Ekonomiassistent till kundreskontraavdelning jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Ekonomiassistent till kundreskontraavdelning. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Ekonomiassistent till kundreskontraavdelning. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Ekonomiassistent till kundreskontraavdelning- Solna
- Ekonomiassistent till kundreskontraavdelning- Malmö
Mer beskrivning
Ekonomiassistent till kundreskontraavdelningVi söker en ekonomiassistent inom kundreskontra till vår kunds huvudkontor som är placerat i Vreten, Solna. Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du tillsammans med dina fem kollegor arbeta med kundreskontran. Du kommer att arbeta som ekonomikonsult på Brightby och vara uthyrd till vår kund. Tjänsten ska tillsättas så fort vi hittar rätt person och löper tillsvidare, heltid. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: - Fakturaunderlag - Läsa in betalningar - Lägga in bokföringsordrar i Agresso - Påminnelse- och kravhantering - Avstämningar av kundreskontran och övrigt relaterade konton - Samt förekommande arbetsuppgifter inom kundreskontran Vi söker dig som är gymnasieekonom med minst 6 månaders erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du trivs att arbeta i grupp och är hjälpsam mot dina kollegor. Du vill vidareutvecklas i ekonomirollen och tar gärna på dig nya projekt som dyker upp på kundreskontran. Som person är du nyfiken, ambitiös och noggrann. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av Agresso. Brightby är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat inom ekonomi och finans och ingår i samma koncern som konsultföretaget Meritmind. Vi erbjuder våra medarbetare mentorskaps- och utbildningsprogram utöver spännande rekryteringar och konsultuppdrag. Vi hoppas att du har viljan och förmågan att bli en av Sveriges bästa ekonomikonsulter och söker din nästa utmaning hos oss. Ansökan Låter detta intressant? Då söker du tjänsten genom att följa länken nedan: http://www.brightby.se/ladda-upp-ditt-cv/ Ange referenskod SBVE. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta konsultchef Iren Sayar på telefon 0704-13 99 97. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Företag: BRIGHTBY AB
Ort: Solna
Publicerad : 10-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till kundreskontraavdelning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till kundreskontraavdelning
Ekonomiassistent till kundreskontraavdelning
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag. Har du tidigare erfarenhet av storbolag och/eller fastighetsbranschen? Då är du konsulten för oss! För kunds räkning söker vi en erfaren ekonomiassistent till kundreskontraavdelningen på ett SSC i Malmö. Tjänsten är på heltid och förväntas starta omgående. Arbetsuppgifter: Fakturering Daglig bokföring Kontering av leverantörsfakturor Hyresaviseringar Hantering och uppdatering av register Kontakt med interna och externa samarbetspartners Din bakgrund: Du har en civilekonomexamen eller motsvarande. Vi ser att du har 2-3 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete och bred kunskap av kundreskontra. Det är meriterande men inte ett krav med erfarenhet från fastighetsbranschen. Dina tidigare roller har innefattat något av de större ekonomisystemen och du är van vid att tala både svenska och engelska i yrkessammanhang. Personligt: Som medarbetare är du van vid att samarbeta och bygga relationer. Du är inte rädd för att ta dig an nya ansvarsområden och har ett lösningsfokuserat arbetssätt. Rollen kräver både flexibilitet och noggrannhet och du har vana av att ha många bollar i luften samtidigt samt leverera goda resultat. Du kommer att ingå i ett team av ekonomiassistenter uppdelade på leverantörs-, och kundreskontra. Teamet idag präglas av självständigt arbete kombinerat med glatt humör och god service. Ansökan: Det finns ingen tid att förlora om du tycker att tjänsten låter intressant. Vi arbetar med löpande urval och ser fram emot din ansökan! Har du frågor eller eventuella funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta Amanda Lundvall på 040-6655110. Konsult hos SJR Som konsult hos SJR ska du drivas av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.  Som konsult hos SJR har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.
Företag: SJR AB
Ort: Malmö
Publicerad : 03-23
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till kundreskontraavdelning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till kundreskontraavdelning
Söka jobb tips