Erdogdu Food AB Nya Mackis jobb - lediga jobb

Erdogdu Food AB   Nya Mackis jobb Erdogdu Food AB Nya Mackis jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Erdogdu Food AB Nya Mackis. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Erdogdu Food AB Nya Mackis. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Speciallärare till Eddaskolan- Sigtuna

  2. Universitetslektor i nationalekonomi, särskilt finansiell ekonomi- Stockholm

  3. Ledigt jobb som terminalarbetare till välkänt företag i Kista- Stockholm

  4. Är du en driven och självgående redovisningsekonom?- Stockholm

  5. Lärare till åk 3 på Centralskolan- Sigtuna

  6. Leveransansvarig chaufför med servicekänsla till Convini- Stockholm

  7. Tech-Lead till Moderna Försäkringar- Stockholm

  8. Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Södermalm 1 eftermiddag per vecka- Stockholm

  9. Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice- Stockholm

  10. Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd!- Stockholm


Mer beskrivning

Speciallärare till Eddaskolan
Sigtuna. Du kanske tänker på den pittoreska staden vid Mälaren, den internationella mötesplatsen och handelsstaden med tusenåriga anor? Det är sant. Men idag är Sigtuna kommun så mycket mer. Här finns Märsta, Valsta, Rosersberg, Arlanda och en levande landsbygd. Än idag är Sigtuna en plats som välkomnar det internationella och mångkulturella. För vi vet att olikheter berikar. Hos oss möts människor, tankar, idéer, kulturer och företag. Hos oss möts dåtid och framtid, natur och stad, Sverige och världen. Varje år passerar många miljoner människor Sigtuna kommun via landets största flygplats. Men snarare än en plats att resa ifrån är det här en plats att komma hem till. Välkommen till Sigtuna kommun. Barn- och ungdomsförvaltningen ansvarar för all verksamhet inom förskola, familjedaghem, förskoleklass, grundskola och fritidshem. För barn med funktionshinder finns särskolan, som har två parallella former: grundsärskola och träningsskola. Inom vårt ansvarsområde finns också Naturskolan och Kulturskolan Eddaskolan är en F-4 skola med elever från hela världen. Skolan är indelad i 3 arbetslag och har i dagsläget ca 280 elever och 35-talet personal. Nu står skolan inför ett spännande utvecklingsskede och ska succesivt utökas till en F-6 skola. Skolans byggnader är i ett plan med en stor skolgård gränsande till ett litet skogsparti. Visionen på Eddaskolan är: "I Eddaskolan ges alla elever de bästa förutsättningar att utveckla sina kunskaper och förmågor för att möta framtiden i en globaliserad värld." ARBETSUPPGIFTER Dina arbetsuppgifter kommer innebära stöttning till elever i klass, undervisning i mindre grupp och enskild undervisning. Uppföljning av elevers läs- och skrivutveckling, språkutveckling och grundläggande matematik. Arbete med elever för att stödja läs- och skrivutveckling och grundläggande lärande i matematik. Det ingår även att arbeta med kompensatoriska verktyg, handleda pedagoger, analysera svårigheter i olika lärmiljöer, skriva pedagogiska bedömningar, delaktig vid upprättandet av åtgärdsprogram samt kartläggning av läs- och skrivsvårigheter. Du är en naturlig del i skolans elevhälsateam och på skolan finns ytterligare en speciallärare som du kommer ha ett nära samarbete med. KVALIFIKATIONER Speciallärarutbildning/specialpedagogutbildning med inriktning läs- och skrivutveckling och behörig för skolår F-6. Tjänsten kräver engagemang, ansvarstagande och förmågan att planera. Det är viktigt att du som person är tydlig, lyhörd, flexibel, lösningsfokuserad och har hjärtat på rätt plats. Du har lätt för att knyta relationer till såväl elever, föräldrar och kollegor. ÖVRIGT Sigtuna kommun erbjuder friskvårdsbidrag och för bättre hälsa har vi rökfri arbetstid! Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Sigtuna kommun, Eddaskolan
Ort: Sigtuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Speciallärare till Eddaskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Speciallärare till Eddaskolan

Universitetslektor i nationalekonomi, särskilt finansiell ekonomi
vid Nationalekonomiska institutionen. Sista ansökningsdag: 2018-07-01. Ämne/ämnesbeskrivning Nationalekonomi med inriktning mot finansiell ekonomi Arbetsuppgifter Nationalekonomiska institutionen har ett omfattande utbildningsuppdrag. Vi söker en person som är beredd att ta ett betydande ansvar för undervisning, kursutveckling och uppsatshandledning inom finansiell ekonomi på främst grund- och avancerad nivå. Den sökande skall vara beredd att åta sig administrativa uppdrag och förutsätts vara aktiv som forskare. Forskning om minst 30 procent ingår i tjänsten. Behörighetskrav Behörig att anställas som universitetslektor är den som har avlagt doktorsexamen i nationalekonomi eller har motsvarande vetenskaplig kompetens samt visat pedagogisk skicklighet. Den pedagogiska skickligheten ska ha visats genom undervisning såväl på grundnivå som på avancerad nivå. Skickligheten ska vara väl dokumenterad på ett sätt som gör det möjligt att bedöma kvaliteten i den pedagogiska verksamheten. Den sökande ska ha såväl förmåga att samarbeta som den förmåga och lämplighet i övrigt som behövs för att fullgöra arbetsuppgifterna väl. Bedömningsgrunder Särskild och lika vikt fästs vid pedagogisk och vetenskaplig skicklighet inom området för anställningen.Vad gäller vetenskaplig skicklighet skall särskilt beaktas publikationer inom området under de senaste fem åren. Den sökande bör i sin forskning befinna sig i huvudfåran av finansiell ekonomi. Stor vikt fästs vid dokumenterad förmåga att samarbeta med arbetskamrater och kollegor. Stor vikt fästs vid erfarenhet av handledning av doktorander. Stor vikt fästs vid förmågan att samverka med det omgivande samhället och att informera om forskning och utvecklingsarbete. Vikt fästs vid administrativ skicklighet. Vikt fästs vid att framgångsrikt ha planerat, sökt och erhållit anslag för forskningsprojekt från externa finansiärer. Meriterande är högskolepedagogisk utbildning om minst 15 högskolepoäng eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Övriga upplysningar Sökande som saknar högskolepedagogisk utbildning om minst 15 högskolepoäng och som inte heller bedöms ha förvärvat motsvarande kunskaper på annat sätt ska genomgå sådan utbildning under de två första åren av anställningen. Svenskspråkighet är inget krav vid tillsättningen, men sökanden ska vara beredd att inom ett par år vid behov kunna ta på sig administrativa och pedagogiska arbetsuppgifter som förutsätter förståelse av svenska. Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Kontakt Upplysningar om anställningen lämnas av prefekten, professor Jonas Häckner, tfn 08-16 30 49, jonas.hackner@ne.su.se. Frågor om anställningsförfarandet kan ställas till handläggaren Kristina Löfstedt, tfn 08-16 33 02, kristina.lofstedt@su.se. Fackliga företrädare Ingrid Lander (Saco-S), tfn 0708-16 26 64, saco@saco.su.se, Lisbeth Häggberg (Fackförbundet ST och Lärarförbundet), tfn 08-16 20 00 (vx), samt seko@seko.su.se (SEKO). Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Vi ser gärna att din ansökan skrivs på engelska, då den kommer att granskas av internationella sakkunniga varvid engelska är arbetsspråket. Universitetets anställningsordning och anvisningar för sökande finns på webbsidan: anvisningar – sökande. Välkommen med din ansökan! Stockholms universitet – forskning, utbildning och samverkan i den internationella frontlinjen.
Företag: Stockholms universitet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Universitetslektor i nationalekonomi, särskilt finansiell ekonomi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Universitetslektor i nationalekonomi, särskilt finansiell ekonomi

Ledigt jobb som terminalarbetare till välkänt företag i Kista
Nu söker Manpower dig som vill arbeta som uthyrd konsult inom lager och logistik till spännande företag i Kista. Söker du ett heltidsjobb på ett spännande företag och vill arbeta varierat, tveka inte då att söka tjänsten idag! Arbetsbeskrivning. Uppdraget kan innebära varierande arbetsuppgifter bland annat : * godshantering * lagerarbete, lagerplock * mycket samarbete i team samt proaktivt arbete för inkommande uppdrag * packetering av inkommande produkter i olika storlekar och material såsom skrymmande gods, långt gods, tungt gods, stötkänsligt gods * arbete framför dataskärm med registrering i affärssystem Arbetet är på heltid norr om Stockholm.Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund.Arbetstiden är 07.00 - 16.00. Vad måste jag uppfylla och vilka personliga egenskaper är viktiga? Du ser dig som en ansvarsfull och kunnig lagerarbetare som har har erfarenhet av olika datasystem. Du trivs med att arbeta med kroppen och har god fysik. Du kommer ingå i ett litet team så du trivs att samarbeta nära kollegor och arbeta proaktivt för att planera dagens och veckans arbete. Du trivs även med att arbeta självständigt.. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet inom lager/industri och har erfarenhet av godshantering. Meriterande är om du tidigare arbetat med SAP och har truckkort. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse. Söker du ett heltidsjobb på ett spännande företag och vill arbeta varierat, tveka inte då att söka tjänsten idag! Start början av augusti. Vad kan vi erbjuda dig? Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell Mångfald tillför verksamheten. Vi ser gärna kvinnliga sökanden då vi arbetar för en jämn könsfördelning. Hur söker jag jobbet? Det är enkelt! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna. Vi tar inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.Har du frågor så är du välkommen att kontakta Stella Merkle på telefon 08-402 74 25. Välkommen med din ansökan! För tekniska frågor angående din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00.För fler jobbtips, gilla oss på Facebook!
Företag: Manpower
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ledigt jobb som terminalarbetare till välkänt företag i Kista jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledigt jobb som terminalarbetare till välkänt företag i Kista

Är du en driven och självgående redovisningsekonom?
Vill du arbeta i en internationell miljö där du får drivna egna projekt? Vill du arbeta i en spännande roll där du får vara med och påverka? Då kan tjänsten hos vår kund i Hammarby Sjöstad vara något för dig! Nu letar SJR efter en senior redovisningsekonom till vår kund i Hammarby Sjöstad. Här välkomnas du in i en härlig miljö där ca 30 olika språk finns representerade. Vår kund står inför en spännande framtid där du kommer att få vara med och påverka. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. I rollen som redovisningsekonom kommer du arbeta självständigt med redovisning hos vår kund. Du kommer bland annat att sköta löpande bokföring, moms och arbetsgivaravgifter. Du kommer även aktivit delta i månadsbokslut samt aktivt delta i rapporteringen till moderbolaget. Du förväntas att snabbt komma in i rollen och kommer arbeta parallellt med den ekonomiansvariga kollegan. Du kommer både få arbeta operativt och få delta i projekt relaterat till ekonomiavdelningen både internt samt med moderbolaget. Arbetet är varierande och vi tror att du med ett prestigelöst och självständigt arbetssätt snabbt kommer att trivas hos vår kund! För rätt person finns det chans att bredda dina kunskaper ännu mer. Lämplig bakgrund Vi letar efter dig som har haft en liknande roll som redovisningsekonom på ett internationellt bolag tidigare. Eftersom du kommer att arbeta i en ansvarsfull roll tror vi att du drivs av utmaningar och att du trivs i att arbeta självständigt samt att du gillar att få ta egna beslut. Du gillar kontakt med människor och är inte rädd att bidra med din input. Det kommer även ställas krav på flytande kunskaper i både engelska och svenska. Har du tidigare arbetat i SAP eller HFM är detta meriterande. Övrig information Ovanstående är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Har du rätt vilja och rätt driv finns stor chans till förlängning alternativt överrekrytering tidigare under uppdraget. Arbetet är på heltid och utförs under kontorstid. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Koblet Olsson, 076 647 16 44. Konsult hos SJR Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Om företaget SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.
Företag: SJR
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Är du en driven och självgående redovisningsekonom? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du en driven och självgående redovisningsekonom?

Lärare till åk 3 på Centralskolan
Sigtuna. Du kanske tänker på den pittoreska staden vid Mälaren, den internationella mötesplatsen och handelsstaden med tusenåriga anor? Det är sant. Men idag är Sigtuna kommun så mycket mer. Här finns Märsta, Valsta, Rosersberg, Arlanda och en levande landsbygd. Än idag är Sigtuna en plats som välkomnar det internationella och mångkulturella. För vi vet att olikheter berikar. Hos oss möts människor, tankar, idéer, kulturer och företag. Hos oss möts dåtid och framtid, natur och stad, Sverige och världen. Varje år passerar många miljoner människor Sigtuna kommun via landets största flygplats. Men snarare än en plats att resa ifrån är det här en plats att komma hem till. Välkommen till Sigtuna kommun. Centralskolan är en helt nybyggd skola som ligger i centrala Märsta, en plats för framtidens lärande med fokus på digitalt lärande, språk, hälsa, rörelse och trygghet. Till hösten är vi är en F-7 skola och med fler elever blir det också fler klasser. Våra lärmiljöer är utformade för att möta framtidens lärande. Vill DU vara en av oss, som med glädje och kunskap utvecklar lärandet? I höst är vi ca 320 elever och vi kommer successivt att bli fler. Ta gärna kontakt om du är intresserad att jobba hos oss även längre fram. Sigtunaboxen är ett utvecklingsprogram för Sigtuna kommuns skolor med digitalt lärarande (IKT), Bedömning för lärande (BFL) och Språkutvecklande arbetssätt (SUA) satsar vi extra mycket på, för att eleverna ska utvecklas för Framtidens lärande. Digitalt lärande och språkutvecklande arbetssätt kommer att vara prioriterade i vår kompetensutveckling närmaste åren. Alla klasser, fritids, praktisk/estetiska ämnen och rektor bloggar och vi har redan påbörjat arbetet med programmering i alla klasser. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill vara lärare i åk 3. Du kommer att ingå i arbetslag 2-3, där vi tillsammans bygger kunskap med kvalitet hela dagen. Du kommer att arbeta tillsammans med dina kollegor i åk 3, där du är en viktig del i lärandet i hela åk 3. I det kollegiala lärandet kommer du att tillsammans med ditt arbetslag och med hela skolan skapa möjligheter för att alla elever ska lyckas. Du kommer att arbeta med ett inkluderande förhållningssätt för att ge alla elever förutsättningar att klara både kunskapskraven samt det sociala sammanhanget. Alla klasser har mycket god tillgång till digitala verktyg i form av iPad, då vi arbetar 1-1. Det digitala lärandet är redan i fokus med bland annat programmering i undervisningen. Som nyutbildad är detta en utmärkt skola att få erfarenhet av med stöd av mycket bra pedagoger. KVALIFIKATIONER Lärare F-3 eller lågstadielärare. Grundläggande kunskaper i svenska och matematik. Utbildning och kunskaper i digitalt lärande är en merit. ÖVRIGT Sigtuna kommun erbjuder Friskvårdsbidrag och för bättre hälsa har vi rökfri arbetstid!
Företag: Sigtuna kommun, Centralskolan
Ort: Sigtuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare till åk 3 på Centralskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare till åk 3 på Centralskolan

Leveransansvarig chaufför med servicekänsla till Convini
Tjänstebeskrivning Är du en självständig person med känsla för service? Då är tjänsten som Leveransansvarig chaufför på Convini något för dig! Som Leveransansvarig chaufför ansvarar du för ett eget distrikt med cirka 35-45 befintliga företagskunder. I dina arbetsuppgifter ingår att leverera önskad mat och dryck till butikerna som finns hos dina kundföretag, ha en löpande dialog med kontaktpersonerna och konsumenterna på företaget samt anpassa utbudet utifrån givna riktlinjer och önskemål. Det är även du som har ansvar för att alla livsmedel som du ska leverera finns i lager den dag som du utför leveransen. Det här är en tjänst som innebär att du är ute hos dina kunder större delen av arbetsdagen. Convini är i stark tillväxt och och för dig med rätt egenskaper och inställning finns stora chanser till utveckling internt. Krav på person Vi söker dig som är lyhörd med god känsla för service. Du är effektiv men samtidigt noggrann eftersom varorna ska komma fram i tid och samtidigt hålla en god kvalitet. Då tjänsten innebär att du är ansiktet utåt mot kund behöver du vara social och kommunikativ. Det kan förekomma en del tunga lyft i den här tjänsten, därför ser vi att du inte är rädd för att hugga i ibland. Du behöver b-körkort och behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Du har en gymnasieutbildning i bagaget och har kanske arbetat med liknande arbetsuppgifter eller i dagligvaruhandeln tidigare. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Leveransansvarig chaufför. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: 7-16 Plats: Stockholm, Solna PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Matilda Agdur på 073-353 75 09. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Företagspresentation Convini – Mat och Kaffe på Jobbet - erbjuder måltidskoncept för mat, mellanmål samt kalla och varma drycker - allt som behövs för att tillgodose behovet av mat och dryck på arbetsplatser. Sedan starten 1995 har familjeföretaget Convini ökat stadigt i omsättning, antal anställda och kunder. Idag har bolaget ca 120 anställda, över 1 400 kundföretag med måltidsbutiker och cafélösningar samt en omsättning på nästan 300 miljoner kronor. En omsättning som har mer än fyrdubblats de senaste 10 åren. Convini har verksamhet i Stockholm/Mälardalen, Göteborg och Malmö med omnejd. Mer information om företaget finns på www.convini.se. Sökord: service, kundservice, butik, leverans, livsmedel, transport, budbilsförare, chaufför, detaljhandel, dagligvaruhandel, varuplock. Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra kandidater utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se <videoUrl>https://www.youtube.com/watch?v=-m4m5C94bTk</videoUrl>
Företag: PerformIQ Work AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Leveransansvarig chaufför med servicekänsla till Convini jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leveransansvarig chaufför med servicekänsla till Convini

Tech-Lead till Moderna Försäkringar
Moderna Försäkringar är en del av Tryg, en av Nordens största försäkringskoncerner, som försäkrar över 2,7 miljoner privatpersoner och mer än 140 000 företag. Moderna Försäkringar har i eget varumärke och genom Atlantica och Bilsport & MC ett brett utbud inom sakförsäkringar. Det senaste året har Moderna Försäkringar lanserat flertalet smarta försäkringslösningar på marknaden med hjälp av ny teknik och digitala lösningar. Nu ökar vi takten och stärker upp med ytterligare professionella medarbetare.    Nu ökar vi takten på vår digitala resa och förstärker därför med en teach-lead!    Din roll  Vill du arbeta med vassa kollegor, problemlösning i verksamhetskritisk miljö och göra skillnad för våra kunder på den svenska försäkringsmarknaden. Moderna Försäkringar är Sveriges 5:e största försäkringsbolag, vi har ett brett utbud av försäkringstjänster och utvecklar ständigt vårt erbjudande.    Vi söker dig som vill bli en del av utvecklingsavdelningen där vi är ca 20 professionella back-end utvecklare. Du blir en nyckelspelare och är med från start till mål, du levererar med hjälp av din tekniska kompetens och ditt motiverande ledarskap. Du leder ett team av 5-7 utvecklare och utformar och designar konkurrenskraftiga hållbara lösningar. Var med och utveckla försäkringsbranschen med oss, sök tjänsten redan idag.  Vem är du?  Vi vill att du idag arbetar du som utvecklare i en leveransorienterad organisation gärna inom e-handel, bank/försäkring eller annan bransch med hög grad av digitalisering. Vi vill också att du:  • har erfarenhet av tech lead eller liknande roll • har en universitetsexamen eller motsvarande inom relevant område.   • har minst 5 års dokumenterad erfarenhet av systemutveckling i affärskritiska miljöer.  • har erfarenhet av C#, Microsofts utvecklingsstack och molntjänster.   • talar och skriver utmärkt svenska och engelska.  • är förtrogen med agila metoder.    Som person är du pragmatisk och kundorienterad och bygger lätt relationer med kollegor och leverantörer. Du sätter teamet främst, du delar med dig av din kunskap och tar gärna hjälp av kollegor när du behöver. Du kavlar gärna upp ärmarna och gör det som behövs för att komma i mål. Du känner naturligt ägarskap och tar stort ansvar för lösning och leverans.     Du drivs av att lösa problem och förenkla, är nyfiken och har ett inneboende driv att lära dig mer och sprida kunskap.     På Moderna är du med och påverkar och gör skillnad från första dagen. Du befinner dig i en och föränderlig miljö, mitt i verksamheten, där kunden, vårt utbud av tjänster och digitalisering står i fokus.     Vi står inför ett par år av modernisering av vår befintliga IT-miljö och vill att du skall drivas och trivas på denna resa!     Känner du igen dig och vill vara en del av vår framtid? Sök nu!    Ansökan och frågor  I denna rekrytering samarbetar Moderna med Edge of Talent. Frågor rörande tjänsten besvaras av Maja Unander, maja.unander@edgeoftalent.com och Elin Hedberg, elin.hedberg@edgeoftalent.com på Edge of Talent. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och är placerad i Stockholm.   Ansök med CV och personligt brev.
Företag: Edge Of Talent AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Tech-Lead till Moderna Försäkringar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tech-Lead till Moderna Försäkringar

Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Södermalm 1 eftermiddag per vecka
Om Nannynu! / About Nannynu! Nannynu! är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag. Vi är stolta över att ha över 1400 barnvakter. Vi tror på att leverera barnpassning i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt. Vi ser till att du får jobba i en familj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj på Södermalm önskar barnvakt 1 eftermiddag per vecka, flexibelt vilken dag, mellan klockan 16.00-22.00. Två barn som är 4 och 7 år. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop livspusslet? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då detta är ett extraarbete är det viktigt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en restid på ungefär 30 minuter till familjen. Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-hos-oss/ Vi erbjuder / What we offer Börjar du hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete, du får dessutom: – Nannycertifieringskurs – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – En egen kontaktperson på företaget – 102-142 kr i lön per timme (inklusive semesterersättning) – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos Nannynu! begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/
Företag: Nannynu! AB Barnvakter i världsklass
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Södermalm 1 eftermiddag per vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Södermalm 1 eftermiddag per vecka

Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice
Jobbeskrivning Är du en flexibel, serviceinriktad person som trivs med att jobba självständigt och i ett högt tempo? Är du duktig på att bemöta andra människor på ett professionellt sätt i alla tänkbara situationer? Har du dessutom någon slags erfarenhet från service och posthantering sedan tidigare är det ett plus! För kunds räkning söker vi nu en social, prestigelös och driven person för jobb inom kontorsservice i ljusa, nybyggda, fräscha lokaler i Sickla. Arbetstider: kontorstider måndag - fredag Heltid Start 13 juli Läge: Sickla Tillsvidare Arbetsuppgifterna är mycket varierande men huvudfokus kommer vara på kontorsservice inom kontorsvaktmästeri vilket innefattar bland annat: - vaktmästarsysslor i lokalerna t.ex. småreparationer, byta trasiga lampor - ansvar för ordning i allmänna ytor och konferensrum - påfyllnad av kontorsmaterial - hantera webbshop och distribution av trycksaker - posthantering - hålla ordning på lager - ommöblering - beställa hämtning av grovsopor - hjäla till i pentry och i disken - bemanna reception vid frånvaro Arbetsuppgifterna sker under högt tempo då det finns mycket att göra på kontoret. Viktigt att vara prestigelös, flexibel och redo att ta sig ann alla olika sorters uppgifter. Du kommer att vara spindeln i nätet så viktigt att ha en god social förmåga och trivas med att dagligen interagera med kunder och intern personal. Vi söker en person som är: - prestigelös - självgående - framåt, social - aktiv, driven - initiativtagande - serviceinriktad - har en god samarbetsförmåga - tydlig - strukturerad Kravprofil & meriterande erfarenheter: - tidigare erfarenhet av vakmästarsysslor - tidigare erfarenhet av posthantering - praktisk förmåga: enklare snickeri, montering - datorvana - god administrativ vana Personliga egenskaper Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utvecklande & social tjänst inom kontorsservice

Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd!
Om företaget Nu söker vi på Lernia en norsktalande Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd. Uppdraget har uppstart omgående och pågår till den 31/12–18 med möjligheter till förlängning och innebär att du blir anställd av Lernia och uthyrd till kunden under perioden. Arbetsuppgifter Som Kundservicemedarbetare kommer du ha tät kontakt med serviceingenjörer och kunder för att hantera inkommande serviceförfrågningar gällande medicinteknisk utrustning. Dina arbetsuppgifter kan bland annat vara: • Ta emot inkommande kundsamtal och serviceförfrågningar • Analysera kundärenden, fördela ut resurser och vidta rätt åtgärder • Samarbeta med tekniker för att svara på enklare servicefrågor • Samarbeta med tekniker för att leverera fjärrsupport • Lägga in beställningar av reservdelar, följa upp ärenden och eskalera i organisationen vid behov • Ansvarig för att lägga in nya servicekontrakt i vårt servicesystem, inklusive tillägg, raderingar och ändringar av befintliga kontrakt. Detta kräver tätt samarbete med vårt servicesales team • Ansvarig för snabb och korrekt fakturering av servicejobb samt kontrakt • Följa upp eventuella kundfaktureringstvister • Effektivt hantera och prioritera olika projekt med minimal tillsyn • Viss försäljning Din bakgrund Vi söker dig som har minst något års erfarenhet av arbete i direktkontakt med kunder, gärna där du haft kontaktytor både internt och externt. Du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel och Outlook. Har du dessutom erfarenhet av Oracle är det starkt meriterande. Vidare behärskar du svenska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i norska. Personliga egenskaper Vi letar efter dig som har förmågan att arbeta självständigt och komma med egna förslag och idéer till förbättringar. Du behöver också vara duktig på att identifiera problem och kunna komma med lösningar och driva igenom dessa. Som person är du social och duktig på att samarbeta. Vidare är du en kommunikativ person, både i tal och skrift. Kan du dessutom hålla lugnet och prioritera under perioder av högt tryck kommer du bli en uppskattad kollega hos vår kund! Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsgrad Visstid/Heltid 37,5 timmar per vecka/Danderyd, Stockholm Tillträdesdag Omgående Information Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chansen till jobbet! Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till vår kund i Danderyd!


Sök lediga jobb Erdogdu Food AB Nya Mackis

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se