Extra och sommarjobb på Skånemejeriers kundservice lediga jobb

Extra  och sommarjobb på Skånemejeriers kundservice jobb Extra och sommarjobb på Skånemejeriers kundservice jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Extra och sommarjobb på Skånemejeriers kundservice. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Extra och sommarjobb på Skånemejeriers kundservice. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Lärare i grundskolans tidigare år- Stockholm

  2. JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i svenska- Stockholm

  3. Lärare i grundskolans tidigare år- Stockholm

  4. Apotekare till Giftinformationscentralen- Stockholm

  5. Kvalificerad jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen- Stockholm

  6. Jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen- Stockholm

  7. Redovisningsekonom- Stockholm

  8. Account Manager inom IT- Stockholm

  9. Leg Psykolog med KBT inriktning / Organisationskonsult- Stockholm

  10. International Product Manager till Universal Music- Stockholm


Mer beskrivning

Lärare i grundskolans tidigare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Sjöängens skola Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Sjöängsskolan är en F-9 skola, treparallellig och är belägen i Örby slott/Liseberg i Älvsjö. 1 plats(er). Klasslärare i en åk 1. Ansvara för klassen tillsammans med en förskollärare. Ingå i arbetslaget och samarbeta med kollegor. Klasslärare i en åk 1. Ansvara för klassen tillsammans med en förskollärare. Ingå i arbetslaget och samarbeta med kollegor. Utbildning krävs. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Ingen erfarenhet krävs. Ingen erfarenhet krävs men är meriterande. Varaktighet: 3-6 månader. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Bitr.rektor Hans-Olof Nilsson,08/50821411 Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Sjöängens skola
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans tidigare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans tidigare år

JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i svenska
Vi slog upp portarna till vår första gymnasieskola hösten 2003. Idag har vi sammanlagt tretton skolor i elva städer runt om i landet. Tillsammans med våra medarbetare och elever är vårt mål att vara Sveriges bästa gymnasieskola! Vi söker dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra elever uppnår framgång och goda studieresultat. I din roll som gymnasielärare på JENSEN får du möjlighet att, tillsammans med engagerade kollegor och närvarande chefer, ta ett helhetsansvar för skolan. Samtidigt har du stor frihet att utforma din undervisning på ett sätt som utmanar och utvecklar dina elever. Tjänsten är ett vikariat på heltid under ht 2013. Vi finns i trevliga lokaler på Gjörwellsgatan 26 . Tillträde 2013-08-01 eller enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter och ansvarsområden • Undervisa i kurser i svenska (Sv1, Sv2, Sv3) och därmed leda skolans elever till goda studieresultat samt en positiv kunskapsutveckling. • Aktivt bidra till hela skolans utveckling och att verksamheten når sina mål. Kvalifikationer Du som söker bör vara behörig lärare i svenska. Tidigare erfarenheter av undervisning på gymnasienivå är meriterande. Vi söker dig som är en kreativ person som tycker om att samarbeta med andra samt vill arbeta på en skola med högt ställda mål. JENSEN gymnasium har alltid strävat efter att ligga i framkant och erbjuda bästa tänkbara utbildning för våra elever. Sedan vi startade vår första gymnasieskola för 10 år sedan har vi varit banbrytande inom flera olika områden. Vi genomför nu en stor IT-satsning som ger oss förutsättningar att redan från hösten 2013 arbeta med digitalt lärande på ett sätt som tar tillvara det allra senaste inom pedagogisk forskning och där vi använder verktyg som ger förutsättningar att förbättra studieresultaten samtidigt som undervisningen blir mer meningsfull, för såväl elever som lärare. Därför ser vi gärna att du har kompetens inom, eller ett intresse för det digitala lärandet. På JENSEN har vi en utpräglad hälsoprofil och söker därför medarbetare som har ett intresse för mental träning, motion och en hälsosam livsstil. Din ansökan Mer information om vår rekryteringsprocess hittar du på vår hemsida under "Jobba hos oss". Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 juli 2013. Observera att urval sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta Jessica Mozakka eller Daniel Roth på 010-709 56 29 eller jessica.mozakka@jenseneducation.se, daniel.roth@jenseneducation.se Varmt välkommen med din ansökan! JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med verksamhet i de elva största städerna i Sverige. Vi har idag ansvar för att utbilda drygt 8 500 elever inom sju olika verksamhetsområden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning, yrkeshögskola, business school samt karriär och utveckling. Företaget har 600 heltidsanställda medarbetare samt ett 100-tal deltidsanställda lärare och utbildningskonsulter. JENSEN omsätter 550 MSEK och företagets grundare, Håkan Jensen, är fortfarande ensam ägare med ett långsiktigt åtagande. Verksamheten präglas av hög kvalitet, hög kundnöjdhet, hög medarbetartrivsel och tydliga värderingar. Vårt utbildningskoncept ”Träning för verkligheten” är ett samlande begrepp som ligger till grund för hur vi bedriver vår verksamhet. Det genomsyrar vår undervisning, våra lokaler, hur vi organiserar våra skolor samt den kultur och de normer som råder.
Företag: JENSEN education
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i svenska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i svenska

Lärare i grundskolans tidigare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Sjöängens skola Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Sjöängsskolan är en F-9 skola, treparallellig och är belägen i Örby slott/Liseberg i Älvsjö. 1 plats(er). Deltid c:a 50%, undervisning i en åk2, vik under ordinarie klasslärares andra uppdrag. Samarbeta med kollegor i arbetslaget. Deltid c:a 50%, undervisning i en åk2, vik under ordinarie klasslärares andra uppdrag. Samarbeta med kollegor i arbetslaget. Utbildning eller motsvarande krävs. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Ingen erfarenhet krävs. Varaktighet: 3-6 månader. Kan ev. förlängas. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Bitr.rektor Hans-Olof Nilsson,08/50821411 Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Sjöängens skola
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans tidigare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans tidigare år

Apotekare till Giftinformationscentralen
Läkemedelsverket lyder under Socialdepartementet, och har som uppgift att se till att den enskilde patienten, hälso- och sjukvården samt djursjukvården får tillgång till säkra och effektiva läkemedel av god kvalitet och att dessa används ändamålsenligt och kostnadseffektivt.  Vi är totalt inom Läkemedelsverket cirka 750 anställda, varav många farmacevter och läkare. Inom Läkemedelsverkets organisation finns också Giftinformationscentralen. Beskrivning av enhet/verksamhet Giftinformationscentralen (GIC) är en nationell enhet och har 35 medarbetare som arbetar med rådgivning till sjukvård och allmänhet vid akuta förgiftningar orsakade av läkemedel, kemikalier och biologiska toxiner. Verksamheten tillhör Läkemedelsverket men bedrivs i lokaler belägna på Karolinska sjukhusets område i Solna. Här arbetar specialutbildade apotekare och läkare med intensivvårdskompetens samt administrativ personal. Arbetsuppgifter Vi söker en apotekare som ska ingå i GIC:s primärjoursgrupp. Arbetet innebär bl.a. telefonrådgivning och information till sjukvårdspersonal och allmänhet vid akuta förgiftningstillbud, bearbetning och sammanställning av medicinsk- toxikologiska data för centralens informationsbank samt kontakter med myndigheter och institutioner. Arbetstiden är förlagd enligt schema där kvälls-, helg- och nattjänstgöring ingår. Parallellt med arbetet får den nyanställde en intern utbildning i klinisk toxikologi. Utbildning och erfarenhet Apotekarexamen. Gärna erfarenhet inom ämnesområdet toxikologi-farmakologi. Goda kunskaper i engelska. Goda datakunskaper. Personliga egenskaper Tjänsten kräver att du kan ta egna initiativ, kan fatta snabba beslut, är ansvarstagande och har bra samarbetsförmåga. Du måste vara lyhörd, ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift och du måste kunna kommunicera med alla sorters människor. Sista ansökningsdagen: 2013-07-22 Anställningsform: Visstid Tillträde: Snarast Enhet: Giftinformationscentralen Diarienummer: 2.4.1-2013-057192 Kontakt Om det här låter intressant är du välkommen att kontakta Gruppchef Gunilla Sjöberg eller Heléne Salmonson på telefon 072-5854870 respektive 0701-756392. Du kan även kontakta den fackliga företrädaren Emma Petersson, SACO. Vi finns också alla på telefon 08-6100500 eller nås genom e-post fornamn.efternamn@gic.se   Välkommen med din ansökan! Denna rekrytering sker helt genom Läkemedelsverkets försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare
Företag: Läkemedelsverket
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Apotekare till Giftinformationscentralen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Apotekare till Giftinformationscentralen

Kvalificerad jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen
Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Förvaltningsavdelningen är Regeringskansliets gemensamma resurs och ansvarar för departementsövergripande förvaltningsfrågor. Vi är ca 600 anställda med en bred och skiftande kompetens som hanterar bland annat förändrings- och förnyelsearbete, ekonomi, arbetsgivarfrågor, kompetensförsörjning, IT-stöd, arkiv och diarier, bibliotek samt kommunikation. Förvaltningsavdelningen ansvarar även för den gemensamma servicen i Regeringskansliet. Förvaltningsavdelningens rättssekretariat verkar för en enhetlig rättstillämpning inom Förvaltningsavdelningen och ansvarar för utvecklingen av föreskrifter och andra styrdokument. Rättssekretariatet utgör ett stöd till Förvaltningsavdelningens enheter i rättsliga frågor och i frågor om beredning av beslut. Inom rättssekretariatet handläggs ärenden som rör framställningar om att få ta del av allmänna handlingar eller uppgifter ur allmänna handlingar. Det pågår för närvarande ett omfattande arbete med att utveckla Regeringskansliets hantering av utlämnandeärenden. Den person som vi söker kommer att ha en viktig roll i detta arbete. Som kvalificerad jurist kommer du huvudsakligen att arbeta med frågor som rör offentlighet och sekretess. I detta ingår dels att du kommer att ansvara för hanteringen av FA:s utlämnandeärenden, dels att du kommer att utgöra ett stöd till departementen i dessa frågor. Tjänsten innefattar vidare att föreslå enhetliga rutiner och processer i fråga om Regeringskansliets hantering av utlämnandeärenden samt att planera och leda utbildningar på området. Detta arbete kan komma att bedrivas i projektform. Arbetet kommer att innebära många och nära kontakter med andra delar av Förvaltningsavdelningen, med departementen och med intressenter utanför Regeringskansliet. I mån av tid kan du även komma att få arbeta med andra frågor inom rättssekretariatets ansvarsområde. Vi söker dig som kan motivera och skapa engagemang och delaktighet i frågor som rör offentlighet och sekretess. Du är antingen hovrätts- eller kammarrättsassessor eller har minst fem års erfarenhet av annat kvalificerat juridiskt arbete inom den offentliga förvaltningen, gärna från Regeringskansliet. För att lyckas i rollen behöver du ha mycket goda kunskaper om det regelverk som styr, samt erfarenhet av att ha arbetat med frågor som rör offentlighet och sekretess. Erfarenhet av att skriva styrdokument samt av att informera och hålla utbildningar är meriterande. Som person är du driven och har en väl utvecklad samarbetsförmåga, mycket god kommunikativ och pedagogisk förmåga samt hög integritet. Du är serviceinriktad, noggrann och strukturerad och har förmåga att ta eget ansvar. Då rollen handlar mycket om utveckling av verksamheten ser vi gärna att du är van att arbeta i projektform samt att du är utvecklingsorienterad, kreativ och konstruktiv. Du har lätt för att anpassa dig till förändrade förutsättningar. Arbetsbelastningen kommer tidvis att vara hög, vilket kräver att du har god förmåga att prioritera samt förmåga att kunna arbeta under tidspress. Befattningen är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Vi tillämpar individuell lönesättning. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Fackliga företrädare är Ewa Garcia och Jens Skoglund för ST, Johan Strokirk för SACO och Erik Wilhelmsson för SEKO. Samtliga nås via växeln på tel. 08-405 10 00. Du ansöker genom att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg på regeringen.se, http://www.regeringen.se/sb/d/4515. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev. Sista dag för att registrera ansökan är den 18 augusti 2013. Observera att kommunikationen under rekryteringen till stor del kan komma att ske via e-post. Intervjuer kommer att påbörjas under senare delen av augusti.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerad jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerad jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen

Jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen
Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Förvaltningsavdelningen är Regeringskansliets gemensamma resurs och ansvarar för departementsövergripande förvaltningsfrågor. Vi är ca 600 anställda med en bred och skiftande kompetens som hanterar bland annat förändrings- och förnyelsearbete, ekonomi, arbetsgivarfrågor, kompetensförsörjning, IT-stöd, arkiv och diarier, bibliotek samt kommunikation. Förvaltningsavdelningen ansvarar även för den gemensamma servicen i Regeringskansliet. Förvaltningsavdelningens rättssekretariat verkar för en enhetlig rättstillämpning inom Förvaltningsavdelningen och ansvarar för utvecklingen av föreskrifter och andra styrdokument. Rättssekretariatet utgör ett stöd till Förvaltningsavdelningens enheter i rättsliga frågor och i frågor om beredning av beslut. Inom rättssekretariatet handläggs ärenden som rör framställningar om att få ta del av allmänna handlingar eller uppgifter ur allmänna handlingar. Det pågår för närvarande ett omfattande arbete med att utveckla Regeringskansliets hantering av utlämnandeärenden. Den person som vi söker kommer att ha en viktig roll i detta arbete. Som jurist kommer du huvudsakligen att arbeta med frågor som rör offentlighet och sekretess. I detta ingår att handlägga utlämnandeärenden, att delta i arbetet med att ta fram och bereda enhetliga rutiner och processer i fråga om Regeringskansliets hantering av utlämnandeärenden samt att vara med att planera och hålla utbildningar på området. Detta arbete kan komma att bedrivas i projektform. Arbetet kommer att innebära många och nära kontakter med andra delar av Förvaltningsavdelningen, med departementen och med intressenter utanför Regeringskansliet. I mån av tid kan du även komma att få arbeta med andra frågor inom rättssekretariatets ansvarsområde. Vi söker dig som har en jur.kand.-examen eller motsvarande. Du har goda kunskaper om det regelverk som handlar om offentlighet och sekretess och vi ser gärna att du även har arbetat med dessa frågor tidigare. Det är mycket meriterande om du har arbetat som jurist i den offentliga förvaltningen, gärna inom Regeringskansliet. Erfarenhet av att skriva styrdokument samt av att informera och hålla utbildningar är också meriterande. Som person är du serviceinriktad, noggrann och strukturerad. Du har en väl utvecklad samarbetsförmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du har lätt för att anpassa dig till förändrade förutsättningar. Arbetsbelastningen kommer tidvis att vara hög, vilket kräver att du har god förmåga att prioritera samt förmåga att kunna arbeta under tidspress. Befattningen är en visstidsanställning till och med den 31 december 2014. Vi tillämpar individuell lönesättning. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Fackliga företrädare är Ewa Garcia och Jens Skoglund för ST, Johan Strokirk för SACO och Erik Wilhelmsson för SEKO. Samtliga nås via växeln på tel. 08-405 10 00. Du ansöker genom att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg på regeringen.se, http://www.regeringen.se/sb/d/4515. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev. Sista dag för att registrera ansökan är den 18 augusti 2013. Observera att kommunikationen under rekryteringen till stor del kan komma att ske via e-post. Intervjuer kommer att påbörjas under senare delen av augusti.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen

Redovisningsekonom
Är du en redovisnings ekonom som söker en ny utmaning? Vi söker nu en ny medarbetare till Ericssons enhet Shared Service Center i Kista. Ericsson är ett internationellt telekomföretag, där man med stolthet levererar högkvalitativa tjänster i en föränderlig och utmanande miljö. Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att arbeta i ett serviceinriktat, föränderligt och flexibelt team där det är viktigt att alltid arbeta aktivt och ta ansvar. Du kommer att driva aktiviteter i enlighet med Ericssons standardiserade processer för uppföljning utav interna kostnadsställen. Gruppen du kommer att ingå i arbetar huvudsakligen med 4 områden: • Förberedelser inför bokslut av kostnadsställen, där ingår exempelvis manuella justeringar i SAP samt förberedelse utav manuell fakturering. • Bokslutsaktiviteter för kostnadsställen, såsom uppföljning utav avvikelser mellan prognos och faktiskt utfall, finansiell rapportering med hjälp utav BW m.m. • Forecast för kostnadsställen, där det ingår att ge support till den operationella verksamheten vad gäller forecastförberedelser, sammanställningar och rapportering vidare till andra instanser m.m. • Masterdata, där det ingår att hålla SAP uppdaterat vad gäller kostnadsställen, projekt och ordrar. Utöver detta tillkommer att aktivt delta i förbättringsprojekt inom Financial Control, lära upp nya medarbetare, avstämning utav G/L konton m.m. Vem trivs här? Du som är en serviceinriktad, driven och strukturerad lagspelare som arbetar aktivt och är ansvarsfull. Du sätter fokus på att uppnå resultat i tid och med kvalitet. Du har utmärkt social kompetens, förmåga att kommunicera och att bygga upp och upprätthålla ett kontaktnät. Det är mycket viktigt att du har goda kunskaper i engelska i tal och skrift och dessutom gärna ha ett tredje språk. Du har också: • Högskolexamen i ekonomi eller annan utbildning och motsvarande erfarenhet. • Goda kunskaper i SAP och Excel • Goda kunskaper i redovisning och rapportering • Gärna tidigare erfarenhet ifrån Ericsson    Du blir anställd som konsult inom Adecco Telecom Professionals och kommer att jobba med olika uppdrag som matchar din kompetens. Tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Telecom Professionals är ett affärsområde specialiserat på tjänster inom telekom branschen. Vi arbetar med såväl experter inom olika fackområden som nyutexaminerade specialister som snabbt sätter sig in i nya miljöer, förutsättningar och problemformuleringar. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se  Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom jobb, Redovisningsekonom Stockholm, Redovisningsekonom Adecco Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom

Account Manager inom IT
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till vår kund söker vi en driven Account Manager som ser långsiktigt på sin anställning. Vår kund är ett större IT-bolag i stadig tillväxt som erbjuder det mesta inom data- och dokumentlösningar upptill outsourcing av datadrift. Tjänsten I tjänsten som Account Manager kommer du att bearbeta både befintliga och nya kunder och erbjuda helhetslösningar inom IT. Som Account Manager hos vår kund besitter du en entreprenörsanda, ser affärsmöjligheter och håller löpande och goda relationer med dina kunder. Kontoret finns beläget i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter I rollen som Account Manager har du följande arbetsuppgifter: • Telefonprospektering/besöksbokning av förutbestämda kundämnen • Genomföra kundmöten på befintliga och nya kunder med syfte att löpande utveckla vårt åtagande gentemot kund • Hantera orderadministration Kvalifikationer För att passa i rollen som Account Manager ser vi att du har: • Gymnasial utbildning • Dokumenterad god säljerfarenhet B2B och SMB (small/medium business) - marknaden • B-körkort Det är din personlighet som är det absolut viktigaste. Vi söker en affärsmässig, hungrig person med stor social kompetens. Du är en resultatdriven tävlingsmänniska som älskar att jobba mot högt uppsatta mål och är väl medveten om att ju fler samtal, desto fler möten och desto fler möjligheter till affärer. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager inom IT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager inom IT

Leg Psykolog med KBT inriktning / Organisationskonsult
Hälsoföretaget Feelgood är ett av Sveriges ledande företag inom företagshälsa och friskvård. Vi erbjuder moderna och innovativa hälsotjänster, både lokalt och rikstäckande, till företag och organisationer. Vårt motto är att satsningar på medarbetarnas hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 650 medarbetare och erbjuder hälsotjänster på 150 orter över hela landet, varav sextiotalet är egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Stockholm, Small Cap.Feelgood växer. Till vår affärsenhet i Marievik/Liljeholmen söker vi därför en PSYKOLOG med KBT-inriktning /Organisationskonsult Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet i Marievik/Liljeholmen är vi idag ca 40 medarbetare som arbetar i team gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap. Som psykolog / organisationskonsult hos oss arbetar du förebyggande med arbetsmiljöfrågor i nära samverkan med våra kunder och i samarbete med övriga kompetenser på enheten. Du arbetar konsultativt på både individ, grupp och organisationsnivå. Uppdragen innebär samtal, utredningar, grupphandledning, rådgivning till chefer, utbildningar samt akuta arbetsmiljöinsatser som kris- och konflikthantering. Vi söker dig som är legitimerad psykolog. Önskvärt är om du även har dokumenterad utbildning/erfarenhet av kognitiv beteendeterapi. Du har erfarenhet av arbetspsykologisk utredning och arbetsförmågebedömning samt arbete på individ, grupp och organisationsnivå, konsulterfarenhet är meriterande. Du har ett brinnande intresse för människor i arbetslivet, en helhetssyn och vill gärna arbeta på ett förebyggande och promotivt sätt. Vi ser även att du har ett affärsmässigt och konsultativt förhållningssätt samt social kompetens och är en god lagspelare. Önskvärt är kunskaper i OBM och GDQ. I denna tjänst är vi inte intresserade av PTP. Har du frågor kontakta affärsenhetschef Jonas Carlberg, tfn 0703 75 76 96, jonas.carlberg@feelgood.se. Sista ansökningsdatum: vi intervjuar löpande Välkommen med din ansökan!
Företag: Feelgood
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Leg Psykolog med KBT inriktning / Organisationskonsult jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg Psykolog med KBT inriktning / Organisationskonsult

International Product Manager till Universal Music
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker för Universal Musics räkning en Product Manager för den internationella avdelningen. Universal Music är Sveriges och världens ledande musikbolag med representation i 71 länder. Universal Music i Sverige är helägda av Universal Music Group. Under huvudetiketten återfinns en mängd framgångsrika, klassiska skivmärken som bl.a. Motown, Interscope, Stranded Rekords, Sonet, Stockholm Records, Def Jam, Polar, Verve och Deutsche Grammophone. Universal arbetar med internationella och svenska artister inklusive Rihanna, Lady Gaga, U2, Lars Winnerbäck, Metallica, Eminem, Kanye West, The Killers och The Rolling Stones. På kontoret i Stockholm arbetar 50 anställda i en social miljö och en snabb och kreativ bransch. Företaget erbjuder en unik möjlighet att utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö och vara med i utvecklingen av musikindustrin i världens största skivbolag. Arbetsuppgifter: Som International Product Manager arbetar du med ett helhetsansvar för etableringen av internationella artister i Sverige. Du tar fram marknadsplaner för samtliga artistprojekt inklusive kommunikations- och försäljningsplaner. Du ansvarar för releaseplanering och sätter PR-strategier tillsammans med Promotion Manager. I dina arbetsuppgifter ingår även ansvar för uppföljning av kampanjer. Du har ett budgetansvar för varje projekt och har daglig kontakt med internationella kontor. Profil: - Erfarenhet och kunskap inom kreativ, strategisk och digital marknadsföring - Erfarenhet och kunskap inom kreativ och strategisk PR och kommunikation - Erfarenhet inom projektledning - Erfarenhet från musik- eller mediabranschen (meriterande) - Goda kunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper Vi tror att du som söker är utåtriktad och målinriktad samt en duktig kommunikatör som kan engagera en publik. Du är strukturerad, kan hantera hög arbetsbelastning och har en förmåga att driva flera processer samtidigt och en god förmåga att prioritera i ditt arbete. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: Produktchef, product manager, marknadsföring, kommunikation, PR Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga International Product Manager till Universal Music jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: International Product Manager till Universal Music


Sök lediga jobb Extra och sommarjobb på Skånemejeriers kundservice

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se