Civil3D projektör VA till Sweco i Malmö jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Civil3D projektör VA till Sweco i Malmö. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Civil3D projektör VA till Sweco i Malmö. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- SAS söker flygplanslastare till Arlanda- Stockholm
- Vaktmästare/receptionist sökes för sommarjobb i Sundbyberg- Stockholm
- Flexibel Engelskalärare sökes för vikariat till hösten- Stockholm
- Diabetsassistent till Sticklinge skola F-6- Lidingö
- Senior IT Analyst, Stockholm- Stockholm
- Personlig assistent sökes till man i Järfälla- Järfälla
- Redovisningsekonom till AMGA- Stockholm
- Enhetschef till kommun i Stockholm- Stockholm
- Örbyskolan söker lärare i Hem- och Konsumentkunskap, åk 6-9- Stockholm
- Bli bokförare - Administratör / receptionist Nynäshamn- Nynäshamn
Mer beskrivning
SAS söker flygplanslastare till ArlandaÄr du tillgänglig från den 17 augusti och tycker om att arbeta fysiskt och under högt tempo? Sök då tjänsten som flygplanslastare där dina arbetsuppgifter blir att hantera resenärers bagage! För SAS räkning söker vi flygplanslastare på 75% till Arlanda flygplats. Vi söker dig som vill vara en del av ett engagerat team och som vill ge SAS kunder bästa möjliga service. I rollen som flygplanslastare är dina arbetsuppgifter att se till att kundens bagage lastas, transporteras och lossas på ett serviceinriktat och säkert sätt. För att trivas i rollen måste du gilla att arbeta under högt tempo och under bestämda tidsramar då SAS har många avgångstider varje timme. Flygen har avgångstider från tidiga morgnar och sena kvällar både under veckodagar och helger. Därför är det av stor vikt att du kan ta dig till Arlanda Flygplats under flexibla tider. SAS erbjuder, mer än en spännande arbetsplats, möjligheter till vidareutveckling med kompetensförsörjningar och karriärmöjligheter. Det är hög trivsel då SAS arbetar för att öka sammansvetsningen bland kollegor och team och har förmånliga avtal. Detta är en rekrytering vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av SAS Ground Handling efter genomförd utbildning. Tjänsten är på 75% och du kommer erbjudas en provanställning med chans till förlängning. Det finns mycket goda möjligheter att jobba heltid. Beräknat startdatum är den 17 augusti. Låter tjänsten intressant? Ansök redan idag, intervjuer och urval sker löpande! Din profil Vi söker dig som är i god fysisk form då arbetet inkluderar många tunga lyft. Du bör vara ansvarstagande, stresstålig och gilla att arbeta i grupp. Du är flexibel och initiativrik med en positiv inställning till förändringar. Då arbetstiderna är varierande är det viktigt att du är en energifylld person oavsett tid på dygnet. Du ska kunna starta 17 augusti och deltaga i en utbildning som pågår under 4 veckor. Vi ställer följande grundkrav för tjänsten: - Treårig gymnasieexamen (minst 2250 godkända poäng) - Körkort av minst klass B - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska - Kunna genomföra ett alkohol- och drogtest utan anmärkningar senare i processen - Godkänt belastningsregister från Polisen - Det är meriterande om du kar körkort av klass C - Kunna visa upp intyg och dokument på vad du gjort från 2013 Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 10 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på:Â www.studentconsulting.se
Företag: StudentConsulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga SAS söker flygplanslastare till Arlanda jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SAS söker flygplanslastare till Arlanda
Vaktmästare/receptionist sökes för sommarjobb i Sundbyberg
Vill du har en varierad tjänst där du både får möjlighet att jobba som vaktmästare och i reception? Då är denna tjänst rätt för dig! En av våra kunder söker nu förstärkning till sitt team under 9-13 juli samt 9-23 augusti. Den 6 juli kommer det hållas en upplärning. Företaget tillverkar ventiler som levereras till deras kunder runt om i landet. De har ett lager i Sundbyberg dit leveranserna skickas. Leveransen är uppdelad på olika ordrar som då ska lastas av från lastpallen och sorteras upp på hyllor så att kunderna kan komma och hämta dem. Du kommer även att registrera och utföra adminsitrativt arbete kring leveranserna, samt hjälpa till i receptionen vid behov. Vid behov kan du behöva hjälpa till att leverera ordrar med skåpbil direkt till företagets kunder i Stockholm. Du kommer att bli anställd som konsult hos StudentConsulting och sedan hyras ut till vår kund. Uppdraget pågår under två olika perioder, 9-13 juli och 9-23 augusti Arbetstiden kommer vara under dagtid och vardag. Din profil Du som söker ska vara student på minst 50%. Du behöver även vara händig och bekväm med att lösa problem som uppstår. Du ska ha en positiv inställning och gilla att arbeta, vilket du gör med noggrannhet och effektivitet. Du ska ha B-körkort och vara i god fysisk form så att du klarar tunga lyft. Vi vill även att du är prestigtlös och flexibel och är beredd att ta dig an andra arbetsuppgifter vid behov. Låter detta som ett passande jobb för dig? Sök direkt! Intervjuer och urval sker löpande. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 10 000 personer det senaste året. Att jobba extra under studietiden är ett utmärkt tillfälle att skaffa arbetslivserfarenhet och göra dig mer attraktiv på arbetsmarknaden när du studerat färdigt. För att inte tala om det extra tillskott det ger till studiekassan. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på:Â www.studentconsulting.se
Företag: StudentConsulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vaktmästare/receptionist sökes för sommarjobb i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vaktmästare/receptionist sökes för sommarjobb i Sundbyberg
Flexibel Engelskalärare sökes för vikariat till hösten
Drivs du av att leda, utveckla och utbilda din omgivning? Har du dessutom erfarenhet av att undervisa i engelska? Då är det dig vi söker! För kunds räkning söker vi en Engelskalärare till höstterminen med preliminär start den 9 augusti. Tjänsten är ett vikariat på ca. 40% fördelat på 4 arbetsdagar och beräknas pågå i en termin. Då schemat sätts först i augusti söker vi dig som är flexibel. Engelskaklasserna kommer bestå av ca 32 elever, det är därför viktigt att du har tidigare erfarenhet av att undervisa i engelska, har erfarenhet av att arbeta med ungdomar och är en tydlig och strukturerad ledare. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer att blir anställd av oss på StudentConsulting men arbeta hos vår kund i närheten av Vanadislunden, ett stenkast från Odenplan. Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Din profil För att passa i rollen som lärarvikarie bör du trivas mycket bra i rollen som ledare och har en talang för att engagera och motivera din omgivning. Som person är du lyhörd och öppen för feedback. Det är meriterande om du är utbildad Engelskalärare, men det är inte ett krav. Du som söker ska ha dokumenterad erfarenhet av att undervisa i engelska. Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer och urval sker löpande. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 10 000 personer det senaste året. Att jobba extra under studietiden är ett utmärkt tillfälle att skaffa arbetslivserfarenhet och göra dig mer attraktiv på arbetsmarknaden när du studerat färdigt. För att inte tala om det extra tillskott det ger till studiekassan. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på:Â www.studentconsulting.se
Företag: StudentConsulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Flexibel Engelskalärare sökes för vikariat till hösten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Flexibel Engelskalärare sökes för vikariat till hösten
Diabetsassistent till Sticklinge skola F-6
Vi söker dig som vill komma till en skola som ligger naturskönt och lugnt men ändå nära city. Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö med glada kollegor och engagerade elever. Skolan nås med buss från Ropsten på 15 minuter. Vi erbjuder möjlighet till personalbostad. Klasserna på skolan är små och det finns stöd i form av speciallärare och fördjupningslärare i matematik. Till klasserna på mellanstadiet finns en extra lärare för att förstärka undervisningen och ge möjligheter, för elever i behov av extra utmaningar såväl som elever i behov av extra stöd, att få undervisning i mindre grupp. Arbetsuppgifter: I arbetet ingår bland annat att hjälpa eleven att medicinera rätt samt hjälpa till om eleven drabbas av känningar enligt den egenvårdsplan som upprättas tillsammans med behandlande läkare. I tjänsten ingår även andra uppgifter för att stödja arbetet i en klass. Kvalifikationer: Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning. Du är driven och strukturerad. Du tar initiativ, planerar och genomför aktiviteter. Vi vill att du är tydlig och har god samarbetsförmåga då du samverkar med såväl elever och föräldrar som med kollegor. Vi förväntar oss att du som söker är engagerad och vill vara med och bidra till vår verksamhets fortsatta utveckling. Övrigt: Tillträde enligt överenskommelse dock senast den 13 augusti. Omfattning 100% tillsvidare. Provanställning kan tillämpas. Inför rekryteringsarbetet har Lidingö stad tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Om Lidingö stad: Vill också du ha ett jobb som är till nytta och glädje för andra människor? Där du är med och formar hur vårt samhälle ska se ut i framtiden. Där du får vara ditt bästa jag. I Lidingö stad hör arbete samman med hälsa. Vi satsar helhjärtat på utvecklande ledarskap och på dig som person. Med 2500 färgstarka kollegor inom 260 olika yrken, så behöver din vardag aldrig bli grå. Gå in på lidingo.se/jobb så får du veta hur det är. På riktigt.
Företag: Lidingö stad
Ort: Lidingö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Diabetsassistent till Sticklinge skola F-6 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Diabetsassistent till Sticklinge skola F-6
Senior IT Analyst, Stockholm
Itâs an exciting time for you to join us. Weâre a changing company with big ambitions and together weâll create the future of banking.  Working with us, you will play a part in building a better bank that fulfils a meaningful role in society. We aim to help our customers around the world improve their lives and reach their goals.  To do that, we are shaping the digital transformation of banking to improve the services we deliver. Interested in coming on the journey with us?  The offer As a Senior IT Analyst, you will have an opportunity to work with the newly launched Sales Performance Management (SPM) application, mainly with the data within the Teradata Data Warehouse.  You will be a member of Customer Product Reporting Applications team within BRIT, Business Reporting IT. Our role is to enable customer data to our stakeholders CBB, WB and PeB, via different end user applications such as SPM, CPS, BACM etc.  What youâll be doing:  - Acting as a Senior IT Analyst within SPM / BRIT SL's / Teradata  - Managing relationships between business and IT peers  - Advising, driving and providing business requirements analysis and translating them to developers  - Proactively identifying and suggesting continuous improvement within our solutions to increase value creation  - Identifying needs, driving and being responsible for knowledge sharing with colleagues and partners to in-crease competence  - Supporting Configuration manager/Release manager  - Supporting L2 & L3 with SPM knowledge  The role is based in Stockholm. Welcome to a team where we strive for high quality, quick adaption to new changes e g SAFe agile way of working, positive attitude and high focus on Purpose & Values in our daily work.  Who are you Collaboration. Ownership. Passion. Courage. The four key values that guide us in being at our best and that we expect all our colleagues to be committed to.  To build a successful career with us, youâll work well with others and always act with the customerâs needs in mind. You love learning and trying new things, and youâre excited about bringing your ideas to the table. Youâre honest and dependable, willing to speak up even when itâs difficult, and committed to empowering others. Youâre passionate about doing a great job.  Your background:  - Experience in Teradata with focus on SPM data  - Great problem solving and analytical skills  - Professional drive, enthusiasm and commitment to achieve needed result  - Great communication skills and the ability to speak both IT- and business language  - Team player with project experience  - Experience from the financial sector will be considered an advantage  - Master degree in engineering or equivalent - Fluent in English, both conversation and writing  If this sounds like you, we look forward to welcoming you to the team!  More information You have until 14 June 2018 to send us your application.  For more information about the position, you are welcome to contact Åsa M Persson, +46 702267872, asa.m.persson@nordea.com  We believe that diversity improves team performance. Therefore, we strive to form teams with a mix of people of different genders and ages, and with different backgrounds and experiences.  To all recruitment agencies: Please note, we donât accept unsolicited resumes for any of our positions. All contact regarding agency resumes should be directed to Nordea Talent Acquisition handling everything related to recruitment.
Företag: Nordea Bank AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Senior IT Analyst, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior IT Analyst, Stockholm
Personlig assistent sökes till man i Järfälla
Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen âJärfälla för alla framåtâ. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på www.jarfalla.se/ledigajobb Arbetet som personlig assistent innebär att du stödjer och hjälper en person med funktionsnedsättning med sådant som personen själv inte klarar av. Nu söker vi personal som personlig assistens till kund i Järfälla. Tjänsten är på 88%. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifterna kan vara mycket varierande, men består i huvudsak av att i samarbete med brukaren i hans hem vara behjälplig med bl.a. personlig omvårdnad, hemmets skötsel och inköp. Kunden är en man som är helt förlamad och som behöver hjälp med all personlig omvårdnad. Han har trakeostomi, respirator samt får mat via sond. KVALIFIKATIONER ⢠Det är viktigt att du är pigg, glad och har förmågan att ta egna initiativ. ⢠Du har personlig mognad, samarbetsförmåga, omdömesförmåga och är flexibel. ⢠Kan arbeta självständigt och har förmågan att sätta kunden i fokus. ⢠Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. ⢠Ej hundrädd/allergisk mot päldsdjur ⢠Meriterande med erfarenhet av personlig assistans. Erfarenhet är inget krav, utan fokus sätts på de personliga egenskaperna ÖVRIGT Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Järfälla kommun, Vakansen
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till man i Järfälla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till man i Järfälla
Redovisningsekonom till AMGA
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vill du arbeta med redovisning med ett bolag som utmanar branschen? Då kan denna tjänst vara intressant för dig! Tjänsten tillträds omgående. Arbetsuppgifter Som Redovisningsekonom kommer du få en operativ nyckelroll med ett brett ansvarsområde där du kommer att axla ett huvudansvar hos en av våra kunder. Du kommer att arbeta i en dynamisk och familjär avdelning inom en välrenommerad organisation. I din roll har du stora kontaktytor, främst internt men kontakt med externa kunder förekommer. För rätt person finns möjlighet att vara med och utvecklas och få utökade arbetsuppgifter. Vidare innebär arbetet: - Hantera och leda redovisningsuppdrag inkl. löpande redovisning - Uppdatera riktlinjer, normer och instruktioner enligt ändrade standarder inom området - Hantering av leverantörsreskontra, faktureringsrutiner, in-och utbetalningar - Avstämningar och förberedande månadsbokslut - Delta i olika projekt internt - Hantering av kreditkontroller och kravrutiner Vem är du? Vi söker dig som är affärsdriven och stark i att implementera och genomföra olika processer. Vidare vill du påverka din arbetssituation, företagets framtid och tror på laget före jaget. Du är lösningsfokuserad och inte rädd för att ta egna initiativ och har goda kunskaper inom redovisning och arbetat minst 1 år inom ekonomiområdet. Du är självgående i den interna redovisningen, utan krav på bokslutsarbete. Du tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och är bra på att bygga relationer med människor runt omkring dig. Kvalifikationer - Förmågan att hålla helhetssyn, även i tider av förändring, och har möjlighet att prioritera och fatta självständiga beslut - Du är motiverande och inspirerande i ditt arbete med dina kollegor - Erfarenhet från att arbeta i ekonomisystemet Fortnox samt goda kunskaper i Excel Om bolaget AMGA är grundat av branscherfarna entreprenörer tillsammans med Gasell â och systerbolaget Ageris och förser organisationer med värdefulla humana resurser som skapar bestående affärsnytta genom innovativa upplägg. Affärsområdena bolaget är verksamt inom är konsulttjänster, rekrytering & affärsutveckling inom customer experience, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi samarbetar idag med Sveriges mest ledande bolag och expanderar kraftigt inom branschen. Bolaget du ansvarar för erbjuder dig utmaningar och möjligheter för personlig och yrkesmässig utveckling genom utbildning. Är du en person som trivs i en resultatdriven kultur och i en kreativ och dynamisk miljö så ser vi fram emot din ansökan! Vår kunds moderna kontor är beläget i Stockholm med mycket bra kommunikationer, restauranger, affärer och gym i området. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tillsättning av tjänsten är omgående och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2018-06-22. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Alexander Magnusson på alexander.magnusson@amga.se
Företag: AMGA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till AMGA jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till AMGA
Enhetschef till kommun i Stockholm
För kunds räkning söker vi nu dig som är intresserad av att arbeta på en av Stockholms kommuner som enhetschef. Vi söker dig som har erfarenhet inom gatudriftsområdet från kommunal verksamhet och har arbetat som chef i minst 5 år. Kanske är du underkonsult och på jakt efter ett intressant uppdrag? Uppdraget förväntas starta inom kort och pågå 4 månader med chans till förlängning. Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar kandidater löpande. Arbetsuppgifter Enheten arbetar med gatudrift och har i uppdrag är att förvalta och sköta löpande drift och underhåll av kommunens gator, gång- och cykelvägar, broar, belysning. Enheten arbetar med myndighetsutövning för att utfärda tillstånd för schaktarbeten och grävarbeten på kommunal mark. Enheten ansvarar för parkeringsövervakning och fordonsflyttar på kommunens allmänna platser. Arbetsuppgifter - Leda, planera, driva, (utveckla) och följa upp gatudriftenhetens verksamhet - Delta i avdelningens ledningsgrupp - Kalla till samt leda och driva APT (i samråd med avdelningschef) - Kalla till samt leda möten med olika funktionsgrupper inom enheten, 4 grupper 1 gång/vecka per grupp. - Vid behov delta på natur-och byggnadsnämndens och dess utskotts sammanträden, 2 gånger/månad - Ansvara för uppföljning av budget för gatudriftenheten - Ansvara för att lämna in underlag till månadsuppföljningar och delårsrapport - Hantering fakturor och beställningar i Proceedo - Fatta beslut om inköp/upphandling av större karaktär som påverkar avdelningens ekonomi i enlighet med gällande delegationsordning - Hantering personalfrågor rörande medarbetarna i Heroma, signering utanordningslistor 1 gång/månad - Säkerställa att rutiner för genomförande och uppföljning av arbetsmiljöarbetet följs - Upprätta anmälan om arbetsskador och tillbud i kommunens incidentrapporteringssystem och anmäla allvarligare olycka/tillbud till arbetsmiljöverket - Ansvara för planering för vinterväghållning inkl. sopsaltning inför kommande vinter. Entreprenadkontakter. - Uppföljning av vårens sandupptagning samt planering för sandupptagning våren 2019. - Sedvanlig administration och dokumentation som hör till rollen Utbildning/erfarenhet - Erfarenhet inom gatudriftsområdet från kommunal verksamhet. - Chefserfarenhet, minst 5 år - Kan arbeta självständigt och har lätt för att sätta sig in i nya verksamheter. Specialist inom Engineering Liksom du är vi på Poolia specialister inom engineering, många av oss med egen erfarenhet av att arbeta i branschen. Vi är nämligen övertygade om att en av hörnstenarna för att göra ett riktigt bra arbete är engagemang och intresse för sitt område. Våra kunder återfinns inom bland annat miljö-, energi-, infrastruktur-, fordons-, process- och produktionsindustrin. Vi har erfarenhet av tillsättningar till både privat och offentlig sektor. Om Poolia Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande â Rätt individ. På rätt plats. Alltid.
Företag: Poolia Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef till kommun i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef till kommun i Stockholm
Örbyskolan söker lärare i Hem- och Konsumentkunskap, åk 6-9
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Arbetsplatsbeskrivning I Stockholms stad finns drygt 140 grundskolor och knappt 30 gymnasieskolor med olika inriktningar. Hos oss hittar du nya utmaningar utan att behöva byta arbetsgivare. Med Stockholms stad som arbetsgivare gör skickliga lärare skillnad på riktigt. I våra skolor ska varje elev få möjlighet att nå toppen av sin potential. För att nå dit behöver vi de absolut bästa lärarna. Därför ska alla våra lärare: - Ta ansvar för och ha insikt om elevernas resultat, vilket innebär att vara lyhörd för varje elevs förutsättningar och behov. - Ha höga förväntningar på eleverna och deras förmåga att utvecklas. - Fånga och stimulera elevernas nyfikenhet, intresse och lärande. - Ta ansvar för relevant kompetensutveckling för att utvecklas och växa i professionen. Örbyskolan är från och med hösten 2017 en F-9 skola med ca 660 elever. Skolan är belägen i ett trivsamt villaområde mellan Högdalens centrum och Älvsjö. Skolmiljön är lugn och trivsam och består såväl av äldre kulturminnesmärkta som nybyggda hus. Kommunikationerna är goda, bussförbindelse finns intill skolan. Läs mer på www.orbyskolan.stockholm.se . Arbetsbeskrivning Du ska undervisa i årskurs 6-9 i hem- och konsumentkunskap, HKK, ca 80%. Har du ett annat ämne som vi har behov av kan tjänsten fyllas till 100% med det ämnet. Vi kan annars fylla ut tjänsten med undervisning i HKK separat för de nyanlända eleverna som vi ska ta emot i höst alternativt för eleverna på fritidshemmet och fritidsklubben. I tjänsten ingår även uppdraget att vara mentor för en klass i årskurs 6-9. Till och med denna termin har våra elever haft HKK i Sjöängsskolans lokaler med deras personal, men det byggs just nu en HKK-sal här på Örbyskolan för att möta framtidens behov. Den står färdig i augusti. Det ingår därför i tjänsten att vara den som bygger upp och sätter prägel på undervisningssalen och ämnet här på skolan. Kvalifikationer Vi söker en legitimerad lärare i ämnet hem- och konsumentkunskap med behörighet i årskurs 6-9. Har du ett annat ämne, gärna något språk, är det meriterande. Du är intresserad av att utveckla din egen profession och att driva utvecklingen i ditt/dina ämnen framåt. Du har goda ledaregenskaper och en förmåga att kommunicera och skapa positiva relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Vi ser gärna att du är drivande i kollegialt lärande och är van att arbeta ämnesöverskridande. Övrigt Skolan kan erbjuda pedagogisk, avgiftsfri lunch. Friskvårdstimme och friskvårdsbidrag på 1000 kr per år. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Örbyskolan söker lärare i Hem- och Konsumentkunskap, åk 6-9 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Örbyskolan söker lärare i Hem- och Konsumentkunskap, åk 6-9
Bli bokförare - Administratör / receptionist Nynäshamn
Vi är en heltäckande affärsbyrå som täcker in allt som behövs för den ekonomiska rapporteringen och styrningen av ett företag. Vi är ca 20 medarbetare som utöver bokföring och löner även arbetar med skattetvister, ekonomisk due diligence, bolagsstrukturer och revision. Vi finns i Nynäshamn, Solna och Stockholm. Vi sätter stort värde på medarbetare som mår bra och arbetar aktivt för att bibehålla en balans mellan alla delar i livet. Dina arbetsuppgifter Hos oss börjar du med enklare ekonomiuppgifter och får utbildning och stöd i att bli fullärd inom bokföring. Du kommer att arbeta i många olika onlinesystem där ekonomi och kunder finns. Du arbetar initialt med enklare bokföring, kund- och leverantörsreskontra, avstämningar, för att sedan gå över till moms- och skattedeklarationer samt rapportering och vidare därifrån till den inriktning du väljer. Din profil Vi söker dig som jobbat med administration eller i reception och vill bli fullärd redovisningsekonom. Ett krav är att du har någon tidigare kontakt med bokföring, kanske har du gått en kurs, bokfört för länge sedan eller hamnat mellan jobb av andra anledningar. Du är bra på service och missar inte uppgifter även när det blir mycket att göra. Du har lätt för datorer och nya datasystem samt en vilja att lära dig, i arbetets natur ingår ständig förnyelse och utveckling. Har du kunskaper i Excel och arbetat i system online är det meriterande. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Tjänsten är en heltidsanställning. Vi intervjuar löpande till denna tjänst, som tillsätts Omgående för när rätt person har möjlighet att tillträda.
Företag: Affärsbyrån Alleko AB
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Bli bokförare - Administratör / receptionist Nynäshamn jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bli bokförare - Administratör / receptionist Nynäshamn
Söka jobb tips