Extra Kock till restaurang Hållplatsen i Borås jobb - lediga jobb

Extra Kock till restaurang Hållplatsen i Borås jobb Extra Kock till restaurang Hållplatsen i Borås jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Extra Kock till restaurang Hållplatsen i Borås. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Extra Kock till restaurang Hållplatsen i Borås. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Förskollärare 100% till förskoleklass- Lidingö

  2. Regionchef- Solna

  3. Serviceadministratör med faktureringskunskaper- Stockholm

  4. Projektmedarbetare, tidsbegränsat- Stockholm

  5. Nattsjuksköterskor till Ersta ASIH- Stockholm

  6. Lärare i grundskolans senare år- Stockholm

  7. Ordningssam HR-administratör- Stockholm

  8. Lagerredovisning- Stockholm

  9. Regional Försäljningschef Stockholm sökes!- Stockholm

  10. Revisionsledare- Stockholm


Mer beskrivning

Förskollärare 100% till förskoleklass
Detta söker vi: Vi söker dig som ser fördelarna med att arbeta i arbetslag, ser varje barn utifån deras förutsättningar, som delar med dig av din glädje när du lyckats få barnen att utvecklas och tagit steg de annars bara drömt om. Som hjälper varje unik elev att få lyckas och känna glädje samtidigt som du utmanar och med ditt pedagogiska förhållningssätt förljer barnens process.  Det är viktgt för dig att vara i en miljö där både du och dina kollegor trivs och blir respekterade. Du är tydlig med vad du vill samtidigt som du är ödmjuk inför andras åsikter. Du gillar att komma med nya ideer och våga tänka om och tänka nytt i kombination med att alltid sätta barnet i centrum. Det viktiga är inte att du kan allt från början utan att du vill och vågar utvecklas som pedagog. Våra elever är kreativa och ställer höga krav på sina pedagoger. De är verbala och övade i att argumentera, så dina lektioner behöver vara genomtänkta och kännas meningsfulla Du är utbildad förskollärare alt lärarutbildad. Vi erbjuder: Vi erjuder en tjänst på 100% i förskoleklass där du följer barnens utveckling i vardagen. Hos oss får du arbeta i inarbetatde arbetslag där glädje och högt till tak är ledord. Vi hjälper och stöttar varandra, utmanar och på så vis utecklas vi. Våra lektioner/arbetspass är långa och sammanhängande, vilket gör att du har två grupper på en dag. Du lär känna eleverna, kan tilllåta dem vara i en arbetsprocess utan att avbryta samt att du slipper springa mellan olika grupper på en dag. Vi bryr oss om varandra och får ofta höra från besökare att vi har en mycket trevlig miljö och stämmning.  För att förstå vad vi menar vill vi att du kommer och träffar oss. Men först får du skicka in ditt cv och personliga brev.   Vill du veta mer om oss? Om du vill veta mer om Vittra Lidingö kan du gå in på vår hemsida, www.vittra.se. Vi har också en rekryteringsfilm ”Att jobba för Vittraskolorna” som du hittar på www.youtube.com/vittrakanalen. Låter detta intressant? Du söker tjänsten genom att klicka på nedanstående länk. Vi tar ej emot ansökningar via post eller mail. Var vänlig ansök snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Om du har frågar angående tjänsten är du välkommen att kontakta rektor Ole Hass på ole.hass@vittra.se. Välkommen med din ansökan! Vittra grundades 1993 och är idag ett av Sveriges ledande friskoleföretag med drygt 30 förskolor, grundskolor och gymnasieskolor runt om i landet. Vittra är ett värderingsstyrt företag med en bärande idé om att bidra till ökade livschanser genom utbildning och lärande. Vår pedagogiska riktning utgår från samspelet mellan individ och gemenskap. Vittra ingår i Academedia.
Företag: Vittra för- och grundskolor
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare 100% till förskoleklass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare 100% till förskoleklass

Regionchef
Svensk Autorekrytering AB Om företaget Santander Consumer Bank tillhör Grupo Santander, en av världens största och mest stabila bankkoncerner. 2012 utnämndes Banco Santander till världens bästa bank av den ledande bank- och finanstidskriften Euromoney. I Sverige har vi sedan starten år 2000 vuxit till att vara bland de ledande aktörerna på marknaden för fordonsfinansiering, med tilläggsprodukter som låneskydd, försäkring och garanti. Vi samarbetar med flera ledande biltillverkare och cirka 450 bil- och fritidsåterförsäljare i hela landet. Nyligen utökade vi vår produktportfölj till att även omfatta privatlån. De flesta av våra drygt 90 anställda arbetar på kontoret i Solna utanför Stockholm. Till vår verksamhet med fordonsfinansiering söker vi nu till nu en engagerad och driven Regionchef Dina arbetsuppgifter Som regionchef hos oss ansvarar du för din egen region och bearbetar både auktoriserade bilåterförsäljare inom ett av våra generalagentssamarbeten och den fria bilmarknaden. Du har eget budgetansvar och driver försäljningen av våra finansieringslösningar inom ditt distrikt. Detta gör du genom att planera budget och mål tillsammans med våra återförsäljare och du hjälper och stöttar dem sedan att uppfylla försäljningsmålen. Du arbetar med både nykundsbearbetning av återförsäljare som vi inte samarbetar med idag och med vidareutveckling av våra befintliga återförsäljare. I rollen samarbetar du bl.a. med vår Brand Manager, generalagentens regionchefer samt med vår Nordiska Captive organisation. Tjänsten innebär ett regionsansvar för distrikt Mellansverige med bas i Stockholm och rollen innebär därför resor och vissa övernattningar. Din profil Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av försäljning av bilfinansieringstjänster och därmed har god kännedom och kunskap om bilfinansiering. Du är van att arbeta mot bilåterförsäljare och har god förhandlingsvana. Alternativt har du en bakgrund från bilimportörsledet eller har erfarenhet av uppsökande försäljning hos en bilåterförsäljare. Vidare behärskar du svenska flytande i tal och skrift och känner dig även bekväm på engelska. Du har också god vana av att arbeta i MS Office och har kunskaper i ekonomi. Som person är du en driven och tävlingsinriktad säljare, som triggas av att prestera. Du är också affärsmässig och gillar att arbeta med siffror. Vidare är du en lösningsorienterad, uthållig och trivs i en självständig roll. Du är självklart en förtroendeingivande och social person och liksom oss trivs du i, och är mycket intresserad av, bilbranschen. Vi erbjuder… • Utmanade position med frihet och ansvar • Öppet och prestigelöst klimat • Plats hos en av världens största och starkaste banker I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryteringskonsult Susanna Haglund på 08-555 36 257. Ansöker gör du senast 31 augusti men intervjuer kan komma att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Företag: Svensk Autorekrytering AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Regionchef jobb, Regionchef Solna, Regionchef Svensk Autorekrytering AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Regionchef

Serviceadministratör med faktureringskunskaper
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som Serviceadministratör kommer du att tillhöra administrationsavdelningen och ansvara för administration och fakturering avseende serviceverksamheten tillsammans med en ytterligare medarbetare i samma roll. Du kommer att vara en central del av företagets serviceverksamhet och ha daglig kontakt med ett stort antal medarbetare, kunder och leverantörer. Specifika arbetsuppgifter i rollen innebär att sköta: - Underhåll och uppdatering av kundregister - Registrering av kundorder - Hantera inkassoärenden i samarbete med ekonomiavdelningen - Utföra daglig fakturering avseende serviceverksameheten - Beställningar av elarbeten - Adminstrativa arbetsuppgifter av varierad karaktär Du kommer även att agera intern support till säljare och servicetekniker Din profil För att lyckas i denna tjänst har du tidigare erfarenhet från fakturering och har grundläggande kunskaper inom ekonomi. Vidare har du god kännedom om de administrativa rutinerna för order och en mycket god datorvana. Personliga egenskaper: Som person är du ansvarstagande, noggrann, serviceinriktad, flexibel, initiativrik och tycker om att lösa problem som kan uppstå. Utöver det har du ett strukturerat arbetssätt, en god samarbetsförmåga och eget initiativtagande. Arbetets omfattning: Start så snart som möjligt. Heltid, kontorstider. Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd på Brainpeople och arbeta på uppdrag ute hos en av våra kunder. Ambitionen för detta uppdrag är att du efter 6 månader ska få en anställning hos vår kund. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Jessica Bauer på jessica.bauer@brainpeople.se Om företaget Vår kund tillhör en av de ledande leverantörer av räddningsmaterial och brandskydd. De erbjuder även service av kvalitetsprodukter samt underhåll, utbildning, riskbesiktning och dokumentation. De sitter i lokaler i södra Stockholm. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceadministratör med faktureringskunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceadministratör med faktureringskunskaper

Projektmedarbetare, tidsbegränsat
Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som bedriver vård, utredning och behandling av ungdomar med allvarliga sociala problem samt vuxna med missbruk. Vården bedrivs vid särskilda ungdomshem och LVM-hem över hela landet. Huvudkontoret ligger centralt på Drottninggatan 29 i Stockholm. ARBETSUPPGIFTER Vård- och behandlingsenheten på SiS huvudkontor i Stockholm söker en projektmedarbetare för arbete med uppföljning och utvärdering av ett regeringsuppdrag, som innebär att utveckla och pröva en strukturerad modell för skolverksamheten inom SiS. Uppdraget bedrivs i projektform och leds av en projektledare. Syftet är att i samverkan med Specialpedagogiska myndigheten (SPSM) utveckla arbetsformer för att vidmakthålla placerade ungdomars skolanknytning under vårdtiden på ungdomshemmen. Modellen ska fokusera på och beskriva den process som startar när socialnämnden ansöker om plats och som pågår under vistelsen på ungdomshemmet och som avslutas efter utskrivning. Vård- och behandlingsenheten utgör tillsammans med SiS forskningskansli och utvecklingsenheten SiS samlade FoU-verksamhet. FoU-verksamheten ansvarar för kunskapsstyrning, normering, metodutveckling, och uppföljning av SiS vård och behandling. Enhetens huvudsakliga arbetsuppgifter är normering och stöd till regionerna i övergripande frågor om vård och behandling, hälso- och sjukvård samt skolverksamhet. SiS är skolhuvudman och utgör en del av de särskilda utbildningsformer som regleras i skollagen. Enheten ansvarar även för utveckling och uppföljning av ungdomshemmens och LVM-hemmens verksamhet. Som projektmedarbetare medverkar du i uppföljning och utvärdering av projektet. Arbetet innefattar insamling, sammanställning och analys av de delar som blir föremål för uppföljning. Du arbetar på uppdrag av projektledaren. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en högskoleutbildning med inriktning mot samhällsvetenskapliga eller beteendevetenskapliga ämnen. Du ska ha erfarenhet av statistiska bearbetningar med SPSS. Erfarenhet av uppföljnings- och utvärderingsarbete är meriterande. Arbetsuppgifterna ställer krav på noggrannhet och flexibilitet. Du ska ha god pedagogisk förmåga samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Arbetet innebär att du får stora kontaktytor gentemot såväl personal på huvudkontoret som på institutionerna, men också mot andra myndigheter. Stor vikt kommer fästas vid personlig lämplighet.
Företag: Statens institutionsstyrelse SIS
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Projektmedarbetare, tidsbegränsat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektmedarbetare, tidsbegränsat

Nattsjuksköterskor till Ersta ASIH
Ersta diakoni är en ideell förening som bedriver sjukvård, socialt arbete, utbildning och forskning professionellt och non-profit. ARBETSUPPGIFTER Ersta ASIH utökar sin verksamhet och söker nu fler nattsjuksköterskor! ASIH arbetar som ett multiprofessionellt team med specialistkompetens för avancerad sjukvård i hemmet. Vårt duktiga team består av läkare, sjuksköterskor, arbetsterapeut, sjukgymnast, dietist, präst, kurator och sekreterare. Vi erbjuder behandling vid kroniska sjukdomar samt vård vid livets slut och är ett alternativ till slutenvård på sjukhus. Hospicekliniken på Ersta sjukhus består av ASIH och en vårdavdelning. Vi är en trevlig arbetsplats med ett nära klinikövergripande samarbete. ASIH utökar sin verksamhet och nu söker vi dig som vill ha ett självständigt och roligt arbete i en dynamisk miljö! Vill du vara en del av vår framtida utveckling? KVALIFIKATIONER Leg. Sjuksköterska alternativt distriktssköterska Du har erfarenhet av onkologi/medicin/kirurgi/palliativ vård eller öppenvård. Du tycker om att arbeta i team och kan ta självständiga beslut. Vi välkomnar arbetssökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vår målsättning är att vara en attraktiv arbetsgivare där varje medarbetare har möjlighet att utvecklas och växa i sin roll. Du ska ha arbetat som sjuksköterska i minst 2 år. B-körkort är ett krav.
Företag: Ersta diakoni, ASIH
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Nattsjuksköterskor till Ersta ASIH jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nattsjuksköterskor till Ersta ASIH

Lärare i grundskolans senare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Aspuddens skola 1 plats(er).Vi söker en lärare på deltid med visstidsanställning som ska undervisa i svenska, engelska tillträde den 12 augusti. Du kommer att ingå i ett arbetslag som är ansvarig för eleverna i årskurs 7. I tjänsten ingår även delat mentorskap Kvalifikationer: Du ska vara behörig lärare med hög kompetens i svenska, engelska Personliga egenskaper: Som lärare har du unika möjligheter att påverka och bidra till elevernas utveckling utifrån dess egna förutsättningar och du ska kunna ta tillvara och utveckla den kompetens som finns i klassen. Som person är det viktigt att du är ansvarskännande och har uppnått en personlig mognad, är initiativrik och empatisk. Du ska också vara en tydlig ledare som har lätt för att skapa goda relationer till elever, föräldrar och kolleger. Känner du att denna beskrivning passar in på dig så tveka inte att söka till oss. Välkommen med din ansökan! Tjänsten kan komma att behöva tas i anspråk för övertaliga lärare Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Bengt Berg,08-50845902 Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Aspuddens skola
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans senare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans senare år

Ordningssam HR-administratör
Vi söker idag för kunds räkning en ordningssam HR-administratör. Bolaget verkar som en administrativ enhet för ett antal fackförbund och har ca 50 anställda som är lokaliserade i City. Inom HR Service arbetar idag 6 personer, varav 4 hanterar löner och olika ersättningar för drygt 1 000 personer. Då kunden är i ett utvecklingsskede innebär det att många bitar inte är på plats ännu. Därför behövs nu förstärkning fr.o.m. mitten av september. Om tjänsten: Tjänstens fokus är att, internt mot bolaget, avlasta administrativt inom HR-områden som är under uppbyggnad. Det innebär att ta fram riktlinjer, checklistor, och mallar som stödjer HR-processer, inom bland annat rekrytering, arbetsmiljöfrågor och vardagsrutiner. I uppdraget ingår även att iordningställa akter och göra olika enklare sysslor, såsom att boka mötesrum och liknande. Du bistår i våra HR-leveranser till kunderna, detta genom att bland annat ta fram platsannonser, skriva anställningsavtal samt eventuellt utföra enklare löneregistrering. Det finns möjligheter att påverka uppdragets innehåll i samverkan med övriga medarbetare. Uppdraget är på heltid i 6 månader med ev. möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är mån-tors 08:00-16:30, fredagar 08:00-15:30. Kvalifikationer: - Lägst gymnasieutbildning - Minst tre års erfarenhet av självständigt HR-administrativt arbete - Goda datakunskaper inom Office-paketet, webbverktyg o dyl - Mycket god förmåga att formulera sig i tal och skrift - Mycket god förmåga att se vad som behöver göras, att ta initiativ och att skapa rutiner Det är dessutom meriterande om du har någon form av erfarenhet från lönehantering, såsom exempelvis enklare registreringar i lönesystem. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet från en intresse- och/eller medlemsorganisation. Detta är dock inget krav. Personliga egenskaper Vi tänker att du: - Trivs att jobba i team i en organisation med högt tryck - Är flexibel - Är lösningsorienterad, strukturerad och stresstålig - Har humor och ”skinn på näsan” Om arbetsgivaren: Want erbjuder erfaren och motiverad personal genom uthyrning och rekrytering inom ekonomi. Vi har funnits sedan 1999 och våra framgångsfaktorer är att erbjuda rätt kompetens, på rätt plats. Want präglas av öppenhet, engagemang och professionalism. Hur du ansöker: Välkommen att skicka din ansökan via Wants hemsida. Har du några frågor går det bra att kontakta Mariam Rezvani (mariam@want.se). Vi kommer att intervjua löpande varför vi snarast vill ha din ansökan.
Företag: Want AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Ordningssam HR-administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ordningssam HR-administratör

Lagerredovisning
Dreamwork Kort om tjänsten Med start omgående fram till 1 november 2013, söker vi för uppdrag hos internationellt bolag, en driven ekonom, som ska arbeta med lagerredovisning. Om företaget Internationellt bolag inom detaljhandeln, placering, söderort Mer om tjänsten Du arbetar i SAP R/3, Du har chansen att arbeta i ett globalt företag, varför kunskaper i engelska är viktigt Din profil Du ska ha god erfarenhet av redovisning i tillverkande bolag, stora flöden, tighta deadlines och främst; erfarenhet av lagerredovisning, både löpande och i samband med bokslut Ansökan Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Om Dreamwork Är man inte en av de stora elefanterna måste man vara lite bättre och ge lite mer. Varje gång. Det är lite jobbigare men ack så mycket roligare. Vi vet, för de flesta av oss har tidigare arbetat hos de största. Sedan 2006 bygger vi ett nytt och annorlunda bemanningsföretag, som just nu är det snabbast växande i Sverige. Dreamwork har idag ca 300 anställda varav 50 internt. Vi har över 800 personer i våra omställningsprogram och finns på tolv platser i Sverige och har en CV-databas med över 500 000 kandidater. Våra garantier är marknadens bästa och vi har en målsättning att vara branschens trevligaste arbetsgivare. Dreamwork erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag.
Företag: Lena Berggren
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lagerredovisning jobb, Lagerredovisning Stockholm, Lagerredovisning Lena Berggren
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lagerredovisning

Regional Försäljningschef Stockholm sökes!
Som Regional Försäljningschef i Stockholm leder och coachar du ett lokalt team av säljare. Teamet ansvarar för försäljning till nya respektive befintliga kunder. Som Försäljningschef ansvarar du ytterst för samtliga regionala kunder och ditt arbete innefattar skapande av referens-/strukturmaterial för att bedriva en effektiv kundbearbetning av befintliga och nya kunder. Det är därför av största vikt att du som Försäljningschef är en god ledare och därmed har förmågan att få med dig dina medarbetare. I arbetet ingår personalansvar vilket innefattar uppföljning, coachning och utveckling av teamet och det är viktigt att du kan entusiasmera samt inspirera till högre resultat inom försäljning. Som Försäljningschef ansvarar du för merförsäljningen på befintliga kunder samt försäljning till nya kunder, dvs ansvaret omfattar 100% ägarskap av tillväxtmålen inom regionen. I din roll finns stora möjligheter att bygga upp, utveckla och förbättra verksamheten som ska skapa god tillväxt och lönsamhet i regionen. Som Försäljningschef är du ansvarig för dimensionering av antalet säljare och dess komptens för att uppnå överenskomna mål definierade i den årliga budgeten. Du är också ansvarig att stödja upphandlingar som sker inom regionen Uppdragsgivare: Proffice Administration & Customer Solutions Ort: Stockholm Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2013-08-01. Ansökningar tas endast emot via vår hemsida. Frågor besvaras via mail efter semesterperioden. För information: Anna Lindqvist eller Johan Spångberg. Kvalifikationer: Det är i denna befattning ett krav att du har mångårig erfarenhet av försäljning till företagsmarknaden samt några års erfarenhet att leda arbete inom försäljning. Har du sedan tidigare erfarenhet ifrån bemanningsbranschen är det mycket meriterande. Det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av budgetarbete och har god förståelse för ekonomi där du som person är utpräglat affärs- och resultatinriktad. Du är representativ och har en mycket god förmåga att knyta kundkontakter, att utveckla en kundrelation samt att vidmakthålla en bra relation med kunderna över åren. Erfarenhet från idé- eller konceptförsäljning är meriterande för denna roll. Som person är du trygg i dig själv och kan stå upp för din sak. Du är en kommunikativ person som arbetar efter en klar målsättning och har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Din förmåga att förstå kunderna behov och omsätta detta i attraktiva affärsförslag är ett krav för denna roll. Utöver detta söker vi en person som har en hög ambitionsnivå och jobbar innovativt kombinerat med ett stor driv och kreativitet. Du förstår även vikten av integritet då du i din befattning sitter i regionens ledningsgrupp och medverkar vid de strategiska beslut som fattas i regionen. Slutligen vill vi att du är utpräglat sälj-, affärs- och resultatinriktad och arbetar med stort engagemang och entusiasm i det du företar dig. Du måste vara lösningsorienterad och tydlig i ditt ledarskap då ditt uppdrag är att utveckla dit säljteam samtidigt som du ska levererar goda resultat. Nyckelorden i ditt ledarskap bör vara säljkultur, coaching, feedback, uppföljning och struktur Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Regional Försäljningschef Stockholm sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Regional Försäljningschef Stockholm sökes!

Revisionsledare
SL är sedan 1 januari 2013 Trafikförvaltningen inom Stockholms läns landsting. Med samma uppdrag, i ny organisatorisk kostym och i tydligare samverkan med övriga landstingsförvaltningar i arbetet att nå visionen – Europas mest attraktiva storstadsregion. Trafikförvaltningen söker en driven, kreativ och lyhörd person att axla rollen som Revisionsledare inom Trafikavdelningen. Trafikförvaltningen genomför löpande både systemrevisioner och temarevisioner av sina leverantörer (främst trafik och underhållsleverantörer). Revisioner sker både mot avtalskrav och tillståndskrav. Ett viktigt mål med leverantörsrevisioner är att stärka samarbetet mellan Trafikförvaltningen och leverantörerna genom att skapa ett bra samarbetsklimat som främjar utveckling och ständiga förbättringar. Om tjänsten Som Revisionsledare ansvarar du för att förvalta befintligt arbetssätt för leverantörsrevisioner inom främst SMAK-området (Säkerhet, Miljö, Arbetsmiljö, Kvalitet).Du leder utarbetandet av årliga revisionsplaner tillsammans med de sektioner som ansvarar för förvaltningen av avtal/affärer. Du vidareutvecklar rutiner, stöd och verktyg som är anpassade för leverantörsrevisioner. Vidare leder du och deltar även aktivt i revisioner utifrån revisionsplanen och organisationens behov samt stödjer med sakkompetens/kravställning vid upphandling av externa revisorer. Du samordnar även uppföljningen av den årliga revisionsplanen. I rollen ingår även att aktivt delta i övrig utveckling av Trafikavdelningens gemensamma arbetssätt samt processarbete. Din utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har någon form av akademisk utbildning samt relevant utbildning och arbetslivserfarenhet inom revisionsområdet. Vidare skall du ha erfarenhet av att leda revisioner utifrån ett flertal ISO-standarder. Det är meriterande om du har erfarenhet från att leda utbildningar. Som person har du ett professionellt och strukturerat sätt att ta dig an arbetsuppgifter samt besitter en god kommunikativ förmåga. Du är pedagogiskt lagd och är van vid att leda och samordna revisionsteam. Du är intresserad av ett gott samarbete och delar gärna med dig av din kunskap. Du besitter även mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Information och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Experis (Manpower Group). Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult AnnSophie Brezén, telefon 08- 452 3342. Fackliga kontaktpersoner för SACO är Richard Björk, tfn: 08-686 3779 och för Vision (SKTF) Mona Tallberg, tfn: 08-686 1665. Ansök och bifoga CV på sl.se/jobb Vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt, intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan! Sökord: Kvalitet, revision, ISO.
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Revisionsledare jobb, Revisionsledare Stockholm, Revisionsledare AB Storstockholms Lokaltrafik
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Revisionsledare


Sök lediga jobb Extra Kock till restaurang Hållplatsen i Borås

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se