Elektriker_Elmontör Hörby jobb - lediga jobb

Elektriker_Elmontör Hörby jobb Elektriker_Elmontör Hörby jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Elektriker_Elmontör Hörby. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Elektriker_Elmontör Hörby. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Ledare till Customer Relations på Retriever- Stockholm

  2. Assistent till teknikföretag i Huddinge- Huddinge

  3. Driven Systemtekniker till Dina försäkring AB- Stockholm

  4. Partneransvarig till 3Företag Telemarketing- Stockholm

  5. Synpedagog till Work for you Stockholm- Stockholm

  6. Förskollärare till Mölnboskogens förskola- Södertälje

  7. Ekonomihandläggare- Stockholm

  8. Kortare deltidsuppdrag, internservice i Jordbro- Haninge

  9. Personlig assistent till musikälskande 7-åring- Stockholm

  10. Makeup artister till demo/merchandiseruppdrag under hösten- Stockholm


Mer beskrivning

Ledare till Customer Relations på Retriever
Retriever Presentation Vill du leda och vidareutveckla Customer Relations på Retriever? Retriever är Nordens ledande leverantör av mediebevakning, verktyg för redaktionell research, medieanalys och företagsinformation. Vi söker dig som är ledare inom kundsupport/kundvård med erfarenhet av att utveckla processer och rutiner, effektivisera, driva projekt och säkra kundservicenivån. Du kommer att ha personalansvar för ca.10 personer, ingå i den svenska ledningsgruppen och rapportera till Country Manager. Tjänsten omfattar heltid och är placerad på Retrievers kontor i centrala Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande med start i augusti, välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter Som ledare för Customer Relations har du ett personalansvar för ca.10 medarbetare och du ansvarar för att fortsätta utveckla avdelningens arbete såväl i externa- som i internsamarbeten. Avdelningen stödjer och hjälper sälj- och analysavdelningarna i deras arbete samt utvecklar samarbetet med kund. Du kommer även att själv vara operativ och delta i avdelningens arbetsuppgifter. Vidare så kommer du att: - hålla veckomöten med avdelningen - medarbetar och lönesamtal - fördela nya kundavtal - driva avdelningens projekt - ansvara för budget. - vidareutveckla rutiner, processer och samarbetet med övriga avdelningar. Utbildning/erfarenhet För att lyckas i rollen ser vi att du har minst 3 års erfarenhet från en liknande chefsroll och erfarenhet av att arbeta med kundsupport. Du har ett tekniskt intresse och vi ser det meriterande med erfarenhet från liknande bransch. Du har eftergymnasialutbildning och är van att arbeta med Officepaketet, i databaser och meriterande om du även har arbeta i webbpubliceringsverktyg. Din svenska är mycket god i såväl tal som skrift och har du ytterligare språkkunskaper ser vi det som ett plus. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är strukturerad, har lätt att prioritera och gillar administrativa rutiner. Du är affärsorienterad och kan snabbt se lösningar på problem. Som ledare är du kommunikativ och engagerad med ett stort affärsmannaskap. Vi söker dig som vill vara en del i Retrievers fortsatta utveckling. Företagsbeskrivning Retriever levererar nordisk och internationell mediebevakning och medieanalys, erbjuder verktyg för redaktionell research och företagsinformation. Vi har kunder i alla branscher av nordiskt näringsliv och offentlig förvaltning, och ägs av TT och Norska NTB. Företagets hemsida www.retriever.se
Företag: Retriever
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Ledare till Customer Relations på Retriever jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledare till Customer Relations på Retriever

Assistent till teknikföretag i Huddinge
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker en assistent till en av våra kunder, ett internationellt teknikföretag, som sitter i fina och nyrenoverade lokaler nära Huddinge Centrum. I rollen som assistent ska du bidra till att det administrativa arbetet underlättas för ledning och säljande funktioner så att de kan koncentrera sig på kärnverksamheten. Arbetsuppgifter: •Assistera företagsledning samt övriga avdelningar vid korrespondens på svenska/engelska, redigering av text, intern information, mm •Samordna/boka inför konferenser, möten, kundaktiviteter/mässor •Föra protokoll vid Ledningsgruppsmöten och se till att kallelser går ut. •Bokningsansvarig – Resor •Inkommande + utgående post/paket •Inköp av kontorsmaterial och trycksaker (följesedlar, kuvert, visitkort etc.) •Kommunikation med moderbolaget i ärenden delegerade av ledningen. (koncernspråk engelska) •Ansvar för växelfunktionen och därtill hörande arbetsuppgifter •Ta emot besökande •Vid behov hjälpa till på ekonomiavdelningen Tjänsten, som är på heltid, ska starta 26 augusti och pågår till årsskiftet med eventuell förlängning. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund under detta uppdrag. Vem är du? Kompetenskrav Utbildning: Gymnasieutbildning inom administration eller motsvarande. Erfarenhet:Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska samt goda kunskaper i Officepaketet. Minst tre års erfarenhet som chefsassistent eller motsvarande. God vana vid att föra protokoll, samt att samordna och boka resor. Som person är du mycket serviceminded, noggrann, kan ta egna initiativ, arbeta självständigt och bidrar med ett positivt förhållningssätt i organisationen. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till teknikföretag i Huddinge jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till teknikföretag i Huddinge

Driven Systemtekniker till Dina försäkring AB
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som systemtekniker kommer du att tillhöra IT-avdelningen bestående av ett team på 10 personer som tillsammans ansvarar för att samordna systemutveckling, datadrift och IT-tjänster för hela Dina federationen som arbetar i en komplex IT-miljö. I din roll som systemtekniker kommer du att ansvara för övervakning och daglig drift mellan olika system, hantera filöverföringar och vara ansvarig för olika testmiljöer för Oracle och Microsoft. Då större delen av driften är outsourcad kommer du ha en tät dialog och nära samarbete med driftsleverantören och systemleverantören samt arbeta nära den interna förvaltningsorganisationen. Du kommer att arbeta i en bred roll där du tar hand om den tekniska infrastrukturen och agerar länken mellan driftsleverantören och verksamheten. Specifika arbetsuppgifter som ingår i din roll är bland annat: - Ansvara för databasadministration främst på behörighetssidan och administrera Dina Federationens gemensamma affärssystem - Ansvara för övervakning och dagliga drift mellan olika system och hantera filöverföringar - Testa och säkerhetsställa att applikationer fungerar - Agera teknisk expert vid uppsättning av olika tekniska miljöer - Vara behjälplig vid produktionssättningar - Ansvara för testmiljöer - Vara delaktig i olika IT-relaterade projekt I rollen ingår även viss scriptprogrammering. Utvecklingsmöjligheter: Denna tjänst ger dig möjligheten att utveckla din tekniska bredd där du får utöva ditt systemtekniska kunnande inom databashantering i en komplex och föränderlig IT-miljö. Utöver det får du arbeta med duktiga och engagerade kollegor i ett sammansvetsat team med en god gemenskap. Dina Försäkring AB satsar mycket på kompetensutveckling där de erbjuder dig som anställd att gå på seminarier och kurser relaterade till din roll samt möjlighet att bredda din kompetens ytterligare. Företaget välkomnar allas idéer och synpunkter vilket gör att du får vara med och påverka verksamhetens utveckling framåt. Arbetets omfattning: Detta är en rekrytering vilket innebär att du kommer att bli direktanställd hos Dina försäkring. Tjänsten avser heltid med start i oktober/november. Din profil Du har en utbildning inom IT, teknik eller motsvarande samt minst 5 års erfarenhet inom området. Vi ser gärna att du har en bred teknisk bakgrund, vana av stora affärssystem och komplexa IT-miljöer samt innehar minst 2 års erfarenhet från att ha arbetat med databasadministration. Utöver det, har du en god vana från scriptprogrammering och är duktig på att hantera script vid filöverföringar. Det är meriterande om du har goda kunskaper inom Oracle och har erfarenhet från att administrera SAS, men det är inte ett krav. Det är även ett plus om du har en övergripande förståelse för försäkringscykler, transaktioner och integrationer. Vidare är det en fördel om du har erfarenhet från att ha arbetat utefter Scrum eller någon annan agil arbetsmetod. Personliga egenskaper För att lyckas i denna tjänst är du initiativrik och ansvarar för att självständigt driva ditt arbete framåt. Som person ser vi att du är en noggrann och prestigelös person med hög arbetskapacitet. Arbetet innebär att du har många kontaktytor varför det även är viktigt att du är serviceinriktad, har en god förmåga att kommunicera och tar ansvar för att skapa goda relationer. Vidare är du en proaktiv person som motiveras av att utveckla och förbättra och du bidrar ofta och gärna med nya idéer och förbättringsförslag. Du lägger stor vikt vid struktur, att följa upp ditt arbete och återkopplar till involverade kunder, leverantörer och kollegor. Nytänkande, engagerad och relationsskapare är egenskaper som Dina försäkring AB värderar högt. Intresserad? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken alternativt knappen nedan. Vi behandlar ansökningar löpande. Frågor besvaras av Jessica Bauer, jessica.bauer@brainpeople.se hos Brainpeople. Om företaget Vi är sexton försäkringsbolag runt om i Sverige som samverkar under det gemensamma varumärket Dina Försäkringar. Vi finns på nära åttio platser i landet, från Lund i söder till Luleå i norr. Med anor sedan 1768 har vi på Dina Försäkringar erfarenhet av att försäkra det du bryr dig om och att hjälpa dig att göra vardagen tryggare. Dina Försäkringar är landets sjätte största sakförsäkringsgivare och vi har Sveriges nöjdaste kunder. Ledorden för vår verksamhet är att vi ska vara Nära, Nytänkande och Engagerade. Läs mer på www.dina.se och på www.facebook.com/dinaforsakringar Granne med Slottet sitter idag drygt 100 personer som arbetar i syfte att stötta Dina-bolagens affärsverksamhet. Vad en tjänst hos oss innebär är möjligheten att själv förändra, utveckla och driva samt att i samråd med kollegor och människor i bolagen runt om i landet påverka utvecklingen. Tillsammans strävar vi efter ett öppet klimat där vi bejakar initiativförmåga, förändringsbenägenhet och ansvarstagande. Dina Försäkringar rekryterar och behandlar sina medarbetare på ett sätt som inte är diskriminerande. Vi uppmuntrar och ser gärna sökanden som bidrar till en mångfald inom vår federation. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook! Sökord: Systemtekniker, tekniker, databasadministratör, drifttekniker, it-tekniker,
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Driven Systemtekniker till Dina försäkring AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven Systemtekniker till Dina försäkring AB

Partneransvarig till 3Företag Telemarketing
3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål. Är du mer driven och engagerad än de flesta i din omgivning? Har du erfarenhet av att topprestera främst som företagssäljare men kanske också i säljledande befattning? Har du ett starkt affärsmannaskap och dessutom ett behov av nya utmaningar och att bygga från grunden? Då kan du vara personen som ska bygga upp 3s partnerverksamhet mot externa TM-byråer, i syfte att driva in nya företagskunder till 3Företag. 3Företag utökar sin satsning inom SME-segmentet. Genom att etablera ett antal samarbeten med externa TM-byråer runt om i landet är vi övertygade om att vi kommer att kunna fortsätta vår tillväxt på marknaden inom segmentet företag med mellan 0-19 anställda. 3Företag levererar produkter inom telefoni-, bredbands- och växellösningar till företagsmarknaden.   Ditt uppdrag Med en tuff men realistisk målsättning kopplad till både tillväxt och lönsamhet som utgångspunkt startar vi upp affärsområdet Extern TM-verksamhet där till en början en person – 3Företags nästa hjälte? – ska rekryteras. Uppdraget handlar om att på ett kloksnålt sätt maximera intaget av nya företagskunder till 3Företag. Vi värnar till lika stora delar om att maximera försäljningen som att skapa bästa möjliga lönsamhet i varje affär som att säkerställa en perfekt kvalitet i varje kunddialog. Du ska hitta och starta upp nya samarbeten med ett antal externa TM-leverantörer med vilka du sedan utvecklar långsiktiga win-win-relationer där du med enormt engagemang och stor tydlighet driver företagsförsäljning genom utbildning, uppföljning, kravställning och utveckling. Naturligtvis är du förberedd på att spendera mellan 2-3 dagar i veckan på resande fot ute i landet där du är ute på fältet och nyetablerar eller underhåller relationen med dina externa partners. Eftersom du ansvarar för att driva försäljningen i din säljkanal äger du också relationen med dina återförsäljare. En stor del av uppdraget handlar om att ”bakom kulisserna” skapa de verktyg och förutsättningar som dina partners behöver för att ni ska kunna nå era säljmål. Det är du som utbildar deras säljare, tar fram specifika erbjudanden, ansvarar för segmentering av vilka målgrupper som ska bearbetas, samt säkerställer kvalitet i såväl kunddialog som i rapport- och processflöden tillbaka till 3.    Vi ser att du som söker har: • Minst två års erfarenhet från säljledande befattning inom telefonförsäljning, gärna telekom. • Minst ett års erfarenhet av uppsökande företagsförsäljning. • Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. • Bra kunskaper i att hantera främst Excel och Word. • Vana av att hantera relationer med externa partners, där du även blivit en god förhandlare.   Din personlighet Du har en starkare drivkraft än folk omkring dig. Du skapar dina egna förutsättningar och tar ansvar när andra backar ifrån. Du gillar att arbeta i högt tempo med högt uppsatta mål och din excellenta förmåga att coacha och leda andra är lika stark som din förmåga att kravställa, analysera och följa upp. Eftersom du är strukturerad gillar du att styra upp situationer och du har med tiden insett vikten av att vara planerad men samtidigt förändringsbenägen. Du kavlar upp ärmarna och brinner för det operativa arbetet men du har förmågan att tänka strategiskt när så krävs. Som den sociala person du är har du lätt för att bygga relationer och din förmåga att uttrycka dig är stark i både tal och skrift.   Vad du får av oss: • En stark fast lön med stora möjligheter till bonusersättning • Karriär- och utvecklingsmöjligheter inom 3 • Diverse ledarskaps- och säljutbildningar • Tillgång till gym, subventionerad lunch, friskvårdsbidrag m.m. • Möjligheten av bli en del av utmanarkulturen på en av Sveriges bästa arbetsplatser i en spännande bransch med engagerade och kompetenta kollegor utöver det vanliga.   Vi kommer att fullfölja processen i slutet på juli och då intervjua löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vid frågor kontakta Försäljningschef Niklas Fehrm tel:073-533 77 83 eller Rekryteringsansvarig Maria Enocksson tel:073-533 73 16. På grund av semestertider kommer vi att vara mer tillgängliga i slutet av juli/ början på augusti igen.
Företag: 3
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Partneransvarig till 3Företag Telemarketing jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Partneransvarig till 3Företag Telemarketing

Synpedagog till Work for you Stockholm
Work for you i Sverige AB startades 2005 och blev 2008 en av de första fristående jobbförmedlingarna i landet. I dag finns företaget på mer än 50 orter i landet och har över 200 medarbetare. Läs mer på www.workforyou.se. Vill du göra skillnad? Vill du arbeta i ett företag med tydliga värderingar, där människan är i fokus? Work for you arbetar med människor som av olika anledningar har hamnat långt ifrån arbetsmarknaden. Vi har tron att varje person har en inneboende potential. Som synpedagog hos oss blir din uppgift att tillsammans med dina kollegor att hjälpa individen att hitta den. Beskrivning av tjänsten Som synpedagoghos Work for you arbetar du i våra olika uppdrag och arbetsmarknadspolitiska program. Fokus ligger på att genom lämpliga anpassningar och med lämpliga pedagogiska metodiker ge stöd till personer som är synsvaga/gravt synskadade eller synskadade, i deras väg in på arbetsmarknaden utifrån deras individuella behov Arbetet innebär personliga möten med individ fokus men även arbete med grupper. Du jobbar aktivt för varje individ med stöd av våra jobbkonsulter direkt mot arbetsmarknaden för att hitta lämpliga arbetsplatser att matcha mot och där individerna får möjlighet att närma sig ett aktivt arbetsliv. Du fungerar som ett stöd till deltagaren genom hela processen mot sysselsättning, arbete eller det mål som är satt för individen Detta gör du, genom regelbunden stöttning, coachning och uppföljning. Administration är en mycket viktig del i arbetet då vi ständigt dokumenterar varje persons utveckling, som ett led i vårt kvalitetsarbete Du ingår i ett team med olika kompetenser där vi genom samarbete kollegor emellan matchar rätt insats mot varje persons behov.  Personliga egenskaper För att lyckas med uppdraget som synpedagog ser vi ser att du är energisk, engagerad, har stort tålamod och drivs av att se resultat av dina prestationer. Du är en god pedagog men har även ett coachande förhållningssätt,, förståelse för människors olika förutsättningar, och trivs med att arbete i en föränderlig miljö. Som person är du social, utåtriktad och orädd. Vidare är du van att arbeta självständigt och planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt. Du är duktig på att prioritera och tycker om att arbeta i högt tempo, i en dynamisk miljö.  Kunskap och erfarenhet Vi söker dig som är utbildad synpedagog med minst 5 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med pedagogiska metodiker för synsvaga/gravt synskadade och synskadade. Du har om kunskap och ett genuint intresse av att arbeta med målgruppen och har förmåga att sätta in rätt stöd åt varje person utifrån dennes unika behov. Meriterande är kunskap om och erfarenhet av arbete med arbetsmarknadspolitiskaprogram, utbildningsväsendet eller liknande. Tjänsten kan komma att innebära tjänstgörning vid fler än en ort beroende på behov och överenskommelse. Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande arbete med utvecklingsmöjligheter. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Intervjuer kommer att ske fortlöpande så vänta inte med din ansökan. Varmt välkommen med Din ansökan redan idag! För mer information kontakta: Markus Frödin 070 330 03 57
Företag: Work for you AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Synpedagog till Work for you Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Synpedagog till Work for you Stockholm

Förskollärare till Mölnboskogens förskola
Jobba i Södertälje Välkommen till Södertälje! Det är här det händer. Det är här vi anställer Sveriges bästa lärare och ger dem 40.000 i lön. Det är här vi utvecklar de kommunala förskolorna och skolorna utifrån tydliga verksamhetsidéer, prövar två lärare i klassrummet, har gemensamma strukturer för pedagogiska diskussioner i arbetslagen och anställer förstelärare med uppdrag att utveckla ämnesundervisningen. Ja, listan kan bli hur lång som helst. Södertälje är en av Sveriges mest intressanta skolkommuner. Faktum är att vi nästan varje dag slår skolvärlden med häpnad. Att utveckla och förbättra förskolan och skolan låter sig inte göras på en kafferast eller av glada amatörer. Det måste göras systematiskt av skickliga ledare och lärare, och arbetet måste vara strategiskt och långsiktigt. Vi bygger vår utveckling på det forskningen visat är framgångsfaktorer för förbättringsarbete i förskola och skola. Dessutom har vi valt att prioritera några särskilda områden, som språkutvecklande arbete, inkluderande arbete och IKT som pedagogiskt redskap. Egentligen handlar allt vårt arbete om att skapa förutsättningar för förskollärare och lärare att göra ett bra jobb. Är du beredd att kavla upp ärmarna, att förända, att göra skäl för lönen och att sova gott om natten efter att ha gjort något värdefullt? Ja, då är du välkommen till Södertälje! Peter Fredriksson Utbildningsdirektör ARBETSUPPGIFTER Vi söker förskollärare till vår förskola. Som förskollärare har du ansvar för att driva och utveckla det pedagogiska arbetet på förskolan i samarbete med övriga i arbetslaget. På Mölnboskogens förskola arbetar vi med utomhuspedagogik. Barnen ska uppleva att det är meningsfullt och roligt att prova på nya saker. Det är viktigt att du som pedagog är inspirerande, är nyfiken och visar engagemang. Vi arbetar med att utveckla vår utomhuspedagogik för ett ökat lärande genom lek, samspel och kommunikation. KVALIFIKATIONER Högskolexamen som förskollärare med intresse och kunskap om utomhuspedagogik. Det är viktigt att du både kan och vill ta ansvar för att vara delaktig i förskolans strävan att utveckla den pedagogiska miljön både inom - och utomhus. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Mölnbo
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till Mölnboskogens förskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till Mölnboskogens förskola

Ekonomihandläggare
FoU-enheter inom Stockholms Läns Sjukvårdsområde Karolinska Institutet och Stockholms läns sjukvårdsområde samverkar kring forskning, utbildning och utveckling. Verksamheten är organiserad i centrumbildningar, som har i uppgift att driva och utveckla forskning, undervisning och utveckling inom respektive område i Stockholms län. Vi söker nu en ny ekonomihandläggare till fyra av dessa centrumbildningar: Centrum för psykiatriforskning (CPF), Centrum för epidemiologi och samhällsmedicin (CES), Centrum för arbets- och miljömedicin (CAMM) samt Centrum för hälsoekonomi, informatik och hälso- och sjukvårdsforskning (CHIS). Som ekonomihandläggare ingår du i centrumbildningarnas stab/administration. Din arbetsplats blir på Centrum för psykiatriforskning (CPF), Norra Stationsgatan 69 tillsammans med övrig CPF stab. Övriga centrumbildningar ligger alla i närområdet. Arbetsuppgifter: Som ekonomihandläggare arbetar du med ekonomiadministrativ service och rådgivning till fyra FoU-enheter. Arbetsuppgifterna består av löpande ekonomiadministrativt arbete såsom fakturering till avtalskunder, leverantörsfakturaregistrering/kontering samt leverantörskontakter. Du kommer också att arbeta med uppföljning och analys av ekonomi-, verksamhetsstatistik och nyckeltal. Arbetsuppgifterna innefattar också att förbättra rutiner rörande ekonomifrågor inom dina enheter. Som ekonomihandläggare kommer du att ha ett nära samarbete med FoU-enheternas ekonom/controller. Kvalifikationer: Ekonomutbildning på lägst gymnasienivå samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är krav. Vi tror att du har goda IT-kunskaper, är noggrann, självständig, gillar ordning och reda, kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt att du på ett pedagogiskt sätt kan förmedla kunskap till andra. Då FoU-ekonomier är komplexa ställer det stora krav med flera olika administrativa system. Personen vi söker måste därför vara van vid ett högt tempo och vara erfaren inom arbetsuppgifterna. Högskoleexamen inom ekonomi samt erfarenhet av arbete i landsting eller kommun är meriterande. Personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad, öppen, lyhörd och har lätt för att samarbeta. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomihandläggare jobb, Ekonomihandläggare Stockholm, Ekonomihandläggare Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomihandläggare

Kortare deltidsuppdrag, internservice i Jordbro
Vi söker nu för kunds räkning en person som ska arbeta med internservice i Jordbro. Du kommer att arbeta med posthantering, visst receptionsarbete, beställning av kontorsmateriel och byte av toner i skrivare. Du kommer att arbeta mellan 9:00-15:00 måndag till fredag, och det är ett kortare uppdrag som startar i mitten av augusti. Du kommer att vara anställd av Proffice och uthyrd till kund. Uppdragsgivare: Proffice Ort: Stockholm, Jordbro Omfattning: deltid Kvalifikationer: Vi söker dig som är ansvarstagande och självgående. Du är social och lyhörd för dina kollegors behov. Din svenska är mycket god i tal och i skrift. Det är ett krav att du bor i Jordbro. Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi kommer att ta stor hänsyn till personlig lämplighet vid tillsättning. Välkommen med din ansökan på www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ] Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving. Sista ansökningsdag: 2013-08-05 För information: Elin Thor
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Haninge
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Kortare deltidsuppdrag, internservice i Jordbro jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kortare deltidsuppdrag, internservice i Jordbro

Personlig assistent till musikälskande 7-åring
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vår kund är en glad och musikälskande kille som bor tillsammans med sin mamma i Bagarmossen. Han söker nu efter en ny personlig assistent som kan arbeta som vikarie, främst på nätter. Han behöver hjälp med det mesta som hör vardagen till. Han har PEG och nattetid har han syrgas samt pulsmätare. Om du tidigare har arbetat med detta är det en stor fördel. Kan du också HLR är det ytterligare ett plus. Du som person är vänlig, positiv och trygg i dig själv. Det är viktigt att du talar bra svenska för kommunikationens skull och att du är flexibel. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Arbetstid / Varaktighet: Varierande natt 21-07, kväll, dag, och helg. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: enligt överenskommelse. Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till musikälskande 7-åring jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till musikälskande 7-åring

Makeup artister till demo/merchandiseruppdrag under hösten
Vi söker nu utbildade make-up artister för ett kombinerat demo/merchandiseruppdrag under hösten. Du kommer arbeta i utvalda butiker samt på olika event med att promota ett mycket välkänt makeup märke. Du kommer att arbeta själv och ibland i team och det är viktigt att du kan alla de tillfällen som är inbokade.  Det är lika stort fokus på försäljning som på att lägga professionell makeup, så det är viktigt att du tycker det roligt med försäljning och att informera konsumenten i säljande syfte. Du kommer också ansvara för att det är snyggt och iordning i produkthyllorna och att butikspersonalen får info om nyheter och kommande nyheter. Du ska vara glad, utåtriktad och ha glimten i ögat. Vi ser också att du ska vara säljande, serviceminded och aktiv!  När:  Butiksevent: 6/9, 7/9, 19/9, 20/9, 21/9, 26/9, 27/9, 28/9 Ôvriga event: 22 & 23 aug - möjlighet att arbeta vid fler tillfällen i aug samt under hösten Var: Stockholm med omnejd Utbildning: Obligatorisk utbildning i aug - mer info kommer Ersättning: 893kr/dag, semesterersättning om 12% tillkommer
Företag: Eventpeople
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Makeup artister till demo/merchandiseruppdrag under hösten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Makeup artister till demo/merchandiseruppdrag under hösten


Sök lediga jobb Elektriker_Elmontör Hörby

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se