EKONOMIASSISTENT TILL LEVERANTÖRSRESKONTRA jobb - lediga jobb

EKONOMIASSISTENT TILL LEVERANTÖRSRESKONTRA jobb EKONOMIASSISTENT TILL LEVERANTÖRSRESKONTRA jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: EKONOMIASSISTENT TILL LEVERANTÖRSRESKONTRA. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: EKONOMIASSISTENT TILL LEVERANTÖRSRESKONTRA. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Socionom till Vuxenenheten- Skurup

  2. Medicinska sekreterare till Akutmottagning i Lund- Lund

  3. Audionom, vik, till Audiologiska avdelningen i Helsingborg- Helsingborg

  4. Undersköterska- Trelleborg

  5. Studentinformatör- Malmö

  6. Specialpedagog, Elevhälsan- Bjuv

  7. Frukt- & Gröntansvarig- Kristianstad

  8. Merchandiser/Kassa-personal 30% deltid- Burlöv

  9. Maskinoperatör till ledande bolag inom processindustrin- Helsingborg

  10. Projektingenjör inom ugns- och processteknik- Höganäs


Mer beskrivning

Socionom till Vuxenenheten
Skurups kommun ligger naturskönt på den skånska sydkusten mellan hav och ås och utgör en central plats i Öresundsregionen. Med ca 15 000 invånare har Skurup en mångfald av natur, kultur och näringsliv att erbjuda. I södra delen finns två av sydkustens bästa havsbad, småbåtshamnar, fiske, golfbana och ett äkta skånskt odlingslandskap. I den norra delen breder ett böljande kulturlandskap ut sig med inslag av bokskogar samt intressanta sevärdheter och fornminnen. Kombinera arbetsliv, familj och fritid i Skurup i Nils Holgerssons hembygd. Individ- och familjeomsorgen i kommunen består av all myndighetsutövning (SOL, LVU, LVM, LSS) gällande barn, ungdomar vuxna och äldre inklusive försörjningsstöd, budgetrådgivning, skuldsanering och familjerätt. Verksamhetsområdet rymmer även meningsfull sysselsättning och boendestöd för vuxna med psykiska funktionsnedsättningar, HVB-hem för unga samt öppenvårdsinsatser för barn, unga och vuxna i olika former. Vuxenenheten omfattar 19 medarbetare med enhetschef och vi söker en socionom till enheten. ARBETSUPPGIFTER Som socionom i Vuxenenheten ansvarar du för utredningar, uppföljning och handläggning enligt SOL, LVM och LSS. I tjänsten ingår ett aktivt samarbete internt och externt. KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som är utbildad socionom. Vi ser gärna att Du har erfarenhet inom arbetsområdet. Det är ett självständigt arbete som kräver att du kan organisera och skapa struktur. Som handläggare behöver du kunna anpassa dig till olika situationer, skapa goda relationer, och ha lätt för att samarbeta. Du har motivation att arbeta med socialt förändringsarbete. Du är nyfiken, har insikt och är engagerad. I det dagliga arbetet är dokumentation en viktig del, vilket gör att du bör ha lätt för att skriva och se helheten. Arbetsgruppen har regelbunden handledning och du erbjuds friskvård. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort B är ett krav. ÖVRIGT Fortlöpande rekrytering tillämpas. Tjänsterna tillsätts under förutsättning att vederbörliga beslut fattas. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Skurups kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Skurups kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Skurups kommun, Individ och Familjeomsorg
Ort: Skurup
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Socionom till Vuxenenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socionom till Vuxenenheten

Medicinska sekreterare till Akutmottagning i Lund
Gör skillnad. Varje dag. Akutmottagningen är sjukhusets ingångsport och det är här majoriteten av patienterna påbörjar sin vistelse. Här möter du många människor vilket gör att arbetstempot varierar från den ena stunden till den andra och ingen dag är den andra lik. Vi på akutmottagningen välkomnar nya idéer till förbättringar av verksamheten. Du som medarbetare ses som en oerhört viktig och värdefull resurs i detta utvecklingsarbete. På vår akutmottagning har vi ett ledarskap som uppmuntrar, stödjer och engagerar varje medarbetare i arbetet. Du arbetar tillsammans med många medicinska sekreterare, där ni hjälper varandra och hjälps åt för att tillsammans med andra professioner tillgodose våra patienters behov. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill jobba på denna omväxlande arbetsplats och välkomnar dig som är intresserad av dag- kväll och helgtjänstgöring. Vi har infört kvoterad arbetstid. Detta innebär att när du jobbar kvällar, helger och nätter får du möjlighet minska veckoarbetstiden med bibehållen lön. Har du frågor kring kvoterad arbetstid får du gärna höra av dig. I din roll som sekreterare på akutmottagningen får du mycket omväxlande arbetsuppgifter. Vi har ett brett arbetsfält med stor variation, både vad gäller dokumentation och de olika unika arbetsuppgifterna. Mycket av vårt arbete är inte bundet till specifika individer utan till funktioner, vilket gör att vi lämnar över pågående arbete efter vårt arbetspass. Som grund till vårt viktiga arbete finns en utformad utbildningstrappa med stora möjligheter till utveckling. I tjänsten ingår bland annat journalskrivning via MedSpeech i Melior och registrering i olika system såsom PASIS och patientliggarsystemet. Inskrivningsarbete sker tillsammans med sjuksköterska. Vidare ingår även telefonservice och receptionsarbete. När du känner trygg i din roll som sekreterare på akuten kommer du även att vara med på larm i akutrummet. I de specifika sekreterarfunktionerna arbetar vi tillsammans i team med läkare, sjuksköterskor och undersköterskor. Dessa funktioner gör vårt arbete unikt. Varje dag är en ny utmaning, vi upplever stor variation i vårt arbete, det finns möjlighet till utveckling och vi berikas ständigt med nya erfarenheter. På akutmottagningen arbetar du i ett nära samarbete med övrig vårdpersonal och med dina medicinska sekreterarkollegor. Resor inom arbetet kan förekomma mellan Lund och Malmö. Vi har nära till skratt och en stark samhörighetskänsla och vill gärna att du ska vara med och bidra till vår gemenskap! Utöver vår goda sammanhållning finns det ytterligare fördelar med att jobba hos oss. Här får du möjlighet att boka pass i TimeCare och använda flextid vilket innebär att du kommer kunna vara ledig mitt i veckan. Efterhand som du känner dig trygg med arbetsuppgifterna finns det möjlighet att arbeta på distans när verksamheten tillåter. Vi erbjuder dig även friskvårdsersättning enligt avtal. KVALIFIKATIONER Vi tror att du som vill bli vår nya kollega uppskattar vår omväxlande arbetsplats lika mycket som vi gör! Du vill ha ett spännande, variationsrikt och utvecklande arbete. Du är serviceinriktad och positivt inställd till de utmaningar som du ställs inför samt tycker om ett tidvis högt arbetstempo. Vidare bör du vara lyhörd och flexibel, ha en förmåga att behålla ditt lugn i stressande situationer och vara bra på att hantera de tuffa situationer som ibland uppkommer på en akutmottagning. Som person är det viktigt att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och vill vara med i vår utveckling av patientadministration. Eftersom vi arbetar i nära samarbete med övrig vårdpersonal är det viktigt att du är har en positiv inställning och vill bidra till ett gott samarbete. För att arbeta som medicinsk sekreterare ser vi att du har utbildning i hälso- och sjukvårdsadministration 80p (KY) eller 400p (YH) eller annan motsvarande medicinsk sekreterarutbildning. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta som medicinsk sekreterare. Du har goda kunskaper i medicinsk terminologi och i svenska språket. Vi använder oss av systemen Melior, Medspeech och PASIS och ser gärna att du har kunskaper i dessa system. Vidare krävs allmänt god IT-vana i Windows – miljö. Utbildning i DRG-registrering är meriterande. Varmt välkommen med din ansökan! Om du vill veta mer innan du skickar in din ansökan är du välkommen att göra ett besök hos oss. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne. Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt som grund för allt vi gör. Skånes universitetssjukvård (SUS) bildades den 1 juni 2013 och består av Skånes universitetssjukhus samt av den offentligt bedrivna primärvården i Malmö- och Lundområdet. Skånes universitetssjukhus omfattar sjukhusverksamheterna i Lund och Malmö och är landets tredje största sjukhus. Förvaltningen har drygt 13 000 medarbetare och en omsättning om drygt 14 miljarder kronor. SUS erbjuder primärvård, länssjukvård och högspecialiserad vård, samtidigt som vi utbildar och bedriver avancerad forskning i nära samarbete med universitet och högskolor. Vi arbetar med respekt för människan och strävar alltid efter att vara bland de bästa. På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Region Skåne, Skånes universitetssjukvård, Sjukhus
Ort: Lund
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Medicinska sekreterare till Akutmottagning i Lund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medicinska sekreterare till Akutmottagning i Lund

Audionom, vik, till Audiologiska avdelningen i Helsingborg
Gör skillnad. Varje dag. Till vår avdelning i Helsingborg kommer barn och ungdomar upp till 19 år med hörselproblematik. Till oss kommer även vuxna som förutom sin hörselnedsättning har andra öronsjukdomar. Vi arbetar med sedvanlig hörseldiagnostik, specialdiagnostik inklusive balansundersökningar samt hörselhabilitering/rehabilitering på både barn och vuxna. Hörseldiagnostik inom öron-näsa-hals mottagningen (ÖNH) i Ängelholm hör till audiologiska avdelningen i Helsingborg. ARBETSUPPGIFTER Verksamheten utgår ifrån Helsingborg, men du kommer att arbeta både i Helsingborg och Ängelholm. Som audionom kommer dina arbetsuppgifter att bestå av att genomföra hörseldiagnostik och hörselrehabilitering för patienter med medicinskt eller kirurgiskt behandlingsbara tillstånd. Det kommer även att förekomma andra arbetsuppgifter på en audiologisk avdelning. Vi på audiologiska avdelningen har mycket samarbete med perinatal avdelning, logopedmottagningen och ÖNH verksamheten. I tjänsten kommer det att finnas möjlighet till fortlöpande kompetensutveckling. KVALIFIKATIONER Vi söker nu dig som är legitimerad audionom med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Vi ser det som meriterande om du som söker har arbetslivserfarenhet och/eller påbyggnadskurser inom yrket, men det är inget krav. Språkkunskap i svenska lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Det kan också innebära godkänt betyg i Svenska 3 alternativt godkänt betyg i Svenska som andraspråk 3, eller godkänt resultat på kurs i svenska för utomnordiska studenter motsvarande 60 hp. Du har även god datorvana. System som vi använder är AuditBase, Noah, Melior, Pasis, WebSesam med flera. Som person är du social och har vision och framåtanda. I arbetet krävs det att du har god samarbetsförmåga och att du snabbt kan ställa om efter rådande omständighet. Vi söker dig som trivs i din yrkesroll, är positiv, kan bidra till ett gott arbetsklimat samt visar intresse och engagemang för verksamhetsutveckling. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid eventuell anställning görs kontroll av misstanke-och belastningsregistret. I denna rekrytering använder vi oss av löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne. Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt som grund för allt vi gör. Skånevård Sund är en av Region Skånes fyra sjukvårdsförvaltningar. Utöver nedanstående sjukvårdsutbud, bedriver förvaltningen även forskning i egen regi och i samarbete med externa aktörer, där Medicinska fakulteten vid Lunds universitet är största samarbetsparten. • De somatiska sjukvårdsverksamheterna består av ett akutsjukhus som bedrivs vid Helsingborgs lasarett och tre närsjukhus Lasarettet i Landskrona, Lasarettet Trelleborg och Ängelholms sjukhus. • Hälsovalsverksamhet bedrivs inom primärvårdsnivå så som vårdcentraler, barnhälsovård och mödrahälsovård inom nordvästra Skåne, Landskrona/Svalöv och Trelleborg, Svedala och Vellinge. • Psykiatri Skåne tillhandahåller en likvärdig psykiatri för alla medborgare i Region Skåne. Utöver detta bedriver förvaltningen tre regionövergripande uppdrag: • Psykiatri • Centrum för primärvårdsforskning (CPF) • Kompetenscentrum för primärvård (KCP) På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Region Skåne, Skånevård Sund, somatisk sjukhusvård
Ort: Helsingborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Audionom, vik, till Audiologiska avdelningen i Helsingborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Audionom, vik, till Audiologiska avdelningen i Helsingborg

Undersköterska
Det är du och dina arbetskamrater som gör oss till Sveriges bästa arbetsplats. Öppenhet, respekt och ansvar är våra gemensamma värderingar. Vi tror dessutom att en meningsfull fritid i kombination med hög livskvalitet gör att du tycker det är roligt att gå till jobbet. Låt oss tillsammans utvecklas och dra nytta av varandras kunskaper när vi skapar en bättre vardag för våra medborgare. Arbetsplatsen Smygehem är Trelleborgs största äldreboende och ligger bara ett stenkast från havet. Eftersom alla lokaler ligger i markplan är det bara att öppna en dörr så är man ute i vår fantastiska trädgård. Smygehem består av sju avdelningar där fyra av avdelningarna är för personer med demenssjukdom. Arbetsuppgifter Omvårdnads och/eller serviceinsatser till våra hyresgäster på Smygehem. Vi strävar efter att varje dag ska vara värdefull för våra hyresgäster. Därför är vårt fortlöpande kvalitetsarbete mycket viktigt. Du skall kunna driva och entusiasmera kollegerna framåt i vårt ständiga kvalitets och förbättringsarbete. Här på Smygehem arbetar vi med det nya digitala planeringssystemet IntraPhone. Kvalifikationer Omvårdnadsutbildning eller annan likvärdig utbildning. Du kommer att arbeta enligt schema med oregelbundna arbetstider. Du som person ska ha god samarbetsförmåga, sätta våra kunder i högsta fokus samt vara noggrann och flexibel. Du är en kommunikativ person som har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. B-körkort är krav. Arbetstid/varaktighet 1 tillsvidareanställning. Rullande schema med dag, kväll -och helgtjänstgöring Om du önskar högre sysselsättningsgrad finns möjlighet att stå tillgänglig i vårt vikariehanteringssystem Vikariebanken. Tillträde Snarast, enligt överenskommelse    Kontaktperson Enhetschef Lina Danielsson: 0410-733591 Facklig representant nås via Trelleborg kommuns kundtjänst, tel. 0410-733000 Sista ansökningsdag 2018-06-15 via vårt rekryteringssystem, ej via brev eller e-post. Inför rekryteringsarbetet har Trelleborgs kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi längtar och hoppas på att du vill bli en av oss!
Företag: Trelleborgs kommun, Socialförvaltningen, Äldreomsorg, Smygehem
Ort: Trelleborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska jobb, Undersköterska Trelleborg, Undersköterska Trelleborgs kommun, Socialförvaltningen, Äldreomsorg, Smygehem
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska

Studentinformatör
Är du på jakt efter ett roligt och utvecklande extrajobb med stor möjlighet att påverka dina arbetstider och ditt eget arbete? Vision söker dig som vill arbeta med medlemsrekrytering på Lunds universitet (inklusive Campus Helsingborg) och Malmö högskola. Arbetet är riktat mot studenter och dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av marknadsföring och att hålla klassrumspresentationer, informationsbord samt delta på mässor och arbetsmarknadsdagar. I tjänsten ingår även att ge befintliga medlemmar service, marknadsföra aktiviteter samt hålla koll på vad som händer på Lunds universitet och Malmö högskola. Du kommer att arbeta tillsammans med andra studentinformatörer. Arbetet är flexibelt och du kommer till stor del ha frihet att själv lägga upp din arbetstid och utveckla tjänsten inom ramarna för uppdraget. Du är student på Lunds universitet eller Malmö högskola och för att trivas i tjänsten tycker du det är roligt att:  • Träffa och tala inför nya människor • Arbeta mot rekryteringsmål tillsammans med dina kollegor • Ta ansvar och påverka ditt eget arbete • Utmana dig själv     Det är meriterande men inget krav att du har erfarenhet av försäljning eller föreningsliv. Tjänsten är en visstidsanställning terminsvis om cirka 30 timmar/månad. Du har individuell timlön på minst 130 kr exklusive semesterersättning. Vi utgår från att du delar fackföreningsrörelsens värderingar men du behöver inte ha några förkunskaper om Vision eller facket - det får du av oss. Anställningen startar under hösten 2018 och inleds med en betald introduktionsutbildning i Stockholm. Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt då rekrytering sker löpande. Du ansöker genom att klicka på knappen Ansök nedan. Sista ansökningsdag är 13 juni 2018. Vi tar inte emot ansökningar via brev eller e-mail.    Vision är ett av Sveriges ledande fackförbund med cirka 195 000 medlemmar, både studenter och de i arbetslivet.Vi är partipolitiskt obundna och ingår i TCO. Läs mer om oss på www.vision.se
Företag: VISION
Ort: Malmö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Studentinformatör jobb, Studentinformatör Malmö, Studentinformatör VISION
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studentinformatör

Specialpedagog, Elevhälsan
Du har säkert fått frågan "Vad jobbar du med?". I Bjuvs kommun ställer vi istället frågan "Vad jobbar du för?" Vi arbetar för utveckling, hållbarhet, jämlikhet och framtiden för att tillsammans forma ett helt samhälle. Vad jobbar du för? Vill du bli en del av Bjuvs kommuns starka hälsofrämjande och förebyggande arbete för våra barn och elevers hälsa, utveckling och lärande? Som specialpedagog är du medskapare av en skola som möter alla elevers behov i en hälsofrämjande lärmiljö. Tillsammans skapar vi en skola som stärker barns delaktighet, motivation och tilltro till egna förmågan. Du har din tillhörighet i en centralt organiserad elevhälsa med 23 andra medarbetare i åtta olika professioner som tillsammans driver utveckling, stöttar och utmanar varandra. Välkommen till en stark och drivande organisation där vi samarbetar och hjälps åt för att nå bästa resultat! ARBETSUPPGIFTER Som specialpedagog inom elevhälsan arbetar du för att stärka utveckling, lärande och hälsa för barn och elever i behov av särskilt stöd i skolan. Du samarbetar med fyra skolors elevhälsoteam, med mentor, elever, vårdnadshavare för att undanröja hinder för måluppfyllelse för elever i behov av särskilt stöd. Du arbetar kommunövergripande med handledning, utbildning och du stödjer skolor i utformande av pedagogiska strategier, läromedel, särskilt stöd och digitala lärverktyg i syfte att öka möjlighet att nå målen för elever med funktionsvariation. Du bidrar till skolans utvecklingsarbete, uppföljning, utvärdering och åtgärdsprogram. Du ger stöd till personal i utredning, planering, genomförande, dokumentation och utvärdering av särskilt stöd genom att samverka med skolornas specialpedagoger, rektor som uppdragsgivare samt förvaltningen. Du samverkar och koordinerar arbete kring elever i behov av insatser och stöd från skola, socialtjänst, BUP, HAB och barnklinik, allt i syfte att undanröja hinder för elevers lärande, utveckling och hälsa. Du arbetar med förebyggande insatser inom KAA (kommunala aktivitetsansvaret i samverkan med avdelningen för arbete och tillväxt. Du samordnar vid övergångar inom och mellan stadier och skolor samt koordinerar insatser vid skolfrånvaro. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare med vidareutbildning som specialpedagog. Du har erfarenhet från skola årskurs 4-9 och kanske också barnhabilitering eller annan verksamhet för barn och unga. Du har kunskap, erfarenhet och stort intresse för att skapa tillgänglig lärmiljö för barn och unga. Du har stort intresse för digitala lärverktyg. Som person är du initiativrik, kommunikativ, självständig och ansvarsfull med stark grund i Barnkonventionen och allas lika värde. Du är strukturerad, uthållig och arbetar bra med andra människor genom att relatera till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du är trygg i din profession och kan arbeta såväl självständigt som i tvärprofessionellt team och i samverkan. Du har god förmåga att kommunicera i tal och skrift. Du är van vid att handleda och utbilda i frågor rörande samverkan, särskilt stöd och tillgänglig lärmiljö. Som specialpedagog har du god förmåga att samordna och koordinera insatser runt en elev. I din roll använder du din goda förmåga att stärka elevens delaktighet i utformandet, genomförandet och utvärdering av särskilt stöd. ÖVRIGT Om du blir erbjuden tjänst inom förskola/skola ska du uppvisa giltigt utdrag från polisens belastningsregister. Se därför till att beställa utdrag ur belastningsregistret snarast efter att du blivit erbjuden anställning. Med KRAFT gör vi det bättre att arbeta, bo och leva i Bjuvs kommun. Med kompetens, respekt, ansvar, förtroende och tillgänglighet skapar vi tillsammans resultat i våra verksamheter. Bjuvs kommun är en del av Familjen Helsingborg. Familjen Helsingborg är människor som möts, platser som stimulerar och sammanhang som utvecklar. Här växer både människor och företag. Känslan skapar Familjen Helsingborg. Vi är: Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Klippan, Landskrona, Perstorp, Svalöv, Åstorp, Ängelholm och Örkelljunga. familjenhelsingborg.se
Företag: Bjuvs kommun, Elevhälsan
Ort: Bjuv
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Specialpedagog, Elevhälsan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialpedagog, Elevhälsan

Frukt- & Gröntansvarig
. Till vår City Gross i Kristianstad söker vi nu Sveriges bästa  Frukt & Gröntansvarig   Till vår City Gross i Kristianstad söker vi en Avdelningsansvarig för Frukt & Grönt som lever och lär efter vår mission; Att förgylla konsumentens vardag! Tjänsten är en heltidstjänst.  Dina arbetsuppgifter I din roll som Avdelningsansvarig för Frukt & Grönt ansvarar du för att vi erbjuder våra kunder en fräsch och inbjudande frukt- och gröntavdelning. Som medarbetare på frukt & grönt är du van att arbeta resultatinriktat genom att göra lönsamma affärer. En av dina främsta uppgifter är att kunna leda ett antal medarbetare varför tidigare ledarerfarenheter är av största vikt. Dina arbetsuppgifter innebär annars personalledning, inköp, varupåfyllnad, planering och uppföljning. Du och dina medarbetare medverkar till en trivsam, effektiv och säljande arbetsmiljö. Du rapporterar till chefen för övriga färskvaror som också har personalansvaret.   Våra butiker är öppna årets alla dagar, så arbete på kvällar och varannan helg ingår som en naturlig del i butiksarbetet.    Din bakgrund Som person är du resultatorienterad, har hög servicekänsla och jobbar effektivt med att optimera avdelningens resultat. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, framför allt vad gäller ledarskap och för att klara rollen ser vi att du har flera års erfarenhet från arbete inom Frukt och Grönt. Erfarenhet inom detaljhandeln är meriterande. Vi erbjuder Vi erbjuder dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Det är viktigt för oss att du är samstämmig med dessa värderingar och har dem som utgångspunkt i arbetet.  - Vi skapar vinst som ger oss resurser  - Vi är nytänkare som vågar vara annorlunda  - Vi tar socialt ansvar och värnar om vår omvärld  - Vi söker kontinuitet och präglas av långsiktighet   Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför organisationen. Vår ambition är att rekrytera medarbetare med en bra mix av olika bakgrunder för att återspegla vårt samhälle och våra kunder. Din ansökan Välkommen med din ansökan senast 17 juni 2018!   Har du frågor, vänligen kontakta Roger Kristiansson, Biträdande Butikschef, via e-mail: roger.kristiansson@bergendahls.se alt. 072-2226383   Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.citygross.se   Frågor om e-rekryteringssystemet, hur du ansöker och lägger in ditt personliga brev/CV, ställer du direkt till vår leverantör, HR Manager Support +46(0)8-400 200 08 eller support@hr-manager.se
Företag: CityGross
Ort: Kristianstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Frukt- & Gröntansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Frukt- & Gröntansvarig

Merchandiser/Kassa-personal 30% deltid
Elgiganten Stora Bernstorp söker Merchandiser   Som merchandiser i varuhuset så är din primära uppgift att säkerställa att butiksstandarden alltid är på topp och inbjudande för våra kunder. Du arbetar dagligen med fronting och påfyllnad av produkter på hyllorna.  Dagarna är fartfyllda och uppgifterna många, så du trivs med action i det dagliga arbetet. Du arbetar självständigt och sansat samtidigt som du enkelt löser utmaningar. Nyckelorden är: en god överblick och lättillgängliga produkter. Är du också en lagspelare som gillar att hjälpa dina kollegor, har du det mesta av vad som krävs för att kunna göra ett bra jobb som merchandiser.    Vi erbjuder Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter. De som har affärssinne och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. De som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans! Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare, bl a genom ett gott ledarskap. På Elgiganten handlar gott ledarskap om engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare, en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd har du stöttande varuhuschef och avdelningsledare och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling. Det finns också många utbildningar inom produktkunskap, försäljning och kundvård. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare. För att poängtera vikten av ledarskapet kallar våra chefspositioner för ledare, hos oss går befattningen  ”avdelningschef” under namnet Avdelningsledare. Elgiganten erbjuder också  Avtalsenlig lön och pension  Generöst bonusavtal och förmåner  En utpräglad företagskultur  Goda karriärmöjligheter Vi på Elgiganten värdesätter mångfald inom företaget och välkomnar därför alla sökande oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Men för att bredda mångfalden bland varuhusets ledare ser vi gärna kvinnliga kandidater.   Klicka på länken nedan, ”skicka ansökan”, för att söka jobbet. Vi utvärderar kandidater löpande, hittar vi en passande ”Gigant” kan rekryteringsprocessen komma att avslutas redan innan datumet för sista ansökningsdag.     Välkommen med din ansökan!
Företag: Elgiganten AB
Ort: Burlöv
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Merchandiser/Kassa-personal 30% deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Merchandiser/Kassa-personal 30% deltid

Maskinoperatör till ledande bolag inom processindustrin
Om tjänsten Är du redo för en ny utmaning? Skulle du trivas med att arbeta på en stor arbetsplats med ordnade arbetsförhållanden i en trevlig företagskultur? Vill du arbeta inom ett i sin bransch ledande företag, där du får vara en del i att bidra till vidareutveckling och framåtanda? Arena Personal söker för start omgående ytterligare en maskinoperatör för uppdrag hos en av våra kunder i Helsingborg, verksamt inom tillverknings- och processindustrin. Kundföretaget är den största tillverkaren av kopparvalstråd i Norden och är en av de ledande aktörerna i Europa inom sitt område. Din profil För att trivas i rollen har du förmodligen ett par års erfarenhet av att arbeta som maskinoperatör eller snarlik roll inom någon form av verkstadsmiljö. Vi tror att du har en teknisk eller verkstadsinriktad utbildning samt att du har ett genuint stort intresse för teknik, processer och tillverkning. Som person är du praktiskt lagd, ordningsam och noggrann i utförandet av ditt arbete samt trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är lättlärd, strukturerad och trivs med att arbeta både enskilt såväl som i team. Truckkort är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens. Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet. Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd. Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag. Om verksamheten Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället. Ansökan Tre enkla steg till ditt nya jobb: 1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”. 2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter. 3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Arena Personal Sverige AB
Ort: Helsingborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Maskinoperatör till ledande bolag inom processindustrin jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Maskinoperatör till ledande bolag inom processindustrin

Projektingenjör inom ugns- och processteknik
Vi söker en projektingenjör inom ugnsteknik som kan hjälpa oss på vår förändringsresa med tydliggörande av värderingar och införande av Lean. Vi har även många stora, tekniska och komplexa projekt framför oss. Vi är mer än 2 300 engagerade kollegor i 17 länder. Vi söker dig som har en civilingenjörsexamen inom maskinteknik, kemiteknik, teknisk fysik eller motsvarande.  Vi värdesätter erfarenhet från processindustri, men även annan bakgrund kan komma i fråga. Har du tidigare erfarenhet av arbete rörande termodynamik och energi gärna i projektform är detta meriterande. Som person har du förmåga att ta ansvar och fatta egna beslut. Du är nyfiken, tar initiativ och kan arbeta både självständigt och som en del av ett större projekt. Du är en lagspelare som tycker om att hjälpa dina kollegor. Du är kreativ, analytisk och noggrann. Eftersom vi är många medarbetare från olika länder och med olika bakgrund behöver du ha goda kunskaper i både svenska och engelska. Ytterligare språk är meriterade. Om tjänsten Tjänsten är placerad på Höganäs Sweden AB i Höganäs, på avdelningen Global Technology, där vi samlar vår kärnkompetens inom Engineering. Avdelningen stöttar de olika anläggningarna i världen med projektgenomförande och implementering. Global Technology är navet för teknisk kompetens, kunskap och utveckling. Du kommer att arbeta som projektingenjör/delprojektledare med att utveckla och bygga våra produktionsugnar. Arbetet omfattar t.ex. design av värmebehandlingslinjer, utredning av olika tekniska alternativ med lönsamhetsbedömning, handledning av konstruktion, upphandling i samarbete med inköpsavdelningen samt uppförande av produktionsanläggningar och processer med överlämnande till produktionsenhet. Dimensionering och design av media och värme, det vill säga: rör, ventiler, PI&D ingår i tjänsten. Dokumentation av arbetet är en viktig del. Konstruktionsarbetet genomförs till stor del med hjälp av inhyrda konsulter. Höganäs ligger i frontlinjen av den tekniska utvecklingen inom metallpulvertillverkningen. Därför är en naturlig del av arbetet att samarbeta med Research & Development samt leverantörer för att vidareutveckla vår teknik och energieffektivisering. Arbetet omfattar i första hand produktionsanläggningen i Höganäs, men utlandsresor i tjänsten kan förekomma. Du rapporterar till avdelningschefen för Mechanical Engineering. Huvudkontoret, där du kommer att vara placerad, ligger i vackra Kullabygden och är granne med både hav och Kullabergs naturreservat vilket ger dig möjlighet till en aktiv fritid. Större städer som Köpenhamn, Malmö och Helsingborg, med allt vad de har att erbjuda, ligger endast en kort buss- eller tågresa bort. Att jobba på Höganäs Vår ambition är att vara en arbetsplats där du känner att jobbet bidrar till att skapa mening i tillvaron. Vi har en tydlig ledningsfilosofi och du liksom vi ser det som självklart att det är genom samarbete och prestigelöshet vi utvecklar varandra och vår arbetsplats. Vi ser alla som arbetar här, oavsett position, som ledare när vi tar oss an de utmaningar världen – och vi - står inför. I nära samarbete med vår omvärld styr vi mot vår vision om ett hållbart samhälle – Inspirera industrin att göra mer med mindre. Mer om Höganäs Höganäs är världens ledande tillverkare av järn- och metallpulver. Vi ser oändliga möjligheter med våra produkter. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi framtidens bilkomponenter, produkter för lödning, elektriska motorer och system för hållbar energiproduktion. Höganäs, som grundades 1797, hade en omsättning på 8 223 miljoner år 2017. Ägare är Lindéngruppen och Wallenberg-ägda FAM.
Företag: Höganäs
Ort: Höganäs
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Projektingenjör inom ugns- och processteknik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektingenjör inom ugns- och processteknik


Sök lediga jobb EKONOMIASSISTENT TILL LEVERANTÖRSRESKONTRA

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se