Duktiga lagermedarbetare sökes omgående åt kund i Strängnäs jobb

Duktiga lagermedarbetare sökes omgående åt kund i Strängnäs jobb Duktiga lagermedarbetare sökes omgående åt kund i Strängnäs jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Duktiga lagermedarbetare sökes omgående åt kund i Strängnäs. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Duktiga lagermedarbetare sökes omgående åt kund i Strängnäs. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Assistent till Swedavia Koncern- Sigtuna

  2. Löneadministratör- Danderyd

  3. Ekonomiadministratör till bolag i city- Stockholm

  4. Rekryterare med affärsintresse- Stockholm

  5. Junior redovisningsekonom 50% till bolag i city- Stockholm

  6. Handledare daglig verksamhet- Sigtuna

  7. Operationssjuksköterska till Norrtälje sjukhus- Norrtälje

  8. Verkstadsarbetare- Lidingö

  9. Glada och säljande varumärkesambassadörer- Stockholm

  10. Undersköterska- Norrtälje


Mer beskrivning

Assistent till Swedavia Koncern
Assistent till Swedavia Koncern Assistentens uppgift är att stödja tre personer i koncernledningen.  Dina arbetsuppgifter Du supporterar tre chefer i koncernledningen genom att handlägga, koordinera och samordna administrativt arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att förbereda möten, besök, resor och konferenser. Detta inkluderar att säkerställa att allt material finns framtaget. Vidare kommer du att hantera planering och administrering av kalendrar, konferenser, lokaler och boenden. Du håller samman och administrerar rapportering, budget och affärsplan. Hantering av inkommande samtal, mejl, och post samt ta emot besökande ingår också i arbetet.  Våra förväntningar Vi söker dig som har erfarenhet av liknande tjänst där du självständigt haft ansvar för olika typer av administrativa uppgifter. Du har därmed blivit en van användare av Officepaketet  och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Till din hjälp finns riktlinjer och policys som du förväntas agera inom. Du är en utåtriktad, serviceinriktad och strukturerad person med gott omdöme.  Vi erbjuder På våra flygplatser möter vi hela världen. Det är en unik arbetsplats med flygpuls och atmosfär. Vi ser att olikheter och mångfald berikar, och ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling som hållbart företag. På www.swedavia.se/jobb kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss. I denna tjänst erbjuder vi dig ett eget ansvarsområde med omväxlande arbetsdagar och många möten med människor. Anställning Tjänsten är en tillsvidareanställning, dagtid, med tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort är Stockholm Arlanda. Kontakt I denna rekrytering samarbetar vi med Mercuri Urval och du söker tjänsten genom att skicka din ansökan i form av CV och personligt brev snarast, dock senast 12 augusti, via www.mercuriurval.se  (referensnummer SE-07086). För frågor kring tjänsten vänligen kontakta Robin Karlestedt 08-506 450 13 t om 19/7 och Melissa Söderberg 08-506 450 26 fr om 22/7. Urval sker löpande så skicka gärna din ansökan så snart du kan, dock senast 12 augusti.
Företag: Swedavia
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till Swedavia Koncern jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till Swedavia Koncern

Löneadministratör
Hösten 2006 kom Media Markt till Sverige när vi öppnade två varuhus, idag är vi 30 varuhus och en av Sveriges största aktörer på hemelektronikmarknaden. Vårt huvudkontor i Stockholm - Stocksund, är en servicefunktion till våra varuhus och ditt uppdrag som anställd här är att utifrån ditt specialistområde underlätta varuhusens vardag. Vi söker nu dig som är en löneadministratör med hög servicekänsla och nu vill bli en del av vårt löneteam. Så brinner du för service och administration och vill arbeta i ett glatt team är det dig vi söker! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Som Löneadministratör kommer du att ansvara för hela löneprocessen för 7-10 varuhusen inom koncernen. Du kommer att arbeta i ett team om fem personer som ansvarar för lönerna och övriga förmåner för varuhusens medarbetare. Du kommer även att ha mycket kontakt med medarbetare, chefer och HR avdelningen i organisationen angående lönerelaterade frågor och med support i vårt tidrapporteringssystem. Du kommer att arbeta i flertalet system, främst Agda, men även i SAP HR, Timeplan med flera. Din profil För att lyckas i tjänsten ser vi att du har en hög känsla för service, är noggrann och har lätt för att lära nytt. Som person är du beslutsam och strukturerad, och du tycker om att driva kvalitetsutveckling. Du klarar också en hög arbetsbelastning och trivs med att samarbeta med kollegor, både i och utanför teamet. Vidare ser vi att du är gymansieekonom eller liknande och eftergymnasial utbildning inom lön (exemplevis KY-utbildning) är starkt meriterande. Du har arbetat ca 3-5 år som löneadministratör, eller lönespecialist, där du hanterat minst 300 löner i din roll och självständigt genomfört hanteringen av flera fulla semesterår. Då vi idag är närmare 2000 anställda i 31 bolag sköter du löner för ca 400-500 anställda och därför är det viktigt att du vill och kan hålla en hög serviceanda och nogrannhet, till och från i högt tempo. Du har ett intresse för system och har du erfarenhet av lönesystemet Agda är detta mycket meriterande. Vidare är du van vid att tolka olika kollektivavtal och har du tidigare arbetat med handelsavtalet är detta en merit. Är du intresserad? Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde Augusti/September. Ansöker gör du genom att klicka på "Sök tjänsten" nedan. Vi vill ha din ansökan snarast möjligt dock senast 2013-07-21. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor och funderingar? Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta: Rose-Marie Huldén, Lönechef, hulden@media-saturn.com
Företag: Media-Saturn/Media Markt
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör jobb, Löneadministratör Danderyd, Löneadministratör Media-Saturn/Media Markt
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör

Ekonomiadministratör till bolag i city
Arena Personal AB Om företaget För kunds räkning söker vi en ekonomiadministratör till ett längre uppdrag. Vår kund är verksam inom kommunal verksamhet och har sitt kontor i trevliga lokaler i Stockholm city. Arbetsuppgifter Som ekonomiadministratör kommer du att arbeta med ekonomiadministration och registervård. Du kommer vara projektcontrollern behjälplig med administration och sköta t.ex. följande arbetsuppgifter: - Hålla ordning och granska huvudboken - Kontrollera periodiseringar, fakturaförslag och budgetavstämning - Mycket mailkommunikation och uppföljningar internt - Hålla ordning på statusar på olika dokument - Uppdatera manualer - Sköta administration kring investeringsprojekt i Agresso - Jämföra prognosfält och budgetfält Din profil För att vara aktuell för uppdraget, vill vi att du har arbetat några år brett inom ekonomi och behärskar grunderna i redovisning. Vi söker dig som har skaffar dig en hel del erfarenhet och på så sätt har möjlighet att få en överblick och en helhetsbild över en ekonomiavdelning, samtidigt som du tycker om och är van att se och fokusera på detaljer. Vi ser gärna att du har ekonomiutbildning på gymnasie- eller KY-nivå, samtidigt som vi värdesätter att du är en god administratör som har ett öga för siffror och struktur. Som person är du positiv, analytisk, prestigelös och flexibel. Vidare värdesätter vi att du är ansvarsfull, lojal och noggrann. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet och har du arbetat i Agresso är det meriterande. Vi söker sig som kan tillträda en ny tjänst i slutet av augusti. Tjänsten är på heltid och viss flextid kan tillämpas. Du kommer arbeta som uthyrd konsult under tre månader med god chans till förlängning för rätt person. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiadministratör till bolag i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiadministratör till bolag i city

Rekryterare med affärsintresse
ExpanderaMera AB är ett av Sveriges största rekrytering- och bemanningsföretag specialiserat mot bygg, anläggning, installation och mark. Företaget har varit verksamt i över 10 år och var pionjär inom sin nisch. Bolaget har även tilldelats flera priser under åren bland annat "Årets Superföretag" och DI Gasell. Läs mer på www.expanderamera.se. Vi söker efter en ny medarbetare för att utöka vår interna styrka. Den vi söker brinner för rekrytering och affärsmässigt personalarbete samt sporras av möjligheten att vara verksam i en spännande och expansiv bransch som byggbranschen. Vi söker dig med höga ambitioner, stor social kompetens och en drivkraft utöver det vanliga. Vi är ett entreprenörsdrivet företag med korta beslutsvägar och högt i tak. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas och avancera inom företaget då företaget verkar på en marknad under kraftig tillväxt. Om tjänsten Som rekryterare hos oss ansvarar du för att kontinuerligt finna yrkesarbetare inom byggbranschen till vår bemanningsverksamhet. Du är delaktig i hela rekryteringsprocessen och förekommande arbetsuppgifter är exempelvis annonsering, intervjuer, referenstagning och deltagande vid rekryteringsträffar. För att lyckas och trivas hos oss är det viktigt att du är målinriktad och trivs i en säljorienterad miljö. Vem är du? Vi tror att du har en akademisk examen inom personal/beteendevetenskap samt att du har ett stort intresse för arbete med personalfrågor på ett affärsmässigt sätt. Du trivs i en fartfylld miljö där du får ta stort eget ansvar för att nå dina och våra mål. Som person är du snabb, målmedveten och strukturerad. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och har lätt för att knyta nya kontakter. Meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rekrytering. Ett krav är att du innehar B-körkort då du kommer att besöka våra kunder och konsulter ute på arbetsplatser runt om i Stockholmsområdet. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Urval och rekrytering sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka din ansökan till mix.selder@expanderamera.se Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Rekryterare med affärsintresse jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rekryterare med affärsintresse

Junior redovisningsekonom 50% till bolag i city
Arena Personal AB Om företaget För kunds räkning söker vi en junior redovisningsekonom till ett längre uppdrag. Vår kund är verksam inom kommunal verksamhet och har sitt kontor i trevliga lokaler i Stockholm city. Arbetsuppgifter Som junior redovisningsekonom kommer du att arbeta med ekonomiadministration och registervård. Du kommer vara projektcontrollern behjälplig med administration och sköta t.ex. följande arbetsuppgifter: - Hålla ordning och granska huvudboken - Kontrollera periodiseringar, fakturaförslag och budgetavstämning - Mycket mailkommunikation och uppföljningar internt - Hålla ordning på statusar på olika dokument - Uppdatera manualer - Sköta administration kring investeringsprojekt i Agresso - Jämföra prognosfält och budgetfält Din profil För att vara aktuell för uppdraget, vill vi att du har arbetat några år brett inom ekonomi och behärskar grunderna i redovisning. Vi söker dig som har skaffar dig en hel del erfarenhet och på så sätt har möjlighet att få en överblick och en helhetsbild över en ekonomiavdelning, samtidigt som du tycker om och är van att se och fokusera på detaljer. Vi ser gärna att du har ekonomiutbildning på gymnasie- eller KY-nivå, samtidigt som vi värdesätter att du är en god administratör som har ett öga för siffror och struktur. Som person är du positiv, analytisk, prestigelös och flexibel. Vidare värdesätter vi att du är ansvarsfull, lojal och noggrann. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet och har du arbetat i Agresso är det meriterande. Vi söker sig som kan tillträda en ny tjänst i slutet av augusti. Tjänsten är på halvtid och flextid kan tillämpas. Du kommer arbeta som uthyrd konsult under tre månader med god chans till förlängning för rätt person. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Junior redovisningsekonom 50% till bolag i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior redovisningsekonom 50% till bolag i city

Handledare daglig verksamhet
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har cirka 42 000 invånare. Socialförvaltningens ansvarsområden är: - Äldreomsorg - Handikappomsorg - Socialpsykiatri - Individ- och familjeomsorg - Tillsyn och tillståndsfrågor ARBETSUPPGIFTER Du ska tillsammans med övrig personal arbeta pedagogiskt och strukturerat mot de mål som individuellt planeras för varje person. Vi arbetar i team och därför är samarbetsförmåga ett måste men även förmågan att arbeta självständigt. Du har som handledare ett ansvarsfullt arbete som bygger på respekt för individens integritet och självbestämmande. KVALIFIKATIONER Grund-och påbyggnadsutbildning för omsorg eller gymnasieskolans omvårdnadslinje med inriktning mot pedagogik, eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig Du har goda kunskaper i det svenska språket samt god förmåga att utrycka dig väl i tal och skrift. Datorvana. Körkort. Erfarenhet av att arbeta med personer som har stora intellektuella och fysiska funktionsnedsättningar. Kunskap om alternativa kommunikationssätt. Erfarenhet av att arbeta med personer med autism/autismliknande tillstånd. Intresse för musik och skapande tillsammans med personer med stora funktionsnedsättningar är meriterande.
Företag: Sigtuna kommun, Freja, Rolsta, Utegrupper, Återbruket, Hällsbo,
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Handledare daglig verksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handledare daglig verksamhet

Operationssjuksköterska till Norrtälje sjukhus
TioHundra AB:s 2 500 medarbetare bedriver sjukvård och omsorg åt Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting. Hos oss finns helheten, allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, psykiatri, personlig assistans och vård för hela familjen. Vi är en miljöcertifierad (ISO 14001) och rökfri arbetsplats. Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Du når oss med ca en timmes bussfärd från Stockholm, Uppsala och Arlanda. Här hittar du ett öppet landskap, en fantastisk skärgård och Norrtäljes idylliska stadskärna. VÅR ARBETSPLATS På operationsavdelningen bedrivs både planerad och akut kirurgi, vi utför årligen ca 3 400 kirurgiska ingrepp. Operationer sker inom allmänkirurgi, urologi, ortopedi och gynekologi. Vår verksamhet fördelas på fyra operationssalar med ett lag var. Ett akutlag bemannar dygnet runt. Till avdelningen hör även sterilenheten som försörjer hela TioHundra AB samt externa kunder med sterilt gods. Totalt är vi 50 medarbetare. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som är operationssjuksköterska för tillsvidareanställning eller vikariat. Individuellt schema används på avdelningen med viss tid under kvällar, nätter och helger. Då verksamheten innefattar olika specialiteter krävs det att vi roterar för att bibehålla vår kompetens och höga kvalitet. Du kommer att vara med och utveckla vår verksamhet och får på sikt ta ansvar för eget ansvarsområde. Våra beslutvägar är korta, och resultatet av dina förslag syns snabbt. Dagligen tillvaratar vi varandras kompetens runt patienten i teamarbete. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har specialistsjuksköterskeexamen med inriktning mot operationssjukvård. Vi värdesätter engagemang och lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.
Företag: TioHundra AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Operationssjuksköterska till Norrtälje sjukhus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Operationssjuksköterska till Norrtälje sjukhus

Verkstadsarbetare
Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.  Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad. Dina arbetsuppgifter  Dina arbetsuppgifter blir att utföra verkstadsarbete. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är svarvning, fräsning, montering och skärande bearbetning. Tillverkningen sker efter ritning i styrda och manuella maskiner. Din bakgrund  Du har erfarenhet från verkstads- eller tillverkningsindustrin och är mycket händig. Har du en verkstadsutbildning är det även meriterande Dina egenskaper Du är en glad och öppen person med ansvarskänsla som uppskattar kvalitet. Vi tror att du har ett gediget intresse för verkstadsjobb och utför ditt arbete med noggrannhet. Som person är du driven, effektiv och strävar hela tiden framåt. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Peter Engström på på tel 072-988 90 35 Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Randstad AB Stockholm
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Verkstadsarbetare jobb, Verkstadsarbetare Lidingö, Verkstadsarbetare Randstad AB Stockholm
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Verkstadsarbetare

Glada och säljande varumärkesambassadörer
Eventpeople bemannar och rekryterar uppdrag åt företag främst inom marknad, kommunikation, projektledning, koordinering, administration, kontor och service. Som medlem i Eventpeoples nätverk får du möjlighet att söka olika typer av uppdrag, alltifrån mässvärdinnor och varumärkesambassadörer till demopersonal och projektkoordinatorer. En av våra kunder, som är ledande inom branschen med högt rankade produkter inom flera kategorier, som till exempel kex, ost och livsmedel, choklad, kaffe, samt tuggummi och godis, kommer under hösten finnas på plats i butiker runt om i Sverige och bjuda på varma drycker. Vi söker nu en proaktiv, positiv och säljande varumärkesambassadör som kan visa upp vår kunds dryckesmaskiner och bjuda på dryck från välkända varumärken. Arbetet går ut på att lyfta fram produktens primära egenskaper såsom variation, bekvämlighet och kvalité. Du arbetar självständigt då du är ensam på plats i butiken. I arbetsuppgifterna ingår även kontakt och säkerhetsställning av platsen samt rapportering och utvärderingar efter dagens slut. Du som söker ska vara proaktiv och framåt som person och det är av största vikt att du är informativ i din framtoning samt gillar att jobba självständigt. Med fördel har du erfarenhet från liknande uppdrag/arbete och trivs i en roll med eget ansvar. Du är en positiv och driven person som känner dig trygg i rollen som serviceinriktad varumärkesambassadör. Tidigare säljerfarenheter ser vi som meriterade. Tycker du att eventbraschen verkar spännande men inte har tidigare erfarenhet, kan detta vara ett bra uppdrag för att visa vad man går för! Var: Stockholm (Butiker i Bromma,  Sickla, Täby, Barkaby, Kungens Kurva och Kungsgatan) När: 6-7 13-14 och 20-21 september    Arbetstid: Fredag 15-19 Lördag 12-16 Utbildning: Sker innan uppstart Ersättning: 112 kr/timme, semesterersättning om 12 % tillkommer.
Företag: Eventpeople
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Glada och säljande varumärkesambassadörer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glada och säljande varumärkesambassadörer

Undersköterska
Vi är en del av vårdbolaget TioHundra vars 2 500 medarbetare bedriver sjukvård och omsorg åt Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting. Hos oss finns helheten, allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, psykiatri, personlig assistans och vård för hela familjen. Vi är en miljöcertifierad (ISO 14001) och rökfri arbetsplats. Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Du når oss med ca en timmes bussfärd från Stockholm, Uppsala och Arlanda. Här hittar du ett öppet landskap, en fantastisk skärgård och Norrtäljes idylliska stadskärna. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som är erfaren undersköterska och vill arbeta på Grind Vård- och omsorgsboende. Boendet har 53 platser och är beläget i Grind i Norrtälje. Inom verksamhetsområdet vård- och omsorgsboende arbetar vi med personcentrerad omvårdnad, det innebär att det är viktigt för dig att tillsammans med dina medarbetare ge en god omvårdnad där kunden alltid står i centrum. För att uppnå detta är det viktigt för dig med ett utvecklat kontaktmannaskap. Du är delaktig och engagerad i teamträffar och arbetsplatsträffar och värnar om boendets framtida utveckling. KVALIFIKATIONER Undersköterskeutbildning. Erfarenhet inom området är ett krav. Vid en av tjänsterna är utbildning och/eller erfarenhet inom psykiatriska sjukdomar ett krav. Som personliga egenskaper ser vi att du är flexibel, kan hantera stressade situationer, ta ansvar och initiativ samt ha en god samarbetsförmåga och vara positiv till ditt arbete. Ett gott bemötande i alla situationer är en självklarhet för dig. Datorvana är ett krav då all dokumentation genomförs på dator. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.
Företag: TioHundra AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska jobb, Undersköterska Norrtälje, Undersköterska TioHundra AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska


Sök lediga jobb Duktiga lagermedarbetare sökes omgående åt kund i Strängnäs

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se