Contract Coordinator jobb - lediga jobb

Contract Coordinator jobb Contract Coordinator jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Contract Coordinator. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Contract Coordinator. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Contract Coordinator- Stockholm

  2. Contract Coordinator- Stockholm

  3. Kundfokuserad Contract Coordinator- Stockholm

  4. Service Contract Coordinator / avtalsadministratör till IT företag- Solna

  5. CONTRACT COORDINATOR TILL ACADEMIC WORK- Stockholm

  6. Rekrytering av Service Contract Coordinator till expansivt IT företag- Solna

  7. Facility Project and Contract Coordinator- Lund

  8. Ansvarstagande contract coordinator till Dustin- Linköping

  9. Säkra ditt sommarjobb! Vi söker två contract coordinators till Dustin- Linköping

  10. CONTRACT COORDINATOR TILL ACADEMIC WORK- Stockholm

  11. Contract Coordinator till KONE i Kista!- Stockholm

  12. Contract Coordinator till KONE i Kista!- Stockholm


Mer beskrivning

Contract Coordinator
Telenor är i Sverige en ledande helhetsleverantör av kommunikationstjänster. I den spännvidden ingår såväl mobil och fast telefoni som bredband och datatjänster. Vi älskar kommunikation, därför vill vi hjälpa människor att kommunicera bättre. Med kunden i fokus erbjuder vi våra tjänster till både privatpersoner och företag. Telenor representeras i Sverige även av Bredbandsbolaget, Canal Digital Kabel-TV, Glocalnet, Open Net och Ownit och har totalt cirka 2 100 anställda. Du blir en del av:                                             Gruppen RSM (Real Estate Owner Sales & Marketing) är en del av Telenors affärsområde Broadband & TV. Vi har en kraftig tillväxt med flera nya bolag inom affärsområdet. RSM är den enhet som tillhandahåller fast bredband via fiber för fastighetsägare och bostadsrättsföreningar och deras hyresgäster. RSM söker nu en Contract Coordinator. Du får: I rollen som Contract Coordinator kommer du att arbeta med att stötta säljare runt om i landet då säljstyrkan är uppdelad i olika distriktsområden. Du ansvarar för framtagande och dokumentation av korrekta och kompletta offerter och avtal. Detta innebär att: * Säkerställa att interna och externa ledtider i säljprocessen hålls. * Vidareutveckla och effektivisera interna avtalsprocesser. * Upprättande av säljstatistik samt underlag för provisionsutbetalningar Du har: - 3-årig gymnasieutbildning, Akademisk utbildning är meriterande men ej ett krav - Minst tre års yrkeserfarenhet inom administration -Vana att uttrycka dig väl i tal och i skrift, såväl på svenska som på engelska - Vana av administrativ registrering i systemstöd - Har du tidigare arbetat i en liknande roll är detta meriterande Du är: för att lyckas i rollen krävs att du är noggrann, strukturerad, stresstålig, lösningsorienterad och kundorienterad. Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det – därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy. Placeringsort: Stockholm Sök: Vill du veta mer om tjänsten, kontaktaFredrik Hansén på 0733-81 94 32 alt Nina Ersgård, HR Manager Broadband & TV, nina.ersgard@telenor.com Sista ansökningsdag:Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2013-08-31. Sök tjänsten via länken nedan. Välkommen med din ansökan!   Följ oss gärna genom att gilla oss på Facebook på "Telenor_Karriär", där du får ta del av nyheter inom bl.a. karriärutveckling hos oss.
Företag: Telenor Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Contract Coordinator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Contract Coordinator

Contract Coordinator
Allmänt om tjänsten Just nu söker vi en Contracts Coordinator vars huvudsakliga arbetsuppgift är att hantera adminstration kring mediebeställningar, medieplaner, avtal, ekonomiska avstämningar och avtalshantering. Till arbetsuppgifterna hör att; ·Ansvara för all administrativ hantering av de producerade medieplanerna och löpande göra uppdateringar hos respektive medier gällande kunds uppgifter · Hantera kontakter med samtliga medier/leverantörer som innefattar medieplanerna · I vissa fall hantera beställningar gentemot medierna utefter godkänd medieplan · Driva igenom reklamationer mot medierna vid felaktigheter · Stämma av gjorda beställningar och sköta produktkorrektur för de olika medierna · Kontrollera bekräftelser samt mediefakturor och skicka vidare internt och externt för fakturering · Utan budgetansvar för medieplan och det som beställts dock ansvara för att de fakturor som skickas vidare är korrekta · Vara delaktig i medieplanerna och stödja våra medieplanerare genom att göra research, ta in offerter mm · Ha telefonkontakter med kunder · Kontroll och uppföljning av medieplaner och avtal · Halvårsvis ekonomiska avstämningar av kundkonton · Tillsammans med medieplanerare följa upp kundernas investeringar mot budget och utifrån detta planera nästa period · Stämma av provision i samråd med Säljchef · Delaktig i införande och intrimning av vårt nya produktionssystem, med ett ansvar för vissa administrativa flöden · Tillsammans med övriga samt närmaste chef vara delaktig i samt initiera effektiviseringar av det administrativa flödet och att genomföra beslutade förändringar i detsamma · Du rapporterar till samtliga produktchefer samt CFO. Tjänsten avser heltid och är en tillsvidareanställning med en provanställningstid om 6 månader. Dina kvalifikationer För rollen som Contracts Coordinator krävs utbildning inom ekonomi och administration. Du har tidigare arbetat med ekonomiska avstämningar och har gärna arbetat inom mediebranschen. Dina personliga egenskaper Den vi söker har en djupare kunskap och förståelse i all ekonomisk hantering, uppföljning mot budgeterade investeringar, klientkontohantering, fakturering, redovisning och annan administration gällande detta. Noggrannhet, struktur, resultatinriktning, självständigt ansvarstagande samt en fallenhet för siffror och korrektur är ett måste. Som Contracts Coordinator är det viktigt att du är professionell, självgående, initiativrik och lösningsorienterad. Du har en mycket hög servicekänsla samt social kompetens. Då arbetet under perioder innebär ett högt arbetstempo är det även viktigt att du är proaktiv och har förmågan att planera ditt arbete. Stämmer ovanstående påstående in på dig erbjuder vi dig ett arbete på ett av Sveriges snabbast växande företag med goda utvecklingsmöjligheter. För att söka tjänsten skicka personligt brev samt CV till sara.sigge@getupdated.com
Företag: GETUPDATED AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-06
Sök fler jobb liknande: lediga Contract Coordinator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Contract Coordinator

Kundfokuserad Contract Coordinator
Är du serviceminded, klipsk och noggrann? Vill du arbeta i en rolig och utmanande roll på ett företag där medarbetarna trivs och arbetets kvalitet alltid är hög? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker nu en Contract Coordinator för kunds räkning. Kunden är ett stort teknikföretag med lokaler i centrala Stockholm där du kommer att sitta. Du kommer att sitta i nyrenoverade, fräscha lokaler och arbeta på ett företag för medarbetarna trivs och stannar kvar. I rollen som Contract Coordinator kommer du arbeta med i en kundtjänstroll med varierande uppgifter. Exempel på dessa uppgifter är att aktivera och underhålla service- och leasingavtal, hantera uppsägningar och returer, hantera förfrågningar om avtal och mycket annat. Du har kontakt med både slutkunder och säljare, alltid med ett högt kundfokus. I rollen ingår även att hantera fakturafrågor och göra korrigeringar. I rollen är A & O att du är serviceminded, noggrann och kvalitetsmedveten. Vi tror att du är riktigt klipsk och en problemlösare ut i fingerspetsarna samtidigt som du har ett positivt och trevligt sätt. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Gymnasial utbildning - Några års erfarenhet av liknade arbete - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9819CT i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 9819CT Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 01-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundfokuserad Contract Coordinator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundfokuserad Contract Coordinator

Service Contract Coordinator / avtalsadministratör till IT företag
Vårt uppdrag: Vi söker en Service Contract Coordinator / avtalsadministratör till ett längre uppdrag hos kund. Vår kund är ett ledande IT företag med kontor i Solna. Uppdraget påbörjas så snart som möjligt och beräknas pågå över årsskiftet med möjlighet till förlängning och även anställning hos kund. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester. Arbetsuppgifter: Du kommer att ingå i ett väl sammansvetsat team som tillsammans arbetar för att bibehålla struktur och enlighet bland dokumenten i affärssystemet. Du medverkar i att skapa serviceavtal, arbeta med fakturering och stödja organisationen med material och information rörande service-/driftavtal. Du kommer ha kontakt med kunder angående villkor i avtalen, förnyelser av avtal samt fakturafrågor. I rollen ingår att göra inköp på avrop. Teamet tillhör en större avdelning som tillsammans täcker hela kedjan order-avtal-inköp-leverans-fakturering. Du har självständigt ansvar för dina kunder och partners. Vi erbjuder dig att vara del i ett spännande företag med stark utveckling vilket kan ge dig goda utvecklingsmöjligheter på sikt. Din bakgrund: Vi söker dig som hunnit arbeta minst 3 år och trivs att arbeta administrativt samt har ekonomisk förståelse. Du har erfarenhet av att administrera stora mängder dokument och är duktig på att arbeta i affärssystem med dokumenthantering så att du är noggrann och snabb på att registrera. Har du erfarenhet från IT branschen och något partneradministrationssystem är det en fördel. Det är ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat. Vi ser också att du har goda Excel kunskaper. Det är viktigt att du är strukturerad och välorganiserad, har starkt driv och förmågan att få saker gjorda. Företaget befinner sig i en expansiv fas och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna manliga sökanden för en jämnare könsfördelning. Sökord: Contract Coordinator, avtalsadministratör, partneravtal, administratör, IT, distributör Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-19
Sök fler jobb liknande: lediga Service Contract Coordinator / avtalsadministratör till IT företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Service Contract Coordinator / avtalsadministratör till IT företag

CONTRACT COORDINATOR TILL ACADEMIC WORK
Läser du en utbildning inom t.ex. ekonomi eller inköp och söker ett jobb med fokus på koordinering, problemlösning och kommunikation så kan det här vara tjänsten för dig. Vi söker nu dig som vill arbeta internt hos oss på Academic Work i en ny roll där du kommer ha direktkontakt med en av våra nyckelkunder och vara en viktig länk mellan inköp, ekonomi och våra kund-och konsultansvariga. OM TJÄNSTEN Att arbeta vid sidan av studierna på Academic Work innebär ett flexibelt extrajobb som under hela studietiden ger dig inkomst, meriterande erfarenheter och många nya kontakter. Som anställd hos Academic Work har du en viktig roll för vår gemensamma målsättning och utveckling. Du blir en del av en stark kultur som genomsyras av energi, hög ambition och mycket hjärta. Som deltidsanställd hos oss finns det goda möjligheter att fortsätta växa inom organisationen även efter studietidens slut. Som Contract Coordinator kommer du arbeta dedikerat mot en av kontorets nyckelkunder. Du blir en viktig länk mellan kundens inköpsavdelning, vår interna ekonomiavdelning och de kund-och konsultansvariga som arbetar mot kunden på våra olika kontor i Sverige. Detta är en ny roll med syftet att öka kvalitén i vårt kundsamarbete ytterligare samt att säkerställa att vårt arbete mot inköpsavdelningen är likvärdigt över hela landet. ARBETSUPPGIFTER Du kommer t.ex. att arbete med att: * Svara på mail som inkommer på den dedikerade kundmailen * Ha en löpande dialog med vår kontaktperson på kundens inköpsavdelning för att säkerställa ett bra samarbete * Skapa ordernummer och lägga upp i kundens inköpssystem * Ha löpande kontakt med vår ekonomiavdelning gällande ordernummer och säkerställa att de är uppdaterade och korrekta * Ta fram underlag inför månadsrapporteringar * Avlasta vår Key Account Manager med ad hoc-uppgifter såsom rapportering och lättare analyser * Följa upp rutiner med våra internt anställda Då rollen är ny finns det goda möjligheter att utveckla den vidare samt arbeta med att ta fram nya mallar och rutiner som underlättar våra processer ytterligare. VI SÖKER DIG SOM * Är student i minst 1,5 år till inom exempelvis inköp, ekonomi, juridik eller liknande * Är flytande i svenska och engelska, då arbetsuppgifterna kräver det * Har tidigare erfarenhet av service och/eller kundkontakt samt någon form av administrativ erfarenhet Som Contract Coordinator arbetar du med arbetsuppgifter som skiljer sig något från majoriteten av våra övriga assistentroller. Det är därför viktigt att du trivs i en roll där du får driva ditt eget arbete framåt och lägga upp din planering. Rollen ställer höga krav på ett strukturerat och noggrant arbete. Vidare är det även viktigt att du trivs i en roll med flertalet kontaktytor där goda relationer är av hög vikt. Låter detta som en beskrivning av dig och lockas du av en ambitiös miljö med mycket energi? Sök då tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Skicka gärna in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande. Till dig som vill lite mer – välkommen till oss! We reward ambition! ÖVRIG INFORMATION START: januari/februari 2017 UPPSKATTAD ARBETSTID: Deltid 16 h per vecka – med fördel fördelat över flera dagar ARBETSTIDER: Kontorstider PLACERING: Lindstedtsvägen 24, vid KTH LÖN: Timlön enligt avtal KONTAKT: Lina J Svensson, Talent Acquisition Manager Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på talentacquisitionsthlmnord@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där. SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida. INFORMATION OM FÖRETAGET Vill du veta mer om hur det är att jobba internt på Academic Work? På careers.academicwork.se får du träffa några av våra medarbetare, läsa om vad vi värderar högt samt se bilder och filmer som beskriver vår värld. Klicka här! Varmt välkommen!
Företag: Academic Work
Ort: Stockholm
Publicerad : 12-14
Sök fler jobb liknande: lediga CONTRACT COORDINATOR TILL ACADEMIC WORK jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: CONTRACT COORDINATOR TILL ACADEMIC WORK

Rekrytering av Service Contract Coordinator till expansivt IT företag
Vårt uppdrag: Vi söker en Service Contract Coordinator / avtalsadministratör till ett längre uppdrag hos kund. Vår kund är ett ledande IT företag med kontor i Solna. Uppdraget påbörjas så snart som möjligt med möjlighet till förlängning och även anställning hos kund. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester. Arbetsuppgifter: Du kommer att ingå i ett väl sammansvetsat team som tillsammans arbetar för att bibehålla struktur och enlighet bland dokumenten i affärssystemet. Du medverkar i att skapa serviceavtal, arbeta med fakturering och stödja organisationen med material och information rörande service-/driftavtal. Inget ärende är det andra likt och ditt arbete kommer bland annat att innebära att söka information och hitta nya lösningar. Du kommer ha kontakt med kunder angående villkor i avtalen, förnyelser av avtal samt fakturafrågor. I rollen ingår att göra inköp på avrop. Du har självständigt ansvar för dina kunder och partners. Teamet tillhör en större avdelning som tillsammans täcker hela kedjan order-avtal-inköp-fakturering. Vi erbjuder dig att vara del i ett spännande företag med stark utveckling vilket kan ge dig goda utvecklingsmöjligheter på sikt. Din bakgrund: Vi söker dig som hunnit arbeta minst 3 år och trivs att arbeta administrativt samt har ekonomisk förståelse. Du har erfarenhet av att administrera stora mängder dokument och är duktig på att arbeta i affärssystem med dokumenthantering så att du är noggrann och snabb på att registrera. Har du erfarenhet från IT branschen och något partneradministrationssystem är det en fördel. Det är ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat. Vi ser också att du har goda Excel kunskaper. Som person är du strukturerad, har starkt driv att söka och hitta information och förmågan att få saker gjorda. Vår kund befinner sig i en expansiv fas och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna manliga sökanden för en jämnare könsfördelning. Sökord: Contract Coordinator, avtalsadministratör, partneravtal, administratör, IT, distributör Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Malin Klingberg
Ort: Solna
Publicerad : 02-28
Sök fler jobb liknande: lediga Rekrytering av Service Contract Coordinator till expansivt IT företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rekrytering av Service Contract Coordinator till expansivt IT företag

Facility Project and Contract Coordinator
The Project Support & Administration Directorate at the European Spallation Source ERIC in Lund, Sweden, invites applications for a Facility Project and Contract Coordinator Description of directorate/division The General Services Division is responsible for ESS offices, workshops and labs including facility services, office planning, reception and back-office support.   Main responsibilities  As Facility Project and Contract Coordinator, you will be part of the General Services team, providing support to and assuring the effective and safe usage of all ESS facilities. You will be working closely together with the facility management function in meeting the requirements and needs of the organization regarding offices, technical areas, workshops and labs. Managing the short and long-term office planning, providing an efficient and safe working environment for ESS employees and project activities, actively working with contract management and supplier relations will be some of your key tasks - this to ensure facility management and general services needs are being met. You will also act as primary contact towards landlords and service providers and support the facility management function with contracting of third party facility services. As Facility Project and Contract Coordinator, you will be expected to manage both smaller and larger moving and refurbishment projects. You will prepare business cases and documentation for decisions and support the facility management function in developing processes and requirements for procuring future services and systems. Our work environment is characterized by fast growth, high rate of work, and an international atmosphere with highly academic personnel. You must therefore enjoy the diversity of such, and have a personality suited for the challenges it holds. In this growing organization, you will have the possibility to take part in developing new routines and processes. Our work environment is exciting and forward thinking and relies heavily on personal initiative.   Qualifications You have a university degree and several years of experience working with facility coordination including procurement, developing requirements, service and contract administration. Training and experience from project management is required, as is the ability to work on a strategical as well as practical level. The role requires a holistic mindset and a solution oriented approach to manage a variety of activities, projects and tasks. As the work consists of service to the organization, you are able to handle stressful situations and know how to prioritize the work. You are a team player using your sound judgement when making decisions. You handle both internal and external relations in a professional and collaborative manner. To be successful you have very good interpersonal skills and can easily communicate in both Swedish and English, in writing as well as verbally. Knowledge of other European languages would be an advantage. The computer is a daily tool and you are an experienced user of MS Office. You should also have knowledge of working with IT to a high standard of excellence. As the work requires regular visits to ESS different locations, driver’s license B is required. What ESS can offer  At ESS we offer people with talent and passion a unique opportunity to be involved in the development and building of a world leading facility for materials research. Besides attractive employment and relocation conditions, the flexibility to balance work life with private life and good opportunities to further enhance your skills; you will also enjoy being part of an organisational culture that promotes and supports internal career growth. We pride ourselves in having successful collaboration across different functions, and as the facility continues to grow we will keep nurturing the international and vibrant environment welcoming people from all across the world. Duration & Location The position is permanent with six months’ initial probationary period. Your work place will be situated in Lund, Sweden. Start date The position is to be filled as soon as possible.  Application & Contact Please provide your curriculum vitae and cover letter in English by clicking on “apply” and following the instructions. Please note we only accept applications via the ESS website. The deadline for applications is 14 May, 2017. For more information regarding the ESS recruitment process, please follow this link https://europeanspallationsource.se/ess-recruitment-process. For further information regarding the position, please contact Deputy Director for Project Support and Administration & Head of General Services division, Therése Welander, therese.welander[at]esss.se. For further information regarding the recruitment process, please contact HR Business Partner, Linda Sima, linda.sima[at]esss.se.
Företag: European Spallation Source ERIC
Ort: Lund
Publicerad : 04-21
Sök fler jobb liknande: lediga Facility Project and Contract Coordinator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Facility Project and Contract Coordinator

Ansvarstagande contract coordinator till Dustin
Är du driven och gillar att ta ansvar för dina arbetsuppgifter? Vill du få arbetslivserfarenhet från en av Nordens ledande återförsäljare av IT-produkter? Då kan detta vara tjänsten för dig! Dustin söker nya medarbetare som kommer att jobba som contract coordinators. Sök tjänsten redan idag! OM TJÄNSTEN Academic Work söker nu sex stycken medarbetare till Dustin. Som contract coordinator har du en viktig roll inom företaget då du kommer ansvara för att skicka ut rätt avtal till företagskunderna. För att du på ett så bra sätt som möjligt ska komma in i arbetet kommer du få en introduktion tillsammans med de andra nya medarbetarna. Dustins uppgift är att agera brygga mellan det utbud som finns hos tillverkarna och de behov som kunderna har. Målet är att hjälpa kunderna med att hitta rätt IT-lösning för just dem. Kontoret är beläget i fräscha lokaler i centrala Linköping. De medarbetare som jobbar på kontoret idag arbetar bland annat med service mot kunder samt med tjänsteutveckling. Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Dustin. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig från 1 mars till och med 30 april 2018. ARBETSUPPGIFTER I rollen som contract coordinator kommer du arbeta med att ta fram och skicka ut avtal till företagets kunder. Om kunder hör av sig via mail och har frågor kommer du skicka dessa vidare till rätt person på företaget alternativt svara på dem. I din roll kommer du exempelvis: * Fylla i kunduppgifter på avtalen * Forma avtalen utifrån aktuell bransch * Skicka ut avtal till kunderna Tjänsten passar dig som är sugen på att fylla på ditt CV med ny erfarenhet. Det passar även om du lockas av ett kontorsjobb med regelbundna tider och som är centralt beläget. Om du även vill vara med i en organisation som arbetar för att hitta den bästa IT-lösningen för kunderna är detta en perfekt tjänst för dig. Du kommer att arbeta med en egen dator som du får på plats, samt sitta tillsammans med de andra medarbetarna i fräscha lokaler. VI SÖKER DIG SOM * Har en gymnasieexamen * Har goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel * Talar och skriver obehindrat på svenska * Har goda kunskaper i engelska Det är meriterande om du… * Har läst ekonomi på gymnasiet För att trivas i rollen som contract coordinator ser vi att du är en ordningsam och noggrann person. Vidare ser vi att du tar ansvar för de arbetsuppgifter du ska hantera. Som person är du även självgående och kan driva ditt eget arbete framåt. ÖVRIG INFORMATION * Start: 1 mars 2018 * Omfattning: Heltid, 8-17 * Placering: Centrala Linköping * Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Dustins önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work * Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. * Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på lin02@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där! SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida. OM OSS Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se. * Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen. INFORMATION OM FÖRETAGET Dustin är en av Nordens ledande återförsäljare av IT-produkter. Dustin arbetar för att kunder ska hitta den rätta lösningen, detta genom att agera som en brygga mellan de utbud som finns hos tillverkarna och de behov som finns hos kunderna. Organisationen är idag verksam i både Sverige, Norge, Danmark och Finland. De har närmare 1 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att hitta rätt IT-lösning för kunderna.
Företag: Academic Work
Ort: Linköping
Publicerad : 02-07
Sök fler jobb liknande: lediga Ansvarstagande contract coordinator till Dustin jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ansvarstagande contract coordinator till Dustin

Säkra ditt sommarjobb! Vi söker två contract coordinators till Dustin
Är du driven och gillar att ta ansvar för dina arbetsuppgifter? Söker du sommarjobb och vill få arbetslivserfarenhet från en av Nordens ledande återförsäljare av IT-produkter? Då kan detta vara tjänsten för dig! Dustin söker två nya medarbetare som kommer att jobba som contract coordinator. Sök tjänsten redan idag! OM TJÄNSTEN Academic Work söker nu för Dustins räkning två medarbetare som vill arbeta heltid under sommaren som contract coordinator på deras kontor i centrala Linköping. Som contract coordinator kommer du ha en viktig roll inom företaget då du kommer ansvara för att arkivera påskrivna avtal från Dustins kunder. För att du på ett så bra sätt som möjligt ska komma in i arbetet kommer du få en introduktion med din kollega. Dustins uppgift är att agera brygga mellan det utbud som finns hos tillverkarna och de behov som kunderna har. Målet är att hjälpa kunderna med att hitta rätt IT-lösning för just dem. Kontoret är beläget i fräscha lokaler i centrala Linköping. De medarbetare som jobbar på kontoret idag arbetar bland annat med service mot kunder samt med tjänsteutveckling. Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Dustin. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig från juni till och med augusti 2018. Startdatum är flexibelt utifrån ditt schema. ARBETSUPPGIFTER Som contract coordinator hos Dustin kommer du att arbeta med att arkivera avtal som är påskrivna från kunderna. Här är det viktigt att du som medarbetare tar ansvar och är noggrann så att det sker på rätt sätt från början. Om kunder hör av sig via mail och har frågor kommer du skicka dessa vidare till rätt person på företaget alternativt svara på dem. Tjänsten passar dig som söker ett sommarjobb där du får möjlighet att arbeta heltid under två månader samt få mer administrativ erfarenhet. Om du även vill vara med i en organisation som arbetar för att hitta den bästa IT-lösningen för kunderna är detta en perfekt tjänst för dig. Du kommer att arbeta med en egen dator som du får på plats, samt sitta tillsammans med de andra medarbetarna i fräscha lokaler centralt i Linköping. VI SÖKER DIG SOM Är antingen student på en eftergymnasial utbildning eller en person som vill arbeta heltid under juni-augusti och vill arbeta administrativt som contract coordinator under sommaren. * Är student på en eftergymnasial utbildning i minst 1 år till eller vill arbeta heltid under sommaren * Har goda kunskaper i Office-paketet, främst Excel * Talar och skriver obehindrat på svenska * Har goda kunskaper i engelska Det är meriterande om du.. * Har arbetat administrativt tidigare För att trivas i rollen som contract coordinator ser vi att du är en ordningsam och noggrann person. Vidare ser vi att du tar ansvar för de arbetsuppgifter du ska hantera. Som person är du även självgående och kan driva ditt eget arbete framåt. ÖVRIG INFORMATION * Start: Juni, flexibelt * Omfattning: Heltid i två månader * Placering: Centrala Linköping * Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Dustins önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work. * Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. * Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på lin02@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där! SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida. OM OSS Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se. * Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen. INFORMATION OM FÖRETAGET Dustin är en av Nordens ledande återförsäljare av IT-produkter. Dustin arbetar för att kunder ska hitta den rätta lösningen, detta genom att agera som en brygga mellan de utbud som finns hos tillverkarna och de behov som finns hos kunderna. Organisationen är idag verksam i både Sverige, Norge, Danmark och Finland. De har närmare 1 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att hitta rätt IT-lösning för kunderna.
Företag: Academic Work
Ort: Linköping
Publicerad : 02-17
Sök fler jobb liknande: lediga Säkra ditt sommarjobb! Vi söker två contract coordinators till Dustin jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säkra ditt sommarjobb! Vi söker två contract coordinators till Dustin

CONTRACT COORDINATOR TILL ACADEMIC WORK
Läser du en utbildning inom t.ex. ekonomi eller inköp och söker ett jobb med fokus på koordinering, problemlösning och kommunikation så kan det här vara tjänsten för dig. Vi söker nu dig som vill arbeta internt hos oss på Academic Work i en ny roll där du kommer ha direktkontakt med en av våra nyckelkunder och vara en viktig länk mellan inköp, ekonomi och våra kund-och konsultansvariga. OM TJÄNSTEN ”Arbetet som Contract Coordinator erbjuder en fantastisk möjlighet att komma in på ett spännande företag med ambitiösa och härliga medarbetare, där det hela tiden händer nya saker. Den här rollen har varit perfekt vid sidan av studierna då den är flexibel samtidigt som den inneburit ett stort eget ansvar, vilket passat mig bra. Jag har uppskattat att driva arbetet framåt, hitta nya rutiner och att regelbundet ha kontakt med såväl intern som extern personal runtom i Sverige. Jag har även fått en god insyn i det ekonomiska flödet och fått arbetat med mycket service och problemlösning. Stundtals har det varit utmanande att vara själv i denna roll, därför tror jag att rollen passar dig som inte är rädd för att på egen hand komma på lösningar och fatta beslut.” Så här beskriver Sara rollen som Contract Coordinator och varför hon uppskattar sitt arbete. Då Sara nu går vidare internt i en ny roll söker vi dig som vill ta henne plats i ett team fyllt av glada och stöttande kollegor Att arbeta vid sidan av studierna på Academic Work innebär ett flexibelt extrajobb som under hela studietiden ger dig inkomst, meriterande erfarenheter och många nya kontakter. Som anställd hos Academic Work har du en viktig roll för vår gemensamma målsättning och utveckling. Du blir en del av en stark kultur som genomsyras av energi, hög ambition och mycket hjärta. Som deltidsanställd hos oss finns det goda möjligheter att fortsätta växa inom organisationen även efter studietidens slut. Som Contract Coordinator kommer du arbeta dedikerat mot en av kontorets nyckelkunder. Du blir en viktig länk mellan kundens inköpsavdelning, vår interna ekonomiavdelning och de kund-och konsultansvariga som arbetar mot kunden på våra olika kontor i Sverige. Detta är en ny roll med syftet att öka kvalitén i vårt kundsamarbete ytterligare samt att säkerställa att vårt arbete mot inköpsavdelningen är likvärdigt över hela landet. Du kommer även att avlasta vår Key Account Manager med uppgifter i form av rapportering och lättare analyser. ARBETSUPPGIFTER Du kommer t.ex. att arbete med att: * Svara på mail som inkommer på den dedikerade kundmailen * Ha en löpande dialog med vår kontaktperson på kundens inköpsavdelning för att säkerställa ett bra samarbete * Skapa ordernummer och lägga upp i kundens inköpssystem * Ha löpande kontakt med vår ekonomiavdelning gällande ordernummer och säkerställa att de är uppdaterade och korrekta * Ta fram underlag inför månadsrapporteringar * Följa upp rutiner med våra internt anställda Det finns även goda möjligheter att utveckla rollen vidare samt arbeta med att ta fram nya mallar och rutiner som underlättar våra processer ytterligare. VI SÖKER DIG SOM * Är student i minst 1 år till inom exempelvis inköp, ekonomi, juridik eller liknande * Då arbetet innefattar stora kontaktytor både intern och externt är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska * Har tidigare erfarenhet av service och/eller kundkontakt samt någon form av administrativ erfarenhet Som Contract Coordinator arbetar du med arbetsuppgifter som skiljer sig något från majoriteten av våra övriga assistentroller. Det är därför viktigt att du trivs i en roll där du får driva ditt eget arbete framåt och lägga upp din planering. Rollen ställer höga krav på ett strukturerat och noggrant arbete. Vidare är det även viktigt att du trivs i en roll med flertalet kontaktytor där goda relationer är av hög vikt. Låter detta som en beskrivning av dig och lockas du av en ambitiös miljö med mycket energi? Sök då tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Skicka gärna in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande. Till dig som vill lite mer – välkommen till oss! We reward ambition! ÖVRIG INFORMATION START: mars/april 2018 UPPSKATTAD ARBETSTID: Deltid 10 h per vecka – med fördel fördelat över flera dagar ARBETSTIDER: Kontorstider PLACERING: Lindstedtsvägen 24, vid KTH LÖN: Timlön enligt avtal KONTAKT: Lina J Svensson, Talent Acquisition Manager Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på talentacquisitionsthlmnord@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där. SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida. INFORMATION OM FÖRETAGET Vill du veta mer om hur det är att jobba internt på Academic Work? På careers.academicwork.se får du träffa några av våra medarbetare, läsa om vad vi värderar högt samt se bilder och filmer som beskriver vår värld. Klicka här! Varmt välkommen!
Företag: Academic Work
Ort: Stockholm
Publicerad : 02-19
Sök fler jobb liknande: lediga CONTRACT COORDINATOR TILL ACADEMIC WORK jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: CONTRACT COORDINATOR TILL ACADEMIC WORK

Contract Coordinator till KONE i Kista!
Har du goda datorkunskaper och trivs i en central, social roll? ?Är du en problemlösare ut i fingerspetsarna och trivs i en roll där du får ta egna initiativ? KONE har flera år i rad utsetts till ett av världens mest innovativa företag av Forbes Magazine och är ledande i Sverige inom branschen för hissar, rulltrappor och automatiska dörrar. Är du kontraktsavdelningens nästa stjärna? Ansök redan idag! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för KONEs räkning en medarbetare till kontraktsavdelningen på KONEs huvudkontor i Kista! Detta är ett konsultuppdrag och den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och KONEs önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos KONE. Uppdraget är ett vikariat för en föräldraledighet på 2 år och kommer sträcka sig till sommaren 2020, med chans till förlängning om allt fungerar väl. ARBETSUPPGIFTER Som medarbetare på KONEs kontraktsavdelningen kommer du att ha kontakt med kunder, säljare & arbetsledare. Du kommer till exempel att: * Hantera avtalsfrågor och ändringar av avtal. Tex uppdateringar av priser, tillägg och avslut. * Registrerar ramavtal och omförhandlingar * Gör volym- och kostnadsrapporter, storkundslistor inför tex. förhandlingar & olika kundändringar * Agerar som support för kunder, säljare och distriktschefer. * Hantering av servicefakturor från KONEs storkunder per telefon, mail och post. VI SÖKER DIG SOM * Har tidigare arbetat administrativt eller i en roll med mycket kundkontakt * Har avslutad gymnasial utbildning * Har erfarenhet av kundservice via telefon, administration eller säljsupport sedan tidigare * Är flytande i svenska i tal och skrift då du kommer ha kontakt med svensktalande kunder dagligen Det är meriterande om du….... * Har arbetat i något CRM-, Ekonomi- eller ärendehanteringssystem tidigare. KONE använder bland annat SAP och Salesforce * Har arbetat med avtalsfrågor tidigare * Har relevant eftergymnasial utbildning Som person är du en positiv teamspelare som trivs i en roll med daglig problemlösning. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål och nå dessa tillsammans med ditt team. Du brinner för kundservice samtidigt som du trivs med administrativa arbetsuppgifter och gör dessa med mycket noggrannhet. * Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på  stn01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där! Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet. Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. under vår PuL-sida. INFORMATION OM FÖRETAGET KONE är ett av världens ledande företag när det gäller innovativa totallösningar för installation, underhåll och modernisering av hissar, rulltrappor, portar och automatdörrar. KONE erbjuder smidiga, säkra och bekväma förflyttningar åt flera hundra miljoner människor i alla delar av världen varje dag. Vi tror på att förbättra prestationer genom att inspirera, engagera och utveckla våra medarbetare. 2014 omsatte KONE 7,3 miljarder euro och hade ungefär 47 000 anställda i över 50 länder.
Företag: Academic Work
Ort: Stockholm
Publicerad : 03-22
Sök fler jobb liknande: lediga Contract Coordinator till KONE i Kista! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Contract Coordinator till KONE i Kista!

Contract Coordinator till KONE i Kista!
Har du goda datorkunskaper och trivs i en central, social roll? ?Är du en problemlösare ut i fingerspetsarna och trivs i en roll där du får ta egna initiativ? KONE har flera år i rad utsetts till ett av världens mest innovativa företag av Forbes Magazine och är ledande i Sverige inom branschen för hissar, rulltrappor och automatiska dörrar. Är du kontraktsavdelningens nästa stjärna? Ansök redan idag! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för KONEs räkning en medarbetare till kontraktsavdelningen på KONEs huvudkontor i Kista! Detta är ett konsultuppdrag och den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och KONEs önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos KONE. Uppdraget är initialt tänkt att pågå långsiktigt. ARBETSUPPGIFTER Som medarbetare på KONEs kontraktsavdelningen kommer du att ha kontakt med kunder, säljare & arbetsledare. Du kommer till exempel att: * Hantera avtalsfrågor och ändringar av avtal. Tex uppdateringar av priser, tillägg och avslut. * Registrerar ramavtal och omförhandlingar * Gör volym- och kostnadsrapporter, storkundslistor inför tex. förhandlingar & olika kundändringar * Agerar som support för kunder, säljare och distriktschefer. * Hantering av servicefakturor från KONEs storkunder per telefon, mail och post. VI SÖKER DIG SOM * Har tidigare arbetat administrativt eller i en roll med mycket kundkontakt * Har avslutad gymnasial utbildning * Har erfarenhet av kundservice via telefon, administration eller säljsupport sedan tidigare * Är flytande i svenska i tal och skrift då du kommer ha kontakt med svensktalande kunder dagligen Det är meriterande om du….... * Har arbetat i något CRM-, Ekonomi- eller ärendehanteringssystem tidigare. KONE använder bland annat SAP och Salesforce * Har arbetat med avtalsfrågor tidigare * Har relevant eftergymnasial utbildning Som person är du en positiv teamspelare som trivs i en roll med daglig problemlösning. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål och nå dessa tillsammans med ditt team. Du brinner för kundservice samtidigt som du trivs med administrativa arbetsuppgifter och gör dessa med mycket noggrannhet. * Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där! Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet. Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. under vår PuL-sida. INFORMATION OM FÖRETAGET KONE är ett av världens ledande företag när det gäller innovativa totallösningar för installation, underhåll och modernisering av hissar, rulltrappor, portar och automatdörrar. KONE erbjuder smidiga, säkra och bekväma förflyttningar åt flera hundra miljoner människor i alla delar av världen varje dag. Vi tror på att förbättra prestationer genom att inspirera, engagera och utveckla våra medarbetare. 2014 omsatte KONE 7,3 miljarder euro och hade ungefär 47 000 anställda i över 50 länder.
Företag: Academic Work
Ort: Stockholm
Publicerad : 01-04
Sök fler jobb liknande: lediga Contract Coordinator till KONE i Kista! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Contract Coordinator till KONE i Kista!


Sök lediga jobb Contract Coordinator

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se