Experis söker en taktisk inköpare jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Experis söker en taktisk inköpare. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Experis söker en taktisk inköpare. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Personlig Assistent Tomelilla- Tomelilla
- Kundbokare- Malmö
- Young Professional - Onsite support- Malmö
- Affärsorienterad Service Team Leader, Malmö- Malmö
- Sales Assistant- Helsingborg
- Souschef och kock- Malmö
- Besöksintervjuare i Ängelholm- Ängelholm
- KYH söker en Administrativ hjälte på timanställning- Malmö
- taxichaufför söks till landskrona- Landskrona
- Senior .NET Software Developer- Malmö
Mer beskrivning
Personlig Assistent TomelillaDina arbetsuppgifter innefattar allt i ett hem förekommande sysslor. Du är även med vår kund på daglig verksamhet och vid andra aktiviteter utanför hemmet. Intressen som ligger vår kund varmt om hjärtat är djur, musik, film och promenader. Arbetet kräver att du är flexibel gällande arbetstider då assistansen bedrivs dag, kväll och natt (jour). Det är en förutsättning att du innehar B körkort då vår kund åker ut på olika aktiviteter och daglig verksamhet. Att vara lugn, positiv, strukturerad och ha ett bra tålamod är goda egenskaper till den här tjänsten. Framtida Assistans är ett assistansföretag som är måna om att du trivs och känner dig trygg i din anställning som personlig assistent, då gör du ett bra jobb och skapar trygghet och inspirerar kunden. Vi har fokus på delaktighet, kontinuitet och tillgänglighet. Vår kund är en kvinna i 40-års åldern med diagnosen autism. Hon bor i en villa i Everöd, utanför Tomelilla.
Företag: FRAMTIDA ASSISTANS I SVERIGE AB
Ort: Tomelilla
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig Assistent Tomelilla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig Assistent Tomelilla
Kundbokare
Vi fortsätter att växa och behöver fler duktiga medarbetare som har en inlevelse i rösten. Gärna någon som kan ta ansvar i framtiden för olika arbetsuppgifter och avdelningar, men ej något krav. Du börjar här med utbildning och som kundbokare. Där bokar du in per telefon privatpersoner till enskilda möten på vårt kontor mitt i Malmö city. Här kan du jobba både dag- och kvällstid. Vi söker en glad och driven person som har en trevlig telefonröst med inlevelse. Som vill växa med oss och ha roligt på jobbet med trevliga arbetskamrater. Vi ser mer än gärna äldre sökanden, men ej krav. Vi anställer löpande så vänta inte med att skicka in. Vi är ett företag inom fintech som ligger främst i utvecklingen inom vårt område. Vi kommer att inom kort starta upp fler avdelningar. Så det är ett spännande företag att hamna i. Vi sitter mitt i Malmö city. Hör av dig så berättar vi mer.
Företag: Prescott Lewis Rådgivning AB
Ort: Malmö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kundbokare jobb, Kundbokare Malmö, Kundbokare Prescott Lewis Rådgivning AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundbokare
Young Professional - Onsite support
Vi är övertygade om att mångfald av erfarenheter, perspektiv och bakgrund kommer att leda till en bättre arbetsplats för våra medarbetare och bättre resultat för våra kunder. Alla medarbetare ska känna stolthet över sitt eget arbete, sina kollegor och sitt företag. Ambit grundades 1994 och arbetar inom tre affärsområden â Training, OnSite och InHouse, vi har spetskompetens inom samtliga. Till vårt Young Professional Team söker vi just nu nya stjärnor som vill hjälpa våra kunder med support i världsklass. Som konsult hos Ambit kommer du att arbeta med spännande kunder, fantastiska kollegor och vi ser till att du har möjlighet att öka din kompetens samt få ovärderliga kontakter. Vem du är Naturligtvis har du ett brinnande intresse för IT och kan ge service som ingen annan kan. Du är i början av din karriär eller har några månaders erfarenhet, goda muntliga och skriftliga kunskaper i både svenska samt engelska. Har du dessutom stenkoll på några av våra âBuzzWordsâ så borde du skicka in din ansökan direkt. Tekniska nyckelord âBuzzWordsâ Active Directory, Microsoft Office 2010/13/16 samt Office365, ITIL-processer, Mac OS, Windows Server, Exchange, Android, Nätverk, Linux Vad vi erbjuder Från den minut som du kliver in på Ambits kontor, kommer du att känna dig välkommen. Tillsammans sätter vi upp en individuell utvecklingsplan och vi vill att våra anställda ska känna motivation och delaktighet. Vi gör detta möjligt genom att erbjuda utbildning, spännande uppdrag och inspirerande kollegor. Alla anställda hos oss har full tillgång till alla våra utbildningar och certifieringsmöjligheter. Som konsult hos Ambit förväntas du ta egna initiativ, ett stort ansvar samt ha en hög integritet i samarbete med uppdragsgivare och kollegor. Vi utgår alltid ifrån dina individuella förutsättningar när vi tillsammans upprättar din utvecklingsplan. Detta, tillsammans med mycket annat, gör att du hos oss kan göra en snabbare karriär än hos många av våra konkurrenter. Vill du veta mer? Kontakta Magnus, Daniel eller Johanna på rekrytering@ambit.se eller 040-626 98 60. Vi läser ansökningar och kallar på intervju löpande. Välkommen med din ansökan!
Företag: Ambit AB
Ort: Malmö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Young Professional - Onsite support jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Young Professional - Onsite support
Affärsorienterad Service Team Leader, Malmö
En viktig del av ditt jobb blir att ansvara för resursfördelning och du får leda ett engagerat och erfaret team med service inriktade ingenjörer. Du kommer också driva affärsutveckling och implementera ABB:s Ability koncept för produkterna och tjänsterna inom segmentet i Malmö. Implementeringen av Digitalisering och ABB Ability kommer skapa nya möjligheter och utmaningar för våra medarbetare som innebär att du får en nyckelroll i att leda gruppen och bidra till utvecklingen. Det här är en omväxlande roll där du har nära samarbete med vår säljorganisation och andra avdelningar i Sverige såväl som globalt. Du får stora möjligheter att bredda ditt nätverk och fördjupa dina kunskaper. Med andra ord kan det här vara starten på en spännande resa inom ABB. Du trivs i en ledande roll. Med din kommunikativa och sociala förmåga kan du inspirera ditt team att bidra till vår fortsatta framgång. Som grund har du en högskole- eller civilingenjörsexamen och en solid kunskap om automationssystem. Du har ett utpräglat affärssinne och ett starkt intresse för människor â både medarbetare och kunder. Har du tidigare erfarenhet från en ledande position är det en fördel. Det är också meriterande med erfarenhet från kraftgenerering och en kundförståelse. Eftersom du kommer ingå i en global verksamhet är det viktigt att du talar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. Har du ett starkt intresse för både människor och teknik? Vill du bli del av ABB´s globala verksamhet och vara med och utveckla nästa generations digitala automationserbjudande? Som Service Team Leader i Malmö för du vårt gäng på väg in i en spännande fas. Kan du vara den vi söker? Du blir en del av vår service verksamhet i Malmö. Vi verkar huvudsakligen inom området automation och elkraft och arbetar med kunder inom vattenkraft, kraftvärmeproduktion, VA och infrastruktur. Vi erbjuder systemlösningar till våra kunder där vi tar ett helhetsansvar för anläggningen, från anbudsfasen till nyckelfärdig anläggning. Vi ansvarar även för projektering, konstruktion, installation, programmering och idrifttagning. Vår service verksamhet för kraft genereringssegmentet har för närvarande cirka 150 medarbetare fördelade mellan kontoren i Malmö, Västerås, Stockholm, Sundsvall, Umeå och Skellefteå.
Företag: ABB AB
Ort: Malmö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsorienterad Service Team Leader, Malmö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsorienterad Service Team Leader, Malmö
Sales Assistant
SALES ASSISTANT CALZEDONIA Vi söker dig som är en öppen och framåt med en stark egen drivkraft. Du tycker om att jobba med försäljning och människor och trivs i att ha en roll där du är flexibel och stresstålig. I rollen som butikssäljare utgör du en viktig funktion av den totala köpupplevelse där du erbjuder butikens kunder en högklassig service. Det är viktigt att du fokuserar på försäljning och ser en potentiell kund i varje besökare. Du tar även ansvar för andra uppgifter som förekommer i butiken. Din roll: - Försäljning och kundservice - Uppbyggnaden av kundlojalitet - Ordna butikens layout och lager - Engagerad och aktivt jobba mot butikens uppsatta mål - Bidra med bra stämning i teamet I gengäld kommer du att gå med i ett väletablerat, dynamiskt och internationellt företag känt för hög kvalitet och servicenivå i sina butiker. Om du uppfyller dessa krav och är intresserad av att ansluta dig till oss skicka ditt CV på ENGELSKA till: hr@calzedonia.se, ange SALES ASSISTANT HELSINGBORG i ämnet. Din profil: - Brinner för försäljning och service - Är passionerad för modevärlden - Är dynamisk, positiv och energisk - Flexibel med möjlighet att arbeta både kvällar och helger - Har tidigare erfarenhet av kundbemötande och service Calzedonia Group är ett Italienskt modeföretag specialiserat på badkläder, strumpbyxor och underkläder. Sedan grundandet i Italien 1986, har det på mindre än 30 år byggts upp ett nätverk av mer än 4000 butiker i över 42 länder, med butiker i många stora städer som Milano, Rom, Paris, London, Stockholm, Moskva, Barcelona, och Hong Kong, och mer än 32.000 anställda över hela världen. Koncernens nätverk kommer fortsätta att växa ytterligare med ett komplett program med nya butiksöppningar runt om i världen.
Företag: Calzedonia Sverige AB
Ort: Helsingborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Assistant jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Assistant
Souschef och kock
Souschef och kock med kärlek till fisk & skaldjur. Med engagemang, kunskap och humor platsar du i ett härligt gäng på Malmös ledande fiskrestaurang. Rätt lön till rätt person. Tillträde omgående. Med engagemang, kunskap och humor platsar du i ett härligt gäng på Malmös ledande fiskrestaurang. Rätt lön till rätt person. Tillträde omgående. Johan P är Malmös ledande fisk & Skaldjursrestaurang.
Företag: Johan P
Ort: Malmö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Souschef och kock jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Souschef och kock
Besöksintervjuare i Ängelholm
Vi söker nu en person med vana av personliga intervjuer, telefonrekrytering eller liknande och goda datorkunskaper. Du ska även ha körkort och tillgång till bil. Ditt arbete som besöksintervjuare går ut på att med hjälp av dator och programvara som vi tillhandahåller, genomföra personliga intervjuer med utvalda privatpersoner. I dina arbetsuppgifter ingår att kontakta och rekrytera ditt urval via telefon och boka in en intervju. Du möter därefter respondenten i hemmet eller annan av respondenten vald plats och genomför intervjun. Arbetet utgår ifrån Ängelholm men det kan även ingå dagsresor till närliggande orter. Vi erbjuder ett fritt arbete där du själv styr dina tider och hur mycket du vill arbeta. Våra projekt varierar både i omfattning och i längd. Det är lätt att kombinera med andra arbeten och du bestämmer din omfattning tillsammans med oss. Du genomgår en obligatorisk utbildning innan du börjar ditt arbete. I det aktuella uppdraget kommer denna utbildning ske i slutet av augusti och det är sedan viktigt att du kan börja arbeta på en gång. Utbildningen innehåller dels det aktuella projektets upplägg men även vad det innebär att arbeta med personliga intervjuer inom Ipsos. Viktigt är att du tidigare har arbetat med människor, är bekväm i att arbeta via telefon och möta nya människor. Tidigare arbete med telefonförsäljning är meriterande. Du behöver även vara disciplinerad för att nå dina egna mål och bidra till projektens mål Vi förutsätter goda kunskaper i Windows, MS Office och webbläsare. Du ska kunna tala, läsa och skriva svenska obehindrat. Du ska också ha en stabil (fast eller mobilt, ej via mobiltelefon) internetuppkoppling hemma. Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan via jobba.ipsos.se Vi undanber oss alla kontakter ifrån rekryteringsföretag eller annonssäljare. Viktigt är att du tidigare har arbetat med människor och är bekväm att träffa nya personer. Du ska även vara van och bekväm i att kontakta nya människor via telefon när du bokar in dina intervjuer eller när du rekryterar respondenter på stan. Vi förutsätter goda kunskaper i Windows, MS Office och webbläsare. Du ska vara lugn och kunna läsa svenska obehindrat. Du ska också kunna ansluta din dator till en stabil (fast eller mobilt internet, ej via mobiltelefon) internetuppkoppling hemma. Du bör även vara tävlingsinriktad för att nå dina egna mål och bidra till projektets mål. Eftersom arbetet sker över större områden ska du ha körkort och tillgång till bil. Ersättning för detta sker enligt skatteverkets regler. Ipsos Observer arbetar med datainsamling på den skandinaviska marknaden för svenska och internationella marknadsundersökare och forskningsinstitut. Våra uppdragsgivare och kunder är privata företag, universitet, statliga myndigheter, kommuner och landsting. Som besöksintervjuare arbetar du ute på fältet och gör antingen intervjuer på stan, i butiker, vid evenemang eller hemma hos respondenter. Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Ipsos AB
Ort: Ängelholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Besöksintervjuare i Ängelholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Besöksintervjuare i Ängelholm
KYH söker en Administrativ hjälte på timanställning
Tjänsten som administrativ assistent innebär främst administrativt arbete med bl.a. inrapportering av CSN, inrapportering av betyg i våra system och studieintyg till våra utbildningar i Göteborg, Stockholm och Malmö. Du jobbar nära vårt samordningsteam som idag har ansvar för de stora administrativa delarna. I tjänsten ingår även stöd vid andra administrativa uppgifter. Vi söker dig med ett stort intresse för administration. Arbetet ställer krav på goda kunskaper i svenska såväl skriftligt som muntligt, du ska med lätthet kunna tolka olika handlingar och instruktioner för att både självständigt och tillsammans med vårt samordningsteam utföra arbetet. Vi erbjuder ett flexibelt och stimulerande arbete för dig som är en administrativ hjälte. Då tjänsten innebär enbart enstaka timmar i veckan, eventuellt lite mer under sommaren, så ser vi gärna att du som söker har någon annan sysselsättning ex. studerar på yrkeshögskola eller universitet samtidigt. Vi söker dig med ett arbetssätt som utmärks av god administrativ förmåga, struktur och noggrannhet. Du som har förmågan att hitta effektiva administrativa lösningar och med lätthet uttrycka dig i tal och skrift! Vi tror att du är en självständig, noggrann person som har lätt att lära sig nya administrativa system. Du trivs med ett högt arbetstempo och att lära nytt. För dig erbjuder vi en innovativ och trivsam arbetsmiljö där du får ta plats i laget. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, samarbetsförmåga, effektivitet och flexibilitet. KYH bedriver eftergymnasiala Yrkeshögskoleutbildningar (YH-utbildningar), godkända och kvalitetssäkrade av Myndigheten för yrkeshögskolan. Vi har idag skolor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Till hösten kommer närmare 1000 studerande att läsa vid någon av KYH:s utbildningar. KYH startades år 2007 och ingår i utbildningskoncernen PPS AB. Vi vill tillsammans med svenskt näringsliv utveckla attraktiva och efterfrågade utbildningar. Detta gör vi inom branscher där det råder brist på specialistkunnande och områden som efterfrågar en bredare kompetens. KYH:s målsättning är att erbjuda högklassig aktuell kvalificerad yrkesutbildning på eftergymnasial nivå. En studerande som genomgått utbildning vid ett utbildningsprogram hos KYH skall inneha den kompetens som krävs inom yrkesområdet och värderas högt på arbetsmarknaden. Utbildningen skall ge de teorietiska och praktiska kunskaper som krävs för att självständigt och i grupp utföra yrkesarbete med hög kompetens.
Företag: KYH AB
Ort: Malmö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga KYH söker en Administrativ hjälte på timanställning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: KYH söker en Administrativ hjälte på timanställning
taxichaufför söks till landskrona
Hejsan vi söker en lyhörd taxichaufför till Taxi Landskrona City med hjärtat på rätta stället. Du skall älska jobba med människor, då du kommer träffa på massor av olika personligheter. Chaufförsyrket är ett omväxlande yrke då den ena dagen ej är den andra lik. Du måste ha Taxiförarlegitimation, och kan jobba ca 20 pass per månad. Anställningsform:Heltid, Tillsvidare Lön: Fast eller provisionslön Antal platser: 3 jobbet är på kvälltids Du kan skicka in din ansökan till Diar.omr@gmail.com eller har du andra frågor kan du också alltid ringa oss på 0418- 48 14 14 eller här på Facebook! Den vi söker ska vara en person som tycker om att ge service och träffa nya människor. Vi erbjuder dig möjligheten till ett självständigt och fritt jobb med mycket eget ansvar och uppfyller du våra krav får du behålla bilen. taxi landskrona city
Företag: Taxi Landskrona City
Ort: Landskrona
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga taxichaufför söks till landskrona jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: taxichaufför söks till landskrona
Senior .NET Software Developer
Design, build, and maintain efficient, reusable, and reliable code Work with subject matter experts, technical leads, architects, developers, technical support groups and test teams to deliver value to the business Refine and decompose product requirements to the level of detail required to initiate development Ensure the best possible performance, quality, and responsiveness of applications Identify bottlenecks and bugs, and propose solutions to mitigate and address these issues Help maintain code quality, organization, and automatization Stay up to date with new technologies and trends, and suggest how to incorporate them in the products. Proactive; hard worker; devoted; persistent; team worker; has ability to see and understand the whole picture; Seavus® is a software development and consulting company with a proven track-record in providing successful enterprise-wide business solutions. The company has over 850 employees worldwide and offers a variety of products and service options, successfully covering the European and US market from several offices in the world. Their expanding portfolio covers: BSS/OSS, CRM, CEM, Business Intelligence solutions, ALM, embedded programming, mobile and gaming solutions, managed services, as well as custom development, consultancy and resourcing. Seavus portfolio includes over 3,000 customers, among which leading worldwide telecoms and handset manufacturers, organizations from banking and finance industry, consumer electronics, technology, education, government, health, etc.
Företag: Seavus AB
Ort: Malmö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Senior .NET Software Developer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior .NET Software Developer
Söka jobb tips