Etableringslots Eskilstuna jobb - lediga jobb

Etableringslots Eskilstuna jobb Etableringslots Eskilstuna jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Etableringslots Eskilstuna. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Etableringslots Eskilstuna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Hjälpmedelstekniker, Hjälpmedelsservice- Karlstad

  2. Erfaren personlig assistent/undersköterska för nattarbete i sommar- Karlstad

  3. Servicetekniker i Karlstad – bli en servicetekniker med de bästa förutsä...- Karlstad

  4. Försäkringskassan söker Projektledare till projekt Omställning i Värmland- Karlstad

  5. Psykosocial resurs, vårdcentralen Kil- Kil

  6. Almia söker sjuksköterska för arbete i Karlstad under sommaren- Karlstad

  7. Förvaltningschef till Serviceförvaltningen- Hammarö

  8. Sågoperatör och försteman till Stora Enso, Gruvön- Karlstad

  9. Receptionist till Sundstabadet- Karlstad

  10. Lärare introduktionsprogrammet- Hagfors


Mer beskrivning

Hjälpmedelstekniker, Hjälpmedelsservice
Landstinget i Värmland erbjuder hälso- och sjukvård och tandvård av allra högsta kvalitet. Tillsammans med våra patienter stärker vi folkhälsan och utvecklar hälso- och sjukvården så att den kan bidra till en livskvalitet i världsklass för Värmlands befolkning. Med cirka 7500 medarbetare är vi en av länets största arbetsgivare. Vill du vara med och göra skillnad i människors vardag, varje dag? Välkommen till ett spännande och utvecklande jobb hos oss. Hjälpmedelsservice är en specialistenhet som arbetar med hjälpmedel för personer med funktionsnedsättning inom främst rörelse-, kognitions- och kommunikationsområdet. Enheten ingår i område öppenvård. Uppdragsgivare till Hjälpmedelsservice är länets kommuner och enheter inom Landstinget i Värmland. I serviceutbudet ingår bland annat inköp, lagerhållning, distribution, sortimentsval och allmän rådgivning. Även information, utbildning, utprovning, tekniskt underhåll och anpassning av personliga hjälpmedel. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en hjälpmedelstekniker. I arbetet ingår underhåll och anpassning av såväl personliga som klinik-hjälpmedel både för barn och vuxna. Arbetet sker omväxlande på centralsjukhuset, andra verksamheter inom Landstinget i Värmland samt vissa kommuner i länet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning, och har praktisk erfarenhet av tekniskt arbete som gett dig kompetens inom mekanik och service av elektronisk utrustning. Du har god datorvana och erfarenhet av arbete i datorbaserade system. Du är som person serviceinriktad, noggrann och har en god förmåga att självständigt planera och utföra arbetsuppgifter under eget ansvar. I mötet med brukarna är det särskilt viktigt med ett bra bemötande. Du är kommunikativ och har en mycket god samarbetsförmåga tillsammans med en uttalad servicekänsla. Du trivs med att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra. Rollen förutsätter flexibilitet eftersom arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och ansvarsområdena kan komma att ändras efter behov. B-körkort erfordras då resor i tjänsten förekommer. ÖVRIGT Inför anställning ska du som sökande kunna uppvisa ett utdrag från polisens belastningsregister som du lämnar till chefen i oöppnat kuvert. Utdraget får inte vara äldre än ett år. Du hittar blanketten på www.polisen.se "blankett för begäran om utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister §9". Inför rekryteringsarbetet har Landstinget i Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Landstinget i Värmland, Hjälpmedelsservice
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Hjälpmedelstekniker, Hjälpmedelsservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hjälpmedelstekniker, Hjälpmedelsservice

Erfaren personlig assistent/undersköterska för nattarbete i sommar
Assistans för dig är landets största familjeföretag för människor som behöver personlig assistans. Vår ambition är att erbjuda våra kunder den absolut bästa personliga assistansen! Det bygger på ett stort engagemang hos våra medarbetare, att vi är lyhörda för våra kunders behov och alltid ger ett personligt bemötande. Det bygger också på en bred kunskap inom relevant lagstiftning, ekonomi och sociala frågor. Det är så vi vill bygga ett tryggt och hållbart företag - och hjälpa våra kunder med precis den assistans de behöver. Vill du också göra skillnad? Assistans för Dig söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen kvinna boende i Karlstad med aktiv assistans dygnet runt. Kunden har ett omfattande omvårdnadsbehov. Ett KRAV är att du är utbildad undersköterska eller har flerårig erfarenhet som vårdbiträde/personlig assistent i uppdrag där kunden kräver mycket fysisk omvårdnad. Vi ser att du kan arbeta i sommar, främst nätter kl 20-10:30, under perioden v 26 - v 33. Arbete dagtid kan också vara aktuellt. Du som söker ska vara säker och trygg i dig själv då du kommer att ansvara och vara behjälplig med kundens olika hjälpmedel. Du trivs med att hjälpa andra och du har ett rakt, enkelt och effektivt sätt. Att vara lyhörd och att känna av kundens behov är en förutsättning för att kunna hjälpa till på bästa sätt. Vi söker dig som har möjlighet att påbörja arbete omgående efter ett antal bredvidgångar. Välkommen med din ansökan redan idag!
Företag: Assistans för dig i Sverige AB
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren personlig assistent/undersköterska för nattarbete i sommar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren personlig assistent/undersköterska för nattarbete i sommar

Servicetekniker i Karlstad – bli en servicetekniker med de bästa förutsä...
Ungt företag med höga ambitioner Swedish Agro Machinery är ett ungt lantbruksmaskinföretag som just nu bygger upp en helt ny organisation i Sverige, som ska vara hållbar även för framtidens lantbrukare. Swedish Agro Machinery startades 2016 för att vara exklusiv distributör av CLAAS i Sverige. Sedan dess har vi också blivit generalagenter för HORSCH, SAMSON och AVR och återförsäljare för LEMKEN. Med en stabil ägare som Danish Agro-koncernen står vi stadigt. Om du är en företagsam person som vill vara med och utveckla och bygga någonting spännande så är vi troligtvis rätt plats för dig. Exklusiv på CLAAS service CLAAS är vårt huvudmärke. Vi har sålt och servat CLAAS sedan den 1 oktober 2016, den 1 april 2017 blev vi ensamma generalagenter i Sverige och från och med den 1 april 2018 är vi exklusiva även när det gäller service. Det innebär att Swedish Agro Machinerys servicetekniker har de bästa förutsättningarna för att hjälpa lantbrukarna med maskinerna från CLAAS eftersom vi har direktkontakt med tillverkaren. Det är bara vi, vårt dotterbolag och våra servicepartners som har direktåtkomst till CLAAS reservdelar och servicesystem för den svenska marknaden. Är du en serviceinriktad person som tycker om varierande arbetsdagar? Vi söker en servicetekniker i Karlstad. Anläggningen har varit öppnad i drygt ett år och vi håller till i stora och fina lokaler på Fallvindsgatan. På vår anläggning i Karlstad arbetar idag en verkstadschef, en reservdelssäljare, två säljare och tre servicetekniker. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara utförande av servicearbete och reparationer på alla typer av lantbruksmaskiner– både ute på fält och på verkstaden. Är du en person som tycker om variation så kommer du att trivas kanon hos oss då dina arbetsdagar utspelar sig i omväxlande arbetsmiljöer. Det är viktigt att du har erfarenhet från fordonsbranschen och är det dessutom av lantbruks- och entreprenadmaskiner så blir vi extra glada! Vidare vill vi att du ska ha erfarenhet av el, teknik och hydraulik och kunskaper i PC. Körkort B är en förutsättning för att söka den här tjänsten och CE är meriterande. Hos oss står alltid kunden i fokus och därför är det väldigt viktigt att du är en serviceinriktad person. Egenskaper vi hoppas att du har är strukturerad, disciplinerad och effektiv – att ha ordning och reda på arbetsplatsen är en självklarhet för dig! Varmt välkommen med din ansökan! I denna rekrytering har Swedish Agro Machninery valt att samarbeta med Technogarden, frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen besvaras därmed av Rekryteringskonsult Kristina Tranberg som nås på 0739–808391 eller via kristina.tranberg@technogarden.se Ansökan till tjänsten sker via annonsen, senast den 15 juni.Tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Företag: Technogarden
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Servicetekniker i Karlstad – bli en servicetekniker med de bästa förutsä... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicetekniker i Karlstad – bli en servicetekniker med de bästa förutsä...

Försäkringskassan söker Projektledare till projekt Omställning i Värmland
Läs mer om Försäkringskassan som arbetsgivare och hur det är att jobba hos oss. Att jobba statligt innebär att du delar våra grundläggande värderingar. Projektledare till projekt Omställning i Värmland Observera att endast personer som är anställda inom Finsams Parter kan söka den här tjänsten.`Det innebär att du idag ska ha en anställning på Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen, Värmlands läns Landsting eller någon av Kommunerna i Värmland. Under perioden som du är projektledare är du tjänstledig från ditt nuvarande uppdrag och Försäkringskassan är din arbetsgivare. Projekt Omställning Syfte med projektet är att förstå vad som påverkar återgången i arbete under en sjukskrivningsperiod. Målet på sikt är att fler värmlänningar snabbare återgår i arbete samt att arbetsgivare får arbetskraft med rätt kompetens. Du kan läsa om projektet på: http://www.finsamvarmland.com/projekt-omstallning/ Projektet bedrivs inom Finsam-förbunden i Värmland och har startats upp och genomfört en förankring och planeringsfas under perioden 180215 -180831. Projektledaren som vi söker ska ansvara för projektledning och projektadministration och kommer fortsätta det påbörjade arbetet i nästa fas som är genomförandefasen. Till sin hjälp har projektledare en tillsatt arbetsgrupp som består av en medarbetare från Försäkringskassan, en från Landstinget och en från Arbetsförmedlingen. Projektledaren kommer också att arbeta till viss del med en tjänstedesigner som kommer på deltid att stödja projektledaren i arbetet. Projektet ska genomföras utifrån tjänstedesign som metod, där användare involveras i utvecklingsarbetet för att skapa insikter och förståelse för individers behov. I nästa steg ska nya tjänster, arbetssätt och organiseringar tas fram som bättre svarar upp mot dessa behov. Under förutsättning att beslut om ytterligare finansiering tas, är planen att ta fram och testa lösningar på de hinder som identifierats i genomförandefasen, under perioden 2019-2020 Projektägare är Försäkringskassan. Vi söker dig som • Har examen från högskola/universitet eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • Har erfarenhet av projektledning • Har erfarenhet av arbete med tjänstedesign • Är resultatorienterad - fokuserar på resultatet, ser potentiella risker och följer upp genomförandet av aktiviteter • Arbetar systematiskt - ha ett metodiskt och systematiskt arbetssätt; planerar i förväg, gör tydliga prioriteringar och fördela resurser effektivt • Tar initiativ och ansvar – agerar på eget initiativ, får saker att hända och tar ansvar för resultatet • Är utvecklingsorienterad, har förmåga att förstå och se helheter och med ödmjukhet utmana komplexa samhällsutmaningar och system • Har kommunikativ förmåga - kommunicera klart, tydligt och strukturerat; talar med övertygelse; genomför effektiva presentationer Det är meriterande om du: • Har erfarenhet av samverkan med andra organisationer och därmed ett utarbetat nätverk • Har kunskap om socialförsäkringen och arbetsmarknaden Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten kan du kontakta nuvarande projektledare Sofia Axelsson, telefon 010 112 68 93 eller Enhetschef Mirela Memic Sandström, telefon 010 112 68 47. Fackliga kontaktpersoner är för ST, Jeanette Magnusson, telefon 010 112 60 60 och för SACO-S Daniel Rander, telefon 010 116 28 77. Vi erbjuder en tidsbegränsad anställning på heltid för perioden 2018-09-01–2019-01-31. Tjänsten tillsätts under förutsättning att finansiering beviljas för projektet. Detta kommer att vara klart senast 30 juni. Placeringsort för tjänsten är Karlstad. Kravet är att man ska börja 1 september. Ansökan Känns det här som en spännande och utmanande uppgift? Skicka din ansökan enligt instruktioner nedan senast den 10 juni 2018.
Företag: Försäkringskassan
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkringskassan söker Projektledare till projekt Omställning i Värmland jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkringskassan söker Projektledare till projekt Omställning i Värmland

Psykosocial resurs, vårdcentralen Kil
Landstinget i Värmland erbjuder hälso- och sjukvård och tandvård av allra högsta kvalitet. Tillsammans med våra patienter stärker vi folkhälsan och utvecklar hälso- och sjukvården så att den kan bidra till en livskvalitet i världsklass för Värmlands befolkning. Med cirka 7500 medarbetare är vi en av länets största arbetsgivare. ARBETSUPPGIFTER Vi söker vikarie för pappaledig psykolog till samtalsmottagningen Vårdcentralen Kil. Vi har även en kurator anställd på heltid för vår enhet som har cirka 12000 listade patienter. Arbetsuppgifterna består i att genomföra utredande samtal och bedömningar för personer över 16 år och uppåt för val av rätt behandling av patienters problematik. I huvudsak innefattas kris- och sorgereaktioner, depression av lindrig eller medelsvår karaktär, lindrigare ångestproblem, stressreaktioner och sömnproblem. Behandlingar ges i form av samtalsterapi med kortare eller längre behandlingstider. Behandling kan ges individuellt / i grupp. Vi startar även upp KBT via nätet i närliggande tid. Dokumentation sker i Cambio Cosmic. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är psykolog, socionom eller motsvarande personal med KBT 1-utbildning. Erfarenhet från samtalsterapi enskilt/ i grupp och KBT via nätet är meriterande. Vi sätter stort värde på samarbetsförmåga, ansvarstagande och flexibilitet. ÖVRIGT Inför anställning ska du som sökande kunna uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister, som du lämnar till chefen i oöppnat kuvert. Utdraget får inte vara äldre än ett år. Du hittar blanketten på www.polisen.se "Blankett för begäran om utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister §9" Inför rekryteringsarbetet har Landstinget i Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Landstinget i Värmland, VC Kil
Ort: Kil
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Psykosocial resurs, vårdcentralen Kil jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Psykosocial resurs, vårdcentralen Kil

Almia söker sjuksköterska för arbete i Karlstad under sommaren
Almia är specialiserade på bemanning och rekrytering inom hälso- och sjukvården. Vi är det engagerade bemanningsföretaget som gör vårt yttersta för att du ska trivas på din arbetsplats. Utöver att hitta rätt uppdrag hjälper vi även till med bekvämligheter som kan behövas vid en jobbstart så som boende och transport. Vi tror på en rak och tydlig kommunikation och det viktigaste för oss är att du trivs. Vi erbjuder dig: - Din egen konsultchef - Förmånliga löner - Rekryteringsbonus - Försäkringar - Sjuklön - Personligt stöd och vägledning - Ett utbud av attraktiva och varierande uppdrag - Betald resa och boende vid längre uppdrag på annan ort* - Mingelträffar Personliga egenskaper: Du bör vara flexibel och ha god förmåga att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. Du är en engagerad och positiv kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska inom kommunen. Almia söker för kunds räkning en sjuksköterska för arbete i Karlstad.

Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med minst två års erfarenhet. Omfattning: Heltid/deltid under sommaren. Arbetstiderna kan variera mellan dagar, kvällar och nätter. Boende finns att tillgå om så önskas samt möjlighet att påverka ditt schema. Almia erbjuder förmånlig sommarbonus under sommarveckorna 25-32. Kvalifikationer: Sjuksköterskeexamen med minst två års erfarenhet.
Företag: Almia AB
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Almia söker sjuksköterska för arbete i Karlstad under sommaren jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Almia söker sjuksköterska för arbete i Karlstad under sommaren

Förvaltningschef till Serviceförvaltningen
På Hammarö är du alltid nära. Nära vattnet, skogen, staden och naturen. Vi är även nära varandra. Hammarö är en attraktiv boendekommun. Vi vill skapa, bygga, förändra, uppleva och utvecklas. Kommunen har drygt 16 000 invånare och huvudorten är Skoghall. Med 54 kvadratkilometer är vi är till ytan en av Sveriges minsta kommuner, vilket gör att det alltid är nära till naturen såväl som till kommunens service. Hammarö kommun växer, har goda resultat och bra verksamheter med stolt personal. För att skapa en bra miljö för Hammaröbor samarbetar vi och sätter alltid invånaren i centrum. Vi söker dig som vill vara med på resan att forma framtidens Hammarö och skapa förutsättningar för att våra Hammaröbor ska trivas. Att kunna bo, leva och andas ut. På Hammarö väntar vi inte på att framtiden ska komma, vi är där och skapar den varje dag. Vi på serviceförvaltningen jobbar nära våra invånare och möter dagligen Hammaröbor och besökare i kommunen. Det är vi som ansvarar för Hammarös fastighet- och fritidsanläggningar, gator och vatten, lokalvård och kost i våra verksamheter. Vi finns här för Hammaröbornas skull. Vår värdegrund, för din skull, tillsammans är vi bättre och framtiden är vår, är de värderingar som vi står för och vill leva efter. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill vara med och påverka Hammarö kommuns framtid! Som förvaltningschef för Serviceförvaltning i Hammarö kommun kommer du att få ett utmanande arbete då vi är en kommun med stor tillväxt. Kommunen står inför många olika samhällsbyggnadsfrågor och vi söker dig som känner stort engagemang för frågorna och kan driva verksamheten framåt. Som förvaltningschef ingår du i kommunensledningsgrupp och är direkt underställd Kommundirektören och därmed har du en viktig roll i det kommunövergripande arbetet. Du har det övergripande ansvaret för att verksamheten leds och utvecklas enligt kommunens målsättning och att servicenämndens beslut genomförs. I det dagliga arbetet har du det övergripande ansvaret för Serviceförvaltningens personal, arbetsmiljö och budget. Du kommer att jobba med 7 enhetschefer som bildar din egen ledningsgrupp. Antalet anställda inom förvaltningen är ca 160st. Arbetet innebär att du har många kontakter både internt och externt. Därför behöver du ha lätt för att samarbeta och utveckla samt bibehålla goda relationer. KVALIFIKATIONER Vi vill att du har civilingenjörs utbildning eller annan teknisk akademisk utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Vi fäster stor vikt vid dina goda ledaregenskaper och dina erfarenheter av projektledning. Du har ett tydligt och coachande ledarskap och kan skapa delaktighet i processer och beslut. Som person är du lyhörd, tydlig och kommunikativ. Du är strukturerad och resultatinriktad, med en naturlig förmåga att se möjligheter istället för hinder. Det är meriterande om du har erfarenhet av att leda chefer. Du har ett stort intresse för förändring- och utvecklingsfrågor och kanske har du drivit förändringsprojekt på kort och lång sikt och du har ett genuint samhällsengagemang. Vidare har du goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Körkort krävs. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hammarö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hammarö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Hammarö kommun, Serviceförvaltningen
Ort: Hammarö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Förvaltningschef till Serviceförvaltningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förvaltningschef till Serviceförvaltningen

Sågoperatör och försteman till Stora Enso, Gruvön
Stora Enso är en ledande global leverantör av förnybara lösningar inom förpackningar, biomaterial, träprodukter och papper. Vårt mål är att ersätta icke förnybara material genom att skapa och utveckla nya produkter och tjänster som bygger på trä och andra förnybara material. Företaget har cirka 25 000 medarbetare i över 35 länder och vår omsättning 2017 uppgick till 10,0 miljarder EUR. Gruvöns Sågverk är placerat i Grums cirka två mil väster om Karlstad. Sågverket har omkring 110 anställda. Sågverket producerar årligen cirka 350 000 m3sv och har en vidareförädling i form av pelletstillverkning. Tillsammans med Ala Sågverk i Ljusne bildar vi Stora Enso Timber AB och ingår i Stora Ensos division Wood Products. Är du strukturerad och lösningsorienterad med ett intresse för att arbeta med trä? Vill du ingå i ett team med erfarna operatörer som alltid sätter säkerheten först? Då ska du söka det här jobbet! Just nu söker vi en sågoperatör till torrdelen med förstemannaroll. Som operatör på torrdelen (består av ett justerverk och en hyvellinje), jobbar du där plank och brädor justeras och hyvlas. Du övervakar och styr processer från intag av torkat virke till färdigemballerad produkt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att planera, organisera och utföra arbetet på ett effektivt sätt där du prioriterar de viktigaste åtgärderna steg för steg. Du kvalitetssäkrar virket och den färdiga produkten. Att arbeta för att nå ett gemensamt resultat är en självklarhet för dig. Du ingår i ett arbetslag, där både process och resultat är av vikt. Som försteman så verkar du i nära samarbete med såväl produktionsledare som produktionsplanering, UH och övrig driftspersonal. Som operatör hos oss får du möjlighet att utvecklas och utmanas i din roll som operatör. Vi erbjuder dig ett härligt arbetsklimat med kollegor och ledare som stöttar och uppmuntrar dig. Med dina kunskaper bidrar du till att utveckla sågverket som står inför nya utmaningar och möjligheter. Kvalifikationer Vi söker dig som har YH utbildning med inriktning mot träteknik eller processteknik, gymnasieutbildning med inriktning mot process eller underhållsteknik, alternativt likvärdig erfarenhet. Vi ser att du har goda kommunikationskunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Tillverkningen sker i datastyrda produktionslinjer och vi ser därför att du har goda datakunskaper. Vi vill att du har ett genuint intresse av att arbeta med förbättringar, har du arbetat med 5S som ett av verktygen för att uppnå detta är det meriterande. Då befattningen inkluderar en förstemannaroll ser vi gärna att du har erfarenhet av en liknande roll. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, du är öppen för nya idéer, lyhörd, kan ta produktionsrelaterade beslut, är en viktig länk mellan produktion och UH samt kan tydligt avrapportera och återrapportera kring produktionsstörningar. Som person är du trygg och engagerad med ett stort intresse för teknik och produktion. Du trivs när du får vara med och påverka samtidigt som du lyfter och inspirerar dina medarbetare. Som person är du flexibel och lösningsorienterad och kan tillsammans med dina kollegor lösa de problem som uppstår. Du har ett stort driv, är positiv och tycker om att arbeta praktiskt. Anställningen är tillsvidare/heltid och du kommer arbeta intermittent tvåskift. Ansökan Sista ansökningsdagen är söndagen den 10/6, vänligen ansök så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Notera att vi endast tar emot ansökningar via Stora Ensos karriärsidor. https://storaenso.taleo.net/careersection/jobdetail.ftl?job=008458&lang=sv Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakter med annonsförsäljare och säljare av rekryteringstjänster. Inga ansökningar som registreras på Manpower/Experis hemsidor kommer att vara med i urvalsprocessen. Kontaktperson Vill du ha ytterligare information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Robin Björlin, produktionsledare Torrdel, via tfn: 073-058 13 38 alternativt Kristina Lövgren, Produktionschef Såg, via tfn: 070-884 54 68. I den här rekryteringen samarbetar Stora Enso med Manpowergroup Solutions som är ett systerbolag till Experis. Har du frågor kring själva ansökan kontakta: +46 (0) 8 764 24 40. Fackliga företrädare Facklig representant GS-facket, Håkan Johansson tfn: 072-558 46 97
Företag: Stora Enso
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sågoperatör och försteman till Stora Enso, Gruvön jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sågoperatör och försteman till Stora Enso, Gruvön

Receptionist till Sundstabadet
Vill du vara med och skapa bra dagar för Karlstadsborna och samtidigt utveckla koncernen Karlstads kommun? Du får 7 000 arbetskamrater som tillsammans hjälps åt i det viktiga arbetet med att förverkliga vår vision om tillväxt och god livskvalitet. Kultur- och fritidsförvaltningen ansvarar för kommunens bad- och idrottsanläggningar, fritidsgårdar, parklekar, bibliotek, kommunarkiv och inköp av konst och konstnärlig gestaltning i det offentliga rummet. Vi driver också Alsters Herrgård, teaterbiografen Arenan, Ungdomens hus och Seniorernas hus. Förvaltningen står för drift och underhåll av idrottsplatser och motionsspår. Vi stödjer på olika sätt idrotten, kulturen och föreningslivet. Sundstabadet erbjuder en helt ny badupplevelse. Här finns något för alla: lek i upplevelsedelen, träning i bassängerna eller njutning i den toppklassiga relaxavdelningen. Våra målgrupper är 89 000 Karlstadsbor - såväl allmänhet som skolelever och föreningsliv - och turister i Karlstad. ARBETSUPPGIFTER Sundstabadet söker nu en duktig och driven receptionist till verksamheten. Uppdraget innefattar att ge god service, skapa kundnöjdhet och bedriva försäljning av verksamhetens produkter. Då verksamheten är tillgänglig för alla Karlstadsbor och tillresta är det självklart att du gillar kundmötet. Är du duktig på flera språk underlättar det självklart i mötet med anläggningens många kunder. KVALIFIKATIONER Du har tidigare framgångsrik erfarenhet av försäljning, då du kanske idag arbetar i kassa, butik eller reception. Du har gärna genomgått utbildning inom företagsekonomi eller liknande område, som underlättar ditt arbete i bland annat verksamhetens kassasystem. Utbildning/fortbildning inom försäljningsområdet är meriterande. Du har självklart ett intresse och kunskap inom wellness, friskvård, gruppträning eller träning i vatten, då arbetet sker på en friskvårdsanläggning. Du kommer att arbeta på rullande schema över anläggningens samtliga öppetthållande tider. I nuläget är anläggningen öppen 360 dagar per år mellan 06.30 och 20.00. För att kunna vara flexibel inom verksamheten bad och sports olika områden är B-körkort ett krav. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Karlstads kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist till Sundstabadet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist till Sundstabadet

Lärare introduktionsprogrammet
ARBETSPLATS ÄLVSTRANDSGYMNASIET  Hagfors skolområde består av grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning. Grundskolorna finns på Älvstranden bildningscentrum i Hagfors, på Kyrkhedens skola i Ekshärad samt i Sunnemo och Råda. Gymnasieskolan och vuxenutbildningen finns vid Älvstranden bildningscentrum i Hagfors. Den aktuella tjänsten är placerad inom gymnasieskolan. Som medarbetare i Hagfors kommun är du en del av Hagforsstrategin 2017 – 2027 som attraktivt beskriver ett önskat framtida tillstånd. Tanken är att den ska förena alla som bor, lever och verkar i kommunen samt leda oss i arbetet med att tillsammans skapa ett gôtt liv, framåtanda och handlingskraft. Visionen är hela kommunens tydliga målsnöre och vår drömbild att längta till. Det är en bild som enar oss, som gör oss till stolta invånare och som gör att vi tillsammans kan möta en framtid med mod och positiva attityder. Den ska engagera och inspirera både i vardagen, på fritiden och i arbetslivet. Läs gärna mer om oss i Hagforsstrategin som du finner på vår hemsida.    ARBETSUPPGIFTER OCH KVALIFIKATIONER  Tjänsten innebär undervisning på introduktionsprogrammet i so-ämnena och svenska . Det kan även förekomma undervisning i andra ämnen. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen planering, genomförande och uppföljning av lektionerna som du genomför. Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet för grundskolan 7-9 alternativt gymnasiet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.     LÖN  Vi tillämpar individuell lönesättning, ange löneanspråk.    FACKLIGA FÖRETRÄDARE  Irene Branneby, Lärarförbundet, irene.branneby@skolor.hagfors.se 0563-54 07 38  Mats Bergenfur, Lärarnas riksförbund, mats.bergenfur@skolor.hagfors.se 0563-54 07 48    ÖVRIGT  Vi har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.    VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Företag: Hagfors kommun
Ort: Hagfors
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare introduktionsprogrammet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare introduktionsprogrammet


Sök lediga jobb Etableringslots Eskilstuna

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se