Eventassistent _ Extrajobb _ Enköping _ Fastighetsbranschen jobb

Eventassistent _ Extrajobb _ Enköping _ Fastighetsbranschen jobb Eventassistent _ Extrajobb _ Enköping _ Fastighetsbranschen jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Eventassistent _ Extrajobb _ Enköping _ Fastighetsbranschen. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Eventassistent _ Extrajobb _ Enköping _ Fastighetsbranschen. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Redovisningsassistent till redovisningsbyrå i norrort- Stockholm

  2. Bankgirot söker Kundrådgivare- Stockholm

  3. Kundtjänstmedarbetare sökes- Stockholm

  4. Ambitiös säljare till Avisera- Stockholm

  5. Lärare i gymnasiet - psykologi- Stockholm

  6. Lärare i gymnasiet - samhällskunskap- Stockholm

  7. Specialistsjuksköterska- Stockholm

  8. Lärare i gymnasiet - italienska- Stockholm

  9. Engagerad och driven ekonom till kundreskontra- Täby

  10. Löneadministratör med kunskap inom nordiska löner sökes- Täby


Mer beskrivning

Redovisningsassistent till redovisningsbyrå i norrort
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Redovisningsbyrån erbjuder bland annat redovisning, löneadministration, skatteplanering och bokslut. Kunder är små och medelstora företag inom olika branscher, allt från vård och omsorg till produktion. Totalt har byrån cirka 300 kunder. Det råder en familjär kultur på redovisningsbyrån och här arbetar cirka 10 personer. Detta är en tjänst för dig som vill arbeta i en trygg, prestigelös mijö. Det här är ett längre uppdrag men där det finns chans till förlängning. Arbetsuppgifter: Som redovisningsassistent arbetar du med löpande bokföring och redovisning. Du kommer exempelvis arbeta med kund- och leverantörsreskontra, fakturering och månadsavstämningar. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av löner. Du arbetar brett och avlastar samtliga på byrån, varför du kommer hjälpa till med såväl stora som små kunder. Profil: -Ekonomiutbildning, gymnasial nivå eller yrkeshögskola -Minst 2 års arbetslivserfarenhet från redovisningsbyrå/ekonomiavdelning -Erfarenhet av löner (meriterande) -Kunskaper i Hogia (meriterande) -Du uttrycker dig väl i tal och skrift Personliga egenskaper Här få du som är social och prestigelös chansen att bli en del av en trevlig och kompetent arbetsplats. Du är ansvarsfull och noggrann. Du arbetar effektivt och trivs med att ha en bred arbetsroll med enklare och mer ansvarsfulla arbetsuppgifter. Övrig information: Start: mitten av augusti eller tidigare Omfattning: Heltid Plats: Upplands Väsby Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: redovisningsassistent, redovisningsbyrå, redovisning, ekonomi, hogia Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistent till redovisningsbyrå i norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistent till redovisningsbyrå i norrort

Bankgirot söker Kundrådgivare
Bankgirot är ett europeiskt clearinghus med uppdrag att leverera marknadsledande lösningar inom betalområdet som ökar kundernas konkurrenskraft. Som det enda clearinghuset för massbetalningar i Sverige har Bankgirot en central roll i den svenska betalnings-infrastrukturen och hanterar den stora merparten av denna typ av betalningar. Bankgirot ägs av SEB, Swedbank, Handelsbanken, Nordea, Danske Bank, Skandiabanken och Länsförsäkringar Bank. För mer information: www.bankgirot.se Arbetsuppgifter Bankgirots Kundservice hanterar support och rådgivning till banker och bankernas företagskunder för Bankgiroprodukterna och Bankgirots e-produkter. I tjänsten kommer Du att arbeta som kundrådgivare på Bankgirots Kundservice. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att ta emot och besvara telefon- och e-postärenden från bankerna och bankernas företagskunder som har frågor om betalningsinformation samt behöver rådgivning kring Bankgirots produkter och tjänster. Lämplig bakgrund Du har minst gymnasieexamen, gärna med ekonomisk eller teknisk inriktning. Du har tidigare erfarenhet av kundbemötande samt liknande administrativa arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du arbetat med kundservice via olika kanaler såsom telefon, e-post och fax. Vidare har du har en god förmåga att ge service gentemot banker och bankkunder. Du har goda kunskaper i svenska såväl som engelska i tal och skrift. Vidare har du goda datakunskaper och har gärna arbetat i olika IT-program och affärssystem.  För att trivas i rollen som kundrådgivare bör du vara utåtriktad, lyhörd och känna engagemang i varje kundärende. Vidare är du effektiv samt har ett strukturerat och noggrant arbetssätt.  Övrigt Ovanstående tjänst är ett vikariat med visstidsanställning hos Bankgirot. Perioden för vikariatet är slutet av augusti till och med sista januari 2014. Rekryteringen till vikariatet genomförs i samarbete med SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringsassistent Simon Jordal på telefon 08-407 55 68.  *****   *****
Företag: Bankgirot
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Bankgirot söker Kundrådgivare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bankgirot söker Kundrådgivare

Kundtjänstmedarbetare sökes
www.mathem.se - för dig som vill handla mat på nätet. Vi är Sveriges största och smartaste matbutik på internet. I vårt sortiment finns tusentals matvaror, samt flera sorters färdigkomponerade matkassar, som kan beställas direkt hem till dörren med ett enda klick. Arbetsuppgifter Din uppgift är att hjälpa våra kunder med alltifrån att slutföra en order via vår hemsida, följa upp en försenad leverans till att diskutera kryddningen av en rätt i vår senaste matkasse. Du är MatHems röst utåt och en MatHems viktigaste säljare och ambassadör. All kontakt med våra kunder sker huvudsakligen via telefon och e-mail. Arbetstiden är förlagd enligt schema måndag-fredag mellan kl.8-22, samt söndag mellan kl.12-22. Kvalifikationer För att kunna hjälpa våra kunder på ett tillfredsställande sätt, krävs det att du kan uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt, har bra datakunskaper, är pedagogisk, samt kreativ till att hitta lösningar. Arbetsbelastningen varierar under dagen och kan periodvis vara väldigt hög, vilket ställer krav på att du också är stresstålig och strukturerad i ditt arbetssätt. Då du är länken mellan MatHem och dess kunder måste du också vara en god kommunikatör.Tidigare arbete med kundtjänst och/eller telefonförsäljning är meriterande. Vi ser en ansvarstagande person, med ett par års erfarenhet av serviceyrken. Du ska ha grundläggande datakunskaper gällande Word, Excel och PowerPoint samt flytande svenska i tal och skrift. Även goda kunskaper i engelska är viktigt då flera av våra kunder föredrar engelska i tal och skrift. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan!
Företag: Mathem i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare sökes

Ambitiös säljare till Avisera
h2Arbetsuppgifter//h2 line-height: 115%;Som säljare har du en viktig roll på Avisera./ Här får du möjligheten att forma ditt eget säljdistrikt och skapa din egen försäljning. / style=color: rgb(52, 52, 52);Du kommer att sköta dina kundkontakter /per telefon, vid kundbesök, på mässor eller i Aviseras showrooms. / h2Vem är du? //h2 Du får gärna vara i början av din karriär, men vi förutsätter att du har ett par års försäljningserfarenhet Du är driven och sätter höga mål för dina egna prestationer Som person är du ansvarstagande och självständig Du är energisk och visar ett stort engagemang för både kunder och kollegor Du är relationsskapande, affärsmässig och självgående i ditt arbete Du har mycket goda kunskaper i svenska samt engelska, i både tal och skrift Du arbetar obehindrat i PC-miljö och har lätt för att lära nya system h2Utvecklingsmöjligheter//h2 Du kommer att få arbeta med /stora och välkända varumärken/ och får snabbt eget ansvar och sporras att växa i säljrollen. /Här får du alla förutsättningar för att bli framgångsrik genom kontinuerlig utbildning, coachning och uppföljning. Nästa /kliv/ i karriären är positionen som /Key Account Manager; D/et är bara du själv som sätter ribban och tidsramarna!/ h2Beskrivning av företaget//h2 Avisera är en av marknadens största aktörer inom varumärkesbyggande förpackningslösningar i form av bärkassar, förpackningar, pärmar och packtejp med tryck. Företaget omsätter över 50 miljoner kronor. Bland kunderna finns många kända varumärken såsom WESC, Apoteksgruppen, Mood Stockholm och Beijer Bygg. / Avisera är ett ungt och modernt företag med en stark företagskultur och /sitter i fina lokaler på Kungsholmen i Stockholm. /Här får du arbeta i en händelserik miljö med /trevligt arbetsklimat. Vår miljö präglas av en/ stark framåtanda och gemenskap. Avisera expanderar och söker dig som vill vara med och bygga upp ett av Stockholms bästa säljteam. / h2Lön//h2 Grundlön + Provision/  / Då rekryteringen sker löpande ber vi dig skicka in din ansökan så snart som möjligt./ style=font-size: 11pt; / /Välkommen till Avisera!/ style=font-size: 11pt; / Läs mer om företaget på: / http://www.careerbuilder.se/jobseeker/ApplyOnline/ExternalLinkApply.aspx?aourl=http%3a%2f%2fwww.avisera.se&Job_DID=J8C5D25WDD9GLJYW8D4&IPath=EXTCS&useframes=False style=color: windowtext; text-decoration: none;www.avisera.se/ / http://www.avisera.se Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Avisera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Ambitiös säljare till Avisera jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ambitiös säljare till Avisera

Lärare i gymnasiet - psykologi
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Gymnasieområde 03 Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Till våra engagerade och motiverade elever vid Norra Real söker vi nu till ett vikariat en gymnasielärare i psykologi. Norra Real är en attraktiv gymnasieskola i centrala Stockholm som präglas av motiverade elever i en trygg och inspirerande lärmiljö. Utbildningarna ska ge varje elev bästa möjliga förutsättningar för framgångsrika högskolestudier och ett aktivt deltagande i samhällslivet. Tjänsten är preliminärt schemalagd två dagar i veckan (måndag & onsdag). 1 plats(er).Gymnasieundervisning i psykologi. Behörig och/eller legitimerad gymnasielärare. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 3-6 månader. Arbetstid: Dagtid. Ferietjänst Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av övertalig personal. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Maria Sellberg,0709- 10 59 29 Susanne Andersson, Utvecklingsledare/Ämnesansvarig Ps, susanne.marie.andersson@stockholm.se Karin Ekholm-Brandén, LR-ombud, karin.ekholm-branden@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Gymnasieområde 03
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i gymnasiet - psykologi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i gymnasiet - psykologi

Lärare i gymnasiet - samhällskunskap
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Gymnasieområde 03 Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Till våra engagerade och motiverade elever vid Norra Real söker vi nu till ett vikariat en gymnasielärare i samhällskunskap. Norra Real är en attraktiv gymnasieskola i centrala Stockholm som präglas av motiverade elever i en trygg och inspirerande lärmiljö. Utbildningarna ska ge varje elev bästa möjliga förutsättningar för framgångsrika högskolestudier och ett aktivt deltagande i samhällslivet. I tjänsten ingår undervisning i samhällskunskap, samhällsvetenskaplig specialisering, gymnasiearbete och mentorskap. Du kommer att ingå i ett arbetslag kring samhällsvetenskapligt program och förväntas aktivt deltaga i utvecklingen av programmet och dina ämnen. 1 plats(er).Gymnasieundervisning i samhällskunskap. Mentorskap ingår. Behörig och/eller legitimerad gymnasielärare. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. Ferietjänst. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av övertalig personal. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Maria Sellberg,0709- 10 59 29 Susanne Forss, Ämnesansvarig i Sh, susanne.forss@stockholm.se Karin Ekholm-Brandén, LR-ombud, karin-ekholm.branden@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Gymnasieområde 03
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i gymnasiet - samhällskunskap jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i gymnasiet - samhällskunskap

Specialistsjuksköterska
City ambulansstation AISAB- Ambulanssjukvården i Storstockholm AB är ett bolag som bedriver ambulanssjukvård och som ägs av Stockholms läns landsting. Från våra sju ambulansstationer bemannar 250 medarbetare 25 akutambulanser, varav en utomlänsambulans och en intensivvårdsambulans. AISAB bedriver även transport av avlidna på uppdrag av Stockholms Läns Landsting. AISAB utför ca 74 000 ambulansuppdrag per år. AISAB söker nu en specialistsjuksköterska till en tillsvidareanställning samt en specialistsjuksköterska till ett vikariat till City ambulansstation. Arbetsuppgifter: Kvalifikationer: -Du ska vara specialistutbildad sjuksköterska med minst sex månaders yrkeserfarenhet från akutsjukvård eller sluten vård - Meriterande är erfarenhet från arbete i ambulanssjukvård - Körkort med behörighet B. Personliga egenskaper: AISAB erbjuder en spännande arbetsplats med stor delaktighet och möjligheter att vara med att utveckla framtidens ambulanssjukvård. Att arbeta i ambulans innebär att möta människor i alla livets skeden. Det ställer stora krav på personlig mognad och gott omdöme. Övrig information: Inom AISAB försöker vi att skapa arbetsförhållanden där frihet under ansvar, delaktighet och personligt engagemang är viktiga delar. Besöksadress: Lindetorpsvägen 11 121 18 Johanneshov
Företag: Ambulanssjukvården i Storstockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Specialistsjuksköterska jobb, Specialistsjuksköterska Stockholm, Specialistsjuksköterska Ambulanssjukvården i Storstockholm AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialistsjuksköterska

Lärare i gymnasiet - italienska
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Gymnasieområde 03 Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Till våra engagerade och motiverade elever vid Norra Real söker vi nu till ett vikariat en gymnasielärare i italienska. Norra Real är en attraktiv gymnasieskola i centrala Stockholm som präglas av motiverade elever i en trygg och inspirerande lärmiljö. Utbildningarna ska ge varje elev bästa möjliga förutsättningar för framgångsrika högskolestudier och ett aktivt deltagande i samhällslivet. I tjänsten ingår undervisning i italienska steg 1 och 2 samt en liten grupp i italienska steg 3. Tjänsten är schemalagd i språkblock tre dagar per vecka (mån, ons, fre). 1 plats(er).Gymnasieundervisning i italienska. Behörig och/eller legitimerad gymnasielärare. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. Ferietjänst. Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av övertalig personal. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Maria Sellberg,0709- 10 59 29 Hedvig Åberg, Ämnesansvarig It, hedvig.aberg@stockholm.se Karin Ekholm-Brandén, LR-ombud, karin.ekholm-branden@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Gymnasieområde 03
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i gymnasiet - italienska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i gymnasiet - italienska

Engagerad och driven ekonom till kundreskontra
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Nu söker vi en ekonomiassistent för uppdrag hos en av våra kunder i Täby. Arbetet är på heltid med start omgående eller senast v 31. Du kommer arbeta med kundreskontra och arbetsuppgifterna kommer bestå av inkassohantering, påminnelser, avstämningar samt att registrera inkommande kundinbetalningar. En annan del av arbetet är att göra kreditbedömningar av kunder enligt färdiga bestämmelser. Vidare kommer du att vara behjälplig vid bokslut samt hantera avstämningar av kassan från företagets verkstäder. Detta är ett uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet och du anställs som konsult hos Manpower. För rätt person kan det finnas möjlighet till anställning direkt hos kunden. Vem är du? Nu söker vi dig som är lägst gymnasieekonom samt med några års erfarenhet från reskontra. Det är meriterande om du har erfarenhet av Navision sedan tidigare eller annat stort affärssystem. Du har goda kunskaper i Excel samt övriga Office-paketet. Har du tidigare varit med om att byta tex inkassoleverantör eller införa e-fakturor ses det som positivt i tjänsten. Som person är du driven och trivs med att arbeta i grupp. Du har lätt för att se förbättringsområden och kommer med egna idéer. Eftersom tjänsten innebär mycket kontakter både internt och extern är du kommunikativ och serviceminded. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken nedan. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Cecilia Nisser på telefon 08-452 33 62.
Företag: Manpower Ekonomi
Ort: Täby
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Engagerad och driven ekonom till kundreskontra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engagerad och driven ekonom till kundreskontra

Löneadministratör med kunskap inom nordiska löner sökes
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Till vår uthyrningsverksamhet söker vi omgående en driftig löneadministratör med erfarenhet av nordiska löner. Dina huvudsakliga uppgifter innebär självständigt ansvar för all löneadministration från A till Ö. Du ansvarar för periodavstämningar till skattemyndigheten, statistik, samt kontrolluppgifter. Du får en bred och ansvarsfull roll med många kontaktytor i organisationen. Uppdraget är till årsskiftet och beräknas starta i augusti/september. Vem är du? För att passa i rollen har du ett par års erfarenhet av löneadministration minst i ett medelstort bolag och erfarenhet av något av de vanligaste lönesystemen. Meriterande är om du tidigare har arbetat i SAP. Har du sedan tidigare arbetat med nordiska löner är det positivt för tjänsten. Arbetet innebär många kontakter och ställer stora krav på servicekänsla. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du karaktäriseras av din positiva framtoning i kombination med ditt ödmjuka och prestigelösa sätt. Vidare ser vi dig som en ansvarsfull och noggrann person med en stor egen drivkraft och initiativförmåga. Du har ett flexibelt arbetssätt och drivs av att ha mycket att göra. Vad kan vi erbjuda dig? Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens, dina behov och önskemål. En av de många fördelar med att arbeta som konsult är möjligheten att knyta nya kontakter, att få komma ut och känna hur det är att arbeta i olika branscher och på olika företag. Konsultrollen kan med andra ord vara en bra språngbräda för din karriär. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Åkerlind Nisser på 08-452 33 62. Välkommen med din ansökan!
Företag: Manpower Personal/Lön
Ort: Täby
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör med kunskap inom nordiska löner sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör med kunskap inom nordiska löner sökes


Sök lediga jobb Eventassistent _ Extrajobb _ Enköping _ Fastighetsbranschen

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se