Förskollärare till Grundsärskolan jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Förskollärare till Grundsärskolan. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Förskollärare till Grundsärskolan. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal!- Göteborg
- Utmanande extrajobb för student hos tonårskille- Göteborg
- Project Design Coordinator till Hydropress HUBER- Göteborg
- Leg. Arbetsteraput- Borås
- Viasat Field Sales i Göteborg- Göteborg
- Förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet- Göteborg
- FRONT END DEVELOPER- Göteborg
- Säljare- Partille
- Industriarbetare- Lidköping
- Orderadministratör för omgående start!- Mölndal
Mer beskrivning
JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal!JOY Shop AB startades 1971 och varumärket är idag representerat i 54 egna butiker i Sverige. JOY omsätter ca 325 milj. På huvudkontoret i Göteborg arbetar vårt design/inköpsteam med att skapa våra unika kollektioner. Vår målsättning är att erbjuda kvinnor mitt i livet en lustfylld upplevelse och personligt matchat mode med bra passform i en boutique i kedjeformat Till hösten byter JOY läge och flyttar till nya Mölndals Galleria. Nu söker vi en erfaren och driven butikschef som vill ta chansen att vara med och öppna och driva butiken i en helt ny galleria. JOY vänder sig till kvinnan âmitt i livetâ som är modeintresserade och vill ha bra passform, kvalitet och komfort. Vi erbjuder våra kunder ett välmatchat sortiment med en inspirerande variation av kvalitéer, färger och mönster som ger möjlighet till ett personligt och unikt mode. Våra butiksanställda har stort kunnande kring mode, personlig stil och färg & form. Det unika med våra plagg är att de oftast är framtagna i små serier. På så vis kan du finna produkter hos oss som du inte hittar någon annanstans. Vi sätter hantverket högt och har ett stort engagemang i de små detaljerna. Resultatet blir kollektioner där du kan matcha en personlig, väl fungerande garderob för alla tillfällen â arbete, vardag och fest. Kom och jobba med oss! Som butikschef på JOY vill du erbjuda kunden den bästa köpupplevelsen. Du är stolt över att göra kunden nöjd och glad, då du tar ansvar för kundmötet och alltid bemöter kunderna med gott humör och positiv energi. Du motiveras av att vara aktiv i ditt säljarbete och ge våra kunder en hög service. Du prioriterar kunden, erbjuder köpförslag och information som passform och skötselråd. För att kunna erbjuda kunden en butik som är välmatchad och tilltalande efter JOYs koncept ansvarar du för exponering och att hålla butiken väl påfylld och säljande. Hos JOY innebär arbetet som butikschef att driva försäljningen, leda, utveckla och inspirera säljarna och ansvara för den dagliga driften av butiken med personalplanering och arbete med försäljningsmål. Är du den vi söker? Du trivs med ditt arbete och tar fram dina bästa sidor när du: ⢠får inspirera, leda och utveckla dina medarbetare. ⢠jobbar i en miljö där ditt brinnande intresse för försäljning och mode tas tillvara. ⢠ger kunderna en hög och god service. ⢠får visa ditt intresse och engagemang i andra människor. ⢠tar ansvar, planerar och är strukturerad. ⢠tar eget initiativ och visar din framåtanda. Du har dokumenterad erfarenhet som butikschef inom mode i detaljhandel. I samband med denna rekrytering samarbetar JOY med Retail Recruitment, ansvarig rekryterare Malin Karlsson, malin.karlsson@retailrecruitment.se Vänta inte med att skicka oss din ansökan då vi rekryterar fortlöpande och tillsättning kan ske innan ansökningstiden löpt ut. Sök via vår hemsida, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Välkommen till JOY!
Företag: Retail Recruitment - Rekrytering chefer/specialister inom Retail&FMCG
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal!
Utmanande extrajobb för student hos tonårskille
Vår tonårsson söker en sommarvikarie v 26-35 på 80%. Inskolning påbörjas med 1-2 pass per vecka så snart som möjligt och det är ett plus om du vill fortsätta jobba som timvikarie något pass per vecka till hösten. Passar utmärkt för en student vid högskola/universistet som vill jobba lite extra under terminen och mycket på sommaren. Vi ser gärna sökande som läser till vård- eller pedagogyrken. Vår son behöver praktisk hjälp på många olika sätt, men din huvuduppgift i jobbet är att utvecklas med honom. Det gör du genom att lägga in fakta i speciella datorprogram för synskadade, ordna stavningsövningar, spela spel och lyssna på musik, simma så gott som dagligen på utomhusbad, gå långa promenader, öva språk genom att prata enkel engelska och kanske även spanska i vardagen, mm.  Du behöver ha en vilja att lära nytt, gilla att jobba pedagogiskt, vara lugn och metodisk, gilla musik och språk, klara att simma i bassäng ofta och inte svimma i sjukhusmiljö. Du kan inte ha problem med rygg, knä eller axlar. Jobbet kan vara psykiskt utmanande, men ger också möjlighet till goa skratt och arbetsgemenskap med andra assistenter under dubbelpassen. Från v 26 börjar ett sommarvikariat på 80% med 4 arbetspass per vecka till och med v 35. Arbetstiderna är 8.30-17 eller 13-21. Arbetsplats nära Marklandsgatan, Göteborg. Intervjuer påbörjas snarast. Lön från 155 kr/h inkl semesterersättning exkl ob. Frågor kan besvaras via personlig.assistent@bahnhof.se, men ansökningar ska göras via GILs hemsida.
Företag: GIL
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Utmanande extrajobb för student hos tonårskille jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utmanande extrajobb för student hos tonårskille
Project Design Coordinator till Hydropress HUBER
Hydropress HUBER AB är ett helägt dotterbolag till tyska HUBER SE som är ett av de ledande bolagen inom vattenreningsbranschen. Koncernen omsätter ca 150 MEuro och har runt 950 anställda, varav drygt 30 personer är anställda hos det svenska bolaget. Hydropress HUBER AB har huvudkontor i Lindome och filialer i Finland (Helsingfors) och Norge (Hønefoss). Hydropress HUBER AB är främst ett försäljningsbolag för den nordiska marknaden. Vidare har bolaget viss tillverkning av egna produkter och skräddarsydda utrustningsdetaljer. Vi arbetar uteslutande med produkter i rostfritt stål. För mer information om företaget se; www.hubersverige.se ARBETSBESKRIVNING I tjänsten som Project Design Coordinator på Hydropress HUBER kommer du att agera som spindeln i nätet både internt som externt. Det är en bred och utmanande roll som innebär att planera och designa lösningar för olika projekt på nordisk marknad. I dina arbetsuppgifter ingår dimensionering, kalkylering och framtagande av offerter rörande inkommande förfrågningar och fungera som stöd åt säljorganisation och kunder. Du har ett nära samarbeta med projektavdelningen där ni tillsammans tar fram bästa möjliga lösning utifrån projektets omfattning. Du arbetar med offerering, ordermottagning både via mail samt på telefon, ge teknisk rådgivning samt bistå säljare och kunder på en daglig basis. En viktig del av din tjänst är att utveckla kundrelationerna och komma med förbättringsförslag. KVALIFIKATIONER & EGENSKAPER Vi tror att du har en teknisk högskoleexamen alternativt eftergymnasial utbildning, gärna med kopplingar mot teknik inom process/automation eller mekanik. Du har helst några års erfarenhet av en liknande befattning där du har fungerat som spindeln i nätet mellan försäljning och teknik, projekt, men har du relevant utbildning och inställning är det också intressant. Har du erfarenhet från teknisk projektledning och försäljning inom VA-branschen är det mycket meriterande. Vidare har du erfarenhet från arbete i CRM och ERP system, samt att arbeta och leda mindre kalkylprojekt inom process eller installation. Vi ser gärna att du har erfarenhet från teknisk marknadsföring, har förmåga att läsa komplicerade förfrågningsunderlag och förstå tekniska beskrivningar. I rollen kommer det även att ingå en del resdagar (c:a 10 per år) med övernattningar. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, kunskaper i finska och/eller norska är meriterande. Du tycker om att arbeta i en kombinerad roll som innefattar både teknik och affär. Du tycker om att ha många kontaktytor där du får ta fram lösningar som passar våra kunders behov. Du är socialt begåvad och är duktig på att skapa och bibehålla relationer. Du är noggrann och förstår vikten av att möta deadlines. Du har ett positivt och enkelt sätt och har förmågan att leverera, men är samtidigt ödmjuk och tycker om att arbeta i team. Du har lätt att arbeta i nya datasystem och har goda kunskaper i Excel. ANSÖKAN Vi samarbetar med rekryteringsföretaget Your Talent i denna rekrytering. Ansök på www.yourtalent.se För frågor, kontakta rekryteringskonsult Emilia Persson på 0793-355674 eller emilia.persson@yourtalent.se Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Företag: Your Talent AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Project Design Coordinator till Hydropress HUBER jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Project Design Coordinator till Hydropress HUBER
Leg. Arbetsteraput
Om Praktikertjänst AB Praktikertjänst är den största koncernen inom privat tandvård och hälso- och sjukvård i Sverige. Affärsmodellen är unik med 1 900 aktieägare som själva är verksamhetsansvariga på mottagningar runt om i landet. Aktieägarna är tandläkare, tandtekniker, tandhygienister, läkare, sjukgymnaster, psykoanalytiker/terapeuter, psykologer, sjuksköterskor, barnmorskor, logopeder, arbetsterapeuter, socionomer, kiropraktorer och dietister. Omsättningen är cirka 10 miljarder kronor och antalet medarbetare ungefär 9 270. Inom koncernen ingår även femton dotterbolag. Bättre vård för bättre liv Om Herkules Rehab Herkules Rehab ligger i anslutning till Herkules Vårdcentral i centrala Borås. Hos oss arbetar idag två Arbetsterapeuter och fem Fysioterapeuter. Vi samarbetar med andra vårdgivare och aktörer för att kunna ge bästa möjliga rehabilitering. Arbetsuppgifter Som arbetsterapeut hos oss kommer du att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär bl.a. bedömningar, polikliniska behandligar, hjälpmedelsförskrivning, hembesök, stresshantering, leda grupper mm. Övrig information Herkules Rehab ligger i centrala Borås och vi planerar för ökad efterfrågan och ska därför utöka våra lokaler. Våra två arbetsterapeuter och fem sjukgymnaster söker en kollega som vill vara med och utveckla verksamheten vidare. Tjänstgöring 75-100% Tillträde enl. ö.k. höst-vinter 2018. Lämna gärna din intresseanmälan/ansökan snarast, senast 20/6. Intervjuer sker fortlöpande. Kvalifikationer Leg. Arbetsterapeut. B-körkort. Personliga egenskaper Intresse för verksamhetsutveckling. Positivt förhållningssätt och god initiativ- och samarbetsförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Företag: Herkules Rehab
Ort: Borås
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Leg. Arbetsteraput jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg. Arbetsteraput
Viasat Field Sales i Göteborg
Är du Viasats nya toppsäljare? Vi söker en engagerad säljare som vill ta nästa steg i sin karriär,du kommer främst att arbeta i Göteborg med omnejd. Viasat Field Sales arbetar ute på fält och vi söker säljare till vårt starka team. Du blir en förmedlare av marknadens mest underhållande produkt med de finaste film- och sporträttigheterna. Tjänsten är på heltid, vardagar mellan 13.00 â 21.00. I vissa fall kan även helger förekomma. Viasat erbjuder - Marknadens mest underhållande produkt - Marknadens högsta provisioner - Möjlighet att vara på plats vid stora film- och sportevenemang, såsom Champions League och Premier League Vem söker vi? - Du har erfarenhet av försäljning - Du drivs av en hög ersättning för hårt jobb med fast lön, provision, kickback och bonus - Mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift - Du har körkort och tillgång till egen bil Vi kommer utbilda dig om TV- branschen, streamingmarknaden samt C Mores produkter och du kommer få fördjupa dina säljkunskaper.För att ge dig optimala förutsättningar kommer du genomgå en säljutbildning genom Impressive Sales Academy. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Kesti lina.kesti@impressiverelations.se Om oss Impressive Relations är ett sälj och bemanningsföretag som startades år 2012. Vi är ett stabilt och väletablerat företag som växer för varje år. Idag har vi samarbeten med flera stora aktörer i hela Sverige. Vi ger våra säljare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder säljutbildningar av professionella säljare med hög kompetens. Här får du som anställd själv bestämma hur långt du vill nå. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi ser alltid till de anställdas och kundernas bästa. Vi tror på att växa långsamt och bygga pålitliga relationer. Vår framtidsplan är att expandera inom tre olika affärsområden, Retail, Staffing och Sales. Detta innebär för dig som anställd att du får en trygg bas med olika valmöjligheter. Om ett projekt inte passar dig kan vi internt men även externt rekrytera dig vidare. Är du på tårna från början och visar framfötterna finns alla möjligheter att växa inom företaget. Vi rekryterar i första hand internt, hoppa på nu så finns det goda chanser att bli coach, teamleader eller kanske projektansvarig, oavsett tidigare erfarenhet. En möjlighet som sällan ges.
Företag: Impressive Relations
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Viasat Field Sales i Göteborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Viasat Field Sales i Göteborg
Förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet
Vill du vara med och skapa dagens och morgondagens utemiljöer i Göteborg? Park- och naturförvaltningen är en viktig part i stadsutvecklingen. Vi förvaltar och utvecklar stadens parker, lekplatser, naturområden, sjöar och vattendrag. På uppdrag av andra förvaltningar utför vi även barmarksrenhållning, grönskötsel, vinterväghållning, underhåll och nybyggnation av markanläggningar samt arbetsmarknadsuppdrag. I vårt arbete strävar vi efter att vara effektiva, kompetenta, engagerade och nyfikna för att skapa en skön storstad med en grön själ, där alla kan hitta sin plats. ARBETSUPPGIFTER Till avdelningen för verksamhetsstyrning söker vi nu en förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet. I rollen som förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet kommer du att samordna och systematisera förvaltningens arbete med miljö och kvalitet. Du kommer att identifiera och utveckla förbättringsområden för att bli en miljödiplomerad verksamhet, samt arbeta med Svensk Miljöbas. Du arbetar med Göteborg Stads gemensamma miljömål och förankrar dem i verksamheten med hjälp av respektive avdelningens utvecklingsledare. Du driver både större och mindre utvecklingsprojekt, ibland självständigt och ibland tillsammans med utvecklingsledare i verksamheterna. En viktig del av tjänsten är processledning och förändringsledning för att stötta våra verksamheter mot processorienterade arbetssätt gällande kvalitet och miljö. Du utvecklar också nya metoder som gör vår förvaltning mer effektiva samt skapar hög kvalitet i våra verksamheter. Eftersom rollen är ny kommer du att ha möjlighet att påverka rollens utformning och sätta din prägel på den strategiska inriktningen för miljö och kvalitetsarbete inom Park- och naturförvaltningen! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har högskoleexamen inom samhällsvetenskap eller miljö, alternativt inom ett område som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. För att lyckas i uppdraget krävs tidigare erfarenhet av strategiskt utvecklingsarbete inom miljö och kvalitetsområdet. Erfarenhet från att ha arbetat på strategisk nivå inom politiskt styrd verksamhet är meriterande samt erfarenhet av att arbeta med miljödiplomering och kvalitetsutredning. Som person är du mål- och resultatorienterad, har god analytisk förmåga samt förmåga att väga in olika perspektiv inför beslutsfattande. Du kan både arbeta självständigt och samverka i olika team. Som person är du lyhörd samtidigt som du har förmåga att påverka andra. Du är noggrann, strukturerad och trygg som person. Du har ett starkt intresse för samhällsfrågor i allmänhet, och miljö och hållbarhetsfrågor i synnerhet. En viktig del i rollen är att vara strategisk partner till chefer, utvecklingsledare och andra beslutsfattare. Du behöver ha goda kommunikationsfärdigheter och förmåga att etablera och utveckla förtroendefulla samarbetsrelationer.
Företag: Göteborgs stad., Park- och naturförvaltningen
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet
FRONT END DEVELOPER
NA-KD is global online fashion company and we are one of the top fastest growing companies in Europe. We are looking for a Front-End Web Developer who is motivated to combine the art of design with the art of programming. As a front-end developer, you will be working closely with our amazing graphic design team. You are passionate about development and design, and constantly want to improve. Your goals are set extremely high and you plan to eventually become the best in your field. You have a genuine interest in technology and able to keep up the pace. A positive attitude, honesty, andhumility are characteristics we value highly. Also, flexible hours arenât what you would fear. Responsibilities: - Develop new user-facing features - Build reusable code and libraries for future use - Optimize application for maximum speed and scalability - Assure that all user input is validated before submitting to back-end - Collaborate with other team members - High interest in participating in building and developing the worlds fastest and best looking online fashion site - Ensure the technical feasibility of UI/UX designs Skills And Qualifications: - Academic background or equivalent experience in the field - Experience of responsive design, HTML5, CSS3 - Proficient understanding of cross-browser compatibility issues and ways to work around them. - Basic knowledge of image authoring tools, to be able to crop, resize, or perform small adjustments on an image. Familiarity with tools such as Gimp or Photoshop is a plus. Extra knowledge, extra chances: - Having an experience in developing and testing for different browsers and devices - Itâs a BIG advantage if you have former experience in Episerver Commerce - Knowledge of JavaScript is a plus - Itâs a plus knowing SEO principles and ensuring that application will adhere to them. - Good understanding of asynchronous request handling, partial page updates, and AJAX If you feel that you are the right person for the job and meet our demands stated above, please send your applications and clearly specify your knowledge. Send your application in English.
Företag: NA-KD
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga FRONT END DEVELOPER jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: FRONT END DEVELOPER
Säljare
Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av funktionella och trendriktiga hem- och fritidsprodukter som ger många människor mycket för pengarna. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 och idag har Rusta över 100 varuhus i Sverige, Norge och Tyskland. Rustas koncept bygger på enkla inköpsprocesser utan dyra mellanhänder, ett brett sortiment, stora volymer, effektiv logistik och en intensiv trendbevakning. Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Det är ju i varuhusen slaget om kunderna står och nu behöver vi dig för att, tillsammans med din chef och dina kollegor, vinna detta slag. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Tjänsten är ett vikariat på 30 timmar per vecka under 1 år.  Din roll som säljare Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag; från kassaarbete och kundbemötande till varupåfyll och ombyggnad av varuhusets avdelningar. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda  Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Raka puckar, högt i tak och ett glatt humör är självklart för dig. Du har hög servicekänsla och lätt för att samarbeta. Som säljare på Rusta är rätt attityd och inställning det allra viktigaste.   Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet.   Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Välkommen att registrera CV och personligt brev!
Företag: Rusta AB
Ort: Partille
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare jobb, Säljare Partille, Säljare Rusta AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare
Industriarbetare
Om företaget Paroc är en av Europas ledande tillverkare av energieffektiva och brandsäkra isoleringslösningar. Med över 80 års erfarenhet inom husbyggnads- och industribyggnadsbranschen är Paroc känt för produkter med hög prestanda, teknisk expertis och hållbarhet. Målsättningen är att fortsätta vara en innovativ och pålitlig samarbetspartner för deras kunder i en hållbart byggd miljö. Vill du ha sommarjobb eller ett långsiktigt uppdrag inom industrin? Nu söker vi operatörer till produktionsanläggningen i Hällekis. För rätt personer finns stor möjlighet till förlängd anställning även efter sommaren. Arbetsuppgifter Som operatör arbetar du på en linje och dina arbetsuppgifter kommer bestå av övervakning av maskiner samt delta i produktionen enligt planering. Tillsammans med dina kollegor arbetar du mot avdelningens och företagets uppsatta mål samt deltar aktivt i arbetet med ständiga förbättringar. Formell kompetens ⢠B-körkort Din bakgrund Vi söker dig som tycker om praktiskt arbete och som är kvalitetsmedveten. Lernia strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Personliga egenskaper Du är ansvarsfull, ordningsam och engagerad i arbetet. Du har viljan och förmågan att arbeta under eget ansvar och du har ett öga för att se vad som behövs göras. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid/Heltid/Hällekis Tillträdesdag Enligt överenskommelse Forma framtiden med oss! Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia â tillsammans formar vi din framtid! Läs mer på lernia.se. Mer information/kontaktperson Lina Dahlén 072-2546271 Linda Eriksson 072-2540016
Företag: Lernia
Ort: Lidköping
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Industriarbetare jobb, Industriarbetare Lidköping, Industriarbetare Lernia
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Industriarbetare
Orderadministratör för omgående start!
Vi på SJR söker nu en Orderadministratör för en långsiktig tjänst hos vår kund som sitter i trevliga lokaler i Mölndal. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda chanser till förlängning. Intresserad? Sök i så fall redan idag då tjänsten skall tillsättas omgående! Tjänstebeskrivning Du kommer ingå i ett team på sex personer och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av att ta emot och registrera order från webben och via mail. Du kommer också ha kundkontakt över telefon och ge information samt svara på frågor. Vidare kommer du ta fram offerter samt arbeta med returer och reklamationer. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har 1-2 års erfarenhet eller mer av att arbeta med ordermottagning, inköp eller back office. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och stresstålighet och vi söker därför dig som arbetar strukturerat och har ett sinne för detaljer. Utöver detta tror vi att du är en lagspelare med god kommunikativ förmåga och ett naturligt sinne för service. Du behöver god datorvana och vi ser gärna att du arbetat i ett eller flera affärssystem sedan tidigare. Förutom svenska behöver även behärska engelska i tal och skrift då du kommer ha mycket kontakt med internationella kunder. Viktig information Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänstenär du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren på 031-333 54 84. Konsult hos SJR Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Om företaget SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Företag: SJR
Ort: Mölndal
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Orderadministratör för omgående start! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Orderadministratör för omgående start!
Söka jobb tips