Fältsäljare till Botkyrka jobb - lediga jobb

Fältsäljare till Botkyrka jobb Fältsäljare till Botkyrka jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Fältsäljare till Botkyrka. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Fältsäljare till Botkyrka. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. MEDCURA SÖKER OMGÅENDE EN ALLMÄNSPECIALIST TILL MÖRBY VÅRDCENTRAL- Stockholm

  2. Sveriges HR Förening söker en affärsinriktad ekonomiansvarig- Stockholm

  3. En personlig assistent sökes till man på Lidingö (start höst)- Lidingö

  4. Vi söker fyra Enhetschefer till våra enheter i Region Stockholm - Daglig...- Stockholm

  5. Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra med kunskaper i Agresso till Hud- Stockholm

  6. Coach (utb bakgrund socionom) till Nytida Resursteamet!- Stockholm

  7. Coach (utb bakgrund fysioterapeut) till Nytida Resursteamet!- Stockholm

  8. Servicetekniker till AstraZeneca- Södertälje

  9. Coach (utb bakgrund fritidspedagog ) till Nytida Resursteamet!- Stockholm

  10. Lärare i engelska och spanska till Lina grundskola- Södertälje


Mer beskrivning

MEDCURA SÖKER OMGÅENDE EN ALLMÄNSPECIALIST TILL MÖRBY VÅRDCENTRAL
Vi söker Medcura söker en erfaren allmänspecialist för uppdrag på Mörby vårdcentral från 1-29 Juni, arbetstider kl 08-17. Tidigare erfarenhet av arbete på vårdcentral inom primärvården och arbete i journalsystemet TakeCare är krav. Arbetsuppgifterna består av sedvanliga arbetsuppgifter för en allmänspecialist på vårdcentraler. Vad erbjuder Medcura Vi har ett brett utbud inom alla områden både hos privata aktörer och inom den offentliga sektorn. Medcura erbjuder både tim- och garantianställningar. Du kan välja bland både korta och längre uppdrag. Hos Medcura får du en egen konsultchef som känner dig och vet hur du vill arbeta och som kan din kompetens. Vi kan därför skräddarsy uppdrag för just dina behov. - Din egna konsultchef - Engagemang och förtroende för varandra - Valfrihet/önskeschema/flexibla tider - Du är helförsäkrad - Vi anordnar konsultträffar - Rekryteringsbonus - Konkurrenskraftiga löner - Vi erbjuder trygghet och kontinuitet - Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter och omväxling - Sommarbonus - En arbetsplats där du väljer hur mycket du vill arbeta och på vilka orter - Vi följer kollektivavtal - Inskolning - Legitimerad vårdpersonal på kontoret som arbetar för dina önskemål - En vision om att arbeta utifrån 100% kvalité i alla upphandlingar Om Medcura Medcura AB grundades 2009 och är ett av dom större och etablerade bemanningsföretag i vårdbranschen. Vi hyr ut och rekryterar läkare, sjuksköterskor och annan personal inom vården som paramedicinare och socionomer. Det gäller allt från att förse privata och offentliga vårdgivare som skolor och statliga myndigheter med enstaka vikarier över dagen till att bemanna hela avdelningar, enheter eller operationsteam. Från vårt huvudkontor i centrala Stockholm ansvarar vi för uppdrag från Umeå i norr till Malmö i söder. Medcuras affärsidé lyder: ”Vi tillhandahåller kompetent och lyhörd personal till vårdgivare vars uppdrag är att bedriva omsorgsfull och effektiv vård.” Hos oss är våra kollegors kompetens det som gjort företaget till vad vi är idag. Medcura har vunnit samtliga upphandlingar som utvärderats på 100% kvalité och inte pris. Så jobbar vi bäst. Vår vision är att få leverera enbart i upphandlingar som baseras på 100 % kvalité som är och har alltid varit vår nyckel till framgång. Det är våra kunniga och engagerade kollegor som upprätthåller vårt goda rykte varje dag, året runt. Vi lägger ner mycket kraft på att arbeta fram en personlig givande relation med våra kollegor och är måna om att vårda densamma. Vi tillämpar kollektivavtal, Vi har ansvarsförsäkring, Vi följer etiska regler och allmänna leveransvillkor och vi har en fastställd jämställdhetsplan. Vi ser fram emot att få berätta mer vid en personlig kontakt. Kvalifikationer Som anställd i Medcura innebär det att du kan arbeta självständigt och är trygg i din yrkesroll. Du som söker denna tjänst ska vara glad, positiv och flexibel. För att passa i denna roll bör du även vara lösningsfokuserad och serviceminded samtidigt som du är lugn och stresstålig. För oss på Medcura är det viktigt att våra medarbetare har ett genuint intresse för våra kunders välbefinnande och alltid arbetar utifrån kundernas önskemål och beslut. Du ska gilla att ta ansvar och har förmåga att samarbeta. Viktiga egenskaper är att du har ett professionellt förhållningssätt och att du gillar flexibilitet. Du ska tillsammans med din arbetsgrupp alltid arbeta med stort patientfokus. Tillsättning Du är varmt välkommen med din ansökan, och vi ser framemot att höra av dig! Är du intresserad utav att veta mer om oss så hittar du mer information på vår hemsida www.medcura.se. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning efter överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Medcura AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga MEDCURA SÖKER OMGÅENDE EN ALLMÄNSPECIALIST TILL MÖRBY VÅRDCENTRAL jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: MEDCURA SÖKER OMGÅENDE EN ALLMÄNSPECIALIST TILL MÖRBY VÅRDCENTRAL

Sveriges HR Förening söker en affärsinriktad ekonomiansvarig
Sveriges HR Förening står inför ett spännande och intensivt arbete för att ännu bättre kunna möta deras medlemmars framtida behov och förväntningar och bli en stark röst för HR Sverige. Vill du följa med på deras förändringsresa i en affärsnära roll som Ekonomiansvarig där du får driva, utveckla och förbättra såväl affär som processer? Arbetsuppgifter I rollen som Ekonomiansvarig på Sveriges HR Förening ges du ett stort eget handlingsutrymme och en unik möjlighet att arbeta brett och se till helheten. Hos dem blir du en viktig spelare som aktivt deltar i deras strategiarbete. Du får också en nyckelroll i de förändringsprojekt som de driver med fokus på verksamhetsutveckling och medlemsnytta. En viktig del initialt är att, i linje med verksamhetens mål och strategier, vara drivande och utveckla arbetet inom ekonomifunktionen med fokus på processutveckling, verksamhetsstyrning och affärsplanering. I rollen som Ekonomiansvarig rapporterar du till generalsekreterare. Dina huvudsakliga ansvarsområden omfattar: • att driva budget- och prognosarbete med högsta kvalitet både analytiskt och redovisningsmässigt • att löpande driva affärs- och verksamhetsnära planering, uppföljning, analys och rapportering • att stötta verksamhet och ledning i olika typer av utvecklingsprojekt • att säkerställa att verksamheten efterlever lagar, principer och regler på redovisnings- och skatteområdet • systemägarskap för ekonomiuppföljning och beslutsstöd Kvalifikationer Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande, det är meriterande om du har vidareutbildat dig inom ekonomi på högskolenivå men det är inget krav. Vi ser att du har ca 3-5 års arbetslivserfarenhet av att arbeta som Ekonomiansvarig samt arbetat med Controlleruppgifter tidigare. Du har mycket goda kunskaper i effektivt arbete med Microsoft Officeverktyg, inte minst Excel och Power Point. Erfarenhet från Visma Admin är meriterande. Som person är du affärsmässig, analytisk och strukturerad och du har god erfarenhet av att arbeta med analys och rapporter. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i och förstå olika delar av affären. Du är kommunikativ och pedagogisk med gedigen kunskap kring att utveckla beslutsunderlag, rapporter och presentationer till bland annat styrelse och andra intressenter. Du tar ansvar och trivs i samarbete med andra. Du ser helheten men har också förmågan att djupdyka i detaljer vid behov. Du kan hantera en periodvis hög arbetsbelastning, du är stresstålig och kan prioritera arbetsuppgifter självständigt. För att trivas och lyckas i din roll har du analytisk höjd, är strukturerad och har en god förmåga att se helheten och sambandet mellan affär, verksamhet och ekonomi. Att ständigt söka nya och bättre vägar framåt är en stark drivkraft hos Sveriges HR Förening och vi tror att du vill bidra med nya perspektiv, nytänkande förslag samt leverera och genomföra förändring. Vår verksamhet präglas av korta beslutsvägar där engagemang och påverkan uppmuntras, således förutsätter vi att rätt person för tjänsten har ett starkt affärsmässigt intresse för verksamheten. Om Sveriges HR Förening Vi förstår vikten av ditt arbete! Vi vet att effektiva HR-processer skapar framgångsrika och hållbara organisationer. Organisationer som mår bra och presterar bra - i dag och i framtiden. Sveriges HR Förening har som mål att inspirera, utveckla och aktivt knyta samman HR-Sverige. Den globala konkurrensen ökar och med den kommer ständiga krav på effektivisering. Personalen är en organisations dyrbaraste tillgång och viktigaste investering - en investering som bäst förvaltas genom ett effektivt HR-arbete. Sveriges HR Förening arbetar för att inspirera, utveckla och knyta samman HR-Sverige, och vi gör det på flera sätt. Vi påverkar och skapar kännedom om forskning och utveckling inom HR-området. Läs mer om HR-forskning här. Vi skapar självklara mötesplatser för alla som arbetar i HR-sektorn. Läs mer om våra HR-event här. Vi deltar aktivt i debatter och diskussioner på området. Våra 7 000 medlemmar är självklart vår allra viktigaste kraft och vi arbetar därför ständigt för att bli ännu fler. Det är tillsammans i föreningen som vi kan dela med oss av kunskap, inspirera varandra och knyta kontakter.
Företag: Poolia Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sveriges HR Förening söker en affärsinriktad ekonomiansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sveriges HR Förening söker en affärsinriktad ekonomiansvarig

En personlig assistent sökes till man på Lidingö (start höst)
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb. Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se Jag är en 43-årig man som bor på Lidingö och har två barn, 4 och 8 år gamla, boende hos mig varannan vecka. Jag söker en Personlig assistent som kan börja jobba hos mig från och med hösten. I arbetsuppgifterna ingår bland annat hjälp med grundläggande behov som hjälp vid måltider, av- och påklädning samt liknande. Du hjälper mig att sköta om hushållet med matlagning, städning, disk och tvätt. Jag och mina barn lever aktiva liv vilket innebär att du också exempelvis följer med till gymmet, på fotbollsträning, biobesök, museum och lekparker. Jag använder en manuell rullstol för att ta mig runt och behöver ibland en knuff i rätt riktning, exempelvis uppför riktigt branta backar eller genom snödrivor. Det är en fördel om du har barnasinnet kvar då lego-bygge och pyssel med pärlplattor är en del av min vardag. Resor kan förekomma i arbetet. Jag söker dig som är en positiv, glad och flexibel person som vill ha ett roligt, utmanande och omväxlande jobb. Du som söker tjänsten har gärna körkort, är icke-rökare och är inte allergisk mot pälsdjur. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och mer information om arbetet tilldelas vid eventuell intervju. Eftersom du kommer att vistas i en miljö nära barn önskar jag att du lämnar ett utdrag ur belastningsregistret till arbetsgivaren.  Tjänsten är lämpad för dig som studerar eller har annat deltidsjobb och önskar kombinera dessa. Arbetstid/Varaktighet: Deltid, ca 13,5 h/veckan. Varierad arbetstid vardag och helg under dagtid. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Start i höst. Ansökan: På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. Humana har valt att använda personlighets testet MINT, som en del i urvalsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Testet gör du via en dator och en länk kommer att skickas till din angivna e-postadress. MINT består av ett antal frågor och tar cirka 10 minuter att besvara.  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv". Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9)
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Lidingö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga En personlig assistent sökes till man på Lidingö (start höst) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: En personlig assistent sökes till man på Lidingö (start höst)

Vi söker fyra Enhetschefer till våra enheter i Region Stockholm - Daglig...
Vi gör världen lite bättre, en människa i taget" Vi söker dig som vill vara med och utveckla Nytida tillsammans med oss! Vi ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Nytida finns i hela Sverige. Att jobba hos oss innebär många möjligheter, ett stort ansvar och inte minst en glädje över att se människor trivas och växa. Vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. I det dagliga arbetet betyder det att varje enskild person i alla våra verksamheter ska leva ett så gott liv som möjligt och bemötas med respekt. Vi har en företagskultur som präglas av våra värderingar: respekt, ansvar, kunskap och enkelhet. De som arbetar hos oss delar dessa värderingar och bidrar aktivt till att hålla dem levande. Vi söker fyra Enhetschefer till våra dagliga verksamheter i Vallentuna, Hässelby och Täby Är du utbildad socionom, arbetsterapeut eller motsvarande och har erfarenhet av LSS? Vi söker dig som är intresserad av att ta nästa steg i karriären. Du har ledarerfarenhet och känner dig redo att ta nästa steg och kliva in i rollen som Enhetschef hos oss. Du arbetar verksamhetsnära med både personalgrupp och deltagare i det dagliga arbetet och har ett nära stöd och samarbete med din Verksamhetschef. I Vallentuna har vi Centrumgrupperna bestående av tre enheter med en inriktning mot skapande samt Industrihuset och Solrosen med en mer arbetsinriktad verksamhet där den största delen består av Lusen-produktion och diverse olika legoarbeten. I Hässelby har vi Backlöksvägen och Strandliden som är två enheter som vänder sig till personer med autism eller autismliknande tillstånd. I Täby har vi Hyttan som även den är en enhet för personer med autism eller autismliknande tillstånd. Både i Täby och i Hässelby har enheterna inriktning skapande. Alla våra enheter har utöver de huvudsakliga arbetsuppgifter inslag av sång, musik, social träning och fysisk aktivitet. Ditt uppdrag Som Enhetschef har du personal- och planeringsansvar för en arbetsgrupp och ansvarar för att skapa och bibehålla goda relationer med enhetens deltagare och deras kontaktnät. Du arbetar administrativt en viss del av din arbetstid och resterande tid direkt i verksamheten. Du är delaktig i budgetprocessen och i arbetet med att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten i enlighet med det pedagogiska ramverket. Du har viljan och förmågan att styra och följa upp verksamheten utifrån företagets mål och ekonomiska ramar. En viktig uppgift är att utifrån ditt engagemang vara en förebild för medarbetarna och skapa ett gott arbetsklimat i gruppen. Du rapporterar till verksamhetschefen. Det är självklart att du som enhetschef lever våra värderingar: Respekt – Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar – Vi har medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet – Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap – Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Dina kvalifikationer Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning inom vård och omsorg (ex. socionom, social omsorg) och erfarenhet från omsorgsverksamhet. Du har några års dokumenterad erfarenhet av ledaruppdrag och goda vitsord när det gäller ledarskap. Du är lösningsorienterad och ser möjligheter framför hinder samt har god kännedom om målgruppen. Du har ett coachande förhållningssätt och vill se både dig själv och dina medarbetare växa och ta ansvar i vår organisation. Du gillar att ge och ta emot feedback och bryta ned och arbeta mot uppsatta mål. Du har en tydlig ledarpersonlighet och tycker om att få personer i din grupp att växa och utvecklas i sin yrkesroll. Som person är du självständig, prestigelös och samarbetsvillig. Du är initiativrik och lyhörd för deltagarnas behov och känner en naturlig respekt för andra människor. Vi erbjuder En arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter, ett utpräglat kvalitetstänk och möjlighet att påverka. Alla våra chefer genomgår företagets gedigna ledarskapsprogram och har tillgång till kompetensutveckling via vår utbildningsenhet LÄRA. Vi har kollektivavtal med tjänstepension samt friskvårdsbidrag. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2018-06-13 För mer information: www.nytida.se (http://www.nytida.se/) För upplysningar kring tjänsten kontaktaVerksamhetschefer: Peter Leastadius: peter.leastadius@nytida.se Kenth Ankerhag: kenth.ankerhag@nytida.se Vi tar inte emot ansökningar per epost. http://www.nytida.se/) www.nytida.se (http://www.nytida.se) Vi gör världen lite bättre, en människa i taget"
Företag: Nytida
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker fyra Enhetschefer till våra enheter i Region Stockholm - Daglig... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker fyra Enhetschefer till våra enheter i Region Stockholm - Daglig...

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra med kunskaper i Agresso till Hud
Är du en positiv och serviceinriktad person som tidigare har arbetat med ekonomirelaterade arbetsuppgifter? Är du ute efter en ny utmaning och vill arbeta som ekonomiassistent i ett härligt team? Vi söker just nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till vår kund, ett kommunalägt bolag i Huddinge. Uppdraget startar omgående och sträcker sig t.o.m. 30/9, för rätt person finns därefter mycket goda möjligheter till övertag hos företaget. Du kommer att bli anställd av Lernia och uthyrd till vårt kundföretag under uppdragsperioden. Om tjänsten I rollen som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med leverantörsreskontra. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: -leverantörsbetalningar -kontering -bankavstämningar -lägga upp nya leverantörer -felhantering och uppföljningar -övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning Om dig Vi söker dig som har arbetat något/några år som ekonomiassistent så att du snabbt kan sätta dig in i arbetsuppgifterna. Det är meriterande om du har en vidareutbildning inom ekonomi och du känner dig trygg i debet och kredit. Krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i Agresso. Som person är du positiv, lösningsorienterad och prestigelös. Du har ett strukturerat arbetssätt och är mån om att leverera med goda resultat. Slutligen söker vi dig som är utåtriktad och tycker om att samarbeta med andra! Anställningsofrm/omfattning/tjänstgöringsort Visstid, heltid, Huddinge Tillträde Omgående Sök idag Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chansen till jobbet! Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra med kunskaper i Agresso till Hud jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra med kunskaper i Agresso till Hud

Coach (utb bakgrund socionom) till Nytida Resursteamet!
Vi gör världen lite bättre, en människa i taget” Vi söker dig som vill vara med och utveckla Nytida tillsammans med oss! Vi ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Nytida finns i hela Sverige. Att jobba hos oss innebär många möjligheter, ett stort ansvar och inte minst en glädje över att se människor trivas och växa. Vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. I det dagliga arbetet betyder det att varje enskild person i alla våra verksamheter ska leva ett så gott liv som möjligt och bemötas med respekt. Vi har en företagskultur som präglas av våra värderingar: respekt, ansvar, kunskap och enkelhet. De som jobbar hos oss delar dessa värderingar och bidrar aktivt till att hålla dem levande. Vi söker coacher med socionom examen/utbildning Just nu söker vidig som som är utbildad socionom och som verkligen vill jobba i direkt socialt arbete genom attstötta personer med funktionsvariationer till utveckling.Vi växer organiskt och söker just nupersonal till fleraav våra enheter inom daglig verksamhet i Stockholm. Vi finns från Norrtälje i norr till Gnesta i söder. Ditt uppdrag Arbetetinnebär att stötta personer med förvärvad hjärnskada, utvecklingsstörning, autism, demens och neuropsykiatriska funktionsnedsättningar till utveckling. På Nytida/Resursteamet har vi en huvudinriktning; den individuella. Att verksamheten är individuellt utformad är överordnat allt annat. Vi utgår ifrån personens behov, intressen, motivation och framför allt resurser. Därför varierar verksamheten från person till person. En stark önskan hos de flesta är att knyta eller återknyta kontakten med arbetslivet. För att hela livet ska upplevas som meningsfullt behövs det ofta någonting mer. Det kan handla om att få utvecklas genom fysisk aktivitet, utbildning, hantverk, eller att bara få träffa andra för att umgås och samtala om allt det som är livet.I dina arbetsuppgifter ingår även att tillsammans med klienten sätta mål, planera och dokumentera utifrån aktuell genomförandeplan samt ha kontakter med handläggare och nätverk. Dina kvalifikationer Du ser möjligheter, har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor. Arbetet kräver att du är ansvarskännande och har en personlig mognad. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till dina kollegor och ser som självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat. Dutar som medarbetare ansvar för att våga och vilja samt vara med och påverka. Du reflekterar och lär av dina kollegor och stöttar även dem. På detta sätt tar vi tillvara allas kompetens. Din formella utbildningsbakgrundär socionom.Du har god datorvana samt erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav.Dubehöver ha körkort B och körvana då vi åker på aktiviteter tillsammans med våra klienter dagligen.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder En arbetsplats med engagerade medarbetare, god gemenskap, ledaresom arbetar nära i verksamheten och stor möjlighet för digatt påverka. Vi förväntar oss att alla våra chefer och medarbetarelever våra värderingar, vilket geren härlig arbetsmiljö. Våra medarbetare fåräven kompetensutvecklingvia vår utbildningsenhet LÄRA. Vi internrekryterar mer än 90% av våra blivande ledare inom Nytida Resursteamet. Vi har kollektivavtal med tjänstepension och erbjuder förmåner som friskvårds- och skobidrag. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Arbetstider och tjänstgöringsgrad Mån-fre 8.00 - 16.30 och vi söker dig som vill arbeta 100% Krav: Socionomexamen samt körkort och körvana Tillträdesdag: Så snart som möjligt. Sista ansökningsdag: 2018-06-15 För mer information: www.nytida.se (http://www.nytida.se/) För upplysningar kring tjänsten kontaktaVerksamhetschef Erika Winterskov: erika.winterskov@nytida.se Vi tar inte emot ansökningar per epost. Facklig kontakt: Vårdförbundet, Hampus Kalpakas, Mobil: 076-621 73 30, Mail: haralampos.kalpakas@vardaga.se Vision, Magnus Sällström, Mobil:076-6217721, Mail: vision@ambea.se Kommunal, Team Ambea, Telefon: 010-442 90 14, Mail: pvo.ambea.stockholm@kommunal.se Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 350 enheter runt om i landet. Våra 7 000 medarbetare stärker individen i att leva ett självständigt liv. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se (http://www.nytida.se/)
Företag: Nytida
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Coach (utb bakgrund socionom) till Nytida Resursteamet! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Coach (utb bakgrund socionom) till Nytida Resursteamet!

Coach (utb bakgrund fysioterapeut) till Nytida Resursteamet!
Vi gör världen lite bättre, en människa i taget” Vi söker dig som vill vara med och utveckla Nytida tillsammans med oss! Vi ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Nytida finns i hela Sverige. Att jobba hos oss innebär många möjligheter, ett stort ansvar och inte minst en glädje över att se människor trivas och växa. Vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. I det dagliga arbetet betyder det att varje enskild person i alla våra verksamheter ska leva ett så gott liv som möjligt och bemötas med respekt. Vi har en företagskultur som präglas av våra värderingar: respekt, ansvar, kunskap och enkelhet. De som jobbar hos oss delar dessa värderingar och bidrar aktivt till att hålla dem levande. Vi söker coacher med fysioterapeut examen/utbildning Just nu söker vidig som som är utbildad fysioterapeut och som verkligen vill jobba i direkt socialt arbete genom attstötta personer med funktionsvariationer till utveckling.Vi växer organiskt och söker just nupersonal till fleraav våra enheter. Ditt uppdrag Arbetetinnebär att stötta personer med förvärvad hjärnskada, utvecklingsstörning, autism, demens och neuropsykiatriska funktionsnedsättningar till utveckling. På Nytida/Resursteamet har vi en huvudinriktning; den individuella. Att verksamheten är individuellt utformad är överordnat allt annat. Vi utgår ifrån personens behov, intressen, motivation och framför allt resurser. Därför varierar verksamheten från person till person. En stark önskan hos de flesta är att knyta eller återknyta kontakten med arbetslivet. För att hela livet ska upplevas som meningsfullt behövs det ofta någonting mer. Det kan handla om att få utvecklas genom fysisk aktivitet, utbildning, hantverk, eller att bara få träffa andra för att umgås och samtala om allt det som är livet.I dina arbetsuppgifter ingår även att tillsammans med klienten sätta mål, planera och dokumentera utifrån aktuell genomförandeplan samt ha kontakter med handläggare och nätverk. Dina kvalifikationer Du ser möjligheter, har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor. Arbetet kräver att du är ansvarskännande och har en personlig mognad. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till dina kollegor och ser som självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat. Dutar som medarbetare ansvar för att våga och vilja samt vara med och påverka.Du reflekterar och lär av dina kollegor och stöttar även dem. På detta sätt tar vi tillvara allas kompetens. Din formella utbildningsbakgrundär fysioterapeut.Du har god datorvana samt erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav.Dubehöver ha körkort B och körvana då vi åker på aktiviteter tillsammans med våra klienter dagligen.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder En arbetsplats med engagerade medarbetare, god gemenskap, ledaresom arbetar nära i verksamheten och stor möjlighet för digatt påverka. Vi förväntar oss att alla våra chefer och medarbetarelever våra värderingar, vilket geren härlig arbetsmiljö. Våra medarbetare fåräven kompetensutvecklingvia vår utbildningsenhet LÄRA. Vi internrekryterar mer än 90% av våra blivande ledare inom Nytida Resursteamet. Vi har kollektivavtal med tjänstepension och erbjuder förmåner som friskvårds- och skobidrag. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Arbetstider och tjänstgöringsgrad Mån-fre 8.00 - 16.30 och vi söker dig som vill arbeta 100% Krav: Fysioterapeutexamen samt körkort och körvana Tillträdesdag: Så snart som möjligt. Sista ansökningsdag: 2018-06-15 För mer information: www.nytida.se (http://www.nytida.se/) För upplysningar kring tjänsten kontaktaVerksamhetschef Sara Widholm: sara.widholm@nytida.se Vi tar inte emot ansökningar per epost. Facklig kontakt: Vårdförbundet, Hampus Kalpakas, Mobil: 076-621 73 30, Mail: haralampos.kalpakas@vardaga.se Vision, Magnus Sällström, Mobil:076-6217721, Mail: vision@ambea.se Kommunal, Team Ambea, Telefon: 010-442 90 14, Mail: pvo.ambea.stockholm@kommunal.se Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 350 enheter runt om i landet. Våra 7 000 medarbetare stärker individen i att leva ett självständigt liv. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se (http://www.nytida.se/)
Företag: Nytida
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Coach (utb bakgrund fysioterapeut) till Nytida Resursteamet! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Coach (utb bakgrund fysioterapeut) till Nytida Resursteamet!

Servicetekniker till AstraZeneca
Pema People AB är verksamt som bemannings- och rekryteringsföretag sedan 1997. Företagets huvudkontor ligger i Norrköping och för närvarande sysselsätter Pema People ca 1300 personer. Pema People AB är ett spännande företag i ständig utveckling, till gagn för såväl nya och befintliga kunder som vår personal. Vår framgång bygger på att vi lyckas rekrytera bland branschens bästa förmågor. Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd och självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din trygghet. Denna tjänst innebär att du arbetar som anställd konsult hos Pema People, för att bli inhyrd på uppdrag av AstraZeneca. Avdelning Drift & Media söker servicetekniker till filtergruppen inom driftteknik. Hos oss får du bidra till att utveckla läkemedel som förändrar liv. Vi är verksamma i mer än 100 länder världen över och ett av Sveriges viktigaste exportföretag. I Södertälje finns vår största globala produktions- och distributionsanläggning som är en av världens största tillverkningsenheter för läkemedel. Totalt sysselsätter vi här cirka 4 100 personer, varav 3 500 arbetar i våra tillverkningsanläggningar. Våra två stora produktionsanläggningar kan hantera hela processen, från den kemiska produktionen av aktiva farmaceutiska substanser till formulering, fyllning/tablett-tillverkning, packning och distribution till våra kunder. Vi investerar också cirka 285 miljoner dollar i en ny högteknologisk anläggning för tillverkning av biomedicin, vilken gör det möjligt för oss att kombinera vår expertis inom biomedicin och vår väletablerade, förstklassiga tillverkningskultur. Södertälje är också huvudkontoret för AstraZenecas nordisk-baltiska marknadsorganisation samt här finns också ett antal globala stödfunktioner. Din spelplan: Som servicetekniker kommer du att ha en nyckelroll i underhållsarbetet av ventilationssystem och filterteknik. Din roll: Servicetekniker ansvarar för att underhåll av produktions- och mediacentraler inklusive filtersystem upprätthålls. Medverka i planering och uppläggning av underhållets struktur och utförande. Medverka och föreslå optimeringar, förbättringar och harmoniseringar av arbetssätt, underhållsutförande och systemlösningar. Vara teknisk expert i underhållsplanering, underhållsutförande och underhållssystem. Medverka som teknisk expert i utredningar avseende avvikelser, störningar m.m relaterade till ventilation och filter. Verka för att gällande lagar, myndighetskrav och föreskrifter och AZs föreskriftsystem samt gällande branschpraxis följs i alla avseenden. Verka för att AZs mediainstallationer upprätthåller en bra, säker och modern teknisk standard för att minimera skador på person och/eller egendom samt hålla en anpassad tillgänglighet på systemet. Vi förutsätter: För att passa i rollen har du ett intresse för teknik, gärna mediasystem eller HVAC. Du har en teknisk utbildning alternativt har förvärvat motsvarande kompetens genom mångårigt arbete inom ventilation filterteknik. Att du har arbetat inom läkemedelsindustrin eller liknande står naturligtvis högt på vår kravspecifikation. Kunskap att uttrycka dig i tal och skrift på engelska är ett krav. Framgångsfaktorer: Som person tycker du om att arbeta självständigt men ändå i team där snabbhet och förändring är nyckelord. Du är strukturerad och har lätt att kommunicera med andra. Då bortfall av media ofta orsakar problem för produktion är det viktigt att du har förmågan att få saker gjorda i ett högt tempo. AstraZenecas mediasystem är omfattande.
Företag: Pema People AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Servicetekniker till AstraZeneca jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicetekniker till AstraZeneca

Coach (utb bakgrund fritidspedagog ) till Nytida Resursteamet!
Vi gör världen lite bättre, en människa i taget” Vi söker dig som vill vara med och utveckla Nytida tillsammans med oss! Vi ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Nytida finns i hela Sverige. Att jobba hos oss innebär många möjligheter, ett stort ansvar och inte minst en glädje över att se människor trivas och växa. Vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. I det dagliga arbetet betyder det att varje enskild person i alla våra verksamheter ska leva ett så gott liv som möjligt och bemötas med respekt. Vi har en företagskultur som präglas av våra värderingar: respekt, ansvar, kunskap och enkelhet. De som jobbar hos oss delar dessa värderingar och bidrar aktivt till att hålla dem levande. Vi söker coacher med fritidspedagog examen/utbildning Just nu söker vidig som som är utbildad fritidspedagog och som verkligen vill jobba i direkt socialt arbete genom attstötta personer med funktionsvariationer till utveckling.Vi växer organiskt och söker just nupersonal till fleraav våra enheter. Ditt uppdrag Arbetetinnebär att stötta personer med förvärvad hjärnskada, utvecklingsstörning, autism, demens och neuropsykiatriska funktionsnedsättningar till utveckling. På Nytida/Resursteamet har vi en huvudinriktning; den individuella. Att verksamheten är individuellt utformad är överordnat allt annat. Vi utgår ifrån personens behov, intressen, motivation och framför allt resurser. Därför varierar verksamheten från person till person. En stark önskan hos de flesta är att knyta eller återknyta kontakten med arbetslivet. För att hela livet ska upplevas som meningsfullt behövs det ofta någonting mer. Det kan handla om att få utvecklas genom fysisk aktivitet, utbildning, hantverk, eller att bara få träffa andra för att umgås och samtala om allt det som är livet.I dina arbetsuppgifter ingår även att tillsammans med klienten sätta mål, planera och dokumentera utifrån aktuell genomförandeplan samt ha kontakter med handläggare och nätverk. Dina kvalifikationer Du ser möjligheter, har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor. Arbetet kräver att du är ansvarskännande och har en personlig mognad. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till dina kollegor och ser som självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat. Dutar som medarbetare ansvar för att våga och vilja samt vara med och påverka.Du reflekterar och lär av dina kollegor och stöttar även dem. På detta sätt tar vi tillvara allas kompetens. Din formella utbildningsbakgrundär fritidspedagog.Du har god datorvana samt erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav.Dubehöver ha körkort B och körvana då vi åker på aktiviteter tillsammans med våra klienter dagligen.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder En arbetsplats med engagerade medarbetare, god gemenskap, ledaresom arbetar nära i verksamheten och stor möjlighet för digatt påverka. Vi förväntar oss att alla våra chefer och medarbetarelever våra värderingar, vilket geren härlig arbetsmiljö. Våra medarbetare fåräven kompetensutvecklingvia vår utbildningsenhet LÄRA. Vi internrekryterar mer än 90% av våra blivande ledare inom Nytida Resursteamet. Vi har kollektivavtal med tjänstepension och erbjuder förmåner som friskvårds- och skobidrag. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Arbetstider och tjänstgöringsgrad Mån-fre 8.00 - 16.30 och vi söker dig som vill arbeta 100% Krav: Fritidspedagogexamen samt körkort och körvana Tillträdesdag: Så snart som möjligt. Sista ansökningsdag: 2018-06-15 För mer information: www.nytida.se (http://www.nytida.se/) För upplysningar kring tjänsten kontaktaVerksamhetschef Erika Winterskov: erika.winterskov@nytida.se Vi tar inte emot ansökningar per epost. Facklig kontakt: Vårdförbundet, Hampus Kalpakas, Mobil: 076-621 73 30, Mail: haralampos.kalpakas@vardaga.se Vision, Magnus Sällström, Mobil:076-6217721, Mail: vision@ambea.se Kommunal, Team Ambea, Telefon: 010-442 90 14, Mail: pvo.ambea.stockholm@kommunal.se Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 350 enheter runt om i landet. Våra 7 000 medarbetare stärker individen i att leva ett självständigt liv. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se (http://www.nytida.se/)
Företag: Nytida
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Coach (utb bakgrund fritidspedagog ) till Nytida Resursteamet! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Coach (utb bakgrund fritidspedagog ) till Nytida Resursteamet!

Lärare i engelska och spanska till Lina grundskola
En dag på jobbet   Vi behöver en lärare i engelska och spanska till hösten 2018 på 100%. Tjänsten kan också delas på två personer samt att vi kan tänka oss andra kombinationer av tjänsten. För rätt kompetens och erfarenhet finns också möjlighet att bli förstelärare i engelska.  Du kommer att ansvara för att planera, genomföra och dokumentera elevers kunskapsutveckling tillsammans med kompetenta kollegor i arbetslaget. Du arbetar med att stimulera och utveckla elevernas förmågor och förbereda dem för fortsatt utbildning.       Vem är du?   Som person är du lösningsfokuserad, utvecklingsinriktad och har en god kommunikativ förmåga. Du ser helheter och trivs med att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet, handlingskraft och social kompetens.   Du har ett positivt förhållningssätt till eleven och har stor förmåga att se elevers möjligheter och kompetenser. Du är en kreativ medarbetare som kan erbjuda eleverna goda lärandemiljöer och har ett genuint gott bemötande.     Du har god samarbetsförmåga och en drivkraft att arbeta tillsammans med oss för att alla ska lyckas. För att trivas hos oss brinner du för att driva och utveckla arbetet. Du är strukturerad med en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.   Din grundsyn präglas av att du ser möjligheter och har ett positivt och inkluderande förhållningssätt. Du är självständig och trygg i din kompetens och tar ansvar och ser samarbete som en viktig del för att lyckas med uppdraget. Du arbetar med värdegrund och främjande av elevernas sociala samspel och har en helhetssyn på elevernas lärande och utveckling.     Du har lärarexamen med legitimation och god kännedom om LGR 11 som du är väl förtrogen med. Vi är öppna för nya idéer, har mod att prova, utvecklas och lär av våra misstag. Glädje och gemenskap på arbetsplatsen är viktigt för oss. Vill du vara med i arbetet mot vår ambition? En verksamhet i framkant med förankring i forskning och vetenskaplig grund.     Vi erbjuder dig     Vi erbjuder en arbetsplats med ambitiösa kollegor, goda utvecklingsmöjligheter och friskvård där du får ett bidrag på 3000 :- per år.       Välkommen till oss!   Lina grundskola - en läsande lärande skola. På Lina grundskola vet vi att en god läsförmåga är avgörande för elevens möjlighet att utveckla sina kunskaper. Därför arbetar vi språkutvecklande i alla skolans ämnen. Genom att vi har särskilt fokus på läsning stärker vi våra elevers lärande. Skolan värnar mycket om vårt skolbibliotek, där vi har en heltidsanställd bibliotekspedagog. En god läsförmåga ger läslust. Läslust ger kunskaper. Kunskaper ger möjligheter. Så förbereder vi våra elever för framtiden.        Flexibilitet, samarbete och tydlig elevfokus är kännetecknande för Lina grundskola som är en F–9-skola med 350 elever och fem arbetslag belägen i ett naturskönt område i Södertälje med närhet till skog och natur. Som medarbetare hos oss är du viktig! Oavsett vilken roll du har på vår skola så kommer du tillsammans med oss, arbeta för att bidra till en positiv utveckling för våra barn och elever.         Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Företag: Södertälje kommun
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i engelska och spanska till Lina grundskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i engelska och spanska till Lina grundskola


Sök lediga jobb Fältsäljare till Botkyrka

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se