Country Manager Sweden jobb - lediga jobb

Country Manager Sweden jobb Country Manager Sweden jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Country Manager Sweden. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Country Manager Sweden. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Country Manager Sweden- Stockholm

  2. Country Manager Sweden- Storuman

  3. Country Manager Sweden- Stockholm

  4. Country Manager Sweden- Kungälv

  5. Country manager Sweden- Ospecificerad arbetsort

  6. Country manager Sweden- Ospecificerad arbetsort

  7. Country Manager Sweden - Konfidentiellt- Växjö

  8. Country Manager Sweden- Helsingborg

  9. Country Manager Sweden- Stockholm

  10. Country Manager Sweden- Stockholm


Mer beskrivning

Country Manager Sweden
LVMH (Moët Hennessy – Louis Vuitton) är ett världsledande bolag inom exklusiva varumärken och har en unik portfölj bestående av över 60 prestigefyllda varumärken. Moët Hennessy förenar alla LVMHs viner och spritdrycker som säljs genom ett omfattande internationellt detaljhandelsnät. Bolagsgruppens starka och världsledande varumärken, som alla står för exklusivitet och lyx, gör Moët Hennessy världsledande inom champagne och konjak. Bolagsgruppen utvecklar också högkvalitativa viner och mousserande viner från världens mest kända vindistrikt. Moët Hennessy söker nu till kontoret i Stockholm en ny Country Manager. Moët Hennessy marknadsför några av världens mest välkända varumärken såsom Moët & Chandon, Veuve Clicquot, Dom Pérignon, Krug, Ruinart, Mercier, Hennessy, Belvedere, Ten Cane, Estates & Wines, Glenmorangie and Ardbeg. Nu söker vi en ny chef till bolagets svenska sälj- och marknads­organisation. I rollen som Country Manager ansvarar du för försäljningsresultat och marknadsföring av företagets produkter i Sverige. Du kommer att bidra med såväl strategiska som mer operativa insatser i försäljningsarbetet mot kunder inom såväl retail- som HORECA-segmenten. Till din hjälp har du en försäljningschef och ytterligare sju medarbetare inom funktionerna account management, brand management och administration. Du rapporterar till General Manager Nordic som sitter i Köpenhamn. Vidare ingår inom ramen för rollen: •         Fullt P&L-ansvar för den svenska verksamheten •         Att förvalta och utveckla Systembolaget och andra strategiskt viktiga konton i Sverige •         Att arbeta fram och implementera affärsplanen för den svenska verksamheten •         Arbete med positioneringsarbetet gentemot företagskunder, opinionsbildare och           konsumenter •         Att bidra i den strategiska utvecklingen av respektive varumärke •         Ansvara för PR- och marknadsförings­insatser såsom events, sponsring och liknande •         Leda och utveckla det svenska teamet Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom ekonomi, helst med inriktning mot marknad/försäljning. Vidare har du några års erfarenhet av en ledande befattning inom försäljning och marknadsföring inom exempelvis Luxury Goods, FMCG och/eller kapitalvaror med dokumenterat mycket goda resultat. Vi ser gärna att du har internationell erfarenhet och självklart kommunicerar du obehindrat på engelska samt något skandinaviskt språk. Du är kommunikativ, har en hög energinivå och brinner för att leda och motivera dina medarbetare till lysande resultat. Vi söker dig med potential att göra internationell karriär inom organisationen och som brinner för att utveckla Moët Hennessys position på den svenska marknaden. Vi erbjuder en utmanande roll i en internationell organisation med högt i tak och några av världens absolut främsta varumärken! Ansök med ditt CV och personligt brev på engelska snarast, dock senast den 12e augusti, via http://www.mercuriurval.se/www.mercuriurval.se (ref.nr. SE-07085). Frågor besvaras av Amanda Pusa-Edwall, Mercuri Urval, 08-50645030 eller Ida Lundgren, Mercuri Urval, 08-50645018. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Moët Hennessy Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Country Manager Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country Manager Sweden

Country Manager Sweden
Dragon Mining is an established gold producer with production centres in both Sweden and Finland.  The cash flow generated from these operations is used to further grow the Company, funding exploration and development activities in the Nordic region.  Overseeing the operation of the business is an experienced, Nordic based management team. Please read more on www.dragon-mining.com.au Country Manager Sweden International Gold Mining Company Dragon Mining is currently seeking an experienced Country Manager for its Swedish Operations, with a focal point at the Svartliden Production Centre in Västerbotten County, northern Sweden. The position will be responsible for all of Dragon Mining’s activities in Sweden, driving continual improvement in safety, environmental performance, and profitability.  The position is part of the Dragon Mining Group Executive Management Team and you will be actively involved in the Groups International Operations and Business Development reporting directly to Dragon Mining’s Executive Director. Key Objectives will involve the continued development of the Svartliden Production Centre operations including the treatment of gold concentrates from Dragon Mining’s Gold Mines in Finland and developing the business of processing gold concentrates from external sources. Parallel with the gold processing operations in Svartliden the Country Manager will also be responsible for bringing the Fäboliden Gold Project into production. Success will be achieved through clear and efficient leadership of the Svartliden Organisation.  Time and cost effective coordination of external consultants and legal advisors to achieve required permits, and ultimately the recruitment of a motivated and skilled team to bring the Fäboliden Gold Project into production. Having secured the long-term profitability and sustainability of the Svartliden Production Centre, cash generated will be diverted to exploration and other growth and value adding opportunity’s to further enhance shareholder value. Experience and skills set required includes at least 10 years experience from relevant mining or mine project development work, an understanding of the entire mining business from exploration to minerals processing with developed professional skills within geology and mining in particular. Previous experience in environmental permitting of mining operations is critical along with fluency in both Swedish and English. Leadership and Management experience together with general Business Administration skills are also a requirement. On Offer is a rare opportunity to be the driving force behind the development of an integrated gold production centre and lead a group of talented and committed employees in an exciting and dynamic growth phase. An attractive salary and benefits package will be offered to the right candidate along with the future potential to advance within the Dragon Mining Group. Please call Catharina Hörnfeldt, Nyckelkompetens, 070-244 81 86 for more information.
Företag: Hörnfeldts Nyckelkompetens
Ort: Storuman
Publicerad : 04-24
Sök fler jobb liknande: lediga Country Manager Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country Manager Sweden

Country Manager Sweden
Vår uppdragsgivare är ett ledande europeisk specialistföretag inom innovativa och lönsamma lösningar inom aluminiumsystem för fasader fönster, dörrar och utfackningsväggar. Företaget finns i 40 olika länder och under 2016 skall företaget etablera sig på den svenska marknaden, vilket betyder att de behöver anställa en Country Manager Sweden. I rollen som Country Manager för Sverige arbetar man med att utveckla B2B-försäljning genom att utöka kundbasen samt vidareutveckla och stärka redan befintliga konton och kundrelationer. Den primära arbetsuppgiften är att utöka företagets kundstock samtidigt som denne skall fördjupa och förbättra relationen med de befintliga kunderna. I dagsläget finns det en anställd inom den svenska delen av företaget. Idag finns majoriteten av de befintliga kunderna i de södra delarna av Sverige men personen kommer även att driva och utveckla försäljningen på en bredare skala av den svenska marknaden. I rollen arbetar man för att stärka organisationen och gradvis rekrytera nyckelkompetenser till den svenska organisationen. Detta innebär även att det kommer ske utveckling av lönsamma och effektiva affärsprocesser där fokus ligger på att öka omsättningen för företaget. Det första steget är att utveckla en liten svenskt organisation som gradvis kommer att växa, i ett längre perspektiv andra skandinaviska marknaderna är möjliga mål. Du bör ha en akademisk utbildning, exempelvis civil - eller maskiningenjör samt ett par års erfarenhet av arbete som projektledare. Låter det intressant? För mer information är du välkommen att kontakta Gustaw Lindhall på Advice Executive Search, 072-329 94 94. Intresseanmälan med bifogat CV märkt "4459 Country Manager Sweden" mottages via gustaw.lindhall@advice-es.com. Skicka din intresseanmälan snarast då urval sker löpande.
Företag: Advice Executive Search ADV AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 12-22
Sök fler jobb liknande: lediga Country Manager Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country Manager Sweden

Country Manager Sweden
Reflectil Sverige AB är ett bolag i Reflectilgruppen med 35 medarbetare i Norge, Sverige, Portugal och Kina. I Kungälv ligger vårt kontor för den svenska marknaden med 7 medarbetare. Reflectil utvecklar, producerar och marknadsför reflexvästar, reflextillbehör och reflexmaterial. Produkterna distribueras huvudsakligen genom återförsäljare, men används även av kunder i den offentliga sektorn samt av producenter. Vi söker en ledare till vårt kontor i Sverige där ansvarsområden och arbetsuppgifter är allsidiga i en typisk småföretagarmiljö. Tjänsten innebär operativt säljarbete och säljledning, där det förväntas att man kan använda tillgängliga verktyg för att förbättra och effektivisera processer i verksamheten. Reflectilgruppen är i en expansiv fas med fokus på tillväxt, både geografiskt och i definierade lokala kärnområden. Ledaren i Sverige kommer att arbeta i en nordisk organisation med definierade expertområden. Country Manager ingår i ledningsteamet för Reflectilgruppen. Arbetsuppgifter: - Ansvarig för att genomföra planerade marknads- och säljaktiviteter - Budget- och resultatansvar. - Förbättra och effektivisera försäljning och kundsupport - Hantera och följa upp nyckelkunder, komplexa kundcase och anbud - Administrativt och personalansvar lokalt - Kontinuerlig förbättring av verktyg och processer lokalt Dokumenterade erfarenheter och kvalifikationer: - Relevant ledarerfarenhet inom operativ försäljning - Relevanta tidigare resultat och utbildning - Goda kommunikationsegenskaper på engelska och svenska Personliga egenskaper: - Motiveras av att utveckla olika marknader, kunder och produkter - Teamorienterad god förmåga att nå resultat tillsammans med andra - Strukturerat tillvägagångssätt vid utförande av arbetsuppgifter - Handlingskraftig, bra på att genomföra - Ansvarskännande med hög etisk standard - Goda kunskaper i moderna IT-verktyg - Förmåga att arbeta självständigt utan omfattande support Tillträde: Förhandlingsbart Rekryteringsprocessen sker fortlöpande. Är du intresserad, men har fler frågor innan du skickar in din ansökan, mejla dina uppgifter till petter.hogvard@reflectil.com så återkommer vi inom kort.
Företag: Reflectil Sverige AB
Ort: Kungälv
Publicerad : 03-22
Sök fler jobb liknande: lediga Country Manager Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country Manager Sweden

Country manager Sweden
About Back App The Back App chair is a Norwegian produced chair. Back App´s mission is to develop, manufacture and sell chairs and other products that exercise the stabilizing muscles of your back and body, in order to improve health and wellbeing of people working in offices. We work within Ergonomic products for the office. The market for health is increasing, and because "sitting is the new smoking" the need for Back App products are increasing in the years to come. Back App already has a full setup with dealers all over Sweden, who are working B2B. The business in Sweden today is stable and healthy, and we are now looking for a Country Manager, who can lift the company to a higher level. About the job: Your main tasks will be to strengthen and grow the market position in the Swedish market, and to manage, motivate and inspire the dealers in Sweden. Your focus will be on expanding and maintaining the cooperation with current dealers. As the Country Manager in Sweden, you report directly to the Country Manager in Denmark. Krav/Essential requirements: Candidate profile: - You have a strong commercial thinking and hands-on attitude. - You like to work with dealers and have excellent negotiation skills. - You have at least 2-4 years of experience in working with dealers. - You thrive on setting ambitious goals - and achieve them. - You are self-motivated and like to plan you own day - You are the kind of person who brings fresh and constructive ideas from intensive discussions to life . and you get them done. Workplace: Sweden - from home We offer: At Back App we reward professionalism, innovation and dynamic employees. We offer everyone who can and wants to, great opportunities to develop both personally and professionally. We have great plans for Sweden, and are excited to hear if you are that person we need to help us realize those plans. Back App Denmark has a very good back-office and marketing staff to support you. We are a young company and our organization is flexible. We have a strong and clear strategy and are successful in reaching our goals. It is expected that you live near Gothenburg, Stockholm or Malmö, and you will work from home. Your responsibilities: - Full sales, marketing and budget management with focus on sales development in close cooperation with the Danish Country Manager. You will have the overall responsibility for Back App's sales process, business development and way of working in the Swedish market - Active personal involvement in sales including tasks such as contract negotiations with current and new dealers, product training of the dealers salesforce, end customer processing and trying out new market strategies, all in close cooperation with the Danish mother company. More about Back App: http://backapp.eu/sv/
Företag: Back App AS
Ort: Ospecificerad arbetsort
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Country manager Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country manager Sweden

Country manager Sweden
About Back App: The Back App chair is a Norwegian produced chair. Back App´s mission is to develop, manufacture and sell chairs and other products that exercise the stabilizing muscles of your back and body, in order to improve health and wellbeing of people working in offices. We work within Ergonomic products for the office. The market for health is increasing, and because "sitting is the new smoking" the need for Back App products are increasing in the years to come. Back App already has a full setup with dealers all over Sweden, who are working B2B. The business in Sweden today is stable and healthy, and we are now looking for a Country Manager, who can lift the company to a higher level. More about Back App: http://backapp.eu/sv/ About the job: Your main tasks will be to strengthen and grow the market position in the Swedish market, and to manage, motivate and inspire the dealers in Sweden. Your focus will be on expanding and maintaining the cooperation with current dealers. As the Country Manager in Sweden, you report directly to the Country Manager in Denmark. Candidate profile: - You have a strong commercial thinking and hands-on attitude. - You like to work with dealers and have excellent negotiation skills. - You have at least 2-4 years of experience in working with dealers. - You thrive on setting ambitious goals - and achieve them. - You are self-motivated and like to plan you own day - You are the kind of person who brings fresh and constructive ideas from intensive discussions to life . and you get them done. Place of work: Sweden - from home We offer: At Back App we reward professionalism, innovation and dynamic employees. We offer everyone who can and wants to, great opportunities to develop both personally and professionally. We have great plans for Sweden, and are excited to hear if you are that person we need to help us realize those plans. Back App Denmark has a very good back-office and marketing staff to support you. We are a young company and our organization is flexible. We have a strong and clear strategy and are successful in reaching our goals. It is expected that you live near Gothenburg, Stockholm or Malmö, and you will work from home. Your responsibilities: - Full sales, marketing and budget management with focus on sales development in close cooperation with the Danish Country Manager. You will have the overall responsibility for Back App's sales process, business development and way of working in the Swedish market - Active personal involvement in sales including tasks such as contract negotiations with current and new dealers, product training of the dealers salesforce, end customer processing and trying out new market strategies, all in close cooperation with the Danish mother company.
Företag: Back App AS
Ort: Ospecificerad arbetsort
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Country manager Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country manager Sweden

Country Manager Sweden - Konfidentiellt
Företaget satsar nu på att förstärka försäljningsorganisationen i Sverige. Vi söker därför en drivande Country Manager som lockas av kombinationen av att leda ett säljteam och att göra affärer. Som Country Manager Manager blir du ytterst ansvarig för att bygga upp och utveckla säljorganisationen i Sverige. Du fokuserar på att bygga långsiktiga relationer dels med entreprenadkunder och dels med byggföretag samt det föreskrivande ledet. Arbetet innebär att självständigt och strukturerat bearbeta marknaden och potentiella kunder. Då mycket handlar om att identifiera kundens behov och att sälja in kompletta lösningar så krävs det att du har en god kunskap om byggbranschen kombinerat med ett genuint affärsintresse. Du utgår från vårt säljkontor i Stockholm alternativt från ett hemmakontor i Södra Sverige och rapporterar till Regiondirektören för Norden som är placerad i Danmark. Välkommen till ett välrenommerat företag där du får en nyckelroll att bygga upp en ny organisation. Vi vill att du har en bred byggteknisk förståelse och någon form av ingenjörsutbildning gärna kombinerat med en ekonomisk utbildning. Vi vill även att du har flera års erfarenhet från kvalificerat försäljningsarbete B2B med teknikinnehåll. Du bör ha en gedigen erfarenhet från byggbranschen. Du har arbetat som ledare med eget budgetansvar och du får gärna ha varit med och byggt upp en organisation från grunden. För denna tjänst krävs också goda kunskaper i engelska då det är mycket internationella kontakter. Vår kund är en tillverkande producent av kvalitetsprodukter ”Made in Germany” till byggbranschen. Man har produktion i Asien och i Tyskland med ca 750 medarbetare. Företagets varumärke är känt i branschen och produkterna säljs och marknadsförs i huvudsak via det föreskrivande ledet, till entreprenörer och byggherrar. Produkterna ingår i stora byggprojekt som en väsentlig del i slutleveransen, med inriktning på design och funktionell kvalitet.
Företag: Högström & Co Management AB
Ort: Växjö
Publicerad : 09-21
Sök fler jobb liknande: lediga Country Manager Sweden - Konfidentiellt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country Manager Sweden - Konfidentiellt

Country Manager Sweden
Dina arbetsuppgifter Den svenska marknaden är mycket viktig för oss och vi ser stort tillväxtpotential här. Som Country Manager kommer du att ansvara för vår svenska verksamhet och dess utveckling. Det innebär att du tar rodret för att öka försäljningen av både våra produkter och våra attraktiva tilläggstjänster som t.ex. leasing/finansiering, serviceavtal samt våra unika telematiklösningar. Till din hjälp har du ett duktigt team bestående av både säljare, servicemarknadschef och supportfunktioner, för vilka du har fullt personalansvar. Du kommer också att jobba i nära samarbete med vårt finansbolag som stöttar oss i rental- och finansieringsaffären. Rollen innebär att du själv kommer att ha nära kontakt med våra stora och internationella kunder men du utgör också ett stöd för våra säljare som bearbetar våra lokala kunder. Ett annat viktigt uppdrag just nu är också vår servicemarkandsutveckling, där vi jobbar för att bli bästa möjliga partner och leverantör mot vårt rikstäckande nätverk av servicepartners. Som Country Manager har du din bas på vårt kontor i Helsingborg och du rapporterar till Regiondirektören för Nordeuropa. Är du ute efter en spännande utmaning i ett marknadsledande bolag på en växande marknad? Då kan detta vara rollen för dig! Din profil Vi söker dig som har erfarenhet från svensk transportmarknad, där du jobbat i en roll som innefattat försäljning, affärsutveckling samt ledarskap och kan utgöra vår länk till lokal marknad. Du har dokumenterat goda resultat med dig, ett starkt kontaktnät och en god förståelse för transportindustrin. Vidare behärskar du både svenska och engelska i tal och skrift samt har goda allmänna dator- och systemkunskaper. Som person är du driven och resultatorienterad med en stark entreprenöriell ådra. Du gillar utmaningar, har en lösningsorienterad approach och är öppen för att lära dig nya saker. Triggas du dessutom av utveckling och möjligheten att påverka så kommer du att passa in mycket bra hos oss. Vi erbjuder Hos oss finner du en global och ledande leverantör av högkvalitativa produkter och tjänster inom transportindustrin. Rollen som Country Manager är väldigt självständig och du kommer att få jobba med en marknad som vi ser enorma utvecklingspotential på. Din insats kommer direkt att påverka våra resultat och du blir en mycket viktig del av vår fortsatta framgång. I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 08 409 144 49. Intervjuerna påbörjas efter julhelgerna så skicka in ditt CV och ditt personliga brev på engelska innan dess. Välkommen med din ansökan!
Företag: Autorekrytering AB
Ort: Helsingborg
Publicerad : 12-21
Sök fler jobb liknande: lediga Country Manager Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country Manager Sweden

Country Manager Sweden
Vilka vi är Vi är ett litet snabbväxande företag som känner oss som en familj. Vi är också ledande i Norden på att bygga smarta rekryteringsverktyg. Vad alla ReachMees har gemensamt är en passion för att förenkla våra användares vardag och hjälpa dem att lyckas i sina jobb - att hitta rätt talang för sina egna företag och rekrytera dem effektivt, professionellt och fördomsfritt till sina egna organisationer. I detta är en fantastisk kundupplevelse central för vår framgång.  Om rollen Som en del av vår expansion söker vi nu en duktig och engagerad Country Manager för att utveckla och växa vår svenska organisation och marknad. Som Country Manager i Sverige får du möjlighet och resurser att utveckla ett säljteam i toppklass och positionera bolaget för framtida tillväxt. Vi letar efter dig som är en naturlig ledare med stark erfarenhet inom försäljnings- och förvaltning samt med förmågan att utveckla ett starkt team och försäljningskultur. Tillsammans med din Customer Success Director kommer ditt fokus vara att konsekvent utveckla nya och befintliga affärer på företagsnivå. Som Country Manager har du ett långsiktigt perspektiv och har mandat att bygga den organisation du vill. Det passar bra med din naturliga förmåga att bygga en struktur som skalar allt eftersom vi som organisation växer.  Vi söker dig som har: • Fem till tio års relevant erfarenhet från relevanta branscher • Erfarenhet från SaaS, Cloud och återkommande intäktsmodeller • En stark erfarenhet av B2B-försäljning med en djupgående förståelse för företags kundprocesser och behov • Naturliga ledarskapsförmåga med ett genuint intresse för människor och situationsanpassat ledarskap • En välutvecklad förståelse för säljledning och hur man bygger en företagskultur kring leverans • En ödmjuk och praktisk personlighet, är pragmatisk och har förmåga att leda genom att agera förebild • En förståelse för och proaktivt förhållningssätt till affärsutveckling Vilka använder ReachMee Våra över 600 kunder är från både privat och offentlig sektor och vår lösning används av stora såväl som mindre företag. Några exempel på kunder är McDonalds, Försvarsmakten, Sweco, Chalmers University, Apoteket, Scania, Vapiano och Hemfrid. Reachmee har över 100 000 användare och under 2017 tillsattes över 70 000 tjänster med hjälp av ReachMee och 1 618 000 ansökningar som kom in till våra kunder via ReachMee. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, men vi har också kontor i Oslo, Helsingfors och Kiev.
Företag: ReachMee AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 04-03
Sök fler jobb liknande: lediga Country Manager Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country Manager Sweden

Country Manager Sweden
Vilka vi är Vi är ett litet snabbväxande företag som känner oss som en familj. Vi är också ledande i Norden på att bygga smarta rekryteringsverktyg. Vad alla ReachMees har gemensamt är en passion för att förenkla våra användares vardag och hjälpa dem att lyckas i sina jobb - att hitta rätt talang för sina egna företag och rekrytera dem effektivt, professionellt och fördomsfritt till sina egna organisationer. I detta är en fantastisk kundupplevelse central för vår framgång.  Om rollen Som en del av vår expansion söker vi nu en duktig och engagerad Country Manager för att utveckla och växa vår svenska organisation och marknad. Som Country Manager i Sverige får du möjlighet och resurser att utveckla ett säljteam i toppklass och positionera bolaget för framtida tillväxt. Vi letar efter dig som är en naturlig ledare med stark erfarenhet inom försäljnings- och förvaltning samt med förmågan att utveckla ett starkt team och försäljningskultur. Tillsammans med din Customer Success Director kommer ditt fokus vara att konsekvent utveckla nya och befintliga affärer på företagsnivå. Som Country Manager har du ett långsiktigt perspektiv och har mandat att bygga den organisation du vill. Det passar bra med din naturliga förmåga att bygga en struktur som skalar allt eftersom vi som organisation växer.  Vi söker dig som har • Fem till tio års relevant erfarenhet från relevanta branscher • Erfarenhet från SaaS, Cloud och återkommande intäktsmodeller • En stark erfarenhet av B2B-försäljning med en djupgående förståelse för företags kundprocesser och behov • Naturliga ledarskapsförmåga med ett genuint intresse för människor och situationsanpassat ledarskap • En välutvecklad förståelse för säljledning och hur man bygger en företagskultur kring leverans • En ödmjuk och praktisk personlighet, är pragmatisk och har förmåga att leda genom att agera förebild • En förståelse för och proaktivt förhållningssätt till affärsutveckling Vilka använder ReachMee Våra över 600 kunder är från både privat och offentlig sektor och vår lösning används av stora såväl som mindre företag. Några exempel på kunder är McDonalds, Försvarsmakten, Sweco, Chalmers University, Apoteket, Scania, Vapiano och Hemfrid. Reachmee har över 100 000 användare och under 2017 tillsattes över 70 000 tjänster med hjälp av ReachMee och 1 618 000 ansökningar som kom in till våra kunder via ReachMee. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, men vi har också kontor i Oslo, Helsingfors och Kiev. In this recruitment we are working with Aggancio for the initial screening of candidates. We therefore kindly direct all questions to them through the contact details below.
Företag: ReachMee AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-04
Sök fler jobb liknande: lediga Country Manager Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country Manager Sweden


Sök lediga jobb Country Manager Sweden

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se