Ekonomiassistent och administratör till nätbutiken Sportamore jobb

Ekonomiassistent och administratör till nätbutiken Sportamore jobb Ekonomiassistent och administratör till nätbutiken Sportamore jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Ekonomiassistent och administratör till nätbutiken Sportamore. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Ekonomiassistent och administratör till nätbutiken Sportamore. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Vill du arbeta som servicemedveten kundvärd på deltid?- Stockholm

  2. Kvalificerade ekonomikonsulter till Dfind Finance- Stockholm

  3. Credit controller till internationell industrikoncern- Stockholm

  4. Löneansvarig Konsultuppdrag- Stockholm

  5. Säljare med Fast lön och hög provision utan tak!- Stockholm

  6. Självgående löneadministratör för start omgående!- Stockholm

  7. Receptionist till vår kund i Solna Business Park- Stockholm

  8. MC-Väktare för dagtidstjänst, heltid- Sundbyberg

  9. 2nd line IT-support till Sigma- Stockholm

  10. Vikariat i matematik på Nacka gymnasium- Nacka


Mer beskrivning

Vill du arbeta som servicemedveten kundvärd på deltid?
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Jobbeskrivning För ett deltidsjobb ute hos vår kund söker vi just nu en person som är servicefokuserad och vill arbeta som kundvärd. Arbetsuppgifterna består till stor del av posthantering samtidigt som du kommer att vara en "allt-i-allo" med arbetsuppgifter likt en vaktmästare. Tjänsten går till stor del ut på att ta hand om kundens inkommande och utkommande post och därav är tidigare erfarenhet av posthantering meriterande. Arbetstider för denna tjänst är måndag-fredag kl. 8-12 med start i början av augusti. Kunden finns belägen i centrala Stockholm. Personliga egenskaper Vi söker dig som är ”serviceminded” och ser lösningar istället för problem. Tidigare erfarenhet av vaktmästeri/posthantering är önskvärt, men ej ett krav. Som person så bör du vara social och inte rädd för nya utmaningar. Det här är en deltidstjänst där vi söker dig som har möjligheten att arbeta dessa tider. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Ansök redan idag, tjänsten kommer att tillsättas omgående! Ansökan genomförs via vår hemsida www.uniflex.se
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta som servicemedveten kundvärd på deltid? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta som servicemedveten kundvärd på deltid?

Kvalificerade ekonomikonsulter till Dfind Finance
Vill du få möjlighet att arbeta med intressanta uppdrag och varierande arbetsuppgifter i olika branscher och på olika företag? Dfind Finance växer och har fortsatt god efterfrågan på kvalificerade ekonomitjänster. Vi söker nu därför dig som vill arbeta som under- eller anställd konsult hos oss och har flerårig erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete i roller som redovisningsekonom, controller, redovisningschef eller ekonomichef. Vi söker ekonomikonsulter för ett antal intressanta uppdrag, såväl på heltid som deltid, till både kortare och längre uppdrag i hela Stockholms län. Som konsult på Dfind Finance får du verkligen möjligheten att arbeta i intressanta uppdrag med varierande arbetsuppgifter, i olika branscher och på olika företag. Du får tillgång till nätverk, utbildningar och seminarium via oss. Våra kunder är främst medelstora till stora företag, många av dem är internationella och börsnoterade. Vi hoppas att du vill bli en av oss och vara med och bidra till våran och våra kunders utveckling samtidigit som du bygger vidare på din egen erfarenhet. Uppdragsgivare: Dfind Finance Ort: Stockholm Kvalifikationer och erfarenhet Vi söker dig som har gedigen arbetslivserfarenhet av kvalificerade ekonomitjänster. Du har goda kunskaper i engelska och har erfarenhet från flera ekonomi- och affärssystem samt erfarenhet av att arbeta i internationella bolag. Som person är du en analytisk, affärsorienterad och proaktiv. Du söker kontinuerligt förbättringspotential och har en god förmåga att planera och organisera ditt arbete. För att lyckas i konsultrollen är du prestigelös, serviceinriktad, flexibel och stimuleras av att möta nya miljöer och människor. Välkommen med din ansökan senast 19 augusti, urval och intervjuer kommer hållas i mitten på augusti. Ansökan sker via www.dfindfinance.se Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Axel Sävstam på email axel.savstam@dfindfinance.se Företagsbeskrivning Dfind Finance Dfind Finance är rekryterings- och konsultföretaget specialiserat på ekonomi, finans och lön. Vi är ett bolag som drivs av ekonomer för ekonomer. Våra konsultchefer och rekryteringskonsulter har haft positioner i linjen som revisor, controller eller ekonomichef. Vår ambition är enkel - vi ska identifiera och attrahera de allra bästa ekonomerna på marknaden och överträffa våra kunders och kandidaters förväntningar. Vad erbjuder vi dig? Som konsult är du vårt ansikte utåt och representerar Dfind Finance ute hos våra kunder varje dag. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden, därför satsar vi lite extra på våra konsulter och arbetar dedikerat med din kompetensutveckling. I samarbete med de största revisionsbyråerna har vi ett brett och gediget utbud av utbildningar och seminarium som du som konsult kan deltag i. Du får möjlighet att ingå i nätverk och din konsultchef är själv specialist inom ekonomi och kommer kunna vägleda dig när du stöter på utmaningar både inom ekonomi och HR relaterade frågor. För oss är det viktigt att du trivs och utvecklas hos oss. Därför har vi en hög närvaro ute hos våra konsulter samt återkommande aktiviteter såsom konsultträffar, frukostinbjudningar och andra aktiviteter. Som anställt konsult hos oss får du en trygg anställning, kollektivavtal och självklart förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort mm.
Företag: Dfind Finance & Executive AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerade ekonomikonsulter till Dfind Finance jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerade ekonomikonsulter till Dfind Finance

Credit controller till internationell industrikoncern
Dfind Finance söker för kunds räkning en erfaren Credit controller till internationell industrikoncern Uppdraget sträcker sig under ett år med start omgående. Du bidrar till att utveckla och bevaka kreditkontrolls processen inom hela koncernen. Känner igen och kommunicerar eventuella problem till närmsta chef. Man bör ha erfarenheter av jobba med kreditlimiter, garantier, kunna läsa analytiska bokslut samt förstå generell ekonomisk data. Du ska även ha goda kunskaper i Office-paketet samt SAP. Uppdragsgivare: Dfind Finance Ort: Stockholm Kvalifikationer: Minst 2 års erfarenhet som Credit controller, eller av liknande uppgifter. Vi söker dig som är driven, vågar fatta beslut och är kommunikativ. Du har mycket goda kunskaper i svenska samt engelska, då detta är koncernspråk. Det är även meriterande om du har kunskaper i franska, tyska, italienska, spanska eller något annat europeiskt språk. Har du frågor angående tjänsten, vänligen kontakta ansvarig konsultchef, André Moraru på andre.moraru@dfindfinance.se. Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan! Organisations-/företagsbeskrivning: Detta är Dfind Finance: Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på ekonomi, finans och lön. Vi är ett bolag som drivs av ekonomer för ekonomer. Våra konsultchefer och rekryteringskonsulter har haft positioner i linjen som revisor, controller eller ekonomichef. Innan bolaget bildades frågade vi vad kunder och konsulter genom olika paneler vill ha av en aktör inom det här segmentet. Ur det skapades Dfind Finance. Ett bolag inom Profficekoncernen. Vad erbjuder vi dig: Våra konsulter är vårt ansikte utåt och ni som representerar Dfind Finance ute hos våra kunder varje dag. Vi satsar vi lite extra på er. Vi arbetar dedikerat med din kompetensutveckling, i samarbete med de största revisionsbyråerna har vi ett brett och gediget utbud av utbildningar och seminarium som du som konsult kan deltaga i. Vi är själva specialister inom ekonomi och din närmsta chef kommer kunna vägleda dig när du stöter på utmaningar, både när det gäller ekonomifrågor eller HR relaterade frågor. Vår personal har kvalitativ backup i form av daglig ekonomisupport via en av de största revisionsbyråerna. Det är väldigt viktigt att du ska trivas hos oss. Därför har vi en hög närvaro ute hos er som konsulter dessutom återkommande aktiviteter såsom konsultträffar kvällstid eller frukostinbjudningar på vårt kontor. Vad förväntar vi oss: Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Blir du utvald tar vi hand om dig. Vi känner stor stolthet för det vi gör och förväntar oss att alla våra anställda lever i den andan när vi representerar Dfind Finance. Vi måste vara lyhörda, lösningsorienterade och engagerade för att gemensamt befästa och förstärka vår position på den svenska ekonomimarknaden. Som konsult på Dfind Finance får du en trygg anställning, kollektivavtal och självklart förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Keep Improving.
Företag: Dfind Finance & Executive AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Credit controller till internationell industrikoncern jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Credit controller till internationell industrikoncern

Löneansvarig Konsultuppdrag
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och en marknadsmässig lön viktigt för dig? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker nu för kunds räkning en Löneansvarig. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals och startar den 1 september. Uppdraget är 3-6 månader och kan för rätt person leda till en anställning direkt hos kund. Vår kund är ett konsultföretag med ca 130 anställda och löneavdelningen stöttar kontor i Norden, Tyskland och Frankrike.  Ditt uppdrag Som konsult i det här uppdraget kommer du stötta upp löneavdelningen under en kortare period då man rekryterar in en ny löneansvarig. För rätt person kan detta leda till en längre anställning direkt hos vår kund. Löneavdelningen arbetar idag i systemen Visma och Hogia. I dina arbetsuppgifter ingår att hantera hela löneprocesen från ax till limpa. Du ansvarar för att lönerna görs i rätt tid och med kvalitet samt tar fram statistik såsom nyckeltal och KPI:er. Du är också den som tar fram underlag till och håller kontakt med lönebyråer i Sverige och för kontoren utomlands. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med HR-avdelningen och även ekonomiavdelningen. Din bakgrund Vi söker dig som har flerårig erfarenhet från självständigt lönearbete. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom lön, ekonomi eller HR samt är systemkunnig och har jobbat i något lönesystem innan. Du talar och skriver engelska obehindrat. Som person är du självgående och kan sätta dig in i arbetet snabbt. Du är van vid att hålla ett högt tempo och arbetar strukturerat, snabbt och effektivt. I rollen kommer du ha många kontaktytor internt och externt, vilket innebär att du trivs med att ge bra service. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Alexandra Schröder på alexandra.schroder@wiseprofessionals.se. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Löneansvarig Konsultuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneansvarig Konsultuppdrag

Säljare med Fast lön och hög provision utan tak!
Lintel AB är ett telemarketingföretag med verksamhet i Stockholm (Ropsten). Vi utför ny- och befintlig försäljning samt kundservice jobb för våra kunder. Idag samarbetar vi med ett flertal ledande aktörer på marknaden. Vi har sedan starten, en trygg och stabil grund i vår största uppdragsgivare Phonera AB. Med en lönemodell som konkurrerar ut den generella betalningen i branschen ser vi till att vår personal får en ersättning utöver det som anses vara branschstandard. Lintel AB startades 2008 och är idag cirka 20 anställda. Det vi söker just nu är förstärkning på vår avdelning för B2B Telecom med 3 platser! Den personen vi söker behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av försäljning för vi hjälper dig att bli en. Du ska inte vara rädd att jobba mot upsatta mål och hela tiden ha en strävan att bli bättre, har du viljan så ger vi dig verktygen du behöver. Naturligtvis är du: • Stresstålig • Social • Tävlingsinriktad • Gladlynt Vi sätter väldigt stor vikt vid din personlighet då vi redan har ett väldigt sammansvetsat glatt gäng som jobbar här så rätt inställning är A och O. Gemensamma aktiviteter utanför jobbat är något som vi gör på en regelbunden basis, det är afterwork träffar, kryssningar, gokart, paintball för att nämna några. Att ha en god gemenskap är väldigt viktigt och vi gillar att skratta med varandra och ha roligt. Om du precis som vi tycker att jobb ska vara roligt då kanske du är den vi söker! Det vi erbjuder dig förutom glada och trevliga kollegor är ljusa fina lokaler att vistas i samt utbildning, coaching och kontinuerlig uppföljning. Vi har alltid tävlingar rullades på kontoret med fina priser såsom surfplattor, telefoner osv. Det finns dessutom utmärkelser som månadens säljare att vinna som medför en lönebonus! Passar du in i beskrivningen ovan är du varmt välkommen att höra av dig till Ehsan Dadiar på 0704174485 eller via mail ehsan@lintelsales.se Arbetstid: Mån-Fre 10:00-18:00 Lön: Garantilön/Provision Anställningsform: Provanställning följt av fast anställning. Tillsättning: Omgående
Företag: Lintel
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare med Fast lön och hög provision utan tak! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare med Fast lön och hög provision utan tak!

Självgående löneadministratör för start omgående!
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Komet söker för kunds räkning en självgående löneadministratör för uppdrag på internationellt bolag. Som löneadministratör kommer du att arbeta mot koncernens 6 bolag och samtidigt stötta ett par lönebyråer.   Du kommer att ansvara för hela lönehanteringen och självständigt arbeta med ca 130 löner med tjänstemannaavtal och främst månadslön, men även timlön kan förekomma. Du kommer att hantera löneårets alla moment och bland annat innefattas hantering av pensioner, försäkringar, avstämningar, kontrolluppgifter, semesterskuldlista, bokföring av löner, mm i ditt ansvarsområde. Du välkomnas till ett glatt och sammansvetsat HR-team i en trevlig arbetsgrupp med positiv anda. Uppdraget erbjuder en spännande, bred och utvecklande tjänst med möjlighet för dig som konsult att vara med och ta ansvar, påverka och växa såväl i din roll som inom organisationen. Är du den vi söker? Vi söker dig som har ca 2-5 års erfarenhet av omfattande och ingående löneadministration. Du har tidigare arbetat med hela löneprocessen, alternativt är du nu redo att ta klivet vidare till en roll med ansvar för hela löneåret. Eftersom du kommer att arbeta med alla moment i lönehanteringen krävs att du har förståelse och koll på vad som sker och innefattas i löneåret, från början till slut. Det är mycket meriterande om du har arbetat i HogiaLön Plus och Visma PX, eftersom du är den enda person i teamet som kommer att arbeta i det systemet. Ett intresse och fallenhet för system är ett stort plus, då du efter inskolning kommer att arbeta självständigt. Vidare har du goda kunskaper i MS Office och då främst Excel. Som person är du självständig och trygg och tillmötesgående. Du är noggrann med öga för detaljer och självgående i ditt arbete. Du tycker om struktur och rutiner för att på ett effektivt sätt organisera och kvalitetsäkra ditt arbete. Vidare är du en social person med en professionell framtoning , som trivs bra i en löneroll med tätt samarbete med externa och interna kontakter. Förutom det egna lönearbetet stöttar du externa lönebyråer i Finland, Norge, Tyskland, Frankrike och Holland. Det här är ett uppdrag som ingår Komets uthyrningsverksamhet. För rätt person finns goda möjligheter till överrekrytering och anställning direkt hos vår uppdragsgivare. Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Information om uppdraget: Start: Omgående, med start senast 1 sept Omfattning: Heltid Uppdragsläng: Långsiktigt konsultuppdrag
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Självgående löneadministratör för start omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Självgående löneadministratör för start omgående!

Receptionist till vår kund i Solna Business Park
Vill du ha ett omväxlande och spännande arbete med många sociala kontakter? Tycker du om att möta nya människor? Brinner du för att ge god service? Sök då tjänsten som receptionist till vår kund i Solna Business Park. Detta är ett bemanningsuppdrag med goda möjligheter till anställning hos kund. Om First Reserve Sedan 2003 har First Reserve mött och utvärderat människor och deras kompetens i jakten på nya medarbetare. Vi som arbetar på First Reserve har varit i branschen länge och är vana vid att sätta oss in i olika företag och deras situationer. Några av oss har arbetat på First Reserve sedan företaget startade – långsiktighet och engagemang är självklart för oss.  Vi ser våra kandidater och konsulter som våra stora tillgångar. Vår målsättning är att genom vår erfarenhet och vårt stora engagemang arbeta för att matcha ihop kandidater med helt rätt kunduppdrag.  Tillsammans skapar vi framgång!  Arbetsuppgifter Du ansvarar för reception och telefonväxel samt ser till att konferensrum och andra gemensamma utrymmen är snygga och representativa. Du ansvarar för matbeställningar och är en allmän servicefunktion vid möten och konferenser. Du assisterar de olika avdelningarna med administrativa uppgifter, posthantering,  beställningar av kontorsmaterial, kontakt med leverantörer med mera.  Vem är du? Vi söker dig med några års erfarenhet av receptionsarbete eller annat relevant servicearbete. Du har en god datavana och lär dig lätt nya system.   Du är strukturerad, effektiv och lättlärd. Du bör vara självgående och ha mycket hög servicekänsla. För att trivas i tjänsten bör du vara positiv, glad och utåtriktad. Du trivs i rollen som företagets ansikte utåt. Du har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift, kan du dessutom tyska är det meriterande.   Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Solomon på tel 08-705 80 63.   Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist till vår kund i Solna Business Park jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist till vår kund i Solna Business Park

MC-Väktare för dagtidstjänst, heltid
Rapid är det personliga och engagerade säkerhetsföretaget. Vi arbetar nära kunden och utvecklar ständigt erbjudanden och tjänstelösningar för att kunna tillgodose våra kunders alla tänkbara säkerhetsbehov. MC-Väktare för dagtidstjänst   Nu söker vi väktare med VU1 & VU2, erfarenhet av rond och ryck samt mc-körkort. Du utgår med MC ifrån våra lokaler i Sundbyberg, tjänsten handlar främst om att åka på larmryck men kan även få fasta uppgifter.  Arbetsuppgifterna innefattar bl.a.: -  larmutryckning och åtgärdsservice -  nyckelhantering -  rondering -  larmhantering -  stöttning vid incidenter -  behörighetskontroller -  stationär bevakning -  receptionstjänstgöring -  inpasserings- och hemgångskontroller Du som söker måste klara av att arbeta i grupp såväl som ensam och besitta social kompetens, flexibilitet och stresstålighet. Vi lägger stor vikt på att alltid ge våra kunder den mest effektiva lösningen med kompetent och motiverad personal. Genom vår långa erfarenhet av larm- och bevakningsarbete har vi byggt upp ett stort förtroende hos vår omgivning och finns representerade i Stockholm, Södertälje, Nynäshamn och Dalarna.   Kvalifikationer - Väktarutbildad, VU1 & VU2 - MC Körkort, erfaren förare. - Gymnasiekompetens - Fyllda 20 år gammal - Drogfri, ej tidigare straffad - Flytande svenska i tal och skrift med goda kunskaper i engelska - God hälsa, psykiskt stabil - Ordnad privatekonomi - Inga föreliggande hinder för godkännande av Länsstyrelsen (anställning vid auktoriserat bevakningsföretag)     Meriterande - Tidigare erfarenhet från branschen - Ordningsvaktsutbildning - Redan godkänd av Länsstyrelsen (LST) - Genomförd svensk värnplikt och/eller annan militär bakgrund - Erfarenhet av servicearbete - Vård/räddningsutbildning Vi tror att Du som söker är i övrigt en omdömesgill person som värdesätter ärlighet och empati. Mer information om Rapid hittar Du på www.rapidbevakning.se   Lön Lön utgår enligt kollektivavtal mellan Almega Tjänsteförbunden och Svenska Transportarbetarförbundet.     Arbetstid Fastanställning med 6mån provanställning Heltid   Ansökan Endast skriftlig ansökan, samt innehålla CV + körkortsbehörighet     Sista ansökningsdatum: 2013-07-31 Intervjuerna kommer att ske löpande & tjänsterna kan bli tillsatta innan sista ansökningsdatumet.
Företag: Rapid Bevakning AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga MC-Väktare för dagtidstjänst, heltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: MC-Väktare för dagtidstjänst, heltid

2nd line IT-support till Sigma
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Bravura söker nu en IT-resurs till Sigma IT & Management. Sigma är ett konsultföretag som erbjuder expertkonsulting på ett flertal områden. Bland annat arbetar Sigma med drift, förvaltning och support. Företaget har totalt 1 400 anställda världen över, och i de centralt belägna lokalerna i Stockhom sitter ungefär 130 medarbetare. Arbetsuppgifter: Som IT-resurs på Sigma kommer du att arbeta med 2nd line support, och i din roll befinner du dig mittemellan serverdrift och användarsupport. Dina arbetsuppgifter är bland annat att lösa problem och incidenter i applikationsförvaltning och serverdrift men även klientsupport. Tjänsten innebär även onsite-uppdrag ute hos kund. I tjänsten finns stora möjligheter att specialisera sig på vissa områden. Profil: - Två års erfarenhet av arbete i IT-support med liknande arbetsuppgifter (krav) - Goda kunskaper inom Windows (krav) - Erfarenhet av arbete i Active Directory, Citrix samt Exchange (mertierande) - Erfarenhet av IBM Maximo (meriterande) - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Personliga egenskaper Då utvecklingsmöjligheterna är stora på Sigma och du får chansen att prova på mycket söker vi dig som har ett stort driv och engagemang. Vidare ser vi att du är en social person med ett genuint intresse för teknik och förvaltning. Övrig information: Start: Enligt ö.k. Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt ö.k Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: Sigma, Stockholm, IT, IT-resurs, IT-support, drift, förvaltning, support, firt line, 2nd line, applikationsförvaltning, produktsupport, active directory, citrix, itil, exchange, databas, ibm maximo Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga 2nd line IT-support till Sigma jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2nd line IT-support till Sigma

Vikariat i matematik på Nacka gymnasium
I Nacka bor drygt 93 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.Arbetsplatsbeskrivning Nacka gymnasium är en stor och attraktiv gymnasieskola med centralt läge 10 minuter från Slussen och promenadavstånd till Nacka Forum. För åttonde året i rad har skolan flest förstahandsansökningar i hela Stockholms län och 92% av eleverna kan rekommendera skolan till en kamrat. Skolan har 175 anställda och ca 2000 elever fördelade på 27 utbildningar. Hälften av eleverna är flickor och en tredjedel av eleverna går på ett yrkesprogram. Nacka gymnasium är indelat i två resultatenheter som var och en leds av en rektor.   Arbetsbeskrivning Undervisning i förekommande kurser inom gymnasieskolan i matematik. Undervisningen sker huvudsakligen inom Samhällsvetenskapsprogrammet. I arbetet ingår att vara mentor för en grupp elever. Då Nacka gymnasium är organiserat i arbetslag får man tillhörighet till ett arbetslag där man bl a har ett utvecklingsansvar.   Kvalifikationer Behörig gymnasielärare i matematik. Van att arbeta med IT som pedagogiskt verktyg då skolan arbetar med one to one-konceptet. Erfarenhet av undervisning, företrädesvis inom gymnasieskolan. Anställningens omfattning Anställningsform: Tidsbesgränsad Omfattning: Heltid 100% Tillträde: 2013-08-12 Tidsbegränsad till 2013-12-20, med eventuell förlängning   Ansökan Ansök senast: 2013-08-01   Lön Typ: Månadslön   Kontaktpersoner Kontaktperson Helen Bejmar, Rektor 08-718 81 01, 070-431 81 01 helen.bejmar@nacka.se Fackliga företrädare Eva Friberg, Lärarförbundet 08-718 81 02 eva.friberg@nacka.se Magnus Klang, Fackligt ombud LR 08-718 81 41 magnus.klang@nacka.se   Övrigt Läs mer: http://www.nackagymnasium.nacka.se
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vikariat i matematik på Nacka gymnasium jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikariat i matematik på Nacka gymnasium


Sök lediga jobb Ekonomiassistent och administratör till nätbutiken Sportamore

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se