Förskollärare_Barnskötare, Kilsmyrans förskola jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Förskollärare_Barnskötare, Kilsmyrans förskola. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Förskollärare_Barnskötare, Kilsmyrans förskola. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Supportmedarbetare till Canal Digitals kundtjänst!- Göteborg
- Kundtjänstmedarbetare till Telia- Göteborg
- Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni- Ale
- Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni- Partille
- Kundtjänstmedarbetare till Telia 15/6- Ale
- Nu söker vi rektor till Käpplundaskolan! Är det dig vi söker?- Skövde
- Kock- Göteborg
- Bärhjälp- Härryda
- Accountant & HR Administrator- Göteborg
- JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal!- Göteborg
Mer beskrivning
Supportmedarbetare till Canal Digitals kundtjänst!Jobbeskrivning Nu söker vi nya supportmedarbetare till Canal Digitals kundtjänst i centrala Göteborg. Som supportmedarbetare kommer du att vara uppdragsgivarens ansikte utåt och representera deras produkter och varumärke mot deras kunder i Norge. Ditt arbete är att ge bra service och support till kunderna och hjälpa dem med t ex abonnemangsfrågor och frågor av teknisk karaktär till både privat och företagskunder. Du jobbar aktivt med merförsäljning i varje kunddialog där du erbjuder tillbud och erbjudanden till kunderna. Provanställning i 6 månader tillämpas som senare övergår till tillsvidare. Dina arbetstider är varierande där både kvälls- och helgarbete förekommer enligt ett månadsschema. Personliga egenskaper Som person tycker du om att ge förstklassig kundservice och har en förståelse för varje unik kundsituation. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo och brinner för att lära dig nya saker. Vidare är du van att jobba med dator och du skriver samt pratar obehindrat både svenska och engelska. Du arbetar mot norska kunder men det finns ingra krav på att du själv behöver kunna tala språket. Meriterande är erfarenhet av service och tekniska färdigheter/intresse. Vänligen sök tjänsten via www.uniflex.se. Intervjuer sker löpande, ansök redan idag! Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Supportmedarbetare till Canal Digitals kundtjänst! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supportmedarbetare till Canal Digitals kundtjänst!
Kundtjänstmedarbetare till Telia
Jobbeskrivning Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett nytt och spännande uppdrag hos Teleperformance i Göteborg. Teleperformance är störst i branschen med runt 200 000 anställda världen över. Här arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Teleperformance satsar mycket på sina anställda â goda utvecklingsmöjligheter inom företaget, frukost varje vecka och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen. I denna roll kommer du att representera deras kund Telia. Du kommer att ta emot inkommande samtal ifrån Telias kunder, besvara och hjälpa dessa med deras frågor kring tex fakturor, mobiltelefoni, abonnemang och mobilt bredband. I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och jobbar aktivt med merförsäljning som en del av servicen. Allt för att hitta den bästa lösningen för kunden. Du kommer att arbeta i Teleperformance fräscha lokaler vid Masthugget, Göteborg tillsammans med massvis av härliga kollegor! Personliga egenskaper Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Du är duktig på att kommunicera pedagogiskt och förstår vikten av att anpassa sin service gentemot kundens förmåga och förutsättningar. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta mot uppsatta mål, både individuellt men också som team. Vidare är du van att arbeta med dator, du skriver och talar svenska obehindrat samt behärskar engelska på en god nivå. Arbetet inleds med en betald utbildning inom försäljning, kundhantering och företagets produkter och tjänster. Därav finns inga krav på tidigare förkunskaper! Bra va? Det enda du behöver är ett driv och en vilja att leverera strålande service till varje kund. Allt annat lär du dig på plats. Du får coachning och vägledning under resans gång mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare. Provanställning i 6 månader tillämpas som senare övergår till tillsvidare. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertfierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare till Telia jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare till Telia
Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg, söker vi dig som vill arbeta med service. Tjänsten är på heltid med start 11 juni Söker du ett utmanande arbete där kunden står i fokus och du får ta stort ansvar i ditt dagliga arbete? Du inleder med en utbildning, som är betald, för att få kompetens till arbetsuppgifterna. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundtjänst, men vi ser gärna att du arbetat med service tidigare. Du arbetar i ett team och tar emot samtal från kunderna och kommer via telefon och dator lotsar dem genom sitt ärende. Din ambition är att kunden ska vara nöjd och du strävar efter att hitta bra lösningar och du har en god personlig kontakt. Vi söker personal både till den svenska och norska avdelningen. Dina främsta arbetsuppgifter - Hantera kundärenden via inkommande samtal - Fakturahantering och service - Teknisk support - Hjälpa kunderna att hitta kanaler och kanalpaket som passar deras intressen och behov I övrigt erbjuds du det lilla extra- en härlig arbetsplats med fantastisk gemenskap, frukostbuffé varje vecka och andra aktiviteter som ex bordtennis. Din profil Krav: - Svenska i tal och skrift - Gymnasiekompetens - Engelska i tal och skrift Som person är du positiv, driven och engagerad i ditt arbete. Är du dessutom duktig på TV-paket, TV-boxar och är tekniskt lagd är detta perfekta tjänsten för dig. Vi tar utdrag ur belastningsregistret i denna rekrytering. Om företaget Kundsupporten har öppettider mellan 08.00-23.00. Varierande månadsschema 80-100%. Du blir anställd på Bemanningskontoret och uthyrd till vår kund- med stor chans till anställning hos vår kund. Fast lön enligt kollektivavtal. Utbildningen innefattar det du behöver veta kring Canal Digital och deras produktportfölj samt kundhanteringssystem. Skicka din ansökan till vår mail info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken. Vi sparar ej ditt CV för att anpassa det till GDPR. Urval sker löpande! - SÖK REDAN IDAG! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se Välkommen till oss!
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Ale
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni
Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg, söker vi dig som vill arbeta med service. Tjänsten är på heltid med start 11 juni Söker du ett utmanande arbete där kunden står i fokus och du får ta stort ansvar i ditt dagliga arbete? Du inleder med en utbildning, som är betald, för att få kompetens till arbetsuppgifterna. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundtjänst, men vi ser gärna att du arbetat med service tidigare. Du arbetar i ett team och tar emot samtal från kunderna och kommer via telefon och dator lotsar dem genom sitt ärende. Din ambition är att kunden ska vara nöjd och du strävar efter att hitta bra lösningar och du har en god personlig kontakt. Vi söker personal både till den svenska och norska avdelningen. Dina främsta arbetsuppgifter - Hantera kundärenden via inkommande samtal - Fakturahantering och service - Teknisk support - Hjälpa kunderna att hitta kanaler och kanalpaket som passar deras intressen och behov I övrigt erbjuds du det lilla extra- en härlig arbetsplats med fantastisk gemenskap, frukostbuffé varje vecka och andra aktiviteter som ex bordtennis. Din profil Krav: - Svenska i tal och skrift - Gymnasiekompetens - Engelska i tal och skrift Som person är du positiv, driven och engagerad i ditt arbete. Är du dessutom duktig på TV-paket, TV-boxar och är tekniskt lagd är detta perfekta tjänsten för dig. Vi tar utdrag ur belastningsregistret i denna rekrytering. Om företaget Kundsupporten har öppettider mellan 08.00-23.00. Varierande månadsschema 80-100%. Du blir anställd på Bemanningskontoret och uthyrd till vår kund- med stor chans till anställning hos vår kund. Fast lön enligt kollektivavtal. Utbildningen innefattar det du behöver veta kring Canal Digital och deras produktportfölj samt kundhanteringssystem. Skicka din ansökan till vår mail info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken. Vi sparar ej ditt CV för att anpassa det till GDPR. Urval sker löpande! - SÖK REDAN IDAG! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se Välkommen till oss!
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Partille
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni
Kundtjänstmedarbetare till Telia 15/6
Dina arbetsuppgifter Vi är glada över att ett nytt projekt startar upp hos vår kund Teleperformance, och kommer välkomna många nya kundtjänstmedarbetare till Telia! Vill du vara med på en fantastisk uppstartsresa med stora möjligheter till vidareutveckling? Detta gör att vi nu söker kundtjänstmedarbetare som tycker det är spännande med ett nytt projekt och vill bidra med gott engagemang och flexibilitet. I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt kring inom mobiltelefoni, fakturafrågor, tjänster, abonnemang, bredband och TV. Du kommer dessutom att bli duktig på merförsäljning och jobba med nytecknande av avtal, kampanjer och andra erbjudanden till Telias kunder. Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll. Arbetstider är förlagda mellan 8-19:00. Vi tillsätter personal löpande inför starten 15/6, ansök idag! Din profil För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget. Vill du arbeta med förstklassig service och merförsäljning? Du är en van mobilanvändare och har lätt för att få andra att förstå vad du menar. Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Om du har arbetat som kundtjänstmedarbetare eller telefonförsäljare är detta meriterande. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas. Du har 3-årig gymnasiekompetens. Krav på svenska och engelska i tal och skrift. Du behöver dessutom vara svensk medborgare. Vi tar belastningsutdrag och kreditupplysning i denna rekrytering. Om företaget Du kommer bli anställd av oss på BemanningsKontoret och var uthyrd som konsult till vår kund med goda möjligheter till anställning hos kunden. BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition! BemanningsKontoret erbjuder dig - kollektivavtal med Unionen - fast grundlön, Ob-tillägg - möjlighet till bonus! - trevlig arbetsplats och härliga kollegor där det också förekommer tävlingar Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se då vi ej använder oss av länken nedan. Vi sparar ej ditt CV! Varmt välkommen med din ansökan! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Ale
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare till Telia 15/6 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare till Telia 15/6
Nu söker vi rektor till Käpplundaskolan! Är det dig vi söker?
Skövde är en framtidsstad med livskvalitet och drivkraft som får spännande saker att hända. Vi har en ledande position i Skaraborg och är på god väg att nå målet att bli 60 000 invånare. Med ett expansivt näringsliv, goda utbildningsmöjligheter och närhet till natur och kultur finns goda förutsättningar för en hög livskvalitet. Skövde kommun är inne i en spännande utvecklingsfas och som anställd hos oss får du en fantastisk möjlighet att påverka Skövdes framtid. Skövde är en kommun som satsar offensivt på utbildning på alla nivåer. Sektor barn och utbildning, Skövdes största sektor, erbjuder en god, kreativ, lärande och utvecklande förskole- och skolmiljö för barn och ungdomar och eftersträvar en pedagogisk helhetssyn från 1 â 20 år. Vi söker nu en rektor till Käpplundaskolan, en skola som ligger vackert och naturnära i stadsdelen Havstena. Käpplundaskolan har cirka 500 elever fördelade från förskoleklass till årskurs 6. Då skolan leds av två rektorer med uppdelat ansvar för de yngre respektive de äldre åldrarna med tillhörande fritidshem, arbetar du i ett nära samarbete med en kollega på arbetsplatsen. ARBETSUPPGIFTER I rollen som rektor har du helhetsansvaret för en av kommunens skolenheter där du ansvarar för ledningen och samordningen av det pedagogiska arbetet på skolan. I uppdraget ingår verksamhetsutveckling såväl som att se till att elever och medarbetare får möjlighet att utvecklas och nå så längt som möjligt i sitt lärande och i sin utveckling. Du svarar utöver ansvaret för verksamhet och personal också för skolenhetens ekonomi, vilket innebär ansvar för budget med prognoser, uppföljningar och ekonomisk analys. Du är direkt underställd avdelningschef. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med ett stort intresse inom skol- och utbildningsfrågor. Du har adekvat utbildning för uppdraget. Genomförd rektorsutbildning är en merit, liksom utbildningar inom arbetsmiljö och arbetsrätt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av ledarbefattning inom utbildnings- och skolverksamhet samt av personal-, ekonomi- och verksamhetsansvar. Som person är du kommunikativ, trygg i din ledarroll samt har god självinsikt. Du är relationsinriktad och arbetar för en god kommunikation och dialog i verksamheten. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att samordna och leda andra till att utveckla och utvecklas samt att bygga upp och bibehålla förtroendefulla relationer med såväl elever, föräldrar och personal. Du är handlingskraftig, vågar ta beslut och har en stark egen drivkraft. Du är en tydlig arbetsgivarföreträdare och en ambassadör för den egna enheten, avdelningen och sektorn utifrån ett 0-19 perspektiv. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad kan vi erbjuda dig? Genom ett brett utbud av välutvecklade stödfunktioner, till exempel för personal, administration och ekonomi, erbjuder vi dig goda förutsättningar i ditt pedagogiska ledarskap. Vi är en stor organisation som har möjlighet att ge dig de verktyg som krävs för att kontinuerligt forma och utveckla skolverksamheten. För oss är kompetensutveckling viktigt och vi erbjuder goda möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Vi har ett bra utvecklingsklimat som skapar goda förutsättningar för skolutveckling. Med ett jobb inom Skövde kommun får du möjlighet att påverka, må bra på jobbet och göra karriär. Vi ser fram emot din ansökan! ÖVRIGT Tider för intervjuer är planerade till den 21 juni. Skövde Kommun arbetar aktivt för att utveckla jämställda och jämlika verksamheter riktade till kvinnor och män, pojkar och flickor oavsett bakgrund och tillhörighet samt arbetsplatser fria från diskriminerande strukturer. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Skövde kommun, Sektor barn och utbildning
Ort: Skövde
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Nu söker vi rektor till Käpplundaskolan! Är det dig vi söker? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nu söker vi rektor till Käpplundaskolan! Är det dig vi söker?
Kock
Du ska vara noggrann, gilla högt tempo, ha ett öga för detaljer, gilla att laga gastronomisk pubmat med hög kvalitet. Du kommer att jobba under eget ansvar samt även i grupp. John Scotts Stable söker nu nya medarbetare till sitt köksteam. Är du den vi söker? Det krävs att du har minst 3 års erfarenhet av kockyrket. Vi ser att du alltid är positiv, social och glad samt att du gillar utmaningar. http://johnscotts.se/kyrkogatan/ för mer info Hör av er till. Köksmästare Andreas andreas.s@johnscotts.se 031139050
Företag: John Scotts Stable
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kock jobb, Kock Göteborg, Kock John Scotts Stable
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock
Bärhjälp
Du kommer tillsammans med din kollega leverera Ikea varor hem till privatpersoner och företag. Arbetsuppgifterna kan jämföras med en flyttfirma. Dvs, det är inbärning på leveranserna. Allt från lägenheter, villor, radhus och företag. Ibland är det markplan, ibland vån 3 utan hiss. Tunga lyft kan förekomma, och det är därför viktigt att du har god fysik och tycker om att arbeta med kroppen. Jobbet är väldigt varierande och ingen dag är den andra lik. Leveranserna sker i Göteborg med omnejd, och vi utgår från Mölnlycke. Då dagarna ibland kan vara något längre, så jobbar du endast 4 dagar i veckan. Arbetstiderna är mån - fre, 07:00 till ca 15. Du kan börja omgående. Du är noga med att hålla tider, hög arbetsmoral och har lätt för att ta egna initiativ. Det är väldigt viktigt att du tycker om ett fysiskt arbete. Vi är ett mindre åkeri som kör styckegods bland annat.
Företag: Tungfrakt Göteborg
Ort: Härryda
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Bärhjälp jobb, Bärhjälp Härryda, Bärhjälp Tungfrakt Göteborg
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bärhjälp
Accountant & HR Administrator
Main responsibilities: You will be globally responsible for the companyâs accounts payable ledger, assist with accounting entries in the general ledger and monitor accounts receivable Monitor and account for different types of costs on day to day basis, e.g. shipping, assembly, R&D, travel expenses etc. Support monitoring of inventory accruals, by linkage of purchase orders, physical delivery and supplier/customer invoices Expedite payrolls, commissions, travel reports, tax reports and account for receipts Be HR responsible, meaning taking care of all new employees making sure they get all systems in place and registered in Hogia, and also taking care of the process when employees are leaving. This applies to employees in Sweden, Mexico, USA and Germany. Be responsible for the FlexQube Academy, which is a training program for all new employees and the responsibility is to plan and execute the academy for all new employees. Support the preparation of monthly and quarterly reporting, by reconciliation of key accounts and exporting data from the ERP system into Excel Coordinate a proactive and customer oriented document handling for customer and vendor registrations As we continue to grow we will add more staff to our organization, but the Accountant and HR Administrator must also be able to take care of the following tasks from time to time: Be the âgo-toâ person for office administrative related questions and tasks, e.g. managing office supplies, assist with phone exchange, track limits on corporate credit cards etc. To our innovative and fast-growing company, we are looking for a person with a very strong drive and a commitment to always develop our business. Even though experience is preferred, we are even more interested in the right personality and mindset to continue this exciting journey. The role of the Accountant and HR Administrator is to support the CFO as well as the CEO in decision making processes to reach financial objectives by accelerating the companyâs current administrative performance, by efficiently processing and synthesizing information. The Accountant and HR Administrator reports primarily to the Economy Manager but also works closely in relation with the Operations Manager, as well as the Global Sales Team. Since this position belongs to the Accounting and Business department most of the work will be carried out based on the ongoing financial calendar with recurring fiscal deadlines, but also overlaid with specific customer projects and financial objectives initiatives. Desired skills and experience: University degree or similar academic achievement in relevant field, e.g. Economics, Business, Administration, Human Resources Familiar with Swedish accounting legislation and norms, such as ÅRL and K2/K3, knowledge about IAS/IFRS is beneficial as well Strong IT skills, knowledge about ERP systems, MS Office applications and advanced Excel Fluent in English and Swedish. Any additional language is beneficial, especially German Experience from previous job within administration/accounting/human resources is beneficial As a person you have a strong drive and can operate in a changing environment to find your own solutions when needed As mentioned above, we appreciate experience from accounting and HR but value even more the right personality and mindset We enable transformation in a world of constant change. FlexQube offers a robust, modular and flexible system to build industrial carts and racks. Modular industrial carts for future-proof material handling! With a global footprint we aim at serving our customers anywhere in the world with out innovative concept.
Företag: Flexqube AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Accountant & HR Administrator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Accountant & HR Administrator
JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal!
JOY Shop AB startades 1971 och varumärket är idag representerat i 54 egna butiker i Sverige. JOY omsätter ca 325 milj. På huvudkontoret i Göteborg arbetar vårt design/inköpsteam med att skapa våra unika kollektioner. Vår målsättning är att erbjuda kvinnor mitt i livet en lustfylld upplevelse och personligt matchat mode med bra passform i en boutique i kedjeformat Till hösten byter JOY läge och flyttar till nya Mölndals Galleria. Nu söker vi en erfaren och driven butikschef som vill ta chansen att vara med och öppna och driva butiken i en helt ny galleria. JOY vänder sig till kvinnan âmitt i livetâ som är modeintresserade och vill ha bra passform, kvalitet och komfort. Vi erbjuder våra kunder ett välmatchat sortiment med en inspirerande variation av kvalitéer, färger och mönster som ger möjlighet till ett personligt och unikt mode. Våra butiksanställda har stort kunnande kring mode, personlig stil och färg & form. Det unika med våra plagg är att de oftast är framtagna i små serier. På så vis kan du finna produkter hos oss som du inte hittar någon annanstans. Vi sätter hantverket högt och har ett stort engagemang i de små detaljerna. Resultatet blir kollektioner där du kan matcha en personlig, väl fungerande garderob för alla tillfällen â arbete, vardag och fest. Kom och jobba med oss! Som butikschef på JOY vill du erbjuda kunden den bästa köpupplevelsen. Du är stolt över att göra kunden nöjd och glad, då du tar ansvar för kundmötet och alltid bemöter kunderna med gott humör och positiv energi. Du motiveras av att vara aktiv i ditt säljarbete och ge våra kunder en hög service. Du prioriterar kunden, erbjuder köpförslag och information som passform och skötselråd. För att kunna erbjuda kunden en butik som är välmatchad och tilltalande efter JOYs koncept ansvarar du för exponering och att hålla butiken väl påfylld och säljande. Hos JOY innebär arbetet som butikschef att driva försäljningen, leda, utveckla och inspirera säljarna och ansvara för den dagliga driften av butiken med personalplanering och arbete med försäljningsmål. Är du den vi söker? Du trivs med ditt arbete och tar fram dina bästa sidor när du: ⢠får inspirera, leda och utveckla dina medarbetare. ⢠jobbar i en miljö där ditt brinnande intresse för försäljning och mode tas tillvara. ⢠ger kunderna en hög och god service. ⢠får visa ditt intresse och engagemang i andra människor. ⢠tar ansvar, planerar och är strukturerad. ⢠tar eget initiativ och visar din framåtanda. Du har dokumenterad erfarenhet som butikschef inom mode i detaljhandel. I samband med denna rekrytering samarbetar JOY med Retail Recruitment, ansvarig rekryterare Malin Karlsson, malin.karlsson@retailrecruitment.se Vänta inte med att skicka oss din ansökan då vi rekryterar fortlöpande och tillsättning kan ske innan ansökningstiden löpt ut. Sök via vår hemsida, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Välkommen till JOY!
Företag: Retail Recruitment - Rekrytering chefer/specialister inom Retail&FMCG
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal!
Söka jobb tips