Enhetschef Vård och omsorg jobb - lediga jobb

Enhetschef Vård och omsorg jobb Enhetschef Vård och omsorg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Enhetschef Vård och omsorg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Enhetschef Vård och omsorg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Säljare med Fast lön och hög provision utan tak!- Stockholm

  2. Självgående löneadministratör för start omgående!- Stockholm

  3. Receptionist till vår kund i Solna Business Park- Stockholm

  4. MC-Väktare för dagtidstjänst, heltid- Sundbyberg

  5. 2nd line IT-support till Sigma- Stockholm

  6. Vikariat i matematik på Nacka gymnasium- Nacka

  7. Idrottslärare UBG- Upplands-Bro

  8. C-chaufförer med servicekänsla sökes till UPS- Järfälla

  9. Lärare i grundskolans tidigare år, Granbackaskolan Solna- Solna

  10. Två biståndshandläggare inom äldreomsorg- Sollentuna


Mer beskrivning

Säljare med Fast lön och hög provision utan tak!
Lintel AB är ett telemarketingföretag med verksamhet i Stockholm (Ropsten). Vi utför ny- och befintlig försäljning samt kundservice jobb för våra kunder. Idag samarbetar vi med ett flertal ledande aktörer på marknaden. Vi har sedan starten, en trygg och stabil grund i vår största uppdragsgivare Phonera AB. Med en lönemodell som konkurrerar ut den generella betalningen i branschen ser vi till att vår personal får en ersättning utöver det som anses vara branschstandard. Lintel AB startades 2008 och är idag cirka 20 anställda. Det vi söker just nu är förstärkning på vår avdelning för B2B Telecom med 3 platser! Den personen vi söker behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av försäljning för vi hjälper dig att bli en. Du ska inte vara rädd att jobba mot upsatta mål och hela tiden ha en strävan att bli bättre, har du viljan så ger vi dig verktygen du behöver. Naturligtvis är du: • Stresstålig • Social • Tävlingsinriktad • Gladlynt Vi sätter väldigt stor vikt vid din personlighet då vi redan har ett väldigt sammansvetsat glatt gäng som jobbar här så rätt inställning är A och O. Gemensamma aktiviteter utanför jobbat är något som vi gör på en regelbunden basis, det är afterwork träffar, kryssningar, gokart, paintball för att nämna några. Att ha en god gemenskap är väldigt viktigt och vi gillar att skratta med varandra och ha roligt. Om du precis som vi tycker att jobb ska vara roligt då kanske du är den vi söker! Det vi erbjuder dig förutom glada och trevliga kollegor är ljusa fina lokaler att vistas i samt utbildning, coaching och kontinuerlig uppföljning. Vi har alltid tävlingar rullades på kontoret med fina priser såsom surfplattor, telefoner osv. Det finns dessutom utmärkelser som månadens säljare att vinna som medför en lönebonus! Passar du in i beskrivningen ovan är du varmt välkommen att höra av dig till Ehsan Dadiar på 0704174485 eller via mail ehsan@lintelsales.se Arbetstid: Mån-Fre 10:00-18:00 Lön: Garantilön/Provision Anställningsform: Provanställning följt av fast anställning. Tillsättning: Omgående
Företag: Lintel
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare med Fast lön och hög provision utan tak! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare med Fast lön och hög provision utan tak!

Självgående löneadministratör för start omgående!
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Komet söker för kunds räkning en självgående löneadministratör för uppdrag på internationellt bolag. Som löneadministratör kommer du att arbeta mot koncernens 6 bolag och samtidigt stötta ett par lönebyråer.   Du kommer att ansvara för hela lönehanteringen och självständigt arbeta med ca 130 löner med tjänstemannaavtal och främst månadslön, men även timlön kan förekomma. Du kommer att hantera löneårets alla moment och bland annat innefattas hantering av pensioner, försäkringar, avstämningar, kontrolluppgifter, semesterskuldlista, bokföring av löner, mm i ditt ansvarsområde. Du välkomnas till ett glatt och sammansvetsat HR-team i en trevlig arbetsgrupp med positiv anda. Uppdraget erbjuder en spännande, bred och utvecklande tjänst med möjlighet för dig som konsult att vara med och ta ansvar, påverka och växa såväl i din roll som inom organisationen. Är du den vi söker? Vi söker dig som har ca 2-5 års erfarenhet av omfattande och ingående löneadministration. Du har tidigare arbetat med hela löneprocessen, alternativt är du nu redo att ta klivet vidare till en roll med ansvar för hela löneåret. Eftersom du kommer att arbeta med alla moment i lönehanteringen krävs att du har förståelse och koll på vad som sker och innefattas i löneåret, från början till slut. Det är mycket meriterande om du har arbetat i HogiaLön Plus och Visma PX, eftersom du är den enda person i teamet som kommer att arbeta i det systemet. Ett intresse och fallenhet för system är ett stort plus, då du efter inskolning kommer att arbeta självständigt. Vidare har du goda kunskaper i MS Office och då främst Excel. Som person är du självständig och trygg och tillmötesgående. Du är noggrann med öga för detaljer och självgående i ditt arbete. Du tycker om struktur och rutiner för att på ett effektivt sätt organisera och kvalitetsäkra ditt arbete. Vidare är du en social person med en professionell framtoning , som trivs bra i en löneroll med tätt samarbete med externa och interna kontakter. Förutom det egna lönearbetet stöttar du externa lönebyråer i Finland, Norge, Tyskland, Frankrike och Holland. Det här är ett uppdrag som ingår Komets uthyrningsverksamhet. För rätt person finns goda möjligheter till överrekrytering och anställning direkt hos vår uppdragsgivare. Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Information om uppdraget: Start: Omgående, med start senast 1 sept Omfattning: Heltid Uppdragsläng: Långsiktigt konsultuppdrag
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Självgående löneadministratör för start omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Självgående löneadministratör för start omgående!

Receptionist till vår kund i Solna Business Park
Vill du ha ett omväxlande och spännande arbete med många sociala kontakter? Tycker du om att möta nya människor? Brinner du för att ge god service? Sök då tjänsten som receptionist till vår kund i Solna Business Park. Detta är ett bemanningsuppdrag med goda möjligheter till anställning hos kund. Om First Reserve Sedan 2003 har First Reserve mött och utvärderat människor och deras kompetens i jakten på nya medarbetare. Vi som arbetar på First Reserve har varit i branschen länge och är vana vid att sätta oss in i olika företag och deras situationer. Några av oss har arbetat på First Reserve sedan företaget startade – långsiktighet och engagemang är självklart för oss.  Vi ser våra kandidater och konsulter som våra stora tillgångar. Vår målsättning är att genom vår erfarenhet och vårt stora engagemang arbeta för att matcha ihop kandidater med helt rätt kunduppdrag.  Tillsammans skapar vi framgång!  Arbetsuppgifter Du ansvarar för reception och telefonväxel samt ser till att konferensrum och andra gemensamma utrymmen är snygga och representativa. Du ansvarar för matbeställningar och är en allmän servicefunktion vid möten och konferenser. Du assisterar de olika avdelningarna med administrativa uppgifter, posthantering,  beställningar av kontorsmaterial, kontakt med leverantörer med mera.  Vem är du? Vi söker dig med några års erfarenhet av receptionsarbete eller annat relevant servicearbete. Du har en god datavana och lär dig lätt nya system.   Du är strukturerad, effektiv och lättlärd. Du bör vara självgående och ha mycket hög servicekänsla. För att trivas i tjänsten bör du vara positiv, glad och utåtriktad. Du trivs i rollen som företagets ansikte utåt. Du har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift, kan du dessutom tyska är det meriterande.   Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Solomon på tel 08-705 80 63.   Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist till vår kund i Solna Business Park jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist till vår kund i Solna Business Park

MC-Väktare för dagtidstjänst, heltid
Rapid är det personliga och engagerade säkerhetsföretaget. Vi arbetar nära kunden och utvecklar ständigt erbjudanden och tjänstelösningar för att kunna tillgodose våra kunders alla tänkbara säkerhetsbehov. MC-Väktare för dagtidstjänst   Nu söker vi väktare med VU1 & VU2, erfarenhet av rond och ryck samt mc-körkort. Du utgår med MC ifrån våra lokaler i Sundbyberg, tjänsten handlar främst om att åka på larmryck men kan även få fasta uppgifter.  Arbetsuppgifterna innefattar bl.a.: -  larmutryckning och åtgärdsservice -  nyckelhantering -  rondering -  larmhantering -  stöttning vid incidenter -  behörighetskontroller -  stationär bevakning -  receptionstjänstgöring -  inpasserings- och hemgångskontroller Du som söker måste klara av att arbeta i grupp såväl som ensam och besitta social kompetens, flexibilitet och stresstålighet. Vi lägger stor vikt på att alltid ge våra kunder den mest effektiva lösningen med kompetent och motiverad personal. Genom vår långa erfarenhet av larm- och bevakningsarbete har vi byggt upp ett stort förtroende hos vår omgivning och finns representerade i Stockholm, Södertälje, Nynäshamn och Dalarna.   Kvalifikationer - Väktarutbildad, VU1 & VU2 - MC Körkort, erfaren förare. - Gymnasiekompetens - Fyllda 20 år gammal - Drogfri, ej tidigare straffad - Flytande svenska i tal och skrift med goda kunskaper i engelska - God hälsa, psykiskt stabil - Ordnad privatekonomi - Inga föreliggande hinder för godkännande av Länsstyrelsen (anställning vid auktoriserat bevakningsföretag)     Meriterande - Tidigare erfarenhet från branschen - Ordningsvaktsutbildning - Redan godkänd av Länsstyrelsen (LST) - Genomförd svensk värnplikt och/eller annan militär bakgrund - Erfarenhet av servicearbete - Vård/räddningsutbildning Vi tror att Du som söker är i övrigt en omdömesgill person som värdesätter ärlighet och empati. Mer information om Rapid hittar Du på www.rapidbevakning.se   Lön Lön utgår enligt kollektivavtal mellan Almega Tjänsteförbunden och Svenska Transportarbetarförbundet.     Arbetstid Fastanställning med 6mån provanställning Heltid   Ansökan Endast skriftlig ansökan, samt innehålla CV + körkortsbehörighet     Sista ansökningsdatum: 2013-07-31 Intervjuerna kommer att ske löpande & tjänsterna kan bli tillsatta innan sista ansökningsdatumet.
Företag: Rapid Bevakning AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga MC-Väktare för dagtidstjänst, heltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: MC-Väktare för dagtidstjänst, heltid

2nd line IT-support till Sigma
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Bravura söker nu en IT-resurs till Sigma IT & Management. Sigma är ett konsultföretag som erbjuder expertkonsulting på ett flertal områden. Bland annat arbetar Sigma med drift, förvaltning och support. Företaget har totalt 1 400 anställda världen över, och i de centralt belägna lokalerna i Stockhom sitter ungefär 130 medarbetare. Arbetsuppgifter: Som IT-resurs på Sigma kommer du att arbeta med 2nd line support, och i din roll befinner du dig mittemellan serverdrift och användarsupport. Dina arbetsuppgifter är bland annat att lösa problem och incidenter i applikationsförvaltning och serverdrift men även klientsupport. Tjänsten innebär även onsite-uppdrag ute hos kund. I tjänsten finns stora möjligheter att specialisera sig på vissa områden. Profil: - Två års erfarenhet av arbete i IT-support med liknande arbetsuppgifter (krav) - Goda kunskaper inom Windows (krav) - Erfarenhet av arbete i Active Directory, Citrix samt Exchange (mertierande) - Erfarenhet av IBM Maximo (meriterande) - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Personliga egenskaper Då utvecklingsmöjligheterna är stora på Sigma och du får chansen att prova på mycket söker vi dig som har ett stort driv och engagemang. Vidare ser vi att du är en social person med ett genuint intresse för teknik och förvaltning. Övrig information: Start: Enligt ö.k. Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt ö.k Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: Sigma, Stockholm, IT, IT-resurs, IT-support, drift, förvaltning, support, firt line, 2nd line, applikationsförvaltning, produktsupport, active directory, citrix, itil, exchange, databas, ibm maximo Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga 2nd line IT-support till Sigma jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2nd line IT-support till Sigma

Vikariat i matematik på Nacka gymnasium
I Nacka bor drygt 93 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.Arbetsplatsbeskrivning Nacka gymnasium är en stor och attraktiv gymnasieskola med centralt läge 10 minuter från Slussen och promenadavstånd till Nacka Forum. För åttonde året i rad har skolan flest förstahandsansökningar i hela Stockholms län och 92% av eleverna kan rekommendera skolan till en kamrat. Skolan har 175 anställda och ca 2000 elever fördelade på 27 utbildningar. Hälften av eleverna är flickor och en tredjedel av eleverna går på ett yrkesprogram. Nacka gymnasium är indelat i två resultatenheter som var och en leds av en rektor.   Arbetsbeskrivning Undervisning i förekommande kurser inom gymnasieskolan i matematik. Undervisningen sker huvudsakligen inom Samhällsvetenskapsprogrammet. I arbetet ingår att vara mentor för en grupp elever. Då Nacka gymnasium är organiserat i arbetslag får man tillhörighet till ett arbetslag där man bl a har ett utvecklingsansvar.   Kvalifikationer Behörig gymnasielärare i matematik. Van att arbeta med IT som pedagogiskt verktyg då skolan arbetar med one to one-konceptet. Erfarenhet av undervisning, företrädesvis inom gymnasieskolan. Anställningens omfattning Anställningsform: Tidsbesgränsad Omfattning: Heltid 100% Tillträde: 2013-08-12 Tidsbegränsad till 2013-12-20, med eventuell förlängning   Ansökan Ansök senast: 2013-08-01   Lön Typ: Månadslön   Kontaktpersoner Kontaktperson Helen Bejmar, Rektor 08-718 81 01, 070-431 81 01 helen.bejmar@nacka.se Fackliga företrädare Eva Friberg, Lärarförbundet 08-718 81 02 eva.friberg@nacka.se Magnus Klang, Fackligt ombud LR 08-718 81 41 magnus.klang@nacka.se   Övrigt Läs mer: http://www.nackagymnasium.nacka.se
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vikariat i matematik på Nacka gymnasium jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikariat i matematik på Nacka gymnasium

Idrottslärare UBG
Upplands-Brogymnasiet (UBG) ligger i Kungsängen, 30 min från Stockholm C. Vi har ca 850 elever Skolan har yrkes- och studieförberedande program. Läs mer på vår hemsida: upplands-brogymnasiet.se På UBG arbetar vi alla tillsammans för att lyckas med att ge eleverna en bra utbildning. Vi värnar om trygghet, trivsel och ansvar som är nödvändiga förutsättningar för att kunna sätta lärandet i centrum. UBG omfattar nio nationella program, både yrkes- och studieförberedande och ett individuellt program. Arbetsuppgifter Som idrottslärare kommer du att undervisa i sju grupper i kursen Idrott och hälsa 1, årskurs ett och två. Inom ramen för individuellt val en kurs i Idrott och hälsa 2 samt en grupp i idrott och hälsa på individuella programmet (IM). I tjänsten ingår mentorskap för en klass på Fordons- och transportprogrammet inriktning transport. Vi arbetar i arbetslag/ämneslag och förutsätter givetvis att du bidrar till att skapa ett gott arbetsklimat och är en god förebild för våra elever. Kvalifikationer Du skall ha ett stort intresse för ungdomar och utbildning, goda teoretiska och praktiska kunskaper och vara utbildad idrottslärare. Om du har en idrottslärarutbildning i kombination med ett annat ämne kan det vara en fördel. Arbetstid/varaktighet Tjänsten är en tillsvidareanställning på 90%. Tillträde 2013-08-09. Lön Individuell lönesättning tillämpas. Kontaktpersoner Biträdande rektor Per Israelsson, tel. 08 581 692 51 Idrottslärare Susanne Wahlgren, tel. 070 660 93 97   Fackliga representanter Per-Erik Eriksson för LR, tel. 073 576 91 38 Kommunen arbetar aktivt för att öka jämställdhet och etniskt mångfald på arbetsplatserna, varför vi gärna ser sökande som bidrar till detta. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag 2013-07-25 Arbetsgivare Upplands-Bro kommun/Upplands-Brogymnasiet Skolvägen 24 196 21 KUNGSÄNGEN Kommuninformation på www.upplands-bro.se Upplands-Bro kommun, med tätorterna Kungsängen och Bro, ligger vid Mälaren drygt två mil nordväst om Stockholm, ca 30 minuters pendeltågsresa från Stockholms central. Kommunen har nu ca.23 000 invånare men expanderar både vad gäller invånare och företagsetableringar. Stora möjligheter till ett rikt friluftsliv finns i kommunen. När du söker ett jobb hos oss i Upplands-Bro kommun vill vi att du använder dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på "ansök" längst ned i annonsen.
Företag: Upplands-Bro kommun
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Idrottslärare UBG jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Idrottslärare UBG

C-chaufförer med servicekänsla sökes till UPS
UPS (NYSE:UPS) is a global leader in logistics, offering a broad range of solutions including the transportation of packages and freight, the facilitation of international trade, and the deployment of advanced technology to more efficiently manage the world of business. Headquartered in Atlanta, UPS serves more than 220 countries and territories worldwide. The company can be found on the Web at www.UPS.com and its corporate blog can be found at blog.ups.com. To get UPS news direct, visit www.pressroom.ups.com UPS söker nu distributionschaufförer med bas på vårt nordiska huvudkontor i Järfälla, nordväst om Stockholm. Vi söker dig som brinner för att ge service och har erfarenhet av samt intresse av att fortsätta utvecklas inom logistikbranschen. För rätt person kan vi erbjuda ett spännande och utmanande arbete på ett internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter.  Arbetet innebär leveranser och upphämtningar av paket och dokument hos våra kunder. Som chaufför är du företagets ansikte utåt och du är mycket betydelsefull för vår verksamhet. Vi söker dig som har god lokalkännedom i storstockholmsområdet och gärna erfarenhet av att arbeta som yrkeschaufför och/eller annat serviceyrke. Arbetet håller ofta ett högt tempo och tunga lyft kan förekomma så det är viktigt att du har god fysik.  Kvalifikationer för tjänsten: • C-körkort med YKB är ett krav • Stresstålig och noggrann • Kunskaper i svenska och engelska • God samarbetsförmåga • Brinna för att ge service Upplysningar om tjänsten: Heltid måndag-fredag, 09:00-18:00 Tillsvidareanställning med provanställning sex månader. Kollektivavtal finns med Transportarbetareförbundet. Start omgående. Anställningen börjar med 2 veckors utbildning. Lön: Chaufför 24 691 kr/månad + 3000kr/månad vid innehav av c-kort Vi rekryterar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan
Företag: UPS
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga C-chaufförer med servicekänsla sökes till UPS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: C-chaufförer med servicekänsla sökes till UPS

Lärare i grundskolans tidigare år, Granbackaskolan Solna
Granbackaskolan är belägen nära Västra Skogens T-banestation och har vackra grönområden ned mot Augustendahls 4H-gård, Huvudsta gård och Ulvsundasjön. Granbackaskolan är byggd i ett plan och har två skolgårdar med stora lekytor. På skolan går det ca 280 i åldershomogena klasser. Granbackaskolans målsättning är att skapa trygghet för barnen, lära eleverna att ta ansvar och känna respekt för sig själva och sin omgivning, samt att alla elever ska lämna skolan med gedigna baskunskaper. Till skolan hör ett specialteam där talpedagog, skolsköterska, specialpedagoger, skolpsykolog, kurator och lärare i svenska som andraspråk ingår. Fritidshemmen och skolan samverkar under hela dagen vilket gör att vi är flera vuxna kring barnen. Fritidshemmen på Granbackaskolan har som målsättning att varje barn, utifrån sina egna förutsättningar, ska ha alla möjligheter att fortsätta utvecklas till trygga och socialt rustade individer med stark självkänsla. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att ha klassläraransvar för åk 4 KVALIFIKATIONER - Utbildad lärare mot de yngre åldrarna, gärna med inriktning matematik och/eller naturorienterande ämnen - Har kunskap och utbildning i läs- och skrivinlärning - Är väl förtrogen med styrdokumenten - Är målinriktad, initiativrik, strukturerad och positiv - Utgår från barnens behov och är lyhörd för dem - Har en väl utvecklad samarbetsförmåga och förmåga att se möjligheter i vardagens utmaningar. Erfarenhet önskvärd
Företag: Solna Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans tidigare år, Granbackaskolan Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans tidigare år, Granbackaskolan Solna

Två biståndshandläggare inom äldreomsorg
Vård- och omsorgskontoret söker två biståndshandläggare som bland annat kommer att arbeta med biståndsbedömningar enligt socialtjänstlagen främst av äldre personer. Som biståndshandläggare arbetar du med att utreda och fatta beslut enligt socialtjänstlagen. Du kommer du att ingå i avdelningen för äldreomsorg på vård- och omsorgskontoret, som organisatoriskt ligger under förvaltningschef. Inom avdelningen finns idag 10 biståndshandläggare inom SoL, tre vårdplanerare, en samordnare och en boendesamordnare. Avdelningen för äldreomsorg leds av en avdelningschef.   ***** Dina arbetsuppgifter ***** Som biståndshandläggare kommer du att ingå i ett team och bland annat arbeta med: * Utreda, fatta beslut och följa upp beslut enligt SoL * Utreda och fatta beslut om riksfärdtjänst * Formulera uppdrag utifrån besluten till utförarna och följa upp den samma. * Kontinuerlig kontakt med utförarna * Göra vårdtyngdsmätningar inför flytt till särskilt boende * Övriga handläggaruppgifter enligt lagar och föreskrifter * Delta aktivt i utvecklings- och förändringsarbete Som biståndshandläggare ska du kontinuerligt ta del av aktuella domar och delta aktivt på ärendedragningar.    ***** Kvalifikationer ***** Vi söker dig som är socionom med inriktning mot äldre och funktionshinder samt har god erfarenhet av arbete med äldre personer. Du ska ha mångårig erfarenhet av utredning, handläggning och dokumentation enligt Socialtjänstlagen. Du har förmågan att arbeta flexibelt och med mångskiftande uppgifter. Du är van att arbeta självständig och har en god samarbetsförmåga. Du ska vara stresstålig och kunna arbeta effektivt och strukturerat. Du är utåtriktad och har ett positivt synsätt och ett respektfullt bemötande. Du har en god organisatorisk förmåga och uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift. Du ska ha stor vana att arbeta med datorn som arbetsredskap.  Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Denna rekrytering görs i samarbete med personalavdelningen. ***** Anställning ***** Tjänsterna är tillsvidareanställning på heltid. Vi vill att du börjar snarast eller efter överenskommelse. Intervjuer kommer att sker fortlöpande under ansökningstiden. ***** Kontaktpersoner ***** Om du vill veta mer är du välkommen att kontakta chef för avdelning äldreomsorg Mona Zakeri tfn 08-57921562 eller samordnare Jonas Alvhammar tfn 08-57921153. Välkommen in med din ansökan.
Företag: Sollentuna Kommun Vård- & omsorgskontoret
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Två biståndshandläggare inom äldreomsorg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två biståndshandläggare inom äldreomsorg


Sök lediga jobb Enhetschef Vård och omsorg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se