Ekonomiassistent på 40% jobb - lediga jobb

Ekonomiassistent på 40% jobb Ekonomiassistent på 40% jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Ekonomiassistent på 40%. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Ekonomiassistent på 40%. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Attendo, Rosengården- Stockholm

  2. Ekonomiansvarig till företag inom logistikbranschen- Stockholm

  3. Erfaren Drifttekniker till säkerhetsföretag- Stockholm

  4. Vi söker en Testledare- Stockholm

  5. Servispersonal, Casino Cosmopol Stockholm- Stockholm

  6. Konsultchef- och rekryteringsassistent på deltid- Stockholm

  7. Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!- Stockholm

  8. Ordningsvakt, Casino Cosmopol Stockholm- Stockholm

  9. Servicehandläggare- Stockholm

  10. Chefsadministratör- Solna


Mer beskrivning

Attendo, Rosengården
Arbetsplatsen Attendo Rosengården är ett vård- och omsorgsboende som drivs i egen regi av Attendo AB. Huset är byggt kring vår vackra innergård med plommonträd, fontän och givetvis rosor. Vi erbjuder lägenheter för personer över 65 år med demens- och somatiska sjukdomar. Enheten har 86 lägenheter varav 25 platser är avsedda för personer med demenssjukdomar och 61 platser för personer med behov av somatisk heldygnsomsorg. Enheten är beläget vid Telefonplan i Hägersten. Till Rosengården åker du lätt med T-bana (10 minuter från slussen) eller buss. Attendo är ett svenskt vård- och omsorgsföretag som arbetar på uppdrag av kommuner i Sverige, Norge och Danmark. Vi har närmare 11 000 medarbetare som arbetar inom äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning. Vår vision är att jobba enligt salutogent förhållningssätt där fokus ligger på att stärka individen genom att se till det friska. Attendo är ett svenskt vård- och omsorgsföretag som arbetar på uppdrag av kommuner i Sverige, Norge och Danmark. Vi har närmare 11 000 medarbetare som arbetar inom äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning. Vår vision är att stärka individen genom att se till det friska. Vårt dagliga arbete präglas av engagemang, kompetens och hjälpsamhet. Arbetsuppgifter Sedvanliga Sjuksköterska arbetsuppgifter på ett vårdboende. Kvalifikationer Vi söker Heltid/deltid sjuksköterska med intresse och erfarenhet inom äldreomsorgen. Du ska vara flexibel, ansvarsfull och ha god datavana samt prata och skriva svenska obehindrad. Du ska ha god samarbetsförmåga och socialkompetens. Du ska kunna arbeta självständigt och i team med övriga omvårdnadspersonal. Som person ska du vara lyhörd och stresstålig. Förutom sedvanliga sjuksköterske uppgifter ska du kunna handleda omvårdnadspersonalen. Ditt arbete ska präglas enligt vår vision och vår värdegrund som är engagemang, kompetens och hjälpsamhet.
Företag: Attendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Attendo, Rosengården jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Attendo, Rosengården

Ekonomiansvarig till företag inom logistikbranschen
PerformIQ Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott. Handboll och hockey. Badminton och brottning. Osv. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett sportsligt mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Åratal av dedikation till en idrott gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan. Svett, slit och ändlösa timmar i träningshallen resulterar i kvaliteter våra uppdragsgivare tycker om. Som att komma i tid, vara motiverade varje morgon och ha en stark vilja att vinna. Dessutom är de lagspelare. Bokstavligen. För mer information besök www.performiq.se Företagspresentation Vår kund erbjuder en stimulerande tjänst till ett företag som arbetar i en lyhörd och engagerad miljö präglad av entreprenörsanda. I denna tjänst har du ett stort ansvar och får därav arbeta brett med många olika arbetsuppgifter. Företaget är i behov av en ekonomiansvarig omgående. Ansök därför redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tjänstebeskrivning Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Eventuell möjlighet till att bli anställd hos vår kund. Du ansvarar för företagets ekonomi och har stöttning från en extern revisor. Vår kund är användare av affärssystemet Pyramid där allt styrs ifrån. Du kommer att arbeta med följande: - Löpande bokföring, avstämningar, journaler - leverantörsskulder, Inscanning och registrering - fakturering/kontroll lev. Fakturor/föra in i Pyramid för attest - lönutbetalning - kundfordringar, avstämningar, inbetalningar och påminnelser - uträkning för underlag av prisjustering. Krav på person Vi ser att du har minst gymnasieekonomutbildning. Har du högskoleutbildning är de meriterande. Du har god erfarenhet av ekonomi genom tidigare yrken. Du har kunskaper och erfarenhet av bokföring och erfaren användare av affärssystemet Pyramid. Dina datorkunskaper är goda, främst i Excel. Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Som person är du prestigelös och trivs i en föränderlig miljö där beslut kan förändras från dag till dag. Du har ”skinn på näsan” och är trygg i dig själv. Vidare är du strukturerad och ansvarstagande. Du är en positiv person som fokuserar på möjligheter istället för problem. Du är social och relationsbyggande och trivs i kontakt med människor. För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen. Ange gärna vilken idrott du har utövat i din ansökan. Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstid: Kontorstid Plats: Stockholm Eventuella frågor besvaras av Carl Henrik Monsén på 0733-53 75 07. Skicka in din ansökan på vår hemsida www.performiq.se redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiansvarig till företag inom logistikbranschen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiansvarig till företag inom logistikbranschen

Erfaren Drifttekniker till säkerhetsföretag
2Secure Presentation 2Secure växer och är i behov av att rekrytera en erfaren Drifttekniker till IT-avdelningen i Stockholm. Rollen kommer att innebära mycket eget ansvar och projektarbete med syftet att underhålla och utveckla verksamhetens IT-stöd. Vi erbjuder nu tillfället att arbeta i en expansiv och spännande organisation som präglas av handlingskraft och kompetens. Låter det lockande? Sök redan idag! Urval sker löpande men på grund av semestertider kan återkoppling dröja till senare i augusti. Arbetsuppgifter Rollen som Drifttekniker på 2Secure innebär drift och underhåll av hela infrastrukturen med fokus på serversystem, nätverk och applikationer. Grunden till de IT-projekt som drivs är hela tiden att hitta nya och förbättrade tekniska lösningar som stödjer verksamhetens krav och behov. Rollen innebär såldes; - Drift, underhåll och förvaltning av befintliga system men även driftsättning av nya system - Backuphantering - IT-säkerhet 2Secure har en liten IT-avdelning vilket kräver flexibilitet och ett prestigelöst förhållningssätt till arbetsuppgifterna och därmed även en vilja att hjälpa till på supportsidan om/när det skulle behövas. Den tekniska miljön består av Windows7 och Office2013 installerat på alla klienter och verksamheten använder uteslutande PC-hårdvara. Servermiljön är virtualiserad och i huvudsak baserad på produkter från VMWare och Microsoft. Utbildning/erfarenhet För att passa in i den här tjänsten söker vi dig med minst tre års arbetslivserfarenhet av driftarbete med huvudsaklig kompetens inom IT-infrastruktur och serverarbete. Vi ser gärna att du kommer från ett större bolag med stor IT-miljö men det är inte ett krav. Vi vill att du har mycket goda kunskaper i Microsofts produkter och att tidigare arbetat med virtualiseringsteknik. Vi vill även att du har goda kunskaper arbetsmetodik för drift, underhåll och förvaltning av nätverk (Cisco), e-postsystem (Exchange) och databaser (MS-SQL). Som person är du kreativ med god problemlösningsförmåga och handlingskraft som gör att saker blir genomförda. Du tar ansvar och arbetar självständigt men är samtidigt prestigelös och delar gärna med dig av dina kunskaper till andra i bolaget. Förutom detta är det viktigt att du är kommunikativ och har en hög social förmåga samt att du har en teknisk nyfikenhet och vilja att utveckla din kompetens. Företagsbeskrivning 2Secure är Sveriges ledande företag inom konsultativa säkerhetstjänster. Vi stöttar våra kunder i deras arbete med riskhantering och säkerhetsfrågor. Våra verksamhetsområden är Executive Risk Consulting, Corporate Risk Solutions, Screening Services och Information Security Management. 2Secure bildades 2006 för att möta den allt mer hårdföra och avancerade brottsligheten i samhället. Vi erbjuder specialistkompetens inom säkerhet där vi genom kvalitativt arbete skapar en tryggare och säkrare vardag för våra kunder. Våra medarbetare kommer främst från polisen, försvarsmakten eller IT-säkerhetsbranschen och har mångåriga specialisterfarenheter bakom sig. Företagets ledning är rekryterad från näringslivet. Företagets hemsida www.2secure.se Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: 2Secure
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Drifttekniker till säkerhetsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Drifttekniker till säkerhetsföretag

Vi söker en Testledare
Beskrivning av verksamheten Som testledare är du spindeln i nätet för testverksamheten av Axfoods datasystem. Du ska vara med från kravställning till uppföljning av testarbetet och du planerar, samordnar och leder tester i nära samarbete med bla. utvecklare, systemansvariga, applikationsspecialister, driftansvariga, externa leverantörer, leveransansvariga och IT ledning. Du är även med och utvecklar testmetodiken samt sprider kunskap om denna. Tester utförs inför produktionssättningar av såväl förvaltningsreleaser som utvecklingsprojekt samt i samband med kritiska driftstörningar. I dina arbetsuppgifter ingår att upprätta teststrategier, planera, leda och följa upp testarbetet och att arbeta med att ständigt förbättra testarbetet med förändrade arbetssätt och verktyg vilket innebär: Leda och fördela samtliga testrelaterade uppgifter (inklusive t ex prestanda- och konverteringstester) i förvaltning eller i projekt i samråd med systemansvariga, projektledare, övergripande testledare samt med verksamheten.Skapa detaljerad planering av hela testarbetet utifrån de ramar som finns i förvaltning eller i projektKvalitetssäkra användningsfall så att dessa kan utgöra underlag för testfallDelta och leda arbetet med att skriva testfall, skapa testdata och integrationstesterDelta och leda arbetet med att utföra testerLogga och rapportera upptäckta fel under testgenomförandet samt kommunicera status i testarbetetDelta i vidareutveckling och införandet av testmetodikenUtveckla och förädla testmetodiken tillsammans med andra testledare genom att anpassa denna till nya omständigheterUtbilda och informera i förvaltning och i projekt för att sprida kunskap om testmetodikKravställa på testmiljöer Kvalifikationer Du har följande kvalifikationer: Du har arbetat med testarbete, utveckla teststrategier samt att planera och ta fram testfall.Praktisk erfarenhet av testverktyg från Hewlett Packard, Mercury eller Rational är meriterande.Du talar och skriver flytande svenska och kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift.ISTQB-certifiering är meriterandeHögskoleexamen inom relevant område. Som person har du: hög ambition, är välorganiserad, drivande, effektiv samt mycket kvalitetsmedvetenen god social förmåga, är lyhörd, prestigelös samt en lagspelare Välkommen att lägga upp ditt CV här genom att trycka ansök och följ sedan stegen. Vid frågor finns Jonas till hands på 08-562 75 605. Mellan den 22/7-9/8 är vi inte på kontoret men åter efter det. Välkommen med ansökan!
Företag: Active Search AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en Testledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en Testledare

Servispersonal, Casino Cosmopol Stockholm
Casino Cosmopol är ett nöjesetablissemang med internationell klass. Hit kommer nöjeslystna från hela världen för att äta gott och roa sig med artistuppträdanden och kasinospel. Allt i en spännande och elegant atmosfär. Som servitör eller servitris på Casino Cosmopol ansvarar du för en viktig del av våra gästers helhetsupplevelse. Många gäster börjar nämligen besöket i vår à la carte restaurang där du och ditt bemötande spelar en viktig roll. Din uppgift blir helt enkelt att servera en positiv start på våra gästers besök. För att lyckas med uppgiften har du ett personligt, trevligt sätt och mycket hög servicekänsla. Du är noggrann, observant och har förmågan att kunna läsa av gästens individuella servicebehov. Vi tror också att du har ett äkta intresse för både mat och dryck, vilket underlättar i kontakten med gästen.  Tjänsten är en tillsvidareanställning och arbetsplatsen är Casino Cosmopol i Stockholm. Arbetstiderna varierar eftersom våra öppettider är 13.00 – 05.00 alla dagar. Arbetet innebär således även nattarbete.   Din ansökan skickar du via länken här nedan eller genom vår hemsida www.casinocosmopol.se. Bifoga personligt brev och CV. Frågor besvaras av Minna Korelin  på telefon 08-781 8850. Sista ansökningsdag är 2013-08-11. Tillträde efter överenskommelse. För att ansöka måste du ha fyllt 20 år och ha en godkänd gymnasieexamen. Anställningen inleds med en provanställning. Casino Cosmopol besöks av gäster från hela världen, och det är därför ett plus om du har erfarenhet från andra kulturer och kan språk utöver svenska och engelska. Vi vill att du har minst tre års yrkesvana från restaurang och att du tidigare har arbetat med á la carte servering men viktigast är att du har rätt personlighet och servicekänsla. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Casino Cosmopol AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Servispersonal, Casino Cosmopol Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servispersonal, Casino Cosmopol Stockholm

Konsultchef- och rekryteringsassistent på deltid
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Vi växer och söker därmed en konsultchef- och rekryteringsassistent till oss internt. Vi söker dig som trivs i ett ansvarsfullt och dynamiskt arbete där du är en engagerad samarbetspartner för både våra konsulter och våra kunder. Vi arbetar inom hela tjänstemannasektorn, från unga akademiker till chefspositioner. Vi har vårt kontor på Kungsholmen i Stockholm! Arbetsuppgifter: Brainpeople tillsätter rekryterings- och bemanningsuppdrag genom att matcha våra kunders förfrågningar med de bästa kandidaterna på marknaden. Det innebär att söka efter kandidater genom våra nätverk, via annonsering och i vår databas, intervjua kandidater, headhunting, referenstagningar m m. Du förstärker Brainpeoples leveransavdelning vid arbetstoppar, vilket kan variera från ca 1 till 2 dagar i veckan beroende på arbetsbelastning. Uppdraget startar till hösten. Det är viktigt att du har minst ett år kvar av dina studier, då du skall se uppdraget som ett extrajobb. Efter avslutade studier finns mycket goda chanser till heltidsjobb, beroende på din prestation. Du assisterar Brainpeoples konsultchefer och rekryteringskonsulter med allehanda förekommande uppgifter. Du svarar i telefon, gör research, skriver platsannonser, sköter administration kring jobbansökningar, har kontakt med kunder och kandidater, bokar intervjuer etc. Arbetsomfattning: 1-2 dagar i veckan. Brainpeople har öppet mellan 7-17 måndag-fredag. Utvecklingsmöjligheter: för rätt personer finns mycket goda utvecklingsmöjligheter hos oss efter avslutade studier. Din profil Kompetenskrav: Vi söker dig som studerar personal och arbetsliv, ekonomi eller motsvarande och har minst ett år kvar av dina studier. Du har tidigare erfarenhet av service och försäljning. Det är en stor fördel om Du har tidigare erfarenhet av arbete med bemanning eller rekrytering. Personliga egenskapar: För att trivas hos oss så är du målinriktad, driven och pålitlig. Du drivs av att arbeta med människor samt har ett starkt engagemang och intresse för försäljning. Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom sälj samt service. Du agerar alltid med kunden i fokus. Självklart för dig är att ha en mycket hög servicenivå gentemot kunder, konsulter och övriga kollegor. Du hanterar och motiveras av att både arbeta över telefonen och administrativt. Du stimuleras av olika typer av arbetsuppgifter. Viktiga egenskaper om du skall arbeta på Brainpeople är framför allt att din person präglas av ett driv utöver det vanliga - Du är aktiv, "på" och agerar istället för att reagera! Passar denna beskrivning in på dig? Ansök redan i dag, via "ansök här" knappen, intervjuer sker löpande! Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Karin Malmqvist på tel. 08-501 685 20 alternativt karin.malmqvist@brainpeople.se Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Konsultchef- och rekryteringsassistent på deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konsultchef- och rekryteringsassistent på deltid

Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!
ActionAid är en internationell hjälp- och kampanjorganisation som har funnits i över 40 år och som idag har verksamhet i 47 länder. Vi utgår ifrån ett människorättsperspektiv och tror på en värld där alla människor får tillgång till utbildning, rent vatten, mat och sjukvård. Genom våra olika projekt så hjälper vi varje år miljontals utsatta människor i utvecklingsländer att få ett bättre liv. Ibland handlar det om något så enkelt som att ge dem frön så att de kan odla sin egen mat, ibland handlar det om att bygga skolor, ibland handlar det om att hjälpa människor att organisera sig och tillsammans kräva sina rättigheter från makthavare. Detta arbete är endast möjligt tack vare det stöd vi får från privatpersoner runt om i världen som frivilligt väljer att vara med och bidra till vårt arbete. Och enda sättet för oss att få fler privatpersoner att vilja ge sitt stöd är att aktivt söka upp dem, informera om vad ActionAid gör, visa hur de pengar de ger verkligen gör en skillnad, och be dem att gå med som givare. Vi erbjuder dig... Chansen att bli en del av ActionAid:s arbete och göra en insats för mänskliga rättigheter genom att jobba som insamlare! Dina arbetsuppgifter blir att aktivt värva nya faddrar och givare till ActionAid på gator och torg. Som insamlare får du en direkt inblick i arbetet på ActionAid:s svenska huvudkontor, och kontinuerlig fortbildning i ActionAid:s arbete, samt i retorik och värvningsteknik. Insamlare jobbar alltid tillsammans i grupper om två-fem personer. Jobbet är på dagtid, måndag till fredag, och du arbetar sammanlagt 31 timmar i veckan. Vi erbjuder dig en fast timlön på 140 kronor i timmen inkl. semesterersättning. Om du är duktig så finns det goda möjligheter att snabbt avancera till gruppledare. Då ökar lönen till 150 kronor i timmen och arbetstiden till 37 timmar i veckan. Vi söker dig som har... Ett brinnande intresse för mänskliga rättigheter/utvecklingsfrågor eller dig som är intresserad av att lära dig mer.  Viktigt är att du har en ihärdig och social personlighet och en stark vilja att lyckas.  För att kunna jobba som insamlare måste du kunna uttrycka dig väl i tal på svenska och du måste vara minst 18 år. Alla våra insamlare får gå en utbildning innan de börjar jobba. För frågor om arbetet, kontakta projektledare Sebastian Rushworth på sebastian.rushworth@actionaid.org
Företag: ActionAid Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!

Ordningsvakt, Casino Cosmopol Stockholm
Casino Cosmopol är ett nöjesetablissemang med internationell klass. Hit kommer nöjeslystna från hela världen för att äta gott och roa sig med artistuppträdanden och kasinospel. Allt i en spännande och elegant atmosfär. Som Ordningsvakt på Casino Cosmopol Stockholm är du först och främst en utåtriktad och positiv värd gentemot våra gäster, samtidigt som du fokuserar på ordning och säkerhet på kasinot. För att lyckas med uppgiften tror vi att du är lugn och trygg som person med en välutvecklad social kompetens. Du är vidare en person som inte är rädd att pröva nya utmaningar. Du ska tycka om att arbeta med människor och i kontakten med våra gäster uppvisar du därför en hög servicegrad, ett trevligt bemötande och hög integritet. Parallellt med detta ansvarar du för säkerheten och den allmänna ordningen. Arbetsuppgifterna i rollen som Ordningsvakt på Casino Cosmopol innefattar bland annat att arbeta i entrén, gästregistrering, inpassering, värdeeskorter, samt tjänstgöring i vår bevakningscentral. Tjänsten innefattar även avvisning av personer som inte är registrerade eller bryter mot våra ordningsföreskrifter. I denna del av arbetet samverkar du med vår övervakningsfunktion och bevakningscentral. Tjänsten är en tillsvidareanställning och arbetstiderna varierar då våra öppettider är 13.00 – 05.00 årets alla dagar. Största delen av arbetstiden är dock förlagd till kvällar och nätter. För att ansöka måste du ha fyllt 20 år och ha en godkänd gymnasieexamen. I övrigt kräver tjänsten ett giltigt Ordningsvaktsförordnande, du har också tidigare erfarenhet av säkerhetsarbete, är van att arbeta under stress och har goda datakunskaper. Meriterande är om du har erfarenhet av andra serviceyrken med mycket kund eller gästkontakt. Eftersom vi har många internationella gäster är även goda kunskaper i engelska ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet på denna tjänst. All personal säkerhetskontrolleras. Din ansökan skickar du via länken här nedan eller genom vår hemsida www.casinocosmopol.se. Bifoga personligt brev och CV. Frågor besvaras av Ulrika Ekbohm via telefon 08-781 8812. Sista ansökningsdag är 2013-08-15.   Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Casino Cosmopol AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Ordningsvakt, Casino Cosmopol Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ordningsvakt, Casino Cosmopol Stockholm

Servicehandläggare
Referens: 035190-2013 Skatteverket, Försäkringskassan och Pensionsmyndigheten  driver servicekontor  i samverkan. Verksamheten har en tydlig inriktning mot att erbjuda bättre samhällsservice och information till medborgare och företag.    Att våra myndigheter samverkar i det personliga mötet ger förutsättningar för dig som servicehandläggare att svara på medborgare och företagares frågor med ett helhetsperspektiv för våra myndigheters områden. Dina arbetsuppgifter som servicehandläggare innebär att ge snabb och professionell service och information till privatpersoner och företag genom att svara på frågor. Du ger service och information på uppdrag av de tre samverkansmyndigheterna, i en öppen miljö, vilket ställer höga krav på din förmåga att ta in information och hålla dig uppdaterad inför det personliga mötet. Det är viktigt att du har en öppen, lyssnande och förklarande attityd och lätt att kommunicera i tal och skrift. Eftersom du arbetar nära kunderna måste du känna dig bekväm i det direkta mötet med individer med olika bakgrund i samhället. Vi erbjuder dig en arbetsplats • med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter • som är till nytta för medborgare och företag • med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald • som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling • som erbjuder god balans mellan arbete och fritid. Vi söker dig som • har väl dokumenterad förmåga att inhämta och använda teoretiska kunskaper, exempelvis genom en högskoleutbildning om minst 120 p/180 hp inom ekonomi, juridik eller beteendevetenskap eller dokumenterad förmåga att inhämta och använda teoretiska kunskaper i arbetet • har arbetat minst två år i ett serviceyrke där du har fått besvara frågor på ett kortfattat och informativt sätt vid besök eller via telefon • har goda kunskaper i informationssökning och digitala medier • har mycket god förmåga att tala och skriva på svenska och engelska • bemöter andra väl och har god servicekänsla • har mycket god kommunikativ förmåga • har god förmåga att hantera flera kunder parallellt och arbeta i ett högt tempo • är flexibel • ser helheter, är utvecklingsorienterad och tänker nytt • stödjer och samverkar. Det är meriterande om du • har erfarenhet av arbete i mångkulturella miljöer • har erfarenhet av att möta människor i utsatta situationer • har erfarenhet från att arbeta med kundmöten inom statlig myndighet, främst inom Försäkringskassan eller Skatteverket När vi anställer lägger vi mycket stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor. Övrigt Anställningarna är på heltid, en tills vidare och ett antal tidsbegränsade till och med 2014-03-31. Anställningen tills vidare är till vårt Servicekontor i Sundbyberg. De som anställs tidsbegränsat kommer att, utifrån där behov finns, få alternera mellan våra Servicekontor i Stockholm: Stockholms City, Sundbyberg och Hallunda. För anställningen tills vidare kan vi komma att tillämpa provanställning om sex månader. Välkommen med din ansökan till oss! Har du frågor om arbetsuppgifterna kan du ringa enhetschef Eva Lång, tfn 010-116 3844, Anette Themelios, 010-116 42 46, eller Ann-Kristin Höök tfn 010-119 1144, Om du har frågor om rekryteringsprocessen kan du ringa HR-specialist Karin Karlsson, tfn 010-116 90 37. Kontaktpersoner i fackliga frågor är för ST Peter Hjelm, tfn 0768-93 59 90, SACO Tommy Persson, tfn 010-114 16 43 och för SEKO Ebrima Dibba, tfn 010-116 91 01. Vi vill ha din ansökan med meritförteckning märkt med diarienummer 035190-2013 senast den 29 juli 2013. Bifoga inga betygskopior eller liknande till din ansökan, utan ta i stället med dem till en eventuell intervju.
Företag: Försäkringskassan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Servicehandläggare jobb, Servicehandläggare Stockholm, Servicehandläggare Försäkringskassan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicehandläggare

Chefsadministratör
Karolinska Institutet Institutionen för mikrobiologi, tumör-och cellbiologi (MTC) vid Karolinska Institutet i Solna bedriver forskning och undervisning inom immunologi, infektionsbiologi, cellbiologi och cancer. MTC har drygt 470 verksamma medarbetare, varav 120 doktorander, 50 postdoktorer och 26 professorer. Våra nyckelord är tvärvetenskaplighet, kliniskt förankrad grundforskning samt nationellt och internationellt samarbete. Nu söker MTC ett administrativt stöd till institutionens prefekt/högsta chef på ett 6 månaders vikariat med möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som administrativt stöd till institutionens prefekt/högsta chef inom allehanda förekommande ärenden, såsom att: - Ansvara för kalender och planering av möten/sammankomster - Ansvara för post, dokument och hantering av fakturor och reseräkningar - Ansvara för beställningar och inköp - Diarieföra och arkivera - Föra protokoll - Koordinera och ansvara för konferenser och andra evenemang - Ansvara för framtagande av presentationsmaterial i powerpoint - Ingå i projekt inom ramen för institutionens administration, ex vis process runt arkivering och hantering av dokument och material - Vara kontaktperson för forskargruppsledare, övriga medarbetare inom institutionen samt KI och externa besökare - Ansvara för övriga administrativa och serviceinriktade tjänster såsom ansvara för intern rapportering av bisysslor Vem är du? Att arbeta på Karolinska Institutet och MTC ställer stora krav på medarbetarna. För att självständigt kunna utföra arbetet förutsätts egenskaper som noggrannhet, servicevilja, god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska och ett lösningsorienterat fokus. För att lyckas i rollen är du en prestigelös och erfaren administratör med sinne för struktur, ordning och reda. Du kommer att ha ett flertal olika datasystem som verktyg i ditt arbete, så vi ser gärna att du har bred systemvana samt mycket goda kunskaper inom Office-paketet. Du gillar att ge service och ha mycket kontakt med människor. Då du dagligen kommer att ställas inför frågor av skiftande karaktär krävs det att du är snabb, flexibel och har lätt att ställa om. Att se samband och ha helhetsperspektiv är också viktiga kompetenser. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Grundläggande för tjänsten är relevant utbildning och dokumenterad erfarenhet från administrativt arbete minst fyra år. Det är viktigt att du har erfarenhet av att ha arbetat fysiskt nära någon som administrativt stöd. Det är även en merit om du har högskoleutbildning och erfarenhet av arbete vid universitet/högskola. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter.
Företag: Institutionen för mikrobiologi, tumör- och cellbiologi (MTC)
Ort: Solna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Chefsadministratör jobb, Chefsadministratör Solna, Chefsadministratör Institutionen för mikrobiologi, tumör- och cellbiologi (MTC)
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chefsadministratör


Sök lediga jobb Ekonomiassistent på 40%

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se