Elmontörer Q Bemanning & Rekrytering AB jobb - lediga jobb

Elmontörer Q Bemanning & Rekrytering AB jobb Elmontörer Q Bemanning & Rekrytering AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Elmontörer Q Bemanning & Rekrytering AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Elmontörer Q Bemanning & Rekrytering AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Socialsekreterare- Salem

  2. HR-adminstratörer till Wise Professionals konsultverksamhet- Stockholm

  3. Meriterande extrajobb som Junior IT-support on site- Stockholm

  4. Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet- Stockholm

  5. Leg. sjuksköterskor- Stockholm

  6. Projektmedarbetare med placering på Enheten för landsbygdens tillväxt- Stockholm

  7. Personlig assistent till kvinna på Södermalm- Stockholm

  8. Studentwork söker en rekryterande konsultchef- Stockholm

  9. Stresstålig cateringmedarbetare på deltid sökes omgående!- Sigtuna

  10. Technical Customer Support within Telecom- Stockholm


Mer beskrivning

Socialsekreterare
Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi har 15600 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande. Våra verksamheter visar ofta mycket goda resultat. Ditt arbete är viktigt och bidrar till att kommunen blir ännu mer attraktiv att bo och leva i. Vi erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, en rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vi strävar också efter mångfald och jämställdhet. Inom Socialförvaltningen finns Familjeenheten organiserad som består av 5 utredande socialsekreterare, 2 socialsekreterare inom familjevården, 2 socialsekreterare inom familjerätten samt 2 socialsekreterare inom mottagningen. Inom samma verksamhetsområde ingår även det egna HVB för ensamkommande flyktingbarn samt öppenvård. ARBETSUPPGIFTER Vi söker två socialsekreterare till utredning myndighetsutövning inom området barn och familj 0-20 år. Ditt arbete kommer att vara att genomföra utredningar enligt SoL och LVU, samt att verkställa och följa upp beslutade insatser. Alla utredningar görs enligt BBIC (Barns behov i centrum). I vårt arbete utgår vi från de politiska målen och kommunens ledord (Samarbete, Tillgänglighet, Engagemang, Nytänkande). Vi jobbar i första hand utifrån människors egna resurser för att stärka familjer och ungdomar för att klara sin vardag i framtiden utan myndighetens inblandning. KVALIFIKATIONER Du har socionomexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig, Du har erfarenhet av socialt arbete, gärna inom myndighetsutövning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Körkort erfordras för tjänsten.
Företag: Salems kommun, Familjeenheten
Ort: Salem
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare jobb, Socialsekreterare Salem, Socialsekreterare Salems kommun, Familjeenheten
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare

HR-adminstratörer till Wise Professionals konsultverksamhet
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning kontinuerligt erfarna redovisningsekonomer. Uppdragen är på både hel- och deltid och av varierande längd. Wise Professionals konsultuppdrag sträcker sig över minst två månader och upp till ett år. Ditt uppdrag Som HR-administratör kommer du primärt att arbeta med administration kring avtal, intyg och rekryteringsarbete samt andra arbetsuppgifter som rör administrativt arbete. I rollen som uthyrd konsult ställs det stora krav på hög flexibilitet och initiativförmåga. Du förväntas snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Därtill förväntas att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi vill göra dig uppmärksam på att detta är ett en annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som HR- administratör. Din bakgrund För rollen som HR- administratör söker vi i första hand dig som har en personalvetarexamen samt/ eller några års erfarenhet av kontorsadministrativt arbete. Du bör ha mycket goda kunskaper i Excel samt kunna arbeta obehindrat i Office-paketet. Som person är du noggrann, ansvarstagande och prestigelös. Konsultrollen ger dig möjlighet att komma i kontakt med nya uppdragsgivare och för att trivas i rollen som konsult krävs det att du är relationsskapande, utåtriktad och arbetssam. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Sofia Sjögren, sofia.sjogren@wise.se eller Anna Nordkvist på anna.nordkvist@wise.se. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga HR-adminstratörer till Wise Professionals konsultverksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-adminstratörer till Wise Professionals konsultverksamhet

Meriterande extrajobb som Junior IT-support on site
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Är du student och vill arbeta deltid i en omväxlande och meriterande roll som onsite-support i en av Sveriges stora näringslivsorganisationer? Då har vi extrajobbet för dig! Som supporttekniker hos vår kund arbetar du i nära samarbete med övrig IT-avdelning och stöttar kontoret med allehanda IT-support. Stor del av supporten sker ute på plats vid de anställdas arbetsstationer, men du kommer även att bära med dig en mobil linje med möjlighet att hantera vissa ärenden över telefon. Dina arbetsuppgifter kan komma att innefatta allt ifrån klientsupport i Windows till kontoadministration, driftstöd och hårdvarusupport. Rollen är såväl bred som omväxlande varför det är viktigt att du som person är flexibel och prestigelös i ditt arbete, beredd att hugga i med högt som lågt inom IT. Med tid kommer arbetsuppgifterna att utvecklas och breddas ytterligare. Är du den vi söker? Du som söker är studerande på en IT-inriktad högskoleutbildning och på jakt efter ett meriterande och långsiktigt extraarbete vid sidan av studierna. Du är en problemlösare med mycket goda kunskaper inom PC, både vad gäller mjukvara och hårdvara. Du är troligtvis den som familj och vänner alltid ber om hjälp vid datorproblem. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete är det mycket meriterande.   Som person är du stresstålig, konsultmannamässig och serviceinriktad. Din sociala förmåga är mycket viktig då du kommer att möta alla typer av användare varje dag och stor vikt ligger vid att bemöta dem på ett korrekt och ödmjukt sätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.   Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Information om uppdraget: Start: Omgående Omfattning: Deltid, 1-2 dagar/vecka Arbetstid: Kontorstid
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Meriterande extrajobb som Junior IT-support on site jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Meriterande extrajobb som Junior IT-support on site

Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning kontinuerligt kvalificerade administratörer. Uppdragen är på både hel- och deltid och av varierande längd. Wise Professionals konsultuppdrag sträcker sig över minst två månader och upp till ett år. Ditt uppdrag Som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att stötta antingen en avdelning eller en specifik ledningsperson i det dagliga administrativa arbetet. Wise Professionals söker dig som är intresserad av att arbeta som avdelningsassistent, Office Manager, Executive Assistent, säljkoordinatör och som säljadministratör. I rollen som uthyrd konsult ställs det stora krav på hög flexibilitet och initiativförmåga. Du förväntas snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Därtill förväntas att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi vill göra dig uppmärksam på att detta är ett en annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som kvalificerad assistent via Wise Professionals. Din bakgrund För rollen som administratör söker vi i första hand dig som har gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi samt minst två års erfarenhet av att arbeta administrativt. Du bör ha mycket goda kunskaper i Officepaketet, med tyngdpunkt på Outlook och Power Point. Som person är du noggrann, ansvarstagande och prestigelös. Konsultrollen ger dig möjlighet att komma i kontakt med nya uppdragsgivare och för att trivas i rollen som konsult krävs det att du är relationsskapande, utåtriktad och arbetsam. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Sofia Sjögren, sofia.sjogren@wise.se eller Anna Nordkvist på anna.nordkvist@wise.se. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet

Leg. sjuksköterskor
Jakobsbergsgeriatriken avd. 6 och 7 Jakobsbergsgeriatriken bedriver allmän akutgeriatrisk vård och rehabilitering med intag dygnet runt på tre vårdavdelningar. Till kliniken hör minnesmottagning, avancerad sjukvård i hemmet och en palliativ slutenvårdsavdelning. Vi står inför en utökning av vårat uppdrag och söker flera kompetenta och engagerade sjuksköterskor till våra geriatriska vårdavdelningar! Verksamheten är till största delen belägen på Jakobsbergs sjukhus. Kliniken utvecklar en lärande och pedagogisk vårdmiljö där vi utifrån patientens fokus arbetar i tvärprofessionella team. Under terminerna bedrivs studentsalar där alla yrkeskategorier finns representerade. Det finns ett nära samarbete med forskning- och utvecklingsenheten FoU nu. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på geriatrisk vårdavdelning. Vi lägger stort fokus på teamet kring patienten och där är sjuksköterskan ofta "spindeln i nätet". Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet från geriatrisk akutsjukvård, handledarutbildning. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Personliga egenskaper: Vi söker dig som har ett stort intresse för den geriatriska patienten. Du behöver kunna hålla många bollar i luften samtidigt och ha lätt för att samarbeta både inom teamet och med våra vårdgrannar. Övrig information: Intervjuer sker fortlöpande. Friskvårdsersättning, friskvårdsaktiviteter anordnas av egen förening, nära kommunala kommunikationer samt personalparkering. I denna rekrytering vill vi inte bli kontaktade av rekryterings-och bemanningsföretag. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Leg. sjuksköterskor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg. sjuksköterskor

Projektmedarbetare med placering på Enheten för landsbygdens tillväxt
Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Landsbygdsdepartementet har huvudansvaret för landsbygdsfrågorna och därmed ett brett ansvarsområde. Det omfattar landsbygdsutveckling, jordbruket och dess miljöfrågor, skogsbruk, fiske, rennäring, samefrågor, trädgårdsnäring, växt- och djurfrågor, livsmedel, jakt och viltvård samt högre utbildning och forskning inom de gröna näringarna. Departementet har också en viktig roll som samordnare av regeringens vision om Sverige - det nya matlandet, där syftet är att skapa fler jobb och tillväxt genom god mat och upplevelser. EU-samarbetet påverkar starkt en stor del av Landsbygdsdepartementets ansvarsområden. En s.k. partnerskapsöverenskommelse ska upprättas mellan Europeiska kommissionen och resp. medlemsland som omfattar sammanhållningspolitiken, landsbygdspolitiken och fiskeripolitiken. Partnerskapsöverenskommelsen ska redogöra för hur Sverige avser att använda strukturfonderna, jordbruksfonden för landsbygdsutveckling och havs- och fiskefonden under perioden 2014-2020. Partnerskapsöverenskommelsen ska innehålla de politiska målen för genomförandet av fonderna i Sverige, val av tematiska insatser samt en redogörelse för hur de kopplas till Europa 2020-strategin och utvecklingen i landet. Partnerskapsöverenskommelsen ska tas fram i samarbete med aktörer i ett brett partnerskap och ska bygga på en analys av nationella och regionala utvecklingsbehov. Arbetsuppgifterna innebär att, tillsammans med projektledaren och i samverkan med medarbetare vid Närings-, Arbetsmarknads- och Landsbygdsdepartementen, utarbeta den svenska partnerskapsöverenskommelsen. I arbetet ingår att sammanställa underlag och analyser samt ansvara för kontakter och beredning inom Regeringskansliet likväl som kontakter med externa aktörer och myndigheter. Arbetet kommer också att innebära förhandlingar internt inom Regeringskansliet och med Europeiska kommissionen. Vi söker dig som har en akademisk examen och med erfarenhet av kvalificerat arbete inom något eller några av de aktuella områdena. Vidare har du erfarenheter från statsförvaltningen, myndighet och/eller Regeringskansliet. Det är meriterande om du har erfarenheter av analys- och utredningsarbete och av EU-frågor generellt. Ditt arbete präglas av kvalitet och resultat samt gott omdöme, initiativkraft och god samarbetsförmåga. Du är drivande, effektiv och har förmåga att hantera många frågor samtidigt. Vi förutsätter att du har god skriftlig och muntlig framställningsförmåga i både svenska och engelska. Anställningen är tidsbegränsad t.o.m. årsskiftet. Tillträde snarast möjligt enligt överenskommelse. Du ansöker genom att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg. Klicka på knappen "Ansök" nedan. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev. Sista dag för att registrera ansökan är den 8 augusti 2013. Observera att kommunikationen under rekryteringen till stor del kan komma att ske via e-post.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Projektmedarbetare med placering på Enheten för landsbygdens tillväxt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektmedarbetare med placering på Enheten för landsbygdens tillväxt

Personlig assistent till kvinna på Södermalm
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vill du ha ett omväxlande arbete där knasig humor och en rak dialog uppskattas hos en av våra trevliga kunder med konstintresse? - Då ska du söka denna tjänst! Du kommer hjälpa vår kund med det mesta i vardagen. Kundens intressen är bland annat matlagning, bakning, konst och kultur. Kunden förflyttar sig med rullstol utomhus och rullator inomhus. Som person bör du vara lyhörd, strukturerad, kunna vara energifylld när situationen krävs men även finna dig i lugnare stunder samt uttrycka dig tydligt och får gärna vara 30 år och uppåt. Kunden uppskattar både manliga och kvinnliga sökanden! Du får ej vara rökare eller allergisk mot katt, då kunden har katt. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personliga assistent och kund. Arbetstid / Varaktighet: Varierande dag, kväll helg samt journatt. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till kvinna på Södermalm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till kvinna på Södermalm

Studentwork söker en rekryterande konsultchef
StudentWork Sharper AB Om företaget Studentwork är ett nordiskt personaluthyrnings- och rekryteringsföretag med fokus på unga talanger. Vi arbetar branschbrett från fyra regionskontor i Sverige och våra kunder sträcker sig från internationella storbolag till lokala kontor. Vårt arbete präglas av fyra värdeord: Roligt, Ansvar, Kreativt och Leverans. Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Dina arbetsuppgifter Som rekryterande konsultchef på Studentwork är du ansvarig för hela leveransprocessen från urval till tillsättning och personalansvar. Du arbetar självständigt i ett team med säljare och övriga konsultchefer. Ingen dag är den andra lik på Studentwork och du kommer bland annat ansvara för: - Intake från kund - Annonsering - Urval och CV-screening - Intervjuer och kandidatpresentation mot kund - Uppföljning mot kund och konsult Som rekryterande konsultchef är du vidare ansvarig för din egen personalorganisation, vilket inkluderar uppföljningssamtal, kontraktsskrivningar, lönehantering och annat vanligt förekommande personalarbete. Din profil Vi tror att du har en utbildning inom ekonomi, personal eller motsvarande. Du har tidigare erfarenhet från rekrytering och bemanning, gärna med inslag av försäljning. Med ett starkt fokus på service sätter du kund och konsult i främsta rummet. Som person är du prestigelös, kommunikativ och van att självständigt planera och prioritera din arbetsdag. Har du tidigare erfarenhet från Intelliplan och För att trivas i rollen som rekryterande konsultchef drivs du av eget ansvar, samtidigt som du vill vara del i ett starkt team med hög ambitionsnivå. Du har en positiv grundinställning och ser möjligheter i de utmaningar du ställs inför! Vi erbjuder dig en nytänkande, händelserik arbetsplats med härliga kollegor. Låter detta som en perfekt matchning? Kontakta oss idag och bli en del av vårt nätverk! Tillsättning sker enligt överenskommelse och lönen består av en fast och en rörlig del.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Studentwork söker en rekryterande konsultchef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studentwork söker en rekryterande konsultchef

Stresstålig cateringmedarbetare på deltid sökes omgående!
Planerar du att studera till hösten eller har ett deltidsjobb och behöver ett extra jobb? Trivs att jobba i en fartfylld miljö och vill arbeta på ett internationellt Cateringföretag på Arlanda?  Då har vi på Adecco Student ett uppdrag för dig. Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att ingå i ett team där du arbetar i ett storkök och paketerar flygplansmat. Arbetstiderna är i skift och varierar mellan 06-15 och 13-22. Vem trivs här? För dig som är student eller har ett annat deltidsjobb och behöver ett extra deltidsjobb behöver vi cateringmedarbetare. Du som har arbetat i ett storkök tidigare kommer att känna igen dig och snabbt komma in i rollen. Har du dessutom en vana av att arbeta i högt tempo  är detta rätt plats för dig. Din sociala förmåga kommer att komma väl till pass och din punktlighet och pålitlighet kommer att ge dig framgång! Vad erbjuder vi? En deltidsanställning vid ett internationellt cateringföretag på Arlanda. Du blir anställd som konsult i Adecco Student som erbjuder extrajobb för dig som är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Som konsult hos oss får du arbeta med varierande arbetsuppgifter och på olika arbetsplatser. Adecco Student gör att din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Vi kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Du blir anställd per timme och timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.   Mer information finner du på www.adecco.se. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Frida Eriksson på tel:08-598 980 20. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Stresstålig cateringmedarbetare på deltid sökes omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stresstålig cateringmedarbetare på deltid sökes omgående!

Technical Customer Support within Telecom
MultiMind Bemanning AB offers staffing and recrutiment services. Our niche is to supply staff with language skills and international experience within Logistics, Accounting/Finance, Marketing, HR and IT. MultiMind is looking for a talented and technically skilled Technical Customer Support for one of our clients. Our client is an international provider of communications services. They operate one of the largest fiber networks in the world. Overall responsibilities: You will be working in the Customer Care Department which is the single point of contact for customers like operators, service providers, content providers and other large-scale users world-wide. The team owns and drives all issues to resolution while constantly communicating with customers. Customer Care is handling all customers' queries regarding Voice & Transmission related products like traditional Voice, VOIP, SDH, WDM and Ethernet services. The team is truly multi-cultural and consists of 25 persons from 17 countries. The work continues on shift 24/7/365: single shifts and on call duty will occur. Key responsibilities: Take care of customer service requests (by telephone, e-mail, web interface and/or fax) Open case/ticket/task Perform in-depth level of troubleshooting in order to resolve as many tickets as possible in the first line without escalation to the second level support Handover to correct fault handling unit if the problem cannot be solved Keep the customer updated Take care of customer requests regarding sales, delivery, finance and billing Answer basic questions by finding information in the support systems Handover complicated questions to the correct team for resolution Help the customer getting in contact with the appropriate person for advanced sales questions Requirements: Excellent English (written and spoken) Excellent communication skills Technical knowledge, understanding and interest in Telecommunications/TCP/IP technology University degree in IT Knowledge of the Telecom elements and understandings of different network architecture and components Cisco/Juniper certification and/or understand of signaling (merit) We are searching for a person who is naturally service minded and business oriented. You're a good team-player and have a great sense of responsibility. You should also have analytical capabilities and be used to handle several issues simultaneously. This position is a full-time 9 months assignment with a possibility for prolonging.   Send in your application as soon as possible, the position can be filled before application deadline.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Technical Customer Support within Telecom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Technical Customer Support within Telecom


Sök lediga jobb Elmontörer Q Bemanning & Rekrytering AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se