Distriktsäljare E turn jobb - lediga jobb

Distriktsäljare E turn jobb Distriktsäljare E turn jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Distriktsäljare E turn. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Distriktsäljare E turn. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm- Stockholm

  2. Personlig assistent sökes till en 12-årig pojke i Danderyd- Danderyd

  3. Kvinnlig assistent till 10-årig flicka i Tyresö- Tyresö

  4. Nordisktalande kundtjänst- Stockholm

  5. Junior Analyst till internationellt distributionsföretag- Stockholm

  6. Administratör/controller- Stockholm

  7. Vill du arbeta som säkerhetskontrollant av frakt?- Stockholm

  8. Junior Business Intelligence utvecklare/analytiker- Stockholm

  9. DRIVEN PROJEKTLEDARE SÖKES TILL SPÄNNANDE PROJEKT INOM INFRASTRUKTUR- Stockholm

  10. Medicinsk sekreterare- Stockholm


Mer beskrivning

Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm
Swecos energikonsulter erbjuder tjänster inom alla led av energiförsörjningskedjan. Målet är att hjälpa kunderna att utveckla en kostnadseffektiv och miljömässigt hållbar energiförsörjning. Sweco har idag över 500 konsulter inom energiområdet i Sverige varav drygt 100 medarbetare arbetar med överföring och distribution av el. Tjänsteutbudet omfattar bl.a. rådgivning, utredningar, förstudier, projektering, kontroll och besiktning av elkraftanläggningar och kraftledningar. Verksamhetsområdet har under senaste åren haft en god tillväxt. Huvudparten av vår verksamhet är av lokal eller nationell karaktär. Internationella uppdrag står dock för cirka 20 % av omsättningen och denna andel förväntas växa ytterligare framöver. Sweco ser internationellt, men även nationellt, en ökad efterfrågan på elkraftkonsulter med inriktning kraftsystemanalys av stam- och regionnät och planerar att stärka verksamheten inom affärsområdet Överföring & Distribution. Vi söker därför en medarbetare med analytisk förmåga, några års erfarenhet av elkraftsbranschen och som vill utvecklas inom kraftsystemanalys. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Systemstudier av statiska och dynamiska förlopp i transmissionsnät med hjälp av PSS/E eller motsvarande programvaror • Anslutningsfrågor kopplat till vindkraft • Utbildning inom ödrift och kraftsystemdynamik • Systemstudier avseende implementering av HVDC-förbindelser • Företräda kunden mot systemleverantörer i tekniska frågor • Anbudsarbete Vi vill att alla konsulter på Sweco skall sträva efter att vara väl förankrade i elkraftsmarknaden. Hos oss får du ett stort ansvar att själv påverka dina arbetsuppgifter och din roll i projekten. Samtliga konsulter förväntas vara aktiva inom affärsutveckling och ansvarar även för marknadsföring och försäljning till varierande grad. Önskade kvalifikationer: Vi tror att du har en akademisk examen inom elkraftområdet; civilingenjör eller forskarutbildad. Då flera av våra projekt är i utlandet är goda kunskaper i engelska ett krav. Placeringsorter är främst Göteborg, Stockholm, Västerås, Sundsvall, Umeå eller Luleå. Resor ingår som en naturlig del av tjänsten. Ansök så snart som möjligt då rekryteringsprocessen sker löpande. Välkommen med din ansökan! Sweco är ett internationellt konsultföretag med samlad kunskap inom teknik, miljö och arkitektur. Koncernen omsätter cirka 7,5 Mdr och har 7800 anställda i 12 länder, varav 3400 i Sverige. För närvarande genomför Sweco uppdrag i cirka 80 länder runt om i världen. Sweco är medlem på OMX Nordiska Börs i Stockholm.
Företag: SWECO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm

Personlig assistent sökes till en 12-årig pojke i Danderyd
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vi söker en personlig assistent till en 12-årig pojke som bor med sin familj i Danderyd. Pojken har autism och behöver hjälp främst måndagar 12.30–18, onsdagar 15.30-19 samt en kväll i veckan. Han tycker om att simma, rida och ta promenader, även att spela tv – och dataspel. I arbetsuppgifterna ingår främst att hjälpa honom med allt som uppkommer i hans vardag och följa med samt vara delaktig i olika aktiviteter. Du som söker ska vara uthållig och envis samt vara tålmodig och är intresserad av att kommunicera. Personkemin är det viktigaste och erfarenhet av arbete med barn eller autism är meriterande. Eftersom du ska hänga med på aktiviteter ser vi gärna att du inte är allergisk mot djur. Du bör kunna simma och vara en fysisk och sportig person. Vi ser gärna till manliga sökande till tjänsten. Du som söker bör se långsiktigt på arbetet. Kanske har du nyss påbörjat studier som du vill kombinera med extrajobb, eller har ett annat deltidsjobb? Välkommen med din ansökan!   Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Körkort: B körkort och bil är meriterande Arbetstid / Varaktighet: Måndagar, onsdagar och en kväll i veckan. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Kontaktperson: Malin Tidbeck Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till en 12-årig pojke i Danderyd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till en 12-årig pojke i Danderyd

Kvinnlig assistent till 10-årig flicka i Tyresö
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet. Söker en kvinnlig assistent  till en 10-årig flicka som bor med sin familj i Tyresö.  Kunden har en CP-skada, som gör att  hon inte kan gå, stå, sitta eller prata själv. Hon sitter i rullstol och använder sig av gåstol, ståskal och ortoser (benskenor). Som hennes assistent kommer du att hjälpa till med personlig hygien, påklädning, sondmatning och förflyttningar.  Det krävs att du har god fysik.   Du följer med till skolan och är behjälplig vid förflyttningar, skolundervisningen, toalettbesök och måltider. När skoldagen är slut åker du med hem till Tyresö eller kortis. Hämtning och lämning sker mest i hemmet, men kan ibland även förekomma på kortis då familjen tar över. Du som söker bör helst vara utbildad undersköterska och icke rökare. Omvårdnadskunskaper och erfarenhet  av  medicinhantering, sondmatning, epilepsi och astma  är ett stort plus. Du ska vara lyhörd och uppmärksam på kundens kroppsspråk. Önskvärt är att du har barnasinnet kvar och gillar att leka. Kommunikation sker via en kommunikationspärm, men kunden kan med ögonkontakt svara  ja eller nej.  Goda kunskaper i svenska språket krävs på grund av kommunikationssvårigheter. Flera introduktionspass  ingår innan du börjar arbeta på egen hand. Stor vikt läggs på personlig lämplighet, därför ansvarar familjen för rekryteringen. 2 platser. 1 heltid (100%) och 1 Deltid (20%) Arbetstiden är förlagd dagtid måndag - fredag 06:30-16:30. Timlön. Kollektivavtal finns. Tjänsten gäller från och med 2013-08-05- och tillsvidare.
Företag: Olivia Personlig Assistans AB
Ort: Tyresö
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Kvinnlig assistent till 10-årig flicka i Tyresö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvinnlig assistent till 10-årig flicka i Tyresö

Nordisktalande kundtjänst
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi ser ett stort behov av nordisktalande personal till hösten och söker därför dig som har norska, danska eller finska som modersmål. Är du intresserad av att arbeta som kundtjänstmedarbetare i en internationell miljö hos någon av våra kunder? Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Som dansktalande / norsktalande kundtjänstmedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter: • Besvara inkommande telefonsamtal från kunder • Orderhantering • Administrativa arbetsuppgifter Kvalifikationer För att passa och lyckas i rollen som dansktalande / norsktalande kundtjänstmedarbetare ser vi att du har: • Tidigare erfarenhet av service och kundkontakt • Danska eller norska som modersmål och kan kommunicera obehindrat genom tal och skrift • Meriterande om du kan svenska dock ej ett krav Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en självgående, noggrann och en social teamplayer med känsla för professionellt kundbemötande. Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Nordisktalande kundtjänst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nordisktalande kundtjänst

Junior Analyst till internationellt distributionsföretag
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som Junior Analyst kommer du att tillhöra kreditavdelningen som består av ett team på 15 personer där du ansvarar för redovisning och kreditbedömning av mindre kundföretag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: - Samarbeta med övriga organisationen och utveckla kreditarbete inom företagskreditavdelning - Verka för en sund kreditgivning till företags kunder - Förhandla med kunder om olika säkerhetsalternativ - Analysera, bedöma och godkänna kreditlimiter - Öppna nya kundkonton och upprätthålla kundinformation - Stödja försäljning genom att delta i möten - Utföra rapporter, rapportering - Kreditanalysera & åtgärda vid orderstopp - Att genomföra regelbunden uppföljning och kreditbevakning på företagets kunder enligt företagets policy Utvecklingsmöjligheter: Detta är en möjlighet för dig som har arbetat inom redovisning och vill ta nästa steg i din karriär för att utvecklas inom finans. Din profil För att lyckas i denna tjänst har du en relevant utbildning och minst 2 års dokumenterad arbetslivserfarenhet reskontra, redovisning och kreditbedömning. Du har en god förståelse för siffror och kan tolka årsredovisningar. Vidare har du kunskaper i SAP eller liknande ekonomisystem, god vana i Excel. Koncernspråket är engelska. Personliga egenskaper: För att bli framgångsrik i denna tjänst är du en ambitiös person som motiveras av att driva ditt arbete framåt där du får ta mycket eget ansvar. Du är analytisk, strukturerad och noggrann i ditt sätt att arbeta på och du tycker om att utreda problem för att finna den bästa lösningen för kunden. Du är stresstålig och har förmåga att prioritera och arbeta tidseffektivt under ett högt arbetstempo. Vidare är du flexibel, prestigelös och har en hög integritet du där orädd för att svåra beslut och kan jobba i grupp. Då det händer mycket på företaget just nu är det viktigt att du trivs i en snabb och föränderlig miljö. I din roll som Junior Analyst kommer du ha mycket kontakt med kunder, därför är det viktigt att du är kommunikativ och serviceinriktad i ditt sätt att bemöta andra människor. Arbetets omfattning: Start i höst eller enligt överenskommelse. Heltid, kontorstider. Detta är en rekrytering vilket innebär att du kommer att anställas direkt av vår kund. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Jessica Bauer på jessica.bauer@brainpeople.se Om företaget Vår kund är ett internationellt distributionsföretag inom IT branschen som sitter i fina lokaler i norra Stockholm. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook! Sökord: Analytiker, Analyst, ekonom, redovisningsekonom,
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Analyst till internationellt distributionsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Analyst till internationellt distributionsföretag

Administratör/controller
En fråga om demokrati. SKL är en medlemsorganisation för kommuner, landsting och regioner. Som arbetsgivar- och intresseorganisation driver vi deras frågor och erbjuder stöd och service. Vi väcker frågor, agerar kraftfullt och bildar opinion. Vårt uppdrag är att ge kommuner, landsting och regioner bättre förutsättningar för lokalt och regionalt självstyre. Målet är att utveckla välfärden. Det är en fråga om demokrati. ARBETSUPPGIFTER Center för eSamhället (CeSam) är ett relativt nyetablerat programkontor inom SKL med ett kansli och sju programområden. CeSam:s målsättning är att SKL på ett snabbt, samordnat och kraftfull sätt ska kunna verka för att medlemmarna utvecklar verksamheten med stöd av IT. Den fortsatta utvecklingen av eSamhället i kommuner, landsting och regioner är en högprioriterad fråga för SKL. CeSam består av ett kansli med en chef, en strateg/projektcontroller, en IT-arkitekt, en säkerhetsansvarig, en kommunikatör, en administratör samt ansvariga för respektive programområde. Uppdraget är att tillsammans med våra medlemmar och staten främja och samordna en effektiv och säker elektronisk kommunikation med hög tillgänglighet. Arbetsuppgifter: Som Administratör/controller kommer du att ha en viktig roll för att koordinera, stödja och följa upp CeSam:s arbete. Arbetet innebär att sköta den löpande ekonomiska redovisningen och avtalsskrivningar samt att strukturera, planera och analysera både budget, prognoser och bokslut där ekonomi och verksamhet sätts samman. I arbete ingår även att samordna och administrera olika arbetsuppgifter, bland annat kopplat till den politiska beredning som CeSam ansvarar för. Eventuellt kommer även vissa arbetsuppgifter inom området kommunikation att ingå. Det innebär att i nära samarbete med övriga inom CeSam planera, genomföra och följa upp olika slags kommunikationsinsatser samt skriva redaktionellt material för webbpublicering. KVALIFIKATIONER Den vi söker ska ha • utbildning inom ekonomiområdet på minst gymnasienivå • erfarenhet av arbete med prognoser, budgetunderlag och ekonomiuppföljning • erfarenhet av kvalificerat administrativt servicearbete • goda kunskaper om Officepaketet, särskilt Excel, Word och Powerpoint Det är dessutom önskvärt med : • erfarenhet av projektadministration och kunskap om Projectplace • grundläggande kunskap om webbpresentation Den vi söker ska vara serviceinriktad, tycka det är viktigt med ordning och reda, vara ansvarstagande, självgående och arbeta med hög kvalitetskänsla.
Företag: Sveriges Kommuner och Landsting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör/controller jobb, Administratör/controller Stockholm, Administratör/controller Sveriges Kommuner och Landsting
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör/controller

Vill du arbeta som säkerhetskontrollant av frakt?
Framtiden AB Vi söker dig som vill arbeta som säkerhetskontrollant och kan börja en tjänst i augusti! Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta i godsmottagningen, med att scanna allt gods och sedan identifiera om det finns något utmärkande i godset, samt rapportera detta. Detta innebär att du inledningsvis kommer få genomgå säkerhetsprövningar och sedan följer en utbildning på själva maskinen och alla säkerhetsaspekter som finns till detta. Ibland kommer du även behöva öppna lådor och scanna vidare. Det är mycket individuellt arbete, så man behöver gilla ansvar samt förstå innebörden av att upptäcka fel på farligt gods. Om företaget Vår kund är en totalleverantör av tjänster och produkter för ökad säkerhet vid transport och hantering av farligt gods. De erbjuder packning, dokumentation och ansvarsförsäkring för transport av farligt gods. I Göteborgsregionen behöver de nu utöka med flera extraarbetare och är belägna på Landvetter flygplats. Din profil För att kunna göra detta behöver du vara en noggrann, strukturerad person och som samtidigt inte räds för att ta i när det behövs. Meriterande för tjänsten är om du har erfarenhet av transport eller frakt branschen. Körkort och truckkort är mycket meriterande. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag. Villkor Start: Omgående eller enl överenskommelse Arbetstid: 14-22 Ort: Arlanda Stad Urval: Sker löpande så sök redan idag.
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta som säkerhetskontrollant av frakt? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta som säkerhetskontrollant av frakt?

Junior Business Intelligence utvecklare/analytiker
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker en Business Intelligence utvecklare/analytiker till företag i Stockholm. Vår kund är ett internationellt bolag inom spelutveckling som sitter centralt i Stockholm. Målet är att producera världens bästa och roligaste gratis-spel och vår kund har ca 50 miljoner unika besökare varje månad. Företagets medarbetare är passionerade när det gäller spel online och arbetar för att ge sina spelare en fantastisk spelupplevelse. Vi ber dig att skicka in CV och personligt brev på engelska! Arbetsuppgifter: I rollen som Business Intelligence utvecklare/analytiker arbetar du tillsammans med teamet för Business Intelligence och Analytics. Rollen innefattas av att bygga såväl stora rapporter som små analyser av spel och spelare. Du arbetar i nära samarbete med spelutvecklarteamet och andra delar av verksamheten för att identifiera krav och ta fram relevant, tillförlitlig rapportering byggt på dessa krav. Du arbetar även för att proaktivt ta fram nya analyser och komma med insikter för att kunna ta beslut och framtagande av nya strategier. Profil: Formella krav: -Akademisk examen inom relevant område ex. civilingenjör med inriktning matematik -Kunskaper inom systemutveckling, SQL och databaser från kurs eller liknande (meriterande) -Ett intresse för spel på sociala medier och för smartphones -God affärsförståelse -Mycket goda kunskaper i engelska Personliga egenskaper: Vi söker dig som är driven, analytisk, organiserad och detaljorienterad. Du har förmåga att arbeta utifrån hårda deadlines och gillar högt tempo och föränderliga miljöer. Till rollen som Junior Business Intelligence utvecklare/analytiker söker vi dig som vill skaffa dig god affärsförståelse och hur man skapar relevanta och tillförlitliga rapporter. Du har ett öga för detaljer, är noggrann och vilja att lära och att skapa snygga rapporter. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: Junior, Business Intelligence, Utvecklare, Analytiker, Analytics, Data, IT, Spelutveckling, Spel, internationellt, Heltid, Nyutexaminerad, Stockholm, Ingenjörer, Civilingenjör Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Business Intelligence utvecklare/analytiker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Business Intelligence utvecklare/analytiker

DRIVEN PROJEKTLEDARE SÖKES TILL SPÄNNANDE PROJEKT INOM INFRASTRUKTUR
JobBusters Aktiebolag Om oss JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsuppgifter Målet med projektet är att ersätta en nuvarande manuell kassahantering med en automatiserad lösning i Stockholm, Göteborg och Malmö. Rollen som projektledare innefattar att förbereda vår kund så att de är redo att ta emot den första kassahanteringsmaskinen i Göteborg, men även förbereda Malmö och Stockholm på samma process. Du kommer att ha löpande samarbete med intressenter inom ekonomi, affär & service, IT, inköp, kommunikation, HR, leverantörer samt skyddsombud. Resor till Göteborg och Malmö kommer att förekomma i tjänsten. Kvalifikationer - Vi ser att du har erfarenhet av redovisning, ekonomi och projektledning. Personliga egenskaper Du är en ledartyp som trivs med att ta initiativ och att fatta beslut. Du är kommunikativ och tydlig med god samarbetsförmåga. Övrigt Deltid, start omgående t.o.m. 2013-12-31. Därefter 25 % fram till 2014-03-31. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan OMGÅENDE! Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga DRIVEN PROJEKTLEDARE SÖKES TILL SPÄNNANDE PROJEKT INOM INFRASTRUKTUR jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: DRIVEN PROJEKTLEDARE SÖKES TILL SPÄNNANDE PROJEKT INOM INFRASTRUKTUR

Medicinsk sekreterare
Handkirurgiska mottagningen, Södersjukhuset Södersjukhuset – ett akutsjukhus mitt i Stockholm, är hela livets sjukhus. Med hög kompetens och bra samarbete strävar vi efter att vara Sveriges ledande akutsjukhus. För oss är det viktigt att kombinera det stora sjukhusets möjligheter med den nära, personliga patientkontakten och se till att leva upp till våra ledord: ”för patienten - med patienten”. Vi är en specialistklinik med stort upptagningsområde och regionspecialitet och alla handens sjukdomar behandlas här, både stora och små patienter. Arbetsuppgifter: Som medicinsk sekreterare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av journalskrivning, intyg, remisser, brev, diagnosregistrering, postsortering samt kassa och receptionsarbete. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care. Kvalifikationer: Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du som söker har god datorvana samt goda kunskaper i svenska, engelska och medicinsk terminologi. Goda kunskaper i diagnosregistrering är meriterande. Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förväntar oss att du är en person som bidrar med engagemang och glädje. Vi söker dig som är flexibel med förmåga att hitta lösningar. Dina värderingar stämmer överens med våra - du ser varje dag hur ditt arbete bidrar till att patienterna känner sig välkomna till oss på Södersjukhuset. Övrig information: Ansök via vår hemsida www.sodersjukhuset.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Södersjukhuset AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Medicinsk sekreterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medicinsk sekreterare


Sök lediga jobb Distriktsäljare E turn

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se