Ekonomiassistent sökes till ATS AB jobb - lediga jobb

Ekonomiassistent sökes till ATS AB jobb Ekonomiassistent sökes till ATS AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Ekonomiassistent sökes till ATS AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Ekonomiassistent sökes till ATS AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Personlig assistent till Åkersberga- Österåker

  2. Hovmästare- Värmdö

  3. Erfaren servicetekniker till life sience företag- Solna

  4. Mötesbokare/Innesäljare- Stockholm

  5. Säljare/Företag; Aksab Kemi- Botkyrka

  6. Customer Service Agent till Klarna- Stockholm

  7. Dansktalande Webbtekniker med kundkontakt- Stockholm

  8. LSS handläggare- Haninge

  9. Betongchaufför- Stockholm

  10. Webbdesigner - Reklam & marknadsföring- Stockholm


Mer beskrivning

Personlig assistent till Åkersberga
Jag är en aktiv trebarnsmamma i Åkersberga som söker personliga assistenter. Jag ser gärna ansökningar både från sig som vill gå in på fast schema hos mig och de som är intresserade av att hoppa in som vikarier vid behov. Eftersom jag själv är kvinna och har ett nära behov är endast kvinnliga sökande aktuella. Mina intressen är min familj och mitt hem samt att träna, skriva, resa m.m. Som personlig assistent är du en mycket betydelsefull person i mitt liv. Du ska vara lyhörd, flexibel och ha ett gott humör. Jobbet går ut på att ge mig den assistans jag behöver för att leva det liv jag vill och att finnas tillhands i så väl planerade som oplanerade situationer. Att arbeta som personlig assistent hos mig ställer höga krav på integritet. Det finns dock inga krav på att du ska ha haft liknande arbetsuppgifter tidigare. Du ska ha goda kunskaper i svenska och vara rökfri. Du kan heller inte vara allergisk mot pälsdjur då vi har katt. Kollektivavtal mellan KFO-Kommunal Lön enligt avtal Ange referens 1307-K0024 i din ansökan!
Företag: AOM ASSISTANS AB
Ort: Österåker
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till Åkersberga jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till Åkersberga

Hovmästare
Artipelag är en internationell mötesplats för gränsöverskridande konstutställningar, inspirerande aktiviteter och god mat baserad på lokala, naturliga råvaror. En helhetsupplevelse för alla åldrar, belägen i den unika svenska skärgården, på Värmdö. Det ryms många olika konstarter under Artipelags gröna tak och naturligtvis tar även matlagningskonsten sin givna plats. Här möter du, förutom ett välförsett kafé, två spännande och sinsemellan helt olika restauranger. Restaurangen på entréplanet är döpt till Bådan efter den slipade stenhäll som skjuter upp ur golvet framför de stora fönstren. Här inne serveras god, närande husmanskost och enklare smårätter. Vår eleganta a la carte-restaurang är belägen på plan 3. Skräddarsydd för långa, njutningsfyllda middagar med goda vänner eller affärskollegor. Här uppe har du hela Baggensfjärden för dina fötter - vare sig du sitter inne, ute eller i något av våra fyra chambre separé. Viktigt för oss är att det behålls en hög och jämn standard på såväl maträtter som service. Har du tidigare erfarenhet av arbetsledning i matsal? Vi letar efter dig som har minst 5 års erfarenhet av arbetsledning i branschen. Det är en fördel om du har vana av att hantera stora bokningar och konferenser. Att du är väl insatt i Caspeco som boknings system är en stor fördel. Skulle du dessutom trivas på ett ställe där varje dag är olik den andra? Föredrar du att arbeta på en stor krog framför en liten? I sådana fall är chansen stor att du är rätt person för oss. För mer info om Artipelag går gärna in på www.artipelag.se
Företag: ARTIPELAG AB
Ort: Värmdö
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Hovmästare jobb, Hovmästare Värmdö, Hovmästare ARTIPELAG AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hovmästare

Erfaren servicetekniker till life sience företag
Academic Work söker för kunds räkning två engagerade servicetekniker till ett företag inom molekylärdiagnostik, där du har chans att vidareutvecklas långsiktigt och bidra med dina idéer. Företaget erbjuder ett brett utbud av säkra och snabba lösningar inom diagnostik och riktar sig mot produkter inom bland annat bakteriologi och onkologi. På kontoret strax utanför Stockholm jobbar ett hundratal personer inom produktion, kvalitetskontroll, forskning och utveckling. Företagskoncernen representeras av kontor runtom i hela världen. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag. Kundföretaget befinner sig i en stark tillväxtfas och det finns goda möjligheter att bli överrekryterad efter sex månader, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Arbetsuppgifter: Som servicetekniker kommer du att arbeta med både förebyggande och löpande underhåll av tillverkningsmaskiner och i viss mån utrustning. Du kommer även att få implementera, kalibrera och validera ny produktionsutrustning samt arbeta proaktivt och säkerställa att rätt reservdelar finns på plats. Du kommer alltid att ha mycket folk kring dig, och få ta del av en arbetsgrupp med olika typer av anställda med gemensamma produktionsmål. Du kommer till exempel att: ? Initiera och driva förändringar samt uppgradera befintlig produktionsutrustning ? Övervaka den dagliga driften för att kunna felsöka och lösa problem under drift ? Dokumentera valideringar, justeringar och reperationer. Du kommer att jobba i ett löpande 3-skiftsschema över fem veckor där alla veckor skiljer sig från varandra. Vissa veckor innebär dagtider, vissa kväll/natt och vissa även helg. Det innebär stor variation och möjlighet att vara ledig många dagar i rad vissa veckor. Utvecklingsmöjligheter: Företaget är ledande inom sin nisch och expanderar kraftigt. För rätt person finns både möjlighet till överrekrytering samt spännande utvecklingsmöjligheter som kan uppkomma på sikt. VI SÖKER DIG SOM Har läst en tekniskt inriktad gymnasieutbildning eller YH/högskoleutbildning med inriktning mot till exempel el- automation eller maskinteknik. Du har stor fallenhet för tekniskt tänkande och mekaniska konstruktioner. Vi ser att du har minst ett års erfarenhet av praktisk problemlösning inom produktion, helst inom mekanik, el och pneumatik. Erfarenheten kan antingen komma från tidigare arbeten eller genom eget intresse för mekanik. Efterfrågade specifika kompetenser: ? Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift, då kommunikation cker på båda språken ? Erfarenhet av att använda el- och -systemritningar ? God vana av dokumentation och uppföljning av ditt arbete Arbetsplatsen är ständigt föränderlig och det krävs att du som person trivs i ett omväxlande klimat där du gärna kommer med idéer. Du kommer jobba i par samt i en större grupp bestående av bland annat operatörer och arbetsledare och det är därför viktigt att du kan kommunicera väl och gärna samarbeta. Som person är du positiv och serviceinriktad och bidrar med energi. Du är proaktiv i ditt arbetssätt och vill alltid ligga steget före. Vidare trivs du med att arbeta effektivt och har ett starkt intresse för teknik. Start: Omgående start Uppdragets omfattning: 6 månader heltid med chans till överrekrytering Arbetstid: Rullande 3-skift över 5 veckor, blandat natt/dag och helg Plats: Stockholm Kontakt: Lisa Book.
Företag: Academic Work Sweden AB - Stockholm NORD
Ort: Solna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren servicetekniker till life sience företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren servicetekniker till life sience företag

Mötesbokare/Innesäljare
Silentium arbetar med kundservice och försäljning. Våra uppdragsgivare finns bland annat inom telekom-, bank- och försäkringsbranschen. Moderbolaget ligger i Stockholm och vi har kontor i Stockholm, Boden och Västerås. Sedan starten 1998 har vi varje år vuxit med god lönsamhet och vi är idag drygt 250 medarbetare i hela landet. Vi söker nu en mötesbokare/innesäljare till vårt kontor på Södermalm. Dina arbetsuppgifter: Att via telefon boka möten med företagskunder åt en specifik uppdragsgivare. Din bakgrund: Vi söker dig som är framåt, engagerad och har lätt att knyta kontakt med människor. Du är ordningsam och är utrustad med en god portion tålamod samt har en utpräglad känsla för service. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av kundservice och/eller försäljning i någon form. Vi ger dig all nödvändig utbildning. Har du körkort så är det meriterande men inget krav. Vi erbjuder dig en fast lön enligt kollektivavtal. Vi sitter i nya fräscha lokaler på Södermalm. Vi genomför intervjuer löpande under ansökningstiden. Tjänsten kan därför komma att tillsättas redan innan ansökningstiden har gått ut. Skicka därför in din ansökan snarast. Skicka din ansökan med CV till arbeta@silentium.se Välkommen med din ansökan!
Företag: Silentium Callcenter & Research AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Mötesbokare/Innesäljare jobb, Mötesbokare/Innesäljare Stockholm, Mötesbokare/Innesäljare Silentium Callcenter & Research AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mötesbokare/Innesäljare

Säljare/Företag; Aksab Kemi
Verksamhetsbeskrivning. Aksab Kemi har funnits sedan 1988 och är idag en av Sveriges ledande leverantörer av kemtekniska produkter med inriktning mot restaurang och livsmedelsindustrin. Vi bedriver försäljning och serviceverksamhet och har kontor i Stockholm, Göteborg, Örebro och Växjö. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innebär att via telefon sälja våra produkter och tjänster, bygga relationer med nya kunder och ge rådgivning vid behov. Som säljare hos oss är du vårt ansikte utåt och detta ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett vägvinnande sätt! Om du känner att det här kan vara något för dig erbjuder vi dig de bästa förutsättningarna för att lyckas! Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som är tävlingsinriktad och vill utveckla din säljteknik. Du är social, verbal och har en förmåga att skapa goda relationer. Har du drivkraften och viljan så har vi verktygen för att utveckla dig till en fantastisk säljare. Det är till din fördel men inget krav om du har erfarenhet av försäljning mot restauranger och storkök. Verkar denna tjänst intressant, är du välkommen att skicka in ditt CV och ett personligt brev till oss. För ytterligare upplysningar kontakta: Rickard Abrahamsson rickard.abrahamsson@aksabkemi.se
Företag: AKSAB Kemi AB
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare/Företag; Aksab Kemi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare/Företag; Aksab Kemi

Customer Service Agent till Klarna
Vill du vara med och utveckla Klarnas kundservice? Om kunden Klarna grundades i Stockholm 2005 med idén att erbjuda en transparant betalningslösning som skulle tillåta konsumenter och handlare att interagera med varandra så tryggt och enkelt som möjligt. Detta görs genom att låta konsumenten få varan först och betala efteråt, medan Klarna tar kredit -och riskansvaret för bedrägeri. Idag är Klarna ett av Europas snabbast växande företag. På bara åtta år har de vuxit till 750 anställda verksamma i sju europeiska länder med över 9 miljoner konsumenter. Målet är att bli marknadsledande inom fakturatjänster i hela världen och förändra världens e-handelsbutiker. Nu söker Klarna ett antal personer som kommer att tillhöra kundtjänsten. Om jobbet Som Customer Service Agent kommer du att arbeta med support mot både privatpersoner och e-handlare. Med snabb, pedagogisk och personlig service genom administrativ och teknisk support via telefon och e-mail, hjälper du kunderna på bästa sätt. Jobbet innebär tex att utreda betalningar, hitta felbetalningar, hantera fakturor, mm. Du jobbar i ett team av medarbetare som har hög social kompetens, stort lösningsfokus samt har en ambition att ständigt leverera service bortom skyarna. Möjligheter Klarna erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna och dig till nästa nivå. För rätt person med höga mål finns alla möjligheter här. Krav Vi söker dig som har möjlighet att tillföra positivitet, driv och laganda. Du räds inte nya utmaningar och att utvecklas utifrån nya mål både individuellt och i teamet är en självklarhet för dig. Erfarenhet inom callcenter, kundservice och administration är mycket meriterande. Du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat. Det är meriterande om du kan ytterligare språk som tyska, holländska, norska eller danska. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är den 22/7 då utbildningen startar. Uppdraget är till att börja med på 2 månader med möjlighet till förlängning eller rekrytering. Vi intervjuar på kort varsel då starten är snart. Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande. http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=335 Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 252 30, alt daniel.engblom@hero.se Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Customer Service Agent till Klarna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Customer Service Agent till Klarna

Dansktalande Webbtekniker med kundkontakt
Vi söker dig som vill arbeta som webbprogrammerare/optimerare, med fokus på våra danska kunder, i en grupp som arbetar med det senaste inom SEO! Jajja Communications verkar inom sökmotoroptimering och är en av landets ledande aktörer inom branschen. Sedan starten år 2000 har Jajja hjälpt företag att synas i sökmotorer som Google, Msn och Yahoo. Vi har både små lokala företag och stora koncerner som kunder. Som optimerare arbetar du i spännande SEO-projekt som avser öka mängden sökmotortrafik till våra kunders webbplatser, samt ge dem fler affärer. Du kommer i kontakt med mycket kod och många olika hemsideslösningar. Inget projekt är det andra likt! Du arbetar tillsammans med ett glatt och kompetent gäng som trivs tillsammans och som brinner för sökmotoroptimering och programmering. För att trivas och klara arbetet har du mycket goda kunskaper inom html och något av de större skriptspråken, som php eller någon variant av asp, samt har tidigare erfarenhet av webbutveckling. Du har god programmeringsförståelse och kan snabbt sätta dig in i ny kod, oavsett programmeringsspråk. Vi ser också gärna att du har arbetet med, eller i, något eller flera CMS-verktyg. Utöver dina goda tekniska färdigheter har du också stor social kompetens och trivs med att hjälpa kunder med tekniska frågor, samt är mycket duktig på både danska och svenska, i både tal och skrift. Vi vill att du som söker har adekvat utbildning inom datateknik, alternativt arbetslivserfarenhet inom webbutveckling. Du skall ha ett strukturerat arbetssätt och vara van att dokumentera det arbete du utför. Erfarenhet inom SEO är meriterande, men inget krav. Du som person har ett självklart teknikintresse och tycker att det är roligt att fixa och trixa i befintlig kod, tycker att sökmotoroptimering verkar spännande samt gillar att hjälpa andra personer med tekniska frågor. Du har vilja att alltid lära mer, tycker om när det händer saker, stimuleras av förändringar och av att ta ansvar.
Företag: Jajja Communications AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande Webbtekniker med kundkontakt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande Webbtekniker med kundkontakt

LSS handläggare
Nu söker vi en lösningsorienterad biståndshandläggare som är inriktad mot LSS handläggning. Beställaravdelningen LSS vänder sig till personer med funktionsnedsättning som har rätt till stöd enligt LSS. På grund av omorganisation söker vi nu en ny LSS-handläggare. Hos oss blir du en mycket viktigt del av ett team på 11 biståndshandläggare och får vara delaktig i vårt utvecklingsarbete. I vårt team finns handläggare som är inriktade på barn samt handläggare som är inriktade på vuxna. Ditt uppdrag Du handlägger självständigt ärenden och utreder enligt LSS. I det dagliga arbetet ingår, dokumentation, klientmöten, delta i/leda vårdplaneringar och barnplansmöten, samverkan externt och internt samt att delta i olika gruppmöten. Du ska ha god förmåga att uttrycka dig i det svenska språket både i tal och skrift, självständigt kunna strukturera ditt arbete och ha ett gott bemötande samt god samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Kompetensprofil Vi vill att du har: Socionomexamen eller likvärdig utbildning Teoretisk kunskap om lagstiftningarna LSS och SoL Erfarenhet av myndighetsutövning i offentlig sektor God samarbetsförmåga både internt och externt God förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift och är väl förtrogen med svenska språket Datakunnig Det är mycket viktigt för oss att du är en stabil person som kan behålla lugnet i svåra situationer. Du har också ett lösningsorienterat, empatiskt förhållningssätt och är tydlig och strukturerad i ditt arbete. Vi önskar att du har intresse av att kontinuerligt uppdatera dina kunskaper inom området. Du är också flexibel och tar egna initiativ i arbetet och eget ansvar för din arbetssituation. Vi erbjuder dig ett utvecklande och meningsfullt arbete i ett kompetent team. Socialförvaltningen finns, tillsammans med andra förvaltningar, i ljusa, trevliga lokaler i närhet av Haninge Centrum och med goda allmänna kommunikationer. Hos oss får du friskvårdscheck och kan lösa träningen med eget gym i huset. Tillsättning sker under förutsättning att erforderliga beslut tas samt att tjänsterna inte behöver tas i anspråk av övertalig personal. Varmt välkommen med din ansökan med personligt brev och CV! Fackliga företrädare nås via kommunens växel 08-606 70 00. Referensnummer: 48/13 Sista ansökningsdag: 2013-07-29 Kontaktperson: Enhetschef Linda W Fällgren 08-606 81 11, 1:e handläggare Anna Larsson 08-606 76 36. Varaktighet/arbetstid: Tillsvidareanställning, 100 % Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Ange referensnummer i rubriken. Det är viktigt att du anger referensnummer annars vet vi inte vilken tjänst du söker hos oss. Skicka ansökan med referensnummer 48/13 senast 130729 till: ansokansocialforvaltningen@haninge.se eller Haninge kommun, Socialförvaltningen, Ingmarie Wagland, 136 81 HANINGE Haninge kommun vill som arbetsgivare spegla vårt moderna samhälle där olikheter möts och samverkar. Mångfald och olikheter bland våra medarbetare ger oss ökade möjligheter att ge kommunens invånare en service med hög kvalitet. Haninge kommun är finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit.
Företag: Haninge kommun, Socialförvaltningen
Ort: Haninge
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga LSS handläggare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: LSS handläggare

Betongchaufför
JR Logistic AB är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag, med inriktning på transport och lager. Vi har inte som målsättning att vara störst, vi vill vara bäst. Vår personal utgör hjärtat i vår verksamhet och därför har vi alltid största fokus på att alla trivs. Vi eftersträvar att alltid ha Rätt person på rätt plats. Och som anställd på JR Logistic är du själv en viktig kugge i hjulet samtidigt som du är en del av teamet. Hos oss har du roligt på jobbet! Företaget är beläget i Västberga och vi som driver det har stor erfarenhet av både transport och bemanning. Våra kunder finns över hela stockholmsområdet och deras verksamhet innefattar bl. a. styckegodsdistribution, distribution av daglivsvaror och möbler, lagerverksamhet mm. Vi söker nu Lastbilschaufförer för fast uppdrag för kunds räkning. Bilarna utgår ifrån Sollentuna eller Täby. Du som söker tjänsten ska ha minst C-kort. Tidigare erfarenhet av köra betongbil i Stockholmsområdet är ett krav. CE-behörighet och erfarenhet från släp och/eller trailer är även det önskvärt men inget krav. Flexibilitet är ett måste i branschen då nya uppdrag kan komma med kort varsel. Både arbetstider och arbetsuppgifter kan precis som typ/modell av fordon variera, då de bestäms utifrån våra kunders önskemål. Du som söker bör även kunna uttrycka dig väl i tal och skrift, eftersom arbetet innefattar mycket kundkontakt. Att du sedan är trevlig, punktlig och ansvarsfull ser vi som en självklarhet. Väl mött!
Företag: JR LOGISTIC AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Betongchaufför jobb, Betongchaufför Stockholm, Betongchaufför JR LOGISTIC AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Betongchaufför

Webbdesigner - Reklam & marknadsföring
Vi söker dig som vill arbeta med webbaserade avslutsstöd i en grupp som arbetar med det senaste inom SEO och som hjälper våra kunder att göra besökare till kunder. Jajja Communications verkar inom sökmotoroptimering och är en av landets ledande aktörer i branschen. Sedan starten år 2000 har Jajja hjälpt företag att synas i sökmotorer som Google, Msn och Yahoo. Vi har både små lokala företag och stora koncerner som kunder. Som webbdesigner med fokus på avslutsstöd hjälper du våra kunder att öka andelen hemsidesbesökare som blir till affärsmöjligheter. I samråd med kund tar du fram webbkampanjer för att exempelvis öka antalet nyhetsbrevsprenumeranter, öka försäljningen av vissa varor eller exempelvis antalet registreringar till en konferens. Inget projekt är det andra likt! Du arbetar tillsammans med ett glatt och kompetent gäng som trivs tillsammans och som brinner för sökmotoroptimering, konvertering och programmering. För att trivas och klara arbetet har du mycket goda kunskaper inom design och är mycket van att arbeta i Photoshop och med webben som plattform. Du brinner för marknadsföring och reklam och har arbetat direkt, eller närbesläktat, med det tidigare. Du har tidigare arbetat med webben och älskar de möjligheter webben erbjuder när det gäller affärsmöjligheter. Vidare gillar du att skriva säljande copy och har mycket lätt att uttrycka dig korrekt i skrift. Utöver dina goda tekniska färdigheter har du också stor social kompetens och trivs med att hjälpa kunder både i telefon och via mail. Du är mycket duktig på svenska, i båda tal och skrift. Vi vill att du som söker har adekvat utbildning inom design, marknadsföring och copy, alternativt arbetslivserfarenhet inom dessa områden. Du skall ha ett strukturerat arbetssätt och vara van att dokumentera det arbete du utför. Erfarenhet inom SEO och/eller webbkonvertering är meriterande, men inget krav. Du som person har ett självklart reklamintresse och tycker att det är roligt att fixa och trixa med kunders unika inriktning och tycker att sökmotoroptimering verkar spännande. Du har vilja att alltid lära mer, tycker om när det händer saker, stimuleras av förändringar och av att ta ansvar.
Företag: Jajja Communications AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Webbdesigner - Reklam & marknadsföring jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Webbdesigner - Reklam & marknadsföring


Sök lediga jobb Ekonomiassistent sökes till ATS AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se