Coor söker nu driven Flyttprojektledare till vår site i Torslanda

Coor söker nu driven Flyttprojektledare till vår site i Torslanda jobb Coor söker nu driven Flyttprojektledare till vår site i Torslanda

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Coor söker nu driven Flyttprojektledare till vår site i Torslanda. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Coor söker nu driven Flyttprojektledare till vår site i Torslanda. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Redovisningsekonom till Akalla- Stockholm

  2. Regional Försäljningschef till Kontorsvaruhuset Gullbergs Sthlm/Uppsala- Stockholm

  3. Skolvärd- Stockholm

  4. Sommarbemanning Reception- Stockholm

  5. Lärare i fritidshem/Fritidspedagog Mariaskolan- Stockholm

  6. Utbildningsadministratör- Solna

  7. Lärare i grundskolans senare år- Stockholm

  8. SW söker erfarna ekonomiassistenter!- Stockholm

  9. Kundbokare till finansbranschen heltid- Stockholm

  10. Kundservicemedarbetare till Elverket i Vallentuna- Stockholm


Mer beskrivning

Redovisningsekonom till Akalla
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Redovisningsekonom. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på heltid med start den 1 september. Detta är ett så kallat hyr-köp där anställningen börjar som konsult hos Wise Professionals och sedan för rätt person går över till en anställning hos kunden efter cirka 6 månader.   Ditt uppdrag Vår kund sitter i Akalla och söker nu en Redovisningsekonom till ekonomiavdelningen som i dag består av 5 personer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära: • Kontoavstämningar, månadsvis • Upprätta periodiseringar mm. i månadsbokslut • Momsredovisning • Skattedeklaration • Viss rapportering • Delaktig i månads- kvartals- och årsbokslut Vår kund arbetar idag i ekonomisystemet XOR/Visma. De har flera dotterbolag och du kommer att delta i bokföringen för alla bolag. Din bakgrund Vi söker dig som har en civilekonomutbildning med inriktning mot redovisning och gärna erfarenhet från arbete med ekonomi sen innan. Du bör ha goda kunskaper i Excel samt en bra systemförståelse. Som person är du ansvarstagande, flexibel och tycka om att arbeta i grupp. Du skapar god energi kring dig och ser möjligheter. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Anna Nordkvist på anna.nordkvist@wise.se. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till Akalla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till Akalla

Regional Försäljningschef till Kontorsvaruhuset Gullbergs Sthlm/Uppsala
Dreamwork Kort om tjänsten Vi söker en säljorienterad Regional Försäljningschef till Kontorsvaruhuset Gullbergs med ansvar för att utveckla verksamheten och öka marknadsandelen i Stockholmsområdet. Som Regional Försäljningschef kommer du in i ett expansivt skede av bolagets historia och har möjlighet att bygga en stark närvaro tillsammans med ditt team i företagets hetaste region med de största tillväxtmöjligheterna. För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har minst 5 års erfarenhet av företagsförsäljning i någon typ av ledande funktion, från branschen eller närliggande bransch och besitter ett starkt resultatfokus. Om företaget Kontorsvaruhuset Gullbergs består av Gullbergs Kontorscenter AB och Kontorsvaruhuset I Sverige AB. Bolagen ägs av Scandinavian Office Group AB och är Sveriges ledande kontorsvaruföretag. Kontorsvaruhuset Gullbergs har en omsättning på ca 1,1 miljarder kr och ca 500 anställda. Försäljningen riktas huvudsakligen mot företagskunder och baseras på en multikanalstrategi bestående av ca 130 säljare, 39 butiker, e-handel, innesälj, kundsupport och kataloger. Kontorsvaruhuset Gullbergs styrka ligger i storleken kopplat till det lokala engagemanget med butiker och hög servicegrad, i kombination med ett mycket brett sortiment. Försäljningsorganisationen är uppdelad i 14 olika regioner med butiker/säljkontor från Luleå i norr till Trelleborg i söder. Kunderna inkluderar allt från det lilla företaget till koncernföretag, kommuner och landsting. Mer om tjänsten Som Regional Försäljningschef har du resultatansvar för din verksamhet med tydliga mål och rapporterar direkt till Försäljningsdirektören. Du ansvarar för ett team med utesäljare, butikschefer och butikssäljare. Det innebär att du aktivt coachar ditt team och deltar i deras säljaktiviteter på regelbunden basis. Du driver och utvecklar dina egna nätverk och jobbar strategiskt för att expandera verksamheten i regionen. Du kommer att ha ett stort eget mandat, goda utvecklingsmöjligheter och blir en del av ett vinnande team som har roligt tillsammans. Tjänsten är placerad i Stockholm och tjänstebil ingår. Din profil Vi söker Regional Försäljningschef som är inspirerad av att få vara med och utveckla Kontorsvaruhuset Gullbergs och att få bygga en ny kultur från grunden i och med sammanslagningen. Vi förutsätter att du har dokumenterat goda försäljningsresultat (B2B) från branschen eller närliggande bransch, goda ledarerfarenheter samt att du besitter förmågan att utveckla verksamheter, affärer och nå uppsatta mål. Du är skicklig på att fatta beslut och är en stark genomförare. Du har jobbat med människor och tycker om att inspirera, motivera och bygga framgångsrika team. Som person är du kommunikativ och relationsskapande. Du har en relevant utbildning, gärna på högskolenivå och/eller med utbildningar inom ledarskap, marknad, ekonomi etc. Etablerade kundnätverk är meriterande. Ansökan Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dremwork.com, med bifogat CV och personligt brev. Vi bearbetar inkomna ansökningar löpande och sista ansökningsdatum är 9 augusti. Tillträde 1:a oktober eller enligt överenskommelse. Har du frågor är du välkommen att kontakta Anna Malmqvist på Dreamwork på 08 446 47 14, eller anna.malmqvist@dreamwork.com Om Dreamwork Dreamwork har sedan 2006 etablerat sig som en förnyare inom personallösningar där vi arbetar utifrån en vision att leverera de bästa lösningarna på våra kunders utmaningar. Våra konsulter är seniora med lång erfarenhet från rekryteringsbranschen och med operativa chefsbakgrunder från många andra branscher. Dreamwork arbetar med Rekrytering, Chef-att-Hyra, Bemanning, Omställning och Coachning.
Företag: Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Regional Försäljningschef till Kontorsvaruhuset Gullbergs Sthlm/Uppsala jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Regional Försäljningschef till Kontorsvaruhuset Gullbergs Sthlm/Uppsala

Skolvärd
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Enbacksskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Enbacksskolan ligger vid utkanten av Tensta inom Spånga-tensta stadsdel. Skolan har ca 400 elever i åldrarna av 6 till 15 år. Personalstyrkan är ca 70 personer. 1 plats(er).Skolvärd på Enbacksskolan ansvarar för: - de olika entréerna i skolan - skolans depå inkl. beställning och distribuering av skolmaterial - den fysiska funktionen för skolans datapark - säkerhets- och larmfrågor inom skolan - kontroll av månadsraportering av elevfrånvaro på nätet Skolvärd på skolan deltar i arbetet: - vid bemanning av skolbiblioteket/datasal/mediateket - vid bemanning av skolexpeditionen - som rastvärd inom skolan - som värd i matsalen vid frukost o lunch - med skolans elevutflykter vid behov - med skolans högtider Skolvärden ska ha: - hög social kompetens för att umgås med med skolans elever i åldrarna av 6 - 15 år - hög kompetens inom data/it - hög noggranhet inom administrativa rutiner Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. För skolvärdsarbetet krävs: - dokumenterat erfarenhet av arbetet med ungdomar inom multikulturell miljö - erfarenhet av arbete inom data/it - erfarenhet av arbete med ansvar för lokaler och inredningar inom offentlig miljö Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Adm.chef Kari-Pekka Santala,08-50803928 Tillträde: 2013-08-15.
Företag: Stockholms stad; Enbacksskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Skolvärd jobb, Skolvärd Stockholm, Skolvärd Stockholms stad; Enbacksskolan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolvärd

Sommarbemanning Reception
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Sommarjobb som receptionist Jobbeskrivning: Vill du knyta många kontakter och inte minst vara en god representant för Uniflex hos våra kunder? Just nu söker vi personer som vill jobba med fasta samt ambulerande uppdrag ute hos våra kunder inom Stockholmsområdet under sommaren. Uppdragen är till största del heltid, men det finns även deltid. Som ambulerande receptionist får du möjlighet att arbeta hos en mängd olika företag där nya spännande utmaningar väntar dagligen. Du kommer till största del att arbeta med sedvanliga receptionsuppgifter som att ta emot besökare och samtal via växelsystem. Dessutom kan administrativa uppgifter förekomma och i vissa fall även samordning och förberedelse av konferenser. Du bör vara tillgänglig minst vecka 26-32. Personliga egenskaper Personliga egenskaper: Vi söker dig som är flexibel, driven och framåt. Du har en känsla för god service, är social och snabb på att ta dig an nya arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen krävs dessutom att du är stresstålig och kan hålla många bollar i luften samtidigt. Tidigare erfarenhet inom reception och service är meriterande. Då vi arbetar med såväl svenska som internationella företag är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift, samt att du behärskar officepaketet. Vill du bredda din karriär inom reception och service samt knyta värdefulla kontakter inför framtiden är det här rätt tjänst för dig. Stämmer ovan beskrivning in på dig vänligen skicka din ansökan till oss på www.uniflex.se
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarbemanning Reception jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarbemanning Reception

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog Mariaskolan
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Mariaskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Mariaskolan är en treparallellig F-9 skola som ligger på Söder i Stockholm ett stenkast från Zinkensdams idrottsplats och Tantolunden. Här möts varje dag engagerande elever och pedagoger i en gemensam strävan att göra en bra skola bättre. 1 plats(er).Mariaskolan söker en fritidspedagog till en av våra tre arbetslag F-2/fritidshem. På förmiddagarna arbetar du främst i klass tillsammans med en klasslärare och under eftermiddagen är du en av fem fritidspedagoger som ansvarar för fritidshemsverksamheten. Är du positiv, flexibel och ansvarsfull samt har en fritidspedagogutbildning eller likvärdig högskoleutbildning är det dig vi söker. Har du även någon form av spetskompetens inom bild/verkstad och "barn med särskilda behov" ser vi det som ett extra plus. I tjänsten kan det någon dag i veckan ingå öppning, 7.00-15.00 eller stängning, 9.45-18.15. Pedagogisk lunch dagligen. Löneform: Månadslön. Semestertjänst Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Vi ser helst att du har några års erfarenhet av pedagogiskt arbete på skola/fritidshem där ett inkluderande arbetsätt råder. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. 8 timmar per dag enligt ett schema. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: bitr rektor Maria Mohlander ,08-508 40 755 Tillträde: 2013-08-13. Den 13-19 augusti förbereder och planerar samtliga arbetslag kommande läsår. Skolan startar för eleverna tisdagen den 20 augusti.
Företag: Stockholms stad; Mariaskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem/Fritidspedagog Mariaskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem/Fritidspedagog Mariaskolan

Utbildningsadministratör
Karolinska Institutet Avdelning Inom institutionens administrativa avdelning arbetar ett tiotal personer med ekonomi-, personal- och utbildningsadministration samt information och IT. I det dagliga arbetet samarbetar du främst med studierektor och kursamanuens. Arbetsuppgifter Institutionen medverkar i grundutbildningen inom både läkarprogrammet, sjukgymnastprogrammet, biomedicinprogrammet och biomedicinska analytikerprogrammet. Dessutom ger vi fristående kurser, studentvalda kurser och uppdragsutbildningar. Inom läkarprogrammet har vi huvudansvaret för kursen klinisk medicin - inriktning kirurgi och dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att sköta administrationen kring den kursen. I det dagliga arbetet samarbetar du främst med studierektor och kursamanuens. De rent administrativa uppgifterna driver du helt självständigt. Arbetet är mycket omväxlande och du är en viktig kontaktperson för våra studenter. Då några av våra studenter är utländska så sker muntlig och skriftlig kommunikation ibland på engelska. Som utbildningsadministratör arbetar du med att: - bistå vid planering och genomförande av kurser, examinationer och kursutvärderingar - ansvara för lokalbokning och schemahandläggning - samordna kontakter mellan lärare, studenter och andra institutioner - ansvara för registrering och rapportering i studiedokumentationssystemet Ladok - ansvara för att studenterna får den information de behöver om kursen genom att publicera och uppdatera information på kurswebben - hantera allmänna administrativa arbetsuppgifter kopplade till utbildningen såsom inköp, beställningar, fakturahantering Arbetets innehåll kan komma att utvecklas och förändras med tiden, beroende på behov och kompetens.  Kvalifikationer Vi önskar att du har erfarenhet av liknande arbete inom universitet/högskola och/eller har lämplig högskoleutbildning. Erfarenhet av arbete i Ladok och webverktyget Ping Pong är också meriterande. Arbetet innebär en kombination av självständiga och administrativt rutinmässiga uppgifter som ställer krav på noggrannhet, flexibilitet och planeringsförmåga. Vi söker dig som har servicekänsla samt en god förmåga att organisera och prioritera i ditt arbete. Du ska också ha lätt att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska samt goda kunskaper i Microsoft Office. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Institutionen för molekylär medicin och kirurgi
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildningsadministratör jobb, Utbildningsadministratör Solna, Utbildningsadministratör Karolinska Institutet, Institutionen för molekylär medicin och kirurgi
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildningsadministratör

Lärare i grundskolans senare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Enskede skola Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Enskede skola är en F-9 skola med ca 900 elever. Skolan är belägen i villaområdet "Gamla Enskede" nära Globen i södra Stockholm. 1 plats(er). Lärare i Svenska Enskede skola söker en lärare i svenska med placering i Enskede skolas CSI grupp "Aristo" Tjänsten är ett vikariat på 80% under höstterminen.Arbetsuppgifterna består i att undervisa sju elever med diagnos inom autismspektrum. Undervisningen sker enskilt för varje elev. Den sökande bör ha lärarutbildning och ha någon form av erfarenhet från undervisning av elever med särskilda behov. Löneform: Månadslön. Månadslön enligt avtal Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 3-6 månader. Arbetstid: Dagtid. Dagtid, ev en ledig dag, alla arbetsdagar startar 0800. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: rektor Anders Sjöberg,08 508 167 51 Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Enskede skola
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans senare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans senare år

SW söker erfarna ekonomiassistenter!
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar. Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook! SW söker just nu erfarna ekonomiassistenter till våra kunder. SW är ett rekryterings- och bemanningsföretag som verkar inom ekonomi, bank och finans. Tjänstebeskrivning I rollen som ekonomiassistent varierar arbetsuppgifterna beroende av tjänst. Du kommer exempelvis komma att arbeta med: -       Löpande bokföring -       Leverantörs- respektive kundreskontraprocesser -       Bidra vid bokslutsarbetet Som ekonomiassistent hos någon utav våra kunder kan du erbjudas alltifrån mer rutinbaserade och inarbetade arbetsuppgifter till mer expansiva roller där du förväntas vara bidra och växa i ekonomiassistentrollen. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har gymnasial utbildning med ekonomisk inriktning. Du har gärna en eftergymnasial utbildning i form av antingen yrkeshögskola alternativt universitet/högskola. Du har minst 3 års erfarenhet som ekonomiassistent. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Som person är du driven, framåt och ansvarstagande. Du är hängiven i ditt arbete och ger det lilla extra. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och fungerar utmärkt såväl i grupp som i självständigt arbete. Viktig information Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Uppdragstid beror på uppdrag. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringsassistent Simon Jordal, 08-407 55 68. Konsult hos SW Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Företag: SW
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga SW söker erfarna ekonomiassistenter! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SW söker erfarna ekonomiassistenter!

Kundbokare till finansbranschen heltid
Exceed är en av Sveriges största fristående specialister på finansiell rådgivning. Bolaget står under finansinspektionens tillsyn och innehar tillstånd för värdepappersrörelse och försäkringsförmedling. Vi hjälper våra kunder med heltäckande placeringsrådgivning och arbetar mot både privatpersoner, företag och institutioner. Vi samarbetar bl.a. med Carnegie, Erik Penser, Folksam, Garantum, Länsförsäkringar, Movestic, Nordea, SEB och Skandia. Exceed har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Västerås, Norrköping, Helsingborg och Lund. Vi söker dig som är intresserad av att lära sig försäljningens grunder. Du har en god social kompetens och en ambition att lyckas utöver det vanliga. Tjänsten är särskilt lämplig och meriterande för dig som i framtiden vill arbeta med ekonomi, inom finansbranschen I arbetet som kundbokare tar du per telefon den inledande kontakten med våra potentiella kunder, för att boka in dem till kostnadsfria seminarier och rådgivningsmöten. Du arbetar med eget budgetansvar och ansvarar själv för din egen prestation.   Våra lokaler är belägna på Kungsgatan i centrala Stockholm ifrån vilka vi sköter kundförsörjningen till alla Exceeds kontor. På Exceed får du en mycket god erfarenhet både inom ekonomi, försäljning och kundbokning. Som kundbokare kommer du få en god insikt i arbetet som rådgivare, kunskap om ekonomi och insikt i flertalet placeringsalternativ på marknaden. Som medarbetare kommer du konsekvent få utbildningar i fond- och försäkring men även kommunikation. Ett bra första steg in till finansbranschen.  Vi tror på att jobba med den anställdes kompetenser i fokus och vill lyfta upp människor som gör ett bra jobb, så för dig som är duktig finns stora möjligheter att avancera inom företaget och organisationen. Självklart belönas även bra jobb med en mycket bra lön. Som sökande till tjänsten har/är du: - Gymnasiekompetens - Bra svenska i tal och skrift - Har ett intresse för försäljning och då gärna med inriktning mot finansmarknaden - En ordningsam och lojal människa som känner ansvar både inför din   prestation och för din omgivning. - Service/Försäljningserfarenhet   Branscherfarenhet eller erfarenhet från tidigare liknande jobb är meriterande.  Mer info om Exceed finns på www.exceed.se. Eventuella frågor besvaras av Malin Larsson, 0700-92 48 55 malin.larsson@exceed.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.  Arbetet sker måndag- fredag 9.00-16.00. Vi erbjuder dig trygghet i form av garantilön samt mycket goda provisionsmöjligheter. Anställningsstart är i augusti och inleds med utbildning. Ansök via formuläret nedan. Intervjuer kommer ske löpande så skicka din ansökan redan idag. Glöm inte att bifoga CV.
Företag: Exceed Värdepappersaktiebolag
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundbokare till finansbranschen heltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundbokare till finansbranschen heltid

Kundservicemedarbetare till Elverket i Vallentuna
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med service gentemot företagets kunder via telefon och e-post. Du kommer ingå i kundtjänstteamet och stötta upp dina kollegor i deras vardag men samtidigt arbeta självständigt med de frågor som inkommer till dig. Du kommer till exempel att: - Besvara inkommande samtal och e-post - Hantera fakturor och fakturafrågor i affärsystemet Agresso - Arbeta och uppdatera kundregister - Skapa tabeller och listor i Excel Arbetetsomfattning: start i augusti. Heltid, 07.30-16.30. Du kommer att bli anställd via Brainpeople och arbeta på uppdrag hos Elverket. Din profil Vi söker dig som: - tidigare har erfarenhet av någon typ av kundservice/kundbemötande - har goda kunskaper i Officepaketet - mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift - är intresserad av att arbeta i energibranschen - är intresserad av att arbeta med att ständigt förbättra arbetsprocesser och verksamhet rörande kundservice Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med kundtjänst sedan tidigare. Vidare är det positivt om du har arbetat i någon typ av affärssystem exempelvis Agresso, E3 eller liknande, eftersom dessa två system används av bolaget. Därtill är det meriterande om du har erfarenhet av energibranschen. Vi ser det även som positivt om du har någon typ av bakgrund inom ekonomiområdet. Personliga egenskaper: För att trivas hos företaget tror vi att du som person är du självgående, utåtriktad och serviceminded samt tycker det är roligt med kundkontakt. Du är pedagogisk och kommunikativ eftersom du kommer att få förklara och besvara mycket frågor i tjänsten. Vidare trivs du med arbeta strukturerat och effektivt och har förmåga att prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Karin Malmqvist hos Brainpeople på tel. 08-501 685 20 alternativt karin.malmqvist@brainpeople.se Om företaget Elverket Vallentuna AB grundades 1919 och är Sveriges enda nationellt noterade elbolag på auktoriserad marknadsplats eller börs. Vi har i dagsläget drygt 42 000 kunder och säljer el på den fria marknaden till konkurrenskraftiga priser. Nu söker vi en person på deltid till vår kund! Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till Elverket i Vallentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till Elverket i Vallentuna


Sök lediga jobb Coor söker nu driven Flyttprojektledare till vår site i Torslanda

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se