Fältsekreterare Göteborg jobb - lediga jobb

Fältsekreterare Göteborg jobb Fältsekreterare Göteborg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Fältsekreterare Göteborg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Fältsekreterare Göteborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13- Stockholm

  2. Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR- Stockholm

  3. Experis is looking for talented persons with language skills!- Stockholm

  4. Kommunikatör- Solna

  5. Stockholm Frivård söker kansliassistent till Frivården Fridhemsplan- Stockholm

  6. Processingenjör för konsultuppdrag- Södertälje

  7. Ekonomichef sökes för längre uppdrag- Stockholm

  8. Controller sökes för rekrytering till vårdkoncern!- Stockholm

  9. Redovisningsekonom till logistikföretag- Stockholm

  10. Controller sökes för längre uppdrag- Stockholm


Mer beskrivning

Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13
I Sverige lever 2 miljoner barn och ungdomar under 18 år. Som alla andra i vårt samhälle påverkas deras liv av beslut som fattas av makthavare och tjänstemän. Barnombudsmannen är en statlig myndighet med uppdrag att företräda barns och ungas rättigheter utifrån FN:s konvention om barnets rättigheter. Vi har regelbunden dialog med barn och unga för att få kunskap om deras villkor och vad de tycker i aktuella frågor. Vi bevakar och driver på genomförandet av barnkonventionen i kommuner, landsting/regioner och myndigheter. Barnombudsmannen informerar, bildar opinion och föreslår förändringar i lagar och förordningar i frågor om barns och ungas rättigheter. Myndigheten har cirka 25 medarbetare som arbetar från kontoret som är centralt beläget i Stockholm. Barnombudsman och myndighetschef är Fredrik Malmberg sedan 2008.Två projektledare till kommunikationsenheten Barnombudsmannen ska enligt lag informera och bilda opinion i angelägna frågor som rör barns och ungas rättigheter och intressen. Kravet på kommunikation ingår alltså i lagen som styr Barnombudsmannens verksamhet, vilket ställer stora krav på kommunikationens relevans och kvalitet. Arbetet innebär att medverka i regeringsuppdraget att utforma och sprida information till barn och unga som tydliggör vad socialtjänsten kan och ska erbjuda barn och unga i behov av stöd eller skydd. Inom regeringsuppdraget har vi löpande dialog med barn och unga, myndigheter och organisationer. Du kommer också att delta i det löpande kommunikationsarbetet med idéer, genomförande och uppföljning och att bidra i omvärldsbevakning och opinionsbildning, skriva texter, ta fram presentationer och att stötta den övriga organisationen i kommunikationsfrågor. I arbetet ingår även att delta i det löpande arbetet med remissvar, brev och telefonsamtal. Kvalifikationer • Akademisk utbildning med inriktning på journalistik/kommunikation eller motsvarande praktisk erfarenhet. • God stilistisk förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. • Erfarenhet och snabbhet i att producera texter. • Kunskap och erfarenhet av sociala medier. • Kunskap och erfarenhet av grafisk formgivning och trycksaksproduktion. • Kunskaper om programmen i Office och Adobe. • Erfarenhet av att möta barn och unga. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som tycker om att arbeta målinriktat och är flexibel. Du har stort intresse för barns och ungas situation och en god orientering om samhällets insatser på området. Du har god analytisk förmåga och är social och utåtriktad med förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Barnombudsmannen eftersträvar en jämn könsfördelning bland de anställda.   Praktiska upplysningar Anställningen är visstidsanställning på heltid med tillträde snarast och tills vidare, dock längst till och med 2013-12-31. Lön: Individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i ansökan. Ansökan Vi vill ha din ansökan senast 2013-07-31. Ansökningarna hanteras löpande och intervjuer kan bli aktuella före ansökningstidens slut. Sänd din ansökan märkt med dnr 2.2.1: 0630/13 till Barnombudsmannen, Box 22106, 104 22 Stockholm eller med e-post till info@Barnombudsmannen.se Välkommen med din ansökan!
Företag: Barnombudsmannen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13

Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker redovisningskonsulter. Vår kund gör verksamheter mer effektiva och ingår i en koncern som levererar programvara, outsourcingtjänster, inköpslösningar, betalningstjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterade utvecklings- och konsulttjänster. Ekonomiavdelningen består idag av 20 personer och de växer. I gruppen fokuserar de huvudsakligen på internationella företag som har etablerat sig i Norden. Arbetsuppgifter: I rollen som redovisningskonsult kommer du att arbeta både på kontoret i Upplands Väsby och ute hos dina kunder. Du ansvarar tillsammans med en grupp för ett antal kunder och sköter hela redovisningsbiten. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat löpande bokföring, skattedeklarationer, avstämningar, bokslutsarbete, deklarationer, kundfaktureringar och månatliga rapporteringar. Till en början är tjänsten på 50 % men omfattningen kan bli större på sikt. Profil: -Teoretisk ekonomisk bakgrund (krav) -Minst 4 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna på redovisnings- eller revisionsbyrå (krav) -Erfarenhet av arbete med internationella företag -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska. Har du dessutom kunskaper i tyska är det ett plus! Personliga egenskaper: Som person ser vi att du som söker tjänsten som redovisningskonsult är självständig, orädd och serviceminded. Du är en riktig ”doer” och arbetar effektivt med ett kritiskt öga. Vidare ser vi att du har en god analytisk förmåga och att du är flexibel och prestigelös. Övrig information: Start: Augusti Plats: Upplands Väsby Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: redovisning, bokföring, konsult Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR

Experis is looking for talented persons with language skills!
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Experis is looking for talented persons with language skills in one or more of the following languages: Norweigan, Danish, Finish, Polish, Greek, Hungarian, Turkish, Ukrainian, Romanian, Russian, Slovak and Czech. It is also necessary to understand and write English. The work consist of quality assurance of web pages in the different languages. It means reading through the web page and making sure content is understandable and the language is OK and that there is no offensive language etc. The results shall then be documented and fed back to the web page owner for correction. You are used to surfing the internet and you are a structured person that knows how to document you’re results in English. You will get an introduction course the first days. It is possible to work either full time or to work part time. The first weeks you will be stationed in the office in Kista while you are learning the job. After this you will have the possibility to work also from home. Starting date is already the 25:th of July if possible, but a later start can also be possible. Ansökan och upplysningar Du är välkommen att söka tjänsten via: https://www.experis.se. Eventuella frågor besvaras av Johanna Wahlberg, +46768195697, eller Johanna.Wahlberg@se.experis.com. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Experis is looking for talented persons with language skills! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Experis is looking for talented persons with language skills!

Kommunikatör
Vi söker en kommunikatör till vår kommunikationsavdelning på huvudkontoret i Solna. Tjänsten är ett vikariat från september/oktober 2013 till sommaren 2014. Placering blir på vårt huvudkontor i Solna. Vi söker dig som triggas av det oväntade. Som gillar när varje dag för något nytt med sig. Och som metodiskt kan arbeta dig igenom de höga kommunikativa utmaningar det för med sig.    Vad innebär jobbet? Som kommunikatör får du medverka i planeringen av kommunikationsarbetet och genomföra egna projekt och aktiviteter. Dina viktigaste uppgifter blir att bidra med ett kommunikativt perspektiv till vår verksamhet och omsätta det i handling. Här får du arbeta med dina idéer från ax till limpa när du skriver kommunikationsplanen, producerar trycksaken eller jobbar med text och bild till intern och extern webb. Kommunikationschefen blir din närmaste chef. Eftersom kommunikationsavdelningen även fungerar som stöd för våra trafikområden ute i landet gällande kommunikationsfrågor och lokala kampanjer, förekommer en del resor. Personliga egenskaper och utbildning Du är en person som tar ansvar, levererar och är självständig och trygg i din kompetens och erfarenhet. Du har erfarenhet av liknande uppgifter från kommunikationsavdelning, marknadsavdelning eller byrå och har en eftergymnasial utbildning inom kommunikation, information eller motsvarande. Du har grafisk kompetens med kunskaper i InDesign, Photoshop och Illustrator samt MS Powerpoint. Erfarenhet av webbarbete med Episerver och Google Analytics är önskvärt. Rollen kräver god skriftlig och grafisk förmåga, att du är noggrann och kan hålla deadlines. Erfarenhet av internt kommunikativt arbete och goda kunskaper i engelska är meriterande. Om tjänsten Föräldravikariat med tillträde slutet av september. Tjänsten är en vikariat på heltid fram till augusti 2014. Låter detta som något för dig eller någon du känner? Du ansöker genom att klicka på knappen nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag 2013-08-31
Företag: Nobina
Ort: Solna
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Kommunikatör jobb, Kommunikatör Solna, Kommunikatör Nobina
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommunikatör

Stockholm Frivård söker kansliassistent till Frivården Fridhemsplan
Kriminalvårdens uppgift är att genom frivård och fängelser verkställa de påföljder som domstol dömer ut, driva häkten och utföra transporter samt göra personutredningar i brottmål. Uppgifterna ska utföras på ett sätt så lagföring kan ske effektivt och återfall i brott förebyggas. I all verksamhet värnar vi starkt om humaniteten och respekten för den enskildes integritet och rättssäkerhet, utan att kompromissa i fråga om samhällets säkerhet och trygghet. Läs mer på vår hemsida www.kriminalvarden.se ARBETSUPPGIFTER Du kommer i huvudsak att arbeta med klient- och verksamhetsadministration och ansvarar då för bland annat registrering och expediering av klienthandlingar, posthantering, arkivering och diarium. I arbetet ingår även arbete i reception, visst arbete med fakturahantering, beställningar samt framtagning av statistik mm. I arbetet ingår också kontakt med andra myndigheter främst per telefon. KVALIFIKATIONER Du har kompetens motsvarande treårigt gymnasium, gärna med samhällsvetenskaplig/ekonomisk inriktning eller annan gymnasial/eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. God IT-kompetens och kunskap i Office-programmen är nödvändig. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande. Då handläggningen är en del av rättsprocessen, krävs att du är noggrann, strukturerad och har ordning. Servicekänsla, flexibilitet och samarbetsförmåga värderas högt. Det är ett självständigt arbete och därför förväntar vi oss att du är företagsam. Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska i såväl tal som skrift. Du delar kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tro på att människan är utvecklingsbar. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Företag: Kriminalvården, VO Sthlm Frivård
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Stockholm Frivård söker kansliassistent till Frivården Fridhemsplan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stockholm Frivård söker kansliassistent till Frivården Fridhemsplan

Processingenjör för konsultuppdrag
Vi söker nu processingenjörer för konsultuppdrag i Södertälje med omgående start. Uppdraget sträcker sig fram till årsskiftet. I arbetet kommer du arbeta mot produktionen på ett läkemedelsföretag och arbeta med bland annat processförbättringar, felsökningar vid avvikelser och GMP dokumentation. Arbetet kommer att ske i nära samarbete med processkemister, valideringsingenjörer, QA och QC-avdelningar. Uppdragsgivare: Proffice Life Science AB Ort: Södertälje Kvalifikationer : Vi söker dig som är utbildad ingenjör/civilingenjör och har erfarenhet från cGMP. Tidigare erfarenhet av att arbeta med processutveckling och processteknik är mycket meriterande. Du uttrycker dig korrekt i tal och skrift på både svenska och engelska. Eftersom du på detta uppdrag kommer att interagera med många olika avdelningar krävs det att du är kommunikativ och har mycket god social förmåga. Det är även viktigt att du tycker om och är duktig på att skriva rapporter. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Om du har rätt profil så uppmuntrar vi dig att inte vänta med din ansökan utan skicka in den omgående då intervjuer och urval görs löpande. Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Kontakperson: Maria Lönn, 0733-434335 och Johanna Wagrell, 0733-434624 Organisations-/företagsbeskrivning Proffice Life Science är den nordiska specialisten på bemanning inom Biotech och Chemtech som kan säkerställa rätt specialister från hela Europa med Norden som marknad. Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Keep Improving.
Företag: Proffice Life Science AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Processingenjör för konsultuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Processingenjör för konsultuppdrag

Ekonomichef sökes för längre uppdrag
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi ett flertal ekonomichefer. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Din roll som ekonomichef kommer exempelvis att innebära följande: - Personalansvar för hela ekonomifunktionen - Vara underställd VD och ingå i ledningsgruppen - Föredra resultatredovisning på styrelsemöten - Ha kunskap och förståelse för samtliga processer inom ekonomifunktionen såsom kund, leverantör, lön och bokslut - Aktivt arbeta med förändringsarbete samt effektivisering av processer inom ekonomifunktionen - Hantera alla övergripande ekonomifrågor såsom finansiering, investering, förvärv/försäljning av bolag - Inhämta, analysera samt förbereda information till styrelsen/delägare - Ansvara för budget- och prognosprocessen - Vara kontaktperson mot revisorn - Ansvara för upprättande av årsbokslut inklusive årsredovisning Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. Vidare är du analytisk, strukturerad och pålitlig. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Ange gärna vilka ekonomisystem du har erfarenhet av. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Då antalet ansökningar är många och arbetsbelastningen hög tar vi gärna eventuella ytterligare frågor om tjänsterna vid en framtida intervju. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomichef sökes för längre uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomichef sökes för längre uppdrag

Controller sökes för rekrytering till vårdkoncern!
Professional Consulting Är du resultatmedveten och har arbetat med redovisning och controlling? Då har vi tjänsten för dig! Nu söker vi för kunds räkning dig som vill arbeta som affärsinriktad controller till en av Sveriges största vårdkoncerner. Som affärsinriktad controller kommer du tillhöra ServiceGruppen hos vår kund, där du kommer bidra med expertkunskap. Du rapporterar till verksamhetschefen för ServiceGruppen och har nära kontakt med sjukhusters ekonomichef och övriga klinikers controllers. I ditt dagliga arbete har du mycket kontakt med enheterna inom ServiceGruppen. Dina arbetsuppgifter kan bland annat innebära: - Månadsrapportering och uppföljning - Prognoser och budget - Produktionsuppföljning och analys - Investeringskalkyler och verksamhetsutveckling - Fakturering och momshantering Uppdraget innebär att vi på Professional Consulting sköter rekryteringsprocessen för vår kunds räkning och du blir direktanställd av vår kund som sitter i Stockholm. Tjänsten är på heltid, med flexibla arbetstider och beräknas starta så fort vi hittat rätt person. Vi söker dig som har universitet/högskoleutbildning inom ekonomi med inriktning mot företagsekonomi och redovisning. Du har tidigare arbetat inom redovisning samt som controller. Det är ett krav att du som söker tjänsten har goda kunskaper inom moms. Du har även goda kunskaper i Excel. Som person är du pedagogisk, du ska kunna stå för din sak samt kunna förklara alla siffror för kollegor inom koncernen. Vidare är du självgående och kan kavla upp ärmarna när det behövs. Du är även analytisk, strukturerad och drivs av engagemang. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta. Vidare är du flytande på både svenska och engelska, i tal och skrift. Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Controller sökes för rekrytering till vårdkoncern! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller sökes för rekrytering till vårdkoncern!

Redovisningsekonom till logistikföretag
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag. SJR söker för kunds räkning en redovisningsekonom till ett företag i förändring. Det här är ett konsultuppdrag med start i augusti. Arbetsuppgifter Du kommer att tillhöra en ekonomiavdelning med 18 kollegor som idag ansvarar för kund- och leverantörsreskontra samt redovisning. I redovisningsgruppen är det 6 personer som idag har ansvaret för bokföringen i olika bolag. Du kommer att vara behjälplig med redovisningen samt balans-, moms-, bank- och intercompanyavstämningar. Vidare förekommer andra bokslutsrelaterade arbetsuppgifter. Lämplig bakgrund Vi ser gärna att du har ekonomibakgrund med minst 5 års erfarenhet av redovisning. Som person ska du vara van att arbeta självständigt och ha ett eget driv samt vara prestigelös. Vi ser gärna att du kan skriva och prata engelska obehindrat, det är meriterande är om du kan danska. Företaget arbetar i Navision. Vad erbjuder SJR? Vi erbjuder konsultuppdrag, ofta av längre karaktär och många gånger med möjlighet till anställning hos kundföretaget. Att arbeta som konsult hos oss innebär en chans att upptäcka nya inspirerande miljöer och kan ge dig den personliga och erfarenhetsmässiga utveckling du söker. Tillsammans med din konsultchef har du en kontinuerlig diskussion kring dina behov, dina önskemål och hur du ser på din framtid. Med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Ansökan Välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Du söker tjänsten via www.sjr.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Pernilla Häglund på 08-407 55 42 eller pernilla.haglund@sjr.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: SJR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till logistikföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till logistikföretag

Controller sökes för längre uppdrag
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker ett flertal controllers. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Som controller kommer du exempelvis att arbeta med: • Intern kontroll och rapportering • Uppföljning av balans- och resultaträkning • Löpande verksamhetsuppföljning • Avstämning, uppföljning och justering av tillgångs- och skuldkonton • Månadsrapportering, analyser och kalkyler • Utveckla och implementera effektivare interna processer • Projektredovisning • Prognoser och budget Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. Vidare är du analytisk, strukturerad och pålitlig. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Ange gärna vilka ekonomisystem du har erfarenhet Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Controller sökes för längre uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller sökes för längre uppdrag


Sök lediga jobb Fältsekreterare Göteborg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se