Enhetschef till äldreboende Ref.nr 3400 002 jobb - lediga jobb

Enhetschef till äldreboende Ref.nr 3400 002 jobb Enhetschef till äldreboende Ref.nr 3400 002 jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Enhetschef till äldreboende Ref.nr 3400 002. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Enhetschef till äldreboende Ref.nr 3400 002. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Studenter till vår receptionistpool- Stockholm

  2. Platschef- Stockholm

  3. Juniorkock Sökes- Stockholm

  4. Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Lidingö, 1-2 em/v- Lidingö

  5. Verksamhetsutvecklare - Vi söker två Processledare på ledningsnivå- Stockholm

  6. Redovisningsekonom- Stockholm

  7. JENSEN gymnasium Västra söker lärare i vård- och omsorg- Stockholm

  8. Ekonomiansvarig- Stockholm

  9. Kontaktlinsoptiker sökes - Alingsås- Stockholm

  10. Ekonomiassistent utbildningsadm, deltid 75%- Stockholm


Mer beskrivning

Studenter till vår receptionistpool
Nu söker vi nya stjärnor till vår receptionistpool som vill arbeta extra några dagar i veckan under studietiden. Du får en stor chans att utveckla din serviceförmåga och öka din arbetslivserfarenhet, samtidigt som du får uppleva många nya miljöer och träffa mycket människor. Receptionistpool är räddningen för våra kunder när de har tillfälliga behov, på grund av exempelvis sjukdom eller ledighet och vår ambition är att leverera den högsta kvalitén och bästa servicen till dem. Du kommer att få möjligheten att lära dig flera företags reception, växel och internservice. Arbetet utförs under kontorstid, måndag till fredag och du behöver kunna arbeta minst två hela dagar i veckan för att kunna tillgodogöra dig utbildning och bibehålla kontinuitet i arbetet. Under sommaren ser vi gärna att du kan jobba heltid, framför allt under juli och första halvan av augusti. Uppdragsgivare: Proffice Ort: Stockholm Omfattning: heltid/deltid Kvalifikationer: Vi söker dig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning. Du har erfarenhet av service, erfarenhet av receptionsarbete är meriterande. Dina datakunskaper är goda, samt att du har mycket god svenska och engelska. Som person är du positiv, serviceminded och flexibel. Du har en orädd inställning och trivs bäst i en människoorienterad miljö. Du är prestigelös och proaktiv. Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving. För information: Elin Thor
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Studenter till vår receptionistpool jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studenter till vår receptionistpool

Platschef
Bro & Väg Mälardalen AB är ett välrenommerat entreprenadbolag som utför tjänster inom väg- och anläggningssektorn. Företaget startade i mitten av 1970-talet och har i dag vuxit till cirka 35 anställda och omsätter omkring 70-100 miljoner.  Kunderna finns inom den offentliga sektorn och bland industri- och byggföretag och företaget utför såväl total- som utförande entreprenader. Bro & Väg Mälardalen AB är en del av EA Gruppen sedan 1 juli 2010. För mer information se www.brovag.se Företaget befinner sig i ett expansivt skede och är nu i behov av en Platschef Till Södra Storstockholm och Mälardalen Arbetsuppgifter Som platschef kommer du att självständigt ansvara för projekt inom mark-, anläggnings- och betongarbeten. Du kommer att arbeta nära VD och Arbetschef och ansvara fullt ut för de projekt du ska driva.  Du har förmåga att kunna hantera flera mindre entreprenader som befinner sig i olika produktions skeden. Det innebär att du i ditt dagliga arbete bland annat har ansvar för kundkontakter, samordnar egna resurser och underentreprenörer och leder produktionen mot fastställda mål. Platschefen ansvarar för det operativa utförandet av projektet, med ekonomi, kvalitets och arbetsmiljöansvar. Utbildning och Erfarenhet * Flerårig erfarenhet av att självständigt driva större projekt som Platschef inom ovanstående områden är ett krav. * Högskoleingenjör eller Civilingenjör gärna inom Väg och Anläggning är meriterande. * Goda kunskaper inom ekonomi. * Bra datavana och erfarenhet av att jobba i något projektledarsystem och kalkylprogram. * Flytande svenska är ett krav och en förutsättning för att kunna utföra jobbet på ett bra sätt. * B-körkort Personliga Egenskaper * Du är en entreprenör med utpräglat lönsamhetsfokus och en god problemlösare. * Du är en teamspelare med god samarbetsförmåga och ett affärsmässigt förhållningssätt. * Du är ordningsam med hög etik och moral. * Du är självständig med stor förmåga att hålla ”många bollar i luften”. Vi erbjuder Ett expansivt företag med bra förmåner, trevliga arbetskamrater, och stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Bro & Väg AB står för långsiktighet och stort engagemang, och arbetar utifrån ledorden: Öppenhet och Ärlighet. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så vi emotser din ansökan snarast.   Välkommen med din ansökan! Antag utmaningen och sök tjänsten snarast genom att registrera din ansökan och CV i nedre delen av annonsen på vår hemsida www.pafrekrytering.se. Därmed finns du i vår databas och kan bli tillgänglig för framtida rekryteringar om inte denna tjänst blir aktuell. (Dessutom är det ingen risk att din ansökan hamnar i spam-filtret). Urval och intervjuer kommer att ske fortlöpande, så vi vill gärna ha din ansökan omgående. För mer information om tjänsten. Kontakta PAf Rekrytering: Ann Hellgren, tfn: 070-441 36 97
Företag: PAf Rekrytering /Bro & Väg AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef jobb, Platschef Stockholm, Platschef PAf Rekrytering /Bro & Väg AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef

Juniorkock Sökes
RestaurangAssistans AB Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Våra kunder är allt från Guide Rouge-krogar och guldkantande galor till rikstäckande hotell- och företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och cateringföretag. Om tjänsten Nu söker vi pålitliga och duktiga juniorkockar. Arbetet består av enklare matlagning under ledning i det varma och kalla köket, råkostbufféer och smörgåsar. Du som söker har precis gått ut restaurangskolan 2012 eller 2011 och brinner för ditt yrke. Du ska vara flexibel, serviceinriktad samt stresstålig. Att du är bra på att passa tider är en förutsättning. God ersättning. Lön enligt kollektivavtal.
Företag: RestaurangAssistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Juniorkock Sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Juniorkock Sökes

Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Lidingö, 1-2 em/v
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start januari 2012. Vi anställer löpande. Om uppdraget Family at Lidingö with two children (3,5 & 5,5 years old) are searching after a nannie who can help them 1-2 afternoons between 14.30-17.30 and when needed. It´s an advantage if the person has English as mother tongue. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Lidingö
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Lidingö, 1-2 em/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt, Stockholm, Lidingö, 1-2 em/v

Verksamhetsutvecklare - Vi söker två Processledare på ledningsnivå
Det här är rätt arbete för dig som vill vara med och se till att verksamhetsutvecklingen skapar förutsättningar för ett effektivt arbetssätt med god kvalité utifrån ledningens och verksamhetens behov. Vi söker dig som brinner för att utveckla verksamheten ur ett ledningsperspektiv och har stor erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling på ledningsnivå. Du får ett mycket spännande arbete med att utveckla arbetssätt på ledningsnivå med ett övergripande perspektiv för hela Trafikförvaltningen. Om tjänsten Dessa två tjänster omfattar följande arbetsuppgifter: - Ta fram arbetssätt för att leda arbetet med strategisk karta samt hur strategisk karta skall brytas ner till nyckeltal, mål och förvaltningschefsuppdrag i avdelningarnas verksamhetsplanering. - Arbeta med riktlinjer och anvisningar för policyer och styrande dokument. - Stödja arbetet med att ta fram Trafikförvaltningens huvudprocesser på övergripande nivå samt integrera dem med förvaltningschefens ledningsprocess - Beskriva hur de övergripande processerna, styrning och beslut förhåller sig till varandra och förmedla det i organisationen. - Driva arbetet med att identifiera vilka delar i processerna som behöver effektiviseras i form av IT-stöd och beskriva IT-behoven. - Ansvara för och leda workshops. - Informera berörda i verksamheten gällande eget ansvarsområde. - Leda och delta i utredningar, uppdrag och projekt. Din utbildning och erfarenhet Du har gedigen erfarenhet av att leda process- och verksamhetsutvecklingsarbete i stora och komplexa företag. Du har erfarenhet av att arbeta enligt en vedertagen metod för processutveckling samt att dokumentera processerna. Du är van att arbeta enligt en vedertagen metod för processutveckling samt att arbeta med förändringsledning och har erfarenhet av införande av nya arbetssätt i en komplex verksamhet. Vi söker dig som har relevant högskoleexamen. För att trivas hos oss är du självständig och trygg i dig själv. Du tycker om att driva förändringsprocesser och har förmåga att ständigt nå förbättringar. Du fångar enkelt upp en helhet och konkretiserar den samt har samtidigt förmågan att avgränsa arbetet. Du inspirerar och engagerar och trivs med att leda arbetsgrupper. Som person är du strukturerad och noggrann. Du har en bra samarbetsförmåga, är dessutom kommunikativ vilket betyder att du har en bra förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Information och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med ProAstri AB. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Yvonne Borg på tfn 0703 36 98 88. Fackliga kontaktpersoner för SACO är Richard Björk, tfn: 08-686 3779 och för Vision (SKTF) Mona Tallberg, tfn: 08-686 1665. Ansök och bifoga ditt CV på sl.se/jobb Vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt, intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan! Denna rekryteringsprocess pausas till följd av semestertider och återupptas igen i augusti.
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Verksamhetsutvecklare - Vi söker två Processledare på ledningsnivå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Verksamhetsutvecklare - Vi söker två Processledare på ledningsnivå

Redovisningsekonom
SMC Pneumatics Sweden AB är ett helägt dotterbolag till SMC Corporation, Japan. SMC Corporation är världens största tillverkare av pneumatiska komponenter med en omsättning på ca 24 miljarder kr och med ca 15.500 anställda. Företaget utvecklar, tillverkar och marknadsför komponenter över hela världen. Verksamheten startade i Sverige 1986 och utgörs huvudsakligen av försäljning av pneumatiska komponenter men innefattar även viss produktion. Huvudkontoret i Sverige ligger i Huddinge. Regionkontor finns i Göteborg, Lund och Växjö. Totalt omsätter SMC Pneumatics Sweden knappt 200 miljoner kr och har ca 75 anställda. SMC Corporation är världsmarknadsledare och målsättningen är att även bli marknadsledare i Norden! Därför är företaget nu i behov av förstärkning till Ekonomifunktionen i form av en: Driven Redovisningsekonom   Ekonomiavdelningen består av tre personer. Du kommer att arbeta med alla delar inom vår ekonomifunktion med internationell anknytning. Huvudsakliga Arbetsuppgifter: * Löpande redovisning för svenska och norska bolagen * Avstämningar och balansspecifikationer * Års-månadsbokslut/rapportering * Bistå Ekonomiansvarig i budgetprocessen och vid upprättande av årsredovisning * Koncernredovisning för moderbolaget Din Bakgrund * Du är gymnasieekonom eller motsvarande och har flerårig erfarenhet från liknande arbete. * Du har mycket goda kunskaper i Excel. Vi ser gärna att du har arbetat med något större affärssystem tex Movex, SAP, IFS, IBS eller liknande. * Du har goda kunskaper i engelska vilket är en förutsättning, då det är vårt koncernspråk. Dina egenskaper * Du har ett långsiktigt och analytiskt tankesätt och är snabb och effektiv i ditt arbete. * Du arbetar självständigt och har ett stort engagemang för din uppgift. * Du är samarbetsvillig och har god social kompetens och ett stort mått av humor. * Du är noggrann och strukturerad. Vi erbjuder Ett spännande och utvecklande arbete med trevliga arbetskamrater och bra förmåner så som individuell pension, bonussystem m.m. Välkommen med din ansökan! Antag utmaningen och sök tjänsten snarast genom att registrera din ansökan och CV i nedre delen av annonsen på vår hemsida www.pafrekrytering.se. Därmed finns du i vår databas och kan bli tillgänglig för framtida rekryteringar om inte denna tjänst blir aktuell. (Dessutom är det ingen risk att din ansökan hamnar i spam-filtret). Urval och intervjuer kommer att ske fortlöpande, så vi vill gärna ha din ansökan omgående. För mer information om tjänsten, kontakta PAf Rekrytering AB: Rekryteringskonsult Ann Hellgren, 08-501 12 408 eller 070-441 36 97
Företag: SMC Pneumatics Sweden
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom jobb, Redovisningsekonom Stockholm, Redovisningsekonom SMC Pneumatics Sweden
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom

JENSEN gymnasium Västra söker lärare i vård- och omsorg
Vi slog upp portarna till vår första gymnasieskola hösten 2003. Idag har vi sammanlagt tretton skolor i elva städer runt om i landet. Tillsammans med våra medarbetare och elever är vårt mål att vara Sveriges bästa gymnasieskola! Vi söker dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra elever når framgång. I din roll som gymnasielärare på JENSEN får du möjlighet att, tillsammans med engagerade kollegor och närvarande chefer, ta ett helhetsansvar för skolan. Samtidigt som du har stor frihet att utforma din undervisning på ett sätt som utmanar och utvecklar dina elever. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %. Tillträde 1 augusti eller enligt överenskommelse. JENSEN gymnasium Västra startade 2006 och ligger på Gjörwellsgatan 26 på Kungsholmen, med närhet till såväl grönområden som Rålambshovsparken och pulsen på Fridhemsplan. Arbetsuppgifter och ansvarsområden • Undervisa i Vård- och omsorgskurser (Vård och omsorg 1, Vård och omsorg 2, Akutsjukvård, Medicin 1 m.fl.) och därmed leda skolans elever till goda studieresultat samt en positiv kunskapsutveckling. • Vara med och utveckla och marknadsföra Vård- och omsorgsprogrammet i samarbete med kollegor • Aktivt bidra till hela skolans utveckling och att verksamheten når sina mål. Kvalifikationer • Du som söker bör vara behörig lärare i Vård- och omsorgsämnen. • Tidigare erfarenheter av undervisning på gymnasienivå är meriterande. • Vi söker dig som är en kreativ person som tycker om att samarbeta med andra samt vill arbeta på en skola med högt ställda mål. • Tidigare erfarenheter av att utveckla och marknadsföra Vård- och omsorgsprogram. • Tidigare erfarenhet av att anskaffa APL-platser och genomföra handledarutbildningar Din ansökan Mer information om vår rekryteringsprocess hittar du på vår hemsida under "Jobba hos oss". Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Detta tar max 5 minuter. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31/7. Notera att urval sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta Jessica Mozakka (Jessica.mozakka@jensengymnasium.se) eller Daniel Roth (Daniel.roth@jenseneducation.se) Varmt välkommen med din ansökan! JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med verksamhet i de elva största städerna i Sverige. Vi har idag ansvar för att utbilda drygt 8 500 elever inom sju olika verksamhetsområden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning, yrkeshögskola, business school samt karriär och utveckling. Företaget har 600 heltidsanställda medarbetare samt ett 100-tal deltidsanställda lärare och utbildningskonsulter. JENSEN omsätter 550 MSEK och företagets grundare, Håkan Jensen, är fortfarande ensam ägare med ett långsiktigt åtagande. Verksamheten präglas av hög kvalitet, hög kundnöjdhet, hög medarbetartrivsel och tydliga värderingar. Vårt utbildningskoncept ”Träning för verkligheten” är ett samlande begrepp som ligger till grund för hur vi bedriver vår verksamhet. Det genomsyrar vår undervisning, våra lokaler, hur vi organiserar våra skolor samt den kultur och de normer som råder.
Företag: JENSEN education
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga JENSEN gymnasium Västra söker lärare i vård- och omsorg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: JENSEN gymnasium Västra söker lärare i vård- och omsorg

Ekonomiansvarig
SMC Pneumatics Sweden AB är ett helägt dotterbolag till SMC Corporation, Japan. SMC Corporation är världens största tillverkare av pneumatiska komponenter med en omsättning på ca 24 miljarder kr och med ca 15.500 anställda. Företaget utvecklar, tillverkar och marknadsför komponenter över hela världen. Verksamheten startade i Sverige 1986 och utgörs huvudsakligen av försäljning av pneumatiska komponenter men innefattar även viss produktion. Huvudkontoret i Sverige ligger i Huddinge. Regionkontor finns i Göteborg, Lund och Växjö. Totalt omsätter SMC Pneumatics Sweden knappt 200 miljoner kr och har ca 75 anställda. SMC Corporation är världsmarknadsledare och målsättningen är att även bli marknadsledare i Norden! Därför är företaget nu i behov av förstärkning till Ekonomifunktionen i form av en: Ekonomiansvarig   Rollen är bred och kommer sträcka sig över ekonomistyrning, controlling, och koncernredovisning Din uppgift och hur du kan bidra till att vi når målet * Ansvara för löpande och periodisk rapportering, internt såväl som externt, detta också för delar av våra bolag i Norden och Baltkum. * Utveckla vår redovisning för att möjliggöra jämförelse av nyckeltal med framförallt våra systerbolag samt bidra till att flytta fokus från historia till framtid. * Traditionella ekonomiärenden såsom bokslut, budgetarbete, uppföljningar och underhåll av affärssystem. Men även marknadsanalyser samt att initiera rationaliseringsåtgärder också utanför den egna avdelningen. * Ytterst ansvarig för huvudbok och reskontror. Viss form av redovisning. Du blir ett stöd för Ledningsgruppen avseende analyser, prognoser, kostnadsuppföljningar samt diverse beräkningar och kalkyler. Du kommer även att delta i och leda olika projekt. I rollen som Ekonomiansvarig ligger ett personalansvar för en person. Din Bakgrund * Du är troligtvis civilekonom eller motsvarande och har flera års erfarenhet från liknande arbete på en ekonomiavdelning. * Du har mycket goda kunskaper i Excel och har även kommit i kontakt med Access. Vi ser gärna att du har arbetat med något större affärssystem tex Movex, SAP, IFS, IBS eller liknande. * Du har goda kunskaper i engelska, vilket är en förutsättning, då det är vårt koncernspråk. Dina egenskaper * Du har ett långsiktigt och analytiskt tankesätt, snabb handlingsförmåga och stark drivkraft. * Du arbetar självständigt och har ett stort engagemang för din uppgift. * Du har bra samarbetsförmåga, god social kompetens och ett stort mått av humor. * Du är noggrann och strukturerad Vi erbjuder Ett spännande och utvecklande arbete med trevliga arbetskamrater och bra förmåner så som individuell pension, bonussystem, sjukvårdsförsäkring m.m. Välkommen med din ansökan! Antag utmaningen och sök tjänsten snarast genom att registrera din ansökan och CV i nedre delen av annonsen på vår hemsida www.pafrekrytering.se. Därmed finns du i vår databas och kan bli tillgänglig för framtida rekryteringar om inte denna tjänst blir aktuell. (Dessutom är det ingen risk att din ansökan hamnar i spam-filtret). Urval och intervjuer kommer att ske fortlöpande, så vi vill gärna ha din ansökan omgående. För mer information om tjänsten, kontakta PAf Rekrytering AB: Rekryteringskonsult Ann Hellgren, 08-501 12 408 eller 070-441 36 97
Företag: PAf Rekrytering /SMC Pneumatics Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiansvarig jobb, Ekonomiansvarig Stockholm, Ekonomiansvarig PAf Rekrytering /SMC Pneumatics Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiansvarig

Kontaktlinsoptiker sökes - Alingsås
Synsam är idag Nordens ledande optikkedja med ca 400 butiker i Sverige, Norge och Danmark. I Sverige är Synsam en expanderande detaljhandelskedja med idag ca 160 butiker - från Luleå i norr till Ystad i söder. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och stort engagemang erbjuder vi våra kunder personliga och prisvärda optiska kvalitetslösningar. Synsams styrka återfinns i våra medarbetare vilket blir avgörande i mötet med kunden. Den dag vi slutar bli bättre slutar vi vara bra. Vi är ärliga mot varandra och håller vad vi lovar, på Synsam har vi samsyn. Nu söker Synsam i Alingsås en försäljningsorienterad Leg. optiker med kontaktlinsbehörighet. Din huvuduppgift som optiker på Synsam är att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera synhjälpmedel till våra kunder. Du har ett ansvar för att kunden blir sedd och blir väl bemött. Som optiker är du också ansvarig för ordning och reda i butik, detta för att göra vår butik till en attraktiv handelsplats. Vi söker dig som vill vara del av ett vinnande team och som gillar att arbeta mot uppsatta mål. Vi arbetar tillsammans för att nå våra mål, både kort- och långsiktiga - på Synsam går laget före jaget! Vi vill ge våra kunder den bästa servicen. Därför söker vi dig som är driven, social, ärlig och lyssnar på kunden och kundens behov. Du ska vara lojal och hjälpsam, såväl mot kunder som medarbetare. På Synsam erbjuder vi: - Avtalsenliga löner och pension - Premiepaket - Kompetensutveckling - Goda karriärmöjligheter Anställningsform: Vikariat fr.o.m augusti 2013 dock längst t.o.m 28 februari 2014 Omfattning: 60%   Rekrytering sker löpande
Företag: Synsam Drifts AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Kontaktlinsoptiker sökes - Alingsås jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontaktlinsoptiker sökes - Alingsås

Ekonomiassistent utbildningsadm, deltid 75%
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Vi söker dig som trivs med att arbeta med löpande ekonomiarbete och administration parallellt. Vår kund är en friskola som bedriver vuxenutbildning i centrala Stockholm. Uppdraget ska påbörjas efter sommarlovet och beräknas pågå minst 1 år. Under uppdragsperioden kommer du att vara ledig när skolan har uppehåll för lov vilket innebär att du måste kunna vara tjänstledig utan lön vissa perioder då ledigheten överstiger intjänad semester. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna fördelar sig på ekonomiarbete och utbildningsadministration. Tyngdpunkten är inom ekonomi. Exempel på arbetsuppgifter: Ekonomi Löpande bokföring, fakturering, periodiseringar, avstämningar, kund- och leverantörsreskontra Administration Administrera ansökningar till utbildning, boka lokaler, beställa kursmaterial, sammanställa kursmaterial och assistera lärare i det administrativa arbetet. Du kommer även att sköta enklare kontorsgöromål såsom posthantering, inköp av kontorsmaterial, arkivering etc. Din bakgrund: Vi söker dig som har goda kunskaper och några års erfarenhet inom både ekonomiarbete och administration. Har du arbetat med utbildningsadministration är det en merit men ej krav. Som person är du flexibel och serviceminded. Du trivs i det mindre företaget och är van att ta ett stort ansvar för helheten och rycka in där det behövs. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent utbildningsadm, deltid 75% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent utbildningsadm, deltid 75%


Sök lediga jobb Enhetschef till äldreboende Ref.nr 3400 002

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se