Core instruktör Sandviken jobb - lediga jobb

Core instruktör Sandviken jobb Core instruktör Sandviken jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Core instruktör Sandviken. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Core instruktör Sandviken. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. 13727 En barnglad assistent 40 timmar per vecka- Sollentuna

  2. Lösningsansvarig för Sharepointprojekt- Stockholm

  3. Kökschef till Jensen’s Bøfhus i Stockholm- Stockholm

  4. Är du en driven Dietist/speicalkock?- Stockholm

  5. Ekonomiassistent till en bred roll- Stockholm

  6. Teknisk Projektanalytiker med koll på läget- Stockholm

  7. Grillkock på Tele2 Arena- Stockholm

  8. Lärare i grundskolans tidigare år- Stockholm

  9. Enhetschef Energibalanser- Sundbyberg

  10. Enhetschef tekniska förstudier- Sundbyberg


Mer beskrivning

13727 En barnglad assistent 40 timmar per vecka
Vi söker 1-2 personliga assistenter som kan arbeta med vår son som i maj blev 2 år gammal. Du som söker tjänsten ska vara en lugn och trygg person som gillar att arbeta med barn. Det är en merit om du har vårderfarenheter men inte ett krav. Däremot ska du inte vara helt främmande för sjukvården då vår son har epilepsi, använder syrgas och har hemsjukvård. Vi vill att du ska vara ödmjuk men samtidigt säker på din sak och ha lite go i dig och du kommer att arbeta i vårt hem i Sollentuna (mestadels) samt på dagis i Täby. Schemat, som är flexibelt, på ca 40 timmar per vecka innefattar arbete dagtid men framförallt kvällar och nätter. Vi ser gärna att du ansöker omgående då rekrytering sker löpande. Lön Timlön, sen tillkommer semesterersättning med 12 % samt ob. Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga 13727 En barnglad assistent 40 timmar per vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 13727 En barnglad assistent 40 timmar per vecka

Lösningsansvarig för Sharepointprojekt
Fishbone Systems är Sveriges ledande nischleverantör av portaler och portalnära tillämpningar baserade på SharePoint och andra produkter från Microsoft. Ett annat sätt att beskriva Fishbones verksamhet är att säga att Fishbone Systems levererar portaler som intranät, extranät och publika webbsajter samt tillämpningar som ofta förknippas med portaler, till exempel sök, beslutsstöd, ledningssystem och projekthantering. Fishbone söker nu en projektledare för portalimplementationer I rollen som projektledare/lösningsansvarig arbetar du huvudsakligen med att dels hjälpa kunder att skapa en verksamhetsanpassad och långsiktigt hållbar portallösning och dels med att leda själva projektet att utveckla och implementera lösningen. Du har ett självklart ledarskap och gillar att vara spindeln i nätet. Självklart handlar det till att börja med om att leda genomförandet av projektet från A till Ö. Detta innebär att du leder ett team av duktiga konsulter som är knutna till projektet. Men det handlar även om att om att stödja kundens arbete både under projektets löptid men även därefter då kunden skall få önskade effekter i sin verksamhet. Fishbone samarbetar även med partners och underleverantörer som bidrar till ett bra slutresultat. Detta ställer såklart krav på dig avseende erfarenhet, ledarskap och förmåga att hålla många bollar i luften. I ditt arbete i projektet bär du också det huvudsakliga ansvaret för att definiera och planera projektet och för att Fishbone levererar rätt lösning ur perspektivet att den ska stödja kundens verksamhet på ett långsiktigt och optimalt sätt. Detta innebär att du ansvarar för och arbetar med att, tillsammans med en erfaren arkitekt, via workshops, intervjuer och möten samla in information om kundens mål och visioner, verksamhet, användares behov och vilka effekter som man förväntar sig. Rollen har formats då de visat sig att dessa delar är mycket viktiga för att kunden ska lyckas fullt ut med sin nya lösning då det kräver en hel del förändringar i arbetssätt hos kunderna. Därför blir du i denna roll en absolut nyckelspelare hos Fishbone. Du kan också räkna med att du kommer att vara med i strategiska diskussioner med kunder inom dessa områden samt att du samverkar med regionchefen kring att presentera erbjudandet för nya kunder eller vid seminarier. Erfarenhet från arbete med SharePoint är mycket meriterande. Fishbone erbjuder * Framgångsrikt och stabilt företag i stark medvind och tydlig målbild. * Intressanta och utmanande projekt och kompetenta kollegor. * Strukturerat arbetssätt, moderna metoder och centralt belägna kontor. * Framåtsträvande modell för kompetensutveckling. * Satsning på gemensamma aktiviteter, utbildning och konferenser för utbildning och kunskapsdelning mellan regioner. * Utrymme, ansvarstagande och personlig utveckling. * Tydliga värderingar kring t ex öppenhet, delaktighet, rättvisa och ansvarstagande. Fler funderingar och eller frågor kontakta Tomas Rydén på 073-424 85 82 alternativt tomas.ryden@trfo.se.
Företag: Jobbet.nu Fishbone Systems AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Lösningsansvarig för Sharepointprojekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lösningsansvarig för Sharepointprojekt

Kökschef till Jensen’s Bøfhus i Stockholm
Kan du leda ett team av glada och energiska medarbetare och samtidigt se till att våra gäster får en riktigt bra matupplevelse? Kökschef till Jensen’s Bøfhus i Stockholm Som kökschef på Jensen’s Bøfhus kommer du att vara en del av ett ledarteam som hela tiden arbetar mot det gemensamma målet att ge alla våra gäster en upplevelse av god service och kvalitet. Dessutom kommer du att arbeta aktivt med att skapa en attraktiv arbetsplats med hög trivsel bland medarbetarna. I rollen som kökschef har du, tillsammans med restaurangchefen, huvudansvaret för restaurangens dagliga drift. Din profil: * Du har lätt för att skaffa dig överblick samt har en förmåga att hålla huvudet kallt i stressiga situationer. * Du är kvalitetsmedveten och kompromissar aldrig när det gäller rengöring och hygien. * Du föregår alltid med gott exempel och låter ditt engagemang smitta av sig på dina kollegor. * Du trivs med varierade arbetstider och har ingenting emot att arbeta vissa helger. * Du är ambitiös, engagerad och vill utvecklas. Utmaningar ser du som spännande möjligheter att lära. * Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av ledarskap i restaurangbranschen, exempelvis från en fastfood-kedja, vägkrog, storkök eller dylikt. Tjänsten: Att arbeta som kökschef på Jensen's Bøfhus innebär att du i ditt dagliga arbete alltid bör utgå från tre viktiga ledord: Kvalitet, renlighet och service. Vi garanterar våra gäster god service och kvalitet genom att arbeta utifrån ett koncept som varit en del av många danskars vardag under nu snart 25 år. En av grundförutsättningarna för att lyckas i restaurangbranschen är renlighet och god hygien. Vi accepterar endast, och siktar alltid mot, högsta betyg vid miljöförvaltningens inspektioner! Vårt koncept gör det lättare för dig som kökschef att se till att våra standarder inom detta område efterlevs. I rollen som kökschef kommer du vidare att fungera som restaurangchefens högra hand, men får också möjlighet att självständigt ta ansvar för kök och bemanning. De första veckorna kommer du att arbeta med att lära känna arbetsrutinerna i köket och dessutom tränas inom följande områden: * Schemaläggning och kollektivavtalsregler * Egenkontroll, rengöring och hygien * Varubeställning/mottagning av varor * Inventering * Ekonomi/räkenskaper * Ledarskap och arbetsmiljö Vi erbjuder: * Attraktiv lön med resultatbonus. * En restaurang med duktiga och motiverade medarbetare. * Ett genomarbetat koncept samt möjligheten att få arbeta i ett väletablerat företag. * Ett utbildningssystem som kontinuerligt tillhandahåller stöttning i ditt dagliga arbete. * Efter att ha genomgått vår internutbildning kommer du med all säkerhet känna dig väl rustad inför nya. Jensen’s Bøfhus är ett danskt företag med ett flertal restauranger runtom i Danmark, Sverige, Norge och i Tyskland. I Sverige finns det för närvarande restauranger i Malmö, Stockholm, Göteborg, Örebro, Jönköping, Borås och Västerås. Ta chansen att få arbeta i en spännande organisation med utmanande och utvecklande arbetsuppgifter. Mer information om Jensen’s hittar du på www.jensens.se.
Företag: Jensen's Bøfhus
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Kökschef till Jensen’s Bøfhus i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kökschef till Jensen’s Bøfhus i Stockholm

Är du en driven Dietist/speicalkock?
 För kunds räkning söker vi en noggran speiclaistkock... Vi söker dig som vill ha ett roligt och omväxlande kockjobb på en skola norr om stockholm. en kock som har erfarenhet av att arbeta med specialkost; laktos, gluten, olika allergier mm. Du måste vara insatt i egenkontroll.  Självklart är du mycket noggrann, och van att hålla ett snabbt tempo i kök,. Du bör vara utbildad kock med 3-årig restaurangskola och minst 5-års arbetslivserfarenhet som kock. Du kommer att ingå i ett team på ca 20 personer i köket. Totalt lagar man 3-5000 portioner, då man även levererar mat till andra skolor. Utvecklande och lärande jobb för rätt kock.  Våra kunder finns i hela Storstockholm och är stora företagsrestauranger med intilliggande direktions- och gästmatsalar, kurs/konferensanläggningar, ambassader, cateringföretag, hotell, båtar och festvåningar. Varmt välkommen med din ansökan via mail.
Företag: Four Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Är du en driven Dietist/speicalkock? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du en driven Dietist/speicalkock?

Ekonomiassistent till en bred roll
Trivs du att arbeta brett inom ekonomiområdet? Är du en person som tar ansvar för ditt arbete och som trivs i en miljö där du kan vara med och påverka och utvecklas? Drivs du av förändringsarbete och att vara en del av företagets fortsatta utveckling? Sök då tjänsten som ekonomiassistent till vår kund. Om First Reserve Sedan 2003 har First Reserve mött och utvärderat människor och deras kompetens i jakten på nya medarbetare. Vi som arbetar på First Reserve har varit i branschen länge och är vana vid att sätta oss in i olika företag och deras situationer. Några av oss har arbetat på First Reserve sedan företaget startade – långsiktighet och engagemang är självklart för oss. Vi ser våra kandidater och konsulter som våra stora tillgångar. Vår målsättning är att genom vår erfarenhet och vårt stora engagemang arbeta för att matcha ihop kandidater med helt rätt kunduppdrag. Tillsammans skapar vi framgång! Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent kommer du att arbeta i en bred roll och dina arbetsuppgifter kommer bl.a. innefatta kund- och leverantöreskontra, moms- och skatteredovisning, analyser, avstämningar och lönehantering. Vem är du? Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning inom ekonomi och som har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat och du är en van användare av Officepaketet med  goda kunskaper i excel. Som person är du ansvarstagande och noggrann med en positiv attityd. Du är flexibel och förändringsbenägen och trivs i en roll där du är med och utvecklar rutiner och processer.  Vidare är du en prestigelös och självgående person som gillar att samarbeta med andra. Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Solomon på tel 08- 705 80 63. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till en bred roll jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till en bred roll

Teknisk Projektanalytiker med koll på läget
För kunds räkning söker vi nu en analytisk controller som vill jobba i tekniska projekt med inköp, organisation och analys. Företaget är verksamt inom energibranschen och din arbetsplats kommer att vara på företagets huvudkontor i Stockholm. Uppdraget startar efter sommaren och löper på fortgående. Arbetsuppgifter I arbetet kommer du kommer du att vrida och vända på siffrorna i olika tekniska projekt. Det innebär att du kommer ansvara för analys, beräkning och rapportering. I huvudsak sker arbetet i Excel och det ingår även i din roll att hålla mindre presentationer för projektledningen där du går igenom det du kommit fram till. I arbetet har du många kontaktytor och du jobbar mycket nära inköp och projektledning. Genom att vara proaktiv är du en resurs till projekt- och inköpsorganisationen där ditt arbete resulterar i rätt uppföljning och rätt underlag för nya beslut. Utbildning/erfarenhet Vi tror att du har en eftergymnasial examen från relevant område och ett genuint teknikintresse. Du ska ha några års arbetserfarenhet från tidigare projekt, gärna som controller. Du har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel. Du gillar att arbeta i grupp och är en god lagspelare. Du kommunicerar på svenska och engelska i tal och skrift utan problem. Personliga egenskaper Vi tror att du är analytisk, har känsla för siffror och van vid att ta egna initiativ i projekt. Du har även en god samarbetsförmåga och gillar att arbeta i grupp samtidigt som du är bekväm att arbeta individuellt och att ta eget ansvar, samt omsätta idéer till nya och förbättrade arbetsmetoder. Låter det intressant är du välkommen att söka tjänsten via Snille Bemannings hemsida. Vi behandlar ansökningar och tillsättning löpande så vänta inte med din ansökan. Snille - För Ingenjörer till Ingenjörer av Ingenjörer. Snille Bemanning AB är det tekniska bemanningsbolaget som fokuserar på ”Snillen”. Snille är experter på kompetenstillförsel inom teknikområdet, både när det gäller tekniker och ingenjörer. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!
Företag: Snille Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk Projektanalytiker med koll på läget jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk Projektanalytiker med koll på läget

Grillkock på Tele2 Arena
Tele2 Arena är en idrotts- och evenemangsarena med 30 000 sittplatser som nu utvecklas i Globenområdet och som öppnar sommaren 2013. www.tele2arena.se Compass Group AB introducerar varumärket Levy Restaurants i Sverige. Levy Restaurants erbjuder mat och dryck inom sport och nöje genom kiosker, restauranger, barer, banketter och konferens. Redan idag levererar Levy Restaurants mat och dryck på stora arenor och vid event över hela världen, bland annat på Staples Center i Los Angeles och O2 i London. Levy Restaurants är cateringleverantör för kända evenemang som Super Bowl, US Open och Grammy Awards. www.levyrestaurants.com www.compass-group.se Vi söker grillkockar till våra Fast Food enheter på Tele2 Arena Som kock i våra fastfood/pub enheter skall du tillaga upp till 10 olika sorters fastfood med fokus på hög kvalitet. Arbetstiden kommer att variera beroende på arenans olika evenemang. Då försäljningsperioden är kort och trycket då är hårt krävs att du har sinne för planering och framförhållning samt klarar av att jobba under stundtals hårt tryck. Erfarenhet från restaurangkök/snabbmatskök är ett krav samt att du fyllt 18 år. Vi söker en glad och serviceinriktad person med en god samarbetsförmåga. Hjärtligt välkommen in med din ansökan! OBS!Intervjuer kommer ske i juli så skicka in din ansökan omgående
Företag: Compass Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Grillkock på Tele2 Arena jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grillkock på Tele2 Arena

Lärare i grundskolans tidigare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Kristinebergsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Kristinebergsskolan är en kommunal f-5 skola, belägen i omdelebar närhet till Kristinebergs tunnelbanestation. Skolan befinner sig i ett uppbyggnadskede, och idag går det cirka 300 elever på skolan. Vi kommer att inom de närmsta åren växa till ca 550 elever. Skolans lokaler är nyrenoverade och mycket inspirerande. Vi är 1 plats(er).Kristinebergsskolan befinner sig i ett uppbyggnadsskede, vilket innebär att våra arbetslag ser olika ut. Det långsiktiga målet är att våra arbetslag skall bestå av klasserna f-3. Tjänsten är en lärartjänst i årskurs 1. Mentorskap ingår i tjänsten. Samverkan sker med årskurserna fritdspersonal, men även övriga årskurs 1 lärare. Vi vill att du som söker är behörig lärare för år f-3. Du skall ha god samarbetsförmåga, ta egna initiativ, vara flexibel. Du skall ha ett gediget intresse för barn och undervisning. Du skall ha en helhetssyn på barns utveckling, både kunskapsmässigt och socialt. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Bitr. rektor Per-Åke Nordenberg,508 40396 Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Kristinebergsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans tidigare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans tidigare år

Enhetschef Energibalanser
Vill du leda en grupp som påverkar framtidens elsystem?  Svenska Kraftnät är i en expansiv fas med omfattande investeringar i stamnätet för el. Vi har nu inrättat en ny enhet som ska fokusera på att genomföra olika typer av energibalansstudier och elmarknadsanalyser. Analyserna används bl.a. för att identifiera behov av nya förbindelser inom Sverige och till andra länder. Enheten tar också fram framtidsscenarier för elmarknaden, nyttovärderingar, flaskhalsintäkter, priser mm samt bevakar förändringar i omvärlden. Din enhet deltar i arbetsgrupper på europeisk nivå, som arbetar med planering av den europiska elsystemet i framtiden.  Inom enheten ligger även ansvaret för att samordna hela avdelningens arbete inom ramen för ENTSO-E (samarbetsorganet för Europas stamnätsoperatörer). Enheten deltar också i referens- och branschgrupper inom FoU-frågor.  I ditt ansvar ligger leda och utveckla såväl verksamhet som personal så att uppsatta mål och resultat uppnås. Då enheten är nybildad är det särskilt viktigt att förtydliga rollerna och vidareutveckla processerna. Även rekryteringsarbete och personalutveckling kommer att vara en viktig del den första tiden eftersom enheten behöver växa det närmsta året.  Enheten består i dagsläget av 4 personer som finns placerade på vårt huvudkontor i Sundbyberg. Gruppen är dock tänkt att utökas till 7 personer under hösten. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp. Tjänsten är placerad i Sundbyberg.  Vi vill att du har • akademisk examen • god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift  Det är meriterande om du har • erfarenhet från att leda arbetsgrupper • god kraftsystemförståelse  Du behöver ha en hög strategisk förmåga och lätt för att se helheter och sammanhang. Du är tydlig och smidig i kommunikation och samarbete och skapar lätt engagemang. Du har ett uttalat målfokus och arbetar på ett strukturerat och planerat sätt. Du har god förmåga att fatta beslut och är duktig på att delegera. Din nyfikenhet med vilja till utveckling och att ”tänka nytt” är en också viktig egenskap. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Svenska Kraftnät strävar efter en kreativ blandning av medarbetare – miljön ska vara mångkulturell med jämn könsfördelning. Eftersom vi arbetar med viktig infrastruktur i samhället så är våra tjänster säkerhetsklassade.  Vill du veta mer, kontakta gärna Avdelningschef Ann-Marie Ovrin 08-475 8063 eller HR- chef Claes Vallin 08-475 8261 Fackliga representanter är Katherine Elkington (SACO), tel. 08-475 8395 och Lena Kvist (ST), tel. 08-475 8141. Du når oss också via mail: fornamn.efternamn@svk.se.   Välkommen med din ansökan senast den 30 augusti 2013. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Svenska Kraftnät är ett statligt affärsverk med uppgift att förvalta Sveriges stamnät för elkraft, som omfattar ledningar för 400 kV och 220 kV med stationer och utlandsförbindelser. Vi har också systemansvaret för el. Svenska Kraftnät utvecklar stamnätet och elmarknaden för att möta samhällets behov av en säker, miljövänlig och ekonomisk elförsörjning. Därmed har vi också en viktig roll i klimatpolitiken. Svenska Kraftnät har över 460 anställda, de flesta vid huvudkontoret i Sundbyberg. Vi har även kontor i Sundsvall, Halmstad och Sollefteå. Ytterligare flera hundra personer sysselsätts på entreprenad för drift och underhåll av stamnätet runt om i landet. År 2012 var omsättningen 9 789 miljoner kronor. Svenska Kraftnät har tre dotterbolag och fem intressebolag, bland andra den nordiska elbörsen Nord Pool Spot. Mer information finns på vår webbplats www.svk.se.
Företag: Svenska Kraftnät
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef Energibalanser jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef Energibalanser

Enhetschef tekniska förstudier
Vill du leda och utveckla vårt arbete med tekniska förstudier? Svenska Kraftnät är i en mycket expansiv fas med omfattande investeringar i stamnätet för el. För att möta våra ökande investeringsvolymer har vi inrättat en ny enhet som skall fokusera på att genomföra tekniska förstudier för ledningar, kablar och stationer. Enheten har en central roll och påverkan vad gäller såväl teknikval och kvalitet som tidplan och budget för kommande projekt. I enhetens arbete ingår, förutom att leda och driva tekniska förstudier, att ta fram intentionsavtal och anslutningsavtal med våra kunder samt bereda beslutsunderlag för inriktnings- och investeringsbeslut. Enheten tar även fram projektdirektiv, den interna beställningen till Svenska Kraftnäts projektavdelning. Inom ansvarsområdet ligger även att göra investeringsprognoser, ta fram schabloner för kostnader och att följa upp verksamheten. Kopplat till detta ligger även hantering och utveckling av vår projektportfölj. I ditt ansvar ligger att leda och utveckla såväl verksamhet som personal så att uppsatta mål och resultat uppnås. Då enheten är nybildad är att förtydliga rollerna och vidareutveckla processerna en viktig del av arbetet. Enheten består av ca 10 personer som finns placerade på vårt huvudkontor i Sundbyberg. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp. Tjänsten är placerad i Sundbyberg. Vi vill att du har • akademisk examen gärna med inriktning mot elkraft • erfarenhet av att leda arbetsgrupper • god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Det är meriterande om du har • kunskaper om elkraftsystem och dess anläggningars utformning och funktion. • erfarenhet av att vara chef Du behöver ha en hög strategisk förmåga och lätt för att se helheter och sammanhang. Du är tydlig och smidig i kommunikation och samarbete och skapar lätt engagemang. Du har ett uttalat målfokus och arbetar på ett strukturerat och planerat sätt. Du har god förmåga att fatta beslut och är duktig på att delegera. Din nyfikenhet med vilja till utveckling och att ”tänka nytt” är en också viktig egenskap. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Svenska Kraftnät strävar efter en kreativ blandning av medarbetare – miljön ska vara mångkulturell med jämn könsfördelning. Eftersom vi arbetar med viktig infrastruktur i samhället så är våra tjänster säkerhetsklassade. Vill du veta mer, kontakta gärna Avdelningschef Ann-Marie Ovrin 08-475 8063. Fackliga representanter är Katherine Elkington (SACO), tel. 08-475 8395 och Lena Kvist (ST), tel. 08-475 8141. Du når oss också via mail: fornamn.efternamn@svk.se.  Välkommen med din ansökan senast den 23 augusti 2013. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Svenska Kraftnät är ett statligt affärsverk med uppgift att förvalta Sveriges stamnät för elkraft, som omfattar ledningar för 400 kV och 220 kV med stationer och utlandsförbindelser. Vi har också systemansvaret för el. Svenska Kraftnät utvecklar stamnätet och elmarknaden för att möta samhällets behov av en säker, miljövänlig och ekonomisk elförsörjning. Därmed har vi också en viktig roll i klimatpolitiken. Svenska Kraftnät har över 460 anställda, de flesta vid huvudkontoret i Sundbyberg. Vi har även kontor i Sundsvall, Halmstad och Sollefteå. Ytterligare flera hundra personer sysselsätts på entreprenad för drift och underhåll av stamnätet runt om i landet. År 2012 var omsättningen 9 789 miljoner kronor. Svenska Kraftnät har tre dotterbolag och fem intressebolag, bland andra den nordiska elbörsen Nord Pool Spot. Mer information finns på vår webbplats www.svk.se.
Företag: Svenska Kraftnät
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef tekniska förstudier jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef tekniska förstudier


Sök lediga jobb Core instruktör Sandviken

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se