EKONOM LEVERANTÖRSRESKONTRA jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: EKONOM LEVERANTÖRSRESKONTRA. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: EKONOM LEVERANTÖRSRESKONTRA. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Teknisk säljare- Landskrona
- Medicinsk sekreterare/Chefsstöd till Vårdcentral Centrumkliniken Trelleborg- Trelleborg
- Gymnasielärare i svenska och samhällskunskap, Christian 4s gymnasium- Kristianstad
- Snickare- Helsingborg
- Relationsskapande butikssäljare med kunden i fokus till Folkpool i Skurup- Skurup
- Är du Leg.Sjuksköterska och vill jobba som konsult?- Trelleborg
- Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?- Helsingborg
- Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?- Malmö
- Studenter med truckkort för uppdrag i Malmö och Lund- Lund
- Studenter med truckkort för uppdrag i Malmö och Lund- Malmö
Mer beskrivning
Teknisk säljareOm Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: Beardow Adams är ett världsledande företag inom limtillverkande industri. Det svenska bolaget har funnits sedan 1901 och är välkänt i marknaden med ett gott renommé. Beardow Adams har över 20 000 kunder och deras industrilimmer används inom en mängd olika områden så som förpackning, etikettering, träbearbetning, bokbinderi, produktmontering mm. Idag finns Beardow Adams över nästan hela världen och Sveriges huvudkontor ligger i Landskrona dit tjänsten är tänkt att tillsättas. Här sitter 16 medarbetare i fräscha lokaler där företagskulturen präglas av högt i tak. Besök gärna www.beardowadams.com. Arbetsuppgifter: I rollen som teknisk säljare jobbar du med B2B-försäljning med fokus på både befintliga och nya kunder. Det är du som prospekterar och skapar offerter samt kalkyler samtidigt som du lägger stort fokus på att träffa kund på plats, hantera avtalsskrivning och därefter vårda din kundstock. På ett strategiskt sätt planerar du din tid från dag till årsbasis där du arbetar efter en detaljerad marknads- och aktivitetsplan och rapporterar till försäljningschef. Du mäts utifrån hur du vårdar och växer dina affärer. Kunderna du arbetar med är allt från välkända globala företag till mindre företag och produkterna du säljer är världsledande industrilimmer. Du är på resande fot ca tre dagar i veckan och jobbar resterande två dagar på kontoret med att prospektera samt administrera och planera. Självklart har du tillgång till tjänstebil. Profil: ⢠Avslutad eftergymnasial utbildning ⢠Arbetslivserfarenhet av någon säljroll är starkt meriterande ⢠Erfarenhet eller utbildning inom teknik eller reklam är starkt meriterande ⢠Svenska och engelska flytande i tal och skrift ⢠B-körkort Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för att skapa goda och långsiktiga relationer till andra. Du känner dig trygg i sociala sammanhang och har lätt för att skapa förtroende. Vidare tror vi att du brinner för kundkontakt och har en förmåga att på ett affärsmässigt sätt analysera kundens behov och omformulera det till en lösning där du hela tiden är proaktiv och ligger steget före. Du har ett tekniskt intresse och drivs av att arbeta med eget ansvar och möjlighet att påverka din vardag där du till största del är självgående Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Landskrona Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:
Företag: Bravura
Ort: Landskrona
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk säljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk säljare
Medicinsk sekreterare/Chefsstöd till Vårdcentral Centrumkliniken Trelleborg
Gör skillnad. Varje dag. Vårdcentralen Centrumkliniken har ett fyrtiotal medarbetare som tjänstgör och drygt 11 300 listade patienter. Vi har ett tillhörande BVC på en Familjecentral och även en stor rehabiliteringsenhet, Lyftet Rehab, med sjukgymnaster och arbetsterapeuter. Förutom läkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor och medicinska sekreterare har vi även en rehabiliteringskoordinatorfunktion på vår enhet. Vi bedriver en mängd olika mottagningar, till exempel diabetes, astma/KOL, blodtryck, rökavvänjning, flyktinghälsa, vaccinationsmottagning, distriktssköterskemottagning, äldrevårdsmottagning och minnesmottaging. På Lyftet Rehab drivs även en mängd gruppverksamheter såsom Mediyoga, Artrosskola, Smärtskola, basal kroppskännedom, träning för nyblivna mammor med mera. Vi har ett mycket nära samarbete mellan de olika yrkeskategorierna och ett öppet, positivt och kreativt arbetsklimat. Vi värdesätter personalens utvecklingsmöjligheter och delaktighet och jobbar ständigt med att utöka vår service och vårt goda bemötande mot våra patienter. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en medicinsk sekreterare och rekryteringen avser en tillsvidaretjänst. Att arbeta som medicinsk sekreterare hos oss innebär journalskrivning, receptionsarbete samt ett flertal andra medicinska sekreteraruppgifter. Denna tjänst innebär även en roll som chefsstöd. Vi arbetar efter Region Skånes värdegrunder: välkomnande, drivande, omtanke och respekt. Som medicinsk sekreterare hos oss har du ett varierande arbete med stor möjlighet att påverka din arbetssituation. I dag arbetar här sex medicinska sekreterare med att hålla en hög service och tillgänglighet mot såväl våra patienter som övriga medarbetare. Vi kan även erbjuda dig möjlighet till utveckling och fortbildning inom olika områden. KVALIFIKATIONER Du som söker har utbildning i Hälso- och sjukvårdsadministration 80p (KY) eller 400p (YH) alternativt motsvarande utbildning som medicinsk sekreterare. Det är meriterande med erfarenhet av arbete som medicinsk sekreterare och/eller arbetslivserfarenhet från vårdcentral. Därtill ses det som fördel för tjänsten med kunskaper i PMO, PASiS, 1177 e-tjänster, HR fönster och/eller Mina planer. Goda kunskaper i svenska språket är ett krav och vi ser också gärna att du har goda IT-kunskaper. Vi vill att du besitter en god servicekänsla, är ansvarsfull och självständig samt att du även har lätt för att samarbeta med andra. Vidare tror vi att du är en flexibel person som har fokus på patienternas och verksamhetens bästa. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi tillämpar löpande urval, välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne. Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt som grund för allt vi gör. Skånevård Sund är en av Region Skånes fyra sjukvårdsförvaltningar. Utöver nedanstående sjukvårdsutbud, bedriver förvaltningen även forskning i egen regi och i samarbete med externa aktörer, där Medicinska fakulteten vid Lunds universitet är största samarbetsparten. ⢠De somatiska sjukvårdsverksamheterna består av ett akutsjukhus som bedrivs vid Helsingborgs lasarett och tre närsjukhus Lasarettet i Landskrona, Lasarettet Trelleborg och Ängelholms sjukhus. ⢠Hälsovalsverksamhet bedrivs inom primärvårdsnivå så som vårdcentraler, barnhälsovård och mödrahälsovård inom nordvästra Skåne, Landskrona/Svalöv och Trelleborg, Svedala och Vellinge. ⢠Psykiatri Skåne tillhandahåller en likvärdig psykiatri för alla medborgare i Region Skåne. Utöver detta bedriver förvaltningen tre regionövergripande uppdrag: ⢠Psykiatri ⢠Centrum för primärvårdsforskning (CPF) ⢠Kompetenscentrum för primärvård (KCP) På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Region Skåne, Skånevård Sund, primärvård
Ort: Trelleborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Medicinsk sekreterare/Chefsstöd till Vårdcentral Centrumkliniken Trelleborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medicinsk sekreterare/Chefsstöd till Vårdcentral Centrumkliniken Trelleborg
Gymnasielärare i svenska och samhällskunskap, Christian 4s gymnasium
Kristianstad är nordöstra Skånes handelscentrum med 84 000 invånare, bara en timmes tågresa från storstadsområdet vid Öresund. Vi är cirka 7 000 medarbetare och här finns gott om utrymme för kreativa människor som vill lyfta tillsammans med oss. Vårt arbete gör skillnad i människors vardag! Barn- och utbildningsförvaltningen bedriver pedagogisk verksamhet som sträcker sig från förskola till vuxenutbildning. I en trygg, kreativ och demokratisk miljö som värnar alla människors lika värde arbetar vi för lärande, kunskap och omsorg. Vi söker dig som vill vara med och forma framtiden! Är du en kreativ problemlösare och vill vara med att göra skillnad för elever som behöver en skola utöver det vanliga? Då kan du vara den vi söker! Till hösten startar vi en ny enhet inom IM för att möta de elever som av någon anledning vill lämna sina nationella program och behöver komma in i annan aktivitet i väntan på att de ska komma vidare. För tjänsten krävs det att du har lätt att skapa goda relationer till ungdomarna och stöttar dem för att komma vidare med studier, praktik, arbete eller annan aktivitet. Verksamheten kommer att arbeta i tät kontakt med KAA (Kommunalt aktivitetsansvar). Du kommer att arbeta tillsammans med andra yrkeskategorier i ett litet team och har goda förutsättningar för att vara med att bygga upp verksamheten. Arbetsplatsen ligger centralt i Kristianstad. Läs mer och välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter I arbetet ingår undervisning utifrån gymnasiets läroplan som stimulerar elever till lärande och eget ansvar. Du skapar förtroendefulla relationer till elever och övriga samarbetspartners som genomsyras av positiva förväntningar. I rollen som ledare skapar du en trygg och utvecklande lärmiljö, planerar din väl samt bidrar till en god arbetsmiljö. Du använder dig av ungdomars vardag och kultur, alternativa läroverktyg, aktuell forskning samt vetenskaplig grund när du planerar och individanpassar din undervisning. Du reflekterar enskilt och tillsammans med kollegor över ert arbete, i syfte att ständigt utvecklas. Kvalifikationer Du som söker har lärarlegitimation med behörighet att bedriva undervisning i ämnena svenska och/eller samhällskunskap och annat ämne inom gymnasieskolan och åk 7-9 i samma ämnen. Du har även kunskap om och förmåga att leva upp till de yrkesetiska principerna för lärare. Vi vill att du har erfarenhet från arbete som lärare på gymnasiet med ansvar för undervisningen. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete som lärare i grundskolan med ansvar för undervisningen är det meriterande liksom ledarerfarenhet med målgrupp ungdomar. Din didaktiska och pedagogiska förmåga använder du för att skapa individanpassad och intresseväckande undervisning, där dokumentation om elevens förmåga ligger till grund. Du har förmåga att omsätta läroplanens mål samt använda dig av händelser i omvärlden, ungdomars vardag och aktuell forskning i undervisningen. Både intresse och kunskap att kunna integrera digital teknik som redskap i undervisningen krävs. Genom ett professionellt bemötande, förtroendefulla relationer och förmåga att tydligt kommunicera mål och förväntningar skapar du en trygg lärmiljö. Det är en fördel om du även har förmåga att möta elever med hög problematisk skolfrånvaro. Du vill ständigt utveckla ditt och gruppens arbete genom kollegialt lärarande. Anställningsvillkor Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med start 2018-08-14. För att vi ska kunna ta ställning till din ansökan ska du bifoga examensbevis samt lärarlegitimation. När du erbjudits anställning krävs ett utdra ur polisens belastningsregister enligt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ i Skollagen. Har du frågor är du välkommen att kontakta Maj-Lis Werner, rektor på telefon 0733-13 67 44. Sista ansökningsdag är 2016-06-14. Välkommen med din ansökan via länken nedan tillsammans med CV och personligt brev. Har du frågor om hur du gör din ansökan kontakta systemets support på 0520-58 00 50 eller via supportrutan. I Kristianstads kommun tillämpas heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Rökfri arbetstid tillämpas.
Företag: Kristianstads kommun
Ort: Kristianstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Gymnasielärare i svenska och samhällskunskap, Christian 4s gymnasium jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gymnasielärare i svenska och samhällskunskap, Christian 4s gymnasium
Snickare
Om företaget Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom utbildning, bemanning, rekrytering och omställning och finns på fler än 100 orter över hela landet â från Kiruna i norr till Ystad i söder. Varje år jobbar ca 9000 personer som bemanningskonsulter hos oss. För kunds räkning söker vi nu en snickare med yrkesbevis. Om tjänsten Vi söker nu träarbetare som vill arbeta med entreprenad eller bostadsbyggande. Som träarbetare/snickare är du en viktig del i arbetet med att skapa framgångsrika projekt och nöjda kunder. Vi söker dig som har några års erfarenhet av yrket och som månar om goda relationer med kollegor, kunder och leverantörer. Arbetsområdet är Helsingborg med omnejd. Är du noggrann och tycker om att ta ansvar? För att passa hos oss är det viktigt att du är noggrann och ansvarsfull i ditt arbete. Du är också självständig, ordningsam och initiativrik med en självklar förmåga till gott samarbete. Du har erhållit yrkesbevis och erfarenhet av liknande tjänst. B-körkort är ett krav. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid/heltid/Helsingborg Tillträdesdag Omgående Information Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så välkommen med din ansökan redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via e-post, du söker tjänsten på www.lernia.se. Lernia är vägen framåt Forma framtiden med oss! Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia â tillsammans formar vi din framtid! Läs mer på lernia.se.
Företag: Lernia
Ort: Helsingborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Snickare jobb, Snickare Helsingborg, Snickare Lernia
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Snickare
Relationsskapande butikssäljare med kunden i fokus till Folkpool i Skurup
Vi söker dig som har förmåga att bygga kundrelationer och att sätta kundnöjdhet i fokus och som vill skapa mervärde, glädje och livkvalitet för familjer. Vi erbjuder en tjänst på ett företag med utvecklingsmöjligheter! Arbetsuppgifter Du kommer att driva den dagliga butiksverksamheten och ha våra kunder i fokus genom att leverera serviceinriktad och behovsstyrd försäljning. Du har lätt för att bygga kundrelationer och lägger stor vikt vid att sätta kunden i fokus. Vi är ett litet företag där alla hjälps åt med de dagligt förekommande arbetsuppgifterna i butiken. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av konsument försäljning B2C. Relevant utbildning inom försäljning är meriterande. Som person är du lyhörd, pålitlig, noggrann, driven och initiativrik. Du har hög social kompetens och brinner för att skapa goda relationer, både internt och externt. Du är en driven säljare och har förmåga att jobba strukturerat och självständigt. Kommunikation är av stor vikt, därför är det viktigt att du behärskar det svenska språket mycket bra i både tal och skrift. Datorvana är ett måste, vana att jobba med Excel och Word är mycket meriterande. Erfarenheter vid kassasystem och att hantera kontanter och stämma av dagsavslut, en känsla för vad som krävs för att hålla en butik inbjudande. Folkpool Skurup Folkpool Skurup grundades 1988 och är återförsäljare för Folkpool som är Sveriges i särklass största leverantör av swimmingpooler och spabad till privatpersoner.
Företag: Poolia Malmö AB
Ort: Skurup
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Relationsskapande butikssäljare med kunden i fokus till Folkpool i Skurup jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Relationsskapande butikssäljare med kunden i fokus till Folkpool i Skurup
Är du Leg.Sjuksköterska och vill jobba som konsult?
Vi söker Dig som är legitimerad sjuksköterska med stort intresse av att göra skillnad inom äldreomsorgen.Att arbeta som sjuksköterskekonsult är fritt och lärorikt. Du bestämmer själv när och hur mycket du vill arbeta. Du är en driven och duktig sjuksköterska som är trygg både som person och i din profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Vi tror också att du är nyfiken, flexibel, effektiv och har förmåga att snabbt sätta dig in i nya rutiner. Du har god datorvana, är serviceinriktad och har ett gott bemötande mot både vårdtagare, deras anhöriga och dina kollegor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vill du arbeta som konsult och vara med och påverka så tveka inte att ta dig an detta uppdrag! Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för Leg. Sjuksköterska är bland annat: -Planering av omvårdnad -Medicindelning/administrera insulin -Provtagning -Medicinsk rond med läkare -Samverkan med övrig vård- och paramedicinsk personal Anställning Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning och Rekrytering med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse. Som konsult erbjuds du konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag. Vi erbjuder även: ⢠Introduktion för att du så snabbt som möjligt ska komma in i din roll ⢠Regelbundna utvecklingssamtal med din närmaste chef ⢠Kontinuerlig coachning för att följa hur du når dina uppsatta mål ⢠Inbjudningar till seminarier och konsultträffar ⢠Friskvårdsbidrag Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen âSkicka ansökanâ. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten var vänlig och kontakta kontaktpersonen för respektive annons. På vår hemsida http://vardlanken.se/lediga-jobb/ presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Urval och intervjuer sker löpande, vi tar tacksamt emot din ansökan snarast. Om oss Vårdlänken Bemanning och Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal så som läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, socionomer samt övrig vård- och omsorgspersonal. Vi har över 19 års erfarenhet av bemanning inom vård och omsorg. Våra uppdragsgivare är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Det gör oss till helhetsleverantör inom vård- och omsorgsområdet. Läs mer om oss på vår hemsida www.vardlanken.se. Gå även in och gilla oss på Facebook www.facebook.com/vardlanken
Företag: AB Vårdlänken bemanning & Rekrytering
Ort: Trelleborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Är du Leg.Sjuksköterska och vill jobba som konsult? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du Leg.Sjuksköterska och vill jobba som konsult?
Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Retail House är Nordens ledande Shopper Marketing byrå med över 15 års erfarenhet av handel och varumärken. Med insikt om shopperbeteende hjälper vi våra kunder att omvandla varumärkets styrka till försäljning vid köptillfället, samtidigt som vi arbetar med att ta fram strategier och kommunikation som stärker samarbetet mellan handel och varumärke. Vi arbetar med kunder som ICA, Johnson & Johnson, Coca Cola, Swedish Match, Sodastream, Marabou och Elgiganten. Tycker du om service, försäljning och trivs med att jobba i butik? Är du glad, barnkär, utåtriktad och har en massa energi för att bjuda, informera och sälja produkter till kunder i butik? Vi söker just nu personal till ett skolstartsevent Fredag & Lördag den 17-18/8. Arbetstiden är beräknad från 10:30-18:45 (fredag) & 09:30-16:15 (lördag). I vissa butiker kommer ni vara två kollegor som arbetar tillsammans under dessa dagar, möjligheten finns därför att arbeta tillsammans med en vän. Tipsa gärna era nära och kära om detta och sök tillsammans. Ange i er ansökan att ni då helst skulle vilja jobba i en butik där det är tvåmannauppdrag. Eventet innefattar lekar med barn och försäljning av ett välkänt företags skolprodukter. Du får utbildning, hjälpmedel och två roliga dagar! Om du efter eventet känner att detta är något du skulle vilja fortsätta jobba med, har vi fler roliga event som skulle kunna passa. Vi erbjuder ett omväxlande jobb där det finns möjligheter att utvecklas inom butiksförsäljning, där vi jobbar kontinuerligt för att utbilda dig inför de olika uppdragen. Vi har även en supportavdelning dit du kan vända dig inför, under och efter dina uppdrag. Söker du ett varierande och flexibelt extrajobb är du varmt välkommen med din ansökan! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Körkort - Tillgång till bil
Företag: Retail House
Ort: Helsingborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Retail House är Nordens ledande Shopper Marketing byrå med över 15 års erfarenhet av handel och varumärken. Med insikt om shopperbeteende hjälper vi våra kunder att omvandla varumärkets styrka till försäljning vid köptillfället, samtidigt som vi arbetar med att ta fram strategier och kommunikation som stärker samarbetet mellan handel och varumärke. Vi arbetar med kunder som ICA, Johnson & Johnson, Coca Cola, Swedish Match, Sodastream, Marabou och Elgiganten. Tycker du om service, försäljning och trivs med att jobba i butik? Är du glad, barnkär, utåtriktad och har en massa energi för att bjuda, informera och sälja produkter till kunder i butik? Vi söker just nu personal till ett skolstartsevent Fredag & Lördag den 17-18/8. Arbetstiden är beräknad från 10:30-18:45 (fredag) & 09:30-16:15 (lördag). I vissa butiker kommer ni vara två kollegor som arbetar tillsammans under dessa dagar, möjligheten finns därför att arbeta tillsammans med en vän. Tipsa gärna era nära och kära om detta och sök tillsammans. Ange i er ansökan att ni då helst skulle vilja jobba i en butik där det är tvåmannauppdrag. Eventet innefattar lekar med barn och försäljning av ett välkänt företags skolprodukter. Du får utbildning, hjälpmedel och två roliga dagar! Om du efter eventet känner att detta är något du skulle vilja fortsätta jobba med, har vi fler roliga event som skulle kunna passa. Vi erbjuder ett omväxlande jobb där det finns möjligheter att utvecklas inom butiksförsäljning, där vi jobbar kontinuerligt för att utbilda dig inför de olika uppdragen. Vi har även en supportavdelning dit du kan vända dig inför, under och efter dina uppdrag. Söker du ett varierande och flexibelt extrajobb är du varmt välkommen med din ansökan! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Körkort - Tillgång till bil
Företag: Retail House
Ort: Malmö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Studenter med truckkort för uppdrag i Malmö och Lund
Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett flexibelt extrajobb? Har du körkort och truckkort A&B och är redo att börja jobba omgående? Då ska du söka det här uppdraget! Om jobbet Vi söker just nu studenter på deltid vid behov hos våra kunder i Malmö och Lund med omnejd med tillsättning omgående. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta internservice, godshantering, paketering, lossning och lastning och truckkörning. Arbetstiderna är dagtid måndag till fredag och vi ser gärna att du är tillgänglig att arbeta 50%. Om dig Vi söker dig som är en arbetsvillig och driven person som är tillgänglig omgående på deltid. Tidigare erfarenhet av truckkörning med motviktstruck meriterande. Din prestigelöshet, servicekänsla och goda arbetsmoral gör att du kommer att trivas som konsult för Adecco hos våra kunder. Arbetet är fysiskt krävande och därför är det viktigt att du kan hantera tunga lyft och du är inte rädd för att ta i när det behövs. Körkort B och truckkort A&B är ett krav. Vi söker personal på deltid och därför krävs det att du är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% för att vara aktuell för tjänsten. Du ska kunna uppvisa ett giltigt studieintyg eller intyg om annan huvudsaklig sysselsättning. Ange i din ansökan vad din andra sysselsättning innebär. Ange också hur mycket du kan arbeta. Om anställningen Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Student. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra. Du får ett ramavtal i Adecco Student. Du blir sedan anställd när behov uppkommer och du accepterar anställningserbjudandet. Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt kollektivavtal. Om ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Lund
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Studenter med truckkort för uppdrag i Malmö och Lund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studenter med truckkort för uppdrag i Malmö och Lund
Studenter med truckkort för uppdrag i Malmö och Lund
Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett flexibelt extrajobb? Har du körkort och truckkort A&B och är redo att börja jobba omgående? Då ska du söka det här uppdraget! Om jobbet Vi söker just nu studenter på deltid vid behov hos våra kunder i Malmö och Lund med omnejd med tillsättning omgående. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta internservice, godshantering, paketering, lossning och lastning och truckkörning. Arbetstiderna är dagtid måndag till fredag och vi ser gärna att du är tillgänglig att arbeta 50%. Om dig Vi söker dig som är en arbetsvillig och driven person som är tillgänglig omgående på deltid. Tidigare erfarenhet av truckkörning med motviktstruck meriterande. Din prestigelöshet, servicekänsla och goda arbetsmoral gör att du kommer att trivas som konsult för Adecco hos våra kunder. Arbetet är fysiskt krävande och därför är det viktigt att du kan hantera tunga lyft och du är inte rädd för att ta i när det behövs. Körkort B och truckkort A&B är ett krav. Vi söker personal på deltid och därför krävs det att du är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% för att vara aktuell för tjänsten. Du ska kunna uppvisa ett giltigt studieintyg eller intyg om annan huvudsaklig sysselsättning. Ange i din ansökan vad din andra sysselsättning innebär. Ange också hur mycket du kan arbeta. Om anställningen Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Student. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra. Du får ett ramavtal i Adecco Student. Du blir sedan anställd när behov uppkommer och du accepterar anställningserbjudandet. Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt kollektivavtal. Om ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Malmö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Studenter med truckkort för uppdrag i Malmö och Lund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studenter med truckkort för uppdrag i Malmö och Lund
Söka jobb tips