal inom Stockholms stad. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Sara Sjöblom,08-508 44 866 Tillträde: 2014-01-07.
Företag: Stockholms stad; Adolf Fredriks Musikklasser
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Adolf Fredrik söker lärare eng/sv 100% tillsvidare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Adolf Fredrik söker lärare eng/sv 100% tillsvidare

Kundtjänstmedarbetare sökes till fastighetsbolag
Är Du en serviceinriktad person som söker efter nya utmaningar? Just nu söker vi kundtjänstmedarbetare för ett längre heltidsuppdrag med start i början av augusti. Som konsult hos Bemannia får Du chans att skapa ett bredare kontaktnätverk, bredda din kompetens och prova på nya utmaningar som stärker din konkurrenskraft på arbetsmarknaden. En kreativ arbetsplats för Dig med stora möjligheter. Om kunden: Kunden är ett fastighetsbolag i Stockholmsområdet som totalt äger och förvaltar 130 fastigheter. Målgruppen är till största del senior-, trygghets- och studentboenden. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta i företagets kundtjänst där du kommer att ta emot felanmälningar samt besvara allmänhetens frågor om boende, boendeköer etc. Du kommer vidare att ta emot beställningar av tilläggstjänster såsom städning, enklare inrednings och byggnationer. Du kommer dagligen ha kontakt med entreprenad, förvaltare och övriga anställda på företaget. Dina kvalifikationer - Du har tidigare har arbetat med kundtjänst och service - Gymnasium eller likvärdig utbildning - Goda kunskaper i svenska - Goda datakunskaper då du kommer arbeta i ett flertal system - B-körkort är mediterande - Det är även mediterade om du har tidigare erfarenhet av yrket, då gärna inom fastighetsbranschen - Det är mycket meriterande om du talar och skriver Finska Personliga egenskaper: Som person är Du trevlig, pigg och glad och framförallt serviceinriktad. Du är också noggrann, flexibel och självgående. Du bör vara en initiativrik och en engagerad person som tycker om struktur, ordning och reda. Samtidigt är det viktigt att Du är lyhörd och har lätt för att samarbeta och att skapa goda relationer. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Så här söker du: Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar. Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Svensk- och finsktalande kundtjänstmedarbetare" Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare sökes till fastighetsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare sökes till fastighetsbolag


Sök lediga jobb Children's Healthcare of Atlanta

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se