Erfaren Rekryterare sökes till WSP jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Erfaren Rekryterare sökes till WSP. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Erfaren Rekryterare sökes till WSP. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- IT-tekniker till stort IT-konsultbolag- Göteborg
- Vikarierande projektledare till Swedish Life Cycle Center- Göteborg
- Medarbetare (kväll vardag)- Göteborg
- Medarbetare dagtid vardagar- Göteborg
- Medarbetare (natt)- Göteborg
- Mjukvaruutvecklare till ett av Sveriges snabbast växande Gasell företag- Göteborg
- Farmaceutisk rådgivare till Apoteket Etagehuset i Trollhättan- Trollhättan
- Senior Projektledare inom Produktion till Sweco- Göteborg
- Account Manager: Var med och utveckla Benifys befintliga kunder!- Göteborg
- Farmaceut till Ljungskile- Uddevalla
Mer beskrivning
IT-tekniker till stort IT-konsultbolagTalangjägarna söker för kunds räkning en IT-tekniker. Vår kund är ett stort konsultbolag som är ledande inom IT-infrastruktur. Tjänsten är placerad i Göteborg. Arbetsuppgifter Som IT-tekniker är dina arbetsuppgifter varierande, du tar emot samtal/mail från användare och hjälper till med felsökning. Du förväntas lösa problem inom både hård- och mjukvara. Du agerar första- och andralinjesupport, du jobbar även onsite/ute hos användarna. Du kommer att få mycket hjälp och stöd av dina kollegor, det finns stora möjligheter till utveckling Din profil Du som söker detta jobb har ett stort intresse för IT och vill stödja användare med IT-problem. Vi tror att du har en IT-utbildning alternativt bred kunskap och erfarenhet inom IT. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i en helpdesk eller liknande. Du har väldigt god kommunikation- och samarbetsförmåga, ditt arbete består av mycket kontakt med användare och ett dynamiskt samarbete med dina kollegor. Vi tror att du har mycket goda kunskaper i Windows operativsystem (klient och server), grundläggande kunskap i TCP/IP, Microsoft Office samt Active Directory. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska Start: Omgående Plats: Göteborg Arbetstider: 40h arbetsvecka, kontorstider Lön: Individuell lönesättning Om vi inte kontaktat dig inom två veckor från det att du skickade in din ansökan har vi valt att gå vidare med andra kandidater för denna tjänst Vid frågor, kontakta Erik Isberg på erik.isberg@talangjagarna.se
Företag: Talangjägarna AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga IT-tekniker till stort IT-konsultbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-tekniker till stort IT-konsultbolag
Vikarierande projektledare till Swedish Life Cycle Center
Vid institutionen för Teknikens ekonomi och organisation bedrivs framstående forskning och undervisning inom bland annat logistik, innovation, entreprenörskap, marknadsföring, kvalitetsutveckling och livscykelanalys. Institutionen har sex forskningsavdelningar, en avdelning för verksamhetsstöd samt fyra centra. Verksamheten är kopplad till flera av Chalmers styrkeområden. Information om Swedish Life Cycle Center Swedish Life Cycle Center är ett nationellt kompetenscentrum för livscykeltänkande inom industri och övrigt samhälle. Chalmers är värduniversitet för centrat, som har sin fysiska tillhörighet på institutionen för Teknikens ekonomi och organisation. Inom centrat samarbetar forskare med beslutsfattare från industri och myndigheter över sektorsgränser med det gemensamma målet att öka produkters och tjänsters miljöprestanda, öka resurseffektiviteten samt att driva på utvecklingen till ett mer hållbart konsumtions- och produktionsmönster. Fokus för verksamheten ligger på livscykelperspektivet och hur denna kunskap kan omsättas i beslutsprocesser inom industri och övrigt samhälle. Mer information om verksamheten finns på www.lifecyclecenter.se. Beskrivning av tjänsten Centrat söker nu en vikarierande projektledare som tillsammans med centrats föreståndare med team ska leda och utveckla verksamheten genom nära samverkan med existerande och potentiella samarbetspartners, finansiärer och andra avnämare. De flesta uppgifter sker genom projektform och kommer att behöva avslutas under 2018. I tjänsten ingår bland annat följande arbetsuppgifter för 2018: - Sprida kunskap och medvetenhet om centrat och dess resultat nationellt och internationellt - Administrera verksamheten och ge support till föreståndare och kommunikatör - Bevaka utvecklingen inom området - Initiera, följa upp och stötta forskningsprojekt, strategiska projekt - Arrangera seminarier, workshops samt planera, facilitera och efterbearbeta möten - Driva arbetsgrupper och nätverk Anställningsform Tidsbegränsad anställning på heltid, tom 1 mars 2019 Kvalifikationer - Intresse och engagemang för hållbar utveckling - Högskoleutbildning inom relevant område - Erfarenhet av skriftlig och muntlig kommunikation (både engelska och svenska) - Kunskap om livscykelperspektivet - Erfarenhet av att facilitera och leda möten - Erfarenhet av ledning av möten, workshops och/eller konferenser - Har arbetat med komplexa frågeställningar i grupp och anser att det är både intressant och inspirerande Du har kännedom om livscykelperspektivet, med begrepp såsom, livscykelanalyser, livscykeltänkande och life cycle management. Du har kunskap och erfarenhet av samverkan, då en viktig del i arbetet handlar om att facilitera och koordinera samarbetet samt kommunicera projektresultat och verksamhetsidé till en bred målgrupp av forskare, näringslivs- och myndighetsrepresentanter. Meriterande för tjänsten: - Eget nätverk inom livscykelområdet - Vana att arbeta i wordpress, Apsis och InDesign Som person är du driven, inspirerande, öppen och trivs i sociala sammanhang. Du är en god lyssnare och klarar också av att driva och facilitera diversifierade grupper och processer framåt i form av projektmöten och seminarier med syfte att skapa samverkan och lyfta och engagera andra personer och organisationer. Du tycker det är roligt att jobba i grupp samt att lösa frågeställningar på egen hand. Du har lätt för att initiera och avsluta både större och mindre projekt, samt ha flera pågående projekt och aktiviteter i rullning. Detta betyder att du i realiteten behöver kunna hantera diversifierade arbetsuppgifter, prioritera samt planera din tid.  Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Chalmers arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare. Jämställdhet och mångfald är viktiga grunder för all verksamhet på Chalmers. Ansökningsförfarande Ansökan ska vara märkt med Namn, Ref 20180228 och dokumenten sparas som PDF-filer enligt nedan: CV Personligt brev ⢠1-2 sidor Övrigt (valfritt): ⢠Eventuella intyg, betyg etc. Referenser lämnas vid en eventuell intervju. Sista ansökningsdag: 14 juni Vid frågor, vänligen kontakta Föreståndare Carl Karheiding, Swedish Life Cycle Center Mail: carl.karheiding@chalmers.se Telefon: 031 772 4964 *** Chalmers undanber sig alla erbjudanden om ytterligare jobbannonsering eller rekryteringsstöd i samband med denna rekrytering. ***
Företag: Chalmers Tekniska Högskola AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vikarierande projektledare till Swedish Life Cycle Center jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikarierande projektledare till Swedish Life Cycle Center
Medarbetare (kväll vardag)
Burger King är ett av världens största restaurangföretag. För oss är självklart engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och gillar att arbeta med likasinnade. Som medarbetare på Burger King är du företagets ansikte utåt. Du arbetar i ett team med rotation mellan arbetsuppgifterna, vilket innebär att du kommer att få arbeta både i köket, matsalen och med att servera gäster. Vårt krav på dig är att du vara 16 år fyllda,ska kunna jobba kväll, ha servicekänsla och tycka det är kul att arbeta med människor. #welcometalent Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Kan du tillräckligt bra svenska för att kommunicera muntligt utan hinder? - Har du avslutat grundskolan samt fyllt 16 år? - Kan du jobba på vardagskvällar? - Arbetstiderna för detta jobb är kvällstid och du måste kunna ta dig till och från jobbet på obekväma tider. Kan du göra det?
Företag: Burger King
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare (kväll vardag) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare (kväll vardag)
Medarbetare dagtid vardagar
Burger King är ett av världens största restaurangföretag. För oss är självklart engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och gillar att arbeta med likasinnade. Som medarbetare på Burger King är du företagets ansikte utåt. Du arbetar i ett team med rotation mellan arbetsuppgifterna, vilket innebär att du kommer att få arbeta både i köket, matsalen och med att servera gäster. Vårt krav på dig är att du ska ha servicekänsla och tycka det är kul att arbeta med människor samt kunna jobba dagtid på vardagar. #welcometalent Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Kan du tillräckligt bra svenska för att kommunicera muntligt utan hinder? - Har du avslutat grundskolan? - Har du ett flexibelt schema i skolan (om du går i skolan) och kan jobba minst 4 vardagar i veckan dagtid?
Företag: Burger King
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare dagtid vardagar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare dagtid vardagar
Medarbetare (natt)
Burger King är ett av världens största restaurangföretag. För oss är självklart engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och gillar att arbeta med likasinnade. Som medarbetare på Burger King är du företagets ansikte utåt. Du arbetar i ett team med rotation mellan arbetsuppgifterna, vilket innebär att du kommer att få arbeta både i köket, matsalen och med att servera gäster. Vårt krav på dig är att du vara 18 år fyllda,ska kunna jobba natt, ha servicekänsla och tycka det är kul att arbeta med människor. #welcometalent Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Kan du tillräckligt bra svenska för att kommunicera muntligt utan hinder? - Har du avslutat grundskolan? - Arbetstiderna för detta jobb är sena kvällar och nätter och du måste kunna ta dig till och från jobbet på obekväma tider. Kan du göra det? - Är du 18 år gammal?
Företag: Burger King
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare (natt) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare (natt)
Mjukvaruutvecklare till ett av Sveriges snabbast växande Gasell företag
Har du ett brinnande intresse för test och verifiering? Är du redo att ta dig an utmaningar inom dagens snabbt utvecklande teknik? Då har vi tjänsten för dig! Åt kunds räkning söker vi nu en mjukvaruutvecklare med placering i Göteborg. Dina arbetsuppgifter Som mjukvaruutvecklare hos vår kund arbetar man som konsult ute hos slutkund med ett dagligt arbete inom inbyggda system. Projekten du kommer arbeta med varierar och kan vara allt mellan 6 månader â 2 år. Uppdragen är främst inom fordonsindustrin och du kommer arbeta med test och verifiering. Tillsammans med din konsultchef kommer ni skapa en individuell utvecklingsplan för dig som har fokus på långsiktighet samt kortsiktiga karriär mål. Utöver deras noggrannhet av work life balance erbjuder dom också hög kvalité av friskvård, vidare utveckling, karriärmöjligheter, dator, telefon och fantastiska kollegor. Om företaget Vår kund erbjuder kvalificerade konsulttjänster inom Engineering, Technology Trade och Management till högteknologiska kunder inom Energi, Medtech och Fordon. Vår kunds mål är att minska slutkunders kostnader och miljöpåverkan genom innovativa tekniska produkter. Slutkunderna utvecklar framtidens teknik för miljö- och teknisk hållbarhet. De står inför en intensiv period av nya projekt för att utveckla såväl processer som teknik. Du skall alltså skräddarsy en komplett lösning för kundens behov med hjälp av det produkterna som finns att tillgodose. Din profil Skallkrav: - Högskoleexamen inom mekatronik eller automation - Grundläggande kunskaper i C++ - Engelska i tal och skrift Meriterande: - Svenska i tal och skrift - Python, Javascript, Capl, C - Idrottsbakgrund - Erfarenhet av INCA - B-körkort Om oss Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter â hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start: Augusti Placering: Göteborg Omfattning: Heltid
Företag: Framtiden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Mjukvaruutvecklare till ett av Sveriges snabbast växande Gasell företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mjukvaruutvecklare till ett av Sveriges snabbast växande Gasell företag
Farmaceutisk rådgivare till Apoteket Etagehuset i Trollhättan
Vill du arbeta med rådgivning och försäljning på Apoteket - Sveriges mest hållbara företag? Välkommen till apoteket Etagehuset där jag, Marie-Louise Krantz, tillsammans med mina 6 medarbetare varje dag gör vårt bästa för att skapa en trevlig atmosfär och den bästa upplevelsen för våra kunder. Apoteket Etagehuset ligger i ett externt köpcentrum i det stora handelsområdet Överby, ca 10 minuters bilfärd utanför Trollhättans city. Det går också flera regelbundna bussturer hit. Apoteket är ett shoppingapotek från 2010, med ett brett egenvårdssortiment. Apoteket ingår också i en apoteksgrupp tillsammans med apoteket Svanen i Trollhättans centrum, och samarbetar tillsammans då vi delar apotekschef och säljledare. Öppettiderna är mån-fre 10-19, lördagar 10-17 samt söndagar 11-17. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid alternativt deltid och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter Som farmaceutisk rådgivare hos oss på apoteket Etagehuset arbetar du i huvudsak med receptservice, professionell rådgivning och egenvårdsförsäljning. Du kommer, med dina farmaceutiska kompetenser och din affärsmässighet, att möta våra kunder och bidra till att stärka vår ställning på marknaden. Du erbjuds arbete i en stimulerande miljö och vi möter dagligen nya utmaningar och har roligt tillsammans. Du tar ansvar för både dina egna och gemensamma arbetsuppgifter och täcker upp för andra roller än dina egna vid behov. Du kommer att växla mellan olika arbetsuppgifter beroende på kundflödet under dagen. Din profil Du är legitimerad receptarie eller apotekare med goda farmaceutiska kunskaper och ett genuint intresse av försäljning. Du ser som din främsta uppgift att ge professionell rådgivning och individuell service utifrån varje kunds behov. Du deltar aktivt för att utveckla verksamheten och för att apoteket ska nå uppställda mål.   Som person är du engagerad och kundinriktad, kan arbeta självständigt, gillar utmaningar och är positiv till förändringar. Du har god förmåga att kommunicera och samarbeta med såväl kunder som kollegor och ser dig som en viktig del av Apoteket AB. Du har ett stort intresse av hälsa, både din egen och andras. Du är en lagspelare med positiv grundsyn, ser möjligheter, tar initiativ och gillar att arbeta mot tydliga mål. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi erbjuder dig Apoteket har en unikt bred verksamhet där du som farmaceut har goda möjligheter att utvecklas och göra karriär. För att vi ska kunna bedriva en hållbar verksamhet och göra det enklare för kunden att må bra känns det viktigt för oss att satsa på din kompetensutveckling och din hälsa. Varje medarbetare har en egen kompetensutvecklingsplan, och utvecklingssamtal genomförs årligen. Vi tror nämligen att när du mår bra och är engagerad i ditt jobb har du också riktigt bra kundmöten. Via vår egen utbildningsenhet får du tillgång till ett omfattande utbildningsprogram med bland annat ett hundratal e-utbildningar och olika nätverksträffar. Som medarbetare i Apoteket får du ett årligt friskvårdsbidrag, tillgång till en lång rad rabatter och andra förmåner. Självklart har du tjänstepension och sjukförsäkring samt föräldralön utöver den från Försäkringskassan. Om Apoteket AB Vi gör det enklare att må bra! Apoteket är Sveriges ledande apotekskedja med 3200 anställda och apotek över hela landet. Vi erbjuder ett brett sortiment av varor och tjänster inom läkemedel och hälsa till privatpersoner, företag och producenter inom vård och hälsa. Ett liv i hälsa är en vision som leder oss att skapa värde för kunder, medarbetare och för samhället i stort. De produkter och tjänster som vi erbjuder bidrar till ett hållbart samhälle genom att visa omtanke för människan och miljön. Vår ambition är att vara ett värdeskapande företag som tar hänsyn till mänskliga rättigheter, arbetsförhållanden, miljö och etiska frågor i hela värdekedjan. Alla erbjudanden om rekryterings- och ansökningshjälp i samband med denna rekrytering undanbedes!
Företag: Apoteket AB
Ort: Trollhättan
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Farmaceutisk rådgivare till Apoteket Etagehuset i Trollhättan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Farmaceutisk rådgivare till Apoteket Etagehuset i Trollhättan
Senior Projektledare inom Produktion till Sweco
Swecos industrikonsulter erbjuder tekniska lösningar och metoder åt industrisektorn. Tjänsteutbudet är brett och omfattar produktutveckling, produktionsoptimering och investeringsplanering. Logistikgruppen i Göteborg består av över 20 medarbetare med ytterst hög kompetens inom lager, produktion och distribution. Tillsammans med övriga logistikkonsulter inom Sweco bildar vi ett nätverk med över 80 konsulter som jobbar med olika logistikfrågor. Vi anser att vi är Nordens ledande Logistikkonsult inom våra verksamhetsområden Din roll Vi söker nu dig som vill arbeta hos oss i rollen som Senior Projektledare för projekt inom ny/ombyggnad av industrianläggningar, produktionslogistik och effektivisering av produktionsprocesser. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att i nära samverkan med kunden arbeta i projekt inom allt från nybyggnation av industrianläggningar till effektivisering av produktions- och logistikflöden. Projekten spänner över både process-, teknik och verksamhetsutveckling. Dina kunder kommer framförallt att vara i Sverige och Norge. Placeringsort är Göteborg. Vem är du? Vi tror att du är utbildad civilingenjör eller motsvarande, med väl utvecklad analytisk förmåga och med djupa kunskaper inom projektledning, produktionsteknik och internlogistik. Kunskap om och erfarenhet från Lean implementering och Operational Excellence är meriterande, då detta ofta kommer in som en naturlig del av våra projekt. Du har ett brett kontaktnät och är van att arbeta såväl självständigt som i team. Du har mångårig erfarenhet av projektledning samt även av effektivisering av produktionsprocesser och kan anta rollen som självgående projektledare. Vi tror du kommer från beställarsidan inom linjeorganisationen, alternativt arbetar du redan idag som projektedare eller i leverantörsledet med utveckling av moderna helhetslösningar inom produktionslogistik. Dina egenskaper Du har hög social kompetens och har ett brett kontaktnät i branschen. Du kan självständigt skapa nya affärer. Att vilja utveckla dig själv och samtidigt vara en del av avdelningens utveckling är en självklarhet för dig. Vi arbetar både självständigt och i grupp beroende på projektens omfattning. Hur söker jag denna tjänst? I denna rekrytering samarbetar Sweco med Experis Engineering. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Frågor besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Thandi Schüler på telefon 0725-06 51 69 eller Du är varmt välkommen med din ansökan! Om Sweco Sweco planerar och utformar framtidens samhällen och städer. Resultatet av vårt arbete blir hållbara byggnader, effektiv infrastruktur och tillgång till el och rent vatten. Med 14 500 medarbetare i Europa kan vi erbjuda våra kunder rätt kompetens för varje sammanhang. Vi genomför uppdrag i 70 länder varje år. Sweco är Europas ledande konsultföretag inom teknik och arkitektur med en omsättning på cirka 16,5 miljarder SEK. Företaget är noterat på Nasdaq Stockholm.
Företag: Experis
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Senior Projektledare inom Produktion till Sweco jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior Projektledare inom Produktion till Sweco
Account Manager: Var med och utveckla Benifys befintliga kunder!
Som Account Manager på Benify ansvarar du för att skapa mervärde och utveckla våra befintliga kunder. Våra kunder är de viktigaste vi har och 97% av alla våra kunder väljer att förlänga sina avtal med oss. Om du vet med dig att du kan bidra till att den siffran blir 100%, då vill vi höra från dig! På Benify arbetar vi hårt samtidigt som vi har väldigt roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig icke besvär! Vi är ett HR-Tech bolag med aggressiva tillväxtmål. Du kommer att få möjlighet att vara med och utveckla så väl din roll som Benify som bolag med mycket frihet och ansvar i takt med att Benify expanderar. Du kommer att vara en del av ett ungt bolag med hungriga och ambitiösa medarbetare som älskar att ha roligt tillsammans. OM TJÄNSTEN Benify är ett av Sveriges snabbast växande företag och det går så pass bra för oss att vi nu har behov av att utöka vårt Client Relations team i Göteborg. Som Account Manager kommer du bygga långvariga relationer till Sveriges bästa arbetsgivare inom SME-segmentet. Du ansvarar för redan lanserade kunder och för att driva och vidareutveckla varje kundrelation. Du ansvarar för att våra kunder stannar hos oss och fortsätter att utvecklas tillsammans med oss. Arbetet innefattar tre huvudsakliga områden: ⢠Vård av kundrelationer och att ständigt säkerställa att Benify möter kundernas behov. I det innefattar även arbete hands on i dina kunders uppsatta Benify-portaler. ⢠Försäljning med fokus på merförsäljning och avtalsförlängning. ⢠Utveckling av såväl produkt som gruppens interna arbetsprocesser, då vi alltid strävar efter att bli bättre. Detta är helt enkelt en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och din arbetsinsats står i direkt relation till Benifys framgång. I gengäld erbjuder vi dig stora möjligheter att göra karriär. Kanske är du sugen på att arbeta internationellt på något av våra kontor runt om i Europa? Är du en person som är i början av din karriär, gillar utmaningar och gärna kavlar upp ärmarna när det behövs? Gillar du att bygga långsiktiga relationer med andra människor och är du en källa till inspiration för dina arbetskompisar? Då kan du vara personen vi söker. Du tänker också självständigt, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Vi älskar våra kunder och vill att du gör detsamma. Vi ser även att du som söker har: ⢠Akademisk utbildning med inriktning mot exempelvis ekonomi. ⢠Något års relevant arbetslivserfarenhet. ⢠Flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Då vi växer internationellt är även ett tredje språk mycket meriterande för rollen. Har du ambitionen att på sikt bli en av våra viktigaste medarbetare och göra en internationell karriär? Då är det läge att du träffar oss!  Start: September/enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidare Plats: Första Långgatan, Göteborg Kontaktperson: Isabelle Hernandez (HR) och Alexandra Svensson (Manager of CR SME Nordics)  ANSÖKAN Låter detta intressant? Vänligen klicka nedan på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Välkommen till oss där vi alla arbetar hårt men har vansinnigt roligt på jobbet!
Företag: Benify AB Göteborg
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager: Var med och utveckla Benifys befintliga kunder! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager: Var med och utveckla Benifys befintliga kunder!
Farmaceut till Ljungskile
Om Apotek Hjärtat Apotek Hjärtat vill ge varje kund en bättre hälsa och ett större välbefinnande genom ett personligt bemötande, ett brett sortiment och utökade tjänster. För att komma dit krävs det att vi är nyfikna nog att se vad våra kunder behöver. Och att vi arbetar tillsammans för att testa nya vägar och genomföra kreativa idéer. Du kommer att trivas hos oss om du vill vara med och välja väg. Både när det gäller Apotek Hjärtats framtid- och din egen. För på Sveriges största privata apotekskedja är inflytande på riktigt. Varmt välkommen till apoteket med hjärta! Apotek Hjärtat är Sveriges största privata apoteksaktör med cirka 380 apotek runt om i landet. Omsättningen är cirka 12,5 miljarder kronor. Från januari 2015 ingår Apotek Hjärtat i ICA Gruppen. Därför ska du jobba hos oss, Apotekschef Marija Cupkovic berättar: Välkommen till vårt fina Apotek i Hjärtat av Ljungskile. Vårt apotek i Ljungskile kommer att genomgå en större ombyggnation under sensommaren för att öka kundutrymmet samt få en ny modern inredning. Det gör att du som söker bör vara lika intresserad av egenvården som att stå i receptkanalen. Vi är 3 medarbetare, det gör att arbetsuppgifterna blir varierande och att man får chans att lära sig många delar av apoteket. Våra öppettider är mån-fre 09-18 samt lör. 10-14. Våra kunder i Ljungskile varierar, vi har mycket äldre kunder men även mycket barnfamiljer som kommer till vårt apotek. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Såhär jobbar en farmaceut på Hjärtat! Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med professionell rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. Som den duktiga kundfokuserade farmaceuten du är, bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång. Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtatapotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap. Det här är du! Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller så är du erfaren och vill dela med dig av dina kunskaper till dina nya Hjärtatkollegor. Som person är du positiv, engagerad och gillar enkla och nya lösningar i din vardag. Med din goda attityd är du en lagspelare och en ambassadör för hela Hjärtat! Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Som farmaceut kan du vidareutvecklas i rollerna som bland annat Läkemedelsansvarig, Farmaciansvarig och säljansvarig. Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!
Företag: Apotek Hjärtat
Ort: Uddevalla
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Farmaceut till Ljungskile jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Farmaceut till Ljungskile
Söka jobb tips

