Distributionsf��rare S��dert��lje jobb - lediga jobb

Distributionsf��rare S��dert��lje jobb Distributionsf��rare S��dert��lje jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Distributionsf��rare S��dert��lje. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Distributionsf��rare S��dert��lje. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Produktkoordinator sökes till ledande högteknologiskt bolag! Rekrytering- Stockholm

  2. Finsktalande kundtjänstmedarbetare- Stockholm

  3. Vi söker en inspirerande lärare till vår förskoleklass!- Stockholm

  4. Performance Manager till Stockholm Arlanda Airport- Sigtuna

  5. Vik undersköterska natt- Nykvarn

  6. Sjuk och semestervikarier- Upplands-Bro

  7. Lekmer.com söker norsk kundservicepersonal- Stockholm

  8. Lekmer.com söker finsk kundservicepersonal- Stockholm

  9. Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!- Stockholm

  10. Account receivable Analyst - Swedish is not required- Stockholm


Mer beskrivning

Produktkoordinator sökes till ledande högteknologiskt bolag! Rekrytering
Professional Consulting Ser du dig själv i en roll med stora utvecklingsmöjligheter? Där du får arbeta kreativt och självständigt? Läs vidare! Vår kund är en av världens ledande leverantörer av flexibla systemlösningar inom obevakade betalnings- och avgiftssystem. De är specialister på betalterminaler, elektronisk betalning och internetbaserade BackOfficelösningar. Vår kund har funnits i mer än 50 år och deras produkter för betalning av parkering, kollektivtrafik och entréavgifter finns idag i fler än 40 länder världen över. Vår kund letar nu efter en produktkoordinator som kan bidra till att deras verksamhet fortsätter tillverka högkvalitativa produkter och tjänster som håller måttet även i framtiden. Som produktkoordinator kommer du bland annat att arbeta med förvaltning av befintliga produkter, dels arbete kring kravställning och release av nya funktioner och produkter. Du kommer ansvara för en del mindre projekt och driva dessa självständigt internt eller mot extern part. Du kommer också ha stort ansvar för dokumentation och underhållande av tekniska underlag och prislistor gällande vår kunds produkter. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du anställs av vår kund och kommer att arbeta på deras moderna kontor i Kista. Start är senast 1 september. Vi ser gärna att du som söker har en ingenjörsutbildning, gärna inom systemvetenskap, maskinteknik eller data. Du har 1-2 års erfarenhet av att arbeta med inbyggda system och teknisk dokumentation. Som person är du väldigt driven och kreativ, du gillar att arbeta självständigt men trivs i gruppkonstellationer. Du är lösningsfokuserad, prestigelös, socialt kompetent och gillar att driva på och leverera med kvalitet på utsatt tid. Rollen har stora utvecklingsmöjligheter och därför söker vi dig med höga ambitioner. Eftersom att tjänsten är internationell talar och skriver du svenska och engelska, ytterligare språk därutöver är meriterande. Låter detta som en tjänst för dig! Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att söka tjänsten redan idag! Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Produktkoordinator sökes till ledande högteknologiskt bolag! Rekrytering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktkoordinator sökes till ledande högteknologiskt bolag! Rekrytering

Finsktalande kundtjänstmedarbetare
Om tjänsten Rekryteringsgruppen söker nu för kunds räkning ett antal finsktalande medarbetare för uppdrag i Arlandastad. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att hantera inkommande förfrågningar från kundens slutanvändare via telefon, chatt och e-post. Dessa frågor är relaterade till hela kundens produktsortiment gällande teknisk support, service och produktspecifikationer. Andra backofficeuppgifter kommer att ingå såsom registreringar och översättningar. Kvalifikationer Vi ser att du som söker kan formulera dig både muntligt och skriftligt på finska. Du ska vara professionell i ditt bemötande mot kunder och medarbetare. Du ska även ha förmågan att på ett enkelt och förståeligt sätt hjälpa kunden med varierande grad av teknisk kunskap. Du ska ha god datavana och förståelse för hemelektronik såsom TV och A/V-produkter. Du ska även ha bra förståelse för smartphones som främst är Androidbaserade. Allmänna kunskaper av vitvaror är också att önska. Att du är flexibel och har rätt inställning till jobbet ser vi som en väldigt viktig egenskap. I övrigt är du glad, positiv, arbetsvillig och har lätt att arbeta i grupp. Om oss Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, lager/industri, transport och kontor. Vi tillsätter en stor variation av olika tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller en extremt hög servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Rekryteringsgruppen har kontinuerligt utökat sin verksamhet och är idag ca 180 anställda. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com Du söker denna tjänst via denna CV databas. Vid frågor kan du kontakta oss på 08-157575 eller niklas@rekryteringsgruppen.com
Företag: Rekryteringsgruppen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande kundtjänstmedarbetare

Vi söker en inspirerande lärare till vår förskoleklass!
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Hökarängsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Hökarängsskolan omfattar årskurserna 1-9 och förskoleklass samt skolbarnsomsorg och grundsärskola. Verksamheten omfattar cirka 450 elever. Våra profiler är musik, idrott och basket. Skolan inledde 2008 ett långsiktigt utvecklingsarbete om lärstilar och IT pedagogiska verktyg i undervisning och lärande. Hökarängsskolan ska vara en skola för var och en, och för alla. Varje elev ska vara i goda lärprocesser, trivas och må bra. De ska lämna skolan med goda resultat och vara väl rustade för framtiden. Skolan och fritidshemmet har ett gemensamt ansvar för elevernas lärande och lärandet pågår hela tiden. Förutom kunskaper i olika skolämnen ska eleverna under den samlade skoldagen även få möjligheter att utveckla självkänsla, identitet, samspel och olika sociala förmågor. 1 plats(er).Hökarängsskolans förskoleklass består av cirka 55 elever som huserar i ett eget hus på gården. Tre lärare (inklusive denna tjänst) delar ansvar för undervisning och mentorskap och ytterligare tre vuxna ansvarar för fritidsverksamhet och samverkansdel. Tjänsten är ett vikariat med goda möjligheter till förlängning för rätt person. Har du förmågan att inspirera barn till nyfikenhet och lust att lära? Använder du dig av flera lärstilar för att upptäcka alla barns olika kompetenser? Tycker du om att vara utomhus och "lära ute" - med inriktning mot bland annat naturvetenskap? Tycker du om att använda musik och skapande i ditt arbete med barnen? Då är du den vi söker! Vi söker en inspirerande, mogen, trygg lärare som älskar att undervisa! Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Vi ställer höga krav på personlig lämplighet men betonar vikten av utbildning/behörighet. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Anette Sollén,08-508 475 70 Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Hökarängsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en inspirerande lärare till vår förskoleklass! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en inspirerande lärare till vår förskoleklass!

Performance Manager till Stockholm Arlanda Airport
Performance Manager till Stockholm Arlanda Airport Som Performance Manager ingår du i enheten Verksamhetsutveckling på Arlanda och rapporterar till Chef Verksamhetsutveckling. Mycket av arbetet sker på uppdrag av och i samarbetet med den Operativa chefen och dennes ledningsgrupp. Som Performance Manager har du stor inverkan på arbetet att tillsammans med våra partners nå operativ excellens.  Dina arbetsuppgifter Tjänsten innebär att ansvara för att bygga upp, utveckla och driva arbetet med Performance Management på Stockholm Arlanda Airport, både internt och externt. För oss går det ut på att kontinuerligt kartlägga nuläge i våra leveranser för att kunna föreslå förbättringsåtgärder i syfte att öka produktiviteten och resenärsnöjdheten (lönsamheten). Det innebär bland annat att leda arbetet med att säkerställa en mätbar sammanställning och överblick av helheten genom att sätta upp mål och måltal, mäta, följa upp och förbättra de operativa processerna. Arbetet sker tillsammans med linjeorganisationen internt såväl som med de externa operatörerna på flygplatsen. Det handlar både om att bygga upp en metodik för arbetet på Stockholm Arlanda Airport tillsammans med projektägaren för Terminal and Ground Operationsprocessen men också om att delta aktivt i möten, arbetsgrupper och projekt kring förbättringsarbetet.  Operativ excellens innebär för oss på Arlanda att nå de högt ställda målen vi har inom punktlighet, smidiga flöden samt ökad produktivitet. Punktligheten anger andelen av starterna som avgår i tid, där vi har ett oerhört tätt samarbete med flygbolagen samt marktjänstbolagen som de anlitar. Gällande smidiga flöden så tittar vi på såväl incheckning, säkerhetskontroll som gränskontroll där marktjänstbolagen, Securitas och Polisen är nyckelspelare för att nå den resenärsnöjdhet vi eftersträvar. Avdelningen Operations är den av våra tre avdelningar som har ägarskap för ”Terminal and Ground Operationsprocessen”, där vi ska säkerställa att vi på ett repeterbart och uppföljningsbart sätt garanterar resenärsupplevelsen. Processen startar när resenären lämnar hemmet och avslutas när flygplanet lyft från Arlanda och inkluderar även resenärer som byter flyg på Arlanda. Våra förväntningar Vi söker dig som har akademisk utbildning, gärna med inriktning mot kvalitet, logistik eller liknande. Du har mycket goda kunskaper i processarbete, med fördel inom liknande verksamhet. Du har erfarenhet av rådgivning och att leverera beslutsunderlag samt erfarenhet av analys- och förbättringsarbete. Du har god presentations- och kommunikationsförmåga i både tal och skrift (svenska och engelska). Du har god pedagogisk förmåga, har ett mycket strukturerat och målinriktat arbetssätt, god samarbetsförmåga och social förmåga. Du har vilja att arbeta i en internationell miljö. Vi erbjuder På våra flygplatser möter vi hela världen. Det är en unik arbetsplats med flygpuls och atmosfär. Vi ser att olikheter och mångfald berikar, och ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling som hållbart företag. På www.swedavia.se/jobb kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss. Anställning Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Placeringsort är Stockholm Arlanda. Kontakt Om du har frågor, kontakta gärna Anna Strömwall, chef för Verksamhetsutveckling på 0706-052472 eller Lena Rökaas, Chef Operations, 0709-91 12 64. På grund av semestertider är tillgängligheten begränsad under perioden 27 juli-11 augusti.   Välkommen med din ansökan senast 18 augusti 2013
Företag: Swedavia
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Performance Manager till Stockholm Arlanda Airport jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Performance Manager till Stockholm Arlanda Airport

Vik undersköterska natt
(ref.nr 146660/2013) Arbetsuppgifter: Lugnets äldreboende är ett vackert och modernt äldreboende som har 52 lägenheter fördelat på 2 omvårdnadsavdelningar och 3 demensavdelningar. Alla boende har egen uteplats.   Vi arbetar utifrån en lokal värdighetsgaranti där den äldre själv ska få bestämma så mycket som möjligt. Vi betonar att vi är i den äldres tjänst. Vi arbetar även efter socialstyrelsens riktlinjer gällande demens där man betonar vikten av samarbete. Alla är viktiga för att den äldre ska få en god ålderdom. Vår filosofi är att alla är unika och ska ges möjlighet till stimulans, glädje och gemenskap varje dag. Nattpersonalen inom äldreomsorgen i Nykvarns kommun arbetar både på Lugnets äldreboende och åker vissa nätter ut till brukare i hemtjänsten tillsammans med nattpatrullen. Vi arbetar mycket med bemötande, förhållningssätt och kvalitetsarbete. Kvalifikationer: Undersköterskeutbildning och B-körkort, likaså att du har erfarenhet av att arbeta med äldre. Ett genuint människointresse och god samarbetsförmåga är en förutsättning liksom att du sätter den äldres behov i centrum. Du ska vilja arbeta utifrån de nationella riktlinjerna gällande demens och även vara bekväm med vår lokala värdighetsgaranti. Läs gärna om värdighetsgarantin på vår hemsida: www.nykvarn.se Anställningen: Vikariat 4 månader 1/9 – 31/12 2013 För mer information ring: Gruppchef Anna Hjerm, tfn 08-555 011 59  Fackliga företrädare: Kommunal; ring växeln, 08-555 010 00 Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Nykvarns kommun
Ort: Nykvarn
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vik undersköterska natt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vik undersköterska natt

Sjuk och semestervikarier
Vi söker ett antal sjuk-och semestervikarier inför sommaren 2013. Att arbeta som personlig assistent innebär att stödja och främja den enskilde för ökat självbestämmande, delaktighet och självständighet. Arbetet är mycket ansvarsfullt och höga krav ställs på personlig lämplighet och flexibilitet. Det är ett lärorikt och utvecklande arbete, där lyhördhet och pålitlighet är avgörande för individens tillit till verksamheten. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kan vara mycket varierande, men består i huvudsak av att i samarbete med sin brukare vara behjälplig med personlig omvårdnad. Arbetstid Sjuk-och semestervikarie. Schemalagd arbetstid, dag/kväll/natt och helg. Önskvärda kvalifikationer Utbildad undersköterska eller annan likvärdig utbildning, samt ha erfarenhet av arbete med människor med funktionsnedsättning. Det är meriterande om du har arbetat som personlig assistent tidigare. Du behöver tala och skriva en förståelig svenska, eftersom dokumentation ingår i arbetsuppgifterna. Som person måste du vara mogen, ha god samarbetsförmåga, äga ett gott omdöme och empatisk förmåga, kunna arbeta självständigt samt vara flexibel.  Tillträde Efter överenskommelse Vid anställning skall utdrag från Rikspolisstyrelsens belastningsregister överlämnas. Lön Individuell lönesättning. Kommunen arbetar aktivt för att öka jämställdhet och etnisk mångfald på arbetsplatserna, varför vi gärna ser sökande som bidrar till detta. Upplysningar lämnas av Maria Jönsson samordnare tel: 08-581 692 03 Ewa Bengtsson tel: 08-581 691 14 Facklig företrädare Carin Svahn, Kommunal tel: 08-581 692 36 Vi vill gärna ha din ansökan snarast. Intervjuer sker löpande.   När du söker ett jobb hos oss i Upplands-Bro kommun vill vi att du använder dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på "ansök" längst ned i annonsen.
Företag: Upplands-Bro kommun
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuk och semestervikarier jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuk och semestervikarier

Lekmer.com söker norsk kundservicepersonal
Lekmer.com är Nordens största butik för leksaker på internet. Direkt från lager erbjuder Lekmer över 10 000 artiklar inom bland annat leksaker, baby, barnkläder, inredning för barnrummet och har som mål att inom kort kunna presentera ett fullsortiment för barnfamiljen. Företaget har internetbutiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Lekmer.com är en del av e-handelskoncernen CDON Group tillsammans med de välkända varumärkena CDON.com, Nelly.com, Members.com, Gymgrossisten.com, Bodystore.com, Milebreaker.com, Tretti.com och RUM21.se.Tillsammans betjänar butikerna fler än 2,5 miljoner kunder årligen och under 2012 genererade gruppen 4,5 miljarder i intäkter.Vi som arbetar inom CDON Group har en stark passion och engagemang för det vi gör och fokuserar alltid på resultat. För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo och strävar efter att både utveckla dig själv och ditt arbete. Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare som ska kunna arbeta i vår norska kundtjänst. Dina arbetsuppgifter Att arbeta med kundtjänst på Lekmer innebär att ta emot och besvara frågor från våra norska kunder via e-post. Då du är vårt ansikte utåt gentemot våra kunder är det viktigt att du är noggrann, effektiv och serviceinriktad. Hög kvalitet är något som vi värderar högt och alltid eftersträvar att ge våra kunder. Du förväntas även i viss utsträckning hjälpa marknadsavdelningen med våra kunder i sociala medier. Vem söker vi? Vi söker dig som vill ha ett stimulerande arbete i en intressant bransch. Erfarenhet av liknande uppgifter är meriterande, men ännu viktigare är att du har viljan och förmågan att göra ett bra jobb. Du är noggrann och serviceinriktad med en naturlig fallenhet för kvalitet. Du ska kunna uttrycka dig väl i skrift, ha ett gott ordningssinne och fungera i ett högt arbetstempo med höga krav på att bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt. En fullgjord gymnasieutbildning är ett krav. För att söka tjänsten kräver vi att du behärskar det norska språket väl i både tal och skrift. Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor i centrala Stockholm. Intresserad? Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV samt personligt brev) redan idag. Skicka gärna din ansökan snarast möjligt, då vi intervjuar löpande. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Madeleine Strömberg, Operations Coordinator, på madeleine.stromberg@lekmer.se Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer. Adress LEKMER AB NORRBACKAGATAN 47 11341 STOCKHOLM
Företag: Lekmer AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lekmer.com söker norsk kundservicepersonal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lekmer.com söker norsk kundservicepersonal

Lekmer.com söker finsk kundservicepersonal
Lekmer.com är Nordens största butik för leksaker på internet. Direkt från lager erbjuder Lekmer över 10 000 artiklar inom bland annat leksaker, baby, barnkläder, inredning för barnrummet och har som mål att inom kort kunna presentera ett fullsortiment för barnfamiljen. Företaget har internetbutiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Lekmer.com är en del av e-handelskoncernen CDON Group tillsammans med de välkända varumärkena CDON.com, Nelly.com, Members.com, Gymgrossisten.com, Bodystore.com, Milebreaker.com, Tretti.com och RUM21.se.Tillsammans betjänar butikerna fler än 2,5 miljoner kunder årligen och under 2012 genererade gruppen 4,5 miljarder i intäkter.Vi som arbetar inom CDON Group har en stark passion och engagemang för det vi gör och fokuserar alltid på resultat. För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo och strävar efter att både utveckla dig själv och ditt arbete. Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare som ska kunna arbeta i både vår finska och svenska kundtjänst. Dina arbetsuppgifter Att arbeta med kundtjänst på Lekmer innebär att ta emot och besvara frågor från våra finska och svenska kunder via e-post och telefon. Då du är vårt ansikte utåt gentemot våra kunder är det viktigt att du är noggrann, effektiv och serviceinriktad. Hög kvalitet är något som vi värderar högt och alltid eftersträvar att ge våra kunder. Du förväntas även i viss utsträckning hjälpa marknadsavdelningen med våra kunder i sociala medier. Vem söker vi? Vi söker dig som vill ha ett stimulerande arbete i en intressant bransch. Erfarenhet av liknande uppgifter är meriterande, men ännu viktigare är att du har viljan och förmågan att göra ett bra jobb. Du är noggrann och serviceinriktad med en naturlig fallenhet för kvalitet. Du ska kunna uttrycka dig väl i skrift, ha ett gott ordningssinne och fungera i ett högt arbetstempo med höga krav på att bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt. En fullgjord gymnasieutbildning är ett krav. För att söka tjänsten kräver vi att du behärskar det finska och svenska språket väl i både tal och skrift. Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor i centrala Stockholm. Intresserad? Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV samt personligt brev) redan idag. Skicka gärna din ansökan snarast möjligt, då vi intervjuar löpande. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Madeleine Strömberg, Operations Coordinator, på madeleine.stromberg@lekmer.se Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer. Adress LEKMER AB NORRBACKAGATAN 47 11341 STOCKHOLM
Företag: Lekmer AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lekmer.com söker finsk kundservicepersonal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lekmer.com söker finsk kundservicepersonal

Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!
Tänk om det var möjligt att ta... ...det bästa ur operatörsvärldarna och stoppa allt i samma paket - Att få tillgång till en oöverträffad täckning, prisvärda och smarta tjänster samt en helhjärtad och personlig service som alltid skall vara tillgänglig, stora som små. Hos oss får alla företag tillgång till det. Företagsoperatören Telerix söker nu nya stjärnskott till vår nya säljavdelning. Vi har nyligen flyttat in i nya och helrenoverade lokaler i Hammarby sjöstad och vill därför fördubbla vår nuvarande säljarkår på 15 stycken. Vi söker dig som: - Innehar en naturlig vinnarinstinkt - Vill skapa karriär - Inte är rädd för att anta nya utmaningar - Har en positiv syn på livet   Vi erbjuder dig:   - Timlön, provision, bonus - Nytt och fräscht kontor - Grundläggande säljutbildning - personlig coaching - Säljtävlingar med fina och roliga priser - Gymkort   känner du att allt eller bara en utav egenskaperna ovan passar in på dig? Vänta inte då, utan sök nu direkt! Vi behandlar samtiga ansökanden och återkommer med besked samma dag.   Att jobba som säljare kräver stimulans och ibland räcker inte bara lönen till. Därför är det enormt viktigt för oss att vår personal trivs och känner att de får en konstant utveckling.   Tävlingar är en självklarhet och därför har vi hela 4 tävlingar som är ständigt pågående. Allt ifrån dagstävlingar med trisslotter och biobiljetter som pris till kvartals(3mån) tävlingar med resemål som pris för hela gruppen. Barcelona... Prag... Alicante... Sälen... På 1 år! Nu SKA vi till London, vill du följa med oss? Ansök Nu.   Samtal från rekryteringssajter undanbedes.
Företag: Telerix Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!

Account receivable Analyst - Swedish is not required
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker MultiMind nu en Account receivable Analyst. Vår kund är ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen och du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Uppdraget kommer att pågå i 6 månader med chanser till förlängning. Som Account receivable Analyst kommer du var en del av ett team på 5 personer. I din roll kommer du ta ut rapporter, analysera trender och föra statistik som ska ligga till grund för optimering och utveckling av samarbete med extern kund. Som person ser vi att du är van att jobba med siffror samt gillar statistik och analys av dessa. Som person gillar du att jobba självständigt och i grupp, ta egna beslut, jobba i ett högt tempo och ha många bollar i luften i en miljö som speglas av viljan att lyckas. Du ska vara en uttalat duktig analytiker, gilla siffror och ha relevant utbildning inom området. Vi ser att du är van att jobba i MS Office, framförallt i Excel. Har du även erfarenhet av SAP är det en fördel. Du behärskar engelska flytande i både tal och skrift då det är företagets koncernspråk. Kan du något av de nordiska språken är det ett plus.  Vår kund söker en person som kan börja så snart som möjligt, så vi råder dig att skicka in din ansökan omgående.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Account receivable Analyst - Swedish is not required jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account receivable Analyst - Swedish is not required


Sök lediga jobb Distributionsf��rare S��dert��lje

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se