Cronwik jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Cronwik. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Cronwik. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Gruppchef till Skadeservice- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg- Stockholm
- DANSK medarbetare till QLIROs kundservice- Stockholm
- Gruppchef till Skadeservice på ERV Europeiska- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg- Stockholm
- DANSK medarbetare till QLIROs kundservice- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg- Stockholm
- Medarbetare Customer Success till Visma Advantage- Stockholm
- DANSK medarbetare till QLIROs kundservice- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg- Stockholm
- Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start omgående)- Stockholm
- Medarbetare Customer Success till Visma Advantage- Stockholm
- Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start omgående)- Stockholm
- Medarbetare Customer Success till Visma Advantage- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till växande finansbolag- Stockholm
- Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start snarast)- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance- Stockholm
- Kundservice till energibolaget ST1 i Sundbyberg- Stockholm
- DANSK medarbetare till QLIROs kundservice- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance- Stockholm
- Kundservice till energibolaget ST1 i Sundbyberg- Stockholm
- Junior ekonomiassistent till företag i Solna- Stockholm
- Junior ekonomiassistent till företag i Solna- Stockholm
- Finsktalande support/kundservice (kommande uppdrag)- Stockholm
- Kundservice till ST1 i Sundbyberg- Stockholm
- Vill du jobba med NORSKA kunder? Bra lön och start omgående- Stockholm
- Kundservice till ST1 i Sundbyberg- Stockholm
- Kundservicemedarbetare start omgående- Stockholm
- Kundservice till ST1 - nordiskt bolag i Sundbyberg - start omgående!- Stockholm
- Kundservicekonsulter till Cronwik- Stockholm
- Är du Stockholms bästa kundservicemedarbetare? Start snarast- Stockholm
- Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city- Stockholm
- ST1 Kundservice behöver dig! Start omgående- Stockholm
- Kundservicekonsulter till Cronwik- Stockholm
- Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till energibolaget ST1- Stockholm
- Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till energibolaget ST1- Stockholm
Mer beskrivning
Gruppchef till SkadeservicePå uppdrag av ett av Sveriges största reseförsäkringsbolag söker vi nu en teamledare Avdelningen Kund- och Skadeservice arbetar med att sälja och offerera produkter till privatpersoner samt skadereglering av privat- företag- och kortförsäkring. Till teamet för Skadereglering söker vi nu en Teamledare som gillar utmaningen att leda medarbetare i en verksamhet där service är i fokus. Du inspirerar och skapar aktivt förutsättningar för medarbetaren att arbeta mot process- och service mål. Du har ett stort intresse för människor och för att utveckla både individen och teamet. Du trivs med att coacha andra samtidigt som du har fokus på service. Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: - Leder ditt team i det dagliga arbetet - Optimerar planering och bemanning - Optimerar och säkrar effektiviteten inom den egna teamet - Arbetar för trivsel och motivation inom ditt team - Du initierar och välkomnar förändringar och förbättringar Vem är du? Vi söker dig som trivs att jobba i team och som kan driva och engagera teamet till nya höjder och mål. En person som är nyfiken, engagerad och brinner för att ge förstklassig service till sina kunder. Du har akademisk utbildning och/eller erfarenhet från försäkringsbranschen. Kanske arbetar du idag som skadereglerare och vill ta nästa kliv i karriären. Då är du precis den vi söker. Dina karaktärsdrag och förmågor: - Ledarerfarenhet - Erfarenhet av förändringsarbete - Mycket hög analytisk, professionell och administrativ förmåga - God förhandlare - Empatisk och kommunikativ på ett säkert och utåtriktat sätt - Talar och skriver utmärkt svenska och engelska
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Gruppchef till Skadeservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gruppchef till Skadeservice
Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation dör förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Utvecklingsmöjligheter finns inom ST1. Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP och bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg
DANSK medarbetare till QLIROs kundservice
I din roll som dansktalande kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att svara på frågor från våra danska slutkunder och handlare, både över telefon, via vår chatt och per mail. Du kommer även ha kontakt med våra norska och svenska kunder vid behov. Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra handlare. Vi jobbar ständigt för att skapa ett mervärde för våra kunder och därför är det viktigt att du är driven och engagerad, trivs med ett högt tempo och att du brinner för service. Utöver kundkontakten kommer du att vara âkundens röstâ inom företaget. Du förväntas att hjälpa oss med att förankra kundfokus i organisationen genom att ta in kundernas önskemål och behov vidare till dina kollegor som jobbar med produktutveckling. Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget förväntas och uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar i processer och rutiner. Arbetstiderna är i dagsläget schemalagda vardagar mellan 08:00-17:00, men kan komma att ändras baserat på våra kunders efterfrågan. Du älskar service och kunder, att du är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är positiv och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete. Vidare tror vi att du har god analytisk förmåga och datorvana. Du har god förståelse för och kan obehindrat kommunicera med danska kunder i tal och skrift. Det är meriterande om du talar andra nordiska språk, då du ibland kommer att ha kontakt med både norska och svenska kunder
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-04
Sök fler jobb liknande: lediga DANSK medarbetare till QLIROs kundservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: DANSK medarbetare till QLIROs kundservice
Gruppchef till Skadeservice på ERV Europeiska
På uppdrag av ett av Sveriges största reseförsäkringsbolag söker vi nu en teamledare Avdelningen Kund- och Skadeservice arbetar med att sälja och offerera produkter till privatpersoner samt skadereglering av privat- företag- och kortförsäkring. Till teamet för Skadereglering söker vi nu en Teamledare som gillar utmaningen att leda medarbetare i en verksamhet där service är i fokus. Du inspirerar och skapar aktivt förutsättningar för medarbetaren att arbeta mot process- och service mål. Du har ett stort intresse för människor och för att utveckla både individen och teamet. Du trivs med att coacha andra samtidigt som du har fokus på service. Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: - Leder ditt team i det dagliga arbetet - Optimerar planering och bemanning - Optimerar och säkrar effektiviteten inom den egna teamet - Arbetar för trivsel och motivation inom ditt team - Du initierar och välkomnar förändringar och förbättringar Vem är du? Vi söker dig som trivs att jobba i team och som kan driva och engagera teamet till nya höjder och mål. En person som är nyfiken, engagerad och brinner för att ge förstklassig service till sina kunder. Du har akademisk utbildning och/eller erfarenhet från försäkringsbranschen. Kanske arbetar du idag som skadereglerare och vill ta nästa kliv i karriären. Då är du precis den vi söker. Dina karaktärsdrag och förmågor: - Ledarerfarenhet - Erfarenhet av förändringsarbete - Mycket hög analytisk, professionell och administrativ förmåga - God förhandlare - Empatisk och kommunikativ på ett säkert och utåtriktat sätt - Talar och skriver utmärkt svenska och engelska
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-04
Sök fler jobb liknande: lediga Gruppchef till Skadeservice på ERV Europeiska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gruppchef till Skadeservice på ERV Europeiska
Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation dör förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Utvecklingsmöjligheter finns inom ST1. Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP och bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-04
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg
Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation dör förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Utvecklingsmöjligheter finns inom ST1. Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP och bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-07
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg
DANSK medarbetare till QLIROs kundservice
I din roll som dansktalande kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att svara på frågor från våra danska slutkunder och handlare, både över telefon, via vår chatt och per mail. Du kommer även ha kontakt med våra norska och svenska kunder vid behov. Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra handlare. Vi jobbar ständigt för att skapa ett mervärde för våra kunder och därför är det viktigt att du är driven och engagerad, trivs med ett högt tempo och att du brinner för service. Utöver kundkontakten kommer du att vara âkundens röstâ inom företaget. Du förväntas att hjälpa oss med att förankra kundfokus i organisationen genom att ta in kundernas önskemål och behov vidare till dina kollegor som jobbar med produktutveckling. Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget förväntas och uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar i processer och rutiner. Arbetstiderna är i dagsläget schemalagda vardagar mellan 08:00-17:00, men kan komma att ändras baserat på våra kunders efterfrågan. Du älskar service och kunder, att du är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är positiv och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete. Vidare tror vi att du har god analytisk förmåga och datorvana. Du har god förståelse för och kan obehindrat kommunicera med danska kunder i tal och skrift. Det är meriterande om du talar andra nordiska språk, då du ibland kommer att ha kontakt med både norska och svenska kunder
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-12
Sök fler jobb liknande: lediga DANSK medarbetare till QLIROs kundservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: DANSK medarbetare till QLIROs kundservice
Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation dör förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Utvecklingsmöjligheter finns inom ST1. Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP och bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg
Medarbetare Customer Success till Visma Advantage
På uppdrag av Visma Advantage söker vi nu ytterligare en person till deras customer success-team, med placering i Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: att utbilda och engagera våra kunder i vår inköpsportal, för att de ska kunna göra smartare inköp och spara mer pengar. Vi söker dig som tycker om att jobba med utbildning och service, och som kan ge våra kunder ett personligt och professionellt bemötande. Du är pedagogisk, engagerande och övertygad om att service är en känsla. Ditt mål är att aktivera och lära upp nya och befintliga kunder i Visma Advantage inköpsportal. Att ta hand om kunderna på bästa möjliga sätt, besvara deras frågor samt genom utgående samtal hjälpa dem att komma igång och använda fler av de avtal vi förser dem med via vår portal. Vi ansvarar även för inkommande samtal, chatt och e-post, samt olika administrativa uppgifter. Du blir särskilt viktig när det kommer till att lära upp nya kunder och aktivera befintliga. Och du förväntas därmed kunna arbeta brett med kundservicetypiska uppgifter. Frågorna du ska lösa är av varierande karaktär och våra kunder befinner sig i ett stort spann - från de mest traditionella till de helt digitala. Att kunna hjälpa våra företagskunder till smartare inköp innebär även att du agerar extra kundservice och inköpshjälp för uppemot 60 olika leverantörsval inom allt från frakt och drivmedel, till kontorsmaterial och resor. För att lyckas i din tjänst behöver du vara serviceinriktad, initiativrik och pedagogisk. Du bör ha en god social förmåga och vara en vass problemlösare. Du har datorvana, kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt gillar att jobba i team. Vi lägger självklart stort värde vid din personlighet och inställning. Har du en bakgrund inom kundservice eller annan typ av service så är det toppen. Även pedagogisk förmåga att lära ut eller allmän kunskap om inköp, kanske som Office Manager, kan vara till fördel. En grundförståelse i företagande gör det också enklare för dig att se våra kunders inköpsbehov och därmed det värde vi tillför företag på den svenska marknaden. Ansökan: Tjänsten är på heltid och en tillsvidareanställning med tillträde 13e augusti. Visma arbetar aktivt med friskvård och erbjuder en modern och stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till utveckling samt inflytande av att få jobba med spännande projekt. Vi tror på att nöjda medarbetare ger nöjda och glada kunder. Anledningen att Visma och deras kundvård arbetar med customer success grundar sig i idén att vår framgång hänger på våra kunders framgång. Att när våra kunder är nöjda, gör besparingar via vår tjänst och upplever mervärde av våra avtal genom vår gemensamma köpkraft så gynnas vi som företag! Visma Advantage är ett snabbt växande företag inom Visma-koncernen. VErksamheten är inriktad på att effektivisera, förenkla och sänka små och medelstora företags inköpskostnader. Deras inköpsportal samordnar i dag inköp för över 15. 000 företag â gemensamt för dem är att de vill betala så lite som möjligt för exempelvis kontorsmaterial, drivmedel och frakter.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-19
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare Customer Success till Visma Advantage jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare Customer Success till Visma Advantage
DANSK medarbetare till QLIROs kundservice
I din roll som dansktalande kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att svara på frågor från våra danska slutkunder och handlare, både över telefon, via vår chatt och per mail. Du kommer även ha kontakt med våra norska och svenska kunder vid behov. Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra handlare. Vi jobbar ständigt för att skapa ett mervärde för våra kunder och därför är det viktigt att du är driven och engagerad, trivs med ett högt tempo och att du brinner för service. Utöver kundkontakten kommer du att vara âkundens röstâ inom företaget. Du förväntas att hjälpa oss med att förankra kundfokus i organisationen genom att ta in kundernas önskemål och behov vidare till dina kollegor som jobbar med produktutveckling. Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget förväntas och uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar i processer och rutiner. Arbetstiderna är i dagsläget schemalagda vardagar mellan 08:00-17:00, men kan komma att ändras baserat på våra kunders efterfrågan. Du älskar service och kunder, att du är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är positiv och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete. Vidare tror vi att du har god analytisk förmåga och datorvana. Du har god förståelse för och kan obehindrat kommunicera med danska kunder i tal och skrift. Det är meriterande om du talar andra nordiska språk, då du ibland kommer att ha kontakt med både norska och svenska kunder
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-19
Sök fler jobb liknande: lediga DANSK medarbetare till QLIROs kundservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: DANSK medarbetare till QLIROs kundservice
Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation dör förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Utvecklingsmöjligheter finns inom ST1. Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP och bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-19
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till ST1 i Sundbyberg
Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start omgående)
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-21
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start omgående) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start omgående)
Medarbetare Customer Success till Visma Advantage
På uppdrag av Visma Advantage söker vi nu ytterligare en person till deras customer success-team, med placering i Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: att utbilda och engagera våra kunder i vår inköpsportal, för att de ska kunna göra smartare inköp och spara mer pengar. Vi söker dig som tycker om att jobba med utbildning och service, och som kan ge våra kunder ett personligt och professionellt bemötande. Du är pedagogisk, engagerande och övertygad om att service är en känsla. Ditt mål är att aktivera och lära upp nya och befintliga kunder i Visma Advantage inköpsportal. Att ta hand om kunderna på bästa möjliga sätt, besvara deras frågor samt genom utgående samtal hjälpa dem att komma igång och använda fler av de avtal vi förser dem med via vår portal. Vi ansvarar även för inkommande samtal, chatt och e-post, samt olika administrativa uppgifter. Du blir särskilt viktig när det kommer till att lära upp nya kunder och aktivera befintliga. Och du förväntas därmed kunna arbeta brett med kundservicetypiska uppgifter. Frågorna du ska lösa är av varierande karaktär och våra kunder befinner sig i ett stort spann - från de mest traditionella till de helt digitala. Att kunna hjälpa våra företagskunder till smartare inköp innebär även att du agerar extra kundservice och inköpshjälp för uppemot 60 olika leverantörsval inom allt från frakt och drivmedel, till kontorsmaterial och resor. För att lyckas i din tjänst behöver du vara serviceinriktad, initiativrik och pedagogisk. Du bör ha en god social förmåga och vara en vass problemlösare. Du har datorvana, kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt gillar att jobba i team. Vi lägger självklart stort värde vid din personlighet och inställning. Har du en bakgrund inom kundservice eller annan typ av service så är det toppen. Även pedagogisk förmåga att lära ut eller allmän kunskap om inköp, kanske som Office Manager, kan vara till fördel. En grundförståelse i företagande gör det också enklare för dig att se våra kunders inköpsbehov och därmed det värde vi tillför företag på den svenska marknaden. Ansökan: Tjänsten är på heltid och en tillsvidareanställning med tillträde 13e augusti. Visma arbetar aktivt med friskvård och erbjuder en modern och stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till utveckling samt inflytande av att få jobba med spännande projekt. Vi tror på att nöjda medarbetare ger nöjda och glada kunder. Anledningen att Visma och deras kundvård arbetar med customer success grundar sig i idén att vår framgång hänger på våra kunders framgång. Att när våra kunder är nöjda, gör besparingar via vår tjänst och upplever mervärde av våra avtal genom vår gemensamma köpkraft så gynnas vi som företag! Visma Advantage är ett snabbt växande företag inom Visma-koncernen. VErksamheten är inriktad på att effektivisera, förenkla och sänka små och medelstora företags inköpskostnader. Deras inköpsportal samordnar i dag inköp för över 15. 000 företag â gemensamt för dem är att de vill betala så lite som möjligt för exempelvis kontorsmaterial, drivmedel och frakter.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-21
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare Customer Success till Visma Advantage jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare Customer Success till Visma Advantage
Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start omgående)
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-23
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start omgående) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start omgående)
Medarbetare Customer Success till Visma Advantage
På uppdrag av Visma Advantage söker vi nu ytterligare en person till deras customer success-team, med placering i Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: att utbilda och engagera våra kunder i vår inköpsportal, för att de ska kunna göra smartare inköp och spara mer pengar. Vi söker dig som tycker om att jobba med utbildning och service, och som kan ge våra kunder ett personligt och professionellt bemötande. Du är pedagogisk, engagerande och övertygad om att service är en känsla. Ditt mål är att aktivera och lära upp nya och befintliga kunder i Visma Advantage inköpsportal. Att ta hand om kunderna på bästa möjliga sätt, besvara deras frågor samt genom utgående samtal hjälpa dem att komma igång och använda fler av de avtal vi förser dem med via vår portal. Vi ansvarar även för inkommande samtal, chatt och e-post, samt olika administrativa uppgifter. Du blir särskilt viktig när det kommer till att lära upp nya kunder och aktivera befintliga. Och du förväntas därmed kunna arbeta brett med kundservicetypiska uppgifter. Frågorna du ska lösa är av varierande karaktär och våra kunder befinner sig i ett stort spann - från de mest traditionella till de helt digitala. Att kunna hjälpa våra företagskunder till smartare inköp innebär även att du agerar extra kundservice och inköpshjälp för uppemot 60 olika leverantörsval inom allt från frakt och drivmedel, till kontorsmaterial och resor. För att lyckas i din tjänst behöver du vara serviceinriktad, initiativrik och pedagogisk. Du bör ha en god social förmåga och vara en vass problemlösare. Du har datorvana, kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt gillar att jobba i team. Vi lägger självklart stort värde vid din personlighet och inställning. Har du en bakgrund inom kundservice eller annan typ av service så är det toppen. Även pedagogisk förmåga att lära ut eller allmän kunskap om inköp, kanske som Office Manager, kan vara till fördel. En grundförståelse i företagande gör det också enklare för dig att se våra kunders inköpsbehov och därmed det värde vi tillför företag på den svenska marknaden. Ansökan: Tjänsten är på heltid och en tillsvidareanställning med tillträde 13e augusti. Visma arbetar aktivt med friskvård och erbjuder en modern och stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till utveckling samt inflytande av att få jobba med spännande projekt. Vi tror på att nöjda medarbetare ger nöjda och glada kunder. Anledningen att Visma och deras kundvård arbetar med customer success grundar sig i idén att vår framgång hänger på våra kunders framgång. Att när våra kunder är nöjda, gör besparingar via vår tjänst och upplever mervärde av våra avtal genom vår gemensamma köpkraft så gynnas vi som företag! Visma Advantage är ett snabbt växande företag inom Visma-koncernen. VErksamheten är inriktad på att effektivisera, förenkla och sänka små och medelstora företags inköpskostnader. Deras inköpsportal samordnar i dag inköp för över 15. 000 företag â gemensamt för dem är att de vill betala så lite som möjligt för exempelvis kontorsmaterial, drivmedel och frakter.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-23
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare Customer Success till Visma Advantage jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare Customer Success till Visma Advantage
Kundservicemedarbetare till växande finansbolag
Kundtjänstmedarbetare till växande finansbolag Om dig Söker du efter ett spännande jobb med varierande uppgifter där du får ta ett stort ansvar redan från dag ett? Då har du hittat rätt! Vi söker just nu efter nya förstärkningar till ett kundservice-team, med startomgående. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du är i starten av din karriär med stora ambitioner. Du behöver, som minst, ha avklarat en gymnasieutbildning samt behärska svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet inom kundservice. Företaget värderar dina personliga egenskaper högre än tidigare erfarenheter och utbildningar. Egenskaper som fingertoppskänsla och initiativtagande är viktiga, men även servicekänsla och personlig integritet. Dina arbetsuppgifter (kundtjänstmedarbetare) Som kundservicemedarbetare kommer du att hantera in- och utgående kommunikation med våra kunder via både telefon och email. Du hanterar olika administrativa delar i våra ansökningsprocesser, som inkommande samt utgående betalningar. Vidare granskar du och följer upp ansökningar och säkerställer att dessa är korrekta. Positionen fungerar som en länk mellan våra kunder och våra olika avdelningar och får således en väldigt viktig roll i företaget. Om anställningsvillkoren Heltid med inledande provanställning som övergår till tillsvidareanställning för rätta kandidater. Bolaget som är beläget nära Skanstull är ett ungt och piggt finansföretag som idag erbjuder ett antal olika finansiella produkter till privatpersoner. Företaget är marknadsledande både internationellt som i Sverige i sin bransch och fortsätter att växa så det knakar. Kontoret är beläget i Hammarby Sjöstad och är en arbetsplats med högt i tak där det finns goda möjligheter för rätt personer att vara med att påverka företagets framtida utveckling. Bolaget erbjuder: - Fast lön + OB tillägg - Heltid tillsvidareanställning - Friskvårdsbidrag - Stora utvecklingsmöjligheter internt Rapportera det här jobbet (https://jobberbjudande.monster.se/v2/job/communityfeedback?encjobid=EAAQgp.NLcmkwMmhyxTZqTzrdg--&ch=JLSW)
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-07
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till växande finansbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till växande finansbolag
Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start snarast)
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start snarast) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till ST1 i Sundbyberg (start snarast)
Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance
Kundtjänstmedarbetare till växande finansbolag Om dig Söker du efter ett spännande jobb med varierande uppgifter där du får ta ett stort ansvar redan från dag ett? Då har du hittat rätt! Vi söker just nu efter nya förstärkningar till ett kundservice-team, med startomgående. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du är i starten av din karriär med stora ambitioner. Du behöver, som minst, ha avklarat en gymnasieutbildning samt behärska svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet inom kundservice. Företaget värderar dina personliga egenskaper högre än tidigare erfarenheter och utbildningar. Egenskaper som fingertoppskänsla och initiativtagande är viktiga, men även servicekänsla och personlig integritet. Dina arbetsuppgifter (kundtjänstmedarbetare) Som kundservicemedarbetare kommer du att hantera in- och utgående kommunikation med våra kunder via både telefon och email. Du hanterar olika administrativa delar i våra ansökningsprocesser, som inkommande samt utgående betalningar. Vidare granskar du och följer upp ansökningar och säkerställer att dessa är korrekta. Positionen fungerar som en länk mellan våra kunder och våra olika avdelningar och får således en väldigt viktig roll i företaget. Om anställningsvillkoren Heltid med inledande provanställning som övergår till tillsvidareanställning för rätta kandidater. Bolaget som är beläget nära Skanstull är ett ungt och piggt finansföretag som idag erbjuder ett antal olika finansiella produkter till privatpersoner. Företaget är marknadsledande både internationellt som i Sverige i sin bransch och fortsätter att växa så det knakar. Kontoret är beläget i Hammarby Sjöstad och är en arbetsplats med högt i tak där det finns goda möjligheter för rätt personer att vara med att påverka företagets framtida utveckling. Bolaget erbjuder: - Fast lön + OB tillägg - Heltid tillsvidareanställning - Friskvårdsbidrag - Stora utvecklingsmöjligheter internt Rapportera det här jobbet (https://jobberbjudande.monster.se/v2/job/communityfeedback?encjobid=EAAQgp.NLcmkwMmhyxTZqTzrdg--&ch=JLSW)
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-22
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance
Kundservice till energibolaget ST1 i Sundbyberg
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-22
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till energibolaget ST1 i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till energibolaget ST1 i Sundbyberg
DANSK medarbetare till QLIROs kundservice
I din roll som dansktalande kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att svara på frågor från våra danska slutkunder och handlare, både över telefon, via vår chatt och per mail. Du kommer även ha kontakt med våra norska och svenska kunder vid behov. Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra handlare. Vi jobbar ständigt för att skapa ett mervärde för våra kunder och därför är det viktigt att du är driven och engagerad, trivs med ett högt tempo och att du brinner för service. Utöver kundkontakten kommer du att vara âkundens röstâ inom företaget. Du förväntas att hjälpa oss med att förankra kundfokus i organisationen genom att ta in kundernas önskemål och behov vidare till dina kollegor som jobbar med produktutveckling. Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget förväntas och uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar i processer och rutiner. Arbetstiderna är i dagsläget schemalagda vardagar mellan 08:00-17:00, men kan komma att ändras baserat på våra kunders efterfrågan. Du älskar service och kunder, att du är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är positiv och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete. Vidare tror vi att du har god analytisk förmåga och datorvana. Du har god förståelse för och kan obehindrat kommunicera med danska kunder i tal och skrift. Det är meriterande om du talar andra nordiska språk, då du ibland kommer att ha kontakt med både norska och svenska kunder
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-26
Sök fler jobb liknande: lediga DANSK medarbetare till QLIROs kundservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: DANSK medarbetare till QLIROs kundservice
Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance
Kundtjänstmedarbetare till växande finansbolag Om dig Söker du efter ett spännande jobb med varierande uppgifter där du får ta ett stort ansvar redan från dag ett? Då har du hittat rätt! Vi söker just nu efter nya förstärkningar till ett kundservice-team, med startomgående. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du är i starten av din karriär med stora ambitioner. Du behöver, som minst, ha avklarat en gymnasieutbildning samt behärska svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet inom kundservice. Företaget värderar dina personliga egenskaper högre än tidigare erfarenheter och utbildningar. Egenskaper som fingertoppskänsla och initiativtagande är viktiga, men även servicekänsla och personlig integritet. Dina arbetsuppgifter (kundtjänstmedarbetare) Som kundservicemedarbetare kommer du att hantera in- och utgående kommunikation med våra kunder via både telefon och email. Du hanterar olika administrativa delar i våra ansökningsprocesser, som inkommande samt utgående betalningar. Vidare granskar du och följer upp ansökningar och säkerställer att dessa är korrekta. Positionen fungerar som en länk mellan våra kunder och våra olika avdelningar och får således en väldigt viktig roll i företaget. Om anställningsvillkoren Heltid med inledande provanställning som övergår till tillsvidareanställning för rätta kandidater. Bolaget som är beläget nära Skanstull är ett ungt och piggt finansföretag som idag erbjuder ett antal olika finansiella produkter till privatpersoner. Företaget är marknadsledande både internationellt som i Sverige i sin bransch och fortsätter att växa så det knakar. Kontoret är beläget i Hammarby Sjöstad och är en arbetsplats med högt i tak där det finns goda möjligheter för rätt personer att vara med att påverka företagets framtida utveckling. Bolaget erbjuder: - Fast lön + OB tillägg - Heltid tillsvidareanställning - Friskvårdsbidrag - Stora utvecklingsmöjligheter internt Rapportera det här jobbet (https://jobberbjudande.monster.se/v2/job/communityfeedback?encjobid=EAAQgp.NLcmkwMmhyxTZqTzrdg--&ch=JLSW)
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-27
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance
Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance
Kundtjänstmedarbetare till växande finansbolag Om dig Söker du efter ett spännande jobb med varierande uppgifter där du får ta ett stort ansvar redan från dag ett? Då har du hittat rätt! Vi söker just nu efter nya förstärkningar till ett kundservice-team, med startomgående. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du är i starten av din karriär med stora ambitioner. Du behöver, som minst, ha avklarat en gymnasieutbildning samt behärska svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet inom kundservice. Företaget värderar dina personliga egenskaper högre än tidigare erfarenheter och utbildningar. Egenskaper som fingertoppskänsla och initiativtagande är viktiga, men även servicekänsla och personlig integritet. Dina arbetsuppgifter (kundtjänstmedarbetare) Som kundservicemedarbetare kommer du att hantera in- och utgående kommunikation med våra kunder via både telefon och email. Du hanterar olika administrativa delar i våra ansökningsprocesser, som inkommande samt utgående betalningar. Vidare granskar du och följer upp ansökningar och säkerställer att dessa är korrekta. Positionen fungerar som en länk mellan våra kunder och våra olika avdelningar och får således en väldigt viktig roll i företaget. Om anställningsvillkoren Heltid med inledande provanställning som övergår till tillsvidareanställning för rätta kandidater. Bolaget som är beläget nära Skanstull är ett ungt och piggt finansföretag som idag erbjuder ett antal olika finansiella produkter till privatpersoner. Företaget är marknadsledande både internationellt som i Sverige i sin bransch och fortsätter att växa så det knakar. Kontoret är beläget i Hammarby Sjöstad och är en arbetsplats med högt i tak där det finns goda möjligheter för rätt personer att vara med att påverka företagets framtida utveckling. Bolaget erbjuder: - Fast lön + OB tillägg - Heltid tillsvidareanställning - Friskvårdsbidrag - Stora utvecklingsmöjligheter internt Rapportera det här jobbet (https://jobberbjudande.monster.se/v2/job/communityfeedback?encjobid=EAAQgp.NLcmkwMmhyxTZqTzrdg--&ch=JLSW)
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till finansbolaget 4 Finance
Kundservice till energibolaget ST1 i Sundbyberg
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till energibolaget ST1 i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till energibolaget ST1 i Sundbyberg
Junior ekonomiassistent till företag i Solna
Gillar du siffror och administration? Som ekonomiassistent hos denna uppdragsgivare kommer du jobba med faktura â och orderflöde. Du kommer här ha ansvar över leverantörsfakturor och samtidigt vara ett administrativt stöd på inköpsavdelningen. Arbetsuppgifter innefattar bland annat: - Kontering/ attestering av leverantörsfakturor - Orderhantering (bokföra reklamationer, returer etc.) - Rapportera och hantera försäljningsdata - Daglig kontakt med kundtjänst, inköp och leverantörer. Arbetets omfattning: Heltid, start snarast möjligt. Tjänsten är tillsvidare med 6 månader provanställning. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att anställningen sker direkt hos vår uppdragsgivare som är ett börsnoterat företag inom bygghandel Vem söker vi? Vi söker dig som är i början av din karriär. Du har relevant utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet från ekonomiavdelning och gärna i kombination med kundservice/ordersupport. Vi ser att du har goda kunskaper i Office paketet, och gärna erfarenhet av databearbetning i Excel.Kan du även tala finska, norska och polska är det ett stor fördel men inget krav. Det är ett plus om du tidigare arbetat i affärssystemet Visma Business.Ansök redan idag!
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-03
Sök fler jobb liknande: lediga Junior ekonomiassistent till företag i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior ekonomiassistent till företag i Solna
Junior ekonomiassistent till företag i Solna
Gillar du siffror och administration? Som ekonomiassistent hos denna uppdragsgivare kommer du jobba med faktura â och orderhanteringen. Du kommer ta hand omleverantörsfakturor och samtidigt vara ett administrativt stöd på inköpsavdelningen. Arbetsuppgifter innefattar bland annat: - Kontering/ attestering av leverantörsfakturor - Orderhantering (bokföra reklamationer, returer etc.) - Rapportering och hantering av försäljningsdata - Dagliga kontakter med bland annat kundtjänst, inköp och leverantörer. Arbetets omfattning: Heltid, start snarast möjligt. Tjänsten är tillsvidare med 6 månader provanställning. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att anställningen sker direkt hos vår uppdragsgivare som är ett börsnoterat företag inom bygghandel Vem söker vi? Vi söker dig som är i början av din karriär. Du har relevant utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet från ekonomiavdelning och gärna i kombination med kundservice/ordersupport. Vi ser att du har jobbat med MSOffice paketet, och framförallt i Excel.Kan du även tala något av följande språk;finska, norska och polska är det ett stor fördel men inget krav. Det är ett plus om du tidigare arbetat i affärssystemet Visma Business.Ansök redan idag!
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-04
Sök fler jobb liknande: lediga Junior ekonomiassistent till företag i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior ekonomiassistent till företag i Solna
Finsktalande support/kundservice (kommande uppdrag)
Inför en kommande rekrytering söker vi nu dig som talar och skriver finska flytande och vill arbeta inom ett nordiskt bolag som verkar inom bank/finans. Vi vill att du har erfarenhet av att arbetapå telefon med kundservice ellerförsäljning.Gör din intresseanmälan redan idag genom att ansöka nedan
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-06
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande support/kundservice (kommande uppdrag) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande support/kundservice (kommande uppdrag)
Kundservice till ST1 i Sundbyberg
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-06
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till ST1 i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till ST1 i Sundbyberg
Vill du jobba med NORSKA kunder? Bra lön och start omgående
På uppdrag av ett stort nordiskt bolag söker vi nu dig som kan norska och vill jobba med kundservice? Du som söker till denna roll: -kan tala och skriva norska obehindrat -älskar att jobba med kundservice och överträffa kunders förväntningar -minst gymnasieexamen -gärna arbetat med kundservice innan, helst i norge Rollenärsomkonsult i minst 6 månader där du förutomlön får tjänstepensionoch friskvårdsbidragpå400kr/mån. Start omgående
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-06
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du jobba med NORSKA kunder? Bra lön och start omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du jobba med NORSKA kunder? Bra lön och start omgående
Kundservice till ST1 i Sundbyberg
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig lön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-09
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till ST1 i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till ST1 i Sundbyberg
Kundservicemedarbetare start omgående
NU söker vi på Cronwik dig som vill arbeta som kundservicekonsult och ett uppdrag på ett av nordens största energiföretag. Kundservicen är öppen på vardagar och tjänsten är på heltid. Vi ser gärna att du har ett bra driv, gillar att överträffa kundens förväntan och har erfarenhet från kundservice på telefon. Uppdraget är i steg 1 på 6 månader och möjligheter finns till att bli överrekryterad till bolaget efter detta. Cronwik erbjuder dig en fast månadslön med semesterdagar, tjänstepension enligt ITP, gruppförsäkringar (tex olycksfall, sjuk och tjänstegruppliv) samt friskvårdsbidrag på 400kr per månad och möjlighet att få bidrag för glasögon. Ansök direkt för intervjuer sker löpande med start 13 augusti.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-10
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare start omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare start omgående
Kundservice till ST1 - nordiskt bolag i Sundbyberg - start omgående!
Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om tjänsten I denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader och därefter goda möjligheter till förlängning. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig fast månadslön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-11
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till ST1 - nordiskt bolag i Sundbyberg - start omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till ST1 - nordiskt bolag i Sundbyberg - start omgående!
Kundservicekonsulter till Cronwik
Nu söker vi på Cronwik dig som vill arbeta som kundservicekonsult och ett uppdrag på ett av nordens största energiföretag. Kundservicen är öppen på vardagar och tjänsten är på heltid. Vi ser gärna att du har ett bra driv, gillar att överträffa kundens förväntan och har erfarenhet från kundservice på telefon. Uppdraget är till att börja med på 6 månader och möjligheter finns till att bli överrekryterad till bolaget efter detta. Cronwik erbjuder dig en fast månadslön med semesterdagar, tjänstepension enligt ITP, gruppförsäkringar (tex olycksfall, sjuk och tjänstegruppliv) samt friskvårdsbidrag på 400kr per månad och möjlighet att få bidrag för glasögon. Ansök direkt för intervjuer sker löpande med start 15 augusti.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-13
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicekonsulter till Cronwik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicekonsulter till Cronwik
Är du Stockholms bästa kundservicemedarbetare? Start snarast
Om tjänstenI denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader och därefter goda möjligheter till förlängning. Vi vill att du har erfarenhet från att ha arbetat med kundservice på telefon och gärna i flera olika system och vara bekväm i Microsoft Officepaketets program. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig fast månadslön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon. Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-13
Sök fler jobb liknande: lediga Är du Stockholms bästa kundservicemedarbetare? Start snarast jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du Stockholms bästa kundservicemedarbetare? Start snarast
Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city
Brinner du för att ge grym service till kunder via telefon, epost och chat? Då är detta ett jobb för dig! Vi söker nu dig som vill fylla en viktig funktion hos oss vår uppdragsgivare som är ett börsnoterat expansivt finansbolag. I rollen som kundservicemedarbetare får du en viktig roll där du löser kunders problem, ger svar på frågor och informerar om tjänster och produkter. En viktig uppgift är också att vara kundens röst internt och vara med och driva förbättringsåtgärder. Du är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med målet att överträffa kundens förväntningar och leverera service i världsklass. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta mot personliga mål och kan bidra till teamets prestationer och välmående. Tidigare erfarenhet av service och försäljning är meriterande och gärna från bank/finans/kortföretag Anställningen inleds med en gedigen utbildningsvecka för att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din arbetsroll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter - Bedriva förstklassig service till kunder över telefon, chatt och mail - Du besvarar frågor avseende faktura, betalnings- och kortbetalningar - Informera kunderna om övriga tjänster och produkter - Utveckla och driva förbättringsarbete avseende rutiner och processer Vi tror att du - Brinner för god service och alltid sätter kunden i fokus - Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska (även andra nordiska språk är meriterande) - Gillar ett högt tempo i en ständigt föränderlig miljö - Har god datorvana - Är lösningsorienterad och inte rädd för att fatta egna beslut Ansök direkt. Intervjuer sker löpande!
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city
ST1 Kundservice behöver dig! Start omgående
Om tjänstenI denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader och därefter goda möjligheter till förlängning. Vi vill att du har erfarenhet från att ha arbetat med kundservice på telefon och gärna i flera olika system och vara bekväm i Microsoft Officepaketets program. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig fast månadslön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon. Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-17
Sök fler jobb liknande: lediga ST1 Kundservice behöver dig! Start omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ST1 Kundservice behöver dig! Start omgående
Kundservicekonsulter till Cronwik
Nu söker vi på Cronwik dig som vill arbeta som kundservicekonsult och ett uppdrag på ett av nordens största energiföretag. Kundservicen är öppen på vardagar och tjänsten är på heltid. Vi ser gärna att du har ett bra driv, gillar att överträffa kundens förväntan och har erfarenhet från kundservice på telefon. Uppdraget är till att börja med på 6 månader och möjligheter finns till att bli överrekryterad till bolaget efter detta. Cronwik erbjuder dig en fast månadslön med semesterdagar, tjänstepension enligt ITP, gruppförsäkringar (tex olycksfall, sjuk och tjänstegruppliv) samt friskvårdsbidrag på 400kr per månad och möjlighet att få bidrag för glasögon. Ansök direkt för intervjuer sker löpande med start 15 augusti.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-18
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicekonsulter till Cronwik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicekonsulter till Cronwik
Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city
Brinner du för att ge grym service till kunder via telefon, epost och chat? Då är detta ett jobb för dig! Vi söker nu dig som vill fylla en viktig funktion hos oss vår uppdragsgivare som är ett börsnoterat expansivt finansbolag. I rollen som kundservicemedarbetare får du en viktig roll där du löser kunders problem, ger svar på frågor och informerar om tjänster och produkter. En viktig uppgift är också att vara kundens röst internt och vara med och driva förbättringsåtgärder. Du är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med målet att överträffa kundens förväntningar och leverera service i världsklass. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta mot personliga mål och kan bidra till teamets prestationer och välmående. Tidigare erfarenhet av service och försäljning är meriterande och gärna från bank/finans/kortföretag Anställningen inleds med en gedigen utbildningsvecka för att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din arbetsroll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter - Bedriva förstklassig service till kunder över telefon, chatt och mail - Du besvarar frågor avseende faktura, betalnings- och kortbetalningar - Informera kunderna om övriga tjänster och produkter - Utveckla och driva förbättringsarbete avseende rutiner och processer Vi tror att du - Brinner för god service och alltid sätter kunden i fokus - Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska (även andra nordiska språk är meriterande) - Gillar ett högt tempo i en ständigt föränderlig miljö - Har god datorvana - Är lösningsorienterad och inte rädd för att fatta egna beslut Ansök direkt. Intervjuer sker löpande!
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-18
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city
Kundservicemedarbetare till energibolaget ST1
Om tjänstenI denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader och därefter goda möjligheter till förlängning. Vi vill att du har erfarenhet från att ha arbetat med kundservice på telefon och gärna i flera olika system och vara bekväm i Microsoft Officepaketets program. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig fast månadslön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon. Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-21
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till energibolaget ST1 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till energibolaget ST1
Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city
Brinner du för att ge grym service till kunder via telefon, epost och chat? Då är detta ett jobb för dig! Vi söker nu dig som vill fylla en viktig funktion hos oss vår uppdragsgivare som är ett börsnoterat expansivt finansbolag. I rollen som kundservicemedarbetare får du en viktig roll där du löser kunders problem, ger svar på frågor och informerar om tjänster och produkter. En viktig uppgift är också att vara kundens röst internt och vara med och driva förbättringsåtgärder. Du är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med målet att överträffa kundens förväntningar och leverera service i världsklass. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta mot personliga mål och kan bidra till teamets prestationer och välmående. Tidigare erfarenhet av service och försäljning är meriterande och gärna från bank/finans/kortföretag Anställningen inleds med en gedigen utbildningsvecka för att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din arbetsroll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter - Bedriva förstklassig service till kunder över telefon, chatt och mail - Du besvarar frågor avseende faktura, betalnings- och kortbetalningar - Informera kunderna om övriga tjänster och produkter - Utveckla och driva förbättringsarbete avseende rutiner och processer Vi tror att du - Brinner för god service och alltid sätter kunden i fokus - Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska (även andra nordiska språk är meriterande) - Gillar ett högt tempo i en ständigt föränderlig miljö - Har god datorvana - Är lösningsorienterad och inte rädd för att fatta egna beslut Ansök direkt. Intervjuer sker löpande!
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-28
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice till växande börsnoterat finansbolag i city
Kundservicemedarbetare till energibolaget ST1
Om tjänstenI denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice. Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader och därefter goda möjligheter till förlängning. Vi vill att du har erfarenhet från att ha arbetat med kundservice på telefon och gärna i flera olika system och vara bekväm i Microsoft Officepaketets program. Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig fast månadslön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon. Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen.
Företag: Cronwik
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-28
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till energibolaget ST1 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till energibolaget ST1
Söka jobb tips