Förskollärare Leksand jobb - lediga jobb

Förskollärare Leksand jobb Förskollärare Leksand jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Förskollärare Leksand. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Förskollärare Leksand. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Bli ny medarbetare på SL:s kundtjänst!- Stockholm

  2. Kundtjänstmedarebetare till logistikföretag i Spånga för start omgående!- Stockholm

  3. Storkundssäljare till Upstream- Solna

  4. Vi söker nattreceptionister för enstaka dagar- Stockholm

  5. Södermalmsskolan söker en fritidspedagog/lärare i fritidshem!- Stockholm

  6. Upphandlingssamordnare- Stockholm

  7. Boxer söker kundservicemedarbetare- Stockholm

  8. Fast timlön - 101 kr /tim + Provision- Stockholm

  9. Samordnare för CSR, djuromsorg och miljö till Axfood- Solna

  10. Arbeta extra som fastighetsskötare- Stockholm


Mer beskrivning

Bli ny medarbetare på SL:s kundtjänst!
GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se Vi söker nya medarbetare till SL:s kundtjänst med start redan den 5:e augusti. Du som vill ge god service, har lätt för att se lösningar som hjälper våra resenärer i storstockholm, kommer att trivas hos oss. Vi som jobbar här besvarar olika frågeställningar via telefon, mail och Facebook. Även andra administrativa arbetsuppgifter som våra resenärer behöver hjälp med ingår i de dagliga arbetsuppgifterna. Tempot kan tidvis vara högt då vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är resultatorienterad och har har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. På GoExcellent har du goda utvecklingsmöjligheter då vi är en lärande organisation och regelbundet har olika typer av utbildningsinsatser för våra medarbetare. Dessutom får du lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till GoExcellents positiva arbetsklimat! Du har: • Gymnasiebetyg i svenska A och engelska A - du ska ta med betygen till intervjun • God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office • Goda språkkunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftliga Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med start den 5 augusti då du börjar med utbildning. Vi finns på Facebook https://www.facebook.com/GoExcellent.se
Företag: GoExcellent Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Bli ny medarbetare på SL:s kundtjänst! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bli ny medarbetare på SL:s kundtjänst!

Kundtjänstmedarebetare till logistikföretag i Spånga för start omgående!
Professional Consulting Vi söker just nu en serviceminded och driven person som kundtjänstmedarbetare för ett uppdrag i Spånga! Arbetsplatsen är ett företag som tillhandahåller transportlösningar och leveranser. Som medarbetare i deras kundtjänst kommer du ta emot inkommande samtal från kunder. Du kommer även hantera utgående samtal gällande bokning av tid för leverans hos kund och övriga ärenden. Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma. Arbetstiderna är måndag till fredag 8.00-16.30. Uppdraget startar omgående och det finns goda chanser till tillsvidareanställning. Du blir anställd av Professional Consulting men arbetar hos vår kund. Du som söker ska ha hög arbetsmoral och vara flexibel. Det är viktigt att du är tillgänglig för anställning omgående. Vidare vill vi att du är lyhörd och serviceinriktad och förstår vikten av att sätta kunden i fokus. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete eller annan vana av att arbeta med telefonen som redskap samt service. Du ska ha god datavana, då främst av Excel, och behärska engelska språket utan problem. Passar beskrivningen in på dig? Ta chansen att få erfarenhet hos ett respekterat logistikföretag och sök tjänsten redan idag! Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarebetare till logistikföretag i Spånga för start omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarebetare till logistikföretag i Spånga för start omgående!

Storkundssäljare till Upstream
Storkundssäljare till framgångsrik IT-distributör Varför nöja dig med mainstream? Bli en del av team Upstream! Upstream är en framgångsrik uppstickare som går emot strömmen inom IT/mjukvara. Vi har genom år av svett och tårar hittat de vassaste produkterna på marknaden som vi har exklusiva säljrättigheter på inom Norden. Marknaden och potentialen är enorm, det går bra för oss och vi ska växa ytterligare. Vi ska därför utöka vårt team med ytterligare en säljare. Personen som vi söker kommer att etablera affärer med större företag och partners på den nordiska marknaden. Du kommer att arbeta självständigt och möta våra kunder med smarta insikter som hjälper dem att bli mer effektiva och lönsamma. Du älskar att hitta nya affärsmöjligheter där andra inte ser dem och att utveckla dig själv och dina prospekt.   Du kommer att: * Ta initiativ till nya affärsmöjligheter mot större kunder och partners, nya som befintliga * Få helhetsansvar för säljprocessen mot potentiella partners och storkunder * Göra skillnad hos dina kunder med din affärskreativitet och entusiasm * Följa företagets värderingar och vision om att alltid ligga i branschens framkant * Bidra och vara en del av Upstreams tillväxtresa   Vi erbjuder: * Driven och entreprenörsledd arbetsmiljö * Unik portfölj med stabila, innovativa produkter * En arbetsplats som uppmuntrar initiativtagande och personlig utveckling * En enorm möjlighet att hitta och skapa nya affärer i hela Norden * Fast och rörlig lön utan provisionstak samt budget för personlig utveckling * Trygg arbetsplats, alltid lönsamma med AAA-rating och utsedda till svenskt ”Superföretag”   Vi ser gärna att du: * Har ett kreativt affärstänk och möjlighet att möta kunder i konstruktiva samtal * Har erfarenhet av aktivt sälj mot mellanstora/stora organisationer * Är positiv och självgående, tar mycket eget initiativ * Värdesätter kvalitet och långsiktiga relationer * Alltid har levererat mot dina säljmål i din karriär   Allmän information: * Huvudkontor i Solna * Resor inom tjänsten: ca 40% * Rapportering till säljchef   Läs mer om oss på www.upstream.se I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. Rekryteringen sker löpande. Vänligen kontakta Rekryteringskonsult Tobias Jägerskog på telefonnummer 072 9889038 vid frågor om tjänsten. Välkommen med din ansökan! Nyckelord: Account Manager, Area Sales Manager, Key Account Manager, Territory Manager, Account Executive, Sales Executive, Sales Representative, Fieldsales, Fältsäljare, Utesäljare, Säljare, Storkundssäljare, Nykundssäljare
Företag: Randstad AB Stockholm
Ort: Solna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Storkundssäljare till Upstream jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Storkundssäljare till Upstream

Vi söker nattreceptionister för enstaka dagar
RestaurangAssistans AB Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Våra kunder är allt från Guide Rouge-krogar och guldkantande galor till rikstäckande hotell- och företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och cateringföretag. Om tjänsten Vi söker nu efter nattreceptionister med motivation och en ambition att ge en service som överträffar förväntningar. Du har självfallet en mycket god erfarenhet av ditt yrke och trivs med det du gör. Vi arbetar med flera av de större hotellkedjorna, främst större cityhotell, vilket gör att vi kan erbjuda dig såväl variation samt personlig utveckling då du kommer att kunna bredda din kompetens. Det finns även stora möjligheter att bli rekryterad till en av våra kunder. Det är ett krav att du är kunnig i, och har jobbat med, minst ett av de mest förekommande bokningssystemen så som Fidelio, Opera eller Hotsoft samt att du har en generellt god datavana. Körkort är meriterande. Som person skall du vara socialt kompetent, serviceminded och professionell i ditt yrkesutövande och du finner det utmanande att möta nya kollegor, gäster och arbetsplatser. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift, övriga språkkunskaper är meriterande. Lön enligt avtal
Företag: RestaurangAssistans
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker nattreceptionister för enstaka dagar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker nattreceptionister för enstaka dagar

Södermalmsskolan söker en fritidspedagog/lärare i fritidshem!
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Södermalmsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Södermalmsskolan - en skola att räkna med! Södermalmsskolan är en kommunal grundskola och grundsärskola från förskoleklass upp till åk 9 vid Mariatorget på Södermalm. Skolan har cirka 800 elever och 120 personal. Södermalmsskolan är en populär skola med elever och personal som trivs. 1 plats(er). (Tjänsten utlyses under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för övertalig.) Arbetsuppgifter Vi arbetar i arbetslag år F-3 med integrerat fritidshem. Du kommer att samverka med fritidspedagoger, förskollärare och lärare i ditt arbetslag och med övrig personal på skolan. Ditt huvudansvarsområde är fritidshemsverksamheten och att i samverkan med arbetslaget skapa en lustfylld och meningsfull fritidshemsverksamhet för eleverna. Vi söker nu 1 fritidspedagog/ lärare i fritidshem Du ska • ha fritidspedagogexamen eller vara behörig lärare i fritidshem • kunna samarbeta i arbetslag • vara flexibel och framåt • alltid ha eleverna i fokus • tycka att utveckling är berikande och vilja vara med och utveckla fritidshemmet till ett fritidshem i världsklass. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Ett positivt förhållningssätt är dessutom något vi värderar högt. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Anna Gustafsson Therese Hemmälin, Biträdande rektor, therese.hemmalin@stockholm.se Catharina Lind, Lärarförbundet, catharina.lindh@stockholm.se (facklig) Ulla Lempke, Lärarförbundet, ulla.lempke@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-19. Tjänsten är en semestertjänst med tillsvidareanställning på 100 % från och med 2013-08-19 eller enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; Södermalmsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Södermalmsskolan söker en fritidspedagog/lärare i fritidshem! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Södermalmsskolan söker en fritidspedagog/lärare i fritidshem!

Upphandlingssamordnare
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Administrativa avdelningen Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Utbildningsförvaltningen tillhandahåller förskola och skola, oavsett huvudman, till stadens barn och ungdomar. Förvaltningen driver förskoleklass, grund- och grundsärskola, fritidshem, gymnasie- och gymnasiesärskola i egen regi; totalt ca 200 kommunala skolor. Antalet elever i Stockholm uppgår till ca 83 000 i grundskolan och 26 000 i gymnasieskolan. Förvaltningen har ca 16 000 anställda och nettobudgeten för 2013 är ca 13 miljarder kronor. 1 plats(er).Upphandlingsfunktion vid förvaltningen består i dag av två upphandlingssamordnare. Arbetsuppgifterna är mycket omväxlande, utmanande och ställer höga krav på servicekänsla, drivkraft och integritet samt förmåga att arbeta strukturerat och självständigt under eget ansvar. Arbetet förutsätter en god kännedom och erfarenhet av upphandlingsprocessens alla delar och omfattar dagliga kontakter med anställda inom förvaltningen men även med våra samarbetspartners på stadens övriga stads- och fackförvaltningar, leverantörer, myndigheter och andra intressenter. I uppdraget ingår bland annat följande: • planera, ansvara för och genomföra hela eller delar av förvaltningens upphandlingar av varor och tjänster, inklusive avtalsförvaltning • aktivt delta i stadens centrala och gemensamma upphandlingar för förvaltningens räkning • utgöra ett stöd till förvaltningsledningen och nämnden i strategiska upphandlingsfrågor • driva processer för att säkerställa att kommunfullmäktiges och nämndens beslut avseende upphandling och konkurrensutsättning följs • stödja skolorna i deras roll att genomföra ramavtalsupphandlingar (lokalvård och skolmåltider), direktupphandlingar, förnyade konkurrensutsättningar och avtalsuppföljning • planera och genomföra fortbildning och informationsaktiviteter av olika slag riktade till förvaltningens inköps- och upphandlingsansvariga. • utveckla metoder för internkontroll och uppföljning av nämndens samtliga avtal • besvara remisser och delta i utredningsuppdrag • Akademisk examen inom juridik, ekonomi eller annan adekvat akademisk examen eller motsvarande kunskaper arbetsgivaren prövar vara likvärdig. • Väldokumenterad erfarenhet av offentlig upphandling • Goda kunskaper om relevant lagstiftning • Erfarenhet av att ha arbetat i en politiskt styrd organisation • Erfarenhet av projektledning • God datorvana • Erfarenhet av att ha genomfört upphandlingar i TendSign är meriterande Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Som person är du drivande, engagerad, analytisk och pedagogisk. Du gillar att skapa positiva relationer, har lätt för att samarbeta och en god förmåga att engagera och motivera andra. Du är prestigelös och genuint intresserad av att utveckla upphandlingsverksamheten. Du är en god och rak kommunikatör, har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Tjänsten är direkt underställd avdelningschefen vid administrativa avdelningen. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Avdelningschef Per Thorslund,08-508 33 838 Mechthild Kleinschmidt, Upphandlingssamordnare, 08-508 33 879, mechthild.kleinschmidt@stockholm.se Lars Wassenius, SACO, 08-508 33 880, lars.wassenius@stockholm.se (facklig) Leif G. Hellén, Jusek, 08-508 33 757 (facklig) Thomas Heetveld, Vision sektion 40, 073-921 85 30 (facklig) Tillträde: enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; Administrativa avdelningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Upphandlingssamordnare jobb, Upphandlingssamordnare Stockholm, Upphandlingssamordnare Stockholms stad; Administrativa avdelningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Upphandlingssamordnare

Boxer söker kundservicemedarbetare
Teleperformance Nordic Är du trött på att jobba med uppsökande försäljning? Vill du hellre ha ett arbete där kunderna kontaktar dig? Tycker du om att kunna påverka din lön? Då har vi det perfekta arbetet för dig! I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger service och utför merförsäljning, det vill säga ge bästa möjliga service och lösa kundens problem. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra utbildning och introduktionsperiod samt en kund och säljutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med fina karriärmöjligheter. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Vi erbjuder månadslön, OB-tillägg och provision. Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i både kundvård och försäljning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt. Din bakgrund Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd. Du bör ha tidigare erfarenhet av någon form av serviceyrke sedan tidigare och erfarenhet av att arbeta med telefonen som arbetsredskap. Det är starkt meriterande  om du har erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Viktiga personliga egenskaper: • Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst. • Du vill jobba och utvecklas inom service & försäljning. • Du tycker om att arbeta i ett högt tempo. • Du du har ett intresse för ny teknik. Du är en självgående person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se toppresultat. Du är orädd och en person som hela tiden tänker framåt och som inte är rädd för att hugga i och försöker alltid se lösningar istället för problem. Du är prestigelös och ser teamarbete som en självklarhet. Motivera varför du vill ha just detta jobb och varför vi ska välja just dig! Start för utbildningen är 2013-08-05 Anställningen börjar med en utbildning som  hålls måndag-fredag under kontorstid (under denna period gäller heltid och dagtid!). Heltid 100% Månadslön + bonus. Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 månader. Rullande scheman, öppettider mån-fre 8:00-21:00 lör-sön 9:00-20:00. Kontaktperson: Emilia Vilén 0722-250089 emilia.vilen@se.teleperformance.com Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com
Företag: Teleperformance Nordic
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Boxer söker kundservicemedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Boxer söker kundservicemedarbetare

Fast timlön - 101 kr /tim + Provision
Verksamhetsbeskrivning Svea telecom har ett tjänsteutbud och är en marknadsorienterad organisation som utgår från kundernas behov. Företaget erbjuder snabb tillgänglighet, personligt engagemang och den bästa kunskapen om den lokala marknaden. Vi säljer telefonitjänster till privatpersoner. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innebär att via telefon sälja tjänster, bygga relationer med nya kunder, ge professionell rådgivning samt sälja våra produkter. Som säljare hos oss är du vårt ansikte utåt och detta ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett vägvinnande sätt! Om du känner att det här kan vara något för dig erbjuder vi dig de bästa förutsättningarna för att lyckas! Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som är tävlingsinriktad, vill utveckla din säljteknik och gärna har erfarenhet av försäljning. Du är social, verbal och har en förmåga att skapa goda relationer. Har du drivkraften och viljan så har vi verktygen för att utveckla dig till en fantastisk säljare. Vi erbjuder: - Meriterande säljutbildningar - Bra ledarskap - Ett stimulerande jobb med härlig teamkänsla - Bonus vid uppnåt mål utöver timlönen (betalas ut varje fredag) - 101 kr i Timlön och 20 kr i provision Intresserad? Ansök i första hand genom nedanstående länk: http://www.staffrec.se/viewad.php?id=35118&source=ams Alternativt skicka in din ansökan till ansokan@sveatelecom.se   Med vänliga hälsningar Svea telecom
Företag: Svea Telecom AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Fast timlön - 101 kr /tim + Provision jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fast timlön - 101 kr /tim + Provision

Samordnare för CSR, djuromsorg och miljö till Axfood
Sortiment & inköp har ansvar för Axfood koncernens totala inköp och förhandlar och fastställer sortiment samt villkor för koncernen och dess kedjor. Kvalitetsavdelningen som ingår i Sortiment & Inköp ansvarar för kvalitetssäkringen av Axfoods egna märkesvaror; Hemköp, Willys, Eldorado, Func & Fixa, Garant. Både vad gäller säkerhet och funktion. Axfood är medlem i BSCI. Har du ett genuint intresse för CSR, djuromsorg och miljö? Trivs du med att kunna påverka din arbetssituation och arbetsuppgifter? Då får du inte missa den här möjligheten!   Hur ser din arbetsdag ut? Som samordnare för CSR, djuromsorg och miljö på Axfood ansvarar du för att definiera och förmedla vårt arbetssätt inom områdena, samt att följa upp och säkerställa att våra leverantörer uppfyller Axfoods krav. Vidare kommer du att utveckla och förmedla krav, rutiner, uppföljning och kontroll samt hantering av avvikelser inom områdena CSR, djuromsorg och miljö. Vi tror att ditt kvalitetstänk i kombination med din förståelse för affären kommer att vara till stor nytta för dig i denna roll.   Du kommer att utbilda, informera och internt stödja i tolkningen av våra krav och rutiner. Vidare ser du till att de rutiner som finns tydliggörs och att budskapet når ut i organisationen. I rollen kommer du att mätas på de årliga mål som sätts upp och du rapporterar till organisationens kvalitetschef. Vem trivs här?  Vi är ett drivet gäng som värdesätter vår goda stämning och den hjälpsamma attityd som råder i vår organisation. Ditt självständiga sätt samt din goda förmåga att planera och organisera hjälper dig att självständigt skapa dig en struktur i ditt arbete. För att lyckas i denna roll krävs det att du har en god samarbetsförmåga, är smidig samt att du har ett lyssnande sätt och därigenom en god förmåga att förstå den andra parten.    Vi tror att du har tidigare erfarenhet från inköp, CSR, djuromsorg och miljö då detta kommer att vara till hjälp för dig i rollen. Vidare tror vi att du har en högskoleexamen som exempelvis agronom. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelsk i såväl tal som skrift.    Rollen är en tillsvidaretjänst och ett visst mått av resande inom Europa och Asien ingår. Vad erbjuder vi? Axfood erbjuder dig ett arbete i ett börsnoterat företag med stora möjligheter att kunna påverka din arbetssituation och arbetsuppgifter. Du som tycker om att arbeta med frihet under ansvar och att vara i en miljö där det händer mycket, kommer trivas hos oss. Detta är en möjlighet för dig som vill vara med och skapa struktur och bygga upp något nytt. Är du intresserad? Tycker du att detta låter intressant? Då ansöker du genom att fylla i formuläret nedan samt bifogar ditt CV och ett personligt brev. Ansökningstiden kommer att vara längre än normalt då den är förlagd under sommartid, vi kommer att påbörja urvalsarbetet tidigare men intervjuer kommer att ske först under v 33-35. I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco och frågor besvaras av rekryteringskonsult Tove Östberg. Axfood bedriver handel med dagligvaror inom detalj- och partihandeln i Sverige. Detaljhandeln drivs genom de egenägda kedjorna Willys, Hemköp och PrisXtra. Antalet butiker uppgår till 246 stycken*. Därutöver samverkar Axfood med ett stort antal handlarägda butiker knutna till Axfood genom avtal, bland annat inom Hemköpskedjan och Willys men också under varumärken som Handlar´n och Tempo. Totalt samverkar Axfood med cirka 820 handlarägda butiker. Partihandeln drivs genom Dagab och Axfood Närlivs. Axfood är noterat på Nasdaq OMX Stockholm ABs Large Cap-lista. Huvudägare är Axel Johnson AB med cirka 50 procent av aktierna. Axfood har cirka 20 procents marknadsandel i Sverige.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Samordnare för CSR, djuromsorg och miljö till Axfood jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Samordnare för CSR, djuromsorg och miljö till Axfood

Arbeta extra som fastighetsskötare
Arbeta extra som fastighetsskötare: Bemannia söker nu en fastighetsskötare för uppdrag till centrala Stockholm. Det är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av Bemannia och uthyrd till vår kund. Uppdraget kommer vara på deltid. Vi söker därför endast dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning som tex att du studerar, har ett annat halvtidsjobb, egen företagare eller att du är pensionär. Vänligen nämn i din ansökan vilken annan sysselsättning du har. Dina arbetsuppgifter: - Kontorsservice - Samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser - Löpande underhåll av fastigheten - Service av tex kopierings och overhadmaskiner - Kontrollera inpassering och ta emot besökare Dina kvalifikationer: - Gymnasieutbildning - B-körkort - Minst 1 års erfarenhet av yrket Dina personliga egenskaper: Som person är du självgående och initiativrik och har ett lösningsfokuserat sätt. Du är serviceinriktad och händig. Du trivs att jobba med människor och har lätt för att kommunicera med din omgivning. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Så här söker du: Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar. Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: " Jobba extra som fastighetsskötare" Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Arbeta extra som fastighetsskötare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbeta extra som fastighetsskötare


Sök lediga jobb Förskollärare Leksand

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se