Enhetschef Vägunderhåll jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Enhetschef Vägunderhåll. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Enhetschef Vägunderhåll. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- 2 FÖRSKOLLÄRARE till en förskola inom Äppelviken-Ålstens Förskolor- Stockholm
- Prestigelös kontorsvaktmästare sökes till Kungsholmen- Stockholm
- Barnvakt/Nanny till Östermalm 1gr/vecka- Stockholm
- Personlig assistent och Arbetsledare sökes i Stockholm- Stockholm
- Executive Assistant / Chefsassistent- Stockholm
- Försäljningschef Distriktsansvariga Ombud- Solna
- Personlig assistent sökes till tjej i Solna!- Solna
- Sjuksköterskor till Metadonsektionen, Beroendecentrum Stockholm- Stockholm
- Underhållssamordnare inom produktionsunderhåll- Södertälje
- Vår kund söker receptionist i sommar!- Solna
Mer beskrivning
2 FÖRSKOLLÄRARE till en förskola inom Äppelviken-Ålstens FörskolorStockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Arbetsplatsbeskrivning Äppelviken-Ålstens Förskolor består av sju förskolor som har välutrustade gårdar med närhet till naturen, skogen och Mälaren. Vi ser våra förskolor som en välkomnande mötesplats för barn, föräldrar/vårdnadshavare och förskolepersonal. Verksamheten har sin inspiration från den filosofi som präglar förskolorna i Reggio Emilia och byggs på en strukturerad organisation som ger barnen möjlighet att reflektera över sina erfarenheter och utforska omvärlden tillsammans med kamrater och vuxna. Enheten arbetar f.n. mot hållbar framtid med ett gemensamt tema: "Vårt Bromma, barns relation till och dialog med sin närmiljö  - fokus hållbar framtid." Som kompetensutveckling använder vi oss av Reggio Emilia institutets kurser och föreläsningar samt varandras kompetenser inom enheten bl.a. i nätverk. Vår verksamhetsidé tar sin utgångspunkt i våra styrdokument och vilar i enhetens formulerade värdegrund: - Alla möts av ett respektfullt välkomnande - Vi bygger tillsammans en lärande organisation som lägger grunden till barnens livslånga lärande - Barnen möts av pedagoger som är ärligt nyfikna på att barn kan - Alla ingår i ett meningsfullt sammanhang, där vi ser olikheter som tillgång - Organisationen är uppbyggd utifrån delaktighet och ansvar - Vi synliggör lärandet genom att använda oss av pedagogisk dokumentation och ser miljön som en viktig del i barnens lärande - Miljön utmanar barnen till självständigt utforskande både ute och inne - Barngrupperna är så långt det är möjligt indelade efter ålder Enheten har ett jämnt och högt resultat på förskole undersökningen. Medarbetarna har hög kompetens och har uttryckt i medarbetarenkäten att de trivs bra med att arbeta i enheten. P.g.a flytt och byte av arbetsplats söker vi nu två förskollärare till en tvåavdelningsförskola. Arbetsbeskrivning Att arbeta som förskollärare innebär unika â och betydelsefulla â möjligheter att påverka och bidra till barns utveckling. Som förskollärare medverkar du till att en positiv och utvecklande miljö, med en god balans av omsorg och lärande, dagligen skapas för varje barn och för hela barngruppen. Det gör du genom att ansvara för det pedagogiska arbetet enligt förskolans verksamhetsmål. Vår välorganiserade dagsstruktur, som utgår från barnens delaktighet och inflytande, utgör grunden för vårt pedagogiska arbete. Vår pedagogiska idé bygger på ett utforskande, projekterande arbetssätt där vårt främsta arbetsredskap är pedagogisk dokumentation. Med hjälp av verktyg som observation, dokumentation och reflektion synliggör vi barns lärandeprocesser och tar ut riktning för nästa steg i det pedagogiska arbetet. Vi ser också den pedagogiska dokumentationen som en självklar del i vårt systematiska kvalitetsarbete och vår verksamhetsutveckling. Som förskollärare kommer du att verka i ett sammanhang där vi erbjuder olika mötesplatser och engagerar barnen i lekfulla och lärande utmaningar. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad förskollärare med behörighet för förskola alternativt inväntar din förskollärarlegitimation. Det är meriterande om du har erfarenhet från yrket. Datorvana samt goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift krävs. Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna. Du har kunskap och en idé om hur du tillsammans med dina kollegor ska förverkliga läroplanens mål och värdegrund. Du har även kunskap om hur du synliggör och vidareutvecklar barns lärprocesser med hjälp av pedagogisk dokumentation. Du har en stark drivkraft att hålla utvecklingen av den pedagogiska miljön levande. I din yrkesroll är du engagerad, professionell och initiativtagande. Du är också ansvarstagande och strukturerad, med god förmåga att planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Din samarbetsförmåga är mycket god och du är tillmötesgående i ditt bemötande av barn, vårdnadshavare och kollegor. Du hanterar konflikter på ett lyhört och konstruktivt sätt. Vidare har du god förmåga att kommunicera i såväl tal som skrift. Du tycker om att leda och motivera andra, och delar med dig av dina erfarenheter och kunskaper.  Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Webbplats: www.stockholm.se/bromma/nyheter
Företag: Stockholms Stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga 2 FÖRSKOLLÄRARE till en förskola inom Äppelviken-Ålstens Förskolor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2 FÖRSKOLLÄRARE till en förskola inom Äppelviken-Ålstens Förskolor
Prestigelös kontorsvaktmästare sökes till Kungsholmen
Är du pigg i benen och trivs med ett arbete med omväxlande tempo? Får du energi av att serva andra och se till att saker finns på plats när det behövs? Då kan du vara helt rätt person för detta långsiktiga uppdrag hos vår trevliga kund på Kungsholmen. Om uppdraget: Start för uppdraget är så snart som möjligt då en introduktion för rollen kommer ingå. Uppdraget kommer sedan att löpa på tillsvidare. Omfattning är heltid under vardagar mellan kl 07:30-16:00. Du kommer att arbeta hos vår offentliga kund som är en förvaltning inom Stockholms stad. Dina arbetsuppgifter: I rollen ingår bokning av lokaler, beställning av lunch/fika, att ordna fika inför möten och konferenser, hantering av teknisk utrustning, samt att ta emot leveranser. Du kommer även gå postrundor, samt ha visst teamledaransvar där du tar emot sjukanmälningar och löser vakanser. Rollen består mycket av fasta moment och dagliga rutiner, men kräver även ett öppet sinne för att övriga uppgifter kan komma att bli aktuella. Då tempot är växlande under dagen ser vi gärna att du har en god prioriteringsförmåga och är effektiv. Dina kvalifikationer: - Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete - Goda kunskaper i svenska - Förmåga att växla tempo - God prioriteringsförmåga - Trivs med ett fysiskt aktivt arbete Vad vi erbjuder dig: Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till ett mycket långsiktigt uppdrag. Om ansökan: Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress: sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00. Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar. Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Prestigelös kontorsvaktmästare sökes till Kungsholmen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prestigelös kontorsvaktmästare sökes till Kungsholmen
Barnvakt/Nanny till Östermalm 1gr/vecka
Nanny by Tellus har sitt ursprung i Tellusbarn som driver förskolor i olika delar av Stockholm och Uppsala sedan 2007. Från förskoleverksamheten tar vi med oss viktiga erfarenheter och har som ambition att erbjuda den bästa barnvakten. Uppdragsbeskrivning: Vi söker nu för en familjs räkning en barnvakt/Nanny till familj på Östermalm. De kommer vilja ha hjälp 1 gång per vecka på eftermiddagen med hämtning på förskola. Hämtning runt 15 och sen passning till 18-19. Som barnvakt ser vi att du har:  Erfarenhet som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 1-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare. Jobbet är optimalt för dig som: Vill jobba som barnvakt på flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 6 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddag/kväll. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten. Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål. Vi som arbetsgivare erbjuder dig: ⢠Konkurrenskraftig lön, mellan 100-150 kronor per timme, ⢠Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning. ⢠Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar ⢠Och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka! Skicka in din barnvaktsansökan eller ställ frågor till rekryteringansvarig. Mejladress jobb@bytellus.se Vid anställning som barnvakt hos Nanny by Tellus begär vi utdrag ur belastningsregistret.
Företag: Nanny by Tellus AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Barnvakt/Nanny till Östermalm 1gr/vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnvakt/Nanny till Östermalm 1gr/vecka
Personlig assistent och Arbetsledare sökes i Stockholm
Jag är en kvinna som bor på Söder i Stockholm. Nu söker jag dig som vill bli min nya personliga assistent och arbetsledare. Arbetet som min personliga assistent innebär att assistera mig med allt det jag annars skulle göra själv, din arbetsplats är där jag befinner mig. Arbetsledarrollen är ett arvoderat uppdrag som innebär att du delar ansvar för arbetsledning och bemanning med en annan assistent. Ni blir tillsammans ansvariga för att säkerställa kvalitet och kontinuitet i min assistans. Du som söker är en kvinna i 20â40 års åldern. Det är viktigt att du tål pälsdjur samt att du inte har problem att vistas nära någon som röker. Eftersom att det förekommer vissa lyft är det viktigt att du har god fysik och gärna även bra lyftteknik. Som min personliga assistent så vill jag att du ska kunna känna av och veta när du ska ta ett steg fram och ta plats och när du å andra sidan ska ta ett steg tillbaka och befinna dig mer i bakgrunden. Det är viktigt för mig att min personliga assistent har en trygg personlighet med ett lugnt och mjukt handlag. Jag sätter stort värde på personer som är engagerade, strukturerade, noggranna, lojala och punktliga. Jag har en katt så ett extra plus är om du tycker om katter. Arbetstid: Heltid, deltid samt extra vid behov, dag, kväll, natt och helg. Tillträde: Snarast Att vara min personliga assistent är kvalificerat och ansvarsfullt. Det kräver mognad och förmåga att sätta sig in i en annan människas situation. Du ska assistera mig med det som jag skulle gjort själv utan min funktionsnedsättning, på det sätt som jag önskar. Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi tillämpar individuell lönesättning enligt vårt kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på www.jag.se Välkommen med din ansökan!
Företag: Brukarkooperativet JAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent och Arbetsledare sökes i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent och Arbetsledare sökes i Stockholm
Executive Assistant / Chefsassistent
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: Företaget är ett världsledande konsultföretag. Verksamheten finns närvarande i alla världsdelar och kännetecknas framförallt av sin höga kvalitet och goda renommé. Stockholmskontoret är placerat i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter: Som Executive Assistant blir du en del av ett serviceinriktat administrativt team där du arbetar dedikerat för ett par av företagets partners eller andra seniora stakeholders. För dessa sköter du all service som är kopplad till deras administrativa behov och till dina arbetsuppgifter hör bland annat: ⢠Kalenderadministration och möteskoordinering ⢠Resebokningar, både nationella och internationella samt hantering av tillhörande reseadministration ⢠Support i interna och externa projekt/events ⢠Bygga relationer med konsulternas klienter och dess motsvarande servicefunktioner ⢠Mötesförberedelser Profil: ⢠Avslutad gymnasial utbildning ⢠Minst två års erfarenhet av att arbeta i en serviceorienterad roll, exempelvis som administrativ assistent eller motsvarande ⢠Goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet av kalenderhantering i Outlook eller motsvarande program ⢠Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska ⢠Eftergymnasial utbildning från universitet eller högskola (meriterande) ⢠Erfarenhet från en kvalificerad serviceorganisation eller en internationell organisation (mycket meriterande) Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är driven, ödmjuk och prestigelös. Du är ansvarstagande, flexibel, lösningsorienterad och trivs att arbeta i en tempofylld och föränderlig arbetsmiljö. Du vet vad god service innebär och trivs att assistera och hjälpa andra. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Övrig information: Start: Omgånende Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Executive Assistant / Chefsassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Executive Assistant / Chefsassistent
Försäljningschef Distriktsansvariga Ombud
Svenska Spel är Sveriges ledande spelbolag, med ett brett erbjudande inom turspel, sportspel och kasino, med välkända varumärken som Triss, Lotto och Stryktipset. Utifrån ett uppdrag från svenska staten och bolagets värdegrund, är visionen att spel ska vara till glädje för alla. Det uppnås genom att erbjuda bra och ansvarsfulla spelupplevelser. Svenska Spel är också landets största sponsor av svensk idrott, på såväl elitnivå som gräsrotsnivå. I koncernen ingår Casino Cosmopol med Sveriges fyra internationella kasinon. Bolaget har cirka 2 100 anställda med huvudkontor i Visby. För mer information, besök https://om.svenskaspel.se Försäljningschef Distriktsansvariga Ombud Om Du är en inspirerande och motiverande ledare som brinner för försäljning kan Du vara vår nya Försäljningschef för DA Ombud! Du ska på ett engagerat och affärsmässigt sätt driva försäljning, varumärke- och ansvarsfrågor i butik via våra egna distriktsansvariga. Rollen som Försäljningschef DA innebär framförallt att ansvara för ledning och uppföljning av distriktsansvarigas besök, försäljningsutveckling, försäljningsaktiviteter och koncept i butik genom att leda, motivera och ge rätt förutsättningar för den enskilda medarbetaren och gruppen. Du ingår i ledningsgruppen för Ombud och rollen innebär löpande resor ut i Sverige. Jobba för en större upplevelse Sverige står inför en omreglering av spelmarknaden. Svenska Spel ser fram emot konkurrens på lika villkor och ökad möjlighet för tillväxt. Vi har ett starkt varumärke, flera attraktiva produktvarumärken, lönsamhet, ett spelansvarsarbete som ger effekt, stark koppling till idrotten och engagerade och kompententa medarbetare. Ombuden är en mycket viktig försäljningskanal för Svenska Spels produkter. Du kommer att arbeta med några av Sveriges mest välkända produktvarumärken såsom Triss, Lotto och Stryktipset. I rollen ska Du driva försäljning hos våra ombud på ett framgångsrikt och ansvarsfullt sätt samt att följa etiska riktlinjer. Du leder och coachar säljarna och följer upp att bearbetningsplaner följs. Ett viktigt fokusområde är att arbeta för att stärka banden mellan Svenska Spel och ombuden och medverka till att Svenska Spel ses som bästa partnern. Är du den vi söker? För att lyckas i rollen har Du mycket god kunskap om säljarbete och säljbearbetning och en gedigen erfarenhet av en säljorganisation och vet vad som ger effekt på både lång och kort sikt. Du kommunicerar med andra med lätthet och har en naturlig fallenhet för att leda och coacha andra till framgång. Du har lätt att samarbeta med andra för rollen viktiga funktioner så som tex KAM och Etablering. Har Du kunskap om Svenska Spels produkter och tycker spel är roligt är det starkt meriterande. Du har: ⢠Eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi eller försäljning eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Akademisk examen gärna med ekonomisk inriktning är meriterande. ⢠Relevant vidareutbildning som tex säljchefsutbildning och/eller ledarutbildning ⢠Minst 5 års erfarenhet av sälj och gärna inom detaljhandeln ⢠Minst 2 års erfarenhet av chefsbefattning med personalansvar ⢠Minst 2 års erfarenhet av försäljnings- och kostnadsansvar med bevisat resultat Upplev Svenska Spel Att jobba på Svenska Spel rymmer många upplevelser. Vi är svenska folkets spelbolag som förebygger spelproblem, som sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer och låter vinsten gå tillbaka till samhället. Hos oss kan du känna pulsen, våga drömma stort och stolt erbjuda spel som är till glädje för alla. Vi är omtänksamma kollegor som tar fram det bästa hos varandra, vi har ledare som utmanar och stöttar, vi investerar i dig, din hälsa och kompetens. Du kommer spela en viktig roll när vi skriver nästa kapitel i Svenska Spels historia. Nu satsar vi framåt för en ännu större upplevelse â för våra kunder, för samhället, för dig. Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på Svenska Spels kontor i Solna, Arenastaden. Är du redo för en större upplevelse? Tveka inte utan skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 10 juni 2018. Frågor om tjänsten: Joachim Elm, joachim.elm@svenskaspel.se Frågor om rekryteringen: Ulrika Ekbohm, ulrika.ekbohm@svenskaspel.se Facklig kontakt: Uninonen, Maria Schubert, maria.schubert@svenskaspel.se
Företag: Svenska Spel
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Försäljningschef Distriktsansvariga Ombud jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäljningschef Distriktsansvariga Ombud
Personlig assistent sökes till tjej i Solna!
Assistans för dig är landets största familjeföretag för människor som behöver personlig assistans. Vår ambition är att erbjuda våra kunder den absolut bästa personliga assistansen! Det bygger på ett stort engagemang hos våra medarbetare, att vi är lyhörda för våra kunders behov och alltid ger ett personligt bemötande. Det bygger också på en bred kunskap inom relevant lagstiftning, ekonomi och sociala frågor. Det är så vi vill bygga ett tryggt och hållbart företag - och hjälpa våra kunder med precis den assistans de behöver. Vill du också göra skillnad? Nu söker Assistans för dig assistenter, till en 25-årig tjej boendes i Solna. Hon har en ryggmärgsskada vilket innebär att det är nedsatt funktion i vissa delar av kroppen. Hon gillar att vara aktiv utomhus, umgås med vänner och familj samtidigt som hon också trivs med att ta det lugnt hemma. Vi söker dig som är en positiv, pigg, följsam och lojal person. Det är viktigt att du kan känna av olika situationer och anpassa dig efter hennes behov i olika sociala sammanhang. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att hjälpa henne i det vardagliga livet. Det är ett plus om du som söker kan vara flexibel med arbetstider samt om du har tidigare erfarenhet av liknande jobb. Assistans för dig erbjuder ett utvecklande och meningsfullt arbete där du får stöd, personlig handledning samt förmåner så som friskvårdsbidrag. Är du intresserad? Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Assistans för dig i Sverige AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till tjej i Solna! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till tjej i Solna!
Sjuksköterskor till Metadonsektionen, Beroendecentrum Stockholm
Beroendecentrum Stockholm är Sveriges ledande beroendeklinik och en del av Stockholms läns landsting. Årligen besöker cirka 22 000 personer vår verksamhet som innefattar akut- och heldygnsvård, lokal öppenvård och medicinsk högspecialiserad vård. Vi strävar efter helhetssyn på individen och aktiv samverkan med våra vårdgrannar. Vi vill möta våra patienters behov och medverka till ökad livskvalitet för dem och deras närstående.  Metadonsektionen söker nu sjuksköterskor till Rosenlundsmottagningen och Mottagning 44. Mottagningarna erbjuder läkemedelsassisterad behandling för opiatberoende patienter. Hos oss arbetar sjuksköterskor, skötare, läkare, psykologer samt medicinska sekreterare. Vi har ett individanpassat och lösningsfokuserat arbetssätt och behandlingsarbetet innebär en nära samverkan med övrig hälso- och sjukvård, socialtjänst och kriminalvård. Mottagningarna ligger ett stenkast från varandra i hjärtat av söder.   Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar bland annat läkemedelshantering, motiverande och stödjande samtal samt dokumentation. Behandlingskontakterna är ofta långvariga med fokus på alliansbyggande och kommunikation. Handledning ingår som en del i arbetet. Arbetet kräver ett aktivt förhållningssätt gällande bedömningar, abstinensbehandling, utredning och övrig behandling utifrån evidensbaserade metoder. Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete där eget ansvar blandas med kollegialt samarbete. Inom Beroendecentrum Stockholm finns goda möjligheter för utveckling och utbildning. Vi erbjuder olika förmåner som flexibel arbetstid, fri sjukvård i öppenvård och friskvård.  Anställningsform Tillsvidare, heltid. Viss helgtjänstgöring ingår.   Kvalifikationer Legitimerad sjuksköterska, gärna med vidareutbildning i psykiatri. Tidigare arbete med beroende samt vana att dokumentera i journalsystemet TakeCare är meriterande men inte ett krav.   Personliga egenskaper Vi söker dig som har en öppen människosyn och gillar utmaningar. För att passa hos oss har du en förmåga till självständigt arbete samtidigt som du uppskattar ett utvecklande samarbete med kollegor från olika professioner. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  Beroendecentrum Stockholm tillämpar alkohol- och drogtest samt utdrag ur misstanke- och belastningsregistret vid nyanställning.
Företag: Stockholms läns sjukvårdsområde SLSO
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor till Metadonsektionen, Beroendecentrum Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor till Metadonsektionen, Beroendecentrum Stockholm
Underhållssamordnare inom produktionsunderhåll
Scania Industrial Maintenance AB är ett tekniskt produktionsstödjande bolag med ett brett utbud av tjänster inom industriella projekt samt produktions- och fastighetsunderhåll. Vi har specialkompetens inom bland annat automation, styr och regler, el, och VVS. Vi är ett helägt dotterbolag till Scania CV AB och ett av de största tekniskt produktionsstödjande företagen i landet med ca 1000 anställda och med en omsättning på ca 1,6 miljard kronor (2017). Vi söker en underhållssamordnare till motorbearbetningen. Du kommer vara spindeln i nätet när det gäller planering av underhållsstoppen, reducera fel och leda insatser. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av: ⢠Kundkontakt och uppföljning av underhållsarbeten ⢠Driva problemlösning och förbättringsarbete i specifika uppdrag ⢠Planera och bereda de planerade underhållsstoppen ⢠Medverka i och självständigt driva mindre underhållsrelaterade utredningar och mindre underhållsprojekt ⢠Bidra och driva förbättringsarbete ⢠Utveckla det förebyggande underhållet ⢠Följa upp nyckeltal Vi har som krav: ⢠engelska i tal och skrift ⢠minst 3-årig teknisk gymnasieutbildning, gärna högskoleutbildning För att lyckas i arbetet som underhållssamordnare bör du vara: Resultatfokuserad, strukturerad och metodisk, flexibel i ditt arbetssätt samt ha god samarbetsförmåga, god analytisk förmåga, god kommunikativ förmåga och som person är du både serviceinriktad och positiv, ser problemlösning som en utmaning och brinner för teknik. Placeringsort: Södertälje Anställningstyp: Heltid, dagtid  Vill du veta mer, kontakta gärna: Harald Trygg, underhållsledare, 070-0869 619, harald.trygg@scania.com Jonas Widlund, HR Business Partner, 08-553 857 58, jonas.widlund@scania.com  Välkommen att ansöka med bifogat personligt brev och CV senast 10 juni. Inkomna ansökningar behandlas kontinuerligt under ansökningstiden.
Företag: Scania
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Underhållssamordnare inom produktionsunderhåll jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Underhållssamordnare inom produktionsunderhåll
Vår kund söker receptionist i sommar!
Söker du sommarjobb? Är du tillgänglig från vecka 24-30? Tycker du om service och mötet med människor? Om tjänsten Som receptionist kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara företagets ansikte utåt och visa besökare till rätta samt svara på frågor om företaget. I din roll kommer du att ta emot samtal, ta emot besökare, posthantering, enklare administrativa uppgifter. Du kommer att vara hos en av våra kunder i Solna under denna period, som är v.24-30. Det är ett krav att du ska kunna jobba de angivna veckorna. I din roll som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Ta emot besökare - Ta emot samtal och koppla vidare - enklare administrativa uppgifter Om dig Vi söker dig som vill ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig, där din sociala kompetens och positiva inställning kommer att komma väl till pass! Ditt glada sätt, din flexibilitet och din prestigelöshet kommer att göra att du når framgång! Viktigt för tjänsten är: - Du har ett genuint intresse för service - Serviceminded - Är social och har en glad och positiv inställning Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Att arbeta som konsult på Adecco Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Om anställningen Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med start v.24 fram till och med v. 30. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". ⢠Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. ⢠Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. ⢠Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Emma Heed via 08 - 100 500. Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan! Sökord Adecco, receptionist, student
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vår kund söker receptionist i sommar! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vår kund söker receptionist i sommar!
Söka jobb tips