Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM lediga jobb

Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM jobb Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Två socialsekreterare till Barn- och familjeenheten- Vallentuna

  2. Extrajobb som marknadsundersökare!- Solna

  3. Expressen söker KAM säljare- Stockholm

  4. Enhetschef förvaltning av elkraftstationer- Sundbyberg

  5. Entreprenadingenjör- Stockholm- Stockholm

  6. Är du en hacker som vill bli expert inom IT- säkerhet? Ansök redan idag!- Stockholm

  7. Undersköterskor till Enebackens äldreboende- Österåker

  8. Söker supportagent till stort välkänt IT-företag i Solna- Stockholm

  9. Bid Manager till Poolia- Stockholm

  10. Teracom Group söker HR Business Partner- Stockholm


Mer beskrivning

Två socialsekreterare till Barn- och familjeenheten
Vallentuna kommun är naturskönt beläget i nordöstra Storstockholm och har ca 31 000 invånare. I ett levande kulturlandskap erbjuder vi en attraktiv boende- och livsmiljö nära Stockholm, Arlanda och skärgården. Inflyttningstakten är hög och kommunen utvecklas snabbt. SOCIALFÖRVALTNINGEN Socialförvaltningen består av ca 400 engagerade medarbetare som arbetar med att ge stöd inom socialtjänst, vård och omsorg. Vår verksamhetsidé är att låta varje kunds behov och önskemål utforma vårt arbete. Vi satsar mycket på kompetensutveckling och har ambitionen att ständigt utvecklas. Vi söker två kunniga socialsekreterare till Barngruppen Barngruppen behöver utöka med en till socialsekreterare på heltid samt en vikarie för en föräldraledig personal. Barngruppen består av sex socialsekreterare varav en fungerar som samordnare med ansvar att ta emot nya ärendet och arbetsleda i det dagliga arbetet. Arbetet innebär att utreda och följa upp insatser för barn 0-13 år enligt SoL och LVU. Vi har permanent BBIC-licens. Barngrupp och Ungdomsgrupp har ett nära samarbete och bistår varandra vid behov. Arbetsgruppen präglas av ett tillåtande klimat där såväl humor som omsorg om varandra är viktiga inslag i vår arbetsvardag. Din bakgrund Vi söker dig som har socinomutbildning och erfarenhet från handläggning av socialt bistånd och gärna har arbetat med barn/ungdom och deras föräldrar. Du bör ha god samarbets- och prioriteringsförmåga samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi tillämpar flexibel arbetstid och erbjuder subvensionerad friskvård eller friskvårdstimme samt fortbildning via FOU-enhet. Vi har extern handledning varannan vecka. En av tjänsterna är en tillsvidaretjänst på heltid, den andra tjänsten är ett vikariat på heltid fram till 2014-08-31. Vi tillämpar individiell lönesättning utifrån kompetens och tidigare erfarenhet. Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ner på sidan, senast 2013-08-06. Intervjuer kan komma att hållas fortlöpande. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Vill du veta mer om tjänsten Kontakta enhetschef Malin Winge 08-587 854 54 eller samordnare Maud Löfgren 08-587 854 48. Mer information och fackliga representanter hittar du på http://vallentuna.se/sv/om-vallentuna/Lediga-jobb/. VALLENTUNA KOMMUN SOM ARBETSGIVARE I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.
Företag: Vallentuna kommun
Ort: Vallentuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Två socialsekreterare till Barn- och familjeenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två socialsekreterare till Barn- och familjeenheten

Extrajobb som marknadsundersökare!
QWORK Sweden AB Kundföretaget Vill du jobba med att genomföra intervjuer? Tycker du om att tala med människor över telefon? Qwork söker nu dig som vill arbeta extra som marknadsundersökare hos en av våra kunder i Solna. Arbetsbeskrivning Som konsult kommer du vara anställd av oss på Qwork men arbeta ute hos vår kund. Dina arbetsuppgifter innebär att genomföra telefonintervjuer åt olika företag. Uppdraget startar i början av augusti och beräknas pågå till och med slutet av oktober. Arbetet är förlagt på dagtid under vardagar. Din profil Vi söker dig som finns tillgänglig för arbete minst tre dagar per vecka. Du får själv meddela oss vecka för vecka vilka dagar som passar dig att arbeta nästkommande vecka. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att använda telefon och dator som arbetsredskap. Detta är dock inget krav. Du är en driven och prestationsinriktad person som trivs med att ta kontakt med personer över telefon. Vi förutsätter även att du är serviceinriktad och klarar av att arbeta självständigt mot uppsatta mål. Plats: Solna Kontakt: Vid frågor, kontakta ansvarig konsultchef Emelie Sandberg, via vår växel: 08-21 55 60. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vårt företag Qwork är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och vi arbetar rikstäckande från våra kontor i Stockholm, Göteborg och Umeå. Vår målsättning är att ha marknadens mest nöjda kunder och medarbetare. Målet når vi genom att arbeta med kvalitet i alla led.
Företag: QWORK Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb som marknadsundersökare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb som marknadsundersökare!

Expressen söker KAM säljare
EXPRESSEN. Med daglig räckvidd på ca.1 miljoner så kan annonsören nå ut med sitt budskap över hela Sverige till ett mycket kostnadseffektivt sätt. Väljer man att repetera annonsen fler dagar så ökar räckvidden snabbt. Anledningen är att tidningen säljs enbart som lösnummer vilket ger nya läsare varje dag.Expressen nysatsar och kommer att effektivisera och öka försäljningen. Med ny ledning och organisation ska” Nya Expressen” sättas på kartan. För det behövs de absolut bästa säljarna på marknaden. Är du en erfaren säljare som vill vara med och skapa den mest framgångsrika säljorganisationen - så fortsätt läsa. Om tjänsten Vi behöver säljare till KAM gruppen som jobbar med ett fåtal större kunder. De säljer in alla Expressens kanaler: print, digitalt, mobilt och magasin genom att tänka på ett nytt och kreativt sätt.  Expressen sitter i Expressenhuset på Kungsholmen. Bra villkor och möjlighet att tjäna pengar finns för rätt person.  Om dig  För att klara denna typ av försäljning bör du : -           Förstå kundens behov på djupet -           Inse vilka roller kundens övriga konsulterhar och kunna involvera dem i dina och kundens planer. -           Kunna jobba strategiskt -          Ha erfarenhet av både print och digitalt -          Ha ett stort kontaktnät och många års erfarenhet av medieförsäljning   Nästa steg   Sök tjänsten genom att klicka på ansök-knappen nedan. Om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Roy Idstam på 10TON Rekrytering AB, mail roy@tioton.com. Vi har ingen sista ansökningsdag, intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag
Företag: 10TON Rekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Expressen söker KAM säljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Expressen söker KAM säljare

Enhetschef förvaltning av elkraftstationer
Vill du leda, driva och utveckla vårt strategiska och operativa arbete inom underhåll och förvaltning?  Vi söker dig som vill leda och ansvara för såväl det operativa- som den långsiktiga strategiska förvaltningen av alla våra elkraftstationer i stamnätet.  Ansvarsområdet innefattar förebyggande-, avhjälpande- och strategiskt underhåll av stationer, reservdelshållning, fastighetsförvaltning samt anläggningsavtal. Det operativa underhållet är uppdelat i fyra regionala områden där underhållet är upphandlat av externa entreprenörer. Enheten ansvarar för den löpande planeringen och uppföljningen av entreprenörer och deras avtal. I samband med fel eller haverier medverkar enhetens underhållsingenjörer till att finna avhjälpande lösningar.  Den strategiska förvaltningen innefattar t.ex. analys av stations- och apparatbeståendet, utveckling av övergripande underhållsstrategier och processer, dimensionering av driftreserven och medverkan i projekterings- och genomförandefasen av nya anläggningar för att säkerställa att teknik- och apparatval underlättar det framtida arbetet med underhållet. Enheten bidrar också med sina kunskaper i olika arbetsgrupper på europanivå. Inom enheten finns förutom underhållsingenjörer även teknikspecialister inom områdena primärapparater, ställverk, transformatorer, kontrollanläggning, tele och HVDC, till stöd för såväl förvaltning som nätutbyggnad. En viktig uppgift är att ”ta emot” genomförda stationsprojekt och ansvara för att nya anläggningar förvaltas på ett optimalt sätt. Dessutom är enheten kravställare på funktion och innehåll hos stödsystem för teknisk anläggningsdokumentation. Som chef har du har eldriftsansvar enligt delegation för elsäkerhet.  De flesta av enhetens 15 medarbetare arbetar i Sundbyberg, men finns även på lokalkontoren i Halmstad, Västerås och Sundsvall. Som enhetschef ingår du i avdelnings ledningsgrupp. Tänkt placering av tjänsten är Sundbyberg eller Sundsvall. Vi vill att du har • akademisk examen eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt • god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. • erfarenhet från att leda arbetsgrupper Det är meriterande om du har • erfarenhet från arbete och rutiner rörande underhållsverksamhet • kunskaper om elkraftsystem och nätanläggningar och dess utformning.  Du är tydlig och smidig i kommunikation och samarbete och har ett uttalat målfokus. Du tänker strategiskt och arbetar på ett strukturerat och planerat sätt. Du har god förmåga att fatta beslut och är duktig på att delegera. Din nyfikenhet med vilja till utveckling och att ”tänka nytt” är en också viktig egenskap. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Svenska Kraftnät strävar efter en kreativ blandning av medarbetare – miljön ska vara mångkulturell med jämn könsfördelning. Eftersom vi arbetar med viktig infrastruktur i samhället så är våra tjänster säkerhetsklassade. Vill du veta mer, kontakta gärna Avdelningschef Ann-Marie Ovrin 08-475 8063 eller HR-chef Claes Vallin 08-475 8261. Fackliga representanter är Katherine Elkington (SACO), tel. 08-475 8395 och Lena Kvist (ST), tel. 08-475 8141. Du når oss också via mail: fornamn.efternamn@svk.se.  Välkommen med din ansökan senast den 23 augusti 2013.   Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Svenska Kraftnät är ett statligt affärsverk med uppgift att förvalta Sveriges stamnät för elkraft, som omfattar ledningar för 400 kV och 220 kV med stationer och utlandsförbindelser. Vi har också systemansvaret för el. Svenska Kraftnät utvecklar stamnätet och elmarknaden för att möta samhällets behov av en säker, miljövänlig och ekonomisk elförsörjning. Därmed har vi också en viktig roll i klimatpolitiken. Svenska Kraftnät har över 460 anställda, de flesta vid huvudkontoret i Sundbyberg. Vi har även kontor i Sundsvall, Halmstad och Sollefteå. Ytterligare flera hundra personer sysselsätts på entreprenad för drift och underhåll av stamnätet runt om i landet. År 2012 var omsättningen 9 789 miljoner kronor. Svenska Kraftnät har tre dotterbolag och fem intressebolag, bland andra den nordiska elbörsen Nord Pool Spot. Mer information finns på vår webbplats www.svk.se.
Företag: Svenska Kraftnät
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef förvaltning av elkraftstationer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef förvaltning av elkraftstationer

Entreprenadingenjör- Stockholm
Isaksson rekrytering och bemanning AB Just nu söker vi för kunds räkning en driven entreprenadingenjör till ett av de större byggföretagen i Stockholmsregionen. Vår uppdragsgivare är ett modernt och effektivt byggbolag med stort teknik- och byggkunnande och som arbetar framgångsrikt med renovering, ombyggnad och nyproduktion. Du kommer att bli direkt anställd hos vår kund med placering i Stockholm. Arbetsuppgifter Som Entreprenadingenjör kommer du att arbeta brett och med stor variation i dina arbetsuppgifter. Du kommer b.la. att stödja arbetschef och platschef i ekonomiska och administrativa arbeten samt hålla nära kontakt med beställare, leverantörer och konsulter. Vidare innebär tjänsten att arbeta med utvärdering av leverantörers och underentreprenörers anbud, upprätta anbudskalkyler, bevaka uteliggande anbud samt undersöka tekniska lösningar och granska handlingar. Du kommer att arbeta i nära samarbete med produktionsavdelningen för att tillsammans hitta de bästa lösningarna. Vidare kommer dina arbetsuppgifter bestå i att; • Vara delaktig och stödja arbetschef vid uppstart och avslut av projekt med KMA • Jobba med ekonomiska utredningar och följa upp inköpsavtal och inköpsavrop • Fakturagranskning i projekten • Ta fram och följa upp projektbudget, produktionskalkyler samt tid och leveransplaner • Vara delaktig i genomförandet av prognos och avstämningsarbeten • Delaktig i upprättandet av anbudskalkyler tillsammans med arbetschef och kalkylator • Delaktig i inköpsarbetet tillsammans med inköpsansvarig • Behjälplig i projekteringsprocess vid Totalentreprenad • Behjälplig vid juridiska tolkningar AB, ABT • Behjälplig vid upprättande av DU, besiktningsdokumentation • Jobba övergripande med KMP Kompetensprofil Vi söker dig med byggteknisk utbildning eller motsvarande och flerårig erfarenhet från entreprenadsidan. Vi ser att du har ett genuint intresse för branschen och stort kunnande inom ditt område. För att trivas i rollen bör du också tycka om att arbeta brett och vi ser att du trivs med stor variation i arbetet. Personliga egenskaper Som entreprenadingenjör behöver du inneha ett eget driv och motiveras av utmaningar. Vi ser att du har ett service- och kundorienterat arbetssätt och har förmågan att verka i ett brett nätverk och möta alla typer av människor. Vidare bör du vara förtroendeingivande och kunna arbete såväl i grupp som på egen hand. Vad erbjuder vi Du kommer att bli en del av en ambitiös organisation med kompetenta medarbetare som tillsammans arbetar hårt för att upprätthålla företagets goda anseende på marknaden. Vi jobbar tillsammans mot gemensamt uppsatta mål och har bra styrsystem för att följa upp dessa mål. Alla verktyg för din framgång finns tillgängliga i företaget och du arbetar med frihet under ansvar. Ansökan Välkommen med din ansökan! Vi intervjuar kandidater löpande och räknar med att tjänsten skall vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Om du har frågor rörande tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Ira Isaksson 0704- 85 75 59 Isaksson Rekrytering och Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv. Vi är ett av Dagens Industri utsedda Gasellföretag 2012.
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Entreprenadingenjör- Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Entreprenadingenjör- Stockholm

Är du en hacker som vill bli expert inom IT- säkerhet? Ansök redan idag!
Framtiden AB Penetrationstester, säkerhetsgranskning, kodgranskning... Lockas du av detta? Är du junior inom IT- säkerhet eller har erfarenhet? Är du en problemlösare som grottar ner dig i diverse IT- problem på din kammare? Ansök redan idag - Urvalet sker löpande! Utbildad eller självlärd spelar ingen roll! Dina arbetsuppgifter Som IT- säkerhetskonsult kommer du att genomföra säkerhetsgranskningar, kodgranskningar, penetrationstester inom Web, applikationer, system och nätverk samt härdning av system. Uppdragen är i huvudsak inom den djupa tekniska delen av IT- säkerhetsarbeten och kunderna består både av myndigheter och globala företag. I rollen som konsult kommer du på sikt att sättas på prov av kunder som ställer höga krav varför det är viktigt att du är trygg i din roll samt besitter den kunskap som efterfrågas. Om företaget Vår kund sitter centralt i Stockholm och vars huvudsakliga affärsområden är IT- säkerhet och IT- forensik. Kunden är ett säkerhetsföretag med specialinriktning mot extremt djup teknisk kompetens. Man arbetar med incidenthantering och IT- forensik, penetrationstester, exploitutveckling för djupa penetrationstester, säkerhetsgranskningar, kodgranskning, härdning av system och applikationer, utveckling av forensiska verktyg, projektledning m.m. Din profil Skallkrav Intresse – Ett genuint intresse för IT- säkerhet. Du bör lockas av utmaningen att leta sårbarheter i system. Förståelse – För bland annat penetrationstester, säkerhetsgranskningar, kodgranskningar samt härdning av applikationer och system m.m. Språk - Svenska och engelska, flytande i såväl tal som skrift. Medborgarskap – Svenskt. Meriterande är om du från tidigare har erfarenhet av IT-säkerhetsarbete i komplexa miljöer och/eller programmering. Som person har du stark integritet, är ärlig och har stor förståelse för säkerhetstänk. Du visar ödmjukhet och är hjälpsam samt är analytisk i ditt sätt att tänka. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start: Början av september. Ort: Stockholm.
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Är du en hacker som vill bli expert inom IT- säkerhet? Ansök redan idag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du en hacker som vill bli expert inom IT- säkerhet? Ansök redan idag!

Undersköterskor till Enebackens äldreboende
HSB Omsorg erbjuder hemtjänst, hushållsnära tjänster och driver äldreboenden i Stockholmsregionen. Vi är en del av den kooperativa HSB-rörelsen och har arbetat med verksamheter inom äldreomsorg sedan 1993. Grundtanken i vår verksamhet är att kunden själv utformar sin omsorg och blir bemött med respekt. Våra tjänster anpassas efter våra kunders behov, önskemål och förväntningar. Vi är ett företag under stark tillväxt med 1 300 medarbetare och en årlig omsättning på över 360 Mkr. Vår värdegrund ETHOS: Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan, präglar vår verksamhet. Mer information om HSB Omsorg finner du på vår hemsida, www.hsbomsorg.se HSB Omsorg söker Undersköterskor till Enebackens äldreboende HSB Omsorg driver Enebackens äldreboende på entreprenad på uppdrag av Österåkers Kommun sedan 2006. Totalt består äldreboendet av 108 bostäder fördelat över tre plan med totalt 12 enheter om nio bostäder vardera. Varje plan består av fyra stycken enheter. Nio av enheterna är avsedda för personer med behov av demensvård medan resterande tre enheter är avsedda för personer med omfattande behov av omvårdnad. Därtill finns en dagverksamhet för personer i eget boende och med behov av demensvård. Dagverksamheten har kapacitet att ta emot 16 personer per dag i två skift. Verksamheten på Enebacken är bemannad med undersköterskor och sjuksköterskor dygnet runt. Du som söker har ett genuint intressse och känsla för omsorg om människor. Vårt mål är att skapa en hemlik och välkomnande miljö där varje individ får fortsätta att vara unik. Vi har hämtat inspiration till vårt arbete genom EDEN-modellen som syftar till att skapa meningsfullhet i vardagen och ökad livkvalitet. Vi arbetar därmed aktivt med det sociala innehållet i vardagen. Som en del av det arbetet har vi djur i verksamheten. Vi arbetar även med kontaktmannaskap. Kontaktpersonen är nyckelperson som ansvarar för planeringen av den individuella omsorgen. Kontakten och bemötandet av anhöriga till våra boenden är en stor och viktig del i arbetet. Vi vill att våra boenden, även i svåra stunder, ska kännas som positiva och trygga hem och där omvårdnaden håller hög kvalité. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att planera och utföra kvalificerat omvårdnadsarbete utifrån individuella behov och mål. Som kontaktperson innebär ditt arbete att i samråd med sjuksköterska planera, genomföra och följa upp det planerade arbetet inom ditt ansvarsområde. Sjuksköterskor finns som stöd och handledning i ditt arbete. I arbetet ingår dokumentation vilket innebär att du måste ha datorvana samt kunna uttrycka dig på svenska i både tal och skrift. Vi erbjuder dig ett arbete i team men även självständigt med stort ansvar. Du kommer ingå i ett härligt gäng med duktiga och målinriktade medarbetare. Vi söker dig som har en omvårdnadsutbildning eller motsvarande samt känner att följande personliga egenskaper passar in på dig; ansvarsfull med förmåga att planera och organisera, glad, hjälpsam och en posititiv kollega, trygg i din yrkesroll men öppen för idéer och har förmågan att hitta lösningar och möjligheter i olika situationer. Att du delar vår värdegrund, ETHOS, är en självklarhet för dig. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i rekryteringsprocessen. Arbetstiderna varierar enligt rullande schema. I samband med anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att begäras in Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail, utan hänsvisar din ansökan till extern länk För mer information kring tjänsten, vänligen kontakta, verksamhetschef Anette Josefsson, telefon 076-117 53 41 Kontaktperson för Fackförbundet Kommunal, Jonas Forsberg, telefon 08-758 10 30 Vi sköter hanteringen av denna rekrytering internt och avböjer därför extern hjälp med annonsering, urval etc
Företag: HSB Omsorg
Ort: Österåker
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterskor till Enebackens äldreboende jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterskor till Enebackens äldreboende

Söker supportagent till stort välkänt IT-företag i Solna
Poolia IT Presentation Vi söker nu för ett långt uppdrag en supportagent till ett stort välkänt IT- företag i Solna. Företaget växer och behöver stärka upp med ytterligare en serviceminded kollega till gruppen. Uppdraget kommer att tillsättas i augusti, därför kommer urval och intervjuer ske löpande. Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna bedrivs i 1:a linjens support då man kommer ge god service till användare och hantera inkomna ärenden via telefon och mail. Vår kund hanterar transaktioner från bla butik, internethandel, bankomatuttag, detta gör att de vanligaste ärendena rör frågor om tex köptransaktioner, returer, misstämningar på dagsavslut, terminalsupport, bankomatuttag och avstämningar. Flera ärenden löses direkt över telefon medan andra registreras i ärendesystem för vidare utredning i nära samarbete med backoffice eller driftavdelningen. Framöver kommer man också ingå i interna projekt och specifik områdesgrupp med inriktning på tex ATM, terminaler mm. Utbildning/erfarenhet Vi tror att du som söker detta jobb har någon form av erfarenhet från support/kundservice uppdrag men vi lägger också stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du mycket serviceminded och sätter kunden i fokus. Mycket goda kunskaper i svenska, engelska samt finska då kunden har många finsktalande kunder. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Därtill har du din konsultchef som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning It-branschen är dynamisk och konstant föränderlig, det vet vi på Poolia. Därför värderar vi din kompetens och personliga egenskaper högt när vi anställer en konsult. Att få rätt person på rätt plats är vi specialister på och vi vet vikten av nytänkande inom it-branschen för att kunna erbjuda lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2011 har Poolia, för andra året i rad, vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Söker supportagent till stort välkänt IT-företag i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Söker supportagent till stort välkänt IT-företag i Solna

Bid Manager till Poolia
Poolia Presentation Poolia söker nu en Bid Manager till vårt nationella Bid Team. Rollen innebär stort eget ansvar och du får en viktig roll i vår anbudsprocess. Vi söker dig som har flera års erfarenhet av framgångsrik anbudshantering och som kan göra vår process ännu bättre. Att alltid göra sitt bästa är utmärkande för Poolia. Att arbeta smart och med ständig förbättring är en förutsättning för att klara av den hårda konkurrens som finns i vår bransch. Drivet att utvecklas och att utveckla Poolia finns hos varje anställd. Vi skall utveckla Poolia och ha roligt på vägen. Glädje smittar och då blir vi ännu bättre. Arbetsuppgifter Som Bid Manager på Poolia är du huvudansvarig för framtagning av professionella anbud vid privata och offentliga upphandlingar. Du skriver och besvarar RFI/RFP/RFQ och bidrar till att skapa en effektiv anbudshantering som stödjer det strategiska försäljningsarbetet. Rollen samordnar och leder hela processen vid upphandlingar tillsammans med kundansvariga. Arbetet omfattar allt från kvalificering och skrivandet av anbudet till att hantera legala frågor. Efter tilldelningsbeslut utvärderar du orsaken till resultatet. Rollen kräver ett stort internt samarbete då många parter är involverade i anbudsarbetet. Detta innebär bl.a. att • Skriva professionella anbud i samråd med övriga projektmedlemmar • Bevaka, analysera och förkvalificera anbudsinbjudningar • Leverera anbud i tid och i enlighet med kundens specifikationer • Bedöma och utvärdera ansvarskrav • Sätta tidsramar i pågående upphandlingar • Arbeta i projekt för att insamla information, expertkunskap och referenser i syfte att skapa det vinnande anbudet • Kunna bidra till att utveckla våra nuvarande rutiner och processer för att göra de ännu bättre • Utveckla avtalshanteringen i nuvarande affärssystem och CRM-system • Utvärdera tilldelningsbeslut Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och/eller från inköp/upphandling. Du ska ha tillräcklig erfarenhet och kunskap för att kunna bidra till att utveckla våra nuvarande rutiner och processer för att göra de ännu bättre. Erfarenhet av LOU samt viss juridisk kunskap är mycket meriterande. Examen inom företagsekonomi eller juridik är inget krav men ett plus. Du tycker det är roligt att läsa och formulera texter. Du har hög administrativ kompetens, är stresstålig och är en god kommunikatör med skinn på näsan. Sist men inte minst förstår du drivkrafterna i ett säljande bolag och är affärsdriven som person. Företagsbeskrivning Hos oss hittar du de bästa medarbetarna och de bästa jobben - och vi hjälper dem att hitta varandra genom att matcha rätt kandidat mot rätt uppdrag. Genom mer än 20 års erfarenhet, specialisering, arbetsmetodik och vårt engagemang har vi lärt oss vad rekrytering och uthyrning av kvalificerade tjänstemän innebär. Som bemannings- och rekryteringsföretag förser vi företag och organisationer med den kompetens som - tillfälligt eller permanent - tillgodoser deras behov av kvalificerade tjänstemän. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, med visst avbrott under ett par semesterveckor, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Bid Manager till Poolia jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bid Manager till Poolia

Teracom Group söker HR Business Partner
HR Business Partner på en av Nordens största nät- och betal-TV-operatörer med 1,2 miljoner kunder. Vi söker nu en HR Business Partner till vårt huvudkontor i Stockholm Vi erbjuder dig en tjänst som HR Business Partner på vår koncernövergripande HR-avdelning. HR-funktionen arbetar med att i ett nära samarbete stödja organisationen i såväl strategiska som operativa frågor. Du kommer till en arbetsplats med högt motiverade och kompetenta medarbetare som leds av inspirerande ledare. Vi sitter i fräscha lokaler vid Lindhagen i Stockholm. Om rollen Som HR Business Partner arbetar du strategiskt och operativt med HR-frågor samt har ansvar för en eller flera av koncernens affärsenheter. Det innebär att ge kvalificerat stöd till chefer inom områden som arbetsrätt, kompetens- och ledarutveckling, rekrytering, organisationsfrågor samt personalsociala frågor. Du kommer att arbeta med kollektivavtal och som arbetsgivarrepresentant genomföra fackliga förhandlingar. Du ansvarar också för att samordna att HR-processerna drivs med ett gemensamt arbetssätt. I rollen ingår även att driva arbetsmiljö- och mångfaldsfrågor med utveckling i fokus. Din bakgrund • Cirka 5 års erfarenhet av kvalificerat HR-arbete och vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom arbetsmiljöområdet. • Akademisk utbildning från Personal- och arbetslivsprogrammet eller motsvarande. • Erfarenhet av arbete i ledningsgrupp. • Erfarenhet av kollektivavtal och förhandlingsvana. • Mycket god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet. • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. • Meriterande är erfarenhet av projektledning. Vi söker dig som är en affärsorienterad och drivande person som har vana av att arbeta proaktivt och självständigt. Du är trygg i din roll, har integritet och är lyhörd. Du har förmågan att skapa förtroendefulla relationer och är tydlig i din kommunikation. Vidare är det viktigt att du känner ett ägarskap för de frågor du ansvarar för och är en lagspelare. Du brinner för att driva HR-projekt och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta i ett professionellt och utvecklingsorienterat HR-team i en spännande och föränderlig bransch. Detta ger dig möjlighet att få jobba med ett brett spektra av HR-relaterade frågor och vara en del av organisationens resa framåt. Varmt välkommen med din ansökan senast 15 augusti. Under sommarperioden kan vår möjlighet att besvara frågor periodvis vara begränsad. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta HR Business Partner Anna Haglund, 08-5554 2004. Teracom Group är en av Nordens ledande nät- och betal-TV-operatörer. Koncernen har verksamhet i tre länder, Sverige, Danmark och Finland genom Teracom, Boxer och PlusTV. Totalt levererar vi tjänster till cirka 3 miljoner hushåll. Teracom Group erbjuder en mångfald av kommunikationslösningar för radio och TV. Vi gör det via världens modernaste marknät; 734 master utrustade med spetsteknologi. Koncernens huvudsakliga produktområden är betal-TV, utsändning av radio och TV, kapacitetstjänster för överföring av data samt inplaceringar och service. Information om Teracom Group och våra svenska bolag inom koncernen: http://www.teracomgroup.se/ http://www.boxer.se/
Företag: Teracom AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Teracom Group söker HR Business Partner jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teracom Group söker HR Business Partner


Sök lediga jobb Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se