Erfaren ekonomiassistent_receptionist jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Erfaren ekonomiassistent_receptionist. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Erfaren ekonomiassistent_receptionist. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Erfaren ekonomiassistent/receptionist till byggbranschen- Göteborg
- Erfaren ekonomiassistent/receptionist- Helsingborg
- Erfaren ekonomiassistent/receptionist- Strömstad
- Engagerad och erfaren ekonomiassistent/receptionist- Västerås
Mer beskrivning
Erfaren ekonomiassistent/receptionist till byggbranschenPoolia Ekonomi Presentation Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent och receptionist med erfarenhet av löneadministration till ett företag inom byggbranschen. Uppdraget kommer att starta omgående och pågå i sex månader med möjlighet till förlängning eller fast anställning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kommer att innebära: - Ansvar för receptionen och växeln 8-16:30 - Kontorsansvarig - Inköp av kontorsmaterial - Upprättande av projektpärmar vid nya projekt - Leverantörsreskontra med inscanning samt kontering av fakturor - Fakturering - Tidsredovisning - Servicestöd gällande inbokning av arbeten samt utskrift av arbetsordrar - Ansvarig för lönehantering bygglön Utbildning/erfarenhet Vi tror att du har några års erfarenhet från leverantörsreskontra. Erfarenhet från bygg/entreprenadbranschen är meriterande. Som person är du noggrann, du har förmågan att kunna arbeta i en flexibel miljö, kunna arbeta självständigt, ta egna initiativ, vara effektiv, lyhörd, punktlig, analytisk samt ha lätt för att samarbeta. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar âTidernas rekryteringâ. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Ekonomi
Ort: Göteborg
Publicerad : 08-23
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren ekonomiassistent/receptionist till byggbranschen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren ekonomiassistent/receptionist till byggbranschen
Erfaren ekonomiassistent/receptionist
Utbildarna Bemanning är ett företag som jobbar med personaluthyrning och rekrytering med inriktning mot verkstad, industri och lager. Vi är verksamma i Nordvästra Skåne. Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent/receptionist med erfarenhet av löneadministration till en av våra kunder i Helsingborg. Uppdraget är ett vikariat med start omgående och kommer att pågå fram till april 2014.  Arbetsuppgifter  - Ansvar för löneadministration - Fakturering - Registrering av uppdrag och avtal - Ta emot/registrera sjukanmälningar - Ansvar för receptionen och växeln 7.00-16.00 - Ansvar för posthantering - Inköp av kontorsmaterial - Föra protokoll vid möten - Fixa fika, handla vid behov - Planera kundevent - Uppdatera hemsidan m.m  Utbildning För att lyckas i rollen så krävs det att du har några års erfarenhet av löneadministration samt kundfakturering. Du är vidare en duktig användare av Officepaketet, Word samt Excel. Det är en merit om du tidigare arbetat i VISMA, Swinxlön, samt Milltime. Som person så är du noggrann, du har en förmåga att kunna arbeta i en flexibel miljö, kunna arbeta självständigt, ta egna initiativ, kunna prioritera, vara effektiv, lyhörd, punktlig, analytisk samt ha lätt för att samarbeta.  Vi kommer att behandla urvalet löpande, så tveka inte med din ansökan. Annonsen kan komma att tas bort innan annonstiden gått ut.  Arbetstid: mån-fre 7-16 Lön: enligt avtal
Företag: Utbildarna Bemanning AB
Ort: Helsingborg
Publicerad : 08-28
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren ekonomiassistent/receptionist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren ekonomiassistent/receptionist
Erfaren ekonomiassistent/receptionist
Verksamhetsbeskrivning Om företaget: Bohus BioTech AB är ett svenskat bioteknikföretag med en lång historia av att utveckla och tillverka hyaluronsyrabaserad råvaror och produkter. Vi är specialiserade på forskning, utveckling och tillverkning av högkvalitativa medicintekniska produkter baserade på detta ämne. Våra produkter säljs via ett nätverk av distributörer på många marknader runt om i världen. Vårt uppdrag är att tillverka säkra, effektiva och tillförlitliga produkter, som hjälper människor att förbättra sina levnadsvillkor. Beskrivning av tjänsten: Vi söker en erfaren ekonomiassistent till vårt företag. Arbetsuppgifter: De huvudsakliga arbetsuppgifterna är allmänna kontorsgöromål. Receptionsarbete ingår också. Du är därmed företagets ansikte utåt. Du ska vara backup för order/shipping-hantering och vara back-up för leverantörreskontra. Du kommer att assistera ekonomichefen. Utbildning/Erfarenhet: Du måste ha en förståelse för vad bokföring och redovisning innebär. Du ska kunna hantera office paketet och bokföringsprogram, helst Winbas. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet och det är meriterande att du har en utbildning med inriktning mot ekonomi. Du kommer till en trevlig arbetsplats, med internationell prägel. I arbetet ingår både svenska och internationella kontakter, både på kund- och leverantörssidan, så det är viktigt att du har goda kunskaper i både svenska och engelska. Personligt: Som person bör du vara mycket noggrann, serviceinriktad och tycka om att arbeta med siffror. Det är viktigt att du har förmåga till att ta egna initiativ. Vidare har du social kompetens och är en riktig lagspelare. Detta för att passa in i teamet på bästa sätt.
Företag: Bohus Bio Tech
Ort: Strömstad
Publicerad : 08-26
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren ekonomiassistent/receptionist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren ekonomiassistent/receptionist
Engagerad och erfaren ekonomiassistent/receptionist
Om tjänsten Som ekonomiassistent/receptionist kommer du att arbeta med: ⢠Ansvara för receptionen där du är företagets ansikte utåt och kundens första kontakt ⢠Kundreskontra såsom fakturering, bokning av inbetalningar, räntedebitering/kravhantering/inkasso ⢠Leverantörsreskontra såsom kontering av fakturor, registrering av fakturor, förbereda/skicka/bokföra betalningar ⢠Avstämning av reskontror, likvidkonton och periodiseringskonto ⢠Övriga administrativa uppgifter såsom inkommande och utgående post, mejlhantering, protokollföring osv. Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och har minst gymnasial utbildning med ekonomisk inriktning eller likvärdig utbildning. Som person vill du ge utmärkt service till dina kunder. Du är pålitlig, prestigelös, positiv, flexibel och har ett öga för siffror och struktur. Du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av ett eller flera olika ekonomisystem ex. Visma. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Vi erbjuder Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens. Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet. Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd. Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag. Om verksamheten Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället. Ansökan Tre enkla steg till ditt nya jobb: 1. Du ansöker genom att klicka på âansök härâ eller âansök via extern webbplatsâ. 2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på âSök jobbetâ och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter. 3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Arena Personal Nordic AB
Ort: Västerås
Publicerad : 09-01
Sök fler jobb liknande: lediga Engagerad och erfaren ekonomiassistent/receptionist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engagerad och erfaren ekonomiassistent/receptionist
Söka jobb tips