Configuration Manager SW 062614 jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Configuration Manager SW 062614. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Configuration Manager SW 062614. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Kvalitetsansvarig till Kronfågel- Katrineholm
- Säljare A-ansvar Mejeri - Stora Coop Nyköping- Nyköping
- Säljare - Stora Coop Nyköping- Nyköping
- Socialsekreterare med inriktning placerade barn- Flen
- Driven arbetsledare söks till Eskilstuna direkt- Eskilstuna
- Sommarvikariat/Helgextra till Sängjättens butik i Eskilstuna!- Eskilstuna
- Vi söker två tandsköterskor! En tillsvidare och en på visstid- Katrineholm
- Regional Marketing Communication Manager till Volvo- Eskilstuna
- Sprängare Bergmaterial - Losshållning Mellansverige- Eskilstuna
- Grindstugans förskola söker barnskötare- Nyköping
Mer beskrivning
Kvalitetsansvarig till KronfågelKvalitetsansvarig till Kronfågel Nu söker vi en kvalitetsansvarig till det kända företaget Kronfågel AB, arbetsplatsen ligger i Valla utanför Katrineholm. Kronfågel är den ledade producenten av kycklingbaserad livsmedelsprodukter i Norden. Nu söker vi dig som har en avklarad högskoleutbildning inom livsmedelsteknik (eller likvärdig erfarenhet), vi vill också att du har minst 1års arbetslivserfarenhet från kvalitetsarbete och produktsäkerhet inom en produktionsverksamhet. Utöver detta ska du ha god svenska och engelska. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag! Omfattning: Heltid. Start enligt överenskommelse och med en uppdragslängd till och med 2018-12-31. Med chans till förlängning samt övertag av kund. Arbetstider är vardagar 8.00-17.00. Arbetsbeskrivning: Som kvalitetsansvarig så har du det viktiga ansvaret att säkerställa att produkten uppfyller de kvalitetskrav som finns utifrån lagstiftning, kvalitetsstandarder och kvalitetssystem. Din roll är att projektleda, planera, genomföra, dokumentera, säkerställa och följa upp projekt/uppdrag kopplat till produktkvalitet och nyutveckling. Du ska verka för en hög hygienisk standard och främja förbättrad produktkvalitet. Befattningen kräver hög grad av sekretess och resor ingår i tjänsten. Exempel på arbetsuppgifter: ⢠Genomföra avvikelseutredningar, driva HACCP-arbetet framåt och utföra riskanalyser (samt uppdatera kvalitetsledningssystemet då nya produkter tas fram). ⢠Bistå och följa upp vid certifieringar och revisioner samt genomföra reklamationsutredningar. ⢠Hålla i hållbarhetstester och bakteriologiska analyser samt skicka för mikrobiologisk analys. ⢠Ansvara för utveckling av dokumentationssystemet samt överblicka att all dokumentation inom kvalitet finns. Kvalifikationer: Här behöver du: ⢠Avklarad högskoleutbildning inom livsmedelsteknik, eller likvärdig erfarenhet. ⢠Minst 1års arbetslivserfarenhet från kvalitetsarbete och produktsäkerhet inom produktionsverksamhet. ⢠God svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har tidigare erfarenhet av projektledning och projektutveckling, arbetat med liknande arbeten i minst 3 år samt har god PC-vana inom Office paketet. Utöver detta är det även meriterande om du kan fler nordiska språk utöver svenska. : Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du en god förmåga att effektivt driva dina projekt framåt, från start till mål. Du har även en god förmåga att driva dessa inom beslutade och givna ramar. Utöver detta är du resultatorienterad och proaktiv. Du är en person som har ett affärsförståelse och helhetssyn. Du har lätt för att samarbeta i team och är kreativ, initiativrik och har ett öppet förhållningssätt. I samverkan med denna flexibilitet har du också en god analytisk förmåga. Hos oss ska du ska vara experten på märkningslagstiftningen och mikrobiologi. Låter det här som du? Då kommer du vara en mycket uppskattad kollega hos oss! För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om Randstad: Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss. Sista ansökningsdag: 2018-06-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För information: Sofia Wänblad | sofia.wanblad@randstad.se [ mailto:sofia.wanblad@randstad.se ] |
Företag: Randstad AB
Ort: Katrineholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalitetsansvarig till Kronfågel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalitetsansvarig till Kronfågel
Säljare A-ansvar Mejeri - Stora Coop Nyköping
Coop befinner sig i en spännande utvecklingsfas och vi söker nu en ny medarbetare till Stora Coop Nyköping. Kunden i våra butiker ska inte bara mötas av bra varor till bra priser, vi vill även att de varje dag upplever matinspiration, intressanta händelser, överraskningar och inte minst får ett bra personligt bemötande från all vår personal. Verklig framgång bygger på att vi älskar våra jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder! Som avdelningsansvarig säljare har du utöver det dagliga arbetet som förkommer i butik, huvudsaklig sysselsättning att vara ansvarig för mejeri inklusive varuplock och kassaarbete. Det innebär att du ska se till att det området är välfyllt, inbjudande och levande alla dagar i veckan. Du jobbar även ständigt mot uppsatta mål. Utöver detta består dina arbetsuppgifter även av att: - Se till att hyllor alltid är frontade och väl påfyllda - Se till att alla varor har prisskyltar på hyllorna - Skylta om i butiken - Hantera reklamationer och klagomål enlig gällande riktlinjer och på ett professionellt sätt - Hålla ordning inne i butiken så att allt är välstädat Tjänsten är ett vikariat på 30 tim/vecka, t.o.m 19 augusti med möjlighet till förlängning. Vi har öppet när våra kunder vill handla, därmed kan arbetstiderna variera â dag, kväll & helg. - Erfarenhet och kompetens inom detaljhandelsförsäljning, speciellt inom ditt område, är meriterande - Erfarenhet och kompetens inom serviceyrken är meriterande - Flerspråkig och erfarenhet/intresse av olika kulturer är meriterande Vi ser gärna att du som söker har branschkunnighet och affärsmannaskap för att driva en framgångsrik avdelning. Vidare ser vi att du är mål- och resultatinriktad med ett utpräglat sinne för ordning och reda. Det är betydelsefullt att du har ett genuint intresse för mat, service och försäljning. Du trivs med att arbeta i grupp och bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare gillar du att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att hantera stressiga miljöer. Kontaktpersoner Kjell Lundgren Ottosson Butikschef Stora Coop Nyköping Direkt 010 741 47 81 Fackliga representanter Birgitta Kjellström Handels Tel 010 741 47 80 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Företag: Coop
Ort: Nyköping
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare A-ansvar Mejeri - Stora Coop Nyköping jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare A-ansvar Mejeri - Stora Coop Nyköping
Säljare - Stora Coop Nyköping
Coop befinner sig i en spännande utvecklingsfas och vi söker nu en ny medarbetare till Stora Coop Nyköping. Kunden i våra butiker ska inte bara mötas av bra varor till bra priser, vi vill även att de varje dag upplever matinspiration, intressanta händelser, överraskningar och inte minst får ett bra personligt bemötande från all vår personal. Verklig framgång bygger på att vi älskar våra jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder! När du arbetar som säljare hos oss har du varierande arbetsuppgifter såsom försäljning, varuplock, exponering och kassaarbete. Du kommer huvudsakligen att arbeta i den manuella delikatessen och chark inklusive varuplock. Dina arbetsuppgifter innebär också att: - Se till att hyllor alltid är frontade och väl påfyllda - Se till att alla varor har prisskyltar på hyllorna - Skylta om i butiken - Hantera reklamationer och klagomål enlig gällande riktlinjer och på ett professionellt sätt - Hålla ordning inne i butiken så att allt är välstädat Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på 25 tim/v, omgående t.o.m 19 augusti med möjlighet till förlängning. Vi har öppet när våra kunder vill handla, därmed kan arbetstiderna variera â dag, kväll & helg. Antal annonserade arbetstillfällen: 2 - Erfarenhet och kompetens inom detaljhandelsförsäljning är meriterande - Erfarenhet och kompetens inom serviceyrken är meriterande - Flerspråkig och erfarenhet/intresse av olika kulturer är meriterande Det är betydelsefullt att du har ett genuint intresse för mat, service och försäljning. Du trivs med att arbeta i grupp och bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare gillar du att arbeta i ett högt tempo och kan hantera stressiga miljöer. Kontaktpersoner Kjell Lundgren Ottosson Butikschef Stora Coop Nyköping Direkt 010 741 47 81 Fackliga representanter Birgitta Kjellström Handels Tel 010 741 47 80 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Företag: Coop
Ort: Nyköping
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare - Stora Coop Nyköping jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare - Stora Coop Nyköping
Socialsekreterare med inriktning placerade barn
Välkommen till Flens kommun - Sörmlands hjärta! Som medarbetare i Flens kommun är du vårt ansikte utåt till kommunens invånare. Vi vill att du ska ha en bra arbetsplats där du trivs och känner dig motiverad till att göra ett fantastiskt jobb. Omvärlden förändras och vår organisation behöver dig som vill bidra med engagemang och en härlig energi. Det arbete vi gör tillsammans varje dag, dygnet runt, året runt har sin utgångspunkt i vår vision, vår värdegrund och våra mål. Vi tror att bilden av Sörmlands hjärta skapas i varje möte med invånare, företagare och besökare, genom professionellt och respektfullt bemötande. Arbetsplats  Avdelningen Individ och familj är en av fyra avdelningar inom Socialförvaltningen. De andra avdelningarna är Egen försörjning, Äldreomsorg och Funktionsnedsättning. Avdelningen Individ och Familj ansvarar för Flens kommuns utrednings- och insatsarbete. Avdelningen är indelad i tre enheter Utredningsenheten, Barn- och familjeenheten  samt enheten med Nova bo och behandling vuxna och ungdomar, HVB och Stödboende Villagatan för ensamkommande. Enheterna har enhetschefer med budget- personal- och arbetsmiljöansvar inom respektive enhet.  För att arbeta med att stärka vårdkedjan och samverka mellan de grupper som arbetar för våra barn, ung och deras familjer samt de insatser som dessa får, har vi utformat en ny enhet; Barn och familj. I denna nya enhet ingår familjebehandlare, familjehemssekreterare, barnföljare, utredare ensamkommande och familjerätten sedan starten 1 januari 2018. Vi söker nu en socialsekreterare/barnföljare som vill vara med och påverka och möjliggöra detta utvecklingsarbete tillsammans med oss.  Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som barnföljare vilket innebär att du följer och handlägger barn och unga som är placerade i familjehem med stöd av SoL eller LVU. Arbetsuppgifterna består dels av samtal med barn och deras föräldrar, samt handläggning och dokumentation. Målet är att utgå från det tredelade föräldraskapet; socialtjänsten, familjehemmet och familjen. Vi arbetar enligt BBIC och har i dagsläget Procapita som dokumentationssystem, Procapita kommer att ersättas av Pulsen Combine under 2018. Vem söker vi? Vi söker dig som vill vara med och utveckla Flens socialtjänst där det förebyggande arbetet är en central del. Du är utbildad socionom och har erfarenhet av arbeta med utredningsarbete enligt SoL, LVU och/eller LVM. Meriterande är om du har tidigare erfarenheter av arbete med familjehemsvård och uppföljningar av insatser. Du har god förmåga till både självständigt samarbete med såväl interna som externa samarbetspartners. Arbetet som socialsekreterare kräver god förmåga i att skapa relationer, kommunicera, att hantera svåra situationer, likaså att vara strukturerad och tydlig.  För tjänsten behöver du ha B-körkort. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett spännande, meningsfullt och varierande arbete i en liten kommun med korta beslutsvägar. Hos oss får du ett nära chefsstöd, extern handledning och möjligheter till kompetensutveckling. Vi vill att du ska trivas, må bra och utvecklas med oss i Flens kommun. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag och möjlighet till semesterväxling. Självklart omfattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Välkommen in med din ansökan. Läs gärna mer om kommunens arbete på www.flen.se och följ oss på instagram, där heter vi tillsammansarviflen.
Företag: Flens Kommun
Ort: Flen
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare med inriktning placerade barn jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare med inriktning placerade barn
Driven arbetsledare söks till Eskilstuna direkt
Konsult och uppdrag är Eskilstuna kommuns serviceorganisation. Vi skapar värde för verksamheterna i kommunkoncernen genom att erbjuda effektiva och tydliga tjänster. Vårt mål är att våra kunder betraktar Konsult och uppdrag som en kompetent, modern och affärsmässig partner. Eskilstuna kommun söker nu fler medarbetare till Eskilstuna direkt; ett kommungemensamt kontaktcenter för information och service till kommunens invånare, brukare och kunder. Alla som söker information, hjälp och stöd från kommunens olika förvaltningar och verksamheter ska bemötas på samma sätt och kunna få grundläggande vägledning och information i den fråga de har. Kontaktcentret tar emot besök, svarar på frågor via telefon, e-post, sociala media och chatt. Eskilstuna direkt har uppdraget att: * Öka tillgänglighet för invånare, brukare och kunder till kommunens tjänster * Öka och förbättra service och kvalitet * Bidra till effektivisering av kommunens verksamhet ARBETSUPPGIFTER Vill du arbeta med bemanning och uppsatta mål? Har du en förmåga att inspirera och utveckla dina kollegor? Då ser vi att du söker denna tjänst! Eskilstuna direkt består av en personalgrupp på ca 40 medarbetare, 1 enhetschef, 2 biträdande enhetschefer och 2 arbetsledare varav 1 vakant. Du kommer att vara chefens förlängda arm mot personalgruppen. Din yttersta roll är att coacha, leda och fördela det operativa arbetet för verksamheten. Schemaläggning och bemanning ingår i det dagliga arbetet. Vi vill att du bidrar till kvalitetsutveckling i centrets kommunikation både internt och externt. Du kommer sköta kommunikationen och samarbetet med kommunens förvaltningar inom de områden centret är verksamt. Tjänsten innebär även ett budget ansvar, utifrån bemanning och intäkter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning, meriterande är om du har eftergymnasial utbildning eller kurser inom relevant område som exempelvis ledarskap, coachning eller bemanning. Vi ser också att du har tidigare erfarenhet av en ledande/coachande roll. Då bemanning och schemaläggning är en stor del av det dagliga arbetet ser vi att du har kunskaper kring det från tidigare arbetsplats. Det bör också ha vana att kunna hålla budget utifrån bemanning och intäkter. Vi ser det som ett måste att vara flytande i svenska, både tal och skrift för att lyckas i rollen som arbetsledare. Starkt meriterande är att du tidigare har arbetat på ett kundcenter eller i reception, erfarenhet av att ha arbetat i en politiskt styrd organisation ses som ett plus. Dina personliga egenskaper är avgörande för tjänsten och vi ser därför att du är en person som har lätt för att kunna sätta dig in i andras perspektiv. Du kan hantera konflikter och diskussioner med ett lugn och låter inte känslorna styra. Du är också tydlig och systemorienterad för att kunna leda och coacha våra medarbetare på bästa sätt. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Eskilstuna kommunkoncern är Sörmlands största arbetsgivare. Vi har helhetssyn i vårt samhällsuppdrag och vi gör skillnad varje dag genom att fokusera på goda hållbara möten med invånare, brukare och kunder. I Eskilstuna finns driv och framåtanda. Vi har under många år bedrivit ett målmedvetet och brett jämställdhetsarbete och är stolta över att ha tilldelats Svenska jämställdhetspriset. Vi är också en av Sveriges miljöbästa kommuner som tänker hållbart i alla led, vi välkomnar olikheter och har modet att gå vår egen väg. Alla 9 000 medarbetare och ledare utvecklas i Modigt medarbetarskap/ledarskap och Modiga idéer. Nu söker vi dig som vill vara med och utveckla Eskilstuna till en ännu bättre stad att bo, leva och verka i. Välkommen att göra skillnad! Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den ligger till grund för vårt urval. Om du lämnar in ansökan på annat sätt är det viktigt att du anger annonsens referensnummer. För att möta morgondagens utmaningar vill Eskilstuna kommunkoncern ha mångfald och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen märkt âRekryteringsenhetenâ eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D.
Företag: Eskilstuna kommun
Ort: Eskilstuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Driven arbetsledare söks till Eskilstuna direkt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven arbetsledare söks till Eskilstuna direkt
Sommarvikariat/Helgextra till Sängjättens butik i Eskilstuna!
Till vår butik i Eskilstuna söker vi nu en deltidssäljare över sommaren med chans till förlängning. Vill du bli en del av en etablerad kedja, där du blir uppskattad för din förmåga att lyssna på kundens behov och göra dem riktigt nöjda? Som säljare medverkar du varje dag till att stärka Sängjättens position på marknaden som den sängbutik som ger bättre sömn för pengarna. Vad innebär tjänsten? Tillsammans med dina kollegor bemannar du butiken och hjälper våra kunder att hitta rätt bland sängar, täcken kuddar och andra sovrumsprodukter. Förutom kundmötet så ser du till att butiken är i bästa skick varje dag och ger ett inspirerande intryck och en säljande känsla. Vem är du? Vi tror du är en driven säljare som alltid gör det där lilla extra för att nå dina mål. Har du tidigare erfarenhet från försäljning ser vi detta som meriterande. Vi söker dig som är flexibel, gärna tar egna initiativ och har lätt att kommunicera med kunder samt medarbetare. Vad erbjuder Sängjätten? Vi erbjuder dig stort eget ansvar och du kommer spela en viktig roll i vår fortsatta utveckling. Tjänsten är ett vikariat på deltid 25% och innefattar arbete både vardagar och helger. Under semesterveckorna ser vi gärna att du kan arbeta mer än din ordinarie sysselsättningsgrad. Stor chans till förlängning av tjänsten efter sommaren. Tillträde sker enligt överenskommelse utvärderingsprocessen sker löpande. Välkommen in med din ansökan. Ladda upp ditt CV samt kortfattat beskriv varför just du passar till jobbet som säljare hos oss på Sängjätten.
Företag: Sängjätten
Ort: Eskilstuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarvikariat/Helgextra till Sängjättens butik i Eskilstuna! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarvikariat/Helgextra till Sängjättens butik i Eskilstuna!
Vi söker två tandsköterskor! En tillsvidare och en på visstid
Katrineholm Vår klinik är Folktandvården Sörmlands största klinik med 21 behandlingsrum. Kliniken är toppmodern och finns i trevliga lokaler för både kunder och medarbetare. Hos oss ska alla trivas! Vi har även ortodonti, medicinsk tandvård och pedodonti i våra lokaler. Blir du en i gänget så får du 50 nya arbetskamrater. Tillsammans tar vi hand om 10 000 vuxna och 9 000 barn/ungdomar. Vi har även ett nära samarbete med kliniken i Vingåker. Vi söker dig som gillar varierande arbetsuppgifter och trivs i situationer som ställer krav på samarbetsförmåga. Våra medarbetare har en bred kompetens, vilket ger dig möjlighet att utvecklas som tandsköterska. Vi ser att utveckling av våra kunskaper är en nyckel till våra framgångar. Tjänsten innefattar assistans, viss tjänstgöring i sterilcentral samt även till viss del självständigt arbete med profylax. Vi ser som fördel att du har intresse av arbete med egna patienter. Vi lägger stort vikt på dina personliga egenskaper, att du passar in i vårt lag, har en positiv inställning och att det är självklart för dig att arbeta med en hög servicenivå till våra kunder. Om du är en lagspelare med stark känsla för service, då kommer du att trivas hos oss! Utbildningskrav Utbildad tandsköterska Folktandvården Sörmland ansvarar för 144 000 kunder. Vi är störst i länet på tandvård och det är endast hos oss som du kan teckna Frisktandvårdsavtal â tandvård till fast pris. Vi har idag närmare 39 000 kunder som har valt frisktandvårdsavtal hos oss. Vi är ca 480 anställda vid 21 kliniker och vi omsätter drygt 400 Mkr. Vår ambition är att bli branschens mest attraktiva arbetsplats med öppet och utvecklande arbetsklimat. Tillsammans utvecklar vi Folktandvården Sörmland!
Företag: Folktandvården Sörmland AB
Ort: Katrineholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker två tandsköterskor! En tillsvidare och en på visstid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker två tandsköterskor! En tillsvidare och en på visstid
Regional Marketing Communication Manager till Volvo
Regional Marketing Communication Manager Vi tror på ett arbetsklimat som kännetecknas av respekt för individen. Tillsammans med utmanande och stimulerande uppgifter gör det Volvokoncernen till en intressant arbetsplats. Vi tror att varje anställd har förmåga och beslutsamhet att förbättra vår affärsverksamhet. Och vi tror att en ansvarsfull verksamhet omfattar miljöaspekter, etik, mänskliga rättigheter och sociala värderingar. Det här är vad vi står för och det här är vårt sätt att göra affärer. Vi söker nu en Regional Marketing Communication Manager â med specialistkompetens inom social- / digital media. Har du ett genuint intresse för marknad, kommunikation, digital- och social media? I så fall får du möjlighet att jobba i ett värderingsstyrt företag med ett pålitligt och kompetent team. Om du är ödmjuk, gillar att vara spindeln i nätet och arbetar kundfokuserat och strukturerat kommer du att trivas bra här. Arbetsbeskrivning: Marketing Communication and Content team inom säljregion EMEA ansvarar för att leverera allt marketing content i Volvo CEs regionala kanaler samt varumärkeshantering och skyltprojekt. De regionala kanalerna sträcker sig från viktiga Volvo CE-event och utställningar till mer specifika digitala kanaler, som webb- och sociala medier, och även digital- och tidskriftsreklam. Avdelningen leder innehållsproduktionen i samverkan med ett stort antal leverantörer, samtidigt som man stöder hubbar och marknader direkt med sina specifika marknadskommunikationsbehov. Avdelningen är ett mångkulturellt team, huvudsakligen baserat i Eskilstuna, men med kollegor runt i EMEAs försäljningsregion. Några av dina arbetsuppgifter är: ⢠Koordinera social- & digital marknadsföringskommunikation som specialistområde ⢠Initiera, driva och samordna marknadsföringskommunikationsaktiviteter för utvald marknad ⢠Producera och driva marknadsföringsinnehåll primärt kopplat sociala och digitala kanaler, samt koppla till regionala Volvo-CE event och utställningar ⢠Supportera Global Communication i delade aktiviteter ⢠Uppföljning av aktiviteter enligt plan och tilldelad budget ⢠Resor förekommer i tjänsten Kvalifikationer: Du är en förbättringsorienterad och kundfokuserad person med ett genuint intresse för marknadsföring, kommunikation, digital- och social media. Du får ofta höra att du vinner förtroende genom ditt kommunikativa och ödmjuka sätt - att du får människor med dig och skapar tillit. Du är en trygg person med en personlig mognad, som är duktig på att projektleda och stötta dina medarbetare i daglig problemlösning. Vi tror att du har några års arbetslivserfarenhet inom marknad, kommunikation, digital- och social media. Du har erfarenhet av att arbeta i ett större internationellt bolag. Du har adekvat utbildning för tjänsten och du har förmågan att kommunicera flytande på både svenska och engelska. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om Volvo CE: Volvo Construction Equipment, one of the worldâs leading providers of products and services to the construction industry. You will be part of a global and diverse team of highly skilled professionals who work with passion, trust each other and embrace change to stay ahead. We make our customers win. Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2018-06-17 För information: Rekryteringskonsult Malin Brock, malin.brock@randstad.se [ mailto:malin.brock@randstad.se ]
Företag: Randstad AB
Ort: Eskilstuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Regional Marketing Communication Manager till Volvo jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Regional Marketing Communication Manager till Volvo
Sprängare Bergmaterial - Losshållning Mellansverige
Skanska Industrial Solutions erbjuder helhetslösningar inom asfalt, bergmaterial, betong, infraservice och rental. Vi är ett helägt dotterbolag inom Skanska Sverige AB. Vår verksamhet inom Bergmaterial är Sveriges största producent av grus-, sten- och bergprodukter. Vi har 310 medarbetare på täkter, krossar och terminaler över hela landet. Vi är även en av Sveriges största aktörer inom losshållning. Losshållningsverksamheten har som huvudsaklig uppgift att förbereda, borra och spränga loss berg, oftast i bergtäkter, men även på andra projekt där berg förekommer, såsom i diverse entreprenadjobb. Bergmaterialet krossas därefter och används inom anläggnings- och infrastrukturprojekt samt som material i asfalt- och betongtillverkning. Nu söker vi en engagerad Sprängare till vår Losshållningsverksamhet i Mellansverige Din primära uppgift är laddning och sprängning av berg samt tillhörande administrativa uppgifter som utförs i dator eller läsplatta. Men även inmätning och andra tjänster ingår i ditt arbete. Du arbetar i ett engagerat team med några av Sveriges mest erfarna och professionella medarbetare inom losshållning. Du tar ett stort eget ansvar i din roll. Tillsammans med resten av gruppen är du en del av att skapa nya och goda förutsättningar för vår verksamhet i Mellansverige. Andra arbetsuppgifter är bland annat att: * Planera och förbereda inför Sprängning * Uppföljning efter sprängning * Inmätning av salvor * Arbeta med förbättringar av verksamheten. Placeringsort är Mälardalen, arbete kan även förekomma i Dalarna, Östergötland och Värmland. Tjänsten innebär resor i Mellansverige och vid enstaka tillfällen utanför detta område. Du är ansvarstagande, positiv och noggrann Vi tror att du som passar i denna roll kan ha tidigare erfarenhet från entreprenadverksamhet, sprängning i bergtäkt och har Svenskt sprängkort. Eftersom säkerheten alltid står i fokus för oss är det dock viktigt att du är en person med hög riskmedvetenhet. Du är en självklar del av en grupp där du bidrar till god och positiv stämning. Du är positiv till din läggning, har lätt för att se möjligheter och lösningar samt har ofta idéer om hur arbetet kan göras bättre, säkrare och effektivare. Du är ansvarsfull och noggrann i ditt arbete och du har ett driv som gör att du får saker ur händerna. Ansök redan i dag - vi arbetar löpande med ansökningarna! Sista chansen att ansöka är den 12 augusti. Vi vill gärna att du bifogar ditt CV och ett personligt brev. Om du har några frågor kring tjänsten får du gärna kontakta Produktionschef Stefan Hed på 010-449 82 22. Välkommen till Skanska!
Företag: Skanska Bergmaterial
Ort: Eskilstuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sprängare Bergmaterial - Losshållning Mellansverige jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sprängare Bergmaterial - Losshållning Mellansverige
Grindstugans förskola söker barnskötare
I Nyköping tror vi på utbildning som ger både goda resultat och stärker de värden som skapar ett hållbart samhälle. Vi ser förskolan, skolan och våra arenor för kultur och bildning som några av de viktigaste platserna för att skapa förutsättningar för demokrati och möten utifrån allas olikheter. Vi vet vilka utmaningar vi har - vi arbetar kollektivt och kollegialt och våra satsningar kan bara möjliggöras genom modiga och professionella medarbetare och chefer som är trygga förebilder för våra barn och ungdomar och som leder arbetet vidare mot våra högt ställda målsättningar. Vill du vara delaktig i vårt arbete med utbildning för ett starkare samhälle? Grindstugans förskola är en stor förskola med 6 avdelningar som ligger i lasarettsområdet i Nyköping. Förskolans läge gör att vi har nära till både de centrala stadsdelarna och flera skogsområden som ligger i nära anslutning till förskolan. Här arbetar engagerade förskollärare och barnskötare samt förskolechef, som tillsammans med barnen, ger de bästa förutsättningarna för ett livslångt lärande. ARBETSUPPGIFTER Grindstugans förskola söker nu en barnskötare som vill vara med och göra skillnad för barnen i deras livslånga lärande. Attraktiva lärmiljöer med moderna pedagoger ger unika möjligheter till ett livslångt lärande. Vi arbetar utifrån förskolans läroplan och använder digitala verktyg i arbetet med pedagogisk dokumentation. Vår verksamhet genomsyras av ett demokratiskt förhållningssätt där vi sätter stor vikt till bemötande av barn, föräldrar och kollegor och vi har en stark tilltro till barnens kompetenser. Du kommer att arbeta utifrån förskolans läroplan. Du omvandlar dessa mål till praktiska utmaningar som skapar meningsfullt lärande för barnen. I arbetet ingår att leda, lyssna in, samtala och utmana barnen i deras utforskande. Som barnskötare har du ett professionellt och serviceinriktat förhållningssätt i alla kontakter. Du har också en stark vilja att utveckla arbetssätt. Du är en närvarande och medforskande pedagog som utmanar och stimulerar barnen till utveckling. I arbetet kommer du att reflektera och följa upp verksamheten i förhållande till läroplanen, förskolans utvecklingsområden och planen mot kränkande behandling. Du gör barnen delaktiga i utformningen av verksamheten och skapar goda och tillitsfulla relationer med barn, föräldrar och kollegor. KVALIFIKATIONER Du har barnskötarutbildning eller motsvarande utbildning. Du är väl förtrogen med förskolans läroplan samt har kunskap om pedagogisk dokumentation. Det är en merit om du har erfarenhet från pedagogiskt arbete. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En modern och snabbt växande kommun med god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat planeras Sveriges första höghastighetsjärnväg - Ostlänken. Ett arbete som kommer påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om fler arbetstillfällen och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 000 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. ⢠När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringsystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Om du önskar stöd i programmet Offentliga Jobb vänligen ring supporttelefon 0771-693 693. ⢠Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. ⢠Inom vår verksamhet gäller lagen om registerkontroll (SF 2000:873). Ytterligare information ges i samband med eventuellt anställningserbjudande. ⢠Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal.
Företag: Nyköpings kommun - Division Barn, Utbildning & Kultur
Ort: Nyköping
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Grindstugans förskola söker barnskötare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grindstugans förskola söker barnskötare
Söka jobb tips