Förskolechef Stockholms stad; Förskoleavdelningen lediga jobb

Förskolechef Stockholms stad; Förskoleavdelningen jobb Förskolechef Stockholms stad; Förskoleavdelningen jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Förskolechef Stockholms stad; Förskoleavdelningen. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Förskolechef Stockholms stad; Förskoleavdelningen. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. SERVERINGSPERSONAL SÖKES- Stockholm

  2. kock- Täby

  3. Souschef- Täby

  4. Personlig assistent till Täby start omgående- Stockholm

  5. Trainee Inköp- Solna

  6. Gruppchef sökes till LSS boende, Södra Stockholm- Solna

  7. Managementkonsult- Stockholm

  8. Lärare i musik åk 1-6- Haninge

  9. Applikationssupport/Kundservice- Solna

  10. Köksbiträde- Stockholm


Mer beskrivning

SERVERINGSPERSONAL SÖKES
ARBETSBESKRIVNING Vi söker nu härliga och goa servitriser/servitörer till höstens och vinterns roliga events och fester! Vi söker personal med alla olika typer av erfarenhet, allt från enklare buffé och mingelservering till mer avancerad bords och fat-servering. DIN PROFIL Du är serviceminded, en god människokännare som brinner för att leverera bästa service. Du är stresstålig och noggrann, kommer alltid i tid och har lätt för att ta instruktioner och anpassa dig till nya miljöer. VI ERBJUDER Ett flexibelt, utvecklande och varrierande arbete, där du själv har möjlighet att styra över dina egna arbetstider.
Företag: STJÄRNSKOTT SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga SERVERINGSPERSONAL SÖKES jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SERVERINGSPERSONAL SÖKES

kock
Restaurang Pont vid Hägernäs Strand i Täby söker nu en heltidskock för främst À la carte servering kvällar & helger. Vi söker dig med några års erfarenhet och som ställer höga krav på dig själv & det du serverar. Vi är ett glatt gäng med höga ambitioner och vill nu knyta an en ambitiös & hungrig medarbetare till oss. Vi lägger stor vikt vid personens genuina intresse för matlagning och viljan att alltid göra sitt yttersta. Bra lön till rätt person. Skicka din ansökan via mail. Anställning omgående.
Företag: Restaurang Pont
Ort: Täby
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga kock jobb, kock Täby, kock Restaurang Pont
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: kock

Souschef
Restaurang Pont vid Hägernäs Strand i Täby söker 1 Souschef på heltid. Vi söker dig med några års erfarenhet och som ställer höga krav på dig själv & brinner för gastronomi. Vi är ett glatt gäng med höga ambitioner som nu står inför en stor förändring och vill knyta flera ambitiösa & hungriga medarbetare till oss. Vana vid att handha inköp och leda övriga medarbetare med positiv energi och noggrannhet Vi lägger stor vikt vid personens genuina intresse för matlagning och viljan att alltid göra sitt yttersta. Bra lön till rätt person Skicka din ansökan via mail. Anställning omgående
Företag: Restaurang Pont
Ort: Täby
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Souschef jobb, Souschef Täby, Souschef Restaurang Pont
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Souschef

Personlig assistent till Täby start omgående
Omsorgshuset i Stockholm AB vänder sig till äldre- och funktionshindrade personer och ger vård och omsorg i och utanför deras hem. Vi jobbar med brukaren i centrum. Integritet, medbestämmande, flexibilitet och trygghet är några av våra grundpelare i arbetet med den enskilde. Personlig assistans är till för de som behöver dagligt stöd med att äta, sköta sin personliga hygien, förflytta sig eller kommunicera. Vi söker nu en assistent till en kvinna i Täby. Tjänsten är på ca 50% med start vecka 30. Arbetet innebär att assistera personen i dennes vardag, i hemmet och vid fritidsaktiviteter. Arbetet innefattar matlagning, hushållssysslor såsom tvätt, städ mm. Utövar talträning och fysisk träning. Önskemål ifrån kund är kvinnliga assistenter. Du ska vara initiativrik, flexibel, professionell och lyhörd. Eftersom personkemin är viktig så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Pågrund av handikappets art är det mycket viktigt är att du behärskar svenska i både tal och skrift då kunden behöver hjälp att kommunicera med omvärlden. Tidigare erfarenhet av personlig assistans är meriterande. En person som kan hoppa in med kort varsel, ser vi som ett stort plus. Arbetstiderna är fördelade på dagtid mellan 9-14 och varannan helg 9-14. Omsorgshuset värnar om våra kunder och deras säkerhet. Vi har därför som rutin att ta ett utdrag ur belastningsregistret på personer som anställs i organisationen. Vi kommer därför vid anställning att begära av dig ett utdrag innan du får börja arbeta. Du kan själv beställa utdraget enligt LSS från Polisen. Blanketten hittar du på följade adress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du fyller i heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9). Polisens handläggningstid är upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så fort som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Omsorgshuset samt av kunden och dennes anhöriga. På grund av stort intresse för våra utannonserade tjänster har vi tyvärr inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon. Vi tar emot ansökningar via e-post, ange referens VT2 i ämnesraden.
Företag: OMSORGSHUSET I STOCKHOLM AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till Täby start omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till Täby start omgående

Trainee Inköp
Om Lidl Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra närmare 160 butiker runt om i Sverige. För att ytterligare utveckla vårt inköpsteam söker vi nu en trainee. Vi ger dig som är högskoleutbildad mycket goda anställningsvillkor och utvecklingsmöjligheter redan från start. Placering är på vårt huvudkontor i Solna. Vad blir dina arbetsuppgifter? Under en inspirerande och intensiv utbildningsperiod i Sverige, möjligen även internationellt, kommer du att få en gedigen inblick i vår organisation och vårt arbetssätt. Du lär dig bland annat att genomföra förhandlingar och analyser med stöd av erfarna inköpare och inköpschefer. Under utbildningsperioden får du utrymme att växa med ansvar och uppgifter! Målet med utbildningen är att ge dig rätt förutsättningar att arbeta som inköpare. En nyckelroll inom Lidl då du bidrar till att vi kan erbjuda våra kunder produkter av hög kvalitet till låga priser. Du ansvarar för förhandlingar med våra leverantörer, genomför marknadsanalyser och medverkar till en optimal produkt- och sortimentsutveckling. Ditt ord väger tungt och möjligheterna att påverka och förändra är stora. Du arbetar mot klart definierade kvalitets- och lönsamhetsmål och tar fram prisstrategier för att uppnå dessa. Rollen innebär dessutom att du deltar vid framtagandet av kort- och långsiktiga inköpsstrategier samt att du arbetar med förpackningsutveckling och produktdesign. Vilka erfarenheter söker vi? Vi söker dig som är en driven entreprenöriell person som har en passion för att göra goda affärer. I grunden har du en akademisk examen med mycket goda resultat, gärna som civilekonom eller civilingenjör. Som person är du lösningsorienterad, flexibel och har en mycket stark kommunikativ och analytisk förmåga. Du har en hög ambitionsnivå och har lätt för att arbeta i team. Det är meriterande om du har tidigare förhandlingsvana och eftersom du kommer att ha mycket kontakt med vårt tyska huvudkontor är dina kunskaper i tyska goda. Vad kan vi erbjuda dig? För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av förtroende, engagemang, glädje och kommunikation. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Tjänsten är en heltidstjänst, med tillträde enligt överenskommelse, och du är placerad vid vårt huvudkontor i Solna. Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden. Har vi väckt ditt intresse? Vi hoppas det i alla fall! Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken "Söka jobb online" som du hittar längst ner i annonsen på vår hemsida. Där fyller du i formuläret och bifogar cv samt personligt brev. Obs! Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via denna länk. Sista ansökningsdag är 18 augusti 2013. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta vår centrala rekryteringsfunktion på tfn 08-55 55 70 00. Välkommen med din ansökan!
Företag: Lidl Sverige KB
Ort: Solna
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Trainee Inköp jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Trainee Inköp

Gruppchef sökes till LSS boende, Södra Stockholm
Orkidén som är en del av Ambea Sverige AB söker en gruppchef till ett LSS boende som vi driver på entreprenad i södra Stockholm. Som gruppchef i Orkidén är du direkt underställd verksamhetschefen. Du ansvarar för att skapa och bibehålla goda relationer med boende och anhöriga. Du är delaktig i budgetprocessen har personal- och planeringsansvar för medarbetarna i din grupp. Du kommer även att arbeta med att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten i enlighet med Företagets koncept. En viktig uppgift är förstås att skapa ett gott arbetsklimat i gruppen. Du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom omsorgen, vilket gör att du har god kännedom om omvårdnadsarbete. Du har en tydlig ledarpersonlighet och tycker om att få personer i din grupp att växa och utvecklas i sin yrkesroll. Möjligen har du erfarenhet från arbetsledande funktion i tidigare tjänst. Som person är du självständig, prestigelös och samarbetsvillig. Du har viljan och förmågan att styra och följa upp verksamheten utifrån företagets mål och ekonomiska ramar. Du är flexibel och lösningsorienterad. Orkidén är ett värderingsstyrt företag. Genom att leva våra värderingar varje dag lyckas vi sträva mot samma mål och ger våra kunder en säker och trygg vård. I Orkidén är vi stolta över är vårt hälsofrämjande arbete som har som mål att främja medarbetarnas fysiska, psykiska och sociala välbefinnande. Vi har hälsoinspiratörer på de flesta av våra enheter som fungerar som inspirationskälla och förmedlar information i hälsofrågor. Alla företagets arbetsplatser är rökfria. Vi tillämpar provanställning enligt kollektivavtal. Månads lön, individuell lönesättning
Företag: Carema Care regionledning 3
Ort: Solna
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Gruppchef sökes till LSS boende, Södra Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gruppchef sökes till LSS boende, Södra Stockholm

Managementkonsult
The Boston Consulting Group (BCG) är ett globalt managementkonsultföretag och världsledande rådgivare inom affärsstrategi. Vi samarbetar med kunder inom alla sektorer och regioner för att identifiera deras bästa möjligheter att skapa värde, möta deras mest kritiska utmaningar och omvandla deras företag. Vår skräddarsydda metod kombinerar djup insikt i dynamiken hos företag och marknader med nära samarbete på alla nivåer i kundens organisation. Detta garanterar att våra kunder uppnår varaktiga konkurrensfördelar, bygger mer kapabla organisationer och säkrar bestående resultat. BCG grundades 1963 och är ett privat företag med 78 kontor i 43 länder. Ytterligare information finns på www.bcg.se Att arbeta på BCG innebär att du jobbar med spännande frågeställningar som står högst upp på våra klienters agenda. Det är utmanande på flera sätt och kräver både att man är analytisk, resultatorienterad och har en god förmåga att jobba tillsammans med andra. Arbetet är enormt omväxlande och inspirerande och man arbetar med många duktiga kollegor. Kompetenskrav Vi söker nu dig med 3-5 års erfarenhet som managementkonsult inom områdena strategi och Health Care. Du har en kandidat? eller masterexamen, gärna inom ekonomi med inriktning finans. Har du studerat samt har en examen från ett utländskt universitet är detta meriterande. Vidare är det är fördel om du tidigare har arbetat i internationella företag och projekt. Vårt koncernspråk är engelska vilket kräver att du behärskar det i både tal och skrift, ytterligare språk är ett plus. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen krävs det att du är analytisk, resultatorienterad och har förmåga att samarbeta med både klienter och kollegor. Vidare är det en förutsättning att du är driven och självständig i din roll, samt att du trivs och kan prestera en flexibel och föränderlig miljö. Övrig information Rekryteringen pågår löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Resor ingår i tjänsten.
Företag: THE BOSTON CONSULTING GROUP NORDIC AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Managementkonsult jobb, Managementkonsult Stockholm, Managementkonsult THE BOSTON CONSULTING GROUP NORDIC AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Managementkonsult

Lärare i musik åk 1-6
Kvarnbäcksskolan söker lärare i musik Kvarnbäcksskolan i Jordbro, en skola i tiden som arbetar för framtiden! Vi är en F-6 skola som har ca 300 vetgiriga elever och ca 50 engagerade och kompetenta medarbetare. Nu söker vi en utbildad lärare i musik för undervisning i åk 1-6. Hos oss får du: arbetskamrater med stort engagemang för undervisning, utveckling och samarbete. Du får tillgång till undervisningsrum utrustade med modern teknik och rum för olika ämnen. Du får möjlighet att äta vällagade pedagogiska luncher till subventionerat pris. Gratis kaffe och frukt finns i personalrummet. Verksamhetens mål: Efter fullgjord skolgång hos oss ska varje elev minst ha uppnått de olika ämnenas kunskapskrav för åk 6. Varje Elev ska även ha fått möjlighet att utveckla sina egna unika förmågor, utifrån de övergripande mål och riktlinjer som anges i Lgr 11. Arbetsuppgifter: Att planera, undervisa och utvärdera lektioner utifrån kunskapskrav och mål i Lgr 11 med utgångspunkt från aktuell elevgrupp på individ- och gruppnivå. I arbetet ingår även samarbete i olika forum och föräldrakontakter Utbildningskrav: Adekvat lärarexamen med inriktning musik. Erfarenhetskrav: tidigare erfarenhet av undervisning i åk 1 - 6 är en merit, men inget krav. Kunskapskrav: adekvata ämneskunskaper, pedagogisk och didaktisk kunskap, kunskap om skolans styrdokument, kunskap om barns utveckling och lärande. Kompetenskrav: för att lyckas i arbetet som lärare hos oss krävs det att du har personlig mognad, är flexibel, har god samarbetsförmåga och en kulturell medvetenhet. Du måste vilja/ha förmåga att arbeta både tematiskt och ämnesinriktat, samt ha en vilja/förmåga att skapa undervisningssituationer även utanför klassrum och skola. Låter arbetet intressant och stämmer våra krav in på dig är du mycket Välkommen med din ansökan!
Företag: Haninge kommun, Kvarnbäcksskolan
Ort: Haninge
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i musik åk 1-6 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i musik åk 1-6

Applikationssupport/Kundservice
Som ett led i vår fortsatta tillväxt söker vi nu ytterligare en engagerad och servicemedveten medarbetare till vår supportavdelning. Arbetsuppgifter Som Applikationssupport/Kundservice arbetar du med att ge våra kunder snabb, pedagogisk och personlig service genom att hjälpa och utbilda dem via telefon och Internet. Supportärendena rör främst bokningssystem, men du kommer även att ansvara för andra tekniska system för hotellbranschen. Du ingår i ett team som stöttar våra andra länder i koncernen. Vi söker dig som - Har kunskap och erfarenhet i något bokningssystem på marknaden. Det är meriterande om du har kunskaper i bokningssystemet HotSoft. - Brinner för service och teknik. Som person stimuleras du av att hjälpa andra och att lösa och felsöka problem. Du jobbar i ett team av medarbetare som har stort lösningsfokus och en ambition att ständigt leverera. Du har en förmåga att se nya möjligheter i ett snabbt växande bolag och är inte rädd för att hugga in där det behövs. Vidare arbetar du noggrant och systematiskt. Vad vi erbjuder Hoists framgångar grundar sig till stor del på vår personal och deras attityd. Vi är ett säljföretag men all personal har en stark drivkraft i arbetet med att utveckla Hoists funktioner. Engagemanget och ansvarstagandet är tydliga kännetecken för organisationen och vi är övertygade om att detta också är viktiga framgångsfaktorer i en ständigt föränderlig omvärld. Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid, tillsvidare, beredskap ingår. Lön/villkor: Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns. Intresserad av att jobba hos oss? Välkommen in med din ansökan i form av CV och personligt brev, urval sker löpande. Hoist Technology samarbetar med hotell och hotellkedjor på den nordeuropeiska marknaden. Företagets verksamhetsområden omfattar hotellinteriör och tekniska systemlösningar för ökad lönsamhet hos hotell, spa och konferensanläggningar. Företaget bildades 1994 och är idag etablerat i Sverige (HK), och med helägda dotterbolag i Norge, Danmark, Storbritannien, Ryssland, Polen, Finland och Baltikum, och har ett inköpskontor i Kina. Hoist finns representerade genom återförsäljare i Asien och Afrika. Hoist Technology Group omsätter cirka 60 miljoner Euro på årsbasis och har cirka 200 anställda.
Företag: HOIST TECHNOLOGY AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Applikationssupport/Kundservice jobb, Applikationssupport/Kundservice Solna, Applikationssupport/Kundservice HOIST TECHNOLOGY AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Applikationssupport/Kundservice

Köksbiträde
Vi driver en kiosk i Hägersten som är ett etablerat och uppskattat ställe för takeaway av Thailändsk mat. Du är en erfaren och duktig i köket med erfarenhet från att förbereda vår mat och med intresse av att utveckla verksamheten du arbetar med. Vi vill att du vårdar det Thailändska köket, är samarbetsvillig, flexibel, stresstålig och självgående. Vi förutsätter att du har god kännedom om HACCP och en fungerande egenkontroll. Tjänsten är en tillsvidare anställning på deltid motsvarande 90% av en heltid.
Företag: THAI TAIGER FOOD (CK) HANDELSBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Köksbiträde jobb, Köksbiträde Stockholm, Köksbiträde THAI TAIGER FOOD (CK) HANDELSBOLAG
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Köksbiträde


Sök lediga jobb Förskolechef Stockholms stad; Förskoleavdelningen

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se