FÖRVALTNINGSCHEF, vård och omsorg jobb - lediga jobb

FÖRVALTNINGSCHEF, vård  och omsorg jobb FÖRVALTNINGSCHEF, vård och omsorg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: FÖRVALTNINGSCHEF, vård och omsorg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: FÖRVALTNINGSCHEF, vård och omsorg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Sommarjobb med möjlighet till extrajobb under hösten? Electrolux kundt ...- Solna

  2. Account Manager till Bureau van Dijk- Stockholm

  3. DANSKTALANDE TEKNISK SUPPORT- Stockholm

  4. Distriktsköterska till Tyresö vårdcentral- Tyresö

  5. Lärare i matematik- Botkyrka

  6. Trädgårdsarbetare till säsong, Bagarmossen- Stockholm

  7. Säljare till sommaren- Stockholm

  8. Musiklärare/piano- Stockholm

  9. Gruppchef med ansvar för arbetsmarknadspolitiska program och ersättningar- Stockholm

  10. Engagerad lågstadielärare till Nacka- Nacka


Mer beskrivning

Sommarjobb med möjlighet till extrajobb under hösten? Electrolux kundt ...
Söker du ett jobb på heltid i sommar? Vill du har möjligheten att fortätta jobba extra till hösten? Nu söker vi fler kundservicemedarbetare till Electrolux där vi ger rådgivning och service till befintliga kunder. Arbetsuppgifter Arbetet på kundtjänsten cirkulerar kring att ta emot inkommande samtal, ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang och därefter anpassa ditt bemötande utefter kundens behov. Samtalen du hanterar är av blandad karaktär och kan exempelvis handla om behov av service på vitvaror samt frågor kring produkter och garanti. I ditt team finns mentorer med gedigen kunskap och erfarenhet tillgängliga för att stötta dig under din första tid. Vidare ges du kontinuerlig coachning av din Team Manager som aktivt uppmuntrar dig i din fortsatta utveckling hos oss. ”Det som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand – det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått.” – Johanna, Advisor Är det dig vi söker? Vi tror att du som söker tjänsten är en kommunikativ och lyhörd person. Du har kunden i fokus och brinner för service. Vidare är du lösningsfokuserad och strävar aktivt efter utveckling av dina resultat. Vi ser att du som söker har grundläggande datorkunskaper och snabbt lär dig nya system. Du bör även ha godkända betyg i svenska och engelska på gymnasienivå. Vi erbjuder: Avtalsenlig lön, förmåner samt goda karriärsmöjligheter! Eftersom Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas. Heltidsjobb i sommar med möjlighet att fortsätta jobba i höst. Stämningen på kontoret Hos Electrolux arbetar idag ett glatt gäng på 70 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. För att stärka sammanhållningen i gruppen anordnas teamaktiviteter med jämna mellanrum där teamet tillsammans bestämmer aktivitet. ”Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.” – Johanna, Advisor Om jobbet Region   Stockholm Arbetstid Kundtjänsten har öppet 7.30-18.00 på vardagar samt 10:00-18:00 på helger. Under detta tidsspann förläggs arbetstiderna. Schemat släpps inför varje månad så det finns goda möjligheter att planera runtomkring. Du har även möjlighet att lämna vissa önskemål kring schema samt byta pass med kollegor. Lön / Förmåner Enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag
Företag: Webhelp Nordic
Ort: Solna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobb med möjlighet till extrajobb under hösten? Electrolux kundt ... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobb med möjlighet till extrajobb under hösten? Electrolux kundt ...

Account Manager till Bureau van Dijk
Account Manager till internationellt företag i spännande bransch Sedan mitten av 1990-talet har Bureau van Dijk visat tvåsiffrig tillväxt varje år och vi står nu inför ytterligare tillväxt i Norden. Därför behöver vi förstärka vår grupp i Stockholm med en affärsinriktad Account Manager som kommer att bli coachad av och rapportera direkt till vår Country Manager. Om tjänsten Ditt fokus är att hitta nya affärsmöjligheter framförallt inom områdena compliance och kredit, rollen innefattar även att utveckla befintliga kunder. Till din hjälp har du vår starka och välkända produktportfölj. I din roll kommer du att: ·        Identifiera och kvalificera affärsmöjligheter ·        Skapa intresse på specialist- och ledningsnivå ·        Genomföra möten och förhandlingar med beslutsfattare på hög nivå ·        Hantera en säljprocess från start till mål ·        Sköta support, utbildning och utveckling av befintliga kunder Tjänsten innebär visst resande, i huvudsak inom Norden. Vi erbjuder Ett utvecklande arbete på ett litet försäljningskontor i centrala Stockholm i en ung och dynamisk miljö med högt kvalificerade medarbetare. Du får: ·        En brant inlärningskurva ·        Inblick i en bransch i snabb utveckling ·        Lära dig kvalificerad försäljning inom spännande områden ·        En hög grad av inflytande och självständighet ·        Ett attraktivt lönepaket från första dagen ·        Internationella karriärmöjligheter Om dig Du motiveras av ambitionen att uppnå dina personliga mål och att lösa komplexa problem. Du är van att ta tag i saker själv för att uppnå dina egna högt ställda resultat. Av din omgivning uppfattas du som en utåtriktad person som lätt skapar förtroende. Dina kvalifikationer som gör att du kommer att lyckas är ditt sinne för försäljning samt finansiell förståelse. Önskvärt är även: ·        Högskoleexamen i företagsekonomi ·        1 - 3 års relevant arbetslivserfarenhet ·        Flytande engelska, både skriftligt och muntligt ·        Erfarenhet av att jobba med frågor som omfattar compliance, såsom antipenningtvätt och kundkännedom Intresserad av en karriär inom finans och försäljning? Varmt välkommen med din ansökan. Du söker tjänsten via ”ansök här knappen” nedan. I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Christopher Thorstrand. Har du frågor, maila gärna på christopher.thorstrand@salesonly.se Sökord: Compliance, Account Manager, säljare, kredit, finans, English, ekonomisk rådgivare, Bureau van Dijk is a Moody's Analytics Company. We capture and treat private company information for better decision making and increased efficiency. With information on above 280 million companies we are the resource for company data. A key benefit of our information and tools is how simple we make it to analyse and compare companies internationally. Information includes:   - What companies do, how they’re performing and the people that run them   - Financial data, legal entity details, M activity and news - Corporate structures and ownership - Access our information via a range of interfaces that are designed to help different business challenges and streamline workflows. Many of our customers blend our information with their own internal data for superior insight.   Specialties: Compliance - third party due diligence, Supplier risk management, Customer Credit Risk, Business development, Data management, Transfer pricing, M, Academic research.
Företag: SalesOnly Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager till Bureau van Dijk jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager till Bureau van Dijk

DANSKTALANDE TEKNISK SUPPORT
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en supportteknikersom vill ha ett spännande arbete inom en försäljnings- och marknadsorganisation, världens största tillverkare av vitvaror. OM RYSKA POSTEN REKRYTERING OCH BEMANNING Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. OM TJÄNSTEN Tjänsten innebär ansvar för kontakt med företagets fälttekniker för att hjälpa dem med tekniska frågor de har under deras arbeten. Du kommer attarbeta i ett härligt team på fem personersom tillsammans ger support till fälttekniker i hela nordiska marknaden.Tjänsten är på heltid med omgående start. Du kommer sitta i deras regionala huvudkontor som ligger i Stockholm, där ävensamtliga av deras supportfunktioner är placerade. Arbetsuppgifter Du kommer till exempel att: - Ge tekniskt stöd via telefon och e-post till fälttekniker i deras ansträngningar att reparera felaktiga produkter i kunders hem. - Vara stöd till derasadministrativa affärssystem där serviceorder, reservdelsorder och produktändringar registreras - Stödja deraskundkontaktcenter, vidfrågor av teknisk art - Granskaklagomål och produktändringsförfrågningar VI SÖKER DIG SOM - Är intresserad av teknik och gillar att lösa tekniska problem. - Kan flytande danska, samt ett till nordiskt språk. - Har god kommunikationsförmåga och trivs med att arbeta i team. - Har motivation av att göra en del utbildningsaktiviteter ÖVRIG INFORMATION - Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten, mejla direkt till: matilda.dahlin@rpbemanning.se.
Företag: Ryska Posten Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga DANSKTALANDE TEKNISK SUPPORT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: DANSKTALANDE TEKNISK SUPPORT

Distriktsköterska till Tyresö vårdcentral
Vi söker distriktssköterska med diabeteskompetens till vår mottagning som ligger belägen mitt i Tyresö centrum. Är du engagerad och motiverad att ge våra ca 15 000 listade patienter bästa möjliga vård och bemötande, är du välkommen till oss!     Vår arbetsplats   Tillsammans är vi ca 50 medarbetare som arbetar här. Hos oss finns distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, medicinska sekreterare, receptionister, fotsjukvårdare, specialistläkare i allmänmedicin, ST- och AT-läkare, kuratorer och ett välfungerande Rehab.   Som anställd hos oss och i Stockholm läns landsting finns goda möjligheter för utveckling och utbildning. Vi erbjuder olika förmåner som exempelvis fri sjukvård i öppenvård samt friskvårdspeng.     Beskrivning av tjänst   Arbetet innebär sedvanliga arbetsuppgifter för distriktsköterska på vårdcentral såsom planerade och oplanerade besök samt telefonrådgivning. Vi arbetar i ett härligt team med läkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor och undersköterskor för att skapa en god kontinuitet för våra patienter. Samverkan med övriga vårdaktörer som kommun, anhöriga och slutenvården är viktig för oss och tillhör det dagliga arbetet. Vi använder journalsystemet TakeCare.     Kvalifikationer   Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom öppen hälso- och sjukvård. Du har flera års yrkeserfarenhet som distriktssköterska och är trygg i din kompetens. Svenskkunskaper motsvarande C1 är ett krav inom SLL. Diabeteskompetens är meriterande. Tidigare erfarenhet av primärvård samt journalsystemet TakeCare är meriterande.   Personliga egenskaper   Vi söker dig som är positiv och har ett intresse för vårdcentralsutveckling. Du kan ta eget ansvar, ser lösningar, är flexibel, gillar att jobba i team samt har en god prioriteringsförmåga är egenskaper som värdesätts. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.     Anställningsvillkor   Tillsvidareanställning på 80-100 %. Arbetstid, måndag-fredag. Vi tillämpar flexibel arbetstid. Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas.     För mer information om tjänsten kontakta   Enhetschef, Katrin Randviir   Telefon: 08-718 72 72 tjänste     Verksamhetschef, Carina Heed   Telefon: 08-12347953     Facklig företrädare:     Vårdförbundet, Elisabeth Lindgren   Telefon: 08- 123 404 88.     Övrig information   För att motverka spridning av MRSA tillämpar Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) friskhetsintyg innan nyanställning och reglerar möjligheterna för vårdpersonal att bära piercing. SLSO tillämpar även registerkontroll före beslut om anställning.       Sista ansökningsdag – 2018-06-21  Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag.
Företag: Stockholms läns sjukvårdsområde SLSO
Ort: Tyresö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Distriktsköterska till Tyresö vårdcentral jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distriktsköterska till Tyresö vårdcentral

Lärare i matematik
Falkbergsskolan ska vara den bästa skolan för sina elever, en modern skola i tiden, där högsta prioritet är elevernas utbildning. Vår ambition är att ge förutsättningar för den absolut bästa kunskapsutvecklingen för alla våra elever. Vi vet att goda relationer mellan elever och vuxna skapar den trygghet som behövs för att få arbetsro, glädje och lust till lärande. Vår vision är att alla elever ska nå så långt som möjligt och ständigt utmanas för att bli ännu bättre. Vi ligger i framkant vad gäller pedagogisk utveckling och digitalt lärande och vi arbetar aktivt för att våra elever ska vara redo att möta framtiden. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en lärare i matematik till Falkbergsskolan med undervisning i åk 6-9. Du kommer att tillhöra ett av skolans fyra arbetslag där du också är mentor. Tillsammans med dina kollegor i arbetslaget och ämneslaget planerar, genomför och utvärderar du undervisningen. Du samplanerar och sambedömer för att utveckla det kollegiala arbetet och på så sätt skapa en bra arbetsmiljö. Vi är en skola som ligger i framkant när det gäller digitalisering och vi ser gärna du är intresserad av programmering. Vi önskar att du vågar tänka utanför boxen och prova nya vägar för att utmana våra ungdomar så att de blir väl förberedda inför gymnasiet och framtiden. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lärarlegitimation med behörighet för undervisning i matematik i årskurs 6-9. Du har en medveten tanke kring din roll som lärare och är en tydlig ledare med ett positivt förhållningssätt som arbetar strukturerat utifrån gällande styrdokument. Du har förmåga att skapa ett gott arbetsklimat med engagemang, nyfikenhet och trygghet i gruppen och har goda kunskaper i att möta elevers olika behov utifrån deras olika förutsättningar. Du skapar goda relationer med eleverna och har ett formativt arbetssätt. Som person lyssnar och löser du konflikter på ett konstruktivt sätt. Du har god förståelse för människors olika förutsättningar att ta till sig kunskap och kommunicerar på ett tydligt sätt. Du planerar och organiserar ditt arbete effektivt så att alla elever får stöd respektive utmaningar. Du stimulerar alla elever till att utvecklas, dokumenterar deras resultat och informerar elever och vårdnadshavare på ett bra sätt om hur inlärningen fortskrider. Du är även positiv till utveckling av verksamheten och dig själv. ÖVRIGT Vår organisation ska kännetecknas av mångfald och återspegla samhällets struktur. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Botkyrka kommun, Falkbergsskolan
Ort: Botkyrka
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i matematik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i matematik

Trädgårdsarbetare till säsong, Bagarmossen
Svensk Markservice AB, ägs av Nalka Invest AB och är ett av Sveriges största företag inom markskötsel och markanläggning, med en omsättning på ca 800 mkr. Svensk Markservice AB anlägger, sköter och underhåller den yttre miljön åt ägare och förvaltare av park och fastighetsmark. Verksamheten har fast etablering på ett trettiotal orter över hela landet. Till Svensk Markservice söker vi nu trädgårdsarbetare som under säsongen 2018 kommer att arbeta heltid med varierande skötseluppdrag. Arbetsuppgifterna innebär varierade skötseluppdrag såsom gräsklippning, beskärning av buskar och träd, häckklippning, plantering, ogräsrensning mm. Vi söker dig som tidigare har arbetat med trädgårdsskötsel. Vi ser gärna att du har en relevant utbildning inom området som t.ex. gymnasial trädgårdsutbildning eller KY-utbildning med inriktning mot trädgårdsskötsel, dock är det inget krav. Meriterande är även giltigt certifikat i Heta arbeten, likaså maskinförarutbildning, röjsågskort och/eller motorsågskort. Körkort B är ett krav för tjänsten. För att lyckas i tjänsten behöver du vara en serviceinriktad person som är mån om att hålla hög kvalitet i det arbete du utför. Du har förmågan att jobba självständigt och driva ditt eget arbete, men besitter också en god samarbetsförmåga. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt via vår hemsida www.markserviceresurs.se, se lediga tjänster. Rekryteringen sköts av Markservice Resurs men du kommer att bli anställd direkt av Svensk Markservice. Läs gärna mer om arbetsgivaren på www.svenskmarkservice.se. För att vara sökbar för framtida tjänster på Svensk Markservice registrera gärna ditt CV i vår databas, vilket sker automatiskt när du söker tjänsten via vår hemsida.
Företag: Svensk Markservice AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Trädgårdsarbetare till säsong, Bagarmossen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Trädgårdsarbetare till säsong, Bagarmossen

Säljare till sommaren
Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av funktionella och trendriktiga hem- och fritidsprodukter som ger många människor mycket för pengarna. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 och idag har Rusta över 100 varuhus i Sverige, Norge och Tyskland. Rustas koncept bygger på enkla inköpsprocesser utan dyra mellanhänder, ett brett sortiment, stora volymer, effektiv logistik och en intensiv trendbevakning. Vi behöver nya säljare till sommaren! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Det är ju i varuhusen slaget om kunderna står och nu behöver vi dig för att, tillsammans med din chef och dina kollegor, vinna detta slag. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Vi söker nya medarbetare för deltidsarbete under sommaren med möjlighet till förlängning efter sommaren, vi vill att du är tillgänglig hela perioden juni-augusti.   Din roll som säljare Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag; från kassaarbete och kundbemötande till varupåfyll och ombyggnad av varuhusets avdelningar. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda   Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Raka puckar, högt i tak och ett glatt humör är självklart för dig. Du har hög servicekänsla och lätt för att samarbeta. Som säljare på Rusta är rätt attityd och inställning det allra viktigaste.     Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet.     Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Välkommen att registrera CV och personligt brev!
Företag: Rusta AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare till sommaren jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare till sommaren

Musiklärare/piano
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Kulturskolan har verksamhet över hela Stockholms stad, se adress och placering i annonstext. Kulturskolan Stockholm I vår värld är kultur viktigt. Vi behöver rum för kultur. Platser som ger utrymme till leken, kreativiteten och drömmarna. Rum där man kan upptäcka, utveckla och uttrycka sig. Rum för fantasi! I Kulturskolan har barn och unga mellan 6 och 22 år det utrymmet. Här får de möjlighet till eget skapande på sin fritid i något av Kulturskolans många ämnen inom musik, sång, teater, musikal, dans, cirkus, konst och media. Genom olika evenemang, stora som små, kan eleverna uppträda inför publik. Undervisningen ges i egna lokaler, med professionell utrustning samt i skolor i hela Stockholm. Arbetsbeskrivning Pianoundervisning i grupp. Ta ansvar för dina elevgrupper och verka för goda kontakter med eleverna och deras familjer. I samråd med chef ansvara för schemaläggning och uppföljning av schema samt viss administration. Tillsammans med chef, kollegor och elever planera och aktivt delta i aktiviteter utifrån Kulturskolans mål och åtaganden, exempelvis utåtriktad verksamhet, konserter, föreställningar. Delta aktivt i möten och fortbildningar. Kvalifikationer Musikpedagogisk högskoleutbildning med piano som huvudämne eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. Du ska ha kunskap om och gärna erfarenhet av gruppundervisning. Med gruppundervisning menar vi uttalad gruppmetodik som bygger på den enskilda elevens såväl som gruppens utveckling. Du ska ha pedagogisk insikt, god samarbetsförmåga, vara självgående och initiativtagande. Övrigt Eftermiddags- och kvällsarbete. Utdrag ur belastningsregistret ska uppvisas innan anställning. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad, Kulturförvaltningen, Kulturskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Musiklärare/piano jobb, Musiklärare/piano Stockholm, Musiklärare/piano Stockholms Stad, Kulturförvaltningen, Kulturskolan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Musiklärare/piano

Gruppchef med ansvar för arbetsmarknadspolitiska program och ersättningar
- arbetsmarknadsenheten, Arbetsmarknadsdepartementet Vill du vara med och leda arbetsmarknadsenheten och ansvara för gruppen program och ersättningar? Har du goda kunskaper om arbetsmarknadsfrågor och drivs av att leda och inspirera kvalificerade medarbetare så kan vi erbjuda dig möjligheten att bidra till utvecklingen av arbetsmarknadspolitiken. Din arbetsdag. Sveriges morgondag. Arbetsmarknadsenheten ansvarar för utformningen av arbetsmarknadspolitikens olika insatser och för styrningen av myndigheter inom området, bland annat Arbetsförmedlingen. Enheten består av två grupper, program och ersättningar respektive budget och styrning. Som gruppchef för program och ersättningar ska du leda, motivera och inspirera kvalificerade medarbetare inom bland annat följande områden: arbetsmarknadspolitiska program, nyanländas etablering på arbetsmarknaden, individersättning, anställningsstöd samt vissa sakfrågor inom EU-arbetet. Du kommer ha personalansvar för gruppens medarbetare, ca 15 personer, och du ska tillsammans med enhetschefen och gruppchefen för budget och styrning leda och utveckla verksamheten. Den arbetsmiljö du kommer att befinna dig i är dynamisk och utvecklande och tillsammans med professionella och kunniga kollegor kommer du kunna bidra till utvecklingen av arbetsmarknadspolitiken. Läs mer om enhetens och Arbetsmarknadsdepartementets ansvarsområden på regeringen.se. Din bakgrund Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning eller motsvarande och har goda kunskaper om arbetsmarknadspolitiken och arbetsmarknadsfrågor. För att kunna axla rollen behöver du ha erfarenhet av ledande eller större samordnade arbetsuppgifter och ha relevant erfarenhet från arbete i en politiskt styrd verksamhet. Vana vid förhandlingsarbete och goda kunskaper i svenska och engelska ser vi som en självklarhet. Om du har erfarenhet av arbete i Regeringskansliet eller annan myndighet och har ledarerfarenhet med personalansvar/chefskap är det meriterande. Vi ser gärna att du också har erfarenhet av arbete med arbetsmarknadspolitiska frågor. Det är vidare meriterande med kunskap om Regeringskansliets arbetsprocesser. Det är en fördel om du har kunskap om styrnings- och budgetfrågor inom ramen för den statliga budgetprocessen, kunskap om lagstiftnings- och författningsprocessen samt kunskap om EU:s processer. Dina egenskaper Som gruppchef hos oss ska du ha intresse och förmåga att leda och utveckla verksamheten och skapa engagemang och delaktighet. Du ska även ha intresse för och förmåga att sätta gruppens arbete i ett övergripande sammanhang och verka för att enhetens mål nås. Du kommer att befinna dig i en miljö som ställer krav på tillgänglighet och din förmåga att leda, motivera och utveckla kvalificerade medarbetare. Du behöver på ett strukturerat sätt och i samverkan med enhetschefen och gruppchefen för budget och styrning kunna organisera, planera, prioritera, sätta mål och följa upp verksamheten. En mötes- och informationsrik verksamhet som vår innebär att du behöver kunna uttrycka dig väl både i tal och skrift. Även insikt i att arbeta i en politiskt styrd organisation och förståelse för politikens krav är av stor vikt liksom att du kan hantera många olika frågor samtidigt. Du har lätt för att skapa och utveckla relationer och nätverk och har en mycket god samarbetsförmåga. Du är strukturerad, kvalitetsmedveten och har förmåga att lösa problem. Det är viktigt att du har förmåga att se helheten och kan fatta beslut. Gott omdöme och hög integritet är egenskaper som du har, liksom att du har ett samhällspolitiskt intresse. Övrigt Vi erbjuder en tillsvidareanställning och ett tidsbegränsat chefsförordnande med möjlighet till förlängning. En säkerhetsprövning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Är du intresserad? Vill du veta mer om uppdraget, kontakta enhetschef Jasmina Hopstadius. Du är också välkommen att kontakta personalhandläggare Katarina Sandström. Fackliga kontaktpersoner är Kristina Lindström, Saco och Thomas Janson, ST. Samtliga nås via Regeringskansliets växel 08-405 10 00. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 14 juni 2018. Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess arbete med att styra Sverige och förverkliga sin politik. Här arbetar 4 500 personer, varav 600 utomlands. Arbetsmarknadsdepartementet, som är ett av tio departement, ansvarar för frågor som rör arbetsmarknad, arbetsliv och nyanländas etablering.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Gruppchef med ansvar för arbetsmarknadspolitiska program och ersättningar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gruppchef med ansvar för arbetsmarknadspolitiska program och ersättningar

Engagerad lågstadielärare till Nacka
Om oss Clockwork Skolbemanning & Rekrytering finns till för dig som vill arbeta i skolans värld, från förskola till högskola. Vi bistår skolor och förskolor med bemanning och rekrytering av skolledare, förskollärare, lärare och övrig skolpersonal. Ambitionen är att fylla personalbehovet utan att skolorna själva ska behöva ägna timmar åt administrativt arbete. Vidare vill vi komplettera den befintliga personalstyrkan med allt från elevhälsa, resurspedagoger till rektorer/rektorstöd samt handledning vid komplexa elevärenden. Allt för att du och dina kollegor faktiskt ska få mer tid till det som är viktigt – att vara elevernas främsta resurs för inlärning. Vi är ett auktoriserat och ISO-certifierat bolag med kollektivavtal för lärare och annan skolpersonal. Läs mer om oss på www.clockworkpersonal.se och www.pedagogjobb.nu Om företaget Nu har du möjlighet att arbeta på en mindre skola som har ett stort engagemang för elevers utveckling och lärande. Det är en montessori inriktad skola och förskola med hjärtat i konsten och vetenskapen. En skola som använder konsten och vetenskapen för att utveckla den upptäckarlust som är vägen till all bestående kunskap. Montessoripedagogiken ses som ett verktyg för att hjälpa varje barn utveckla en trygg grund av självtillit, ansvarstagande och omtanke. Att ge medarbetarna en trivsam arbetsplats präglad av samarbete, gemenskap, uppmuntran och möjligheter att utvecklas är viktigt för denna arbetsplatsen. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som är legitimerad lärare med inriktning mot åk 1-3. Du delar synen om att barn har en naturlig lust att lära och utvecklas! Du kommer arbeta i ett härligt team där vi anser att vi känslan och gott samarbete är viktigt för att lyckas i sitt uppdrag. Tjänsten är på heltid med start i augusti 2018. Det är en tillsvidareanställning med ferietjänst och skolan ligger i Nacka. Din profil Vi söker dig som är legitimerad lärare i åk 1-3. Du är erfaren och trygg i din yrkesroll och har god kännedom om styrdokumenten och bedömning. Som pedagog brinner du för eleverna och deras kunskapsutveckling. Att bygga relationer är viktigt för dig, och i din undervisning försöker du se alla elever oavsett behov eller förutsättningar. Du har vilja och drivs av att utveckla och inspirera eleverna att göra sitt bästa. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet/utbildning inom Montessoripedagogiken. Är det dig vi söker? Tveka inte, utan sök tjänsten redan idag. Vi intervjuar löpande och tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt. Har du frågor om tjänsten? All kontakt går via Safia Jaouhari på tfn: 073-351 27 53 Vi söker även lärare med andra erfarenheter och behörigheter, kontakta oss för mer info. Sök tjänsten via www.clockworkpersonal.se/lediga-jobb Titta gärna in på: www.facebook.com/skolbemanning www.pedagogjobb.nu facebook.com/groups/rektorer Instagram @skolbemanning
Företag: Clockwork Skolbemanning Rekrytering AB
Ort: Nacka
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Engagerad lågstadielärare till Nacka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engagerad lågstadielärare till Nacka


Sök lediga jobb FÖRVALTNINGSCHEF, vård och omsorg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se