Enhetschef Kungälv jobb - lediga jobb

Enhetschef Kungälv jobb Enhetschef Kungälv jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Enhetschef Kungälv. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Enhetschef Kungälv. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Chef till överklagandeenheten- Stockholm

  2. Supporttekniker, Linux till världsledande IT-bolag- Stockholm

  3. Proffice söker studenter i norrort!- Upplands Väsby

  4. IT-Ekonomer sökes till längre uppdrag i söderförort- Stockholm

  5. Sjuksköterska, äldreomsorg och -vård/geriatrik- Stockholm

  6. Kreditriskanalytiker- Stockholm

  7. Bar och restaurang personal- Stockholm

  8. Account Manager/printsäljare- Stockholm

  9. Notariemeriterade jurister till interimsupdrag- Stockholm

  10. Digital Account Manager- Stockholm


Mer beskrivning

Chef till överklagandeenheten
Länsstyrelsen är regeringens företrädare i regionen och samordnare för det regionala utvecklingsarbetet. Vi arbetar med frågor som rör miljö, natur, arbetsmarknad, kompetensförsörjning, näringsliv, social utveckling, djurskydd, beredskap, jämställdhet, integration, infrastruktur och bostäder. Med bred kompetens och helhetssyn arbetar vi för en långsiktigt hållbar utveckling i Stockholms län – där ekonomisk utveckling, miljö och social välfärd förenas. Bredden i vårt uppdrag ger våra 450 medarbetare intressanta och varierande arbetsuppgifter, goda möjligheter att utvecklas samt möjligheten att bidra till en god samhällsutveckling. Ansvar, respekt, balans och engagemang vägleder oss i arbetet och beskriver vårt förhållningssätt till varandra, medborgarna och andra intressenter. ARBETSUPPGIFTER Länsstyrelsen Stockholm har som prioriterade insatsområden bland annat att verka för ökat bostadsbyggande och utvecklad infrastruktur i länet. Enheten för överklagande har en central roll i arbetet med att förverkliga ambitionerna inom dessa områden. Överklagandeenheten består av cirka 30 personer som hanterar bl.a. prövning av överklaganden av olika kommunala beslut, främst enligt PBL och Miljöbalken. I enheten ingår även Länsstyrelsens juridiska verksamhetsstöd som ger konsultativt juridiskt stöd till övriga avdelningar. Medarbetarna har hög kompetens och åldersfördelningen är jämn. Enheten tillhör avdelningen för rättsliga frågor som även innefattar fyra andra enheter som bl.a. handlägger frågor om tillstånd och tillsyn inom olika rättsområden. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp och tar därmed ansvar för hela avdelningens verksamhet och utveckling. KVALIFIKATIONER Du ska ha - relevant akademisk examen - några års erfarenhet av chefsposition i offentlig sektor - arbetat i ärendetung verksamhet - intresse för att leda verksamhet och medarbetare - förståelse för helheter och samband - intresse för samhällsfrågor Du ska vara - en närvarande ledare och god förebild - utvecklingsinriktad och konstruktiv - god pedagog och kommunikatör - drivande, resultatinriktad och handlingskraftig Det är meriterande om du arbetat i statlig myndighet likaså om du har grundläggande kunskaper i PBL och Miljöbalken. Någon form av ledarskapsutbildning är också meriterande. Länsstyrelsen värdesätter språkkunskaper och erfarenheter av olika kulturer. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper.
Företag: Länsstyrelsen i Stockholms län, Avdelningen för rättsliga frågor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Chef till överklagandeenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef till överklagandeenheten

Supporttekniker, Linux till världsledande IT-bolag
TNG Group AB Vår uppdragsgivare är ett av världens ledande IT-företag i Stockholm. Tjänsten ingår i TNG ITs konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar på uppdrag hos våra kunder, vilket ger dig en unik möjlighet att komma in på spännande företag. Du som söker ett IT-jobb hos oss kan vara säker på att du träffar en rekryterare som kan din bransch, förstår vad din kompetens innebär och kan främja ditt nästa steg i karriären. Om uppdragsgivaren Att arbeta som konsult för TNG IT innebär att du får praktisk erfarenhet av att jobba strukturerat med IT-support och möjligheten att arbeta med olika slags ärenden. Som konsult ges du också chansen att knyta värdefulla kontakter inför framtiden hos uppdragsgivaren där du arbetar. Beskrivning av tjänsten Vi söker dig som vill jobba med teknisk support av en Linux plattform. Du kommer att arbeta med konfiguration av DNS, LDAP och konfigurationsdatabas för nya klienter i en utrullning. Du kommer även supportera mot installationstekniker under en kommande installation. Uppdraget är på heltid med start 2013-08-19 och pågår till och med 2013-12-31. Vem är du? Vi söker dig som är har erfarenhet av att ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare samt har ett genuint tekniskt intresse och ständigt vill lära dig mer. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med teknisk support och har haft telefonen som arbetsredskap och en utbildning inriktad på data och IT. Att tala och skriva svenska och engelska obehindrat är ett krav. För att vara framgångsrik i rollen som supporttekniker bör du vara tålmodig, serviceinriktad och duktig på att bemöta människor. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvarig Mikael Timerdal, tel: 08- 410 690 56. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk. Välkommen med din ansökan! Om TNG IT Vi är specialiserade på bemanning och rekrytering av IT-kompetens med särskild inriktning mot service desk, support, utveckling, drift och nätverk. Vi arbetar utifrån en unik process som kombinerar styrkorna hos headhuntingföretag och bemanningsföretag för att nå ut till IT-specialister med erbjudanden om uppdrag och anställning hos några Sveriges mest attraktiva företag. TNG är ett av Sveriges snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö , Linköping och Örebro.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Supporttekniker, Linux till världsledande IT-bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supporttekniker, Linux till världsledande IT-bolag

Proffice söker studenter i norrort!
Proffice söker studenter som vill arbeta extra! Just nu är vi på jakt efter dig som studerar och som vill jobba som bland annat brevbärare, lagerarbetare, truckförare samt produktionsmedarbetare. Ett krav för denna tjänst är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier, idrottskontrakt eller annat hel/ deltidsarbete. På grund utav rådande kollektivavtal så måste du som söker ha en annan sysselsättning då detta uppdrag INTE är på heltid. Har du inte annan huvudsaklig sysselsättning kan du alltså inte söka inom detta område. Du kommer få jobba med varierande arbetsuppgifter beroende på uppdrag hos någon eller flera av våra spännande kunder inom lager- och logistik. Vi söker dig som kan jobba självständigt och tar fullt ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är lojal och serviceinriktad i ditt arbete. Det är även till fördel om du uppskattar ett jobb som ibland innebär fysisk ansträngning. B-körkort och viss körvana är ett krav för brevbärare. Truckkort är meriterande för jobb inom lager. Vi ser med fördel att du är bosatt i norrort, med bekvämt pendlingsavstånd till Märsta. Ort: Norrort Anställningsform: Deltid Kvalifikationer: Gymnasiebetyg Intervjuer kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag! Du söker tjänsten antingen genom vår hemsida www.proffice.se eller genom att maila CV och personligt brev till industrial.stockholm@proffice.se. Skriv "Student" i ämnesraden. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Proffice söker studenter i norrort! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Proffice söker studenter i norrort!

IT-Ekonomer sökes till längre uppdrag i söderförort
Som IT ekonom hos denna kund kommer du få arbeta i en föränderlig miljö. För att lyckas i rollen behöver du kunna förstå systemsamband både ur ett IT och ett Ekonomiskt perspektiv. Tjänsten innehåller. Du kommer arbeta självständigt med stora flöden. Med ditt stora kunnande kommer du att stötta kolleger med mindre erfarenhet i dessa flöden. I denna roll arbetar du med mappning samt kodifiering av filer från flera olika system i stora flöden. Engelska i tal och skrift är ett krav. Uppdragsgivare: Dfind Finance Ort: Stockholm Kvalifikationer Du har en relevant utbildning, gärna med inriktning mot ekonomi samt IT. Vi ser att du har erfarenhet av att arbeta med liknade arbetsuppgifter och en god förståelse för de olika ekonomiska flödena. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, i både svenska och engelska. Goda kunskaper i Excel samt större affärssystem är ett krav. Har du erfarenhet från SAP är meriterande. Färdigheter: . Självständig och initiativrik . God social förmåga . Serviceinriktad . Strukturerad och noggrann . God kommunikativ förmåga Om du tycker att det låter intressant är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi tillämpar löpande urval. Vid frågor kontakta axel.savstam@dfindfinace.se Företagsbeskrivning Detta är Dfind Finance: Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på ekonomi, finans och lön. Vi är ett bolag som drivs av ekonomer för ekonomer. Våra konsultchefer och rekryteringskonsulter har haft positioner i linjen som revisor, controller eller ekonomichef. Innan bolaget bildades frågade vi vad kunder och konsulter genom olika paneler vill ha av en aktör inom det här segmentet. Ur det skapades Dfind Finance. Ett bolag inom Profficekoncernen. Vad erbjuder vi dig: Våra konsulter är vårt ansikte utåt och ni som representerar Dfind Finance ute hos våra kunder varje dag. Vi satsar lite extra på er. Vi arbetar dedikerat med din kompetensutveckling, i samarbete med de största revisionsbyråerna har vi ett brett och gediget utbud av utbildningar och seminarium som du som konsult kan deltaga i. Vi är själva specialister inom ekonomi och din närmsta chef kommer kunna vägleda dig när du stöter på utmaningar, både när det gäller ekonomifrågor eller HR relaterade frågor. Vår personal har kvalitativ backup i form av daglig ekonomisupport via PWC. Det är väldigt viktigt att du ska trivas hos oss. Därför har vi en hög närvaro ute hos er som konsulter dessutom återkommande aktiviteter såsom konsultträffar kvällstid eller frukostinbjudningar på vårt kontor. Vad förväntar vi oss: Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Blir du utvald tar vi hand om dig. Vi känner stor stolthet för det vi gör och förväntar oss att alla våra anställda lever i den andan när vi representerar Dfind Finance. Vi måste vara lyhörda, lösningsorienterade och engagerade för att gemensamt befästa och förstärka vår position på den svenska ekonomimarknaden. Som konsult på Dfind Finance får du en trygg anställning, kollektivavtal och självklart förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Keep Improving.
Företag: Dfind Finance & Executive AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga IT-Ekonomer sökes till längre uppdrag i söderförort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-Ekonomer sökes till längre uppdrag i söderförort

Sjuksköterska, äldreomsorg och -vård/geriatrik
Stockholms Stad Älvsjö SDF Älvsjö SDF Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Solberga vård- och omsorgsboende är centralt beläget i Älvsjö. Inom äldreboendet finns två enheter fördelade på fyra våningsplan. Solberga vård- och omsorgsboende enhet 1, innefattar 33 permanent boende indelade i mindre grupper om 8-9 boende/grupp. Enheten innefattar också 10 platser för biståndsbedömd dagverksamhet och 8 korttid/växelvård/avlastningsplatser. Enhet 2 har totalt 66 boende som är indelade i mindre grupper om 8-9 boende/grupp. 1 plats(er).Som sjuksköterska bedömer du och utför hälso- och sjukvårdsinsatser, omvårdnadsinsatser och delegerar vid behov inom hälso- och sjukvårdsområdet, Du kommer att ansvara för vårdplanering, bedömning och uppföljning. Du kommer också att arbetsleda, handleda och kompetensutveckla omvårdnadspersonal. Tillsammans med omvårdnadspersonal, arbetsterapeut och sjukgymnast kommer du att arbeta i team för att ge en god vård och en meningsfull tillvaro för våra boende. Som person är du självständig, prestigelös, samarbetsvillig och har lätt för att kommunicera i tal och skrift. Vi ser gärna att du är intresserad av omvårdnadsutveckling. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet och förmåga att samarbeta med alla övriga yrkeskategorier. Du bör ha vidareutbildning inom geriatrik/demensområdet eller flera års erfarenhet av äldrevård- och omsorg. Erfarenhet att dokumentera i datajournalsystem Vodok. Det är meriterande om du har vidareutbildning inom områden såsom arbetsledning, utbildning, forskning, handledning. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Arbetstid: Skift. Schemalagd arbetstid dag,kväll och var tredje helg. Tillgång till gym inom enheten För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Inger Berglund,08-50821620 Laila Larsén, Bitr.enhetschef, 08-50821611 Vårdförbundet, 08-50840630 (facklig) Tillträde: Tillträde senast 15 augusti eller enligt överenskommelse.
Företag: Stockholms stad; Älvsjö SDF
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska, äldreomsorg och -vård/geriatrik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska, äldreomsorg och -vård/geriatrik

Kreditriskanalytiker
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag. ****** Kreditriskanalytiker ****** ******   ****** För kunds räkning söker vi en kreditriskanalytiker till ett uppdrag i Stockholm.  Uppdraget är inom ramen för SJR:s konsultverksamhet och beräknas starta i början av oktober 2013. ****** Arbetsbetsuppgifter: ****** Du kommer ingå i gruppen Risk Management / Risk kontroll med arbetsuppgifter där du kommer vara ett stöd i kreditbeslutsprocessen, genom att analysera affärsregelverk, övervaka utvecklingen av kreditrisk genom analys, stötta kreditavdelningen med olika analyser relaterade till kreditrisk. ****** Lämplig bakgrund ****** Vi söker dig som är utbildad civilingenjör, eller har universitetsexamen inom tex. ekonomi, statistik. Vi ser att du har stort teknikintresse och tycker om att jobba med statistik, databaser samt analyser. Du har minst 3 års erfarenhet av liknande uppgifter och har erfarenhet från att använda system som SAS Enterprise Miner och SAS Enterprise Guide. Som person är du öppen och trygg och är inte rädd för att ta för dig.  Du tycker om att arbeta självständigt, men har god samarbetsförmåga, bidrar med en god stämning i gruppen och trivs att jobba tillsammans med kollegor. ****** Intresserad? ****** Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Du söker tjänsten via www.sjr.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Vindenberg.   Vi ser fram emot din ansökan! Konsult hos SJR Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Företag: SJR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kreditriskanalytiker jobb, Kreditriskanalytiker Stockholm, Kreditriskanalytiker SJR AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kreditriskanalytiker

Bar och restaurang personal
Nordic Hotels i Stockholm AB driver Nordic Light Hotel. Nordic Hotels AB driver Nordic Sea Hotel och Icebar Stockholm by ICEHOTEL. Vi erbjuder inspiration, möten och vila och skapar upplevelser att ta med sig och längta tillbaka till. Vår vision är att ge en bit av Norden till varje gäst. Våra metoder är design, omtanke och tillgänglighet. Vi är tillgängliga i själen och geografin. Vi skapar upplevelser för alla sinnen. Vi är människor som tycker om människor. Vi är experter på Stockholm och utgör en arena för trender och nya idéer. Vi ser funktion, form och människor som en helhet. Vi uttrycker oss genom former och färger, genom komfort och omtanke, genom mat lagad med kärlek, genom viner odlade med passion, genom en nordisk äkthet som inspirerar och förför. Nordic Light Hotel söker medarbetare till baren och restaurangen. Nordic Light Hotel kommer att utvecklas och söker nya passionerade servicetalanger. Frågan är om du vill vara med att utvecklas i vårt F&B team och ge våra gäster en upplevelse på Nordic Light Hotel? Tjänsten innefattar serveringsarbete vid både bord och över bar. Du är social, flexibel, har humor och tycker om att ge extra mycket av dig själv till gästen. Din personlighet ska motsvara våra värdeord: Energi, mod och begeistring. Du uttrycker energi genom ett tydligt och dynamiskt kroppsspråk och en positiv utstrålning. Mod genom ägandet av problem och en "våga fråga" attityd. Slutligen ser vi att du är nyfiken och engagerad i allt och alla du möter, vilket summerar begeistring. Du har en hög servicekänsla samtidigt som du är noggrann, flexibel, självgående och har öga för helhet såväl som för detaljer. En merit är att du har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Eftersom Nordic Light Hotel är ett svenskt hotell med stor andel internationella gäster kräver vi att du talar flytande svenska och engelska. Vi kommer att genomföra ett rekryteringsevent för att träffa dig som uppfyller nämnda kvalifikationer. Tack för att just du är intresserad och söker via länken nedan. Sista ansökningsdag är den 16 augusti.   Vi erbjuder:   En plats i teamet på Nordic Light Hotel som under 2013 genomgår en förändring för att bli ett helt unikt hotell i Stockholm.   Ett spännande och varierande arbete med ständig utveckling för att göra gästupplevelsen ännu bättre.   Arbete i Nordens mest spännande och expansiva hotellkedja.   Möjlighet att göra karriär på hotellet eller på något av våra andra 170 hotell i Norden.   Rabatterade priser på fler än 6000 Choice hotell i hela världen.
Företag: Nordic Light Hotel
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Bar och restaurang personal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bar och restaurang personal

Account Manager/printsäljare
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget Annonsdax grundades 2003 och är ett av Sveriges ledande säljbolag inom media. De arbetar exklusivt med mediekoncernen Schibsted, norra Europas största mediekoncern, och har totalt ca 70 anställda idag. Annonsdax uppgift är att se till att annonsköpare når ut med sitt budskap, till rätt målgrupp i rätt media, alla 365 dagar om året med annonsförsäljning via tidnings-, internet- och mobilannonsering för Aftonbladet, SVD, Metro, VG och alltomstockholm.se. Dina Arbetsuppgifter Som Account Manager för Print hos Annonsdax kommer du ansvara för rikstäckande omslagsplacering på Aftonbladet. Du kommer få ansvara för en större kundportfölj men samtidigt etablera nykunder för att fylla ett större budgetansvar som projektet kräver. Du är affärsmässig i ditt sätt och duktig på att skapa förtroendefulla relationer i så väl personliga möten som via telefon och mail. Du gör affärer mot B2B och är i daglig kontakt med marknadschefer, VD’s och mediebyråer. Annonsdax är de enda privatägda företag som nominerats till Schibsteds sales award och har med det kontinuerliga utbildningar och tydliga mål för ett fortsatt framgång. Din Profil Du som söker tjänsten som Account Manager för Print hos Annonsdax har: • Ett brinnande intresse för försäljning med en god affärsförståelse. • Minst ett års säljerfarenhet av printannonsering inom mediebranschen. • Är förtroendeingivande, affärsmässig och har hög personlig mognad • Gillar att jobba med telefonen som arbetsredskap • Orädd och vågar skapa nya kundkontakter. • Stresstålig och resultatfokuserad. Det är meriterande om du har en relevant utbildning inom marknad/försäljning. Som person är du driven, självgående och brinner för att göra affärer. Du drivs av att hitta effektiva lösningar som ger dina kunder god avkastning på sina investeringar. Vidare har du förmågan att tänka taktiskt och är duktig på att strukturera ditt arbete så att du med goda resultat kan driva flera parallella försäljningsprocesser. Tjänsten kräver att du trivs med högt tempo, har en god social kompetens och lätt för att samarbeta med såväl kunder som kollegor. Erbjudande Vi erbjuder dig bra anställningsvillkor i en spännande, utvecklande och kreativ miljö med mycket goda karriärmöjligheter. Annonsdax arbetar ständigt med förbättring och utveckling av såväl arbetsplatsen som dess anställda. Du kommer att få daglig coachning och feedback med fokus på din personliga utveckling som säljare. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Anders Blichfeld på telefon: 0705-63 57 00, E-postadress: anders.blichfeld@swesale.se Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se Sökord: printsäljare, Account manager, fältsäljare, aftonbladet, metro, VG, SvD, svenska dagbladet, allt om stockholm, säljare, mediasäljare
Företag: Swesale Rekrytering och Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager/printsäljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager/printsäljare

Notariemeriterade jurister till interimsupdrag
Poolia Juridik AB Presentation Nu söker vi fyra notariemeriterade jurister för interimsuppdrag inom offentlig förvaltning. TIllträde fr o m 15 augusti t o m årsskiftet. Arbetsuppgifter I uppdraget ingår att utreda och fatta beslut i omprövningsärenden. Vid behov förbereder du och genomför tvåpartsförhandlingar i syfte att reda ut och bedöma oklarheter i ärendena. Arbetet innebär många externa kontakter. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som utöver fullgjord jur kand examen och notarietjänstgöring har ett empatiskt sinnelag och tidigare arbetslivserfarenhet från att möta människor i svåra och utsatta situationer. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Erfarenhet av kvalificerat utredningsarbete är meriterande. För mer information kontakta Anna Lensmar Friedman på tfn 08-55565127 eller på anna.lensmar-friedman@poolia.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Juridik AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Notariemeriterade jurister till interimsupdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Notariemeriterade jurister till interimsupdrag

Digital Account Manager
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget Annonsdax grundades 2003 och är ett av Sveriges ledande säljbolag inom media. De arbetar exklusivt med mediekoncernen Schibsted, norra Europas största mediekoncern, och har totalt ca 70 anställda idag. Annonsdax uppgift är att se till att annonsköpare når ut med sitt budskap, till rätt målgrupp i rätt media, alla 365 dagar om året med annonsförsäljning via tidnings-, internet- och mobilannonsering för Aftonbladet, SVD, Metro, VG och alltomstockholm.se. Dina Arbetsuppgifter Som Digital Account Manager hos Annonsdax kommer du arbeta med annonsförsäljning för några av Sveriges största medieprodukter. Vi arbetar idag med kanaler som Aftonbladet, SvD.se, AB.se, aos.se och AlltomStockholm.se där huvudfokus kommer att vara för SVD. I ditt arbete gör du affärer mot B2B och får chansen att sälja kombinerat på alla produkter och även erbjuda mobila lösningar i ett säljfokuserat företag med kontinuerliga utbildningar. I ditt arbete kommer du bedriva uppsökande försäljning och utveckling av befintliga kunder samt uppföljning av kampanjer, där du har daglig kontakt med marknadschefer, VD’s och mediebyråer. Din Profil Du som söker tjänsten som Digital Account Manager på Annonsdax har: • Ett brinnande intresse för försäljning med en god affärsförståelse. • Minst ett års erfarenhet av B2B-telefonförsäljning inom mediebranschen. • Är förtroendeingivande, affärsmässig och har hög personlig mognad • Gillar att jobba med telefonen som arbetsredskap • Orädd och vågar skapa nya kundkontakter. • Stresstålig och resultatfokuserad. Det är meriterande om du har en relevant utbildning inom marknad/försäljning. Som person är du driven, självgående och brinner för att göra affärer. Du drivs av att hitta effektiva lösningar som ger dina kunder god avkastning på sina investeringar. Vidare har du förmågan att tänka taktiskt och är duktig på att strukturera ditt arbete så att du med goda resultat kan driva flera parallella försäljningsprocesser. Tjänsten kräver att du trivs med högt tempo, har en god social kompetens och lätt för att samarbeta med såväl kunder som kollegor. Erbjudande Vi erbjuder dig bra anställningsvillkor i en spännande, utvecklande och kreativ miljö med mycket goda karriärmöjligheter. Annonsdax arbetar ständigt med förbättring och utveckling av såväl arbetsplatsen som dess anställda. Du kommer att få daglig coachning och feedback med fokus på din personliga utveckling som säljare. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Anders Blichfeld på telefon: 0705-63 57 00, E-postadress: anders.blichfeld@swesale.se Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se Sökord: Digital account manager, säljare, mediasäljare, fältsäljare, annonssäljare, aftonbladet, svd, svenska dagbladet, metro, vg, allt om stockholm
Företag: Swesale Rekrytering och Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Digital Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Digital Account Manager


Sök lediga jobb Enhetschef Kungälv

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se