Ekonomiassistent till globalt företag jobb - lediga jobb

Ekonomiassistent till globalt företag jobb Ekonomiassistent till globalt företag jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Ekonomiassistent till globalt företag. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Ekonomiassistent till globalt företag. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Ekonomiassistent till globalt företag- Stockholm

  2. Finsktalande ekonomiassistent till globalt företag i Malmö- Malmö

  3. Noggrann Ekonomiassistent till globalt företag i Solna!- Solna

  4. EKONOMIASSISTENT TILL GLOBALT FÖRETAG I ARLANDASTAD- Stockholm

  5. Ekonomiassistent till globalt företag med utvecklingsmöjligheter!- Stockholm

  6. Ekonomiassistent till globalt företag i Göteborg!- Göteborg

  7. Fokuserad Ekonomiassistent till globalt företag!- Stockholm

  8. Junior ekonomiassistent till globalt företag- Stockholm

  9. Ekonomiassistent till globalt företag i Göteborg- Göteborg

  10. Junior ekonomiassistent till globalt företag- Stockholm

  11. Junior ekonomiassistent till globalt företag- Stockholm

  12. Ekonomiassistent till globalt företag- Uppsala

  13. Ekonomiassistent till globalt företag i Malmö- Malmö

  14. Ekonomiassistent till globalt företag- Uppsala

  15. Ekonomiassistent till globalt företag sökes- Jönköping

  16. Driven ekonomiassistent till globalt företag- Stockholm

  17. Driven ekonomiassistent till globalt företag- Stockholm

  18. Student? Nu letar vi efter en junior ekonomiassistent till globalt företag- Helsingborg

  19. Ekonomiassistent till globalt företag- Vingåker

  20. Student? Nu letar vi efter en junior ekonomiassistent till globalt företag- Helsingborg

  21. Ekonomiassistent till globalt företag- Malmö

  22. Ekonomiassistent till globalt företag- Södertälje

  23. Analytisk Ekonomiassistent till globalt företag- Stockholm

  24. Analytisk Ekonomiassistent till globalt företag- Stockholm

  25. Experis söker ekonomiassistent till globalt företag- Eskilstuna

  26. Ekonomiassistent till globalt företag- Oxelösund

  27. Ekonomiassistent till globalt företag- Oxelösund

  28. Ekonomiassistent till globalt företag- Oxelösund

  29. Ekonomiassistent till globalt företag- Oxelösund

  30. Flexibelt sommarvikariat som ekonomiassistent till globalt företag!- Göteborg

  31. Flexibelt sommarvikariat som ekonomiassistent till globalt företag!- Göteborg

  32. Vikarierande ekonomiassistent till globalt företag!- Göteborg


Mer beskrivning

Ekonomiassistent till globalt företag
Om Företaget Vår kunds ambition är att bli det ledande specialty pharmaföretaget i världen där affärsutveckling är en väsentlig del av vår kunds verksamhet. Personkontakter och industriellt nätverk samt vetenskaplig kunskap och marknadskompetens är viktiga förutsättningar för framgång. Idag finns vår kund representerat i större delen av världen. Om tjänsten Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent till företagets ekonomiavdelning där du kommer att arbeta på avdelningen för fakturabehandling. Arbetsuppgifter: ? Ankomstregistrera fakturor ? Scanna och skicka iväg fakturor för attestering ? Slutboka och arkivera fakturor ? Samt diverse administrativa uppgifter. Möjligheter Du kommer erbjudas möjligheten till praktisk erfarenhet av att jobba i en global organisation samt en inblick i det dagliga arbetet på en ekonomiavdelning. Du kommer att bli en del av en dynamisk organisation där du kommer få möjlighet att vara med att påverka och förändra. Det här är ett bra avstamp för dig som ser en karriär inom ekonomi. Krav Vi söker dig som har erfarenhet av arbete med leverantörreskontra och administration. Du har god datorvana och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi ser att du är en trevlig och prestigelös person med hög social kompetens. För att trivas i tjänsten är du uthållig och nyfiken med stort driv och stor beslutsamhet. Tjänsten kräver även att du är noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Anställning, tillträde och omfattning Arbetet är på heltid under kontorstider med start i september. Anställningen är ett vikariat på 1 år och du kommer att vara anställd som konsult hos Hero. Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Vi ser fram emot din ansökan! Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Finsktalande ekonomiassistent till globalt företag i Malmö
Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta i ett mindre Shared Service Center hos vår kund i Malmö. Teamet som du kommer att ingå i ansvarar för kund- och leverantörsreskontra. Du hanterar hela flödet från inscanning av fakturorna till avstämning. Du sköter den löpande bokföringen, in- och utbetalningar, skatt och moms samt hanterar påminnelser och kreditkontroller. Tempot är periodvis högt och kräver ett effektivt och strukturerat arbetssätt. Företaget är globalt vilket innebär att du kommer att kommunicera på finska, engelska och svenska i ditt dagliga arbete, med såväl kunder och leverantörer som kollegor. Vem är du? Vi söker dig som har ett par år erfarenhet som ekonomiassistent och som har arbetat med både kund- och leverantörsreskontra. För att lyckas i rollen tror vi att du har utbildning inom ekonomi på minst gymnasial nivå. Du har en hög servicegrad och är öppen och lösningsorienterad som person. Ditt arbetssätt präglas av noggrannhet och struktur och du är mån om att göra ett bra arbete. Samarbete och möjligheten att få jobba i grupp stimulerar dig. Dina kunskaper i Officepaketet, främst Excel, är goda och vi ser gärna att du har erfarenhet av större affärssystem. Har du tidigare arbetat i Navision är det ett stort plus. Finska, svenska och engelska behärskar du flytande i både tal och skrift. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. För rätt person kan det finnas möjlighet till anställning hos vår kund på sikt. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Välkommen att söka tjänsten via ansökningslänken nedan. Då urvalsprocessen sker löpande är det av vikt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Frida Borg på Manpower i Malmö på tel. 040-660 63 22. Välkommen med din ansökan! Du vet väl om att Manpower Malmö har en Facebooksida? Här hittar du spännande information om arbetsmarknaden och lediga tjänster just nu. Du kan även ställa frågor till oss i vårt forum, vi besvarar allt så snabbt vi bara kan! Besök oss på www.facebook.com/manpower.malmo
Företag: Manpower
Ort: Malmö
Publicerad : 09-13
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande ekonomiassistent till globalt företag i Malmö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande ekonomiassistent till globalt företag i Malmö

Noggrann Ekonomiassistent till globalt företag i Solna!
Har du en bakgrund inom ekonomi med erfarenhet av leverantörsreskontra och brinner för siffror? Då har vi på Adecco Finance & Legal ett kort uppdrag för dig med start omgående! Hur ser din arbetsdag ut? I din roll som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med leverantörsreskontra. Dina arbetsuppgifter kan innebära betalning av leverantörsfakturor, avstämning av konton samt kontering av fakturor. Utöver detta kommer du även att arbeta med reseräkningar samt med delar av bokslutsarbetet. Som ekonomiassisten är du en viktig medarbetare och kommer att uppskattas för dina kunskaper! Vem trivs här? Du som har utbildning inom ekonomi samt god erfarenhet inom leverantörsreskontra kommer att snabbt finna dig tillrätta i rollen. Har du även erfarenhet inom redovisning och är bekant med systemet Agresso ses det som ett plus. Din förmåga att arbeta självständigt kombinerat med din noggrannhet och din positiva inställning kommer att göra att du får en rolig och lärorik vardag hos företaget. Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående, chans till förlängning finns. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Finance & Legal förmedlar tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar. Allt från ekonomiassistenter till ekonomichefer, verksamhetscontrollers m.fl. Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-26
Sök fler jobb liknande: lediga Noggrann Ekonomiassistent till globalt företag i Solna! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Noggrann Ekonomiassistent till globalt företag i Solna!

EKONOMIASSISTENT TILL GLOBALT FÖRETAG I ARLANDASTAD
Studerar du ekonomi och söker ett sommarjobb där du får möjligheten att bredda dina praktiska såväl som teoretiska kunskaper? Vill du få in foten på ett världsledande företag - är ansvarstagande, kvalitétsmedveten och positiv? Bor du dessutom i närheten av Arlandastad har du här det perfekta uppdraget för dig som vill få erfarenheter av ekonomi i arbetslivet. Sök tjänsten idag! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för kunds räkning en hungrig och noggrann sommarvikarie med ekonomisk bakgrund som vill arbeta som ekonomiassistent. Vår kund är ett spännande, internationellt logistikföretag och kontoret där du kommer arbeta är inriktat mot flyg- och sjöfrakt. Du kommer att arbeta på företagets ekonomiavdelning på huvudkontoret i Arlandastad. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult ute hos vår kund. Som konsult hos Academic Work erbjuds du: * Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. * Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. ARBETSUPPGIFTER Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du exempelvis att: * Scanna fakturor och lägga in dem i ett logistikanpassat fakturasystem * Arbeta med leverantörsreskontra * Ha en daglig kontakt med företagets leverantörer, såväl via mail som telefon VÄGEN IN FÖR DIG Är du i början av din karriär och vill bli en del av Academic Works nätverk? Då har du chansen nu! Detta är ett utmärkt tillfälle för dig som vill bygga upp ditt kontaktnät inom Academic Work inför framtida uppdrag. VI SÖKER DIG SOM Har studerat ekonomi på gymnasie- eller högskolenivå och som vill utveckla dina kunskaper inom ekonomiområdet. Vi ser gärna att du har erfarenheter av liknande uppgifter sen tidigare, att du drivs av arbetet med siffror samt att du trivs med administrativa sysslor. Vidare söker vi dig som har goda datakunskaper, har du dessutom kommit i kontakt med affärssystemet Navision är det meriterande. För att trivas i rollen tror vi att du är ansvarstagande och noggrann. Du har en god kommunikativ förmåga, lägger stor vikt vid att utföra ditt arbete med hög kvalité och trivs i samarbetet med andra. Vidare är du trygg i det svenska såväl som det engelska språket – i både tal och skrift – samt har en positiv och engagerad inställning. Tjänsten är säkerhetsklassad och vår kund kommer därför att genomföra en registerkontroll på kandidater aktuella för tjänsten. Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail stn04@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Nu kan du också söka jobbet via mobilen eller surfplattan. START: 1 juli UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid 1/7 - 15/8 UPPSKATTAD ARBETSTID: 8.00 - 16.30 PLATS: Arlandastad URVAL: Sker löpande . Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se. SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.
Företag: Academic Work
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-04
Sök fler jobb liknande: lediga EKONOMIASSISTENT TILL GLOBALT FÖRETAG I ARLANDASTAD jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: EKONOMIASSISTENT TILL GLOBALT FÖRETAG I ARLANDASTAD

Ekonomiassistent till globalt företag med utvecklingsmöjligheter!
Vill du jobba i en spännande ekonomiroll där du kan utvecklas och få ta mycket eget ansvar? Dina arbetsuppgifter Du kommer i din roll som ekonomiassistent hos vår kund primärt jobba med kundreskontra. Du kommer jobba mycket mot den finska marknaden och ha mycket kundkontakt i form av avstämningar. Du kommer även få hantera kreditfrågor gällande nya kunder. Du kommer även vara ansvarig för analysen av statistik och rapporter. Om företaget Info om kunden berättas på intervjun! Din profil Krav: - Högskoleutbildning inom ekonomi alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet - Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: - Finska i tal och skrift (mycket meriterande) - Arbetslivserfarenhet från ekonomi - SAP erfarenhet av FI eller SD modulerna - Intresse av statistik och goda kunskaper i Excell Som person är du ordningsam, strukturerad och driven. Du är social och gillar kundkontakt. Du gillar även att jobba i team och ser fördelarna av att hjälpas åt. Om oss Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag. Villkor Start: Januari 2015 Omfattning: Heltid, måndag-fredag 8-17. 6 månader till att börja med, stor chans till förlängning efter det. Ort: Stockholm, söderort Urval sker löpande så sök redan idag så du inte missar denna chans!
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 12-01
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag med utvecklingsmöjligheter! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag med utvecklingsmöjligheter!

Ekonomiassistent till globalt företag i Göteborg!
Vår internationella kund i Göteborg söker nu en effektiv ekonomiassistent! Är du flexibel och analytiskt lagd? Brinner du för siffror och trivs med att arbeta tillsammans med andra? Då ska du se hit! Hur ser din arbetsdag ut? Med din goda samarbetsförmåga kommer du att ingå i ett sammansvetsat team om fyra personer på ekonomiavdelningen. Som ekonomiassistent kommer du under en arbetsdag att bland annat arbeta med fakturering mot kund. Du kommer även att ansvara för kontroll av leverantörsfakturor och registreringar i affärssystem. Du kommer att bli anställd som konsult hos Adecco och uthyrd till vårt kundföretag med placering i centrala Göteborg. Arbetets omfattning är på heltid, vardagar 8-17. Tjänsten ska tillsättas omgående och kommer att pågå under tre månader. Vem trivs här? Du som tidigare arbetat som ekonomiassistent eller liknande med arbetsuppgifter som är beskrivna ovan kommer att trivas och känna att du utvecklas i denna roll. Vi ser även att du har mycket goda kunskaper i det engelska språket samt har bra datakunskaper. Har du även arbetat i affärssystemen STAR eller Navision, likväl som innehar goda kunskaper i excel och outlook så är det meriterande. Är du en noggrann person med god samarbetsförmåga är detta jobbet för dig. Rollen kräver att du är kommunikativ, har ett gott siffersinne samt är flexibel och ambitiös. Du trivs i en roll med ett brett kontaktnät och där din goda serviceförmåga kommer väl till användning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration. Adecco är auktoriserat. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Vid eventuella frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 12-10
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag i Göteborg! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag i Göteborg!

Fokuserad Ekonomiassistent till globalt företag!
Är du kommunikativ person som vill jobba extra med ekonomi? Då har vi på Adecco Finance & Legal ett perfekt uppdrag för dig! Uppdraget sträcker sig sex månader framåt med chans till förlängning. Hur ser din arbetsdag ut? I din roll som ekonomiassistent jobbar du i en utvecklande miljö med trevliga kollegor. Ditt arbete innebär kontakt med både kollegor och externa leverantörer. I dina arbetsuppgifter ingår att scanna och verifiera fakturor och enligt instruktion kontera fakturorna. Vidare kommer du även att skicka påminnelser om godkännande av fakturor och sortera post. Det är din drivkraft och ditt engagemang som avgör din väg till utveckling! Uppdraget är på 10-15 tim/vecka, men de två sista veckorna i juni, samt hela augusti är det heltid. Under juli månad är du ledig! Vem trivs här? Vi söker dig som är gymnasieekonom eller motsvarande, kanske i början av dina högskolestudier och vill jobba extra i veckorna. Vi tror att du är en kommunikativ och social person som inte är rädd för att ta kontakt med människor. Dina goda kunskaper inom Excel och administration kommer att underlätta för dig i din roll som ekonomiassistent. Du är ansvarstagande, strukturerad och noggrann. Du har en naturlig fallenhet för att strukturera din arbetsdag och avsluta det du har påbörjat.  Vad erbjuder vi? Ett utvecklande uppdrag för dig som är i startgroparna för din karriär inom ekonomi. Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Uppdraget sträcker sig 6 månader framåt, med chans till förlängning. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.  Adecco Finance & Legal förmedlar tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar. Allt från ekonomiassistenter till ekonomichefer, verksamhetscontrollers m.fl. Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 04-17
Sök fler jobb liknande: lediga Fokuserad Ekonomiassistent till globalt företag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fokuserad Ekonomiassistent till globalt företag!

Junior ekonomiassistent till globalt företag
Arbetsbeskrivning Vi söker en junior ekonomiassistent som kommer att arbeta inom delar av leverantörsreskontra. Uppdraget påbörjas omgående och pågår i ca 3 månader. Du kommer att avlasta ekonomiavdelningen varför det krävs att du snabbt kan sätta dig in i uppgifterna. Vem är du? Vi söker dig som antingen har ett något års erfarenhet inom leverantörsreskontra eller så är du nyutexaminerad från universitetsstudier inom ekonomi. Du behöver ha grundläggande kunskaper om redovisning. Vidare krävs att du talar och skriver både engelska och svenska då det är ett internationellt bolag med både utländska och svenska kunder. För att lyckas hos vår kund är det viktigt att du är mycket noggrann, hjälpsam och prestigelös till din natur. Du är lättlärd, effektiv och framåt, det är viktigt att du vågar fråga när det behövs. Vidare trivs du i sociala sammanhang, har lätt för att skapa kontakter och tycker om att arbeta i team. Du erbjuds Vår kund har ett tillfälligt behov av en snabblärd resurs som ska avlasta ekonomiavdelningen under en arbetstopp. Uppdraget startar omgående och kommer att pågå i ca 3 månader initialt, men det finns chans till förlängning. Vår kund sitter i trevliga lokaler i Johanneshov, strax söder som Stockholm city. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Thomas Eklöf via mail: thomas.eklof@jurekbemanning.se Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurekbemanning.se. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Om företaget urek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Start: Omgående
Företag: Jurek Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-28
Sök fler jobb liknande: lediga Junior ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag i Göteborg
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Experis Finance söker för omgående start en kvalificerad ekonomiasisstent för ett 6 månader långt uppdrag med möjlighet till anställning hos kund. Arbetsbeskrivning Till vår kund, ett globalt företag i Göteborg, söker vi nu en erfaren och självständig ekonomiassistent som även vill ta en teamledarroll för en mindre grupp. Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med fakturahantering, valutaberäkningar, betalningar och ha kontakt med banker. Du har flera års erfarenhet av kvalificerat arbete som ekonomiassistent. Du är van vid självständigt arbete, talar flytande engelska och svenska. Meriterande är erfarenhet från internationell koncern. Som person är du driven, ambitiös, noggrann och flexibel. Du har sinne för siffror och har god kunskap om bankbetalningar. Vad kan vi erbjuda dig? Experis är specialisten på specialister inom IT, Engineering, Finance och Executive. Vi ger specialister möjlighet att växla upp eller byta spår i sin yrkesbana. På Experis Finance får du som konsult kompetensutveckling genom längre kvalificerade uppdrag. Vi har flertalet av Sveriges mest attraktiva företag som kunder och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Kontaktperson Välkommen med din ansökan till Experis, specialisten på specialister. Urval sker löpande då uppdraget ska tillsättas omgående. Har du frågor om uppdraget på Experis Finance är du välkommen att kontakta konsultchef Carl-Henrik Möller 031-61 72 35
Företag: Experis Finance Huvudkontor
Ort: Göteborg
Publicerad : 08-28
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag i Göteborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag i Göteborg

Junior ekonomiassistent till globalt företag
Om verksamheten Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Arbetsbeskrivning Vi söker en junior ekonomiassistent som kommer att arbeta inom delar av leverantörsreskontra. Uppdraget påbörjas omgående och pågår i ca 4 månader. Du kommer att avlasta ekonomiavdelningen varför det krävs att du snabbt kan sätta dig in i uppgifterna. Vem är du? Vi söker dig som är nyutexaminerad från universitetsstudier inom ekonomi och har grundläggande kunskaper inom redovisning. Vidare krävs att du talar och skriver både engelska och svenska då det är ett internationellt bolag med både utländska och svenska kunder. För att lyckas hos vår kund är det viktigt att du är mycket noggrann, hjälpsam och prestigelös till din natur. Du är lättlärd, effektiv och framåt, det är viktigt att du vågar fråga när det behövs. Vidare trivs du i sociala sammanhang, har lätt för att skapa kontakter och tycker om att arbeta i team. Du erbjuds Vår kund har ett behov av en snabblärd konsult som ska avlasta ekonomiavdelningen. Uppdraget startar omgående och kommer att pågå i ca 4 månader initialt, men det finns chans till förlängning. Vår kund sitter i trevliga lokaler strax söder om Stockholm city. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Malin Alexandersson på malin.alexandersson@jurek.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Start: Omgående
Företag: Jurek Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 12-29
Sök fler jobb liknande: lediga Junior ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior ekonomiassistent till globalt företag

Junior ekonomiassistent till globalt företag
Om verksamheten Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Arbetsbeskrivning Vi söker en junior ekonomiassistent som kommer att arbeta inom delar av leverantörsreskontra. Uppdraget påbörjas omgående och pågår i ca 4 månader. Du kommer att avlasta ekonomiavdelningen varför det krävs att du snabbt kan sätta dig in i uppgifterna. Vem är du? Vi söker dig som är nyutexaminerad från universitetsstudier inom ekonomi och har grundläggande kunskaper inom redovisning. Vidare krävs att du talar och skriver både engelska och svenska då det är ett internationellt bolag med både utländska och svenska kunder. För att lyckas hos vår kund är det viktigt att du är mycket noggrann, hjälpsam och prestigelös till din natur. Du är lättlärd, effektiv och framåt, det är viktigt att du vågar fråga när det behövs. Vidare trivs du i sociala sammanhang, har lätt för att skapa kontakter och tycker om att arbeta i team. Du erbjuds Vår kund har ett behov av en snabblärd konsult som ska avlasta ekonomiavdelningen. Uppdraget startar omgående och kommer att pågå i ca 4 månader initialt, men det finns chans till förlängning. Vår kund sitter i trevliga lokaler strax söder om Stockholm city. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Malin Alexandersson på malin.alexandersson@jurek.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Start: Omgående
Företag: Jurek Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 12-29
Sök fler jobb liknande: lediga Junior ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag
Stimuleras du av siffor och söker en ny administrativ utmaning? Då har vi på Adecco Uppsala jobbet för dig med start omgående! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att arbeta med leverantörsreskontran hos vår kund, ett globalt företag i Uppsala, och hantera, skanna in, stämma av och distribuera och ibland kontera en stor volym av fakturor. Du ansvarar även för matchning mot ordrar och utredningar av differenser, avstämning av betalningar och ser till att ärenden stängs. Vem trivs här? Du som är mycket noggrann i ditt arbete och har en lämplig teoretisk bakgrund inom ekonomi kommer att trivas i rollen. För att lyckas i din roll måste du vara noggrann och van vid affärssystemet SAP har du dessutom arbetat i Medius är det en merit. Om du dessutom har kännedom om redovisning och moms samt bra engelskakunskaper kommer du ha lätt att sätta dig in i arbetsuppgifterna. Vidare tror vi att du som söker har en förmåga att agera självständigt, arbeta strukturerat och har god initiativ- och problemlösningsförmåga. Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Om du redan har en profil hos oss loggar du in nedan med mailadress och lösenord. Välkommen att ansöka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Uppsala
Publicerad : 01-08
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag i Malmö
Nu söker vi dig som som är intresserad av att arbeta som ekonomiassistent i Malmö. Vill du bli en del av ett växande, familjärt bolag där du får chansen att arbeta med ekonomi och administration? Har du några års erfarenhet av självständigt ekonomiarbete och gillar administration? Då har vi tjänsten för dig! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för kunds räkning en ekonomiassistent med analytisk förmåga till ett uppdrag som initialt stäcker 3-6 månader men med stor chans till förlängning. Vår kund är ett snabbväxande och globalt företag inom transport och logistik. För den som vill kan möjligheter dyka upp i de flesta av världens städer då vår kund är i en expansiv fas samt verkar globalt. Vår kund står för entreprenörskap, kreativitet och har en ’vi kan klara allt’ attityd. Lokalt i Malmö arbetar det cirka 10 personer och du kommer tillsammans med ekonomiansvarig på kontoret stötta upp ekonomiarbetet och säkerhetsställa att leverantörsfakturor och kundfordringar blir korrekt hanterade i samband med outsourcing till SSC i Malaysia och Tjeckien. Det här är en perfekt tjänst för dig som vill få extra erfarenhet inom ekonomi samt få in en fot i en spännande och växande organisation. För den som visar framfötterna finns goda chanser till förlängning och då behovet i dagsläget är långsiktigt är vår kunds intention att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem och utvecklas inom organisationen. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. ARBETSUPPGIFTER Som ekonomiassistent kommer du att självständigt arbeta med att säkerhetsställa att leverantörsfakturor blir korrekt hanterade enligt företagets nya interna rutiner och följa upp leveranssäkerheten och kvalitén hos SSC i både Malaysia och Tjeckien. Du kommer till exempel att arbeta med: * Kontroll av leverantörsfakturor mot inköpsorder samt kalkyler i affärssysstem. * Kontering, scanning till Basware service center i Malaysia, arkivering. * Bevaka och följ upp felaktiga underlag som inte är korrekta och lägg fram åtgärdsförslag. * Uppdatering och kontroll att redovisning överensstämmer med leverantörsreskontra. * Uppföljning av Service Center i kvalitet och leverans samt identifiera förbättringsåtgärder/problemområden. * Bevaka attesteringar och status. * Outsourcing av påminnelsehantering till Service Center i Tjeckien. * Supportera Service Center med nödvändig information. Övrig Administration såsom avstämningar, fakturering, posthantering, reseräkningar och rapportering kommer även det ingå i arbetsuppgifterna. VI SÖKER DIG SOM Har utbildning inom ekonomi på eftergymnasial nivå och som känner sig trygg med att ta sig an redovisning i olika former. * Har en utbildning inom ekonomi på eftergymnasial nivå. * Har god analytisk förmåga. * Är verksamhetsorienterad och har god samarbetsförmåga. * Är flytande i engelska och svenska i tal och skrift då koncernspråket förekommer på båda språken. Det är meriterande om du har systemkunskaper i Basware. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter i 1-2 år och med fördel på ett större bolag. Har du arbetat för ett Amerikanskt eller Tyskt bolag är det ett plus och du ska trivas i en självständig roll. Som person är du noggrann, effektiv och med stor initiativ förmåga. Du ska ha en vilja att, tillsammans med dina kollegor, driva verksamheten framåt. För att trivas i rollen ser vi därför att du är driven, har lite skinn på näsan och har förmågan att kunna lyfta blicken, komma med idéer och vara en del av bolagets utveckling. Vidare har du sinne för detaljer och tycker om att arbeta strukturerat. Vi tror också att du är prestigelös och trivs i en roll där du får där du stöttar och hjälper kollegor med administration. START: Omgående OMFATTNING: 3-6 månader med chans till förlängning ARBETSTID: Kontorstid PLATS: Malmö URVAL: Sker löpande så var snabb in med din ansökan! Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på mal01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. Som konsult på Academic Work erbjuds du: * Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. * Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig utvecklas i din yrkesroll samt säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi är Home of the Young Professionals - ett bemanningsföretag med siktet inställt på att bli världens största arbetsgivare för högskolestudenter och unga akademiker. Vi vänder oss till dig som studerar eller är färdig med dina studier och har upp till fem års arbetslivserfarenhet. Hos oss kan du arbeta som konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se. INFORMATION OM FÖRETAGET Vår kund är ett globalt företag med ett mångkulturellt team som hängivet arbetar för hög kvalitet och service. De stöder kunder globalt genom regionala högkvarter och kontor i över 265 orter och i nästan 60 länder världen över. Genom det här upplägget kan vår kund ge stöd till företag och privatpersoner globalt och lokalt oavsett vilken service som efterfrågas. Vår kund erbjuder tjänster inom world mobility, flyttrelaterade tjänster för individer och familjer, fine art, logistik och transport.
Företag: Academic Work
Ort: Malmö
Publicerad : 01-18
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag i Malmö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag i Malmö

Ekonomiassistent till globalt företag
Stimuleras du av siffor och söker en ny administrativ utmaning? Då har vi på Adecco Uppsala jobbet för dig med start omgående! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att arbeta med leverantörsreskontran hos vår kund, ett globalt företag i Uppsala, och hantera, skanna in, stämma av och distribuera och ibland kontera en stor volym av fakturor. Du ansvarar även för matchning mot ordrar och utredningar av differenser, avstämning av betalningar och ser till att ärenden stängs. Vem trivs här? Du som är mycket noggrann i ditt arbete och har en lämplig teoretisk bakgrund inom ekonomi kommer att trivas i rollen. För att lyckas i din roll måste du vara noggrann och van vid affärssystemet SAP har du dessutom arbetat i Medius är det en merit. Om du dessutom har kännedom om redovisning och moms samt bra engelskakunskaper kommer du ha lätt att sätta dig in i arbetsuppgifterna. Vidare tror vi att du som söker har en förmåga att agera självständigt, arbeta strukturerat och har god initiativ- och problemlösningsförmåga. Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Om du redan har en profil hos oss loggar du in nedan med mailadress och lösenord. Välkommen att ansöka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Uppsala
Publicerad : 03-09
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag sökes
Är du en noggrann och ansvarstagande ekonomiassistent? Då är detta en perfekt tjänst för dig. Dina arbetsuppgifter I denna tjänsten som ekonomiassistent kommer du att arbeta med fakturahantering, scanning och tolkning av fakturor, påminnelsehantering, workflowadministration. Du kommer att vara placerad på avdelningen för leverantörsreskontran. Daglig kontakt med kollegor internt förekommer i form av support och frågor kring betalningar. Om företaget Vår kund är ett globalt företag där som anställd har stora utvecklingsmöjligheter, Du får mer information om företaget vid eventuell inervju. Din profil Skallkrav: - lägst YH-utbildning inom ekonomi - svenska och engelska i tal och skrift - goda kunskaper inom Office-paketet Meriterande krav: - högskoleutbilning inom ekonomi - kunskaper i SAP, Readsoft eller JDE - tidigare erfarenhet av liknande uppgifter Vi söker en person med positiv attityd, en noggrann och ordningssam person som är van att ta eget ansvar. Om oss Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start: 31/8 2016 Lön: enligt överenskommelse Omfattning: heltid Placeringsort: Huskvarna Tjänsten kan komma att tillsättas innan sisat annonseringsdag, skicka därför in din ansökan redan idag!
Företag: Framtiden AB
Ort: Jönköping
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag sökes

Driven ekonomiassistent till globalt företag
Om företaget Nu söker vi på Lernia en ekonomiassistent till vår kund i Nacka. Kunden är ett framgångsrikt och globalt svenskt industriföretag som verkar inom kompressor-, industri-, gruv-, och bergbrytningsteknik med totalt ca 43.000 anställda. De behöver nu ytterligare en person till sin ekonomiavdelning som idag består av 10 personer. Det är en direkt rekrytering till kunden där 6 månaders provanställning tillämpas. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent kommer du få arbeta brett och stötta upp ekonomiavdelningen där det behövs. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara bland annat: - Löpande leverantörsreskontran - Fakturahantering - Avstämningar - Rekvisitioner Din bakgrund Vi söker dig som har arbetat med ekonomi i något år och har kunskaper i leverantörsreskontra och bokföring. Programmen som används är Readsoft och SAP och det är meriterande om du har kunskaper i något av dessa sedan tidigare. Som person är du noggrann och med ett stort intresse att lära dig nya saker. Du är prestigelös och ödmjuk samtidigt som du inte är rädd att fatta egna beslut när så krävs. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Tillvidare/Heltid/Stockholm, Nacka Tillträdesdag Omgående Information Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum! Sök därför tjänsten redan idag! Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-08
Sök fler jobb liknande: lediga Driven ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven ekonomiassistent till globalt företag

Driven ekonomiassistent till globalt företag
Om företaget Nu söker vi på Lernia en ekonomiassistent till vår kund i Nacka. Kunden är ett framgångsrikt och globalt svenskt industriföretag som verkar inom kompressor-, industri-, gruv-, och bergbrytningsteknik med totalt ca 43.000 anställda. De behöver nu ytterligare en person till sin ekonomiavdelning som idag består av 10 personer. Tjänsten är på tre månader med möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent kommer du få arbeta brett och stötta upp ekonomiavdelningen där det behövs. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara bland annat: - Löpande leverantörsreskontran - Fakturahantering - Avstämningar - Rekvisitioner Din bakgrund Vi söker dig som har arbetat med ekonomi i något år och har kunskaper i leverantörsreskontra och bokföring. Programmen som används är Readsoft och SAP och det är meriterande om du har kunskaper i något av dessa sedan tidigare. Som person är du noggrann och med ett stort intresse att lära dig nya saker. Du är prestigelös och ödmjuk samtidigt som du inte är rädd att fatta egna beslut när så krävs. Du är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid/Heltid/Stockholm, Nacka Tillträdesdag Omgående Information Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum! Sök därför tjänsten redan idag! Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-09
Sök fler jobb liknande: lediga Driven ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven ekonomiassistent till globalt företag

Student? Nu letar vi efter en junior ekonomiassistent till globalt företag
Nu söker vi efter en noggrann och strukturerad student med grundläggande kunskaper inom ekonomi för extrajobb som administrativ assistent på ett spännande företag i Helsingborg. Just nu söker vi en student som vill kombinera sina studier med ett administrativt arbete hos vår kund i Helsingborg. Som person är du lyhörd, noggrann, strukturerad och har grundläggande kunskap inom ekonomi, kanske studerar du första året på universitet eller högskola med inriktning mot ekonomi. Vidare så behärskar du office paketet där du framförallt har goda kunskaper inom excel. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av bl.a: Skanning och arkivering, granskning av fakturor och dokumentering av ekonomiska uppgifter. Det ställs alltså ett stort krav på att du är noggrann, strukturerad och prestigelös. Du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd till vår kund i Helsingborg. Vi söker någon som kan vara tillgänglig minst två dagar i veckan där tisdag varje vecka är ett stående behov, hel- eller halvdag. Arbetstiderna är 8-17 måndag - fredag. Uppdraget förväntas pågå i minst 6 månader, med stor chans till förlängning. Din profil Vi söker dig som läser en eftergymnasial utbildning på minst 50% och har minst två år kvar på utbildningen. Du har erfarenhet och kunskaper inom grundläggande ekonomi och är en analytisk person. Meriterande är om du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter, gärna på ett internationellt företag så du har förståelse för det flöde som uppstår på en ekonomiavdelning. Du talar och skriver engelska obehindrat samtidigt som du har en undersökande ådra och gillar att ta egna initativ samt vill ta reda på nya saker. Vi rekryterar löpande till denna tjänst så om detta låter som en tjänst för dig så rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är experter på unga i karriären och har varit med och skapat hela studentbemanningsbranschen. Vi har sedan 1997 utvecklats till ett av Skandinaviens ledande bemannings- och rekryteringsföretag och vi har lärt oss hur värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan, men också nyttig erfarenhet och en fot in i arbetslivet. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: StudentConsulting
Ort: Helsingborg
Publicerad : 08-19
Sök fler jobb liknande: lediga Student? Nu letar vi efter en junior ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Student? Nu letar vi efter en junior ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag
Är du en god administratör med inriktning mot företagsekonomi? Söker du en arbetsplats där du har möjlighet att utvecklas och växa in i en mer strategisk roll med tiden? Då är tjänsten som ekonomiassistent något för dig! Om tjänsten Företaget tillhandahåller tjänster och produkter till industrier i hela världen. Du arbetar på organisationens svenska huvudkontor i Vingåkers kommun, tillsammans med andra engagerade medarbetare med olika roller. Ni har ett tätt samarbete i en öppen atmosfär och din roll kommer att vara bred gällande administration och ekonomi. I ditt ansvarsområde ingår bl.a: • Administrativ stöttning gällande en mindre del i organisationen (10-12 anställda) • Sammanställning av ekonomiskt underlag för beslut • Löpande bokföring Du kommer med tiden att få möjlighet till ett utökat ansvarsområde mot en mer strategisk roll som controller. I en framtida roll ingår då ekonomiska analyser, projektledning, utveckling av IT-system och administrativa verktyg samt arbete med kvalitet och förbättringsarbete. Om dig Vi söker dig som har slutfört gymnasiet, gärna med ekonomisk eller administrativ inriktning. Det är meriterande om du dessutom har en utbildning i ekonomi på universitetsnivå. Du har minst något års erfarenhet från arbetslivet och är en god administratör. Eftersom arbetet är varierat och du har olika uppgifter att ta hand om parallellt, är det viktigt att du kan planera din arbetsdag självständigt. Det här är ett jobb för dig som har god samarbetsförmåga, är flexibel och vill utvecklas inom företaget. Viktigt för tjänsten är: • Mycket goda kunskaper i Engelska, både i tal och skrift • Utbildning i företagsekonomi på Universitetsnivå, eller liknande kunskaper tillförskaffat genom arbetslivserfarenhet • Öppenhet och flexibilitet • Körkort och tillgång till bil Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Detta är ett uppdrag där du blir anställd av Adecco och arbetar på uppdrag hos vår uppdragsgivare. Det finns en chans att du får en anställning hos uppdragsgivaren efter en tid, om ni trivs bra ihop. Uppdragsgivaren ser långsiktigt på denna tjänst. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Om ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jessica Fällgren på 019-7607110, eller jessica.fallgren@adecco.se  Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Vingåker
Publicerad : 09-27
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Student? Nu letar vi efter en junior ekonomiassistent till globalt företag
Nu söker vi efter en noggrann och strukturerad student med grundläggande kunskaper inom ekonomi för extrajobb som administrativ assistent på ett spännande företag i Helsingborg. Just nu söker vi en student som vill kombinera sina studier med ett administrativt arbete hos vår kund i Helsingborg. Som person är du lyhörd, noggrann, strukturerad och har grundläggande kunskap inom ekonomi, kanske studerar du första året på universitet eller högskola med inriktning mot ekonomi. Vidare så behärskar du office paketet där du framförallt har goda kunskaper inom excel. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av bl.a: Skanning och arkivering, granskning av fakturor och dokumentering av ekonomiska uppgifter. Det ställs alltså ett stort krav på att du är noggrann, strukturerad och prestigelös. Du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd till vår kund i Helsingborg. Vi söker någon som kan vara tillgänglig minst två dagar i veckan där tisdag varje vecka är ett stående behov, hel- eller halvdag. Arbetstiderna är 8-17 måndag - fredag. Uppdraget förväntas pågå i minst 6 månader, med stor chans till förlängning. Din profil Vi söker dig som läser en eftergymnasial utbildning på minst 50% och har minst två år kvar på utbildningen. Du har erfarenhet och kunskaper inom grundläggande ekonomi och är en analytisk person. Meriterande är om du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter, gärna på ett internationellt företag så du har förståelse för det flöde som uppstår på en ekonomiavdelning. Du talar och skriver engelska obehindrat samtidigt som du har en undersökande ådra och gillar att ta egna initativ samt vill ta reda på nya saker. Vi rekryterar löpande till denna tjänst så om detta låter som en tjänst för dig så rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är experter på unga i karriären och har varit med och skapat hela studentbemanningsbranschen. Vi har sedan 1997 utvecklats till ett av Skandinaviens ledande bemannings- och rekryteringsföretag och vi har lärt oss hur värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan, men också nyttig erfarenhet och en fot in i arbetslivet. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: StudentConsulting
Ort: Helsingborg
Publicerad : 11-14
Sök fler jobb liknande: lediga Student? Nu letar vi efter en junior ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Student? Nu letar vi efter en junior ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag
Ekonomiassistent till globalt företag För kunds räkning, som tillverkar och säljer bygg- och entreprenadmaskiner, så söker vi nu en ekonomiassistent som vill arbeta med huvudsakligen Kundreskontra. Har du några års erfarenhet av detta och vill ta nästa steg i din karriär? Är du en analytisk problemlösare? Då kan detta konsultuppdrag vara något för dig. Du kommer att vara anställd som konsult hos Dfind Finance och vara uthyrd till vår kund. Uppdraget är på 6 månader. I rollen som ekonomiassistent så ingår följande arbetsuppgifter; • Fakturering • Orderhantering • Försäkringsärenden • Leasingärenden • E-faktura • Inbetalningar • Krav • Inkasso • Support till övriga i organisationen Uppdragsgivare: Dfind Finance AB Ort: Malmö Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Ansök därför så snart som möjligt. För information: Kontakta gärna konsultchef Jeanette Mellborg för mer information om uppdraget eller om du har frågor som rör konsultrollen. jeanette.mellborg@dfindfinance.se Vem söker vi? Vi söker dig som minst är gymnasieekonom i botten och har arbetat med liknande arbete i några år. Du är en van användare av officepaketet och har god datorvana. Du behärskar engelska väl i tal och skrift. Du är flexibel, tjänstvillig och serviceminded. Du gillar att lösa problem och besitter en god analytisk förmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av byte av ekonomisystem och SAP. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Vad inneär det att vara konsult hos Dfind Finance? Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag som erbjuder en omväxlande karriär som konsult inom ekonomi, finans och lön. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Som konsult hos oss har du möjlighet att utveckla din kompetens och bygga ditt CV genom olika uppdrag hos våra kunder samtidigt som du får stöd och vägledning från din konsultchef. Dessutom erbjuder vi ett stort utbud av utbildningar och seminarium via några av de största revisionsbyråerna, nätbaserade utbildningar samt föreläsningar och konsultträffar. Allt för att du ska få möjlighet att kompetensutvecklas och trivas i din roll som konsult. Självklart har vi också kollektivavtal och förmåner som försäkringar, friskvårdsbidrag, företagshälsovård och rabatt på träningskort. Välkommen till oss för en omväxlande och trygg karriär som konsult. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Dfind Finance
Ort: Malmö
Publicerad : 02-07
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag
Är du redo för nästa utmaning? Är du initiativtagande och trivs med att arbeta med många kontaktytor? Då har vi på Adecco uppdraget för dig! Om tjänsten I rollen som Ekonomiassistent hos vår kund ansvarar du för att kontrollera att alla inkommande och utgående fakturor som kommer in till företagets fakturahantering samt arbeta med företaget bokslutsprocesser. Du kommer även arbeta med många kontaktytor både internt men framförallt externt. Vidare kommer du arbeta i kontorslandskap och arbetstiderna är förlagda mellan 08:00-16:45. Om dig För att trivas och lyckas i denna tjänst bör du vara driven, initiativtagande och tivs med att arbeta med ett brett kontaktnät. Vidare måste du kunna kommunicera obehindrat i både engelska och svenska i både tal och skrift samt att du gått en treårig ekonomisk gymnasial utbildning. Har du dessutom erfarenhet av liknande arbete ses det som meriterande. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Tjänsten som Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Uppdraget är ett vikariat till och med 2017-08-31. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Om ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Marcus Berg 0736847097 Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-08
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Analytisk Ekonomiassistent till globalt företag
SW söker för kunds räkning en driven och positiv Ekonomiassistent. Kundföretaget är ett internationellt och väletablerat företag med huvudkontor i Stockholm. Som Ekonomiassistent är du en del av en redovisningsavdelning på moderbolaget som består av tre personer: redovisningschef, kundreskontra och leverantörsreskontra. Det här är en vakans på leverantörsreskontra. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med uppdragstiden snarast – 2018-03-31. För rätt person finns mycket goda chanser till förlängning. Tjänstebeskrivning I rollen som Ekonomiassistent hanterar du leverantörsreskontra. Du arbetar på ett moderbolaget och hanterar leverantörsreskontra för hela koncernen. Du välkomnas till en öppen, kompetent och internationellt arbetsplats som vill se dig lyckas. Som Ekonomiassistent på leverantörsreskontra hos vår kund hanterar du exempelvis: Ankomstregistrering, kontering, attestering och betalförslag Betalfiler och manuella betalningar Intercompany-avstämningar Valutahantering Månadsavstämningar Kostnadsprognos Delaktig i månads- och årsbokslut Det här är tjänsten för dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och vill visa vad du går för i en avancerad leverantörsreskontraroll på ett världsomspännande och inkluderande företag! Lämplig bakgrund Vi söker dig har en akademisk examen inom ekonomi från universitet/högskola. Vi söker dig som har arbetat minst 1år som ekonomiassistent sedan tidigare. Vi ser helst att du har arbetat på leverantörsreskontra sedan tidigare men det är inget krav. Du har en god ekonomisk förståelse. Vi ser gärna att du har använt SAP sedan tidigare eftersom vår kund använder det systemet. Du har systemvana och är lättlärd i system. Du har datavana samt goda kunskaper i Officepaketet. Vi ser gärna att du har särskilt goda kunskaper i Excel. Du formulerar dig väl i engelska i tal och skrift. Koncernspråk är engelska. Som person är du driven, analytisk och ödmjuk. Du är noggrann, strukturerad och tar ansvar för ditt arbete. Du är en positiv lagspelare som samtidigt fungerar utmärkt i självständigt arbete. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra avdelningar. Viktig information Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Konsultuppdraget är på heltid med uppdragstiden snarast – 2018-03-31. För rätt person finns mycket goda chanser till förlängning. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simon Jordal, 08-407 55 68. Konsult hos SW Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort. Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär. SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik. Läs mer på www.sw.se (http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (http://www.facebook.com/StudentWorkers)!
Företag: SW
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-17
Sök fler jobb liknande: lediga Analytisk Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Analytisk Ekonomiassistent till globalt företag

Analytisk Ekonomiassistent till globalt företag
SW söker för kunds räkning en driven och positiv Ekonomiassistent. Kundföretaget är ett internationellt och väletablerat företag med huvudkontor i Stockholm. Som Ekonomiassistent är du en del av en redovisningsavdelning på moderbolaget som består av tre personer: redovisningschef, kundreskontra och leverantörsreskontra. Det här är en vakans på kundreskontra. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med start så snart som möjligt. Tjänsten är på heltid. För rätt person finns goda chanser till förlängning. Tjänstebeskrivning I rollen som Ekonomiassistent hanterar du kundreskontra. Du arbetar på ett moderbolaget och hanterar kundreskontra för hela koncernen. Du välkomnas till en öppen, kompetent och internationellt arbetsplats som vill se dig lyckas. Som Ekonomiassistent på kundreskontra hos vår kund hanterar du exempelvis: - Kundreskontra: fakturering och inbetalningar - Bankavstämningar - Rapporteringar - Intercompany-avstämningar - Delaktig vid månads- och årsbokslut Det här är tjänsten för dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och vill visa vad du går för i en avancerad kundreskontraroll på ett världsomspännande och inkluderande företag! Lämplig bakgrund Vi söker dig har en akademisk examen inom ekonomi från universitet/högskola. Vi söker dig som har arbetat minst 1år som ekonomiassistent sedan tidigare. Vi ser helst att du har arbetat på kundreskontra sedan tidigare men det är inget krav. Du har en god ekonomisk förståelse. Vi ser gärna att du har använt SAP sedan tidigare eftersom vår kund använder det systemet. Du har systemvana och är lättlärd i system. Du har datavana samt goda kunskaper i Officepaketet. Vi ser gärna att du har särskilt goda kunskaper i Excel. Du formulerar dig väl i engelska i tal och skrift. Koncernspråk är engelska. Som person är du driven, analytisk och ödmjuk. Du är noggrann, strukturerad och tar ansvar för ditt arbete. Du är en positiv lagspelare som samtidigt fungerar utmärkt i självständigt arbete. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra avdelningar. Viktig information Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Uppdragstiden 6 månader med start så snart som möjligt. Tjänsten är på heltid. För rätt person finns goda chanser till förlängning. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simon Jordal, 08-407 55 68. Konsult hos SW Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna. Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär. SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik. Läs mer på www.sw.se (http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (http://www.facebook.com/StudentWorkers)!
Företag: SW
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-23
Sök fler jobb liknande: lediga Analytisk Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Analytisk Ekonomiassistent till globalt företag

Experis söker ekonomiassistent till globalt företag
Ekonomiassistent till globalt företag i Eskilstuna. Du kommer att ingå i en grupp på leverantörsreskontran, du hanterar företagets leverantörsfakturor mest inkommande. Det krävs att du är noggrann och serviceinriktad. Du kommer att ingå i en grupp på leverantörsreskontran på ett företag i Eskilstuna. Du ingår i ett team, i ditt arbete kommer du att hantera företagets leverantörsfakturor, inkommande, kontering och distribuering. Det krävs att du är noggrann och serviceinriktad. Dina personliga egenskaper; * Förmåga att prioritera och organisera * Noggrann och strukturerad * Serviceinriktad * Samarbetsvillig * Lösningsorienterad Vilka erfarenheter och kvalifikationer bör du ha för att passa för uppdraget? * Ekonomisk utbildning eller tidigare erfarenheter inom området * Datavana gällande Word och Excel * Meriterande om du har erfarenhet av EFH-system eller Microsoft Dynamics AX * Kunna uttrycka dig i tal och skrift på svenska, engelska är meriterande * Du har vilja att lära och vill utvecklas Det är minst 1 ekonomiassistent som behövs till uppdraget och det pågår främst under 6 månader, med start så snart som möjligt. Uppdraget är heltid med placering på kundens kontor i Eskilstuna. Vad kan vi erbjuda dig? Förutom en god erfarenhet och ett roligt och intressant uppdrag, ger konsultanställningen dig en rad förmåner. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla. Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar. Experis eftersträvar mångfald och vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Frågor? Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande. Det går bra att ange sitt löneanspråk i ansökan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Konsultchef Sofie Andersson på .
Företag: Experis
Ort: Eskilstuna
Publicerad : 02-13
Sök fler jobb liknande: lediga Experis söker ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Experis söker ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag
Om företaget För kunds räkning söker vi omgående en ekonomiassistent till avdelningen Order to Cash/ Global Business Services Sverige. GBS uppdrag är att leverera flexibla, kostnadseffektiva och standardiserade stödtjänster inom områdena finans, lön, tidrapportering och reseräkning. En av de finansiella avdelningar är Order to Cash funktion som levererar stödtjänster inom områdena fakturering och kundreskontra. Arbete genomförs i samarbete med säljorganisation och i en internationell miljö. Arbete kräver en hög kommunikationskompetens som är anpassad till individer såsom olika kulturer. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent inom Business Services kommer du att arbeta nära chef och övriga medarbetare i teamet. Teamet utför operativa arbetsuppgifter liksom tillhandahåller snabba lösningar av uppkommande problem. Vi söker en person som tar mycket eget ansvar och initiativ på operativ nivå. Resor i tjänsten kan förekomma. Dagligt arbete innebär: • Utgående betalningar samt bokningar i huvudboken. • Bokning av inkomande betalningar i huvudboken • Support mot Externa och Interna kunder • Fakturering • Indrivning av kundfodringar Norden Formell kompetens Du har som lägst en Gymnasieutbildning, exempelvis Handel eller Ekonomi. Meriterande att du har arbetat i SAP tidigare eller med liknande arbetsuppgifter. God datavana och kunskaper i Office- paketet är meriterande, utbildning i de system som används ges på plats. Flytande Engelska i tal och skrift är ett krav Personliga egenskaper Vi söker en serviceinriktad person med ett driv kring att leverera "rätt från mig", kundfokus och snabb levereans. Du känner dig bekväm med att använda engelska i både tal och skrift dagligen i ditt arbete. Som person är du förändringsbenägen och har en holistisk syn på dina arbetsuppgifter. Du är noggrann som person och tycker om att ta kontakt med människor exempelvis interna/externa kunder. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid 2018-04-01--2018-08-31/Heltid/Oxelösund Tillträdesdag 2018-04-01 Information Om du är boende på annan ort vänligen ange i din ansökan huruvida du är flyttbar eller inte. Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia
Ort: Oxelösund
Publicerad : 03-02
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag
Om företaget För kunds räkning söker vi omgående en ekonomiassistent till avdelningen Order to Cash/ Global Business Services Sverige. GBS uppdrag är att leverera flexibla, kostnadseffektiva och standardiserade stödtjänster inom områdena finans, lön, tidrapportering och reseräkning. En av de finansiella avdelningar är Order to Cash funktion som levererar stödtjänster inom områdena fakturering och kundreskontra. Arbete genomförs i samarbete med säljorganisation och i en internationell miljö. Arbete kräver en hög kommunikationskompetens som är anpassad till individer såsom olika kulturer. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent inom Business Services kommer du att arbeta nära chef och övriga medarbetare i teamet. Teamet utför operativa arbetsuppgifter liksom tillhandahåller snabba lösningar av uppkommande problem. Vi söker en person som tar mycket eget ansvar och initiativ på operativ nivå. Resor i tjänsten kan förekomma. Dagligt arbete innebär: • Utgående betalningar samt bokningar i huvudboken. • Bokning av inkomande betalningar i huvudboken • Support mot Externa och Interna kunder • Fakturering • Indrivning av kundfodringar Norden Formell kompetens Du har som lägst en Gymnasieutbildning, exempelvis Handel eller Ekonomi. Meriterande att du har arbetat i SAP tidigare eller med liknande arbetsuppgifter. God datavana och kunskaper i Office- paketet är meriterande, utbildning i de system som används ges på plats. Flytande Engelska i tal och skrift är ett krav Personliga egenskaper Vi söker en serviceinriktad person med ett driv kring att leverera "rätt från mig", kundfokus och snabb levereans. Du känner dig bekväm med att använda engelska i både tal och skrift dagligen i ditt arbete. Som person är du förändringsbenägen och har en holistisk syn på dina arbetsuppgifter. Du är noggrann som person och tycker om att ta kontakt med människor exempelvis interna/externa kunder. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid 2018-04-01--2018-08-31/Heltid/Oxelösund Tillträdesdag 2018-04-01 Information Om du är boende på annan ort vänligen ange i din ansökan huruvida du är flyttbar eller inte. Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia
Ort: Oxelösund
Publicerad : 03-23
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag
Om företaget För kunds räkning söker vi omgående en ekonomiassistent till avdelningen Order to Cash/ Global Business Services Sverige. GBS uppdrag är att leverera flexibla, kostnadseffektiva och standardiserade stödtjänster inom områdena finans, lön, tidrapportering och reseräkning. En av de finansiella avdelningar är Order to Cash funktion som levererar stödtjänster inom områdena fakturering och kundreskontra. Arbete genomförs i samarbete med säljorganisation och i en internationell miljö. Arbete kräver en hög kommunikationskompetens som är anpassad till individer såsom olika kulturer. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent inom Business Services kommer du att arbeta nära chef och övriga medarbetare i teamet. Teamet utför operativa arbetsuppgifter liksom tillhandahåller snabba lösningar av uppkommande problem. Vi söker en person som tar mycket eget ansvar och initiativ på operativ nivå. Resor i tjänsten kan förekomma. Dagligt arbete innebär: • Utgående betalningar samt bokningar i huvudboken. • Bokning av inkomande betalningar i huvudboken • Support mot Externa och Interna kunder • Fakturering • Indrivning av kundfodringar Norden Formell kompetens Du har som lägst en Gymnasieutbildning, exempelvis Handel eller Ekonomi. Meriterande att du har arbetat i SAP tidigare eller med liknande arbetsuppgifter. God datavana och kunskaper i Office- paketet är meriterande, utbildning i de system som används ges på plats. Flytande Engelska i tal och skrift är ett krav Personliga egenskaper Vi söker en serviceinriktad person med ett driv kring att leverera "rätt från mig", kundfokus och snabb levereans. Du känner dig bekväm med att använda engelska i både tal och skrift dagligen i ditt arbete. Som person är du förändringsbenägen och har en holistisk syn på dina arbetsuppgifter. Du är noggrann som person och tycker om att ta kontakt med människor exempelvis interna/externa kunder. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid 2018-04-01--2018-08-31/Heltid/Oxelösund Tillträdesdag 2018-04-01 Information Om du är boende på annan ort vänligen ange i din ansökan huruvida du är flyttbar eller inte. Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia
Ort: Oxelösund
Publicerad : 04-16
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Ekonomiassistent till globalt företag
Om företaget För kunds räkning söker vi omgående en ekonomiassistent till avdelningen Order to Cash/ Global Business Services Sverige. GBS uppdrag är att leverera flexibla, kostnadseffektiva och standardiserade stödtjänster inom områdena finans, lön, tidrapportering och reseräkning. En av de finansiella avdelningar är Order to Cash funktion som levererar stödtjänster inom områdena fakturering och kundreskontra. Arbete genomförs i samarbete med säljorganisation och i en internationell miljö. Arbete kräver en hög kommunikationskompetens som är anpassad till individer såsom olika kulturer. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent inom Business Services kommer du att arbeta nära chef och övriga medarbetare i teamet. Teamet utför operativa arbetsuppgifter liksom tillhandahåller snabba lösningar av uppkommande problem. Vi söker en person som tar mycket eget ansvar och initiativ på operativ nivå. Resor i tjänsten kan förekomma. Dagligt arbete innebär: • Utgående betalningar samt bokningar i huvudboken. • Bokning av inkomande betalningar i huvudboken • Support mot Externa och Interna kunder • Fakturering • Indrivning av kundfodringar Norden Formell kompetens Du har som lägst en Gymnasieutbildning, exempelvis Handel eller Ekonomi. Meriterande att du har arbetat i SAP tidigare eller med liknande arbetsuppgifter. God datavana och kunskaper i Office- paketet är meriterande, utbildning i de system som används ges på plats. Flytande Engelska i tal och skrift är ett krav Personliga egenskaper Vi söker en serviceinriktad person med ett driv kring att leverera "rätt från mig", kundfokus och snabb levereans. Du känner dig bekväm med att använda engelska i både tal och skrift dagligen i ditt arbete. Som person är du förändringsbenägen och har en holistisk syn på dina arbetsuppgifter. Du är noggrann som person och tycker om att ta kontakt med människor exempelvis interna/externa kunder. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid 2018-04-01--2018-08-31/Heltid/Oxelösund Tillträdesdag 2018-04-01 Information Om du är boende på annan ort vänligen ange i din ansökan huruvida du är flyttbar eller inte. Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia
Ort: Oxelösund
Publicerad : 05-02
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Flexibelt sommarvikariat som ekonomiassistent till globalt företag!
Vi söker en driven och engagerad ekonomiassistent. Är du ansvarstagande och vill utvecklas i din roll? Då är detta tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter Som ekonomiassistent hos Matthews Marking Systems kommer du ta emot kunder i receptionen och vara företagets ansikte utåt. Du kommer även att stötta ekonomiansvarig i det dagliga arbetet. Du kommer att växa in i rollen, börja med enklare uppgifter för att sedan ta mer ansvar och hjälpa till där det finns behov. Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är: - Ta emot kundsamtal och koppla vidare till berörd person - Leverantörsreskontra - Fakturaregistrering - Ta emot och sortera post Du kommer att arbeta nära ekonomiansvarig, det är ett globalt bolag som växer och det finns stora möjligheter för mer timmar och en heltidstjänst framöver. Om företaget I över 30 år har Matthews Marking Systems försett den svenska industrin med märkutrustning. Matthews har marknadens samtliga bläckstråletekniker och kan alltid erbjuda rätt märkningslösning till deras kunder. Dem installerar märkutrustning i alla tänkbara produktionsflöden och har lång erfarenhet av samtliga industrier. Deras märkning är inte bara en produkt, det är ett väl utvecklat koncept. Dem sköter all utveckling, produktion, service och försäljning under ett och samma tak i Mölndal. Tack vare att dem utvecklar, tillverkar och förser deras skrivare med bläck från egen fabrik har dem kontroll över hela kedjan. Matthews Marking Systems är en del av det av det globala företaget Matthews International som sedan 160 år har erfarenhet av produktmärkning. Dem ingår i ett världsomspännande affärs- och servicenätverk som sträcker sig över hela världen. Tack vare detta nätverk säkerställer dem en jämn servicekvalitet oavsett var i världen deras kunder bedriver sin verksamhet. Din profil Skallkrav: - Som lägst en gymnasieutbildning i ekonomi - Grundläggande kunskaper i bokföring - Svenska & Engelska i tal och skrift Meriterande: - Pågående ekonomiutbildning För att passa in i rollen är du öppen, glad och varm som person. Du har ett stort driv och är noggrann i ditt arbete. Här har du chansen att lära dig väldigt mycket om du tar ansvar och visar att du vill! Om oss omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du att vara anställd av oss på Framtiden och uthyrd till kundföretaget. Villkor Start: Omgående Omfattning: Sommarvikariat Lön: Enligt överenskommelse Placeringsort: Göteborg Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Företag: Framtiden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-14
Sök fler jobb liknande: lediga Flexibelt sommarvikariat som ekonomiassistent till globalt företag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Flexibelt sommarvikariat som ekonomiassistent till globalt företag!

Flexibelt sommarvikariat som ekonomiassistent till globalt företag!
Vi söker en driven och engagerad ekonomiassistent. Är du ansvarstagande och vill utvecklas i din roll? Då är detta tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter Som ekonomiassistent hos Matthews Marking Systems kommer du ta emot kunder i receptionen och vara företagets ansikte utåt. Du kommer även att stötta ekonomiansvarig i det dagliga arbetet. Du kommer att växa in i rollen, börja med enklare uppgifter för att sedan ta mer ansvar och hjälpa till där det finns behov. Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är: - Ta emot kundsamtal och koppla vidare till berörd person - Leverantörsreskontra - Fakturaregistrering - Ta emot och sortera post Du kommer att arbeta nära ekonomiansvarig, det är ett globalt bolag som växer och det finns stora möjligheter för mer timmar och en heltidstjänst framöver. Om företaget I över 30 år har Matthews Marking Systems försett den svenska industrin med märkutrustning. Matthews har marknadens samtliga bläckstråletekniker och kan alltid erbjuda rätt märkningslösning till deras kunder. Dem installerar märkutrustning i alla tänkbara produktionsflöden och har lång erfarenhet av samtliga industrier. Deras märkning är inte bara en produkt, det är ett väl utvecklat koncept. Dem sköter all utveckling, produktion, service och försäljning under ett och samma tak i Mölndal. Tack vare att dem utvecklar, tillverkar och förser deras skrivare med bläck från egen fabrik har dem kontroll över hela kedjan. Matthews Marking Systems är en del av det av det globala företaget Matthews International som sedan 160 år har erfarenhet av produktmärkning. Dem ingår i ett världsomspännande affärs- och servicenätverk som sträcker sig över hela världen. Tack vare detta nätverk säkerställer dem en jämn servicekvalitet oavsett var i världen deras kunder bedriver sin verksamhet. Din profil Skallkrav: - Som lägst en gymnasieutbildning i ekonomi - Grundläggande kunskaper i bokföring - Svenska & Engelska i tal och skrift Meriterande: - Pågående ekonomiutbildning För att passa in i rollen är du öppen, glad och varm som person. Du har ett stort driv och är noggrann i ditt arbete. Här har du chansen att lära dig väldigt mycket om du tar ansvar och visar att du vill! Om oss omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du att vara anställd av oss på Framtiden och uthyrd till kundföretaget. Villkor Start: Omgående Omfattning: Sommarvikariat Lön: Enligt överenskommelse Placeringsort: Göteborg Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Företag: Framtiden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Flexibelt sommarvikariat som ekonomiassistent till globalt företag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Flexibelt sommarvikariat som ekonomiassistent till globalt företag!

Vikarierande ekonomiassistent till globalt företag!
Vi söker en driven och engagerad ekonomiassistent. Är du ansvarstagande och vill utvecklas i din roll? Då är detta tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du ta emot kunder i receptionen och vara företagets ansikte utåt. Du kommer även att stötta ekonomiansvarig i det dagliga arbetet. Du kommer att växa in i rollen, börja med enklare uppgifter för att sedan ta mer ansvar och hjälpa till där det finns behov. Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är: - Ta emot kundsamtal och koppla vidare till berörd person - Leverantörsreskontra - Fakturaregistrering - Ta emot och sortera post Du kommer att arbeta nära ekonomiansvarig, det är ett globalt bolag som växer och det finns stora möjligheter för mer timmar och en heltidstjänst framöver. Om företaget I över 30 år har vår kund försett den svenska industrin med märkutrustning. Dem har marknadens samtliga bläckstråletekniker och kan alltid erbjuda rätt märkningslösning till deras kunder. Dem installerar märkutrustning i alla tänkbara produktionsflöden och har lång erfarenhet av samtliga industrier. Deras märkning är inte bara en produkt, det är ett väl utvecklat koncept. Dem sköter all utveckling, produktion, service och försäljning under ett och samma tak i Mölndal. Tack vare att dem utvecklar, tillverkar och förser deras skrivare med bläck från egen fabrik har dem kontroll över hela kedjan. Dem har 160 års erfarenhet av produktmärkning. Dem ingår i ett världsomspännande affärs- och servicenätverk som sträcker sig över hela världen. Tack vare detta nätverk säkerställer dem en jämn servicekvalitet oavsett var i världen deras kunder bedriver sin verksamhet. Mer information ges vid intervjutillfället. Din profil Skallkrav: - Som lägst en gymnasieutbildning i ekonomi - Grundläggande kunskaper i bokföring - Svenska & Engelska i tal och skrift Meriterande: - Pågående ekonomiutbildning - Tidigare arbetserfarenhet För att passa in i rollen är du öppen, glad och varm som person. Du har ett stort driv och är noggrann i ditt arbete. Här har du chansen att lära dig väldigt mycket om du tar ansvar och visar att du vill! Om oss omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du att vara anställd av oss på Framtiden och uthyrd till kundföretaget. Villkor Start: Omgående Omfattning: Vikariat Lön: Enligt överenskommelse Placeringsort: Göteborg Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Företag: Framtiden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 09-28
Sök fler jobb liknande: lediga Vikarierande ekonomiassistent till globalt företag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikarierande ekonomiassistent till globalt företag!


Sök lediga jobb Ekonomiassistent till globalt företag

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se