Enhetschef Trafikverket jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Enhetschef Trafikverket. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Enhetschef Trafikverket. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Redovisningsekonomer sökes för längre uppdrag- Stockholm
- Ekonom SAP till teknikföretag i Vreten- Stockholm
- Grävmaskinist, tillträde omgående- Norrtälje
- Sveriges bästa Account Manager till 3Företag- Stockholm
- Ordermottagare med skjutstativvana sökes omgående!- Upplands Väsby
- 3 söker Säljkoordinator till 3Företag- Stockholm
- Säljare heltid, Månadslön + Provision + Bonus- Solna
- Studie- och yrkesvägledare- Sollentuna
- Modersmålslärare i spanska- Sollentuna
- Growth-oriented consultant in Mälardalen with Södertälje as a base- Södertälje
Mer beskrivning
Redovisningsekonomer sökes för längre uppdragArena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi ett flertal redovisningsekonomer. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Som redovisningsekonom kommer du t.ex. att arbeta med: - Avstämning av samtliga balanskonton - Periodisering av intäkter och kostnader, beräkning av avskrivningar - Bokföring av lön och andra löpande transaktioner - Upprättande av skattedeklaration inkl. momsavstämning - Förståelse/kunskap kring hantering av Skattekontot - Delaktig i arbetet med att upprätta månadsbokslut - Förståelse och delaktighet i arbetet med årsbokslut såsom årsredovisning/deklaration/revision Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Ange gärna vilka ekonomisystem du har erfarenhet av. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonomer sökes för längre uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonomer sökes för längre uppdrag
Ekonom SAP till teknikföretag i Vreten
Arena Personal AB Om företaget För kunds räkning söker vi en redovisningsekonom till ett större teknikföretag. Vår kund har sitt kontor i ljusa, moderna lokaler i Vreten. Arbetsuppgifter Några av dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att innebära: ⢠Kund- och leverantörsreskontra ⢠Löpande bokföring ⢠Avstämningar ⢠Periodiseringar ⢠Momsredovisning ⢠Månadsbokslut ⢠Vara behjälplig vid årsbokslut Din profil Vi söker dig som har flera års erfarenhet som redovisningsekonom i affärssystemet SAP och behärskar de flesta delarna av redovisningsprocessen till och med månadsbokslut. Klarar du även av att göra årsbokslut är det ett plus. Som person är du noggrann, serviceinriktad och prestigelös. Du har bra sifferkänsla, positiv inställning, är självgående samt tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Det är viktigt att du behärskar engelska flytande och är van att använda Excel. Erfarenhet av att ha arbetat i SAP är ett krav. Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Detta är en heltidstjänst och uppdraget kommer att starta omgående och pågå i minst sex månader med chans till förlängning eller rekrytering till kund för rätt person. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Då vi tillämpar löpande urval och tjänsten ska tillsättas omgående, tar vi gärna emot din ansökan redan idag. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonom SAP till teknikföretag i Vreten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonom SAP till teknikföretag i Vreten
Grävmaskinist, tillträde omgående
Leasab Consulting & HR AB är ett auktoriserat rekryteringsföretag med egen entreprenadverksamhet inom bygg och anläggning. Leasabs kunder finner Ni i hela Sverige. Leasab är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med samtliga fackförbund. Vi söker nu ett flertal maskinförare med dokumenterad erfarenhet för omgående anställning. Maskin; Bandgrävare över 15 ton Du som söker skall gilla att jobba självständigt och ta ansvar, du skall ha lätt att jobba med nya människor. Vi kommer att tillsätta tjänsterna omgående, så skynda in med din ansökan till; joakim.lindstedt@leasab.se alt via extern länk. www.leasab.se
Företag: LEASAB Consulting & HR AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Grävmaskinist, tillträde omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grävmaskinist, tillträde omgående
Sveriges bästa Account Manager till 3Företag
3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål. Är du redo för nästa utmaning på 3? Företagsförsäljning är ett stort fokusområde för oss och vi expanderar nu genom att anställa ytterligare affärsdrivna och entreprenöriella Företagssäljare till vårt Stockholmsteam. Dina arbetsuppgifter Som Account Manager kommer du att arbeta med nykundsbearbetning av Sveriges företag i segmentet 20-200 anställda för att sälja 3âs abonnemang, produkter och tjänster. Du disponerar din tid relativt fritt, och lägger självständigt upp din dag med telefonkontakter, kundmöten, uppföljningar och administration, förutsatt att du levererar goda resultat. Du kommer att arbeta i ett starkt och dedikerat team, i vilket man dels arbetar tillsammans, men också har ansvar för sin egen budget och sitt resultat. Rapportering sker till Försäljningssäljchefen. Vi söker dig som har några års dokumenterad säljerfarenhet, med goda resultat i ryggen. Du har erfarenhet av komplex försäljning sedan tidigare och besitter kunskap att förklara och förstå kundernas framtida lösningar på ett pedagogiskt sätt. Vidare har du en förmåga att bygga långsiktiga relationer men vet också att det är resultat från dag ett som räknas, och du vet vad som krävs av dig för att uppnå detta. För att trivas i rollen är det viktigt att du är tävlingsinriktad och personen som fortsätter där andra ger upp. Dina styrkor ligger inom presentation och avslut och du förstår att för att nå dit krävs struktur och uppföljning. Vidare har du ett starkt engagemang, är självgående och proaktiv. Som person är du en skicklig relationsbyggare som skapar förtroende både internt och externt. Vi erbjuder rätt person ⢠Ett utvecklande, omväxlande och kvalificerat arbete inom försäljning i en mycket intressant och spännande bransch ⢠Stort eget ansvar och frihet i upplägg ⢠En attraktiv provisionsmodell med goda förtjänstmöjligheter ⢠Ett starkt varumärke att representera, liksom lösningarna du har att erbjuda ⢠Tjänstebil, dator, telefon och övriga redskap för att arbeta mobilt ⢠Arbete i ett bolag som satsar på stark tillväxt på en expansiv och hårt konkurrensutsatt marknad Vi ställer höga krav på dig, men gör aldrig avkall på att man skall ha roligt på resan! Vill du vara med på vår mest spännande resa? Då är detta rätt utmaning för dig. Välkommen med din ansökan!
Företag: 3
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Sveriges bästa Account Manager till 3Företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sveriges bästa Account Manager till 3Företag
Ordermottagare med skjutstativvana sökes omgående!
Ordermottagare med skjutstativvana sökes omgående! Vi söker nu för kund räkning en ordermottagare med skjutstativvana med tillsättning omgående! Kunden är ett välkänt ledande företag inom tredjepartslogistik vars lokaler är belägna norr om Stockholm. Rollen som administratör innebär mycket kundkontakt, främst per telefon. Du kommer även ha arbetsuppgifter så som ordermottagning, registrering, reklamationer, orderplock m.m. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är prestigelös och positiv samt gillar att ta egna initiativ. Du ser det som en självklarhet att alltid hålla en hög servicenivå och visa ett professionellt bemötande. Som person är du serviceinriktad och har god social kompetens samtidigt som du är stresstålig. Du är ansvarsfull och tar gärna initiativ i arbetet. Vidare är det viktigt med god kommunikationsförmåga på engelska både på telefon, i skriftlig form och ansikte mot ansikte. Vi söker dig som är tävlingsinriktad, positiv, lättlärd och noggrann. Du har förmågan att kunna arbeta i ett team och snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Då tjänsten kommer att tillsättas omgående är det av stor vikt att du är tillgänglig att börja inom en snar framtid. Vi ser med fördel att du är bosatt i norrort, med bekvämt pendlingsavstånd till Märsta. Tjänsten är på heltid, måndag-fredag, med arbetstider ca 7-17. Ort: Märsta (Stockholm) Start: Omgående Tjänstgrad: Heltid Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ordermottagare med skjutstativvana sökes omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ordermottagare med skjutstativvana sökes omgående!
3 söker Säljkoordinator till 3Företag
3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål. 3Företag är en ständigt växande del i 3s försäljningsverksamhet. Vår företagsförsäljning består idag av fyra regionkontor där ett utgår från Malmö, ett från Göteborg och två från Stockholm. På huvudkontoret finns merparten av 3Företags ledningsgrupp bestående av Försäljningschef, Controller, Affärsstödsansvarig samt två Regionchefer. Som spindeln i nätet i verksamheten behöver vi nu en vikarie för vår Säljkoordinator som nu gått på tjänstledighet då hon snart blir mamma. Arbetsuppgifter Din roll är mycket central med många kontakter. Du kommer att ha helhetsansvar för en mängd aktiviteter såsom personaladministration, samordna utbildningar, resebokningar, nyhetsbrev, tävlingar, reseräkningar, arrangera externa och interna möten samt konferenser. Arbetet är självständigt och uppmuntrar till att se över rutiner och mötesstruktur. Du ska i din roll själv kunna prioritera och bedöma vikten av de ärenden som ledningen arbetar med samt arbeta proaktivt och alltid ligga steget före. Du ska även vara behjälplig med administration och koordinationsärenden mot kontoren i Malmö och Göteborg. Kvalifikationer Vi söker dig med gymnasieekonomutbildning eller motsvarande samt har erfarenhet från liknande arbete, exempelvis som Assistent, Sekreterare eller Koordinator. Du har mycket goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint samt kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Kunskaper i Hogia och Peoplesoft är starkt meriterande. Som person är du serviceinriktad och har inställningen att service både är viktigt och roligt. Du är en samarbetsvillig person som är engagerad i ditt arbete. Du är en organisatör ut i fingerspetsarna och är van att strukturera ditt arbete. För att trivas i rollen bör du ha en hög energinivå samt en förmåga att hantera flera olika arbetsuppgifter i en föränderlig miljö och verksamhet. Tjänsten är ett vikariat med goda chanser till tillsvidareanställning.  Är du den vi söker? Välkommen till 3Företag och ett företag präglat av förändring och entreprenörskap! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor kontakta Försäljningschef Niklas Fehrm telefonnummer 073-533 70 08 eller Rekryteringsansvarig Maria Enocksson telefonnummer 073-533 73 16. Vi kommer att kunna besvara frågor i mitten av augusti i och med semestertider.
Företag: 3
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga 3 söker Säljkoordinator till 3Företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 3 söker Säljkoordinator till 3Företag
Säljare heltid, Månadslön + Provision + Bonus
Elite Vendite AB fokuserar bara på en sak och det är att bemanna och rekrytera säljare till alla typer av företag där framgångsrik försäljning är bärande för verksamhetens framgång! Energibolaget Sverige AB i samarbete med Elite Vendite AB storsatsar nu inför våren och behöver ännu fler duktiga innesäljare på heltid. I våra lokaler i Solna, arbetar vi över telefon mot nya kunder för att erbjuda det bästa EL avtalet till marknadens bästa pris. Vill du bli en del av ett ungt och sammansvetsat team som jobbar hårt för att bli Sveriges bästa? Vi erbjuder dig: * Försäljningsutbildning i flera steg * Daglig säljcoachning från din teamledare * Månadslön, höga provisioner och bonusar * Möjlighet att utvecklas och klättra inom bolaget Dessutom erbjuder vi dig: * Säljtävlingar * Resor * Kickoff * Etc.. Vi tror att du: * Vill utvecklas och bli en av Sveriges bästa säljare * Har hög arbetsmoral * Är resultatinriktad och drivs av att tjäna pengar * Är utåtriktad och social Idag är ett team på ca 20 personer som arbetar hårt för att överträffa våra mål. Vi står för en positiv säljkultur med höga krav på både volym och kvalité. Vi avslutade 2012 med säljrekord och storsatsar därför under 2013 för att nå nya höjder, vi kommer till detta att behöva ännu fler fantastiska medarbetare. Hos Elite Vendite bestämmer du din egen lön i en kreativ miljö. Vi ger dig en gedigen försäljningsutbildning som ger dig möjlighet att kontrollera, påverka och höja den rörliga delen av din lön ordentligt. Tillsammans arbetar vi för att du ska nå en lön på minst 25 000kr/mån. Vi erbjuder dig en provanställning och därefter till fast anställning. Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss din ansökan till oss innehållandes CV, foto och presentation så bokar vi in en tid för intervju! Väl mött,
Företag: Elite Vendite AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare heltid, Månadslön + Provision + Bonus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare heltid, Månadslön + Provision + Bonus
Studie- och yrkesvägledare
Rudbeck är Stockholms läns mest populära gymnasieskola räknat i antal förstahandsval. Skolan har ca 2 000 elever och över 200 anställda. Våra största program är NA, SA och EK men vi anordnar även EE, ES, HU, TE samt Introduktionsprogrammen. Skolans storlek, popularitet och schemasystem ger eleverna ett mycket stort utbud av kurser, stor valfrihet och möjlighet till många möten. För oss är trygghet, trivsel, studiero och elevernas valfrihet viktiga delar i helheten. Rudbecks målsättning är att 2014 vara Sveriges bästa gymnasieskola avseende elevernas resultat och trivsel. Ingenting ska hända på Rudbeck som inte har betydelse för vår strävan mot en ännu finare måluppfyllelse gällande våra elevers resultat och vår trivsel/trygghet på skolan.   En Studie- och yrkesvägledare till Teknikprogrammet och El- och Energiprogrammet Som studievägledare på Rudbeck arbetar du med att stödja, coacha och informera elever och i viss mån vårdnadshavare i samband med de valsituationer som uppstår under gymnasietiden, samt inför framtida studie- och yrkesval. Du sköter de administrativa uppgifterna kring elevens skolgång. Du kommer att ingå i vårt vägledarteam bestående av 8 studie- och yrkesvägledare. I ditt arbete kommer du ha ett nära samarbete med lärare, skolsköterskor, kuratorer och skolledare. Vi söker dig som: - har examen från studie- och yrkesvägledarprogrammet - tycker om att samtala med ungdomar - har en god organisatorisk förmåga - är strukturerad, initiativtagande och flexibel - ser möjliga lösningar när nya utmaningar dyker upp - har kapacitet att klara av perioder med hög arbetsbelastning. Arbetet kräver att du är öppen och fungerar väl både med uppgifter som utförs självständigt liksom i grupp. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete med elever på gymnasiet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och mognad. Vid en ev. intervju ber vi dig att ta med ditt personliga utdrag från Rikspolisstyrelsen /skola Anställning, tillsvidare 100% Sista ansökningsdag: 2013-08-11  Tillträde snarast
Företag: Sollentuna Kommun Rudbeck
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Studie- och yrkesvägledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studie- och yrkesvägledare
Modersmålslärare i spanska
Modersmålsenheten i Sollentuna söker en modersmålslärare i spanska. Vi söker dig som har lärarutbildning med inriktning mot modersmålsundervisning, grundskollärarutbildning alternativt behörighet som du har fått via Högskoleverket. Du ska också ha erfarenhet av arbete som modersmålslärare. Givetvis ska du ha goda kunskaper i det aktuella språket och behärska svenska i tal och skrift. Arbetet består av modersmålsundervisning och/eller studiehandledning till elever i kommunala skolor och friskolor i Sollentuna. Du ska ha goda kunskaper om skolan i Sverige. Dessutom ska du ha ett intresse att utveckla dina kunskaper inom IKT med målet att datorn blir ett pedagogiskt verktyg i ditt arbete. Du ska ha god samarbetsförmåga, stor ansvarskänsla och förmåga att arbeta självständigt. Modersmålsundervisning sker ofta i heterogena grupper, vilket innebär att du måste vara beredd att undervisa elever med olika kunskapsnivåer i grupp. Omfattningen av tjänsten kan ändras till läsårsstarten 2013/14 beroende på elevunderlaget. Enligt skollagens krav omfattas anställningen av registerkontroll. Sökande måste uppvisa utdrag från Polisens belastningsregister innan anställning sker.  Välkommen med din ansökan!
Företag: Sollentuna Kommun - Sofielundsskolan
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Modersmålslärare i spanska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modersmålslärare i spanska
Growth-oriented consultant in Mälardalen with Södertälje as a base
Sigma Kudos are one of the global leaders in Information Solutions We work with information, its architecture and with the design and delivery of content. We develop software solutions for Information Management, produce effective Information, Diagnostic and Training material using well defined processes, tools and methods. We are present in various parts of the globe, supporting our clients wherever they are. A major advantage, in an ever more competetive, global market. We are an established Functional Sourcing Partner to many global industry leaders, at the cutting edge of the telecom, software and automotive sectors. We are some 350 highly talented and dedicated people, in Sweden, China, Hungary, Ukraine and Finland. We are a member of the Sigma Group, listed on the OMX Stockholm Stock Exchange, with about 1,300 employees. Growth-oriented consultant in Mälardalen with Södertälje as a base.  We are looking for a growth-oriented manager to Södertälje, responsible for building up our business in Mälardalen with Södertälje as a starting point. We believe that you have worked as a consultant manager or are an experienced consultant who is prepared to take the next step in your career.  As a manager, you will be our public face and is responsible for developing our business in the region. The job includes recruitment of new employees and sales to new / existing customers. Further the job also includes full HR and financial responsibility for your unit/region.  In order to join the success we want you to have the following qualities and abilities: - 30-35 years and trained Master or Bachelor of Science in electrical- or computer engineering or medicine. - At least five years relevant experience in the pharmaceutical, industrial and / or automotive industry. - As a person you probably Results and goal-oriented and with ambitions to achieve growth with good profitability. - Furthermore, you are engaging, clear, communicative, inspiring, perceptive and energetic.  Sigma Kudos Engineering Services AB (SKES) is a consulting firm in Engineering services to industry, especially in embedded systems (electronics and software). SKES is a very strong growing company with big ambitions for the future. Our clients consists of some of Sweden's largest industrial companies, a group that we like to expand. SKES is part of the global group, Sigma Kudos. In time, therefore, opportunities exist for an international career. For more information about the company, www.sigmakudos.com  If you want to be an important part of an ambitious company place your application, profiler.sigmakudos.com
Företag: Sigma Kudos Engineering Services
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Growth-oriented consultant in Mälardalen with Södertälje as a base jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Growth-oriented consultant in Mälardalen with Södertälje as a base
Söka jobb tips