Dagnys jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Dagnys. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Dagnys. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Socialsekreterare till Försörjningsstödsenhet Rehab/Integration- Gävle
- Lärare i Franska 7-9, Nynässkolan- Gävle
- Avgiftshandläggare/statistiker Omsorgsförvaltningen- Sandviken
- Handläggarassistent, Individ- och familjeomsorgsförvaltningen- Sandviken
- Personliga assistenter- Ljusdal
- IT technician, IKEA Svenska Försäljnings AB, Service Office, Gävle- Gävle
- Besöksintervjuare i Gävle- Gävle
- Lärare i gymnasiet- Bollnäs
- Säljare B2B, Creative Sales Advisor- Gävle
- Besöksintervjuare i Söderhamn- Söderhamn
Mer beskrivning
Socialsekreterare till Försörjningsstödsenhet Rehab/IntegrationGävle är en kommun i utveckling. Hos oss kan du göra skillnad på riktigt. För alla som bor i Gävle. För Gävle som plats. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb, 6700 kollegor och goda möjligheter för dig att växa. Här är det nära till allt, både inom kommunen och ut i världen. Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss. Socialtjänst Gävle jobbar för positiva förändringar för människor i utsatta situationer. Bland Socialtjänst Gävles ca 400 medarbetare finns socialsekreterare och behandlingspersonal som ger råd, stöd och hjälp till alla åldrar. Ambitionen är att göra det på hemmaplan och i närmiljö. Hos oss jobbar du alltid med barnens bästa i centrum och bygger insatserna på respekt för den enskildes integritet och självbestämmande. Vår hjälp gör Gävle tryggare. Försörjningsstödsenheten tillhör socialtjänstens Utredningsavdelning och arbetar med socialt förändringsarbete och myndighetsutövning. Enheten är indelade i två team med olika målgrupper, Rehab och integrering. Det finns tillgång till nära arbetsledning i form av enhetschef, ställföreträdande enhetschef samt förste socialsekreterare. För att höja kvalitén i vårt arbete och ge utökade möjligheter att bedriva aktivt socialt arbete med målgruppen genomförs nu en utökning av antalet socialsekreterare. ARBETSUPPGIFTER Team Rehab vänder sig till personer över 25 år som har komplexa behov av samverkan och insatser för att närma sig arbetsmarknaden, studier eller andra sätt att långsiktigt försörja sig själv via t ex försäkringskassan. Vi arbetar både med ensamstående, par och barnfamiljer och vill göra vårt bästa för att undvika att personer fastnar i utanförskap och relativ fattigdom. Vårt arbete gör skillnad! Team Rehab har utvecklat ett framgångsrikt arbetssätt där nyckeln är få ärenden per handläggare och mer tid för aktivt socialt arbete kring varje person. Den enskildes försörjningshinder utreds samtidigt som vi har fokus på att hitta styrkor och möjligheter. I samverkan med klient och andra aktörer görs bra planeringar som leder mot självständighet och självförsörjning. Teamet utreder också månadsvis om det föreligger rätt till ekonomiskt bistånd och fattar beslut efter given delegation. Team Integrering vänder sig till myndiga personer som kommit till Sverige som flyktingar eller invandrare och som nu har uppehållstillstånd. Gemensamt är att man ofta behöver förbättra sina språkkunskaper och få hjälp och stöd för att närma sig arbetsmarknaden, reguljära studier eller andra sätt att långsiktigt försörja sig själv. Målgruppen kommer från världens alla hörn och är en mångsidig och spännande grupp att arbeta med. Vi arbetar med många barnfamiljer och vill göra vårt bästa för att undvika att barn växer upp i utanförskap och i barnfattigdom. Vårt arbete gör skillnad! Team Integrerings viktigaste arbetsuppgift är att upprätta planeringar som leder personer mot självständighet och självförsörjning. Det görs genom en kombination av socialt arbete och myndighetsutövning där den enskildes försörjningshinder utreds med särskilt fokus på att identifiera individens styrkor och möjligheter. Planeringarna verkställs ofta i samarbete med Vuxenutbildningen, Arbetsförmedlingen och Arbetsmarknadsenheten. Teamet utreder också månadsvis om det föreligger rätt till ekonomiskt bistånd och fattar beslut enligt given delegation. För att lyckas med arbetet är det viktigt med ett gott bemötande, uthållighet och förmåga att motivera klienten att nå sina personliga mål. Vi arbetar aktivt med metodutveckling och kvalitetsarbete i verksamheten. KVALIFIKATIONER Socionomexamen. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av myndighetsutövande arbete inom socialtjänsten eller annan erfarenhet av målgruppen från t ex försäkringskassa eller vården. Vi vill att du ser möjligheter och är utvecklingsinriktad och aktiv i ditt arbetssätt. Du bör vara förtrogen med aktuell lagstiftning, vilja jobba på ett rättssäkert sätt i dina ärenden och ha förmåga att kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. För oss är det också viktigt att du har förmåga till både struktur och flexibilitet i ditt arbete liksom att du vill bidra till ett gott arbetsklimat där vi har möjlighet att fokusera på vårt uppdrag. Personlig lämplighet för yrket värderas högt. Körkort och körvana är meriterande. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Gävle kommun, Socialtjänst Gävle
Ort: Gävle
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare till Försörjningsstödsenhet Rehab/Integration jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare till Försörjningsstödsenhet Rehab/Integration
Lärare i Franska 7-9, Nynässkolan
Gävle är en kommun i utveckling. Hos oss kan du göra skillnad på riktigt. För alla som bor i Gävle. För Gävle som plats. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb, 6 700 kollegor och goda möjligheter för dig att växa. Här är det nära till allt, både inom kommunen och ut i världen. Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss. I Gävle ska alla barn och elever utmanas och klara sin utbildning. Våra 3 000 medarbetare gör det möjligt genom kvalificerad och stimulerande undervisning. Utbildning Gävle ansvarar för förskola, grundskola, grundsärskola, gymnasieskola och gymnasiesärskola. Hos oss får du vara med och utveckla bästa möjliga förutsättningar för lärande. Vi siktar högt och utgår från att du också gör det. Vi gör att Gävle växer. Solängsskolan 7-9 har flyttat till Nynäsområdet och heter nu Nynässkolan. Vi är en centralt belägen högstadieskola, med drygt 400 elever. Här arbetar vi aktivt för trygghet, hög måluppfyllelse och framgång för varje elev. Vi söker nu en lärare i franska, i kombination med engelska och/eller andra ämnen då undervisningen i franska inte är på heltid ARBETSUPPGIFTER Arbetet innebär undervisning på högstadiet och mentorskap/klassansvar. Det ingår även arbetslagsarbete. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet i franska och engelska/alternativt annat ämne. Vi ser gärna att du har erfarenhet av undervisning på högstadiet och erfarenhet av språkutvecklande arbetssätt och digitaliserad undervisning. Du har förmåga och erfarenhet av att anpassa undervisningen till olika behov ser vi som viktigt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi vill även att du; - Har god kännedom om aktuella styrdokument - Kan omsätta modern pedagogisk teori i praktiskt arbete - Har lätt för att kommunicera och samarbeta med elever, föräldrar och kollegor - Har ett förhållningssätt som överensstämmer med skolans och kommunens värdegrund Välkommen med din ansökan! Intervjuer kommer företrädesvis att ske kvällstid. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via Offentliga Jobb och inte via e-post eller pappersformat. Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Gävle kommun, Solängen rektorsområde
Ort: Gävle
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Franska 7-9, Nynässkolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Franska 7-9, Nynässkolan
Avgiftshandläggare/statistiker Omsorgsförvaltningen
Omsorgsförvaltningen med ca 1200 anställda omfattar tre verksamhetsområden så som ordinärt boende, särskilt boende och specialenheter. Dessa områden bedriver vård och omsorg till både äldre- och funktionshindrade personer och har hälso-och sjukvårdsansvar upp till sjuksköterskenivå. Utöver detta finns stödfunktioner så som ekonomer, handläggarenhet, enheten för IT och kvalitet och den administrativa enheten. Förvaltningen kommer efter implementering att ha Hypergene beslutsstöd för arbetet med målstyrning, uppföljning, analys, budget och prognos. Omsorgsförvaltningens IT-enhet ansvarar för verksamhetssystemet Procapita med delarna SoL, LSS, HSL, avgifter och habiliteringsersättning samt trygghetslarm, mobil återrapportering och nyckelfria lås. I enhetens uppdrag ingår även administration av HSA-katalog, SITHS-kort, pascal, webabest, Lifecare SP och kvalitetsregister. Vi levererar statistik till både externa och interna aktörer. Vi har många spännande utmaningar framför oss där vi bl.a. genom olika IT-lösningar ska möta dagens och framtidens behov både inom förvaltningen, för våra medarbetare och hos våra omsorgstagare. Inom enheten arbetar fyra systemförvaltare, en avgiftshandläggare, en administratör samt en enhetschef/kvalitetsutvecklare. Vår avgiftshandläggare kommer nu att gå i pension och vi söker en ny medarbetare. PERSONALFÖRMÅNER Sandvikens kommun erbjuder ett flertal personalförmåner. Inom många av våra yrkeskategorier erbjuds semesterväxling och årsarbetstid. Du kan även utöva friskvård till förmånligt pris och delta i hälsofrämjande aktiviteter som gör att vi mår bra till kropp och själ. Pulsen är vår personal- och fritidsförening som vi är mycket stolta över, som erbjuder många aktiviteter och dessutom är en av Sveriges bästa personalföreningar. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en medarbetare för arbete med Handläggning av avgifter och ersättningar samt uttag, bearbetning, analys och rapportering av statistik, både till interna och externa uppdragsgivare. Du kommer även att svara på medborgarnas frågor runt avgifter, fakturor och utbetalningar, vara ett stöd till verksamheterna samt medverka i utvecklings- och förbättringsarbeten inom ditt kompetensområde. Arbetet ställer krav på bemötande, tillgänglighet och service, men också vilja och förmåga att samarbeta. Du ska efter signal från verksamheten förbereda debitering, beräkna avgift för beslutade insatser, skicka beslut till den enskilde, administrera avvikelser från beslutade insatser och initiera fakturering hos ekonomikontor. Vidare ska du ta fram källdata ur våra system och därefter bearbeta stora datamängder i Excel och/eller Access, för att skapa rapporter och underlag åt verksamheten. Rapporter kan vara vecko- eller månadsvis regelbundna, för detta behöver rutiner och eventuella hjälpverktyg skapas för att underlätta hanteringen ur både tids- och kvalitetshänseende. Du behöver även kunna bistå verksamheten med snabba rapporter där behovet uppstår mer oregelbundet och med olika krav från uppdragsgivaren. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har förmåga att arbeta självständigt inom ramen för fattade beslut. Du är âservicemindedâ och har alltid ett gott bemötande. Du har intresse, och gärna erfarenhet, av de olika delarna inom handläggning av avgifter och ersättningar. Du har kunskaper om att följa upp och analysera verksamhetsresultat och kompetens att göra statistiska bearbetningar och tolkningar. För att lyckas i din roll behöver du vara en van användare av MS Office på en mer avancerad nivå. Du har en, för uppdraget adekvat, utbildning. Du har god pedagogisk förmåga och trivs i rollen att ge service och stöd till medborgare och användare. Du har förmåga att självständigt arbeta med utvecklingsfrågor och omvärldsbevakning, samtidigt som du måste kunna samarbeta i grupp med kollegor, användare och leverantörer. Som person är du strukturerad, noggrann, logisk, engagerande och motiverande. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Vi förutsätter att du delar våra grundläggande värderingar; entusiasm, ansvarstagande och engagemang. Vi eftersträvar mångfald bland våra medarbetare med tanke på kön, ålder, etnicitet m.m. Vi erbjuder dig ett spännande, omväxlande och utmanande arbete i ett positivt och engagerat team. ÖVRIGT Som medarbetare i Sandvikens kommun är du varje dag med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans bidrar vi till välfärd för Sandvikens 39 000 invånare. I våra verksamheter arbetar 3000 personer inom 370 yrken. Vår vision är ett Sandviken där vi känner oss hemma och gör varandra bättre. Med ett brett utbud av kultur, idrott och upplevelser och med naturen inpå knuten är Sandviken en plats där det är enkelt att trivas. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Företag: Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen
Ort: Sandviken
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Avgiftshandläggare/statistiker Omsorgsförvaltningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Avgiftshandläggare/statistiker Omsorgsförvaltningen
Handläggarassistent, Individ- och familjeomsorgsförvaltningen
Individ- och familjeomsorgsförvaltningen i Sandvikens kommun har en funktionsindelad organisation som utgörs av sju enheter. Inom förvaltningens ansvarsområde finns barn- och ungdomsvård, boenden för ensamkommande barn, missbruks- och beroendevård, ekonomiskt bistånd och familjerätt samt handläggning av alkoholtillstånd och strategiskt arbete inom områdena folkhälsa och trygghet, ANDT och barn- och ungdomars delaktighet. Förvaltningen har en väl utbyggd öppenvård för barn, unga och deras familjer samt för vuxna. Förvaltningens uppdrag är att bidra till positiva förändringar för människor i utsatta situationer. Förvaltningens 165 medarbetare ger råd, stöd och insatser till människor i alla åldrar såsom omsorg och service, upplysningar, råd och stöd samt skydd till barn och unga och deras familjer, familjerättsliga frågor, vård och behandling till personer med missbruks- och beroendeproblematik, ekonomisk hjälp samt annat bistånd enligt socialtjänstlagen. Ungdomsenhetens uppdrag är att utreda, bedöma och följa upp sociala insatser för ungdomar 13-19 år och deras nätverk. Insatserna kan vara öppenvård i olika former, kontaktfamiljer/personer och vård i familjehem eller hem för vård och boende. Arbetsgruppen består av enhetschef, gruppledare, socialsekreterare och handläggarassistent. Inom enheten finns också ett boende för ungdomar som av olika anledningar inte kan bo hos sina vårdnadshavare. PERSONALFÖRMÅNER Sandvikens kommun erbjuder ett flertal personalförmåner. Inom många av våra yrkeskategorier erbjuds semesterväxling och årsarbetstid. Du kan även utöva friskvård till förmånligt pris och delta i hälsofrämjande aktiviteter som gör att vi mår bra till kropp och själ. Pulsen är vår personal- och fritidsförening som vi är mycket stolta över, som erbjuder många aktiviteter och dessutom är en av Sveriges bästa personalföreningar. ARBETSUPPGIFTER Ditt huvudsakliga uppdrag är vara administrativt stöd och avlastning för handläggare och ledning. I uppdraget ingår bland annat registreringar och dokumentation i verksamhetssystem. Utifrån enhetens handläggningsprocesser ingår kontakter med verksamhetens målgrupp samt interna och externa samverkanspartners via mottagande, inhämtande och utlämnande av information av varierande slag. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har hög administrativ kompetens via erfarenhet av administrativt arbete inom offentligt styrd verksamhet. Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning med inriktning mot administration. Du har god datorvana och god förmåga att uttrycka dig väl i både tal och skrift. Då arbetet kräver stor självständighet är det viktigt att du kan bygga upp en egen struktur och trivs med att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Vi ser att du har erfarenhet och förmåga till att vara serviceinriktad, strukturerad, noggrann och flexibel. Andra viktiga kvalitéer är samarbetsförmåga, ansvarskänsla och initiativförmåga. Du skall kunna bidra till att utveckla hanteringen av verksamhetens administrativa uppgifter samt kunna hantera arbetstoppar via återkommande prioriteringar. Du måste vara beredd att vara en god ambassadör för verksamheten och besitta en hög social kompetens. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Som medarbetare i Sandvikens kommun är du varje dag med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans bidrar vi till välfärd för Sandvikens 39 000 invånare. I våra verksamheter arbetar 3000 personer inom 370 yrken. Vår vision är ett Sandviken där vi känner oss hemma och gör varandra bättre. Med ett brett utbud av kultur, idrott och upplevelser och med naturen inpå knuten är Sandviken en plats där det är enkelt att trivas. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Sandvikens kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt via Offentliga jobb och inte via e-post eller pappersformat. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Företag: Sandvikens kommun, Individ- och familjeomsorgsförvaltningen
Ort: Sandviken
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Handläggarassistent, Individ- och familjeomsorgsförvaltningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handläggarassistent, Individ- och familjeomsorgsförvaltningen
Personliga assistenter
Jag är en 52-årig kvinna, rullstolsburen, talar lite otydligt men är helt klar i huvudet. Dina arbetsuppgifter kommer att vara: - Laga mat - Städa - Tvätta - Gå ut med mig och mina två hundar på promenad - Hjälpa till med kontorsgöromål då jag har ett eget företag - Köra bil - Följa med på läkarbesök - Ibland förekommer restaurangbesök, biobesök. Eftersom jag har ett eget hus så förekommer också mycket utomhusjobb såsom gräsklippning, räfsa löv, köra röjsåg, hålla på med jord och plantering. Resa till Stockholm kan också förekomma. Jag söker personer som är bra på svenska i både tal och skrift. Körkort krävs. Kille eller tjej spelar ingen roll men du bör helst vara mellan 20-55 år. Du måste tåla hundar. Punktlig Självgående men lyhörd för mina önskningar. Villig att jobba extrapass om det skulle behövas. Det är en fördel om du är lättlärd. Du kör bilen dagligen när vi utför olika ärenden. Kille eller tjej spelar ingen roll. Du ska kunna bra svenska i både tal och skrift. Du bör vara mellan 20-55 år. Du måste tåla hundar. B körkort krävs. Du ska inte vara rädd för att utföra kroppsligt arbete. Jag bor i en jordbruksfastighet. Jag hyr ut andra våningen och bor själv på bottenvåningen. Den är anpassad med ramp och taklift till och från säng och till och från toalett. Inga djur finns förutom hundar. Åkermarken arrenderas ut till en bonde.
Företag: SVENSSON, CHRISTINA
Ort: Ljusdal
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Personliga assistenter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personliga assistenter
IT technician, IKEA Svenska Försäljnings AB, Service Office, Gävle
You will give IT support to IKEA companies in mainly Älmhult and Kalmar. Your tasks will include: ⢠execute planned IT-installations, system upgrades, rebuilding- and maintenance activities ⢠analyse, document and solve incidents together with our IT Service Desk ⢠conduct some training activities ⢠take part in projects ⢠contribute to the budget process for IT, mainly through Life Cycle Management Is this your next challenge? IKEA offers you the ability to develop your skills in your daily work. We believe in people and that people can and will grow if given responsibility and support. Are you the one that takes care of all the technical installations in your home? Then you may be the one we are looking for! We are looking for you who has an interest in learning how to support our IT end-users in the best way. You may have experience from IT support from previous assignments, but you may also be in the beginning of your career. You are service minded and professional. You collaborate with the team members and our IT Service Desk in order to give the best possible support. You communicate well in English and Swedish and you have the ability to explain technical matters in an easy and understandable way. You have the ability to dig into complicated errands, find the solution in collaboration with colleagues and IT Service Desk. You create good relationships and networks with co-workers from the whole IKEA organisation and external partners, and by doing so you act as a good ambassador for Country IT and a great colleague! Country IT is responsible for all support that demands on-site support and gives support to most IKEA Groups companies in Sweden. Is this your next challenge? IKEA offers you the ability to develop your skills in your daily work. We believe in people and that people can and will grow if given responsibility and support. For more information about the position you can contact Local IT Team Manager, Country IT Region 2 SO, Joachim Widfeldt (joachim.widfeldt@ikea.com). For other questions regarding the recruitment process you are welcome to contact our HR Service Centre +46 (0) 476-58 75 00 or hrscse@ikea.com.
Företag: IKEA AB
Ort: Gävle
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga IT technician, IKEA Svenska Försäljnings AB, Service Office, Gävle jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT technician, IKEA Svenska Försäljnings AB, Service Office, Gävle
Besöksintervjuare i Gävle
Vi söker nu en person med vana av personliga intervjuer, telefonrekrytering eller liknande och goda datorkunskaper. Du ska även ha körkort och tillgång till bil. Ditt arbete som besöksintervjuare går ut på att med hjälp av dator och programvara som vi tillhandahåller, genomföra personliga intervjuer med utvalda privatpersoner. I dina arbetsuppgifter ingår att kontakta och rekrytera ditt urval via telefon och boka in en intervju. Du möter därefter respondenten i hemmet eller annan av respondenten vald plats och genomför intervjun. Arbetet utgår ifrån Gävle men det kan även ingå dagsresor till närliggande orter. Vi erbjuder ett fritt arbete där du själv styr dina tider och hur mycket du vill arbeta. Våra projekt varierar både i omfattning och i längd. Det är lätt att kombinera med andra arbeten och du bestämmer din omfattning tillsammans med oss. Du genomgår en obligatorisk utbildning innan du börjar ditt arbete. I det aktuella uppdraget kommer denna utbildning ske i slutet av augusti och det är sedan viktigt att du kan börja arbeta på en gång. Utbildningen innehåller dels det aktuella projektets upplägg men även vad det innebär att arbeta med personliga intervjuer inom Ipsos. Viktigt är att du tidigare har arbetat med människor, är bekväm i att arbeta via telefon och möta nya människor. Tidigare arbete med telefonförsäljning är meriterande. Du behöver även vara disciplinerad för att nå dina egna mål och bidra till projektens mål Vi förutsätter goda kunskaper i Windows, MS Office och webbläsare. Du ska kunna tala, läsa och skriva svenska obehindrat. Du ska också ha en stabil (fast eller mobilt, ej via mobiltelefon) internetuppkoppling hemma. Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan via jobba.ipsos.se Vi undanber oss alla kontakter ifrån rekryteringsföretag eller annonssäljare. Viktigt är att du tidigare har arbetat med människor och är bekväm att träffa nya personer. Du ska även vara van och bekväm i att kontakta nya människor via telefon när du bokar in dina intervjuer eller när du rekryterar respondenter på stan. Vi förutsätter goda kunskaper i Windows, MS Office och webbläsare. Du ska vara lugn och kunna läsa svenska obehindrat. Du ska också kunna ansluta din dator till en stabil (fast eller mobilt internet, ej via mobiltelefon) internetuppkoppling hemma. Du bör även vara tävlingsinriktad för att nå dina egna mål och bidra till projektets mål. Eftersom arbetet sker över större områden ska du ha körkort och tillgång till bil. Ersättning för detta sker enligt skatteverkets regler. Ipsos Observer arbetar med datainsamling på den skandinaviska marknaden för svenska och internationella marknadsundersökare och forskningsinstitut. Våra uppdragsgivare och kunder är privata företag, universitet, statliga myndigheter, kommuner och landsting. Som besöksintervjuare arbetar du ute på fältet och gör antingen intervjuer på stan, i butiker, vid evenemang eller hemma hos respondenter. Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Ipsos AB
Ort: Gävle
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Besöksintervjuare i Gävle jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Besöksintervjuare i Gävle
Lärare i gymnasiet
Friskolan Nytorp startade som friskola hösten 2013 med naturbruksprogrammet inriktning Lantbruk och Bygg- och anläggningsprogrammet inriktning Anläggningsfordon. Skolan är fortfarande under uppbyggnad. Ämnena och del av tjänsterna är fördelade enligt följande: Matematik 1a â 20% tjänst Biologi 1 â 20% tjänst Naturkunskap 1a â 10% tjänst Tjänsterna kan kombineras utifrån sökandens lärarkompetenser. Ange i ansökan vilka tjänster (ämnen) som önskas sökas. Friskolan Nytorp är vackert belägen några mil söder om Järvsö i Ljusnans dalgång. Skoljordbruk, internat och infärgning av karaktären i de gymnasiegemensamma ämnena är skolans pedagogiska grundpelare. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Friskolan Nytorp gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. ARBETSUPPGIFTER Du ska motivera och leda eleverna till goda studieresultat, måluppfyllelse och kunskapsutveckling samt följa upp elevernas studieresultat och närvaro. Du kommer aktivt att bidra till skolans hela utveckling och ta ansvar för att verksamheten når sina mål. KVALIFIKATIONER Vi söker behöriga lärare i de gymnasiegemensamma ämnena. Yrkesliv utanför skolan och/eller kunskaper om naturbruk/anläggningsmaskiner är meriterande. Eftersom vi är en skola som satsat på datorn i undervisningen "en till en" är god datorvana meriterande. Du undervisar på ett inspirerande sätt och engagerar dig i eleverna och deras mål genom ett coachande förhållningssätt. Du är nyfiken, har lätt att samarbeta och är en entreprenör som vill utveckla verksamheten, din lärmiljö och undervisningen. Du är lyhörd och har hög ansvarskänsla. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Friskolan Nytorp startade som friskola hösten 2013 med naturbruksprogrammet inriktning Lantbruk och Bygg- och anläggningsprogrammet inriktning Anläggningsfordon. Skolan är fortfarande under uppbyggnad. Friskolan Nytorp är vackert belägen några mil söder om Järvsö i Ljusnans dalgång. Skoljordbruk, internat och infärgning av karaktären i de gymnasiegemensamma ämnena är skolans pedagogiska grundpelare.
Företag: Friskolan Nytorp AB
Ort: Bollnäs
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i gymnasiet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i gymnasiet
Säljare B2B, Creative Sales Advisor
Utesäljare B2B Fältarbetet innebär direktförsäljning av våra smarta profilprodukter där kreativitet och idérikedom kommer väl till hands. Möten sker företrädesvis ute hos kunder på förbokade besök. Du ansvarar för bearbetning av nya och gamla kunder på ditt distrikt. Det innebär inbokning av möten via telefon samt via personliga besök, så kallad canvasbokning. Envishet, anpassningsförmåga och en gnutta humor förenklar uppgiften och tillsammans med långsiktighet och ärlighet läggs en stabil grund. Vi söker en driven och målmedveten person som vill ha ett roligt och stimulerande jobb med stora utvecklingsmöjligheter. Du ser dig själv som nästa viktiga kugge i en växande organisation där utrymme för nya tankar och idéer uppmuntras. Vi ser till den personliga utvecklingspotentialen vilket gör möjligheterna att utvecklas mycket stora. Arbetet är självständigt vilket kräver att man är strukturerad, kreativ och modig för att lyckas. Vi värdesätter personlighet, ambition och attityd högt. Meriterande, men inget krav, är till exempel telefonförsäljning, dörr till dörr försäljning och övrig fältförsäljning B2B eller B2C. Körkort är ett krav. Vårt fokus ligger på smarta, snygga och unika produkter till kunden, mässan, medlemmen, företaget eller föreningen. Vi har en gedigen kunskap av och om unika lösningar kring produkter med märkning â âbrandingâ, "give-aways", reklam och marknadsföringsprodukter. Profile Nordic AB lägger mycket tid på att kunna erbjuda sina kunder tidsaktuella och roliga produkter att representera sitt företag med. Det som ytterligare utmärker oss är en hög kvalitet, servicekänsla samt de snabba leveranserna. Arbetet inleds med grundutbildning och fortlöpande säljutbildning. ?Kombinationen av dina ambitioner, förutsättningar och inställning är tillsammans med vår tro på din potential receptet för vår gemensamma framgång. Engagemang och Team-anda återspeglar företaget då vi alltid hjälper varandra till framgångar! Vi erbjuder: ?Grundutbildning,? Produktutbildning, Säljutbildning?, Säljstöd i form av både coach och säljprogram, ?Kick-offer, Teamträffar och Säljtävlingar
Företag: PROFILE NORDIC AB
Ort: Gävle
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare B2B, Creative Sales Advisor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare B2B, Creative Sales Advisor
Besöksintervjuare i Söderhamn
Vi söker nu en person med vana av personliga intervjuer, telefonrekrytering eller liknande och goda datorkunskaper. Du ska även ha körkort och tillgång till bil. Ditt arbete som besöksintervjuare går ut på att med hjälp av dator och programvara som vi tillhandahåller, genomföra personliga intervjuer med utvalda privatpersoner. I dina arbetsuppgifter ingår att kontakta och rekrytera ditt urval via telefon och boka in en intervju. Du möter därefter respondenten i hemmet eller annan av respondenten vald plats och genomför intervjun. Arbetet utgår ifrån Söderhamn men det kan även ingå dagsresor till närliggande orter. Vi erbjuder ett fritt arbete där du själv styr dina tider och hur mycket du vill arbeta. Våra projekt varierar både i omfattning och i längd. Det är lätt att kombinera med andra arbeten och du bestämmer din omfattning tillsammans med oss. Du genomgår en obligatorisk utbildning innan du börjar ditt arbete. I det aktuella uppdraget kommer denna utbildning ske i slutet av augusti och det är sedan viktigt att du kan börja arbeta på en gång. Utbildningen innehåller dels det aktuella projektets upplägg men även vad det innebär att arbeta med personliga intervjuer inom Ipsos. Viktigt är att du tidigare har arbetat med människor, är bekväm i att arbeta via telefon och möta nya människor. Tidigare arbete med telefonförsäljning är meriterande. Du behöver även vara disciplinerad för att nå dina egna mål och bidra till projektens mål Vi förutsätter goda kunskaper i Windows, MS Office och webbläsare. Du ska kunna tala, läsa och skriva svenska obehindrat. Du ska också ha en stabil (fast eller mobilt, ej via mobiltelefon) internetuppkoppling hemma. Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan via jobba.ipsos.se Vi undanber oss alla kontakter ifrån rekryteringsföretag eller annonssäljare. Viktigt är att du tidigare har arbetat med människor och är bekväm att träffa nya personer. Du ska även vara van och bekväm i att kontakta nya människor via telefon när du bokar in dina intervjuer eller när du rekryterar respondenter på stan. Vi förutsätter goda kunskaper i Windows, MS Office och webbläsare. Du ska vara lugn och kunna läsa svenska obehindrat. Du ska också kunna ansluta din dator till en stabil (fast eller mobilt internet, ej via mobiltelefon) internetuppkoppling hemma. Du bör även vara tävlingsinriktad för att nå dina egna mål och bidra till projektets mål. Eftersom arbetet sker över större områden ska du ha körkort och tillgång till bil. Ersättning för detta sker enligt skatteverkets regler. Ipsos Observer arbetar med datainsamling på den skandinaviska marknaden för svenska och internationella marknadsundersökare och forskningsinstitut. Våra uppdragsgivare och kunder är privata företag, universitet, statliga myndigheter, kommuner och landsting. Som besöksintervjuare arbetar du ute på fältet och gör antingen intervjuer på stan, i butiker, vid evenemang eller hemma hos respondenter. Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Ipsos AB
Ort: Söderhamn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Besöksintervjuare i Söderhamn jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Besöksintervjuare i Söderhamn
Söka jobb tips